Erfaren DevOps

Job-Link søger til en af vores kunder, en erfaren tekniker med erfaring i DevOps.

Vores kunde er en innovativ it-virksomhed i rivende udvikling, der derfor løbende søger dygtige og engagerede nye medarbejdere. Virksomheden har specialiseret sig i, at udvikle og levere løsninger og konsulentydelser til både den private og offentlige sektor. Vores kunde har store ambitioner og vil være den foretrukne leverandør inden for digitale løsninger til booking, ressourcestyring og planlægning. Udover at hoste egne løsninger, hoster vores kunde også for andre virksomheder.

Virksomheden har pt. 40 medarbejdere og er bosiddende i Storkøbenhavn samt har en afdeling i udlandet. Vores kunde er Microsoft Certified Partner, bruger de nyeste teknologier og udviklingsværktøjer og gør en dyd ud af, at udvikle de rette løsninger sammen med kunderne.

Jobbet

Som vores nye DevOps kommer du til at arbejde tæt med det nationale EESSI udviklingsprojekt og EESSI Driftssupport team. EESSI er et IT-system, som skal hjælpe sociale sikringsmyndigheder i hele EU med at udveksle oplysninger hurtigere og mere sikkert - i overensstemmelse med EU-reglerne om koordinering af den sociale sikring. Teamet har ansvar for al it-koordinering indenfor EESSI området, samarbejdet med Statens It, it-sikkerhed og den daglige drift af Service- og Helpdesken for den danske del af EESSI løsningen.

I jobbet som DevOps kommer du primært til at arbejde med Statens Serum Institut(STPS) hvor din opgave er at få instituttet integreret i EESSI projektet. Du kommer derfor til at arbejde tæt sammen med det team, som arbejder med udvikling og idriftsættelse i Danmark af EESSI (Electronic Exchange of Social Security Information). Dine kolleger i dette team er arkitekter, forretningsanalytikere, udviklere og driftsmedarbejder/supporter.

Du får såvel nationale som internationale samarbejdspartnere, og der vil derfor være både teknisk og forretningsmæssig kommunikation på nationalt og internationalt niveau.

Der samarbejdes med op til 140 kompetente danske institutioner og disses brugere, samt 55 tekniske knudepunkter i resten af Europa og deres Service- og Helpdesk, samt EU-kommissionen i rollen af systemleverandør.

En del af arbejdet som DevOps er bl.a. at få koblet STPS med på EESSI projektet og sørge for at de tekniske IT systemer fungerer optimalt. Installation af applikationen skal være automatiseret i en grad, så nye releases kan installeres ved hjælp af continous test og integration. Installationerne skal leve op til EU's sikkerhedspolitik.

I samarbejde med driftsleverandøren bliver det din opgave, at levere et test-miljø til EU-Kommissionens applikation og du skal samtidig sikre et produktionsmiljø med en høj grad af automatisering.

Du skal løbende beskrive driftsprocedurer til driftsleverandøren og til vores ServiceDesk.

Dine kompetencer:

Vi søger en medarbejder, der har erfaring med at arbejde med mange forskellige interessenter og som har indgående viden om systemintegration.

Derudover skal du:

  • Have indgående kendskab til opsætning, konfiguration, drift og fejlfinding af både på Linux og Windows servere
  • Være god til at kommunikere tekniske problemstillinger med forskellige typer interessenter spændende fra udviklere til samarbejdsparter hos offentlige institutioner og eksterne leverandører f.eks. Statens IT
  • Have stor erfaring med deployment og fejlfinding af Java applikationer (J2SE og J2EE), Apache og Tomcat o.l.
  • Være udpræget præference for at automatisere og dokumentere test- og deployment-processer
  • Have stor erfaring med opsætning og anvendelse af standard værktøjer udvikling af Java applikationer til versionsstyring, build og automatiserede test f.eks. Git, JUnit, og Gradle.

Personlige kompetencer

  • Åben og ansvarlig.
  • Sans for detaljer, arbejder systematisk og struktureret
  • God samarbejdspartner, ansvarlig, pålidelig, analytisk og organiseret
  • God til engelsk skriftligt og mundtligt.

Øvrigt

Vi tilbyder et job i en spændende og innovativ virksomhed. Du vil få en dagligdag med mange forskellige opgaver og en masse udfordringer. Du vil blive ansat hos vores kunde der har kontor i Storkøbenhavn. En stor del af tiden vil du sidde som konsulent hos både Statens Seruminstitut i København og hos EESSi teamet i Lyngby.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330022256Phoenix-9955a6d212019-05-11T00:00:00Erfaren DevOps

Job-Link søger til en af vores kunder, en erfaren tekniker med erfaring i DevOps.

Vores kunde er en innovativ it-virksomhed i rivende udvikling, der derfor løbende søger dygtige og engagerede nye medarbejdere. Virksomheden har specialiseret sig i, at udvikle og levere løsninger og konsulentydelser til både den private og offentlige sektor. Vores kunde har store ambitioner og vil være den foretrukne leverandør inden for digitale løsninger til booking, ressourcestyring og planlægning. Udover at hoste egne løsninger, hoster vores kunde også for andre virksomheder.

Virksomheden har pt. 40 medarbejdere og er bosiddende i Storkøbenhavn samt har en afdeling i udlandet. Vores kunde er Microsoft Certified Partner, bruger de nyeste teknologier og udviklingsværktøjer og gør en dyd ud af, at udvikle de rette løsninger sammen med kunderne.

Jobbet

Som vores nye DevOps kommer du til at arbejde tæt med det nationale EESSI udviklingsprojekt og EESSI Driftssupport team. EESSI er et IT-system, som skal hjælpe sociale sikringsmyndigheder i hele EU med at udveksle oplysninger hurtigere og mere sikkert - i overensstemmelse med EU-reglerne om koordinering af den sociale sikring. Teamet har ansvar for al it-koordinering indenfor EESSI området, samarbejdet med Statens It, it-sikkerhed og den daglige drift af Service- og Helpdesken for den danske del af EESSI løsningen.

