Erfaren Butikschef - Ballerup

Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften?

Så er jobbet som butikschef hos Zizzi Ballerup måske noget for dig.

Vi søger en Erfaren Butikschef, der går foran og viser vejen, og som brænder for salg og mode.

Som butikschef i Zizzi er du ansvarlig for den daglige drift. Og for at dit team sikrer fantastiske salgsresultater med udgangspunkt i at yde den bedste og mest inspirerende shopping oplevelse for vores kunder.

Vores forventninger til dig:

Du har erfaring med både salg og ledelse, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du er vedholdende, arbejder struktureret og har gode rutiner. Din passion for salg og ledelse kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde og din lyst til at yde vores kunder en enestående service. Du går foran som det gode eksempel for dit team ved selv at yde fantastisk kundeservice både på gulvet, i prøverummet og ved kassen samtidig med at du træner og coacher dit salgsteam.

Du går højt op i mode og har flair og interesse for styling. Du har kunden i fokus, og sikrer at din butik altid er klar og præsenteres med de mest inspirerende og kommercielle vareoplæg og vinduer med høj modeprofil.

Dine ansvarsområder er at:
  • Sikre sammensætning af et resultatorienteret og motiveret vinderteam, herunder rekruttering, coaching og kompetenceudvikling
  • Have overblik over varesortimentet, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid
  • Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad
  • Samarbejde med ledergruppen for at optimere butikkens resultater inden for salg, drift, rekruttering og medarbejderudvikling
  • Organisere og prioritere opgaver i forhold til behov, resultater og mål
Vi kan tilbyde dig:

Et spændende og varierende job med lederansvar, kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i +size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi.

Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning.


Vi glæder os til at høre fra dig.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032482Phoenix-4118c3f312019-06-03T00:00:00Erfaren Butikschef - Ballerup

Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften?

Så er jobbet som butikschef hos Zizzi Ballerup måske noget for dig.

Vi søger en Erfaren Butikschef, der går foran og viser vejen, og som brænder for salg og mode.

Som butikschef i Zizzi er du ansvarlig for den daglige drift. Og for at dit team sikrer fantastiske salgsresultater med udgangspunkt i at yde den bedste og mest inspirerende shopping oplevelse for vores kunder.

Vores forventninger til dig:

Du har erfaring med både salg og ledelse, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du er vedholdende, arbejder struktureret og har gode rutiner. Din passion for salg og ledelse kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde og din lyst til at yde vores kunder en enestående service. Du går foran som det gode eksempel for dit team ved selv at yde fantastisk kundeservice både på gulvet, i prøverummet og ved kassen samtidig med at du træner og coacher dit salgsteam.

Du går højt op i mode og har flair og interesse for styling. Du har kunden i fokus, og sikrer at din butik altid er klar og præsenteres med de mest inspirerende og kommercielle vareoplæg og vinduer med høj modeprofil.

Dine ansvarsområder er at:
  • Sikre sammensætning af et resultatorienteret og motiveret vinderteam, herunder rekruttering, coaching og kompetenceudvikling
  • Have overblik over varesortimentet, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid
  • Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad
  • Samarbejde med ledergruppen for at optimere butikkens resultater inden for salg, drift, rekruttering og medarbejderudvikling
  • Organisere og prioritere opgaver i forhold til behov, resultater og mål
Vi kan tilbyde dig:

Et spændende og varierende job med lederansvar, kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i +size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi.

Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning.


Vi glæder os til at høre fra dig.

Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften? Så er jobbet som butikschef hos Zizzi Ballerup måske noget for dig. Vi søger en Erfaren Butikschef, der går foran og viser vejen, og som brænder for salg og mode. Som butikschef i Zizzi er du ansvarlig for den daglige drift. Og for at dit team sikrer fantastiske salgsresultater med udgangspunkt i at yde den bedste og mest inspirerende shopping oplevelse for vores kunder. Vores forventninger til dig: Du har erfaring med både salg og ledelse, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du er vedholdende, arbejder struktureret og har gode rutiner. Din passion for salg og ledelse kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde og din lyst til at yde vores kunder en enestående service. Du går foran som det gode eksempel for dit team ved selv at yde fantastisk kundeservice både på gulvet, i prøverummet og ved kassen samtidig med at du træner og coacher dit salgsteam. Du går højt op i mode og har flair og interesse for styling. Du har kunden i fokus, og sikrer at din butik altid er klar og præsenteres med de mest inspirerende og kommercielle vareoplæg og vinduer med høj modeprofil. Dine ansvarsområder er at: Sikre sammensætning af et resultatorienteret og motiveret vinderteam, herunder rekruttering, coaching og kompetenceudvikling Have overblik over varesortimentet, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad Samarbejde med ledergruppen for at optimere butikkens resultater inden for salg, drift, rekruttering og medarbejderudvikling Organisere og prioritere opgaver i forhold til behov, resultater og mål Vi kan tilbyde dig: Et spændende og varierende job med lederansvar, kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi. Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning. Vi glæder os til at høre fra dig.11jobnet4118c3f3100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-22T00:00:000000https://www.ball-group.com/career/jobs?hr=show-job/443550EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerupEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandEgedalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3535877Zizzi - Ballerup11Ballerup-Centret 22750BallerupDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768363JobNet4996027499602710027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4118c3f3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4118c3f3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4118c3f3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4118c3f3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgMed et job indenfor Ledelse får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale122401Butikschef6Ledelse361932876Juliejuro@ball-group.comDKDanmarkDKDanmark330027027Erfaren Butikschef - City2Robot Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften? Så er jobbet som butikschef hos Zizzi City2 måske noget for dig. Vi søger en erfaren Butikschef, der går foran og viser vejen, og som brænder for salg og mode. Som butikschef i Zizzi er du ansvarlig for den daglige drift. Og for at dit team sikrer fantastiske salgsresultater med udgangspunkt i at yde den bedste og mest inspirerende shopping oplevelse for vores kunder. Vores forventninger til dig: Du har erfaring med både salg og ledelse, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du er vedholdende, arbejder struktureret og har gode rutiner. Din passion for salg og ledelse kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde og din lyst til at yde vores kunder en enestående service. Du går foran som det gode eksempel for dit team ved selv at yde fantastisk kundeservice både på gulvet, i prøverummet og ved kassen samtidig med at du træner og coacher dit salgsteam. Du går højt op i mode og har flair og interesse for styling. Du har kunden i fokus, og sikrer at din butik altid er klar og præsenteres med de mest inspirerende og kommercielle vareoplæg og vinduer med høj modeprofil. Dine ansvarsområder er at: Sikre sammensætning af et resultatorienteret og motiveret vinderteam, herunder rekruttering, coaching og kompetenceudvikling Have overblik over varesortimentet, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad Samarbejde med ledergruppen for at optimere butikkens resultater inden for salg, drift, rekruttering og medarbejderudvikling Organisere og prioritere opgaver i forhold til behov, resultater og mål Vi kan tilbyde dig: Et spændende og varierende job med lederansvar, kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi. Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning. Vi glæder os til at høre fra dig.

Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften?

Så er jobbet som butikschef hos Zizzi City2 måske noget for dig.

Vi søger en erfaren Butikschef, der går foran og viser vejen, og som brænder for salg og mode.

Som butikschef i Zizzi er du ansvarlig for den daglige drift. Og for at dit team sikrer fantastiske salgsresultater med udgangspunkt i at yde den bedste og mest inspirerende shopping oplevelse for vores kunder.

Vores forventninger til dig:

Du har erfaring med både salg og ledelse, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du er vedholdende, arbejder struktureret og har gode rutiner. Din passion for salg og ledelse kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde og din lyst til at yde vores kunder en enestående service. Du går foran som det gode eksempel for dit team ved selv at yde fantastisk kundeservice både på gulvet, i prøverummet og ved kassen samtidig med at du træner og coacher dit salgsteam.

