Erfaren forbedringsfacilitator eller kliniker med erfaring i arbejdet med systematiske målbare forbedringer søges til Psykiatrisk Center Glostrup

Psykiatrisk Center Glostrup (PCG) søger en leankonsulent/forbedringsfacilitator, der med reference til Kvalitets- og Forbedringschefen har til opgave at sparre med afsnitsledelserne samt facilitere/understøtte og inspirere til forbedringsarbejdet lokalt i det enkelte afsnit og på tværs af centret, hvor fokus er at skabe værdi for patienten.

Forbedringsarbejdet på Psykiatrisk Center Glostrup

På PCG er forbedringsmøder, arbejdsgrupper, events mv. en aktiv del af hverdagen. I bestræbelserne på at udvikle en forbedringskultur lægger vi vægt på at inspirere til refleksion, før vi handler på et problem. Sammen med dine kollegaer vil du have et tæt samarbejde med ledelse og medarbejdere på PCG i forhold til at understøtte klinikken, driften og administrationen i at skabe løbende, systematiske og målbare forbedringer, som skal komme patienterne til gode.



Vi er et hospital, der arbejder på at hjælpe vores patienter godt tilbage til en bedre hverdag. For at lykkes med vores ambitioner, arbejder vi systematisk med at forstå den enkelte patients behov og ønsker, udvikle kvaliteten af behandlingen, udvikle kompetencer og skabe veldefinerede arbejdsprocesser, som skaber sikkerhed, sammenhæng og effektivitet.



Grundlaget for kvalitets- og forbedringsarbejdet er baseret på leanprincipper og -metoder. Vi arbejder med 8 centrale ledelseshandlinger, som understøtter alle ledere i vores ambition om at skabe en ledelsesdrevet forbedringskultur. Du kan læse meget mere om arbejdet i bogen ”Forbedringsarbejdet – en håndbog for ledere i Region Hovedstadens Psykiatri” på vores hjemmeside.

Dine opgaver som forbedringsfacilitator

Facilitering af forbedringsindsatser henholdsvis lokalt og i tværgående forløb for hele centret med afsæt i Region Hovedstadens Psykiatris (RHP) målsætning

Sparring med afsnitsledere omkring forbedringsarbejdet jf. RHP’s koncept for ledelsesadfærd

Formidling af og undervisning i standardiserede værktøjer og metoder i RHP

Udvikle datatilgængelighed og visning, samt understøtte levering af data/grafer i excel til

centrets lokale forbedringsmøder, hvilket forudsætter stærke Excel kompetencer

I samråd med afsnitslederne at definere og analysere dataudtræk til understøttelse af driftsmålsstyring/forbedringsmøder samt årsagsanalyser

Understøtte og bidrage til udvikling af kvalitetsarbejdet på centret, herunder vejlede og understøtte arbejdet med Kvalitets- og Forbedringsmodellen (KFM) og de lokale forbedringsmøder

Understøtte god planlægning ved hjælp af kapacitetsanalyser lokalt på afsnittene

Bidrage med egne erfaringer i den videre udvikling af PCG’s rejse mod en forbedringskultur

Om dig

Du har tre til fem års erfaring enten som leankonsulent eller erfaren kliniker i en forbedringskultur.

Du besidder stærke processuelle kompetencer og har blik for at se forbedringspotentialer i forhold til både ledelse, kvalitet og effektivitet. Du har stor organisatorisk forståelse, og du formår at indgå som sparringspartner på forskellige organisatoriske niveauer. En stor del af dit arbejde foregår på afsnittene sammen med ledere og medarbejdere, og det er her, vi sammen skaber resultaterne. Som person skal du derfor mestre relations opbygningen og have stor situationsfornemmelse. Du har god gennemslagskraft, er handlingsorienteret og samtidigt vedholdende og tålmodig. Du arbejder struktureret og målrettet. Du har erfaring med at undervise.



Om os

Kvalitets- og forbedringsenheden er en af stabsfunktionerne på Psykiatrisk Center Glostrup og refererer direkte til Centerchefen på centret. Vi er et team bestående af 5 personer, hvor du bliver den 6. Vi favner både bredt og dybt i vores fælles kompetencer, og vi lægger stor vægt på det gode samarbejde, den konstruktive dialog og et godt arbejdsmiljø både fagligt og socialt.



PC Glostrup har 13 døgnafsnit med samlet 190 senge og 16 ambulatorier, hvor over 800 dygtige medarbejdere tager sig af behandlingen fordelt på 5 adresser, som koordineres og ledes af en centerledelse på 5 personer. Der er årligt ca. 3.000 indlæggelser og 25.000 ambulante besøg. Du kan læse mere om centret på vores hjemmeside.



Den centrale leanafdeling i Region Hovedstadens Psykiatri består af en leanchef og 6 engagerede medarbejder, der understøtter forbedringsarbejdet på tværs i RHP, i stabene og i direktionen.



Ønsker du yderligere oplysninger om de værktøjer, metoder og standarder, vi i RHP arbejder med eller anden information, kan du kontakte Kvalitets- og forbedringschef Pia Eccles Serup (tlf.: 30 56 58 48)

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen som forbedringsfacilitator aflønnes i henhold til gældende overenskomst med forhandlingsberettigede organisation med mulighed for at forhandle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Tiltrædelse ønskes den senest 1. oktober 2019.

Ansøgning

Har stillingen vakt din interesse så ansøg på nedenstående link senest mandag d. 5. august 2019

kl. 12.00. Ansøgningen skal indeholde CV samt dokumentation for formelle og faglige kompetencer.

1. samtale vil blive afholdt mandag d.12. august 2019 og eventuel 2. samtale mandag d. 19. august 2019.




Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051439Phoenix-088496f612019-07-01T00:00:00Erfaren forbedringsfacilitator eller kliniker med erfaring i arbejdet med systematiske målbare forbedringer søges til Psykiatrisk Center GlostrupPsykiatrisk Center Glostrup (PCG) søger en leankonsulent/forbedringsfacilitator, der med reference til Kvalitets- og Forbedringschefen har til opgave at sparre med afsnitsledelserne samt facilitere/understøtte og inspirere til forbedringsarbejdet lokalt i det enkelte afsnit og på tværs af centret, hvor fokus er at skabe værdi for patienten.

Forbedringsarbejdet på Psykiatrisk Center Glostrup

På PCG er forbedringsmøder, arbejdsgrupper, events mv. en aktiv del af hverdagen. I bestræbelserne på at udvikle en forbedringskultur lægger vi vægt på at inspirere til refleksion, før vi handler på et problem. Sammen med dine kollegaer vil du have et tæt samarbejde med ledelse og medarbejdere på PCG i forhold til at understøtte klinikken, driften og administrationen i at skabe løbende, systematiske og målbare forbedringer, som skal komme patienterne til gode.



Vi er et hospital, der arbejder på at hjælpe vores patienter godt tilbage til en bedre hverdag. For at lykkes med vores ambitioner, arbejder vi systematisk med at forstå den enkelte patients behov og ønsker, udvikle kvaliteten af behandlingen, udvikle kompetencer og skabe veldefinerede arbejdsprocesser, som skaber sikkerhed, sammenhæng og effektivitet.



Grundlaget for kvalitets- og forbedringsarbejdet er baseret på leanprincipper og -metoder. Vi arbejder med 8 centrale ledelseshandlinger, som understøtter alle ledere i vores ambition om at skabe en ledelsesdrevet forbedringskultur. Du kan læse meget mere om arbejdet i bogen ”Forbedringsarbejdet – en håndbog for ledere i Region Hovedstadens Psykiatri” på vores hjemmeside.

Dine opgaver som forbedringsfacilitator

Facilitering af forbedringsindsatser henholdsvis lokalt og i tværgående forløb for hele centret med afsæt i Region Hovedstadens Psykiatris (RHP) målsætning

Sparring med afsnitsledere omkring forbedringsarbejdet jf. RHP’s koncept for ledelsesadfærd

Formidling af og undervisning i standardiserede værktøjer og metoder i RHP

Udvikle datatilgængelighed og visning, samt understøtte levering af data/grafer i excel til

centrets lokale forbedringsmøder, hvilket forudsætter stærke Excel kompetencer

I samråd med afsnitslederne at definere og analysere dataudtræk til understøttelse af driftsmålsstyring/forbedringsmøder samt årsagsanalyser

Understøtte og bidrage til udvikling af kvalitetsarbejdet på centret, herunder vejlede og understøtte arbejdet med Kvalitets- og Forbedringsmodellen (KFM) og de lokale forbedringsmøder

Understøtte god planlægning ved hjælp af kapacitetsanalyser lokalt på afsnittene

Bidrage med egne erfaringer i den videre udvikling af PCG’s rejse mod en forbedringskultur

Om dig

Du har tre til fem års erfaring enten som leankonsulent eller erfaren kliniker i en forbedringskultur.

Du besidder stærke processuelle kompetencer og har blik for at se forbedringspotentialer i forhold til både ledelse, kvalitet og effektivitet. Du har stor organisatorisk forståelse, og du formår at indgå som sparringspartner på forskellige organisatoriske niveauer. En stor del af dit arbejde foregår på afsnittene sammen med ledere og medarbejdere, og det er her, vi sammen skaber resultaterne. Som person skal du derfor mestre relations opbygningen og have stor situationsfornemmelse. Du har god gennemslagskraft, er handlingsorienteret og samtidigt vedholdende og tålmodig. Du arbejder struktureret og målrettet. Du har erfaring med at undervise.



Om os

Kvalitets- og forbedringsenheden er en af stabsfunktionerne på Psykiatrisk Center Glostrup og refererer direkte til Centerchefen på centret. Vi er et team bestående af 5 personer, hvor du bliver den 6. Vi favner både bredt og dybt i vores fælles kompetencer, og vi lægger stor vægt på det gode samarbejde, den konstruktive dialog og et godt arbejdsmiljø både fagligt og socialt.



PC Glostrup har 13 døgnafsnit med samlet 190 senge og 16 ambulatorier, hvor over 800 dygtige medarbejdere tager sig af behandlingen fordelt på 5 adresser, som koordineres og ledes af en centerledelse på 5 personer. Der er årligt ca. 3.000 indlæggelser og 25.000 ambulante besøg. Du kan læse mere om centret på vores hjemmeside.



Den centrale leanafdeling i Region Hovedstadens Psykiatri består af en leanchef og 6 engagerede medarbejder, der understøtter forbedringsarbejdet på tværs i RHP, i stabene og i direktionen.



Ønsker du yderligere oplysninger om de værktøjer, metoder og standarder, vi i RHP arbejder med eller anden information, kan du kontakte Kvalitets- og forbedringschef Pia Eccles Serup (tlf.: 30 56 58 48)

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen som forbedringsfacilitator aflønnes i henhold til gældende overenskomst med forhandlingsberettigede organisation med mulighed for at forhandle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Tiltrædelse ønskes den senest 1. oktober 2019.

Ansøgning

Har stillingen vakt din interesse så ansøg på nedenstående link senest mandag d. 5. august 2019

kl. 12.00. Ansøgningen skal indeholde CV samt dokumentation for formelle og faglige kompetencer.

1. samtale vil blive afholdt mandag d.12. august 2019 og eventuel 2. samtale mandag d. 19. august 2019.



