Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren controller søges til solid finansiel rådgivningsvirksomhed i København

Beskrivelse

Som controller vil du selvstændigt varetage regnskaberne for to fonde og et internt selskab, hvor dine opgaver vil være koncentreret omkring tungere regnskabsopgaver. Fondene er investeringsfonde, som virksomheden er rådgiver for, og selskabet beskæftiger sig med ejendomsudvikling, som du vil varetage det interne regnskab for. Med reference til virksomhedens CFO vil du indgå i en økonomiafdeling med to andre controllere, en receptionist samt en studentermedarbejder. Du vil få en alsidig arbejdsdag i en vækstende virksomhed, hvor man løfter i flok. I din hverdag vil du være i tæt kontakt med både interne og eksterne interessenter. Dine opgaver vil bl.a. bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskaber
  • Værdiansættelser af kreditter
  • Bogføring af interne regnskaber (ca. 2 t/u)
  • Analyser af fondens performance
  • Aktiv deltagelse i optimering af afdelingens arbejdsprocesser
  • Indberetninger til offentlige myndigheder
  • Ad hoc-opgaver

Om virksomheden

Her er tale om en særdeles spændende og solid finansiel rådgivningsvirksomhed med godt 20 medarbejdere, som arbejder i et uformelt og internationalt miljø. Hovedkontoret er beliggende i hyggelige lokaler i det centrale København. Der lægges vægt på trivsel og godt samarbejde. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af fleksible arbejdstider, sundhedsforsikring og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du selvstændig, ansvarsfuld og formår at agere sparringspartner for interne og eksterne interessenter. Du sætter pris på at yde en god service og giver gerne en hånd med, hvor der er behov for det. Yderligere er du analytisk, besidder et godt overblik og sætter pris på en dynamisk og alsidig arbejdsdag, hvor du har vekslende opgaver. Endvidere er du proaktiv og ser løsninger fremfor problemer og bidrager gerne til den gode stemning.

IT-kompetencer

God til Excel

Uddannelse & Erfaring

HD-R eller Cand.merc. Herudover har du solid erfaring fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra den finansielle sektor.

Sprog

Dansk og engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330114058Phoenix-6b74661712019-10-29T15:00:46.960Erfaren controller søges til solid finansiel rådgivningsvirksomhed i København

Beskrivelse

Som controller vil du selvstændigt varetage regnskaberne for to fonde og et internt selskab, hvor dine opgaver vil være koncentreret omkring tungere regnskabsopgaver. Fondene er investeringsfonde, som virksomheden er rådgiver for, og selskabet beskæftiger sig med ejendomsudvikling, som du vil varetage det interne regnskab for. Med reference til virksomhedens CFO vil du indgå i en økonomiafdeling med to andre controllere, en receptionist samt en studentermedarbejder. Du vil få en alsidig arbejdsdag i en vækstende virksomhed, hvor man løfter i flok. I din hverdag vil du være i tæt kontakt med både interne og eksterne interessenter. Dine opgaver vil bl.a. bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskaber
  • Værdiansættelser af kreditter
  • Bogføring af interne regnskaber (ca. 2 t/u)
  • Analyser af fondens performance
  • Aktiv deltagelse i optimering af afdelingens arbejdsprocesser
  • Indberetninger til offentlige myndigheder
  • Ad hoc-opgaver

Om virksomheden

Her er tale om en særdeles spændende og solid finansiel rådgivningsvirksomhed med godt 20 medarbejdere, som arbejder i et uformelt og internationalt miljø. Hovedkontoret er beliggende i hyggelige lokaler i det centrale København. Der lægges vægt på trivsel og godt samarbejde. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af fleksible arbejdstider, sundhedsforsikring og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du selvstændig, ansvarsfuld og formår at agere sparringspartner for interne og eksterne interessenter. Du sætter pris på at yde en god service og giver gerne en hånd med, hvor der er behov for det. Yderligere er du analytisk, besidder et godt overblik og sætter pris på en dynamisk og alsidig arbejdsdag, hvor du har vekslende opgaver. Endvidere er du proaktiv og ser løsninger fremfor problemer og bidrager gerne til den gode stemning.

IT-kompetencer

God til Excel

Uddannelse & Erfaring

HD-R eller Cand.merc. Herudover har du solid erfaring fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra den finansielle sektor.