Du går højt op i mode og har flair og interesse for styling. Du har kunden i fokus, og sikrer at din butik altid er klar og præsenteres med de mest inspirerende og kommercielle vareoplæg og vinduer med høj modeprofil.

Dine ansvarsområder er at:
  • Sikre sammensætning af et resultatorienteret og motiveret vinderteam, herunder rekruttering, coaching og kompetenceudvikling
  • Have overblik over varesortimentet, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid
  • Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad
  • Samarbejde med ledergruppen for at optimere butikkens resultater inden for salg, drift, rekruttering og medarbejderudvikling
  • Organisere og prioritere opgaver i forhold til behov, resultater og mål
Vi kan tilbyde dig:

Et spændende og varierende job med lederansvar, kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i +size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi.

Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning.


Vi glæder os til at høre fra dig.

Zizzi - City 2Taastrup2019-05-20T00:00:002019-07-15T00:00:00
330021910INTERN SALGSLEDERRobot Der er den spillende træner, der gerne går forrest Virksomhedsbeskrivelse:DanZafe Gruppen driver grossistvirksomhederne DanZafe A S og ExpertBeslag A S, der tilsammen er totalleverandør af værktøj, beslag og sikringsprodukter til sikrings- og byggebranchen. Virksomhederne har i alt 50 dedikerede medarbejdere med specialistviden inden for beslag og sikringsprodukter samt stærke logistiske løsninger. Fra hovedkontoret i Herlev drives indkøbsfunktionen, centrallageret og en række andre fælles funktioner. Virksomheden, som i dag ledes af tre partnere, er meget velkonsolideret og har en klar forretningsplan, der skal sikre den fortsatte profitable vækst og flotte udvikling som en af de førende grossister til sikrings- og byggebranchen. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. Stillingsbeskrivelse:Det går godt. Danzafe er i en rivende udvikling, og har mange spændende planer undervejs. I denne udfordrende stilling, hvor du refererer til den ene ejerleder, fungerer du som spillende træner for den interne salgsafdeling og som tovholder på den nye butik, som også kommer til at fungerer som udstilling. Dette forventes at blive et dynamisk sikringscenter med mange facetter. Du indgår som en del af internt salg, hvor du fungerer som teamleder og den spillende træner for fem meget dedikerede kollegaer med lang anciennitet i virksomheden. Afdelingens ansvar er, at servicerer kunderne og sælgerne i marken bedst muligt. Du sørger for, at dine kollegaer i afdelingen trives, og at afdelingen altid spiller optimalt. Du tager dig af alt det praktiske, og er ansvarlig for at nye tiltag implementeres, og at nye kunder og produkter m.v. oprettes i IT systemerne. Det bliver dit ansvar, at sikre at serviceniveauet i forhold til afdelingens meget forskellige interessenter både internt og eksternt - altid er i top. På sigt bliver du medansvarlig for opbygningen og den fremtidige drift af det nye sikringscenter , som forventes at blive omdrejningspunktet for en stor del af virksomhedens fremtidige vækst. Nabobygningen som skal bruges til formålet overtages i 2020, hvorfor du vil få god mulighed for at være med til at påvirke dets indretning, sortimentssammensætning og meget mere fra starten af. I relation til sikringscentret kommer du på sigt til både at blive ansvarlig for internt salg men også for omsætning og DG.Du kommer til at stå for bemandingen i butikken, og er medvirkende til, at facilitere de mange arrangementer og kundemøder, som vil blive afholdt i sikringscentret. Indtil åbningen vil du få god mulighed for at lære virksomheden, kollegaer og produkterne godt at kende. Egenskaber:Du er selvkørende og er både en god team-player men også god til selv at tage initiativet og få opgaverne løst. Samtidig er du struktureret, har godt styr på dine ting men er også både fleksibel og meget robust. Du tilbydes:Så du får en alsidig stilling med mange facetter og god mulighed for at præge både din egen stilling og virksomhedens fortsatte udvikling og være en vigtig aktør på den spændende rejse, som Danzafe er på. Sprogkundskaber IT:Du er flydende i dansk i skrift og tale, er dygtig til engelsk og er en habil bruger af IT. Løn:Du får gode løn- og ansættelsesvilkår, der modsvarer dine kvalifikationer. Erhvervserfaring:Du har givetvis erfaring fra en grossist eller lignende eller beslægtet virksomhed. Uddannelser:Virksomheden er meget åben over for forskellige baggrunde. Man kan forestille sig, at du måske har en uddannelse inden for eksempelvis sikringsteknik, isenkram, trælast, el, VVS eller anden teknisk grossist, eller at du har en anden håndværksmæssig eller teknisk baggrund.