I jobbet som DevOps kommer du primært til at arbejde med Statens Serum Institut(STPS) hvor din opgave er at få instituttet integreret i EESSI projektet. Du kommer derfor til at arbejde tæt sammen med det team, som arbejder med udvikling og idriftsættelse i Danmark af EESSI (Electronic Exchange of Social Security Information). Dine kolleger i dette team er arkitekter, forretningsanalytikere, udviklere og driftsmedarbejder/supporter.

Du får såvel nationale som internationale samarbejdspartnere, og der vil derfor være både teknisk og forretningsmæssig kommunikation på nationalt og internationalt niveau.

Der samarbejdes med op til 140 kompetente danske institutioner og disses brugere, samt 55 tekniske knudepunkter i resten af Europa og deres Service- og Helpdesk, samt EU-kommissionen i rollen af systemleverandør.

En del af arbejdet som DevOps er bl.a. at få koblet STPS med på EESSI projektet og sørge for at de tekniske IT systemer fungerer optimalt. Installation af applikationen skal være automatiseret i en grad, så nye releases kan installeres ved hjælp af continous test og integration. Installationerne skal leve op til EU's sikkerhedspolitik.

I samarbejde med driftsleverandøren bliver det din opgave, at levere et test-miljø til EU-Kommissionens applikation og du skal samtidig sikre et produktionsmiljø med en høj grad af automatisering.

Du skal løbende beskrive driftsprocedurer til driftsleverandøren og til vores ServiceDesk.

Dine kompetencer:

Vi søger en medarbejder, der har erfaring med at arbejde med mange forskellige interessenter og som har indgående viden om systemintegration.

Derudover skal du:

  • Have indgående kendskab til opsætning, konfiguration, drift og fejlfinding af både på Linux og Windows servere
  • Være god til at kommunikere tekniske problemstillinger med forskellige typer interessenter spændende fra udviklere til samarbejdsparter hos offentlige institutioner og eksterne leverandører f.eks. Statens IT
  • Have stor erfaring med deployment og fejlfinding af Java applikationer (J2SE og J2EE), Apache og Tomcat o.l.
  • Være udpræget præference for at automatisere og dokumentere test- og deployment-processer
  • Have stor erfaring med opsætning og anvendelse af standard værktøjer udvikling af Java applikationer til versionsstyring, build og automatiserede test f.eks. Git, JUnit, og Gradle.

Personlige kompetencer

  • Åben og ansvarlig.
  • Sans for detaljer, arbejder systematisk og struktureret
  • God samarbejdspartner, ansvarlig, pålidelig, analytisk og organiseret
  • God til engelsk skriftligt og mundtligt.

Øvrigt

Vi tilbyder et job i en spændende og innovativ virksomhed. Du vil få en dagligdag med mange forskellige opgaver og en masse udfordringer. Du vil blive ansat hos vores kunde der har kontor i Storkøbenhavn. En stor del af tiden vil du sidde som konsulent hos både Statens Seruminstitut i København og hos EESSi teamet i Lyngby.

