Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren controller til økonomisk styring af anlægsinvesteringer og procesoptimering søges til stor energivirksomhed i Fredericia

Beskrivelse

Som controller er du med til at sikre økonomisk styring af anlægsinvesteringer på mere end 4 milliarder kroner om året. Du bliver tilknyttet både både nationale og internationale anlægsprojekter som du vil følge fra start- til slutfasen, hvor du vil jonglere med store beløb og komplekse opgaver. Dine økonomiske analyser vil danne grundlaget for vigtige beslutninger i projekterne. Endvidere bliver du ansvarlig for at sikre den løbende procesoptimering og udvikle effektive metoder og værktøjer til investeringsbeslutninger og projektøkonomistyring. Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Sikre budgetopfølgning i anlægsprojekter

  • Rapportering til projektledelse/styregrupper og linjeledelse

  • Udarbejde projektregnskaber

  • Controlling på projekter

  • Økonomisk kontraktstyring

  • Input til risikoanalyser og vurdering af effekt på anlægsbudget

  • Sparringspartner for projektledere

  • Lead på udvikling af processer og metoder i afdelingen

  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider

Personlige kompetencer

Som person er du samarbejdsorienteret, udadvendt og omstillingsparat. Derudover har du gennemslagskraft, drive og kan stå fast i beslutninger. Du er kommunikerende, proaktiv og opsøgende i din tilgang til andre. Ydermere er du socialt begravet og relations skabende.

IT-kompetencer

Kendskab til SAP er en fordel, men ikke et krav

Uddannelse

Relevant kandidatuddannelse

Sprog

Engelsk i skrift og tale er et krav, mens kendskab til tysk er en fordel

Kontaktpersoner

Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945058Phoenix-0a8358f512019-01-21T12:05:55.663Erfaren controller til økonomisk styring af anlægsinvesteringer og procesoptimering søges til stor energivirksomhed i Fredericia

Beskrivelse

Som controller er du med til at sikre økonomisk styring af anlægsinvesteringer på mere end 4 milliarder kroner om året. Du bliver tilknyttet både både nationale og internationale anlægsprojekter som du vil følge fra start- til slutfasen, hvor du vil jonglere med store beløb og komplekse opgaver. Dine økonomiske analyser vil danne grundlaget for vigtige beslutninger i projekterne. Endvidere bliver du ansvarlig for at sikre den løbende procesoptimering og udvikle effektive metoder og værktøjer til investeringsbeslutninger og projektøkonomistyring. Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Sikre budgetopfølgning i anlægsprojekter

  • Rapportering til projektledelse/styregrupper og linjeledelse

  • Udarbejde projektregnskaber

  • Controlling på projekter

  • Økonomisk kontraktstyring

  • Input til risikoanalyser og vurdering af effekt på anlægsbudget

  • Sparringspartner for projektledere

  • Lead på udvikling af processer og metoder i afdelingen

  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider

Personlige kompetencer

Som person er du samarbejdsorienteret, udadvendt og omstillingsparat. Derudover har du gennemslagskraft, drive og kan stå fast i beslutninger. Du er kommunikerende, proaktiv og opsøgende i din tilgang til andre. Ydermere er du socialt begravet og relations skabende.