Sprog

Dansk og engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

2019-12-13T00:51:03.873 Beskrivelse Som controller vil du selvstændigt varetage regnskaberne for to fonde og et internt selskab, hvor dine opgaver vil være koncentreret omkring tungere regnskabsopgaver. Fondene er investeringsfonde, som virksomheden er rådgiver for, og selskabet beskæftiger sig med ejendomsudvikling, som du vil varetage det interne regnskab for. Med reference til virksomhedens CFO vil du indgå i en økonomiafdeling med to andre controllere, en receptionist samt en studentermedarbejder. Du vil få en alsidig arbejdsdag i en vækstende virksomhed, hvor man løfter i flok. I din hverdag vil du være i tæt kontakt med både interne og eksterne interessenter. Dine opgaver vil bl.a. bestå af: Arbejdsopgaver Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskaber Værdiansættelser af kreditter Bogføring af interne regnskaber (ca. 2 t u) Analyser af fondens performance Aktiv deltagelse i optimering af afdelingens arbejdsprocesser Indberetninger til offentlige myndigheder Ad hoc-opgaver Om virksomheden Her er tale om en særdeles spændende og solid finansiel rådgivningsvirksomhed med godt 20 medarbejdere, som arbejder i et uformelt og internationalt miljø. Hovedkontoret er beliggende i hyggelige lokaler i det centrale København. Der lægges vægt på trivsel og godt samarbejde. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af fleksible arbejdstider, sundhedsforsikring og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Som person er du selvstændig, ansvarsfuld og formår at agere sparringspartner for interne og eksterne interessenter. Du sætter pris på at yde en god service og giver gerne en hånd med, hvor der er behov for det. Yderligere er du analytisk, besidder et godt overblik og sætter pris på en dynamisk og alsidig arbejdsdag, hvor du har vekslende opgaver. Endvidere er du proaktiv og ser løsninger fremfor problemer og bidrager gerne til den gode stemning. IT-kompetencer God til Excel Uddannelse & Erfaring HD-R eller Cand.merc. Herudover har du solid erfaring fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra den finansielle sektor. Sprog Dansk og engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren Christiansen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.10Phoenix6b746617101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-12T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=9730EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3638757Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/6b746617_logo.jpegORS/Small/6b746617_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent845305ProselectionMinimum97301129-10-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b746617https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b746617https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b746617&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b746617&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonErfaren controller søges til solid finansiel rådgivningsvirksomhed i København1Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi363361177kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330141599Erfaren controller søges til solid finansiel rådgivningsvirksomhed i KøbenhavnProfile Beskrivelse Som controller vil du selvstændigt varetage regnskaberne for to fonde og et internt selskab, hvor dine opgaver vil være koncentreret omkring tungere regnskabsopgaver. Fondene er investeringsfonde, som virksomheden er rådgiver for, og selskabet beskæftiger sig med ejendomsudvikling, som du vil varetage det interne regnskab for. Med reference til virksomhedens CFO vil du indgå i en økonomiafdeling med to andre controllere, en receptionist samt en studentermedarbejder. Du vil få en alsidig arbejdsdag i en vækstende virksomhed, hvor man løfter i flok. I din hverdag vil du være i tæt kontakt med både interne og eksterne interessenter. Dine opgaver vil bl.a. bestå af: Arbejdsopgaver Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskaber Værdiansættelser af kreditter Bogføring af interne regnskaber (ca. 2 t u) Analyser af fondens performance Aktiv deltagelse i optimering af afdelingens arbejdsprocesser Indberetninger til offentlige myndigheder Ad hoc-opgaver Om virksomheden Her er tale om en særdeles spændende og solid finansiel rådgivningsvirksomhed med godt 20 medarbejdere, som arbejder i et uformelt og internationalt miljø. Hovedkontoret er beliggende i hyggelige lokaler i det centrale København. Der lægges vægt på trivsel og godt samarbejde. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af fleksible arbejdstider, sundhedsforsikring og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Som person er du selvstændig, ansvarsfuld og formår at agere sparringspartner for interne og eksterne interessenter. Du sætter pris på at yde en god service og giver gerne en hånd med, hvor der er behov for det. Yderligere er du analytisk, besidder et godt overblik og sætter pris på en dynamisk og alsidig arbejdsdag, hvor du har vekslende opgaver. Endvidere er du proaktiv og ser løsninger fremfor problemer og bidrager gerne til den gode stemning. IT-kompetencer God til Excel Uddannelse & Erfaring HD-R eller Cand.merc. Herudover har du solid erfaring fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra den finansielle sektor. Sprog Dansk og engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren Christiansen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som controller vil du selvstændigt varetage regnskaberne for to fonde og et internt selskab, hvor dine opgaver vil være koncentreret omkring tungere regnskabsopgaver. Fondene er investeringsfonde, som virksomheden er rådgiver for, og selskabet beskæftiger sig med ejendomsudvikling, som du vil varetage det interne regnskab for. Med reference til virksomhedens CFO vil du indgå i en økonomiafdeling med to andre controllere, en receptionist samt en studentermedarbejder. Du vil få en alsidig arbejdsdag i en vækstende virksomhed, hvor man løfter i flok. I din hverdag vil du være i tæt kontakt med både interne og eksterne interessenter. Dine opgaver vil bl.a. bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskaber
  • Værdiansættelser af kreditter
  • Bogføring af interne regnskaber (ca. 2 t/u)
  • Analyser af fondens performance
  • Aktiv deltagelse i optimering af afdelingens arbejdsprocesser
  • Indberetninger til offentlige myndigheder
  • Ad hoc-opgaver