Job-Link søger til en af vores kunder, en erfaren tekniker med erfaring i DevOps. Vores kunde er en innovativ it-virksomhed i rivende udvikling, der derfor løbende søger dygtige og engagerede nye medarbejdere. Virksomheden har specialiseret sig i, at udvikle og levere løsninger og konsulentydelser til både den private og offentlige sektor. Vores kunde har store ambitioner og vil være den foretrukne leverandør inden for digitale løsninger til booking, ressourcestyring og planlægning. Udover at hoste egne løsninger, hoster vores kunde også for andre virksomheder. Virksomheden har pt. 40 medarbejdere og er bosiddende i Storkøbenhavn samt har en afdeling i udlandet. Vores kunde er Microsoft Certified Partner, bruger de nyeste teknologier og udviklingsværktøjer og gør en dyd ud af, at udvikle de rette løsninger sammen med kunderne. Jobbet Som vores nye DevOps kommer du til at arbejde tæt med det nationale EESSI udviklingsprojekt og EESSI Driftssupport team. EESSI er et IT-system, som skal hjælpe sociale sikringsmyndigheder i hele EU med at udveksle oplysninger hurtigere og mere sikkert - i overensstemmelse med EU-reglerne om koordinering af den sociale sikring. Teamet har ansvar for al it-koordinering indenfor EESSI området, samarbejdet med Statens It, it-sikkerhed og den daglige drift af Service- og Helpdesken for den danske del af EESSI løsningen. I jobbet som DevOps kommer du primært til at arbejde med Statens Serum Institut(STPS) hvor din opgave er at få instituttet integreret i EESSI projektet. Du kommer derfor til at arbejde tæt sammen med det team, som arbejder med udvikling og idriftsættelse i Danmark af EESSI (Electronic Exchange of Social Security Information). Dine kolleger i dette team er arkitekter, forretningsanalytikere, udviklere og driftsmedarbejder supporter. Du får såvel nationale som internationale samarbejdspartnere, og der vil derfor være både teknisk og forretningsmæssig kommunikation på nationalt og internationalt niveau. Der samarbejdes med op til 140 kompetente danske institutioner og disses brugere, samt 55 tekniske knudepunkter i resten af Europa og deres Service- og Helpdesk, samt EU-kommissionen i rollen af systemleverandør. En del af arbejdet som DevOps er bl.a. at få koblet STPS med på EESSI projektet og sørge for at de tekniske IT systemer fungerer optimalt. Installation af applikationen skal være automatiseret i en grad, så nye releases kan installeres ved hjælp af continous test og integration. Installationerne skal leve op til EU& 39 s sikkerhedspolitik. I samarbejde med driftsleverandøren bliver det din opgave, at levere et test-miljø til EU-Kommissionens applikation og du skal samtidig sikre et produktionsmiljø med en høj grad af automatisering. Du skal løbende beskrive driftsprocedurer til driftsleverandøren og til vores ServiceDesk. Dine kompetencer: Vi søger en medarbejder, der har erfaring med at arbejde med mange forskellige interessenter og som har indgående viden om systemintegration. Derudover skal du: Have indgående kendskab til opsætning, konfiguration, drift og fejlfinding af både på Linux og Windows servere Være god til at kommunikere tekniske problemstillinger med forskellige typer interessenter spændende fra udviklere til samarbejdsparter hos offentlige institutioner og eksterne leverandører f.eks. Statens IT Have stor erfaring med deployment og fejlfinding af Java applikationer (J2SE og J2EE), Apache og Tomcat o.l. Være udpræget præference for at automatisere og dokumentere test- og deployment-processer Have stor erfaring med opsætning og anvendelse af standard værktøjer udvikling af Java applikationer til versionsstyring, build og automatiserede test f.eks. Git, JUnit, og Gradle. Personlige kompetencer Åben og ansvarlig. Sans for detaljer, arbejder systematisk og struktureret God samarbejdspartner, ansvarlig, pålidelig, analytisk og organiseret God til engelsk skriftligt og mundtligt. Øvrigt Vi tilbyder et job i en spændende og innovativ virksomhed. Du vil få en dagligdag med mange forskellige opgaver og en masse udfordringer. Du vil blive ansat hos vores kunde der har kontor i Storkøbenhavn. En stor del af tiden vil du sidde som konsulent hos både Statens Seruminstitut i København og hos EESSi teamet i Lyngby.11jobnet9955a6d2100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-06T00:00:000000http://www.job-link.dk/stillinger/?hr=show-job/437730EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxeEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3525263Job-Link ApS11Søgårdsvej 44, 1. sal2800Kgs. LyngbyDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent759098JobNet4987552498755210010-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9955a6d2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9955a6d2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9955a6d2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9955a6d2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT361761994KristineKristine@job-link.dkDKDanmarkDKDanmark330043992Copy Data Management SpecialistRobot Do you want to take responsibility for safekeeping our data? Join us and become our new Copy Data Management Specialist in Compute where you, together with colleagues, will be responsible for the support, maintenance and development of our CDM Platform based on Cohesity. The role has ties to colleagues across departments and even across borders where you, with your knowledge and insight, will be an inspiration to and an anchor for ensuring our CDM and archiving solution. You ll become part of a department that is responsible for compute, storage, AD, backup and archiving, file services, PKI, OS and VMware, just to mention the largest areas. Your key tasks will be to have the overall responsibility for ensuring data is kept safe and in compliance with business and legal needs coordinate daily operations and monitor the service together with colleagues from Malaysia take responsibility for capacity management, performance tuning and 3rd level incident handling in relation to CDM services work with infrastructure architects and application providers in finding the best solution for new platforms, both technically and financially coordinate and lead general in-house tasks on behalf of the manager across the Compute department, not only in relation to CDM. Your competences include that you have extensive experience with CDM solutions in an enterprise environment are confident in using scripting and have solid knowledge of rest APIs possess general knowledge of different operating systems and how different applications take native backups understand how to manage CDM in a virtual environment primarily based on VMware. You re used to following processes and have experience in writing and maintaining documentation. You re proactive and systematic in your approach to tasks and are able to work independently. In addition, you speak and write English fluently, thrive in an international environment and are able to create good relationships with your stakeholders, both locally and across borders. Working at Ørsted To be the frontrunner in the green energy transformation, we invest significantly in innovation and empower our employees to help shape the renewable energy technologies of the future. We cultivate a collaborative, dynamic and diverse work environment and encourage career-long learning and development so our people can realise their full potential. Would you like to help shape the renewable technologies of the future? Send your application to us as soon as possible and no later than 8 July 2019, as we ll be conducting interviews on a continuous basis. Please don t hesitate to contact Pia Pedersen, Manager of Compute, by telephone on 99 55 59 85 if you d like to know more about the position. You should expect some limited travelling to our office in Skærbæk or abroad in relation to your work. Criminal record certificate Please note that for Danish applicants, we may request a criminal record certificate in connection with this job, and that employment will be subject to the information listed. The criminal record certificate will only be used in the assessment if the criminal activity is of relevance to the position. About Ørsted Headquartered in Denmark, Ørsted s 6,000 employees develop, construct and operate offshore and onshore wind farms, bioenergy plants and innovative waste-to-energy solutions and provide smart energy products to its customers. Ørsted IT delivers professional, stable business solutions and drives the digital transformation of the Ørsted group. For more information on Ørsted, visit orsted.com.

Do you want to take responsibility for safekeeping our data?

Join us and become our new Copy Data Management Specialist in Compute where you, together with colleagues, will be responsible for the support, maintenance and development of our CDM Platform based on Cohesity. The role has ties to colleagues across departments and even across borders where you, with your knowledge and insight, will be an inspiration to and an anchor for ensuring our CDM and archiving solution. You’ll become part of a department that is responsible for compute, storage, AD, backup and archiving, file services, PKI, OS and VMware, just to mention the largest areas.

Your key tasks will be to

  • have the overall responsibility for ensuring data is kept safe and in compliance with business and legal needs
  • coordinate daily operations and monitor the service together with colleagues from Malaysia
  • take responsibility for capacity management, performance tuning and 3rd level incident handling in relation to CDM services
  • work with infrastructure architects and application providers in finding the best solution for new platforms, both technically and financially
  • coordinate and lead general in-house tasks on behalf of the manager across the Compute department, not only in relation to CDM.

Your competences include that you

  • have extensive experience with CDM solutions in an enterprise environment
  • are confident in using scripting and have solid knowledge of rest APIs
  • possess general knowledge of different operating systems and how different applications take native backups
  • understand how to manage CDM in a virtual environment primarily based on VMware.

You’re used to following processes and have experience in writing and maintaining documentation. You’re proactive and systematic in your approach to tasks and are able to work independently. In addition, you speak and write English fluently, thrive in an international environment and are able to create good relationships with your stakeholders, both locally and across borders.

Working at Ørsted
To be the frontrunner in the green energy transformation, we invest significantly in innovation and empower our employees to help shape the renewable energy technologies of the future. We cultivate a collaborative, dynamic and diverse work environment and encourage career-long learning and development so our people can realise their full potential.

Would you like to help shape the renewable technologies of the future?
Send your application to us as soon as possible and no later than 8 July 2019, as we’ll be conducting interviews on a continuous basis.