Psykiatrisk Center Glostrup (PCG) søger en leankonsulent forbedringsfacilitator, der med reference til Kvalitets- og Forbedringschefen har til opgave at sparre med afsnitsledelserne samt facilitere understøtte og inspirere til forbedringsarbejdet lokalt i det enkelte afsnit og på tværs af centret, hvor fokus er at skabe værdi for patienten. Forbedringsarbejdet på Psykiatrisk Center Glostrup På PCG er forbedringsmøder, arbejdsgrupper, events mv. en aktiv del af hverdagen. I bestræbelserne på at udvikle en forbedringskultur lægger vi vægt på at inspirere til refleksion, før vi handler på et problem. Sammen med dine kollegaer vil du have et tæt samarbejde med ledelse og medarbejdere på PCG i forhold til at understøtte klinikken, driften og administrationen i at skabe løbende, systematiske og målbare forbedringer, som skal komme patienterne til gode. Vi er et hospital, der arbejder på at hjælpe vores patienter godt tilbage til en bedre hverdag. For at lykkes med vores ambitioner, arbejder vi systematisk med at forstå den enkelte patients behov og ønsker, udvikle kvaliteten af behandlingen, udvikle kompetencer og skabe veldefinerede arbejdsprocesser, som skaber sikkerhed, sammenhæng og effektivitet. Grundlaget for kvalitets- og forbedringsarbejdet er baseret på leanprincipper og -metoder. Vi arbejder med 8 centrale ledelseshandlinger, som understøtter alle ledere i vores ambition om at skabe en ledelsesdrevet forbedringskultur. Du kan læse meget mere om arbejdet i bogen Forbedringsarbejdet en håndbog for ledere i Region Hovedstadens Psykiatri på vores hjemmeside. Dine opgaver som forbedringsfacilitator Facilitering af forbedringsindsatser henholdsvis lokalt og i tværgående forløb for hele centret med afsæt i Region Hovedstadens Psykiatris (RHP) målsætning Sparring med afsnitsledere omkring forbedringsarbejdet jf. RHP s koncept for ledelsesadfærd Formidling af og undervisning i standardiserede værktøjer og metoder i RHP Udvikle datatilgængelighed og visning, samt understøtte levering af data grafer i excel til centrets lokale forbedringsmøder, hvilket forudsætter stærke Excel kompetencer I samråd med afsnitslederne at definere og analysere dataudtræk til understøttelse af driftsmålsstyring forbedringsmøder samt årsagsanalyser Understøtte og bidrage til udvikling af kvalitetsarbejdet på centret, herunder vejlede og understøtte arbejdet med Kvalitets- og Forbedringsmodellen (KFM) og de lokale forbedringsmøder Understøtte god planlægning ved hjælp af kapacitetsanalyser lokalt på afsnittene Bidrage med egne erfaringer i den videre udvikling af PCG s rejse mod en forbedringskultur Om dig Du har tre til fem års erfaring enten som leankonsulent eller erfaren kliniker i en forbedringskultur. Du besidder stærke processuelle kompetencer og har blik for at se forbedringspotentialer i forhold til både ledelse, kvalitet og effektivitet. Du har stor organisatorisk forståelse, og du formår at indgå som sparringspartner på forskellige organisatoriske niveauer. En stor del af dit arbejde foregår på afsnittene sammen med ledere og medarbejdere, og det er her, vi sammen skaber resultaterne. Som person skal du derfor mestre relations opbygningen og have stor situationsfornemmelse. Du har god gennemslagskraft, er handlingsorienteret og samtidigt vedholdende og tålmodig. Du arbejder struktureret og målrettet. Du har erfaring med at undervise. Om os Kvalitets- og forbedringsenheden er en af stabsfunktionerne på Psykiatrisk Center Glostrup og refererer direkte til Centerchefen på centret. Vi er et team bestående af 5 personer, hvor du bliver den 6. Vi favner både bredt og dybt i vores fælles kompetencer, og vi lægger stor vægt på det gode samarbejde, den konstruktive dialog og et godt arbejdsmiljø både fagligt og socialt. PC Glostrup har 13 døgnafsnit med samlet 190 senge og 16 ambulatorier, hvor over 800 dygtige medarbejdere tager sig af behandlingen fordelt på 5 adresser, som koordineres og ledes af en centerledelse på 5 personer. Der er årligt ca. 3.000 indlæggelser og 25.000 ambulante besøg. Du kan læse mere om centret på vores hjemmeside. Den centrale leanafdeling i Region Hovedstadens Psykiatri består af en leanchef og 6 engagerede medarbejder, der understøtter forbedringsarbejdet på tværs i RHP, i stabene og i direktionen. Ønsker du yderligere oplysninger om de værktøjer, metoder og standarder, vi i RHP arbejder med eller anden information, kan du kontakte Kvalitets- og forbedringschef Pia Eccles Serup (tlf.: 30 56 58 48) Løn og ansættelsesvilkår Stillingen som forbedringsfacilitator aflønnes i henhold til gældende overenskomst med forhandlingsberettigede organisation med mulighed for at forhandle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Tiltrædelse ønskes den senest 1. oktober 2019. Ansøgning Har stillingen vakt din interesse så ansøg på nedenstående link senest mandag d. 5. august 2019 kl. 12.00. Ansøgningen skal indeholde CV samt dokumentation for formelle og faglige kompetencer. 