Om virksomheden

Her er tale om en særdeles spændende og solid finansiel rådgivningsvirksomhed med godt 20 medarbejdere, som arbejder i et uformelt og internationalt miljø. Hovedkontoret er beliggende i hyggelige lokaler i det centrale København. Der lægges vægt på trivsel og godt samarbejde. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af fleksible arbejdstider, sundhedsforsikring og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du selvstændig, ansvarsfuld og formår at agere sparringspartner for interne og eksterne interessenter. Du sætter pris på at yde en god service og giver gerne en hånd med, hvor der er behov for det. Yderligere er du analytisk, besidder et godt overblik og sætter pris på en dynamisk og alsidig arbejdsdag, hvor du har vekslende opgaver. Endvidere er du proaktiv og ser løsninger fremfor problemer og bidrager gerne til den gode stemning.

IT-kompetencer

God til Excel

Uddannelse & Erfaring

HD-R eller Cand.merc. Herudover har du solid erfaring fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra den finansielle sektor.

Sprog

Dansk og engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/caf12955_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-12-14T01:00:16.7372020-01-28T00:00:00
330137867Dygtig projektcontroller søges til IT-virksomhed med fokus på infratruktur til virksomhed i HerlevProfile Beskrivelse Som projektcontroller vil du få ansvaret for at kontrollere og styre et udsnit af virksomhedens projekter af forskellige størrelser og tidshorisonter. Du vil indgå i en afdeling på i alt seks controllere med forskellige fokusområder, og du vil referere til virksomhedens økonomichef. Din hverdag vil være præget af en varieret opgaveportefølje og du vil i din opgaveløsning have en bred kontaktflade med både interne og eksterne aktører. Dine opgaver omfatter: Arbejdsopgaver Porteføljestyring Risikostyring Projektgennemgang, herunder statuslister Projektbudgetter Analyser IFRS Kontrakter Optimering og effektivisering af processer Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en projektorienteret virksomhed, der beskæftiger ca. 670 medarbejdere i Danmark, fordelt på forskellige lokationer. På adressen vil du have ca. 100 kolleger i hverdagen. Virksomheden befinder sig i en spændende udviklingsfase, hvor der blandt andet arbejdes med at forbedre interne processer. Der eksisterer en behagelig og uformel atmosfære i virksomheden, og der lægges vægt på frihed under ansvar og godt samarbejde på tværs af organisationen. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring, pensionsordning, frokostordning og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Du er nysgerrig af natur og arbejder analytisk og detaljeorienteret. Da du vil varetage en udadvendt funktion, er det vigtigt at du trives med at have kontakt med mange forskellige mennesker af forskellige baggrunde. Du forstår derfor at kommunikere og samarbejde med forskellige faggrupper. Derudover er du en kvalitetsbevidst person, der har et godt overblik og som godt kan lide at skabe gode resultater. IT-kompetencer Du har flair for IT Uddannelse & Erfaring HD eller cand.merc. Du har minimum nogle års projekterfaring. Sprog Dansk og engelsk på højt niveau Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som projektcontroller vil du få ansvaret for at kontrollere og styre et udsnit af virksomhedens projekter af forskellige størrelser og tidshorisonter. Du vil indgå i en afdeling på i alt seks controllere med forskellige fokusområder, og du vil referere til virksomhedens økonomichef. Din hverdag vil være præget af en varieret opgaveportefølje og du vil i din opgaveløsning have en bred kontaktflade med både interne og eksterne aktører. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Porteføljestyring
  • Risikostyring
  • Projektgennemgang, herunder statuslister
  • Projektbudgetter
  • Analyser
  • IFRS
  • Kontrakter
  • Optimering og effektivisering af processer
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en projektorienteret virksomhed, der beskæftiger ca. 670 medarbejdere i Danmark, fordelt på forskellige lokationer. På adressen vil du have ca. 100 kolleger i hverdagen. Virksomheden befinder sig i en spændende udviklingsfase, hvor der blandt andet arbejdes med at forbedre interne processer. Der eksisterer en behagelig og uformel atmosfære i virksomheden, og der lægges vægt på frihed under ansvar og godt samarbejde på tværs af organisationen. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring, pensionsordning, frokostordning og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du er nysgerrig af natur og arbejder analytisk og detaljeorienteret. Da du vil varetage en udadvendt funktion, er det vigtigt at du trives med at have kontakt med mange forskellige mennesker af forskellige baggrunde. Du forstår derfor at kommunikere og samarbejde med forskellige faggrupper.