Please don’t hesitate to contact Pia Pedersen, Manager of Compute, by telephone on 99 55 59 85 if you’d like to know more about the position.

You should expect some limited travelling to our office in Skærbæk or abroad in relation to your work.

Criminal record certificate
Please note that for Danish applicants, we may request a criminal record certificate in connection with this job, and that employment will be subject to the information listed. The criminal record certificate will only be used in the assessment if the criminal activity is of relevance to the position.

About Ørsted
Headquartered in Denmark, Ørsted’s 6,000 employees develop, construct and operate offshore and onshore wind farms, bioenergy plants and innovative waste-to-energy solutions and provide smart energy products to its customers. Ørsted IT delivers professional, stable business solutions and drives the digital transformation of the Ørsted group. For more information on Ørsted, visit orsted.com.

Ørsted Vind A/SGentofte2019-06-18T00:00:002019-07-08T00:00:00
330029061Konsulent til håndtering af databeskyttelse og sikkerhed på Skoleområdet og Børn og FamilieRobot Om jobbet Du får en spændende opgave med at implementere den digitale understøttelse og effektivisering af driftsopgaverne på Skoleområdet og Børn og Familie Området, hvor du skal sikre databeskyttelsen og sikkerheden på kommunens 12 folkeskoler, Skoleområdet samt Børn og Familie Området. Du vil være tilknyttet stabsenheden Økonomi og Drift, der består af ca. 18 kolleger, der alle refererer direkte til Sekretariatschefen. Du indgår i et fagligt netværk med øvrige medarbejdere i andre af kommunens fagområder, der arbejder med GDPR. Du vil være tovholder på styregruppen for datasikkerhed i Skoleområdet og i Børn og Familie, der arbejder med implementering og vedligeholdelse af Persondataforordningen, viden og uddannelse af ledere og medarbejdere, databehandleraftaler og informationssikkerhed. Dine primære opgaver i forhold til GDPR vil i samarbejde med ledelsen på de 2 områder bl.a. være at rådgive og undervise ledere og medarbejdere. Ligeså skal du stå for at udvikle procedurer og retningslinjer for bl.a., hvordan skoler og forvaltning skal dokumentere og opbevare data. Du kommer til at udarbejde databehandleraftaler, og du får et løbende samarbejde med det centrale GDPR-projekt i Rudersdal Kommune. Du vil komme til at arbejde med digitalunderstøttende og driftsmæssige opgaver på Skoleområdet og Børn og Familie. Opgaven vil indeholde en afdækning af digitale anvendelsesmuligheder i forhold til at effektivisere og kvalificere driftsopgaverne. Anvendelse af robotter, selvbetjeningsløsninger, tekst til tale, snitflader mellem fagprogrammer, kvalitetssikring ved indkøb af nye fagprogrammer etc. Dette vil ske i tæt sparring med brugere og kommunens område for Borgerservice og Digitalisering. Din profil Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du skal have erfaring med at arbejde med projekter og have udprægede samarbejdsevner, ligesom vi forventer at du har kendskab og erfaring med databeskyttelse og sikkerhed samt digital understøttelse af arbejdsprocesser. Du mestrer at navigere i en kompleks organisation med flere organisatoriske niveauer og har gode formidlingsevner både skriftligt som mundtligt. Du er struktureret, udadvendt og formår både at arbejde selvstændigt og i samarbejdet med andre samt trives med travlhed og mange bolde i luften. Derfor skal du vælge os Du får et spændende og udviklende job, og bliver en del af en organisation, der er præget af et stort fagligt engagement i en travl og uhøjtidelig hverdag. Ansættelsesvilkår Jobbet er med start den 1. august 2019. Du ansættes i Skoleområdet, Økonomi og Drift Om os I Skoleområdet samt Børn og Familie er der samlet mere end 1.000 medarbejdere heraf er ca. 800 decentralt placeret på de 12 folkeskoler. Børn og Familie består af sagsbehandlere på handicap og det psykosociale område, PPR med psykologer, logopæd& 39 er, fysioterapeuter m.m., et Familiehus, Tandplejen samt Sundhedstjenesten. Økonomi og Drift er fysisk placeret i Administrationscentret i Birkerød, Stationsvej 36, 3460 Birkerød - 2 minutter fra Birkerød Station. Ansøgning, samtale og kontakt Du søger jobbet ved at klikke på knappen Søg stilling nedenfor. Samtaler: 1. ansættelsessamtale afholdes den 24. juni 2019 og evt. 2. ansættelsessamtale afholdes den 27. juni 2019.Om jobbet

Du får en spændende opgave med at implementere den digitale understøttelse og effektivisering af driftsopgaverne på Skoleområdet og Børn og Familie Området, hvor du skal sikre databeskyttelsen og sikkerheden på kommunens 12 folkeskoler, Skoleområdet samt Børn og Familie Området.

Du vil være tilknyttet stabsenheden Økonomi og Drift, der består af ca. 18 kolleger, der alle refererer direkte til Sekretariatschefen.

Du indgår i et fagligt netværk med øvrige medarbejdere i andre af kommunens fagområder, der arbejder med GDPR. Du vil være tovholder på styregruppen for datasikkerhed i Skoleområdet og i Børn og Familie, der arbejder med implementering og vedligeholdelse af Persondataforordningen, viden og uddannelse af ledere og medarbejdere, databehandleraftaler og informationssikkerhed.

Dine primære opgaver i forhold til GDPR vil i samarbejde med ledelsen på de 2 områder bl.a. være at rådgive og undervise ledere og medarbejdere. Ligeså skal du stå for at udvikle procedurer og retningslinjer for bl.a., hvordan skoler og forvaltning skal dokumentere og opbevare data. Du kommer til at udarbejde databehandleraftaler, og du får et løbende samarbejde med det centrale GDPR-projekt i Rudersdal Kommune.

Du vil komme til at arbejde med digitalunderstøttende og driftsmæssige opgaver på Skoleområdet og Børn og Familie. Opgaven vil indeholde en afdækning af digitale anvendelsesmuligheder i forhold til at effektivisere og kvalificere driftsopgaverne. Anvendelse af robotter, selvbetjeningsløsninger, tekst til tale, snitflader mellem fagprogrammer, kvalitetssikring ved indkøb af nye fagprogrammer etc. Dette vil ske i tæt sparring med brugere og kommunens område for Borgerservice og Digitalisering.