1. samtale vil blive afholdt mandag d.12. august 2019 og eventuel 2. samtale mandag d. 19. august 2019.11jobnet088496f6100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-05T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=219126&DepartmentId=12213&MediaId=4950&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3555022Psykiatrisk Center Glostrup11Nordre Ringvej 292600GlostrupDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent785180JobNet5011272501127210028-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=088496f6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=088496f6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=088496f6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=088496f6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Psykiatrisk Center Glostrup er dette netop hvad du bliver mødt af.12007991Dansk3Læse/ tale315218Kvalitetsmedarbejder0Øvrige362162084pia.eccles.serup@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark330051264Erfaren forbedringsfacilitator eller kliniker med erfaring i arbejdet med systematiske målbare forbedringer søges til Psykiatrisk Center GlostrupRobot Psykiatrisk Center Glostrup (PCG) søger en leankonsulent forbedringsfacilitator, der med reference til Kvalitets- og Forbedringschefen har til opgave at sparre med afsnitsledelserne samt facilitere understøtte og inspirere til forbedringsarbejdet lokalt i det enkelte afsnit og på tværs af centret, hvor fokus er at skabe værdi for patienten. Forbedringsarbejdet på Psykiatrisk Center Glostrup På PCG er forbedringsmøder, arbejdsgrupper, events mv. en aktiv del af hverdagen. I bestræbelserne på at udvikle en forbedringskultur lægger vi vægt på at inspirere til refleksion, før vi handler på et problem. Sammen med dine kollegaer vil du have et tæt samarbejde med ledelse og medarbejdere på PCG i forhold til at understøtte klinikken, driften og administrationen i at skabe løbende, systematiske og målbare forbedringer, som skal komme patienterne til gode. Vi er et hospital, der arbejder på at hjælpe vores patienter godt tilbage til en bedre hverdag. For at lykkes med vores ambitioner, arbejder vi systematisk med at forstå den enkelte patients behov og ønsker, udvikle kvaliteten af behandlingen, udvikle kompetencer og skabe veldefinerede arbejdsprocesser, som skaber sikkerhed, sammenhæng og effektivitet. Grundlaget for kvalitets- og forbedringsarbejdet er baseret på leanprincipper og -metoder. Vi arbejder med 8 centrale ledelseshandlinger, som understøtter alle ledere i vores ambition om at skabe en ledelsesdrevet forbedringskultur. Du kan læse meget mere om arbejdet i bogen Forbedringsarbejdet en håndbog for ledere i Region Hovedstadens Psykiatri på vores hjemmeside. Dine opgaver som forbedringsfacilitator Facilitering af forbedringsindsatser henholdsvis lokalt og i tværgående forløb for hele centret med afsæt i Region Hovedstadens Psykiatris (RHP) målsætning Sparring med afsnitsledere omkring forbedringsarbejdet jf. RHP s koncept for ledelsesadfærd Formidling af og undervisning i standardiserede værktøjer og metoder i RHP Udvikle datatilgængelighed og visning, samt understøtte levering af data grafer i excel til centrets lokale forbedringsmøder, hvilket forudsætter stærke Excel kompetencer I samråd med afsnitslederne at definere og analysere dataudtræk til understøttelse af driftsmålsstyring forbedringsmøder samt årsagsanalyser Understøtte og bidrage til udvikling af kvalitetsarbejdet på centret, herunder vejlede og understøtte arbejdet med Kvalitets- og Forbedringsmodellen (KFM) og de lokale forbedringsmøder Understøtte god planlægning ved hjælp af kapacitetsanalyser lokalt på afsnittene Bidrage med egne erfaringer i den videre udvikling af PCG s rejse mod en forbedringskultur Om dig Du har tre til fem års erfaring enten som leankonsulent eller erfaren kliniker i en forbedringskultur. Du besidder stærke processuelle kompetencer og har blik for at se forbedringspotentialer i forhold til både ledelse, kvalitet og effektivitet. Du har stor organisatorisk forståelse, og du formår at indgå som sparringspartner på forskellige organisatoriske niveauer. En stor del af dit arbejde foregår på afsnittene sammen med ledere og medarbejdere, og det er her, vi sammen skaber resultaterne. Som person skal du derfor mestre relations opbygningen og have stor situationsfornemmelse. Du har god gennemslagskraft, er handlingsorienteret og samtidigt vedholdende og tålmodig. Du arbejder struktureret og målrettet. Du har erfaring med at undervise. Om os Kvalitets- og forbedringsenheden er en af stabsfunktionerne på Psykiatrisk Center Glostrup og refererer direkte til Centerchefen på centret. Vi er et team bestående af 5 personer, hvor du bliver den 6. Vi favner både bredt og dybt i vores fælles kompetencer, og vi lægger stor vægt på det gode samarbejde, den konstruktive dialog og et godt arbejdsmiljø både fagligt og socialt. PC Glostrup har 13 døgnafsnit med samlet 190 senge og 16 ambulatorier, hvor over 800 dygtige medarbejdere tager sig af behandlingen fordelt på 5 adresser, som koordineres og ledes af en centerledelse på 5 personer. Der er årligt ca. 3.000 indlæggelser og 25.000 ambulante besøg. Du kan læse mere om centret på vores hjemmeside. Den centrale leanafdeling i Region Hovedstadens Psykiatri består af en leanchef og 6 engagerede medarbejder, der understøtter forbedringsarbejdet på tværs i RHP, i stabene og i direktionen. Ønsker du yderligere oplysninger om de værktøjer, metoder og standarder, vi i RHP arbejder med eller anden information, kan du kontakte Kvalitets- og forbedringschef Pia Eccles Serup (tlf.: 30 56 58 48) Løn og ansættelsesvilkår Stillingen som forbedringsfacilitator aflønnes i henhold til gældende overenskomst med forhandlingsberettigede organisation med mulighed for at forhandle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Tiltrædelse ønskes den senest 1. oktober 2019. Ansøgning Har stillingen vakt din interesse så ansøg på nedenstående link senest mandag d. 5. august 2019 kl. 12.00. Ansøgningen skal indeholde CV samt dokumentation for formelle og faglige kompetencer. 1. samtale vil blive afholdt mandag d.12. august 2019 og eventuel 2. samtale mandag d. 19. august 2019.Psykiatrisk Center Glostrup (PCG) søger en leankonsulent/forbedringsfacilitator, der med reference til Kvalitets- og Forbedringschefen har til opgave at sparre med afsnitsledelserne samt facilitere/understøtte og inspirere til forbedringsarbejdet lokalt i det enkelte afsnit og på tværs af centret, hvor fokus er at skabe værdi for patienten.