Derudover er du en kvalitetsbevidst person, der har et godt overblik og som godt kan lide at skabe gode resultater.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Uddannelse & Erfaring

HD eller cand.merc. Du har minimum nogle års projekterfaring.

Sprog

Dansk og engelsk på højt niveau

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/1baec36d_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-12-10T18:00:12.4972020-01-24T00:00:00
330137252Alsidig controller søges til stort fagforbund i KøbenhavnProfile Beskrivelse Som controller bliver du en del af en velfungerende afdeling med i alt seks controllere. Afdelingen varetager en bred vifte af opgaver inden for buget, regnskab, løn, bogholderi og analyser. Du får ansvaret for organisationens lønkontor, herunder får du det faglige ansvar for fire medarbejdere der varetager lønbogholderiet. Du vil ikke selv tage del i lønbogholderiet, men udelukkende sparre med medarbejderne. Herunder vil du blive sparringspartner for HR og hjælpe afdelingen med forskellige typer af beregninger. Sidst men ikke mindst vil du varetage økonomistyringen med bl.a. budgetopfølgning for en række interne afdelinger. Derudover forventes det at du deltager i projekter på tværs af organisationen. Der er tale om en 37 timers stilling inkl. frokost. Dine opgaver er bl.a.: Arbejdsopgaver Fagansvarlig for lønkontoret Sparringspartner for HR Budgetstyring for interne afdelinger Deltagelse i udarbejdelse af årsregnskab Økonomistyring af og deltagelse i projekter Statistiker og indberetninger Andre ad hoc opgaver herunder økonomiske notater og beregninger Om virksomheden Der er her tale om en solid faglig organisation, der beskæftiger 500 medarbejdere. Organisationen tilbyder gode personaleforhold såsom frokostordning, pensionsordning, sundhedsforsikring, en aktiv personaleforening, ekstra feriedage samt mulighed for parkering til attraktiv pris. Personlige kompetencer Som person er du kommunikativ og du forstår at levere dine budskaber på alle niveauer af en organisation. Du har et drive og ønsker at bidrage til at forbedre arbejdsprocesser. Du har en omhyggelig og kvalitetsbevidst tilgang til dine arbejdsopgaver og trives med såvel store som små opgaver. Du fungerer godt i et travlt arbejdsmiljø, uden at miste fokus på dine opgaver. Du har flair for IT, og sidst, men ikke mindst, er det en fordel, hvis du har god politisk forståelse eller erfaring fra en faglig organisation. IT-kompetencer Du har flair for IT Erfaring & uddannelse Gerne HD, Cand.merc. eller tilsvarende. Erfaring fra en lignende stilling vægtes højere. Gerne erfaring fra en faglig organisation eller politisk drevet organisation. Sprog Dansk Kontaktpersoner Christina R. Nielsen & Søren B. Christiansen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som controller bliver du en del af en velfungerende afdeling med i alt seks controllere. Afdelingen varetager en bred vifte af opgaver inden for buget, regnskab, løn, bogholderi og analyser. Du får ansvaret for organisationens lønkontor, herunder får du det faglige ansvar for fire medarbejdere der varetager lønbogholderiet. Du vil ikke selv tage del i lønbogholderiet, men udelukkende sparre med medarbejderne. Herunder vil du blive sparringspartner for HR og hjælpe afdelingen med forskellige typer af beregninger. Sidst men ikke mindst vil du varetage økonomistyringen med bl.a. budgetopfølgning for en række interne afdelinger. Derudover forventes det at du deltager i projekter på tværs af organisationen. Der er tale om en 37 timers stilling inkl. frokost. Dine opgaver er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Fagansvarlig for lønkontoret
  • Sparringspartner for HR
  • Budgetstyring for interne afdelinger
  • Deltagelse i udarbejdelse af årsregnskab
  • Økonomistyring af og deltagelse i projekter
  • Statistiker og indberetninger
  • Andre ad hoc opgaver herunder økonomiske notater og beregninger

Om virksomheden

Der er her tale om en solid faglig organisation, der beskæftiger 500 medarbejdere. Organisationen tilbyder gode personaleforhold såsom frokostordning, pensionsordning, sundhedsforsikring, en aktiv personaleforening, ekstra feriedage samt mulighed for parkering til attraktiv pris.