Der er den spillende træner, der gerne går forrest

Virksomhedsbeskrivelse:
DanZafe Gruppen driver grossistvirksomhederne DanZafe A/S og ExpertBeslag A/S, der tilsammen er totalleverandør af værktøj, beslag og sikringsprodukter til sikrings- og byggebranchen. Virksomhederne har i alt 50 dedikerede medarbejdere med specialistviden inden for beslag og sikringsprodukter samt stærke logistiske løsninger. Fra hovedkontoret i Herlev drives indkøbsfunktionen, centrallageret og en række andre fælles funktioner. Virksomheden, som i dag ledes af tre partnere, er meget velkonsolideret og har en klar forretningsplan, der skal sikre den fortsatte profitable vækst og flotte udvikling som en af de førende grossister til sikrings- og byggebranchen. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Stillingsbeskrivelse:
Det går godt. Danzafe er i en rivende udvikling, og har mange spændende planer undervejs. I denne udfordrende stilling, hvor du refererer til den ene ejerleder, fungerer du som spillende træner for den interne salgsafdeling og som tovholder på den nye butik, som også kommer til at fungerer som udstilling. Dette forventes at blive et dynamisk "sikringscenter" med mange facetter. 

Du indgår som en del af internt salg, hvor du fungerer som teamleder og den spillende træner for fem meget dedikerede kollegaer med lang anciennitet i virksomheden. Afdelingens ansvar er, at servicerer kunderne og sælgerne i marken bedst muligt. Du sørger for, at dine kollegaer i afdelingen trives, og at afdelingen altid spiller optimalt. 

Du tager dig af alt det praktiske, og er ansvarlig for at nye tiltag implementeres, og at nye kunder og produkter m.v. oprettes i IT systemerne. 

Det bliver dit ansvar, at sikre at serviceniveauet i forhold til afdelingens meget forskellige interessenter både internt og eksternt - altid er i top. 

På sigt bliver du medansvarlig for opbygningen og den fremtidige drift af det nye "sikringscenter", som forventes at blive omdrejningspunktet for en stor del af virksomhedens fremtidige vækst. Nabobygningen som skal bruges til formålet overtages i 2020, hvorfor du vil få god mulighed for at være med til at påvirke dets indretning, sortimentssammensætning og meget mere fra starten af. 

I relation til sikringscentret kommer du på sigt til både at blive ansvarlig for internt salg men også for omsætning og DG.

Du kommer til at stå for bemandingen i butikken, og er medvirkende til, at facilitere de mange arrangementer og kundemøder, som vil blive afholdt i sikringscentret. 

Indtil åbningen vil du få god mulighed for at lære virksomheden, kollegaer og produkterne godt at kende.

Egenskaber:
Du er selvkørende og er både en god team-player men også god til selv at tage initiativet og få opgaverne løst. Samtidig er du struktureret, har godt styr på dine ting men er også både fleksibel og meget robust.

Du tilbydes:
Så du får en alsidig stilling med mange facetter og god mulighed for at præge både din egen stilling og virksomhedens fortsatte udvikling og være en vigtig aktør på den spændende rejse, som Danzafe er på.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i dansk i skrift og tale, er dygtig til engelsk og er en habil bruger af IT.