Din profil

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du skal have erfaring med at arbejde med projekter og have udprægede samarbejdsevner, ligesom vi forventer at du har kendskab og erfaring med databeskyttelse og sikkerhed samt digital understøttelse af arbejdsprocesser.

Du mestrer at navigere i en kompleks organisation med flere organisatoriske niveauer og har gode formidlingsevner både skriftligt som mundtligt. Du er struktureret, udadvendt og formår både at arbejde selvstændigt og i samarbejdet med andre samt trives med travlhed og mange bolde i luften.

Derfor skal du vælge os

Du får et spændende og udviklende job, og bliver en del af en organisation, der er præget af et stort fagligt engagement i en travl og uhøjtidelig hverdag.

Ansættelsesvilkår

Jobbet er med start den 1. august 2019.

Du ansættes i Skoleområdet, Økonomi og Drift

Om os

I Skoleområdet samt Børn og Familie er der samlet mere end 1.000 medarbejdere heraf er ca. 800 decentralt placeret på de 12 folkeskoler. Børn og Familie består af sagsbehandlere på handicap og det psykosociale område, PPR med psykologer, logopæd'er, fysioterapeuter m.m., et Familiehus, Tandplejen samt Sundhedstjenesten.

Økonomi og Drift er fysisk placeret i Administrationscentret i Birkerød, Stationsvej 36, 3460 Birkerød - 2 minutter fra Birkerød Station.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Samtaler: 1. ansættelsessamtale afholdes den 24. juni 2019 og evt. 2. ansættelsessamtale afholdes den 27. juni 2019.

Rudersdal KommuneBirkerød2019-06-04T00:00:002019-06-19T00:00:00
330043472Statens IT i Ballerup søger it-arkitektRobot Er du tekniker med potentiale for at udvikle dig til it-arkitekt eller er du allerede it-arkitekt? Har du forståelse for udvikling og drift, og har du lyst til at arbejde med at omsætte forretningsmæssige krav til it-understøttelse i dialog med kunder og leverandører? Om stillingen Som it-arkitekt skal du på professionel og analytisk vis og i dialog med kunder og leverandører omsætte forretningsmæssige krav og løsningsforslag til konkrete implementeringsklare løsninger. Som sparringspartner for it-projektledere og kunder skal du anvende dit samlede tekniske overblik til at sikre, at løsninger etableres i overensstemmelse med kundens behov, Statens It s standarder og best practices . Som it-arkitekt er det også dig, der som en af de første har viden om, hvor kunden bevæger sig hen på it-området for på denne baggrund dels at kunne identificere behov for tilpasning af Statens It s servicekatalog og dels identificere allerede eksisterende løsninger over for kunden. Du vil indgå i et stærkt fagligt samarbejde med andre arkitekter og kravstillende projektledere. Tilsammen betjener I en række specifikke ministerier med tilhørende institutioner. Vi tilbyder et job i en åben, uformel og dynamisk organisation, præget af et meget højt fagligt niveau og med en uformel og fleksibel arbejdsform med dygtige og kompetente kolleger. Du vil få mulighed for at være med til at præge udviklingen på it-området, på tværs af statens mange institutioner. Du får mulighed for faglige udfordringer og personlig udvikling i forhold til at kunne udfylde en rolle som IT arkitekt, og vi hjælpe dig i den retning ved at give dig jobmæssige udfordringer, der vil udvikle dine kompetencer. Om dig Du har en relevant videregående it-uddannelse eller har erhvervserfaring kombineret med relevant kompetencegivende efteruddannelse. Du behøver ikke at have været i rollen som it-arkitekt før, men du har driftserfaring og ønsker at prøve kræfter med design og rådgivningsrollen. Du vil være den helt rigtige til jobbet, hvis du bl.a. • arbejder analytisk og se afhængigheder både i detaljerne og i større sammenhænge • er en dygtig formidler både skriftligt og mundtligt, der kan dokumentere krav og design af løsninger og formidle komplekse problemstillinger til målgrupper - både med og uden it-mæssige forudsætninger • har en bred it-teknisk indsigt om infrastruktur, med forståelse for både udvikling og drift af løsninger. • er struktureret og kan bevare overblikket også under pres • er engageret, serviceminded og trives med at have direkte kundekontakt • er en selvstændigt arbejdende teamplayer, positivt indstillet med godt humør og har en konstruktiv tilgang til opgaver og samarbejdspartnere både internt og eksternt Om os Statens It drifter systemer for over 19.000 brugere i 12 forskellige ministerområder. Vi benytter en standardiseret klientplatform, hvor vores brugere får adgang til en række shared services samt deres fagsystemer. Statens It er på en rejse, som skal skabe fundamentet for den videre digitalisering af staten. Vi er i stor vækst og vil tiltrække og fastholde it-medarbejdere ved at danne en attraktiv it-arbejdsplads med gode muligheder for faglig udvikling og specialisering. Vi driver it-omkostningerne ned ved at samle driften af mange ministeriers it og høste stordriftsfordelene ved at sammenlægge og standardisere løsninger. Vi har ansvaret for at drive en effektiv it-understøttelse og sikre en høj og ensartet it-service på tværs af staten. Hovedopgaverne omfatter drift, support, udvikling og harmonisering af it i staten. Ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer. Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan opnå og opretholde en sikkerhedsgodkendelse via PET-graden HEMMELIGT under din ansættelse i Statens It. Ansøgning Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag sendes via statens e-rekrutterings-system - Tryk på knappen Søg stillingen . Indsend senest 25. juni 2019. Yderligere information Har du brug for yderligere oplysning om stilling, er du velkommen til at kontakte it-driftspartner Frederik Bærentsen tlf. 7231 1418 eller it- driftspartner Jesper Jensen tlf. 7231 1501Er du tekniker med potentiale for at udvikle dig til it-arkitekt eller er du allerede it-arkitekt? Har du forståelse for udvikling og drift, og har du lyst til at arbejde med at omsætte forretningsmæssige krav til it-understøttelse i dialog med kunder og leverandører?
Om stillingen
Som it-arkitekt skal du på professionel og analytisk vis og i dialog med kunder og leverandører omsætte forretningsmæssige krav og løsningsforslag til konkrete implementeringsklare løsninger. Som sparringspartner for it-projektledere og kunder skal du anvende dit samlede tekniske overblik til at sikre, at løsninger etableres i overensstemmelse med kundens behov, Statens It’s standarder og ”best practices”. Som it-arkitekt er det også dig, der som en af de første har viden om, hvor kunden bevæger sig hen på it-området for på denne baggrund dels at kunne identificere behov for tilpasning af Statens It’s servicekatalog og dels identificere allerede eksisterende løsninger over for kunden.