Personlige kompetencer

Som person er du kommunikativ og du forstår at levere dine budskaber på alle niveauer af en organisation. Du har et drive og ønsker at bidrage til at forbedre arbejdsprocesser. Du har en omhyggelig og kvalitetsbevidst tilgang til dine arbejdsopgaver og trives med såvel store som små opgaver. Du fungerer godt i et travlt arbejdsmiljø, uden at miste fokus på dine opgaver. Du har flair for IT, og sidst, men ikke mindst, er det en fordel, hvis du har god politisk forståelse eller erfaring fra en faglig organisation.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Erfaring & uddannelse

Gerne HD, Cand.merc. eller tilsvarende. Erfaring fra en lignende stilling vægtes højere. Gerne erfaring fra en faglig organisation eller politisk drevet organisation.

Sprog

Dansk

Kontaktpersoner

Christina R. Nielsen & Søren B. Christiansen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/d3dc4a60_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-12-10T13:00:52.7902020-01-24T00:00:00
330160012Finance Controller til organisation i vækst i København KRobot Kunne du tænke dig at udfolde dine evner og udvikle dig i et positivt og dynamisk miljø i hjertet af København, hvor vækst og passion er i centrum? Controlling, rapportering og udvikling Heimstaden tilbyder en unik mulighed for at højne dit faglige niveau og udvikle dine analytiske færdigheder. Du bliver en del af et fagligt stærkt team bestående af engagerede og kompetente kollegaer, som drives af fællesskab, frihed og ansvar. Du kommer til at arbejde på tværs af rapportering, controlling, udvikling og automatisering, og så skal du spille en vigtig rolle i Heimstadens arbejde med at løfte brugen af rapportering til et nyt niveau. Dine primære opgaver er: Kvartalsafslutning, afstemninger, periodiseringer, controlling etc. Analyse af regnskab og nøgletal Rapportering Udarbejde og bygge rapporteringsmodeller Som del af en vækstvirksomhed kan du se frem til at blive mødt med stor tillid og derfor også stort ansvar. Du får således ansvaret for 20-25 selskaber, hvor dine regnskabstekniske og analytiske evner kommer i spil. Du får otte gode og kompetente kolleger i økonomiteamet i Sankt Petri Passage 5 Kbh. K., hvor I er lige under 100 medarbejdere i alt. Miljøet er uformelt og kendetegnet ved åbenhed og ærlighed. Din nærmeste leder tildeler frihed under ansvar og har stor tillid til sine medarbejdere. Revisionsbaggrund med solidt kendskab til excel Heimstaden leder efter en profil, der synes, at optimering og effektivisering er en naturlig del af arbejdet. Da du får et stort ansvar i et lille team, skal du kunne komme med ideer til, hvordan tingene kan optimeres, og den nødvendige energi til at omsætte dem til nye løsninger. Dertil har du: Erfaring med analyse og rapportering Superbruger i Excel Erfaring fra revisionsbranchen Gode engelskkundskaber, skriftligt som mundtligt Det handler bl.a. om rapporteringer med tilhørende konklusioner og anbefalinger. Du skal trives i en flad organisation, hvor du har et stort råderum og mulighed for at præge beslutninger. Miljøet er præget af en iværksætterånd, hvor gode kollegiale relationer prioriteres, og man sætter det sociale blandt medarbejderne højt. Det er ikke et krav for denne stilling at have branchekendskab. Som person er du Opsøgende og nysgerrig. Du har gåpåmod og lysten til at skabe resultater. Frem for alt har du en høj arbejdsmoral og en faglig stolthed, samtidig med du trives i et miljø præget af forandringer. Hvordan ser hverdagen ud hos Heimstaden? Som Heimstadens kommende Finance Controller bliver du del af en travl og afvekslende hverdag i en virksomhed, hvor iværksætterånden hersker, og hvor professionalisme, integritet og innovation vægtes højt. Genvejen til tilfredse kunder går gennem dedikerede medarbejdere, og derfor sigter Heimstaden mod at skabe et motiverende arbejdsmiljø med fokus på samarbejde samt faglig og personlig udvikling, som hjælpes på vej med attraktive personalegoder som byens bedste frokostordning, pension og sundhedsforsikring, sociale arrangementer og meget mere. Synes du, at ovenstående lyder interessant, og kan du identificere dig med virksomhedens værdier? Så send en ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler. Rekrutteringsprocessen varetages af erfarne specialister fra konsulentvirksomheden Moment. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Moment på 7020 1835.