Løn:
Du får gode løn- og ansættelsesvilkår, der modsvarer dine kvalifikationer.

Erhvervserfaring:
Du har givetvis erfaring fra en grossist eller lignende eller beslægtet virksomhed.

Uddannelser:
Virksomheden er meget åben over for forskellige baggrunde. Man kan forestille sig, at du måske har en uddannelse inden for eksempelvis sikringsteknik, isenkram, trælast, el, VVS eller anden teknisk grossist, eller at du har en anden håndværksmæssig eller teknisk baggrund.

 

PROFILPARTNERS ApSHerlev2019-06-04T00:00:002019-07-05T00:00:00
330035793BUTIKSCHEFRobot Bahne i Holbæk søger en dygtig og erfaren butikschef snarest muligt. Vi søger en ambitiøs købmand og kan tilbyde dig udfordringen at lede en butik med design, interiør og modetøj, hvor du får det fulde ansvar for butikkens personale og den daglige drift med dertil hørende resultater. Du behersker et rigtigt købmandskab og er en person med et stort drive, som tror på, at du kan gøre en afgørende forskel ved at gå foran i alle facetter i butikken. Du er dygtig til synlig ledelse og skaber resultater ved at opbygge en tryg og top motiverende hverdag for dine medarbejdere. Du har flere års erfaring inden for detailbranchen - gerne som butikschef, souschef eller afdelingsleder. Du kender således til drift og ledelse af en detailbutik, både den praktiske hverdag og arbejdet med personale- og salgsbudgetter. Vi lægger vægt på, at du er praktisk anlagt og ved, at detailhandel drejer sig om detaljer, og at dagligdagen foregår i butikken - ikke på kontoret. Det er vigtigt, at du har erfaring som sælger i butik, og at du drømmer om at blive en del af Bahnes familievirksomhed, hvor salg og professionel kundeservice er i fokus. Som butikschef hos Bahne bliver du en del af ledelsen i et team med 20 andre butikschefer og et hovedkontor, som er tæt på dig i hverdagen. Vi tilbyder dig at blive en vigtig del af Bahne-familiens spændende butiksunivers i en butik, som er en af Danmarks førende inden for bolig, mode og design. Du får en aktiv og udfordrende hverdag i samarbejde med vores team af professionelle medarbejdere. Vi arbejder alle med det fælles mål at leve op til vores mission Velkommen Hjem. Skriftlig ansøgning CV (Word PDF gerne med foto) mærket Butikschef Holbæk sendes pr. mail til job@bahne.dk. Af hensyn til GDPR (Persondataforordningen) skal du ikke oplyse dit fulde CPR.nr. Din ansøgning vil efter ansættelsens afslutning blive slettet i vores system. Alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Algade 50 * 4300 Holbæk * www.bahne.dk Bahne er en kapitalkæde med 20 store moderne livsstilsbutikker i Danmark. Se mere på www.bahne.dk. Vi er en dynamisk virksomhed, som arbejder med 5 nøgleværdier: Keep it Simple, Teamwork, rlighed, Præstation og Glæde.

Bahne i Holbæk søger en dygtig og erfaren butikschef snarest muligt.

 

Vi søger en ambitiøs købmand og kan tilbyde dig udfordringen at lede en butik med design, interiør og modetøj, hvor du får det fulde ansvar for butikkens personale og den daglige drift med dertil hørende resultater.

 

Du behersker et rigtigt købmandskab og er en person med et stort drive, som tror på, at du kan gøre en afgørende forskel ved at gå foran i alle facetter i butikken. Du er dygtig til synlig ledelse og skaber resultater ved at opbygge en tryg og top motiverende hverdag for dine medarbejdere.

 

Du har flere års erfaring inden for detailbranchen - gerne som butikschef, souschef eller afdelingsleder. Du kender således til drift og ledelse af en detailbutik, både den praktiske hverdag og arbejdet med personale- og salgsbudgetter. Vi lægger vægt på, at du er praktisk anlagt og ved, at detailhandel drejer sig om detaljer, og at dagligdagen foregår i butikken - ikke på kontoret.

