Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren ejendomsadministrator til fremsynet ejendomsadministration i Vordingborg

Har du lyst til at blive en del af en innovativ ejendomsadministration, hvor du kan se frem til en alsidige hverdag? Er du på udkig efter en stilling, hvor du kan sætte din erfaring i spil samtidig med, at du forsat kan udvikle dig og lære nyt?

Du kan se frem til at indgå i et tæt samarbejde med vores øvrige administratorer, og jo dygtigere du er, jo mere vil dine kompetancer blive brugt af kollegerne i huset.

 

Velkommen til ADVICE Ejendomsadministration a/s

Vi er et mellemstort administrationsselskab med mange forskellige kunder, hvor vi prioriterer godt arbejdsmiljø og gode kollegaer. Vi er kendt for at være tæt på vores kunder og foreninger og yder rigtig god service og rådgivning.

Vores kontor ligger i centrum af Vordingborg by, tæt ved stationen og gode parkeringsforhold. Vi bor i nye lokaler som vi selv har indrettet, så det passer til vores behov. Vi er ikke de største, men bestræber os på at blive de bedste. Vi er 16 engagerede kolleger og elever på vores kontor.

Det går godt i virksomheden, da vi oplever efterspørgsel på vores ydelser. Derfor har vi brug for flere hænder i hverdagen, ikke mindst fordi vi også ønsker at have tid til at uddanne elever.

 

Advice Ejendomsadministration a/s - hvem er vi?

Hos Advice Ejendomsadministration administrerer vi andelsboligforeninger, ejerforeninger, grundejerforeninger samt bolig-udlejning. Vi er samtidig stolte af at være en full-service ejendomsadministration og har mange kunder på Sjælland og øerne.

Vi er på mange måder et utraditionelt administrationsselskab, som blandt andet er aktive i tilpasningen af IT-platforme for vores foreninger. Derudover har vi været først på market med diverse digitale løsninger til foreningerne, og vi investerer forsat en del af vores overskud i innovation.

 

Et fagligt stærkt og engageret team

Du bliver en del af vores ejendomsadministration, hvor vi beskæftiger os med rådgivning og administration af alle former for ejendomsdrift - lige fra mindre lejemål til større ejendomsporteføljer.

Her kan du se frem til en spændende og travl hverdag sammen med teamet, som i dag består af 4 økonomimedarbejdere og 5 ejendomsadministratorer. Vi har ambitioner om, at teamet skal vokse, og her kan du være med til at præge, hvordan fremtiden skal se ud.

 

Få ansvaret for din egen portefølje

Som ejendomsadministrator får du ansvaret for en portefølje bestående af ejerforeninger, udlejningsejendomme og andelsboligforeninger med stor variation fra kunde til kunde.

Du for en klassisk administratorrolle, hvor du tager hånd om blandt andet:

  • papirarbejdet i forbindelse med til- og fraflytning
  • afvikling af generalforsamlinger
  • udarbejdelse af forbrugsregnskaber
  • indhentning af tilbud i forbindelse med f.eks. renovering
  • kontakt til ejer, ejerforeninger, andelsforeninger og vicevært.

Udover dine egne opgaver svare du sammen med resten af teamet på henvendelser fra lejere i vores telefontid, som er 09:00 til 10:00.

 

Her er handling bag ordene

Vi er en flad organisation, hvilket giver korte beslutningsgange og en hverdag, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Samtidig er vores hverdag præget af et højt tempo, en uformel omgangstone og respekt for hinandens arbejde.

Vi lægger vægt på engagement og faglig stolthed. For os er det afgørende, at vores medarbejdere - ud over at have et højt fagligt niveau - har en personlighed, som matcher vores værdier, som blandt andet kan beskrives med ordene: kvalitet, tilgængelighed, hurtighed og engagement.

Til gengæld tilbyder vi fleksibilitet med hensyn til arbejdstider og privateforhold, så jobbet kan tilpasses dine behov, så længe du er til rådighed for at betjene vores kunder.

 

Erfaren og procesorienteret administrator

Du er vant til at administrere ejendomme og har forsat lyst til at dygtiggører dig. Det betyder, at du er ambitiøs på både dine egne og virksomhedens vegne, og du trives i en alsidig rolle. Du tager en travl og uforudsigelig hverdag med ophøjet ro, fordi du har et godt overblik og er god til at prioritere dine opgaver.

  • Du har erfaring med ejemdomsadministration - hvis ikke, har du som minimum tilsvarende erfaring fra branchen(fx som ejendomsmælger).
  • Du er imødekommende og serviceminded uanset hvilken situration du optræder i.
  • Du er IT-minded, og det er en fordel, hvis du har kendskab til Unik Bolig 4
  • Du er procesorienteret og har god forretningsforståelse samtidig med, at du har lyst til at være med til at forbedre vores processer og værktøjer.
  • Det er en fordel, hvis du erfaring med andelsboligforeninger.

 

Interesseret?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte adm. direktør Rene Christoffersen på tlf. 30 12 34 33 eller rene@advice-adm.dk

 

Send din ansøgning og dit CV allerede nu i dag og senest fredag den 18.juni 2021.

Vi holder samtaler løbende og forbeholder os retten til at lukke for modtagelse af ansøgninger, når den rette kandidat er fundet. Tiltrædelse er snarest muligt.

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

 

 

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.