Kunne du tænke dig at udfolde dine evner og udvikle dig i et positivt og dynamisk miljø i hjertet af København, hvor vækst og passion er i centrum?

 

Controlling, rapportering og udvikling

Heimstaden tilbyder en unik mulighed for at højne dit faglige niveau og udvikle dine analytiske færdigheder. Du bliver en del af et fagligt stærkt team bestående af engagerede og kompetente kollegaer, som drives af fællesskab, frihed og ansvar. Du kommer til at arbejde på tværs af rapportering, controlling, udvikling og automatisering, og så skal du spille en vigtig rolle i Heimstadens arbejde med at løfte brugen af rapportering til et nyt niveau.

Dine primære opgaver er:

  • Kvartalsafslutning, afstemninger, periodiseringer, controlling etc.
  • Analyse af regnskab og nøgletal
  • Rapportering
  • Udarbejde og bygge rapporteringsmodeller

Som del af en vækstvirksomhed kan du se frem til at blive mødt med stor tillid og derfor også stort ansvar. Du får således ansvaret for 20-25 selskaber, hvor dine regnskabstekniske og analytiske evner kommer i spil. Du får otte gode og kompetente kolleger i økonomiteamet i Sankt Petri Passage 5 Kbh. K., hvor I er lige under 100 medarbejdere i alt. Miljøet er uformelt og kendetegnet ved åbenhed og ærlighed. Din nærmeste leder tildeler frihed under ansvar og har stor tillid til sine medarbejdere.

Revisionsbaggrund med solidt kendskab til excel

Heimstaden leder efter en profil, der synes, at optimering og effektivisering er en naturlig del af arbejdet. Da du får et stort ansvar i et lille team, skal du kunne komme med ideer til, hvordan tingene kan optimeres, og den nødvendige energi til at omsætte dem til nye løsninger.

Dertil har du:

  • Erfaring med analyse og rapportering
  • Superbruger i Excel
  • Erfaring fra revisionsbranchen
  • Gode engelskkundskaber, skriftligt som mundtligt

Det handler bl.a. om rapporteringer med tilhørende konklusioner og anbefalinger. Du skal trives i en flad organisation, hvor du har et stort råderum og mulighed for at præge beslutninger. Miljøet er præget af en iværksætterånd, hvor gode kollegiale relationer prioriteres, og man sætter det sociale blandt medarbejderne højt.

Det er ikke et krav for denne stilling at have branchekendskab.

Som person er du

Opsøgende og nysgerrig. Du har gåpåmod og lysten til at skabe resultater. Frem for alt har du en høj arbejdsmoral og en faglig stolthed, samtidig med du trives i et miljø præget af forandringer.

Hvordan ser hverdagen ud hos Heimstaden?

Som Heimstadens kommende Finance Controller bliver du del af en travl og afvekslende hverdag i en virksomhed, hvor iværksætterånden hersker, og hvor professionalisme, integritet og innovation vægtes højt.

Genvejen til tilfredse kunder går gennem dedikerede medarbejdere, og derfor sigter Heimstaden mod at skabe et motiverende arbejdsmiljø med fokus på samarbejde samt faglig og personlig udvikling, som hjælpes på vej med attraktive personalegoder som byens bedste frokostordning, pension og sundhedsforsikring, sociale arrangementer og meget mere.

Synes du, at ovenstående lyder interessant, og kan du identificere dig med virksomhedens værdier? Så send en ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler.

Rekrutteringsprocessen varetages af erfarne specialister fra konsulentvirksomheden Moment.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Moment på 7020 1835. 