 

Det er vigtigt, at du har erfaring som sælger i butik, og at du drømmer om at blive en del af Bahnes familievirksomhed, hvor salg og professionel kundeservice er i fokus. 

 

Som butikschef hos Bahne bliver du en del af ledelsen i et team med 20 andre butikschefer og et hovedkontor, som er tæt på dig i hverdagen.

 

Vi tilbyder dig at blive en vigtig del af Bahne-familiens spændende butiksunivers i en butik, som er en af Danmarks førende inden for bolig, mode og design. Du får en aktiv og udfordrende hverdag i samarbejde med vores team af professionelle medarbejdere. Vi arbejder alle med det fælles mål at leve op til vores mission – Velkommen Hjem.

 

Skriftlig ansøgning + CV (Word/PDF – gerne med foto) mærket ”Butikschef/Holbæk” sendes pr. mail til job@bahne.dk. Af hensyn til GDPR (Persondataforordningen) skal du ikke oplyse dit fulde CPR.nr. Din ansøgning vil efter ansættelsens afslutning blive slettet i vores system.

 

Alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

 

Algade 50 * 4300 Holbæk * www.bahne.dk

 

Bahne er en kapitalkæde med 20 store moderne livsstilsbutikker i Danmark. Se mere på www.bahne.dk.  Vi er en dynamisk virksomhed, som arbejder med 5 nøgleværdier:

Keep it Simple, Teamwork, Ærlighed, Præstation og Glæde.

 

 

BAHNE SØRENSEN A/S Fisketorvets Shopping CenterHolbæk2019-06-03T00:00:002019-06-20T00:00:00
330035452Store Manager - The Disney Store, KøbenhavnRobot Som Store Manager bliver du ansvarlig for den overordnede ledelse af butikken samt et stort medarbejder team, og for at sikre at standarder og budget mål nås, indenfor rammerne af butikskonceptet. Retail Knowledge rekrutterer for The Disney Stores: Store Manager - The Disney Store, København Stillingen: The Disney Store tilbyder en helt enestående oplevelse for børn og deres familier, og begejstrer børn gennem interaktive præsentationer, kvalitets produkter og unikke oplevelser, hvor Disneys mest populære figurer bliver bragt til live. Som Store Manager bliver du ansvarlig for den overordnede ledelse af butikken samt et stort medarbejder team, og for at sikre at standarder og budget mål nås, indenfor rammerne af butikskonceptet. Du bliver ansvarlig for rekruttering, ledelse, motivering og udvikling af dit team, i en kultur der er præget af coaching dette for at sikre at teamet leverer en uovertruffen oplevelse for butikkens gæster og de budgetterede resultater. Kvalifikationer: • Du har en bred ledererfaring fra detailhandel specialhandel • Du kan tænke strategisk og identificere muligheder og udfordringer • Du er god til at håndtere flere prioriteter samtidigt og evner at styre din tid, prioritere og organisere. • Du er god til at skabe relationer og kommunikerer effektivt • Du er resultatorienteret og har en god forretnings forståelse • Du udvikler og leder dit team med fokus på at skabe resultater, og du går selv foran med det gode eksempel. • Du kan inspirere dine medarbejdere til at være kreative, innovative og fleksible. • Du har hands-on erfaring med at yde en uovertruffen kunde service. Øvrigt: Stillingen giver en enestående mulighed for at blive en del af en af verdens best kendte virksomheder, i en udfordrende og givende rolle, der skal sikre den fortsatte succes for The Disney Store i København. Du kommer til at arbejde i et internationalt miljø, så gode engelsk kundskaber er en forudsætning, ligesom du skal have gode IT færdigheder på bruger niveau. Du tilbydes en konkurrencedygtig lønpakke og gode udviklingsmuligheder. Du vil få en grundig introduktion til rollen og kommer i praktik i andre butikker, før du overtager det selvstændige ansvar for stillingen. I introduktionsperioden må der forventes nogen rejseaktivitet. Kan du genkende dig selv i stillingsbeskrivelsen, ser vi frem til at modtage din ansøgning snarest muligt. For yderligere information er du velkommen til at kontakte Kim Aaskov, Retail Knowledge tlf. 45 2117 5760. Sådan ansøger du http: www.retailknowledge.dk ledige-stillinger