Forbedringsarbejdet på Psykiatrisk Center Glostrup

På PCG er forbedringsmøder, arbejdsgrupper, events mv. en aktiv del af hverdagen. I bestræbelserne på at udvikle en forbedringskultur lægger vi vægt på at inspirere til refleksion, før vi handler på et problem. Sammen med dine kollegaer vil du have et tæt samarbejde med ledelse og medarbejdere på PCG i forhold til at understøtte klinikken, driften og administrationen i at skabe løbende, systematiske og målbare forbedringer, som skal komme patienterne til gode.



Vi er et hospital, der arbejder på at hjælpe vores patienter godt tilbage til en bedre hverdag. For at lykkes med vores ambitioner, arbejder vi systematisk med at forstå den enkelte patients behov og ønsker, udvikle kvaliteten af behandlingen, udvikle kompetencer og skabe veldefinerede arbejdsprocesser, som skaber sikkerhed, sammenhæng og effektivitet.



Grundlaget for kvalitets- og forbedringsarbejdet er baseret på leanprincipper og -metoder. Vi arbejder med 8 centrale ledelseshandlinger, som understøtter alle ledere i vores ambition om at skabe en ledelsesdrevet forbedringskultur. Du kan læse meget mere om arbejdet i bogen ”Forbedringsarbejdet – en håndbog for ledere i Region Hovedstadens Psykiatri” på vores hjemmeside.

Dine opgaver som forbedringsfacilitator

Facilitering af forbedringsindsatser henholdsvis lokalt og i tværgående forløb for hele centret med afsæt i Region Hovedstadens Psykiatris (RHP) målsætning

Sparring med afsnitsledere omkring forbedringsarbejdet jf. RHP’s koncept for ledelsesadfærd

Formidling af og undervisning i standardiserede værktøjer og metoder i RHP

Udvikle datatilgængelighed og visning, samt understøtte levering af data/grafer i excel til

centrets lokale forbedringsmøder, hvilket forudsætter stærke Excel kompetencer

I samråd med afsnitslederne at definere og analysere dataudtræk til understøttelse af driftsmålsstyring/forbedringsmøder samt årsagsanalyser

Understøtte og bidrage til udvikling af kvalitetsarbejdet på centret, herunder vejlede og understøtte arbejdet med Kvalitets- og Forbedringsmodellen (KFM) og de lokale forbedringsmøder

Understøtte god planlægning ved hjælp af kapacitetsanalyser lokalt på afsnittene

Bidrage med egne erfaringer i den videre udvikling af PCG’s rejse mod en forbedringskultur

Om dig

Du har tre til fem års erfaring enten som leankonsulent eller erfaren kliniker i en forbedringskultur.

Du besidder stærke processuelle kompetencer og har blik for at se forbedringspotentialer i forhold til både ledelse, kvalitet og effektivitet. Du har stor organisatorisk forståelse, og du formår at indgå som sparringspartner på forskellige organisatoriske niveauer. En stor del af dit arbejde foregår på afsnittene sammen med ledere og medarbejdere, og det er her, vi sammen skaber resultaterne. Som person skal du derfor mestre relations opbygningen og have stor situationsfornemmelse. Du har god gennemslagskraft, er handlingsorienteret og samtidigt vedholdende og tålmodig. Du arbejder struktureret og målrettet. Du har erfaring med at undervise.



Om os

Kvalitets- og forbedringsenheden er en af stabsfunktionerne på Psykiatrisk Center Glostrup og refererer direkte til Centerchefen på centret. Vi er et team bestående af 5 personer, hvor du bliver den 6. Vi favner både bredt og dybt i vores fælles kompetencer, og vi lægger stor vægt på det gode samarbejde, den konstruktive dialog og et godt arbejdsmiljø både fagligt og socialt.



PC Glostrup har 13 døgnafsnit med samlet 190 senge og 16 ambulatorier, hvor over 800 dygtige medarbejdere tager sig af behandlingen fordelt på 5 adresser, som koordineres og ledes af en centerledelse på 5 personer. Der er årligt ca. 3.000 indlæggelser og 25.000 ambulante besøg. Du kan læse mere om centret på vores hjemmeside.



Den centrale leanafdeling i Region Hovedstadens Psykiatri består af en leanchef og 6 engagerede medarbejder, der understøtter forbedringsarbejdet på tværs i RHP, i stabene og i direktionen.



Ønsker du yderligere oplysninger om de værktøjer, metoder og standarder, vi i RHP arbejder med eller anden information, kan du kontakte Kvalitets- og forbedringschef Pia Eccles Serup (tlf.: 30 56 58 48)

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen som forbedringsfacilitator aflønnes i henhold til gældende overenskomst med forhandlingsberettigede organisation med mulighed for at forhandle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Tiltrædelse ønskes den senest 1. oktober 2019.

Ansøgning

Har stillingen vakt din interesse så ansøg på nedenstående link senest mandag d. 5. august 2019 kl. 12.00.

Ansøgningen skal indeholde CV samt dokumentation for formelle og faglige kompetencer.

1. samtale vil blive afholdt mandag d.12. august 2019 og eventuel 2. samtale mandag d. 19. august 2019.