MOMENT A/SKøbenhavn V2020-01-17T00:00:002020-03-13T00:00:00
330156563ControllerRobot Den Forberedende grunduddannelse (FGU) er en ny uddannelse for unge under 25 år, som har brug for en hjælpende hånd til at blive klar til ungdomsuddannelse eller beskæftigelse. Med FGU en skal vi skabe et trygt og inkluderende undervisningsmiljø, hvor vores elever får tid til fordybelse, blive dygtigere fagligt, vokser som mennesker og skaber venskaber. Vi skal møde vores elever i øjenhøjde og styrke dem i troen på, at de kan udvikle talent, og at vi i samarbejde og fællesskab udvikler og udfolder det. FGU består af tre linjer almen grunduddannelse (AGU), produktionsgrunduddannelse (PGU) og erhvervsgrunduddannelse (EGU). FGU Hovedstaden startede 1. august med cirka 180 medarbejdere fra 8 skoler og 4 kommuner. Vi har pt. 1.163 elever fordelt på 6 adresser, og har fortsat vækst. Som controller i FGU Hovedstaden vil du indgå som en del af den fælles administration for FGU Hovedstaden, hvor vi pt. er 5 medarbejdere. Den fælles administration varetager en række forskellige opgaver vedrørende udarbejdelse af budget, regnskab, udbetaling af skoleydelse, økonomistyring og udarbejdelse af ledelsesinformation. Du vil som controller udfylde en vigtig rolle i forhold til den løbende økonomiopfølgning og -styring. Du vil blive en central sparringspartner for økonomichefen. Herudover vil du få en række selvstændige opgaver i forhold til den løbende økonomistyring, og udviklingen af den model for økonomistyring, der løbende pågår. Dine primære opgaver vil være at: sikre en god og konstruktiv dialog med de forskellige skoler, der hører ind under FGU Hovedstaden, samt sikre løbende og stabile leverancer relateret til økonomiopfølgningen og ledelsesinformationen udvikle og vedligeholde de overordnede budgetstrukturer som fx budget- og budgetopfølgning på de enkelte skoler og linjer foretage budgetopfølgning med løbende afrapportering være sparringspart og højre hånd til økonomichefen I foråret 2020 skal vi etablere en ny økonomistruktur for FGU Hovedstaden, og du vil helt naturligt være en central del i implementeringen af denne model. Stillingen giver dig således også mulighed for at arbejde med central styring mv. Da vi er en forholdsvis ny organisation, som er under opbygning, vil du få god mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet, samt den fremtidige udvikling i den fælles administration og FGU Hovedstaden. Vi forventer, at du Har relevant lang eller mellemlang uddannelse inden for økonomi Har relevant erfaring med brug af Navision Stat, gerne fra en lignende jobfunktion Er stærk i brugen af Excel Går positivt til opgaven Arbejder struktureret og har overblik Vi tilbyder En ny og spændende arbejdsplads i rivende udvikling, som du får mulighed for at sætte dit præg på. Et godt socialt miljø. Vi søger dig, som vil være en del af den nye fælles identitet, der kendetegner FGU Hovedstaden. Dette indebærer, at du er indstillet på, at hverdagen til tider kan være kaotisk. Der er højt til loftet og vi prioriterer godt humør, en åben dialog og at løfte i fællesskab. Vilkår og ansøgningsfrist Stillingen er på 37 timer ugentligt. Stillingen ønskes besat senest 1. marts 2020. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Økonomichef, Klaus Gunnar Jensen, kgje@fguhovedstaden.dk eller på 25 40 95 22. Ansøgningsfristen er torsdag den 23. januar 2020. Ansøgningen og CV skal sendes via knappen søg jobbet online .

Den Forberedende grunduddannelse (FGU) er en ny uddannelse for unge under 25 år, som har brug for en hjælpende hånd til at blive klar til ungdomsuddannelse eller beskæftigelse. Med FGU’en skal vi skabe et trygt og inkluderende undervisningsmiljø, hvor vores elever får tid til fordybelse, blive dygtigere fagligt, vokser som mennesker og skaber venskaber. Vi skal møde vores elever i øjenhøjde og styrke dem i troen på, at de kan udvikle talent, og at vi i samarbejde og fællesskab udvikler og udfolder det. FGU består af tre linjer; almen grunduddannelse (AGU), produktionsgrunduddannelse (PGU) og erhvervsgrunduddannelse (EGU).

FGU Hovedstaden startede 1. august med cirka 180 medarbejdere fra 8 skoler og 4 kommuner. Vi har pt. 1.163 elever fordelt på 6 adresser, og har fortsat vækst.

Som controller i FGU Hovedstaden vil du indgå som en del af den fælles administration for FGU Hovedstaden, hvor vi pt. er 5 medarbejdere. Den fælles administration varetager en række forskellige opgaver vedrørende udarbejdelse af budget, regnskab, udbetaling af skoleydelse, økonomistyring og udarbejdelse af ledelsesinformation. 