Som Store Manager bliver du ansvarlig for den overordnede ledelse af butikken samt et stort medarbejder team, og for at sikre at standarder og budget mål nås, indenfor rammerne af butikskonceptet.

Retail Knowledge rekrutterer for The Disney Stores:

Store Manager - The Disney Store, København

Stillingen:
The Disney Store tilbyder en helt enestående oplevelse for børn og deres familier, og begejstrer børn gennem interaktive præsentationer, kvalitets produkter og unikke oplevelser, hvor Disneys mest populære figurer bliver bragt til live.
Som Store Manager bliver du ansvarlig for den overordnede ledelse af butikken samt et stort medarbejder team, og for at sikre at standarder og budget mål nås, indenfor rammerne af butikskonceptet.
Du bliver ansvarlig for rekruttering, ledelse, motivering og udvikling af dit team, i en kultur der er præget af coaching – dette for at sikre at teamet leverer en uovertruffen oplevelse for butikkens gæster og de budgetterede resultater.

Kvalifikationer:
• Du har en bred ledererfaring fra detailhandel / specialhandel
• Du kan tænke strategisk og identificere muligheder og udfordringer
• Du er god til at håndtere flere prioriteter samtidigt og evner at styre din tid, prioritere og organisere.
• Du er god til at skabe relationer og kommunikerer effektivt
• Du er resultatorienteret og har en god forretnings forståelse
• Du udvikler og leder dit team med fokus på at skabe resultater, og du går selv foran med det gode eksempel.
• Du kan inspirere dine medarbejdere til at være kreative, innovative og fleksible.
• Du har hands-on erfaring med at yde en uovertruffen kunde service.

Øvrigt:

Stillingen giver en enestående mulighed for at blive en del af en af verdens best kendte virksomheder, i en udfordrende og givende rolle, der skal sikre den fortsatte succes for The Disney Store i København. Du kommer til at arbejde i et internationalt miljø, så gode engelsk kundskaber er en forudsætning, ligesom du skal have gode IT færdigheder – på bruger niveau.

Du tilbydes en konkurrencedygtig lønpakke og gode udviklingsmuligheder. Du vil få en grundig introduktion til rollen og kommer i praktik i andre butikker, før du overtager det selvstændige ansvar for stillingen. I introduktionsperioden må der forventes nogen rejseaktivitet.

Kan du genkende dig selv i stillingsbeskrivelsen, ser vi frem til at modtage din ansøgning snarest muligt.

For yderligere information er du velkommen til at kontakte Kim Aaskov, Retail Knowledge tlf. +45 2117 5760. 

Sådan ansøger du

http://www.retailknowledge.dk/ledige-stillinger/

Retail KnowledgeValby2019-06-04T00:00:002019-06-30T00:00:00
330035441ERFAREN CAFE MANAGER søgesRobot Vi hedder KHORN.Vi har bageri og forretning på Nørrebro, samt en cafe på Fisketorvet Copenhagen mall.Vi har et kvalitetssortiment, der kommenteres som byens bedste. Om DIG:Din arbejdsfunktion vil være på gulvet ekspedition i vores 2 butikker, hvor der også indgår administrative opgaver. Dine kvalifikationer og opgaver i vores butikker du har minimums 3 års erfaring med personaleledelse, personale budgetter, udarbejdelse af rutiner, struktur, lagerstyring og statusopgørelser. du har en naturlig interesse for, at yde service og brænder for, at give alle gæster en unik oplevelse. du er passioneret omkring salg, og det falder dig naturligt. du har baristakundskaber og har et generelt højt fagligt niveau. du har gode IT-færdigheder og kendskab til kodning af kassesystemer. du taler og skriver både dansk og engelsk flydende. (Ansøgere, som ikke taler dansk vil ikke blive taget i betragtning). du motiverer og udvikler dit team med henblik på salgsvækst. dit høje energiniveau smitter af på både dine gæster og kollegaer, og du går altid forrest. Din ansøgning:Send os en ansøgning, hvor du kort besvarer hvilken erfaring du har med, de opgaver vi har beskrevet. Vi glæder os meget til at læse din ansøgning, og håber at se dig til en jobsamtale. De bedste hilsener, Khorn