Psykiatrisk Center GlostrupGlostrup2019-06-30T00:00:002019-08-05T00:00:00
330058552Principal Safety Advisor for Global Safety SurveillanceRobot Do you want to work with drug safety in clinical development? As Senior Safety Advisor you will be a key player in the safety surveillance and development of one of LEO Pharma s new biologics Tralokinumab for the treatment of atopic dermatitis. You will become part of a team of 6 Safety Advisors working with an investigational, fully human monoclonal antibody for the treatment of moderate-to-severe atopic dermatitis. The product specifically blocks the effects of the cytokine IL-13, which plays an important role in the pathophysiology of atopic dermatitis one of the most common chronic, inflammatory skin diseases. LEO Pharma s ambitions LEO Pharma has embarked on a growth journey to become the preferred dermatology care partner in the world, dedicated to help people achieve healthy skin. We have recently introduced our 2025 strategy, which aims to accelerate our efforts in innovative therapeutics while strengthening our established portfolio and our global footprint in medical dermatology. Dermatology is an area of rapid growth and LEO Pharma is rapidly changing from primarily focusing on topical treatments, to being at the forefront of scientific advancements to help patients. Job description We are offering a job with considerable individual responsibility, challenges, and the opportunity to develop your professional and personal competencies. As Principle Safety Advisor, your focus is to be globally responsible for effective safety risk management processes with main tasks including but not limited to: Leading safety management teams Assisting with establishing and developing consistent safety risk management practices across projects, processes and documents Signal detection and management Participation in clinical trial teams providing safety input to clinical development discussions and documents, e.g. trial protocols and Investigator s Brochure Preparation of safety input to various regulatory documents Preparation of DSURs and Periodic line listings to the authorities Medical assessment of SAEs SUSARs Qualifications University degree in health or biological science (MD, MSc, MSc Pharm, or equivalent) 5 years of experience from the pharmaceutical industry in pharmacovigilance drug safety departments and or medical clinical development A solid understanding of medical concepts, disease processes, scientific methodology, drug development and data analysis is very important, documented scientific training (e.g. PhD) and experience from interactions with regulatory authorities will be an additional advantage A proactive and open-minded approach Since the job involves multiple tasks with fixed deadlines ongoing at the same time, the ability to focus, stay calm and work independently as well as in teams, is a necessity Strong collaboration skills and experience from working in cross functional teams An analytical mindset and an eye for detail Good and strong written and verbal English skills We are a dedicated and ambitious team Global Safety Surveillance consists of 30 dynamic colleagues striving to safeguard our patients and to improve the quality of our processes and developing our competencies to meet the need of the patients and other stakeholders, internally as well as externally. We are driven by a high level of integrity, science, passion for our work and an open-minded approach. The position is placed in the LEO Pharma headquarters in Ballerup. For more information Please contact Head of Global Safety Surveillance Innovative, Søren Lindberg at 45 31233919. We look forward to reading your application Please send your application no later than 09-AUG-2019 EOB. Interviews will be held on an ongoing basis.

Do you want to work with drug safety in clinical development?

As Senior Safety Advisor you will be a key player in the safety surveillance and development of one of LEO Pharma’s new biologics Tralokinumab for the treatment of atopic dermatitis. You will become part of a team of 6 Safety Advisors working with an investigational, fully human monoclonal antibody for the treatment of moderate-to-severe atopic dermatitis. The product specifically blocks the effects of the cytokine IL-13, which plays an important role in the pathophysiology of atopic dermatitis – one of the most common chronic, inflammatory skin diseases.

LEO Pharma’s ambitions

LEO Pharma has embarked on a growth journey to become the preferred dermatology care partner in the world, dedicated to help people achieve healthy skin. We have recently introduced our 2025 strategy, which aims to accelerate our efforts in innovative therapeutics while strengthening our established portfolio and our global footprint in medical dermatology. Dermatology is an area of rapid growth and LEO Pharma is rapidly changing from primarily focusing on topical treatments, to being at the forefront of scientific advancements to help patients.

Job description

We are offering a job with considerable individual responsibility, challenges, and the opportunity to develop your professional and personal competencies. As Principle Safety Advisor, your focus is to be globally responsible for effective safety risk management processes with main tasks including but not limited to:

  • Leading safety management teams
  • Assisting with establishing and developing consistent safety risk management practices across projects, processes and documents
  • Signal detection and management
  • Participation in clinical trial teams providing safety input to clinical development discussions and documents, e.g. trial protocols and Investigator’s Brochure
  • Preparation of safety input to various regulatory documents
  • Preparation of DSURs and Periodic line listings to the authorities
  • Medical assessment of SAEs/SUSARs

Qualifications

  • University degree in health or biological science (MD, MSc, MSc Pharm, or equivalent)
  • 5+ years of experience from the pharmaceutical industry in pharmacovigilance/drug safety departments and/or medical/clinical development
  • A solid understanding of medical concepts, disease processes, scientific methodology, drug development and data analysis is very important, documented scientific training (e.g. PhD) and experience from interactions with regulatory authorities will be an additional advantage
  • A proactive and open-minded approach
  • Since the job involves multiple tasks with fixed deadlines ongoing at the same time, the ability to focus, stay calm and work independently as well as in teams, is a necessity
  • Strong collaboration skills and experience from working in cross functional teams
  • An analytical mindset and an eye for detail
  • Good and strong written and verbal English skills

We are a dedicated and ambitious team

Global Safety Surveillance consists of 30+ dynamic colleagues striving to safeguard our patients and to improve the quality of our processes and developing our competencies to meet the need of the patients and other stakeholders, internally as well as externally. We are driven by a high level of integrity, science, passion for our work and an open-minded approach.