Du vil indgå i et stærkt fagligt samarbejde med andre arkitekter og kravstillende projektledere. Tilsammen betjener I en række specifikke ministerier med tilhørende institutioner.

Vi tilbyder et job i en åben, uformel og dynamisk organisation, præget af et meget højt fagligt niveau og med en uformel og fleksibel arbejdsform med dygtige og kompetente kolleger. Du vil få mulighed for at være med til at præge udviklingen på it-området, på tværs af statens mange institutioner. Du får mulighed for faglige udfordringer og personlig udvikling i forhold til at kunne udfylde en rolle som IT arkitekt, og vi hjælpe dig i den retning ved at give dig jobmæssige udfordringer, der vil udvikle dine kompetencer.

Om dig
Du har en relevant videregående it-uddannelse eller har erhvervserfaring kombineret med relevant kompetencegivende efteruddannelse. Du behøver ikke at have været i rollen som it-arkitekt før, men du har driftserfaring og ønsker at prøve kræfter med design og rådgivningsrollen.

Du vil være den helt rigtige til jobbet, hvis du bl.a.
• arbejder analytisk og se afhængigheder – både i detaljerne og i større sammenhænge
• er en dygtig formidler både skriftligt og mundtligt, der kan dokumentere krav og design af løsninger
og formidle komplekse problemstillinger til målgrupper - både med og uden it-mæssige
forudsætninger
• har en bred it-teknisk indsigt om infrastruktur, med forståelse for både udvikling og drift af
løsninger.
• er struktureret og kan bevare overblikket – også under pres
• er engageret, serviceminded og trives med at have direkte kundekontakt
• er en selvstændigt arbejdende teamplayer, positivt indstillet med godt humør og har en konstruktiv
tilgang til opgaver og samarbejdspartnere både internt og eksternt

Om os
Statens It drifter systemer for over 19.000 brugere i 12 forskellige ministerområder. Vi benytter en standardiseret klientplatform, hvor vores brugere får adgang til en række shared services samt deres fagsystemer. Statens It er på en rejse, som skal skabe fundamentet for den videre digitalisering af staten. Vi er i stor vækst og vil tiltrække og fastholde it-medarbejdere ved at danne en attraktiv it-arbejdsplads med gode muligheder for faglig udvikling og specialisering. Vi driver it-omkostningerne ned ved at samle driften af mange ministeriers it og høste stordriftsfordelene ved at sammenlægge og standardisere løsninger. Vi har ansvaret for at drive en effektiv it-understøttelse og sikre en høj og ensartet it-service på tværs af staten. Hovedopgaverne omfatter drift, support, udvikling og harmonisering af it i staten.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan opnå og opretholde en sikkerhedsgodkendelse via PET-graden HEMMELIGT under din ansættelse i Statens It.

Ansøgning
Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag sendes via statens e-rekrutterings-system - Tryk på knappen ’Søg stillingen’. Indsend senest 25. juni 2019.

Yderligere information
Har du brug for yderligere oplysning om stilling, er du velkommen til at kontakte it-driftspartner Frederik Bærentsen tlf. 7231 1418 eller it- driftspartner Jesper Jensen tlf. 7231 1501














