Erfaren controller søges til solid virksomhed i Århus

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Beskrivelse

Kan du lide at arbejde i en virksomhed, hvor der ikke er langt fra idé til handling? Er du en erfaren controller, der kan tage ansvar for egne opgaver? Så er det dig, som vi søger.

Som controller vil du få indflydelse fra første arbejdsdag, da du vil være med til udvikle, og sparre på de økonomiske- og forretningsmæssige opfølgninger med SSH’s forretningsenheder. Virksomheden løfter i samlet flok for at opnå gode og solide resultater. Dine nærmeste interessenter ved, at din viden er et vigtigt værktøj til at styrke deres forretning. Du vil blive en del af en virksomhed med en uformel kultur, hvor der er højt til loftet og det gode kollegaskab prioriteres.

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

Arbejdsopgaver

  • Finansiel- og forretningsmæssig controlling af forretningsenheder
  • Controlling af skat, moms og afgifter
  • Finansielle analyser
  • Årsregnskab, månedsregnskab, budgetter og estimater.
  • Deltage i og ansvar for diverse projekter, "Hands on"
  • Ad hoc-opgaver.

Om virksomheden

Der er tale om en solid nordisk koncern, der er placeret blandt Top100 virksomheder i Danmark. Omdrejningspunktet for virksomheden har altid siden dets oprindelse i 1960 været: Godt købmandskab, troværdighed og evnen til at tænke nyt. Virksomheden beskæftiger ca. 2.500 ansatte fordelt på mere end 100 forretningsenheder i hele Norden. Du vil have din hverdag på virksomhedens Shared Service Center i Risskov, hvor der sidder 25 medarbejdere, som samlet har ansvaret for virksomhedens 60 forretninger i Danmark. Virksomheden prioriterer gode personaleforhold, hvilket bl.a. ses på deres medarbejderes høje anciennitet og deres sundhedsforsikring, pensionsordning og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

For at besidde stillingen forestiller vi os, at du er analytisk stærk, ansvarsfuld og har masser af gåpåmod. Du trives med en alsidig hverdag, hvor prioriteter skifter og du bliver udfordret på økonomiske- og forretningsmæssige opgaver. Du har et godt overblik, du er struktureret og har blik for detaljen. Du befinder dig godt i et sundt og solidt miljø, hvor der er fokus på at levere kvalitet til tiden.

IT-kompetencer

Du har flair for IT. Excel er et krav.

Uddannelse

Gerne HD-R-uddannelse eller lignende.

Sprog

Dansk

Kontaktpersoner

Kristine Lorentzen og Nicoline Kjær

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkelt ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Erfaren controller søges til solid virksomhed i Århus

Beskrivelse

Kan du lide at arbejde i en virksomhed, hvor der ikke er langt fra idé til handling? Er du en erfaren controller, der kan tage ansvar for egne opgaver? Så er det dig, som vi søger.

Som controller vil du få indflydelse fra første arbejdsdag, da du vil være med til udvikle, og sparre på de økonomiske- og forretningsmæssige opfølgninger med SSH’s forretningsenheder. Virksomheden løfter i samlet flok for at opnå gode og solide resultater. Dine nærmeste interessenter ved, at din viden er et vigtigt værktøj til at styrke deres forretning. Du vil blive en del af en virksomhed med en uformel kultur, hvor der er højt til loftet og det gode kollegaskab prioriteres.

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

Arbejdsopgaver

  • Finansiel- og forretningsmæssig controlling af forretningsenheder
  • Controlling af skat, moms og afgifter
  • Finansielle analyser
  • Årsregnskab, månedsregnskab, budgetter og estimater.
  • Deltage i og ansvar for diverse projekter, "Hands on"
  • Ad hoc-opgaver.

Om virksomheden

Der er tale om en solid nordisk koncern, der er placeret blandt Top100 virksomheder i Danmark. Omdrejningspunktet for virksomheden har altid siden dets oprindelse i 1960 været: Godt købmandskab, troværdighed og evnen til at tænke nyt. Virksomheden beskæftiger ca. 2.500 ansatte fordelt på mere end 100 forretningsenheder i hele Norden. Du vil have din hverdag på virksomhedens Shared Service Center i Risskov, hvor der sidder 25 medarbejdere, som samlet har ansvaret for virksomhedens 60 forretninger i Danmark. Virksomheden prioriterer gode personaleforhold, hvilket bl.a. ses på deres medarbejderes høje anciennitet og deres sundhedsforsikring, pensionsordning og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

For at besidde stillingen forestiller vi os, at du er analytisk stærk, ansvarsfuld og har masser af gåpåmod. Du trives med en alsidig hverdag, hvor prioriteter skifter og du bliver udfordret på økonomiske- og forretningsmæssige opgaver. Du har et godt overblik, du er struktureret og har blik for detaljen. Du befinder dig godt i et sundt og solidt miljø, hvor der er fokus på at levere kvalitet til tiden.

IT-kompetencer

Du har flair for IT. Excel er et krav.

Uddannelse

Gerne HD-R-uddannelse eller lignende.

Sprog

Dansk

Kontaktpersoner

Kristine Lorentzen og Nicoline Kjær

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkelt ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.