IT-kompetencer

Kendskab til SAP er en fordel, men ikke et krav

Uddannelse

Relevant kandidatuddannelse

Sprog

Engelsk i skrift og tale er et krav, mens kendskab til tysk er en fordel

Kontaktpersoner

Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

2019-02-24T00:50:19.983 Beskrivelse Som controller er du med til at sikre økonomisk styring af anlægsinvesteringer på mere end 4 milliarder kroner om året. Du bliver tilknyttet både både nationale og internationale anlægsprojekter som du vil følge fra start- til slutfasen, hvor du vil jonglere med store beløb og komplekse opgaver. Dine økonomiske analyser vil danne grundlaget for vigtige beslutninger i projekterne. Endvidere bliver du ansvarlig for at sikre den løbende procesoptimering og udvikle effektive metoder og værktøjer til investeringsbeslutninger og projektøkonomistyring. Dine opgaver vil bestå af: Arbejdsopgaver Sikre budgetopfølgning i anlægsprojekter Rapportering til projektledelse styregrupper og linjeledelse Udarbejde projektregnskaber Controlling på projekter Økonomisk kontraktstyring Input til risikoanalyser og vurdering af effekt på anlægsbudget Sparringspartner for projektledere Lead på udvikling af processer og metoder i afdelingen Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider Personlige kompetencer Som person er du samarbejdsorienteret, udadvendt og omstillingsparat. Derudover har du gennemslagskraft, drive og kan stå fast i beslutninger. Du er kommunikerende, proaktiv og opsøgende i din tilgang til andre. Ydermere er du socialt begravet og relations skabende. IT-kompetencer Kendskab til SAP er en fordel, men ikke et krav Uddannelse Relevant kandidatuddannelse Sprog Engelsk i skrift og tale er et krav, mens kendskab til tysk er en fordel Kontaktpersoner Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.10Phoenix0a8358f5101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-23T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=8280EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3439520Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/0a8358f5_logo.jpegORS/Small/0a8358f5_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent696781ProselectionMinimum8280011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a8358f5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a8358f5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a8358f5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a8358f5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi360258805kontakt@proselection.dkDKDanmarkDKDanmark329987523Erfaren controller til økonomisk styring af anlægsinvesteringer og procesoptimering søges til stor energivirksomhed i FredericiaBasic Beskrivelse Som controller er du med til at sikre økonomisk styring af anlægsinvesteringer på mere end 4 milliarder kroner om året. Du bliver tilknyttet både både nationale og internationale anlægsprojekter som du vil følge fra start- til slutfasen, hvor du vil jonglere med store beløb og komplekse opgaver. Dine økonomiske analyser vil danne grundlaget for vigtige beslutninger i projekterne. Endvidere bliver du ansvarlig for at sikre den løbende procesoptimering og udvikle effektive metoder og værktøjer til investeringsbeslutninger og projektøkonomistyring. Dine opgaver vil bestå af: Arbejdsopgaver Sikre budgetopfølgning i anlægsprojekter Rapportering til projektledelse styregrupper og linjeledelse Udarbejde projektregnskaber Controlling på projekter Økonomisk kontraktstyring Input til risikoanalyser og vurdering af effekt på anlægsbudget Sparringspartner for projektledere Lead på udvikling af processer og metoder i afdelingen Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider Personlige kompetencer Som person er du samarbejdsorienteret, udadvendt og omstillingsparat. Derudover har du gennemslagskraft, drive og kan stå fast i beslutninger. Du er kommunikerende, proaktiv og opsøgende i din tilgang til andre. Ydermere er du socialt begravet og relations skabende. IT-kompetencer Kendskab til SAP er en fordel, men ikke et krav Uddannelse Relevant kandidatuddannelse Sprog Engelsk i skrift og tale er et krav, mens kendskab til tysk er en fordel Kontaktpersoner Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som controller er du med til at sikre økonomisk styring af anlægsinvesteringer på mere end 4 milliarder kroner om året. Du bliver tilknyttet både både nationale og internationale anlægsprojekter som du vil følge fra start- til slutfasen, hvor du vil jonglere med store beløb og komplekse opgaver. Dine økonomiske analyser vil danne grundlaget for vigtige beslutninger i projekterne. Endvidere bliver du ansvarlig for at sikre den løbende procesoptimering og udvikle effektive metoder og værktøjer til investeringsbeslutninger og projektøkonomistyring. Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Sikre budgetopfølgning i anlægsprojekter

  • Rapportering til projektledelse/styregrupper og linjeledelse

  • Udarbejde projektregnskaber

  • Controlling på projekter

  • Økonomisk kontraktstyring

  • Input til risikoanalyser og vurdering af effekt på anlægsbudget

  • Sparringspartner for projektledere

  • Lead på udvikling af processer og metoder i afdelingen

  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider

Personlige kompetencer

Som person er du samarbejdsorienteret, udadvendt og omstillingsparat. Derudover har du gennemslagskraft, drive og kan stå fast i beslutninger. Du er kommunikerende, proaktiv og opsøgende i din tilgang til andre. Ydermere er du socialt begravet og relations skabende.

