Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren controller søges til velkonsolideret international virksomhed i Søborg

Beskrivelse

Du bliver en del af en økonomifunktion, som ud over dig består af 3 regnskabsmedarbejdere og en økonomichef. Dine opgaver vil være koncentreret omkring tungere regnskabsopgaver idet de fleste bogholderiopgaver varetages af kollegaer. Du vil få en bred kontaktflade rundt i organisationen og få en varieret og aktiv arbejdsdag i en solid og velkonsolideret virksomhed, hvor man løfter i flok. Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Anlægsaktiver
  • Moms og afgifter
  • Afstemninger
  • Intercompany afstemninger
  • Interne kontroller
  • Likviditetsanalyser og -estimater
  • Månedsrapportering
  • Analyser
  • Div. interne rapporteringer
  • Ekstern rapportering
  • Årsafslutning
  • Backup for kollegaer i økonomifunktionen
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Der er tale om en solid virksomhed med ca. 50 medarbejdere og hovedkontor i Søborg. Virksomheden er en del af en stor international koncern og omsætter i Danmark for flere milliarder kroner hvert år, og har en solid indtjening på bundlinjen. I virksomheden er der en værdidrevet kultur, hvor der arbejdes med flade strukturer og tillid, hvilket giver korte og effektive beslutningsgange. Der er således meget kort vej fra idé til handling. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af fleksible arbejdstider, kantine, god pension, sundhedsforsikring og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som personer du selvstændig og servicemindet, og trives i et travlt miljø, hvor der lægges vægt på sparring med kolleger. Du har et godt overblik og trives med vekslende opgaver, og din arbejdsform er proaktiv med sans for at se løsninger frem for problemer.

IT-kompetencer

Du er god til Excel

Uddannelse og erfaring

Du har gerne en HD-R eller Cand.merc. Herudover har du solid erfaring fra en lignende stilling.

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329746606Phoenix-c16daa1712018-01-24T16:00:30.430Erfaren controller søges til velkonsolideret international virksomhed i Søborg

Beskrivelse

Du bliver en del af en økonomifunktion, som ud over dig består af 3 regnskabsmedarbejdere og en økonomichef. Dine opgaver vil være koncentreret omkring tungere regnskabsopgaver idet de fleste bogholderiopgaver varetages af kollegaer. Du vil få en bred kontaktflade rundt i organisationen og få en varieret og aktiv arbejdsdag i en solid og velkonsolideret virksomhed, hvor man løfter i flok. Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Anlægsaktiver
  • Moms og afgifter
  • Afstemninger
  • Intercompany afstemninger
  • Interne kontroller
  • Likviditetsanalyser og -estimater
  • Månedsrapportering
  • Analyser
  • Div. interne rapporteringer
  • Ekstern rapportering
  • Årsafslutning
  • Backup for kollegaer i økonomifunktionen
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Der er tale om en solid virksomhed med ca. 50 medarbejdere og hovedkontor i Søborg. Virksomheden er en del af en stor international koncern og omsætter i Danmark for flere milliarder kroner hvert år, og har en solid indtjening på bundlinjen. I virksomheden er der en værdidrevet kultur, hvor der arbejdes med flade strukturer og tillid, hvilket giver korte og effektive beslutningsgange. Der er således meget kort vej fra idé til handling. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af fleksible arbejdstider, kantine, god pension, sundhedsforsikring og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som personer du selvstændig og servicemindet, og trives i et travlt miljø, hvor der lægges vægt på sparring med kolleger. Du har et godt overblik og trives med vekslende opgaver, og din arbejdsform er proaktiv med sans for at se løsninger frem for problemer.

IT-kompetencer

Du er god til Excel

Uddannelse og erfaring

Du har gerne en HD-R eller Cand.merc. Herudover har du solid erfaring fra en lignende stilling.

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

2018-02-28T16:10:00.013 Beskrivelse Du bliver en del af en økonomifunktion, som ud over dig består af 3 regnskabsmedarbejdere og en økonomichef. Dine opgaver vil være koncentreret omkring tungere regnskabsopgaver idet de fleste bogholderiopgaver varetages af kollegaer. Du vil få en bred kontaktflade rundt i organisationen og få en varieret og aktiv arbejdsdag i en solid og velkonsolideret virksomhed, hvor man løfter i flok. Dine opgaver vil bestå af: Arbejdsopgaver Anlægsaktiver Moms og afgifter Afstemninger Intercompany afstemninger Interne kontroller Likviditetsanalyser og -estimater Månedsrapportering Analyser Div. interne rapporteringer Ekstern rapportering Årsafslutning Backup for kollegaer i økonomifunktionen Ad-hoc Om virksomheden Der er tale om en solid virksomhed med ca. 50 medarbejdere og hovedkontor i Søborg. Virksomheden er en del af en stor international koncern og omsætter i Danmark for flere milliarder kroner hvert år, og har en solid indtjening på bundlinjen. I virksomheden er der en værdidrevet kultur, hvor der arbejdes med flade strukturer og tillid, hvilket giver korte og effektive beslutningsgange. Der er således meget kort vej fra idé til handling. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af fleksible arbejdstider, kantine, god pension, sundhedsforsikring og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Som personer du selvstændig og servicemindet, og trives i et travlt miljø, hvor der lægges vægt på sparring med kolleger. Du har et godt overblik og trives med vekslende opgaver, og din arbejdsform er proaktiv med sans for at se løsninger frem for problemer. IT-kompetencer Du er god til Excel Uddannelse og erfaring Du har gerne en HD-R eller Cand.merc. Herudover har du solid erfaring fra en lignende stilling. Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren Christiansen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.10Phoenixc16daa17101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-28T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=7010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3086129Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/prologo.jpgORS/prologo.jpg155.6883546012.59011530
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent512581ProselectionMinimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c16daa17https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c16daa17https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c16daa17&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c16daa17&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgEr du den nye Controller i Proselection?12008001Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi352490157importimport_c16daa17DKDanmarkDKDanmarkda-DK