Du vil som controller udfylde en vigtig rolle i forhold til den løbende økonomiopfølgning og -styring. Du vil blive en central sparringspartner for økonomichefen. Herudover vil du få en række selvstændige opgaver i forhold til den løbende økonomistyring, og udviklingen af den model for økonomistyring, der løbende pågår.

Dine primære opgaver vil være at:

  • sikre en god og konstruktiv dialog med de forskellige skoler, der hører ind under FGU Hovedstaden, samt sikre løbende og stabile leverancer relateret til økonomiopfølgningen og ledelsesinformationen
  • udvikle og vedligeholde de overordnede budgetstrukturer som fx budget- og budgetopfølgning på de enkelte skoler og linjer
  • foretage budgetopfølgning med løbende afrapportering
  • være sparringspart og højre hånd til økonomichefen

I foråret 2020 skal vi etablere en ny økonomistruktur for FGU Hovedstaden, og du vil helt naturligt være en central del i implementeringen af denne model. Stillingen giver dig således også mulighed for at arbejde med central styring mv.

Da vi er en forholdsvis ny organisation, som er under opbygning, vil du få god mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet, samt den fremtidige udvikling i den fælles administration og FGU Hovedstaden.

Vi forventer, at du

  • Har relevant lang eller mellemlang uddannelse inden for økonomi
  • Har relevant erfaring med brug af Navision Stat, gerne fra en lignende jobfunktion
  • Er stærk i brugen af Excel
  • Går positivt til opgaven
  • Arbejder struktureret og har overblik

Vi tilbyder

  • En ny og spændende arbejdsplads i rivende udvikling, som du får mulighed for at sætte dit præg på.
  • Et godt socialt miljø.

Vi søger dig, som vil være en del af den nye fælles identitet, der kendetegner FGU Hovedstaden. Dette indebærer, at du er indstillet på, at hverdagen til tider kan være kaotisk. Der er højt til loftet og vi prioriterer godt humør, en åben dialog og at løfte i fællesskab.

Vilkår og ansøgningsfrist

Stillingen er på 37 timer ugentligt. Stillingen ønskes besat senest 1. marts 2020. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Økonomichef, Klaus Gunnar Jensen, kgje@fguhovedstaden.dk eller på 25 40 95 22.

Ansøgningsfristen er torsdag den 23. januar 2020.

Ansøgningen og CV skal sendes via knappen ”søg jobbet online”.

 

FGU Hovedstaden - ValbyValby2020-01-14T00:00:002020-01-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren controller søges til solid finansiel rådgivningsvirksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse Som controller vil du selvstændigt varetage regnskaberne for to fonde og et internt selskab, hvor dine opgaver vil være koncentreret omkring tungere regnskabsopgaver. Fondene er investeringsfonde, som virksomheden er rådgiver for, og sel...
Indrykket:14. december 2019

Dygtig projektcontroller søges til IT-virksomhed med fokus på infratruktur til virksomhed i Herlev

Proselection

København K
Beskrivelse Som projektcontroller vil du få ansvaret for at kontrollere og styre et udsnit af virksomhedens projekter af forskellige størrelser og tidshorisonter. Du vil indgå i en afdeling på i alt seks controllere med forskellige fokusområder, og ...
Indrykket:10. december 2019

Alsidig controller søges til stort fagforbund i København

Proselection

København K
Beskrivelse Som controller bliver du en del af en velfungerende afdeling med i alt seks controllere. Afdelingen varetager en bred vifte af opgaver inden for buget, regnskab, løn, bogholderi og analyser. Du får ansvaret for organisationens lønkontor,...
Indrykket:10. december 2019

Finance Controller til organisation i vækst i København K

MOMENT A/S

København V
Kunne du tænke dig at udfolde dine evner og udvikle dig i et positivt og dynamisk miljø i hjertet af København, hvor vækst og passion er i centrum? Controlling, rapportering og udvikling Heimstaden tilbyder en unik mulighed for at højne dit faglige ...
Indrykket:17. januar 2020

Controller

FGU Hovedstaden - Valby

Valby
Den Forberedende grunduddannelse (FGU) er en ny uddannelse for unge under 25 år, som har brug for en hjælpende hånd til at blive klar til ungdomsuddannelse eller beskæftigelse. Med FGU en skal vi skabe et trygt og inkluderende undervisningsmiljø, hv...
Indrykket:14. januar 2020