IT-kompetencer

Kendskab til SAP er en fordel, men ikke et krav

Uddannelse

Relevant kandidatuddannelse

Sprog

Engelsk i skrift og tale er et krav, mens kendskab til tysk er en fordel

Kontaktpersoner

Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/3ee5da16_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-04-01T01:00:59.3402019-05-06T00:00:00
329984295Forretningsorienteret Koncerncontroller søges til stor energivirksomhed i FredericiaBasic Beskrivelse Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktører ledere fra datterselskaber) for at sikre projektets kvalitet. Koncerncontrolleren vil også konsolidere investeringsplaner og udfordre og sikre, at forretningen beskriver de væsentligste forudsætninger, usikkerheder og risici i de enkelte projekter således, at der på koncernniveau skabes gennemsigtighed for den øverste ledelse og bestyrelsen. Du får en alsidig hverdag i en udadvendt funktion, hvor du er med til at påvirke nogle af Danmarks største investeringer indenfor grøn omstilling. Du bliver en del af en koncernøkonomifunktion, der består af 11 erfarne medarbejdere samt organisationens koncernøkonomidirektør, som du vil referere til. Dine opgaver bliver: Arbejdsopgaver Analyser Business cases Konsolidering af investeringsplaner Controlling på større investeringer (over 100 mio.) Sikre at interne investeringsretningslinjer overholdes på projekter Sikre økonomisk gennemsigtighed i projekter Skabe og sikre beslutningsgrundlag til øverste ledelse og bestyrelse Optimere processer i forhold til investeringsgovernance Skabe relationer ud i organisationen med henblik på at indhente informationer og skabe gennemsigtighed i forhold til beslutningsgrundlag Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider. Personlige kompetencer Du er forretningsorienteret og har gennemslagskraft. Desuden besidder du veludviklede samarbejdsevner og du formår at kommunikere med samt skabe relationer på forskellige niveauer i organisationen. Du er proaktiv og analytisk i din tilgang. Samtidig trives du i et fagligt stærkt miljø, hvor der er mange udfordrende opgaver og til tider stramme deadlines. Som person er du tillidsvækkende og løsningsorienteret. IT-kompetencer Stærke Excel-kompetencer og gerne kendskab til SAP. Uddannelse Cand.merc. eller lignende. Sprog Engelsk i skrift og tale er et krav. Kontaktpersoner Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktører/ledere fra datterselskaber) for at sikre projektets kvalitet. Koncerncontrolleren vil også konsolidere investeringsplaner og udfordre og sikre, at forretningen beskriver de væsentligste forudsætninger, usikkerheder og risici i de enkelte projekter således, at der på koncernniveau skabes gennemsigtighed for den øverste ledelse og bestyrelsen. Du får en alsidig hverdag i en udadvendt funktion, hvor du er med til at påvirke nogle af Danmarks største investeringer indenfor grøn omstilling. Du bliver en del af en koncernøkonomifunktion, der består af 11 erfarne medarbejdere samt organisationens koncernøkonomidirektør, som du vil referere til. Dine opgaver bliver:

Arbejdsopgaver

  • Analyser
  • Business cases
  • Konsolidering af investeringsplaner
  • Controlling på større investeringer (over 100 mio.)
  • Sikre at interne investeringsretningslinjer overholdes på projekter
  • Sikre økonomisk gennemsigtighed i projekter
  • Skabe og sikre beslutningsgrundlag til øverste ledelse og bestyrelse
  • Optimere processer i forhold til investeringsgovernance
  • Skabe relationer ud i organisationen med henblik på at indhente informationer og skabe gennemsigtighed i forhold til beslutningsgrundlag
  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider.

Personlige kompetencer

Du er forretningsorienteret og har gennemslagskraft. Desuden besidder du veludviklede samarbejdsevner og du formår at kommunikere med samt skabe relationer på forskellige niveauer i organisationen. Du er proaktiv og analytisk i din tilgang. Samtidig trives du i et fagligt stærkt miljø, hvor der er mange udfordrende opgaver og til tider stramme deadlines. Som person er du tillidsvækkende og løsningsorienteret.

IT-kompetencer

Stærke Excel-kompetencer og gerne kendskab til SAP.

Uddannelse

Cand.merc. eller lignende.

Sprog

Engelsk i skrift og tale er et krav.