Statens ItBallerup2019-06-18T00:00:002019-06-29T00:00:00
330043479Statens It i Sønderborg søger it-arkitektRobot Er du tekniker med potentiale for at udvikle dig til it-arkitekt eller er du allerede it-arkitekt? Har du forståelse for udvikling og drift, og har du lyst til at arbejde med at omsætte forretningsmæssige krav til it-understøttelse i dialog med kunder og leverandører? Om stillingen Som it-arkitekt skal du på professionel og analytisk vis og i dialog med kunder og leverandører omsætte forretningsmæssige krav og løsningsforslag til konkrete implementeringsklare løsninger. Som sparringspartner for it-projektledere og kunder skal du anvende dit samlede tekniske overblik til at sikre, at løsninger etableres i overensstemmelse med kundens behov, Statens It s standarder og best practices . Som it-arkitekt er det også dig, der som en af de første har viden om, hvor kunden bevæger sig hen på it-området for på denne baggrund dels at kunne identificere behov for tilpasning af Statens It s servicekatalog og dels identificere allerede eksisterende løsninger over for kunden. Du vil indgå i et stærkt fagligt samarbejde med andre arkitekter og kravstillende projektledere. Tilsammen betjener I en række specifikke ministerier med tilhørende institutioner. Vi tilbyder et job i en åben, uformel og dynamisk organisation, præget af et meget højt fagligt niveau og med en uformel og fleksibel arbejdsform med dygtige og kompetente kolleger. Du vil få mulighed for at være med til at præge udviklingen på it-området, på tværs af statens mange institutioner. Du får mulighed for faglige udfordringer og personlig udvikling i forhold til at kunne udfylde en rolle som IT arkitekt, og vi hjælpe dig i den retning ved at give dig jobmæssige udfordringer, der vil udvikle dine kompetencer. Om dig Du har en relevant videregående it-uddannelse eller har erhvervserfaring kombineret med relevant kompetencegivende efteruddannelse. Du behøver ikke at have været i rollen som it-arkitekt før, men du har driftserfaring og ønsker at prøve kræfter med design og rådgivningsrollen. Du vil være den helt rigtige til jobbet, hvis du bl.a. • arbejder analytisk og se afhængigheder både i detaljerne og i større sammenhænge • er en dygtig formidler både skriftligt og mundtligt, der kan dokumentere krav og design af løsninger og formidle komplekse problemstillinger til målgrupper - både med og uden it-mæssige forudsætninger • har en bred it-teknisk indsigt om infrastruktur, med forståelse for både udvikling og drift af løsninger. • er struktureret og kan bevare overblikket også under pres • er engageret, serviceminded og trives med at have direkte kundekontakt • er en selvstændigt arbejdende teamplayer, positivt indstillet med godt humør og har en konstruktiv tilgang til opgaver og samarbejdspartnere både internt og eksternt. Om os Statens It drifter systemer for over 19.000 brugere i 12 forskellige ministerområder. Vi benytter en standardiseret klientplatform, hvor vores brugere får adgang til en række shared services samt deres fagsystemer. Statens It er på en rejse, som skal skabe fundamentet for den videre digitalisering af staten. Vi er i stor vækst og vil tiltrække og fastholde it-medarbejdere ved at danne en attraktiv it-arbejdsplads med gode muligheder for faglig udvikling og specialisering. Vi driver it-omkostningerne ned ved at samle driften af mange ministeriers it og høste stordriftsfordelene ved at sammenlægge og standardisere løsninger. Vi har ansvaret for at drive en effektiv it-understøttelse og sikre en høj og ensartet it-service på tværs af staten. Hovedopgaverne omfatter drift, support, udvikling og harmonisering af it i staten. Ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer. Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan opnå og opretholde en sikkerhedsgodkendelse via PET-graden HEMMELIGT under din ansættelse i Statens It. Ansøgning Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag sendes via statens e-rekrutterings-system - Tryk på knappen Søg stillingen . Indsend senest 29. juni 2019. Yderligere information Har du brug for yderligere oplysning om stilling, er du velkommen til at kontakte it-driftspartner Frederik Bærentsen tlf. 7231 1418 eller it- driftspartner Jesper Jensen tlf. 7231 1501Er du tekniker med potentiale for at udvikle dig til it-arkitekt eller er du allerede it-arkitekt? Har du forståelse for udvikling og drift, og har du lyst til at arbejde med at omsætte forretningsmæssige krav til it-understøttelse i dialog med kunder og leverandører?
Om stillingen
Som it-arkitekt skal du på professionel og analytisk vis og i dialog med kunder og leverandører omsætte forretningsmæssige krav og løsningsforslag til konkrete implementeringsklare løsninger. Som sparringspartner for it-projektledere og kunder skal du anvende dit samlede tekniske overblik til at sikre, at løsninger etableres i overensstemmelse med kundens behov, Statens It’s standarder og ”best practices”. Som it-arkitekt er det også dig, der som en af de første har viden om, hvor kunden bevæger sig hen på it-området for på denne baggrund dels at kunne identificere behov for tilpasning af Statens It’s servicekatalog og dels identificere allerede eksisterende løsninger over for kunden.

Du vil indgå i et stærkt fagligt samarbejde med andre arkitekter og kravstillende projektledere. Tilsammen betjener I en række specifikke ministerier med tilhørende institutioner.

Vi tilbyder et job i en åben, uformel og dynamisk organisation, præget af et meget højt fagligt niveau og med en uformel og fleksibel arbejdsform med dygtige og kompetente kolleger. Du vil få mulighed for at være med til at præge udviklingen på it-området, på tværs af statens mange institutioner. Du får mulighed for faglige udfordringer og personlig udvikling i forhold til at kunne udfylde en rolle som IT arkitekt, og vi hjælpe dig i den retning ved at give dig jobmæssige udfordringer, der vil udvikle dine kompetencer.

Om dig
Du har en relevant videregående it-uddannelse eller har erhvervserfaring kombineret med relevant kompetencegivende efteruddannelse. Du behøver ikke at have været i rollen som it-arkitekt før, men du har driftserfaring og ønsker at prøve kræfter med design og rådgivningsrollen.

Du vil være den helt rigtige til jobbet, hvis du bl.a.
• arbejder analytisk og se afhængigheder – både i detaljerne og i større sammenhænge
• er en dygtig formidler både skriftligt og mundtligt, der kan dokumentere krav og design af løsninger
og formidle komplekse problemstillinger til målgrupper - både med og uden it-mæssige
forudsætninger
• har en bred it-teknisk indsigt om infrastruktur, med forståelse for både udvikling og drift af
løsninger.
• er struktureret og kan bevare overblikket – også under pres
• er engageret, serviceminded og trives med at have direkte kundekontakt
• er en selvstændigt arbejdende teamplayer, positivt indstillet med godt humør og har en konstruktiv
tilgang til opgaver og samarbejdspartnere både internt og eksternt.

Om os
Statens It drifter systemer for over 19.000 brugere i 12 forskellige ministerområder. Vi benytter en standardiseret klientplatform, hvor vores brugere får adgang til en række shared services samt deres fagsystemer. Statens It er på en rejse, som skal skabe fundamentet for den videre digitalisering af staten. Vi er i stor vækst og vil tiltrække og fastholde it-medarbejdere ved at danne en attraktiv it-arbejdsplads med gode muligheder for faglig udvikling og specialisering. Vi driver it-omkostningerne ned ved at samle driften af mange ministeriers it og høste stordriftsfordelene ved at sammenlægge og standardisere løsninger. Vi har ansvaret for at drive en effektiv it-understøttelse og sikre en høj og ensartet it-service på tværs af staten. Hovedopgaverne omfatter drift, support, udvikling og harmonisering af it i staten.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan opnå og opretholde en sikkerhedsgodkendelse via PET-graden HEMMELIGT under din ansættelse i Statens It.

Ansøgning
Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag sendes via statens e-rekrutterings-system - Tryk på knappen ’Søg stillingen’. Indsend senest 29. juni 2019.