The position is placed in the LEO Pharma headquarters in Ballerup.

For more information

Please contact Head of Global Safety Surveillance Innovative, Søren Lindberg at +45 31233919.

We look forward to reading your application

Please send your application no later than 09-AUG-2019 EOB
Interviews will be held on an ongoing basis.

LEO PHARMA A/SBallerup2019-07-11T00:00:002019-08-09T00:00:00
330059724ScanPeople søger en QA/QC-koordinator til kraftigt vækstende produktion i BallerupRobot På vegne af vores kunde i Ballerup, søger ScanPeople en dygtig QA QC-koordinator til deres kraftigt vækstende produktion. De beskæftiger ca. 40 medarbejdere i dag, og vil i løbet af 2019 gennemgå stor vækst. Virksomheden fokuserer kontinuerligt på at udvikle og forbedre deres måde at producere på - derfor søges der efter nye og dygtige medarbejdere. Virksomheden er i gang med en kraftig udvidelse af deres produktionsudstyr og arbejdsfaciliteter. Så inden for de næste par år, vil der ske rigtig meget nyt og spændende på den front. DINE ARBEJDSOPGAVER At agere som tovholder i organisationen, samt på kvalitetssikringen og vedligeholdelsen af virksomhedens ISO9001-system. At være ansvarlig for gennemgang og foretagelse af diverse afvigelsesrapporter og QA QC-aktiviteter. At sørge for Batch- og råvare-godkendelser. At stå for håndtering af produkt- og materialecertifikater (internt eksternt). At stå for kalibrering, opmåling og overvågning af udstyr, da dette også er en vigtig del af dagligdagen. At agere som koordinator på henholdsvis leverandør- og interne audits. At styre virksomhedens ramp-up på membranproduktionen. At varetage virksomhedens opbygning af ISO9001-systemet, på fabrikken i Hobro. Der kan derfor forekomme enkelte rejsedage til Hobro. DIN PROFIL Du har en baggrund som kvalitetsansvarlig eller kvalitetstekniker. Du har minimum 2-3 års erfaring fra en tilsvarende stilling. Du kan arbejde selvstændigt, og have mange bolde i luften på samme tid. Du arbejder struktureret, og er omstillingsparat når der er behov for dette. Du er klar til løbende at tilegne dig nye færdigheder, og til at håndtere udfordringer samt forandringer, som ligger foran dig. Du tager ansvar og er yderst bevidst om kvaliteten i dit arbejde. Du kan kommunikere på både dansk og engelsk i skrift og tale, samt behersker IT på brugerniveau. VIRKSOMHEDEN TILBYDER En afvekslende og alsidig hverdag i et uformelt produktionsmiljø. En virksomhed i vækst og med en super spændende fremtid. Fremragende personlige- og faglige udviklingsmuligheder. En lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer, samt pensionsordning. En spændende fremtid med vækst og gode oplevelser, sammen med kompetente kollegaer. ANSØGNINGSFRISTVi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. ANSØGNING Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Thomas Rastad eller Oscar Brammer på 43 31 00 71. SØG JOBBET HER http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 11134 OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 11134 for at søge jobbet. Vi ser frem til at modtage din ansøgning! OM SCANPEOPLEScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vores succes som servicevirksomhed afhænger af et godt og effektivt samspil mellem os, vores kunder og vores kandidater. Vi besidder et vidtrækkende netværk og suppleret med en god solid teoretisk og praktisk baggrund, sikrer vi den bedste service og kvalitet til alle vi er i berøring med. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere med en bred erfaring indenfor vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. Vi har med ScanPeoples blå division specialiseret os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma. Vi har med ScanPeoples grønne division specialiseret os i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration. Yderligere information findes på: www.scanpeople.dk

På vegne af vores kunde i Ballerup, søger ScanPeople en dygtig QA/QC-koordinator til deres kraftigt vækstende produktion. De beskæftiger ca. 40 medarbejdere i dag, og vil i løbet af 2019 gennemgå stor vækst. Virksomheden fokuserer kontinuerligt på at udvikle og forbedre deres måde at producere på - derfor søges der efter nye og dygtige medarbejdere. Virksomheden er i gang med en kraftig udvidelse af deres produktionsudstyr og arbejdsfaciliteter. Så inden for de næste par år, vil der ske rigtig meget nyt og spændende på den front.

DINE ARBEJDSOPGAVER

  • At agere som tovholder i organisationen, samt på kvalitetssikringen og vedligeholdelsen af virksomhedens ISO9001-system.
  • At være ansvarlig for gennemgang og foretagelse af diverse afvigelsesrapporter og QA/QC-aktiviteter.
  • At sørge for Batch- og råvare-godkendelser.
  • At stå for håndtering af produkt- og materialecertifikater (internt & eksternt).
  • At stå for kalibrering, opmåling og overvågning af udstyr, da dette også er en vigtig del af dagligdagen.
  • At agere som koordinator på henholdsvis leverandør- og interne audits.
  • At styre virksomhedens ramp-up på membranproduktionen.
  • At varetage virksomhedens opbygning af ISO9001-systemet, på fabrikken i Hobro. Der kan derfor forekomme enkelte rejsedage til Hobro.

DIN PROFIL

  • Du har en baggrund som kvalitetsansvarlig eller kvalitetstekniker.
  • Du har minimum 2-3 års erfaring fra en tilsvarende stilling.
  • Du kan arbejde selvstændigt, og have mange bolde i luften på samme tid.
  • Du arbejder struktureret, og er omstillingsparat når der er behov for dette.
  • Du er klar til løbende at tilegne dig nye færdigheder, og til at håndtere udfordringer samt forandringer, som ligger foran dig.
  • Du tager ansvar og er yderst bevidst om kvaliteten i dit arbejde.
  • Du kan kommunikere på både dansk og engelsk i skrift og tale, samt behersker IT på brugerniveau.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

  • En afvekslende og alsidig hverdag i et uformelt produktionsmiljø.
  • En virksomhed i vækst og med en super spændende fremtid.
  • Fremragende personlige- og faglige udviklingsmuligheder.
  • En lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer, samt pensionsordning.
  • En spændende fremtid med vækst og gode oplevelser, sammen med kompetente kollegaer.