Kontaktpersoner

Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/b97dcefe_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-03-26T01:00:03.0202019-04-30T00:00:00
329983401Fokuseret Controller søges til kvalitetsorienteret produktionsvirksomhed i VærløseBasic Beskrivelse Som en af tre i en stærk og humoristisk fokuseret enhed og med direkte reference til virksomhedens CFO, får du en central rolle i økonomifunktionen, hvor den store berøringsflade kræver struktur og overblik for at matche dine ansvarsområder i en godt balanceret hverdag. Arbejdsopgaver Månedsrapportering, deltagelse Salgsrapportering, deltagelse Konsolidering, deltagelse Debitorstyring Omkostningsstyring Afstemninger Moms Intrastat Diverse ad hoc opgaver Om virksomheden Der er her tale om en produktionsvirksomhed med mere ende 100 ansatte på lokationen. Man opererer i en internationalt orientereret hverdag, hvor interessenterne, kunderne og leverandører forventer kvalitet, ordentlighed og ansvarlighed. Man søger at optimere sin placering i lokalområdet og er opmærksom på vigtigheden af, at være en del af det lokale opland. Personlige kompetencer Du er proaktiv, struktureret, udviklingsorienteret, og du har en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Du trives i et ansvarligt miljø, og du trives med at have muligheden for at sætte dit aftryk på virksomhedens processer uden at kompromittere din egen operative indsats. Du har en velafbalanceret tilgang til ansvar, og du har stor forståelse for, at ingen kommer i mål alene. IT-kompetencer SAP og Excel Uddannelse Merkonom, HD-1. del, HD-R eller tilsvarende Sprog Engelsk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Laursen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

Beskrivelse

Som en af tre i en stærk og humoristisk fokuseret enhed og med direkte reference til virksomhedens CFO, får du en central rolle i økonomifunktionen, hvor den store berøringsflade kræver struktur og overblik for at matche dine ansvarsområder i en godt balanceret hverdag.

Arbejdsopgaver

  • Månedsrapportering, deltagelse
  • Salgsrapportering, deltagelse
  • Konsolidering, deltagelse
  • Debitorstyring
  • Omkostningsstyring
  • Afstemninger
  • Moms
  • Intrastat
  • Diverse ad hoc opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om en produktionsvirksomhed med mere ende 100 ansatte på lokationen. Man opererer i en internationalt orientereret hverdag, hvor interessenterne, kunderne og leverandører forventer kvalitet, ordentlighed og ansvarlighed. Man søger at optimere sin placering i lokalområdet og er opmærksom på vigtigheden af, at være en del af det lokale opland.

Personlige kompetencer

Du er proaktiv, struktureret, udviklingsorienteret, og du har en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Du trives i et ansvarligt miljø, og du trives med at have muligheden for at sætte dit aftryk på virksomhedens processer uden at kompromittere din egen operative indsats. Du har en velafbalanceret tilgang til ansvar, og du har stor forståelse for, at ingen kommer i mål alene.

IT-kompetencer

SAP og Excel

Uddannelse

Merkonom, HD-1. del, HD-R eller tilsvarende

Sprog

Engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Laursen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