Vi hedder KHORN.
Vi har bageri og forretning på Nørrebro, samt en cafe på Fisketorvet/Copenhagen mall.
Vi har et kvalitetssortiment, der kommenteres som byens bedste.

Om DIG:
Din arbejdsfunktion vil være på gulvet/ekspedition i vores 2 butikker, hvor der også indgår administrative opgaver.

Dine kvalifikationer og opgaver i vores butikker;

  • du har minimums 3 års erfaring med personaleledelse, personale budgetter, udarbejdelse af rutiner, struktur, lagerstyring og statusopgørelser.
  • du har en naturlig interesse for, at yde service og brænder for, at give alle gæster en unik oplevelse.
  • du er passioneret omkring salg, og det falder dig naturligt.  
  • du har baristakundskaber og har et generelt højt fagligt niveau.
  • du har gode IT-færdigheder og kendskab til kodning af kassesystemer.
  • du taler og skriver både dansk og engelsk flydende. (Ansøgere, som ikke taler dansk vil ikke blive taget i betragtning).
  • du motiverer og udvikler dit team med henblik på salgsvækst.
  • dit høje energiniveau smitter af på både dine gæster og kollegaer, og du går altid forrest.

Din ansøgning:
Send os en ansøgning, hvor du kort besvarer hvilken erfaring du har med, de opgaver vi har beskrevet.

Vi glæder os meget til at læse din ansøgning, og håber at se dig til en jobsamtale.  

De bedste hilsener,

Khorn 

 

 

KHORNKøbenhavn V2019-06-04T00:00:002019-07-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren Butikschef - City2

Zizzi - City 2

Taastrup
Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften? Så er jobbet som butikschef hos Zizzi City2 måske noget for dig. Vi søger en erfaren Butikschef, der gå...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:15. juli 2019

INTERN SALGSLEDER

PROFILPARTNERS ApS

Herlev
Der er den spillende træner, der gerne går forrest Virksomhedsbeskrivelse:DanZafe Gruppen driver grossistvirksomhederne DanZafe A S og ExpertBeslag A S, der tilsammen er totalleverandør af værktøj, beslag og sikringsprodukter til sikrings- og byggeb...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:5. juli 2019

BUTIKSCHEF

BAHNE SØRENSEN A/S Fisketorvets Shopping Center

Holbæk
Bahne i Holbæk søger en dygtig og erfaren butikschef snarest muligt. Vi søger en ambitiøs købmand og kan tilbyde dig udfordringen at lede en butik med design, interiør og modetøj, hvor du får det fulde ansvar for butikkens personale og den daglige d...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

Store Manager - The Disney Store, København

Retail Knowledge

Valby
Som Store Manager bliver du ansvarlig for den overordnede ledelse af butikken samt et stort medarbejder team, og for at sikre at standarder og budget mål nås, indenfor rammerne af butikskonceptet. Retail Knowledge rekrutterer for The Disney Stores: ...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

ERFAREN CAFE MANAGER søges

KHORN

København V
Vi hedder KHORN.Vi har bageri og forretning på Nørrebro, samt en cafe på Fisketorvet Copenhagen mall.Vi har et kvalitetssortiment, der kommenteres som byens bedste. Om DIG:Din arbejdsfunktion vil være på gulvet ekspedition i vores 2 butikker, hvor d...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:26. juli 2019