KUNNE DU TÆNKE DIG EN ALSIDIG ARBEJDSPLADS MED FRIHED UNDER ANSVAR, GODE OG DYGTIGE KOLLEGAER, EN UFORMEL TONE OG GODE MULIGHEDER FOR UDVIKLING?
Bliv bogholder hos Nordjysk Lift i Hjørring
Nordjysk Lift er en af landets førende udlejningsvirksomheder inden for materiel, og vi dækker hele Danmark. Samlet er vi omkring 100 medarbejdere, som hver dag arbejder for at blive kundernes foretrukne valg, når der opstår en efterspørgsel på materiel.
Om stillingen
Som bogholder i vores økonomiafdeling kommer du til at tage hånd om alle 11 afdelinger i Nordjysk Lift. Du er selvfølgelig ikke alene om opgaven, da du kommer til at arbejde i et team bestående af 8 kollegaer, som du kommer til at arbejde tæt sammen med.
Kontoret er beliggende i Hjørring tæt på afkørslen til motorvej.
Der er fart på hverdagen, og derfor har vi brug for ekstra hænder til at løfte den samlede opgave, hvorfor vi mangler dig.
Dine primære ansvarsområder:
- Debitor / fakturering
- Kreditor
- Bogføring generelt
- Kundekontakt
- Intern supportering i forbindelse med bogholderi
Vi forventer at du:
- Har erfaring med fakturering og generel bogføring
- Har erfaring med Navision (ikke et krav men en stor fordel)
- Er en erfaren bruger af Excel
- Har relevant uddannelse indenfor kontor • Trives med mange forskellige opgaver
- Har stor ordens sans
- Er god til at skabe overblik og sætte dig ind i tingene
- Er positiv som person og villig til at give et nap med, hvis en kollega har travlt
Løn efter kvalifikationer.
Har du lyst til at høre mere, eller sidder du allerede klar med din ansøgning, så send os den mærket ”Bogholder” til:
job@nordjysklift.dk
Har du spørgsmål til stillingen så er du velkommen til at kontakte faktureringsansvarlig, Bettina på blc@nordjysklift.dk eller på telefon 99 245 208.