ORS/Small/e85eee79_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-03-25T01:00:23.3072019-04-29T00:00:00
330003167Erfaren og strukturorienteret controller til Administrativt Ressourcecenter i Børne- og UngdomsforvaltningenBasic Er du analytisk stærk indenfor databehandling med styr på beskrivende statistik, samtidig med at du er god til skriftlig formidling, og interesseret i hvordan en politisk organisation fungerer så har vi en stilling, som er spændende for dig. I stillingen som controller vil din primære rolle være at supportere og understøtte Børne- og Ungdomsforvaltningens udbudsteam med værdiskabende analyser, rapporteringer, business cases og konklusioner. Du kommer til at arbejde med komplekse datatræk i kommunens nye økonomistyringssystem, og du vil spille en central rolle i transformationsprocessen, herunder bidrage væsentligt til videreudvikling af indkøbsprocesserne, effektiviseringsberegninger, udmøntningsberegninger, rapporteringsværktøjer og analyser. Der er stort fokus på indkøbsområdet i Københavns Kommune, og Udbudsteamet i Børne- og Ungdomsforvaltningen (BUF) skal levere synlige og målbare resultater i form af indkøbsaftaler med gode produkter, gode priser og tilfredse brugere samt ikke mindst en høj aftalecompliance, som rapporteres månedligt igennem Power BI rapporter, der følges tæt af direktionen. BUF er en stor organisation med mange forskellige aktører, og indsatsen skal tilrettelægges under hensyntagen til de forskellige interesser og andre igangværende aktiviteter. Dit arbejde vil indebære kontakt med og involvering af mange forskellige kolleger både i BUF og i andre forvaltninger i kommunen. I tæt samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere vil du blive en central person i forhold til forvaltningssamarbejde med bl.a. Københavns Ejendomme og Indkøb, som forestår de centrale kommunale aftaler, når der skal controlles på disse aftaler, og når nyt datamateriale skal valideres. Du vil få mange forskellige typer af opgaver herunder bl.a. Dataanalyse og understøttelse af udbudsstrategi samt udbudsproces herunder faktabaserede beslutningsoplæg og tværgående behovsafklaring Compliance og rapportering herunder støttende opfølgningsmodeller, der guider organisationen samt handleplaner, der forpligter den lokale ledelse Business cases, effektiviseringsstrategi og KK-fælles governance herunder gennemgang af konsekvenserne ved styringsmæssige og økonomiske KK-fælles initiativer Datavalidering og effektiviseringsberegninger Udtræk og validering af datamateriale til udbudsforretninger Vi forventer, at du har erfaring fra lignende stillinger har en veludviklet analytisk sans er god til at håndtere store datamængder, elske tal og udføre kontroller er god til at skabe struktur på de finansielle processer evner hurtigt at sætte dig ind i konteksten for en konkret opgave også selvom det ikke er dit eget fagområde og synes det er spændende at bevæge sig rundt på forskellige fagområder evner skriftligt at formidle resultater til en bred målgruppe er engageret, omhyggelig, servicemindet og positiv Det er en fordel, hvis du har erfaringer med kommunens økonomistyringssystem. Vi tilbyder Du får et varierende og udfordrende arbejde med meget ansvar og med fleksibel arbejdstid. Vi tilbyder en spændende hverdag med alsidige opgaver af høj kompleksitet, løbende fokus på din faglige og personlige udvikling samt muligheder for karrieremæssig udvikling. Vi stiller store krav til, at alle i afdelingen er talentfulde medarbejdere med et kreativt og begavet sind. Hos os skal du være i stand til at udtænke gode brugbare løsninger, som ikke nødvendigvis følger allerede gældende standard, og som rækker på tværs af juridiske, kommercielle og ikke mindst brugervenlige hensyn. Vi har en spændende arbejdsplads med humor, en uformel omgangstone og fagligt stærke samt engagerede medarbejdere med forskellige baggrunde. Her er til tider hektisk men aldrig kedeligt. Hos os har du store muligheder for at påvirke og forme din egen hverdag, og du kan regne med stærk ledelsesmæssig opbakning til din funktion og dine mål. Om udbudsteamet Udbudsteamet består af tre udbudsjurister, en contract manager, en implementeringsagent samt en studentermedhjælper. Teamet er placeret i Faciliteter og Mad i Administrativt Ressourcecenter. Løn- og ansættelsesforhold Stillingen er på fuldtid til besættelse hurtigst muligt. Løn forhandles efter overenskomst og kvalifikationer. Særlige forhold Vi har indrettet os efter principperne i aktivitetsbaseret indretning, hvilket betyder, at hos os har man ikke en fast plads. Det kræver, at man som medarbejder hver dag, er reflekteret over dagens opgaver, og hvor i indretningen de bedst løses. Spørgsmål Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte teamleder Torsten Bak på 2616 4389 eller Betina Bergmann Madsen på 2683 9082. Ønsker du at søge stillingen, skal du fremsende din ansøgning, dit CV og andre relevante dokumenter. Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 23. april 2019 Der afholdes ansættelsessamtaler den 25. og 26. april.
Er du analytisk stærk indenfor databehandling med styr på beskrivende statistik, samtidig med at du er god til skriftlig formidling, og interesseret i hvordan en politisk organisation fungerer – så har vi en stilling, som er spændende for dig.  
 