Yderligere information
Har du brug for yderligere oplysning om stilling, er du velkommen til at kontakte it-driftspartner Frederik Bærentsen tlf. 7231 1418 eller it- driftspartner Jesper Jensen tlf. 7231 1501



















Statens ItBallerup2019-06-18T00:00:002019-06-29T00:00:00
330043977IT Support AnalystRobot Zealand Pharma A S (Zealand) aims to become a fully integrated biotechnology company leading in delivery of specialty medicines. We are passionate about improving the quality of life for patients with metabolic and gastrointestinal diseases, and other specialty or rare disease areas with significant unmet medical needs. Zealand is fast advancing an attractive pipeline and gearing up for commercial production. As a result, the IT department is expanding and will add a new team member to support the business ambitions to become a fully integrated biotechnology company with own products on the market. The new team member will work with Head of IT and stakeholders across the company to support and implement multiple technical projects of varying sizes. We are running mostly on various Windows platforms both onpremise and in the cloud. Job Profile The successful candidate will be: Supporting users in Zealand in a Windows environment Supporting and maintaining SharePoint environments Developing our SharePoint environments to be better, workflows, forms etc. Installing computers and equipment Supporting IT Platforms, Systems and Software Writing documentation and updating information regarding the different systems. Candidate Profile The successful candidate will have: 4 years of IT Support experience 3 years of SharePoint experience Experience of working in the healthcare industry is an advantage Customer service mindset Strong collaboration skills Ability to operate in a high-paced biotechnology environment Detailed understanding of IT Infrastructure life-cycle Expert level usage with MS Office products and SharePoint Solid experience of other Microsoft Products like Windows Client, Windows Server, Cloud solutions Excellent communication skills with other colleagues both verbally and written Fluent in English. What we offer Zealand s employees are one of the company s most important assets. We strive to attract, develop and retain the best talents, and to be a company where every employee can thrive. At Zealand, we understand the value of a diverse workforce. As an employee, you will be part of an innovative, cross-disciplinary and cross-cultural working environment. We offer a combined salary package including pension scheme and health insurance, as well as the option of joining the company lunch program, and use of massage, fitness and social facilities. To find out more about working at Zealand, visit our careers site and view our company video at: www.zealandpharma.com zealand-as-a-work-place www.zealandpharma.com video-about-zealand-new

Zealand Pharma A/S (Zealand) aims to become a fully integrated biotechnology company leading in delivery of specialty medicines. We are passionate about improving the quality of life for patients with metabolic and gastrointestinal diseases, and other specialty or rare disease areas with significant unmet medical needs.

Zealand is fast advancing an attractive pipeline and gearing up for commercial production.

As a result, the IT department is expanding and will add a new team member to support the business ambitions to become a fully integrated biotechnology company with own products on the market. The new team member will work with Head of IT and stakeholders across the company to support and implement multiple technical projects of varying sizes. We are running mostly on various Windows platforms both onpremise and in the cloud.

Job Profile

  • The successful candidate will be: 
  • Supporting users in Zealand in a Windows environment 
  • Supporting and maintaining SharePoint environments 
  • Developing our SharePoint environments to be better, workflows, forms etc. 
  • Installing computers and equipment 
  • Supporting IT Platforms, Systems and Software 
  • Writing documentation and updating information regarding the different systems.

Candidate Profile

  • The successful candidate will have: 
  • 4+ years of IT Support experience 
  • 3+ years of SharePoint experience 
  • Experience of working in the healthcare industry is an advantage 
  • Customer service mindset 
  • Strong collaboration skills 
  • Ability to operate in a high-paced biotechnology environment 
  • Detailed understanding of IT Infrastructure life-cycle 
  • Expert level usage with MS Office products and SharePoint 
  • Solid experience of other Microsoft Products like Windows Client, Windows Server, Cloud solutions 
  • Excellent communication skills with other colleagues both verbally and written 
  • Fluent in English.

What we offer

Zealand’s employees are one of the company’s most important assets. We strive to attract, develop and retain the best talents, and to be a company where every employee can thrive.

At Zealand, we understand the value of a diverse workforce. As an employee, you will be part of an innovative, cross-disciplinary and cross-cultural working environment.

We offer a combined salary package including pension scheme and health insurance, as well as the option of joining the company lunch program, and use of massage, fitness and social facilities.

To find out more about working at Zealand, visit our careers site and view our company video at: www.zealandpharma.com/zealand-as-a-work-place/ www.zealandpharma.com/video-about-zealand-new/

ZEALAND PHARMA A/SGlostrup2019-06-18T00:00:002019-07-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Copy Data Management Specialist

Ørsted Vind A/S

Gentofte
Do you want to take responsibility for safekeeping our data? Join us and become our new Copy Data Management Specialist in Compute where you, together with colleagues, will be responsible for the support, maintenance and development of our CDM Platf...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:8. juli 2019

Konsulent til håndtering af databeskyttelse og sikkerhed på Skoleområdet og Børn og Familie

Rudersdal Kommune

Birkerød
Om jobbet Du får en spændende opgave med at implementere den digitale understøttelse og effektivisering af driftsopgaverne på Skoleområdet og Børn og Familie Området, hvor du skal sikre databeskyttelsen og sikkerheden på kommunens 12 folkeskoler, Sk...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:19. juni 2019

Statens IT i Ballerup søger it-arkitekt

Statens It

Ballerup
Er du tekniker med potentiale for at udvikle dig til it-arkitekt eller er du allerede it-arkitekt? Har du forståelse for udvikling og drift, og har du lyst til at arbejde med at omsætte forretningsmæssige krav til it-understøttelse i dialog med kund...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:29. juni 2019

Statens It i Sønderborg søger it-arkitekt

Statens It

Ballerup
Er du tekniker med potentiale for at udvikle dig til it-arkitekt eller er du allerede it-arkitekt? Har du forståelse for udvikling og drift, og har du lyst til at arbejde med at omsætte forretningsmæssige krav til it-understøttelse i dialog med kund...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:29. juni 2019

IT Support Analyst

ZEALAND PHARMA A/S

Glostrup
Zealand Pharma A S (Zealand) aims to become a fully integrated biotechnology company leading in delivery of specialty medicines. We are passionate about improving the quality of life for patients with metabolic and gastrointestinal diseases, and oth...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:3. juli 2019