I stillingen som controller vil din primære rolle være at supportere og understøtte Børne- og Ungdomsforvaltningens udbudsteam med værdiskabende analyser, rapporteringer, business cases og konklusioner. Du kommer til at arbejde med komplekse datatræk i kommunens nye økonomistyringssystem, og du vil spille en central rolle i transformationsprocessen, herunder bidrage væsentligt til videreudvikling af indkøbsprocesserne, effektiviseringsberegninger, udmøntningsberegninger, rapporteringsværktøjer og analyser.  
 
Der er stort fokus på indkøbsområdet i Københavns Kommune, og Udbudsteamet i Børne- og Ungdomsforvaltningen (BUF) skal levere synlige og målbare resultater i form af indkøbsaftaler med gode produkter, gode priser og tilfredse brugere samt ikke mindst en høj aftalecompliance, som rapporteres månedligt igennem Power BI rapporter, der følges tæt af direktionen.  
 
BUF er en stor organisation med mange forskellige aktører, og indsatsen skal tilrettelægges under hensyntagen til de forskellige interesser og andre igangværende aktiviteter. Dit arbejde vil indebære kontakt med – og involvering af – mange forskellige kolleger både i BUF og i andre forvaltninger i kommunen. I tæt samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere vil du blive en central person i forhold til forvaltningssamarbejde med bl.a. Københavns Ejendomme og Indkøb, som forestår de centrale kommunale aftaler, når der skal controlles på disse aftaler, og når nyt datamateriale skal valideres.  
 
Du vil få mange forskellige typer af opgaver herunder bl.a.  
  • Dataanalyse og understøttelse af udbudsstrategi samt udbudsproces – herunder faktabaserede beslutningsoplæg og tværgående behovsafklaring  
  • Compliance og rapportering – herunder støttende opfølgningsmodeller, der guider organisationen samt handleplaner, der forpligter den lokale ledelse  
  • Business cases, effektiviseringsstrategi og KK-fælles governance herunder gennemgang af konsekvenserne ved styringsmæssige og økonomiske KK-fælles initiativer  
  • Datavalidering og effektiviseringsberegninger  
  • Udtræk og validering af datamateriale til udbudsforretninger  
Vi forventer, at du  
  • har erfaring fra lignende stillinger  
  • har en veludviklet analytisk sans  
  • er god til at håndtere store datamængder, elske tal og udføre kontroller  
  • er god til at skabe struktur på de finansielle processer  
  • evner hurtigt at sætte dig ind i konteksten for en konkret opgave – også selvom det ikke er dit eget fagområde og synes det er spændende at bevæge sig rundt på forskellige fagområder  
  • evner skriftligt at formidle resultater til en bred målgruppe 
  • er engageret, omhyggelig, servicemindet og positiv 
Det er en fordel, hvis du har erfaringer med kommunens økonomistyringssystem.  
 
Vi tilbyder  
Du får et varierende og udfordrende arbejde med meget ansvar og med fleksibel arbejdstid.  
Vi tilbyder en spændende hverdag med alsidige opgaver af høj kompleksitet, løbende fokus på din faglige og personlige udvikling samt muligheder for karrieremæssig udvikling. Vi stiller store krav til, at alle i afdelingen er talentfulde medarbejdere med et kreativt og begavet sind. Hos os skal du være i stand til at udtænke gode brugbare løsninger, som ikke nødvendigvis følger allerede gældende standard, og som rækker på tværs af juridiske, kommercielle og ikke mindst brugervenlige hensyn.  
 
Vi har en spændende arbejdsplads med humor, en uformel omgangstone og fagligt stærke samt engagerede medarbejdere med forskellige baggrunde. Her er til tider hektisk men aldrig kedeligt. Hos os har du store muligheder for at påvirke og forme din egen hverdag, og du kan regne med stærk ledelsesmæssig opbakning til din funktion og dine mål.  
 
Om udbudsteamet  
Udbudsteamet består af tre udbudsjurister, en contract manager, en implementeringsagent samt en studentermedhjælper. Teamet er placeret i Faciliteter og Mad i Administrativt Ressourcecenter.  
 
Løn- og ansættelsesforhold  
Stillingen er på fuldtid til besættelse hurtigst muligt. Løn forhandles efter overenskomst og kvalifikationer.  
 
Særlige forhold  
Vi har indrettet os efter principperne i aktivitetsbaseret indretning, hvilket betyder, at hos os har man ikke en fast plads. Det kræver, at man som medarbejder hver dag, er reflekteret over dagens opgaver, og hvor i indretningen de bedst løses.  
 
Spørgsmål  
Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte teamleder Torsten Bak på 2616 4389 eller Betina Bergmann Madsen på 2683 9082. 
 
Ønsker du at søge stillingen, skal du fremsende din ansøgning, dit CV og andre relevante dokumenter. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 23. april 2019  
Der afholdes ansættelsessamtaler den 25. og 26. april.  
 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngFaciliteter og MadKøbenhavn V2019-04-08T19:00:56.3902019-04-23T00:00:00
330001846Controller til Banedanmarks driftsøkonomiRobot Vil du arbejde med økonomiopfølgning i en kompleks og spændende organisation? Her er din mulighed for at arbejde med økonomistyring i en større virksomhed. Du kommer til at tage del i udarbejdelsen af Banedanmarks driftsbudget på 1,2 mia. kr. samt den efterfølgende opfølgning, support, styring og rapportering. Derudover vil den erfarne controller skulle bidrage aktivt til udvikling og kvalitetssikring af Banedanmarks omkostningsfordelingsmodeller. Du bliver en del af sektionen Driftsøkonomi, hvor vi er ni medarbejdere med forskellig økonomisk baggrund. Da I er flere controllere, er der rig mulighed for vidensdeling samtidig med, at du har et stort selvstændigt ansvar for de områder, du arbejder med. Vi sidder i et åbent kontorlandskab, hvor vi har et uhøjtideligt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og mange gode grin. Arbejdspladsen vil være Banedanmarks nybyggede hovedkontor ved Dybbølsbro. Detaljeret budgetopfølgning og stor kontaktflade Som controller agerer du rådgiver og sparringspartner omkring økonomistyring på en række områders driftsbudget. Du arbejder detaljeret med budgetopfølgning på både løn og øvrig drift, og dine primære opgaver er at sikre kvaliteten i budgetlægningen og den månedlige økonomiopfølgning, prognoseopdatering og ledelsesrapportering. Stillingen giver dig en stor kontaktflade, da du har et tæt samarbejde med de budget- og resultatansvarlige og øvrige kollegaer rundt i organisationen. Da jobbet inkluderer kontakt på alle niveauer i organisationen, er det nødvendigt, at din kommunikation både skriftligt og mundtligt er klar og imødekommende. En positiv teamplayer, der er vild med tal Du er en samfundsvidenskabelig kandidat, for eksempel cand.polit., cand.merc., cand.oecon. eller anden lang videregående uddannelse med fokus på økonomi. Ideelt har du 3-5 års erfaring som finansiel eller business controller, men den rette nyuddannede vil også komme i betragtning. Vi forventer, at du har en veludviklet talforståelse, og at Excel er et af dine fortrukne værktøjer. Erfaring med SAP og BI er en fordel, men ikke et krav. Da jobbet indebærer en høj grad af koordinering og samarbejde, er det samtidig vigtigt, at du trives med at planlægge, og at du er opsøgende overfor kollegaer i organisationen. Du er en teamplayer, der motiveres af en blanding af selvstændige og fælles opgaver, og som møder andre mennesker med en positiv og hjælpsom tilgang. For at kunne lykkes i jobbet, besidder du en stor portion struktur, nysgerrighed, selvstændighed og evne til at styre dine opgaver i mål med stor grundighed og fokus på detaljen. Løn Du ansættes i forhold til A C-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere, så kontakt sektionschef Rikke Garth Beck. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende, så send din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.Vil du arbejde med økonomiopfølgning i en kompleks og spændende organisation?

Her er din mulighed for at arbejde med økonomistyring i en større virksomhed. Du kommer til at tage del i udarbejdelsen af Banedanmarks driftsbudget på 1,2 mia. kr. samt den efterfølgende opfølgning, support, styring og rapportering. Derudover vil den erfarne controller skulle bidrage aktivt til udvikling og kvalitetssikring af Banedanmarks omkostningsfordelingsmodeller.

Du bliver en del af sektionen Driftsøkonomi, hvor vi er ni medarbejdere med forskellig økonomisk baggrund. Da I er flere controllere, er der rig mulighed for vidensdeling samtidig med, at du har et stort selvstændigt ansvar for de områder, du arbejder med. Vi sidder i et åbent kontorlandskab, hvor vi har et uhøjtideligt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og mange gode grin.

Arbejdspladsen vil være Banedanmarks nybyggede hovedkontor ved Dybbølsbro.

Detaljeret budgetopfølgning og stor kontaktflade
Som controller agerer du rådgiver og sparringspartner omkring økonomistyring på en række områders driftsbudget. Du arbejder detaljeret med budgetopfølgning på både løn og øvrig drift, og dine primære opgaver er at sikre kvaliteten i budgetlægningen og den månedlige økonomiopfølgning, prognoseopdatering og ledelsesrapportering.

Stillingen giver dig en stor kontaktflade, da du har et tæt samarbejde med de budget- og resultatansvarlige og øvrige kollegaer rundt i organisationen. Da jobbet inkluderer kontakt på alle niveauer i organisationen, er det nødvendigt, at din kommunikation både skriftligt og mundtligt er klar og imødekommende.

En positiv teamplayer, der er vild med tal
Du er en samfundsvidenskabelig kandidat, for eksempel cand.polit., cand.merc., cand.oecon. eller anden lang videregående uddannelse med fokus på økonomi. Ideelt har du 3-5 års erfaring som finansiel eller business controller, men den rette nyuddannede vil også komme i betragtning.

Vi forventer, at du har en veludviklet talforståelse, og at Excel er et af dine fortrukne værktøjer. Erfaring med SAP og BI er en fordel, men ikke et krav. Da jobbet indebærer en høj grad af koordinering og samarbejde, er det samtidig vigtigt, at du trives med at planlægge, og at du er opsøgende overfor kollegaer i organisationen.

Du er en teamplayer, der motiveres af en blanding af selvstændige og fælles opgaver, og som møder andre mennesker med en positiv og hjælpsom tilgang. For at kunne lykkes i jobbet, besidder du en stor portion struktur, nysgerrighed, selvstændighed og evne til at styre dine opgaver i mål med stor grundighed og fokus på detaljen.

Løn
Du ansættes i forhold til A/C-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere, så kontakt sektionschef Rikke Garth Beck. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende, så send din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-04-05T00:00:002019-04-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren controller til økonomisk styring af anlægsinvesteringer og procesoptimering søges til stor energivirksomhed i Fredericia

Proselection

København K
Beskrivelse Som controller er du med til at sikre økonomisk styring af anlægsinvesteringer på mere end 4 milliarder kroner om året. Du bliver tilknyttet både både nationale og internationale anlægsprojekter som du vil følge fra start- til slutfasen,...
Indrykket:1. april 2019
Udløbsdato:6. maj 2019

Forretningsorienteret Koncerncontroller søges til stor energivirksomhed i Fredericia

Proselection

København K
Beskrivelse Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktøre...
Indrykket:26. marts 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Fokuseret Controller søges til kvalitetsorienteret produktionsvirksomhed i Værløse

Proselection

København K
Beskrivelse Som en af tre i en stærk og humoristisk fokuseret enhed og med direkte reference til virksomhedens CFO, får du en central rolle i økonomifunktionen, hvor den store berøringsflade kræver struktur og overblik for at matche dine ansvarsområ...
Indrykket:25. marts 2019
Udløbsdato:29. april 2019

Erfaren og strukturorienteret controller til Administrativt Ressourcecenter i Børne- og Ungdomsforvaltningen

Faciliteter og Mad

København V
Er du analytisk stærk indenfor databehandling med styr på beskrivende statistik, samtidig med at du er god til skriftlig formidling, og interesseret i hvordan en politisk organisation fungerer så har vi en stilling, som er spændende for dig. I still...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:23. april 2019

Controller til Banedanmarks driftsøkonomi

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Vil du arbejde med økonomiopfølgning i en kompleks og spændende organisation? Her er din mulighed for at arbejde med økonomistyring i en større virksomhed. Du kommer til at tage del i udarbejdelsen af Banedanmarks driftsbudget på 1,2 mia. kr. samt d...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:25. april 2019