ANSØGNINGSFRIST
Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

ANSØGNING
Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV.

Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Thomas Rastad eller Oscar Brammer på 43 31 00 71.

SØG JOBBET HER
http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=11134   
OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 11134 for at søge jobbet.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

OM SCANPEOPLE
ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vores succes som servicevirksomhed afhænger af et godt og effektivt samspil mellem os, vores kunder og vores kandidater.

Vi besidder et vidtrækkende netværk og suppleret med en god solid teoretisk og praktisk baggrund, sikrer vi den bedste service og kvalitet til alle vi er i berøring med. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere med en bred erfaring indenfor vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement.

Vi har med ScanPeoples blå division specialiseret os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma.

Vi har med ScanPeoples grønne division specialiseret os i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration. Yderligere information findes på: www.scanpeople.dk

SCANPEOPLE ApSBallerup2019-07-15T00:00:002019-07-24T00:00:00
330060994Specialist for QA and customer qualityRobot Would you like to be a key player in ensuring quality for millions of Jabra end customers all over the world? Join us and leave your mark on Jabra, using your technical knowledge to make the next generation of products even better than the last. Welcome to GN Audio we make the world sound better You will join the Customer Quality team, which is part of Global Production Quality Engineering in Ballerup. We are 7 in total, and together, we have the overall responsibility for ensuring the quality of all in-market Jabra products a central brand for GN Audio. Additionally, we are responsible for data insight on customer feedback and several key quality processes. Drive quality and process improvements on a global scale Together with 2 fellow customer quality specialists, you will be responsible for ensuring the quality of several Jabra products and providing solutions to any challenges that may arise. You will mainly focus on the entire portfolio of enterprise products while one of the other customer quality specialists focuses on consumer products, but you will often support each other to ensure success. We are currently working on an item tracking solution based on serial numbers that will enable optimal tracking from production to store shelf. This and many other projects will become yours to drive, setting a clear direction for how they should evolve in order to meet quality and business requirements, says Senior Customer Quality Manager Franziska Ader Myrfeld. Functioning as both an advisor and a key driver of products and quality process improvements, you will: • Identify quality issues and opportunities for improvements based on received data insights and your own explorations together with Technical Support and other functions • Present issues and opportunities to R D and other relevant functions to prompt decision-making processes and provide your suggestions for changes and testing • Plan and drive improvement activities, ensuring that all changes are well-tested and ready for production • Partake in tactical and strategic work for certain projects, e.g. the item tracking solution this includes defining future road maps and overseeing implementations Technical profile with good communication and process management skills Critical thinking and a good sense of data-based prioritization is a key part of the job. You understand that compromises are a necessary part of achieving results, but you also know when to push back. You enjoy working with people from different departments and understanding how to see the world from their perspective and you can drive tasks independently while also ensuring that all stakeholders are kept involved and informed. Furthermore, you: • Have 5 years of experience with quality or R D, preferably from the consumer electronics industry, e.g. headsets or mobile phones experience with process development and improvements is a plus • Hold an engineering degree, a degree in business or a similarly relevant educational background • Speak fluent English Would you like to know more? To apply, use the APPLY link no later than 15-08-2019. Applications are assessed on a continuous basis, which is why we encourage you to send your application as soon as possible. Please don t hesitate to contact us should you have any questions. During weeks 28-30, you can contact Senior Customer Quality Manager Franziska Ader Myrfeld on 45 28 90 69 57. During weeks 31-33, you can contact Senior Manager, Customer Quality, Søren Christensen on 45 29 33 70 05. About us The GN Group is a global leader in intelligent audio solutions that let you hear more, do more and be more than you ever thought possible. Our ambitious 150-year journey has taken us from telegraph cables to radio waves and intelligent audio engineering. To celebrate our anniversary, we look to our unique competences within medical, professional and consumer audio solutions to help us continue to transform lives through the power of sound. GN was founded with a truly innovative and global mindset. Today, we honor that legacy with world-leading expertise in the human ear, sound, wireless technology, miniaturization and collaborations with leading technology partners. GN s solutions are marketed by the brands ReSound, Beltone, Interton, Jabra and BlueParrott in 100 countries. Founded in 1869, the GN Group employs more than 6,000 people and is listed on Nasdaq Copenhagen (GN.CO). For the purpose of processing your job application, GN will process your personal data. We encourage you not to provide us with sensitive information about yourself. Your application will be transferred to the local GN office posting this job. For information about how GN processes your personal data, please read our » privacy policy.

Would you like to be a key player in ensuring quality for millions of Jabra end customers all over the world?

Join us and leave your mark on Jabra, using your technical knowledge to make the next generation of products even better than the last.

Welcome to GN Audio – we make the world sound better

You will join the Customer Quality team, which is part of Global Production & Quality Engineering in Ballerup. We are 7 in total, and together, we have the overall responsibility for ensuring the quality of all in-market Jabra products – a central brand for GN Audio. Additionally, we are responsible for data insight on customer feedback and several key quality processes.

Drive quality and process improvements on a global scale
Together with 2 fellow customer quality specialists, you will be responsible for ensuring the quality of several Jabra products and providing solutions to any challenges that may arise. You will mainly focus on the entire portfolio of enterprise products while one of the other customer quality specialists focuses on consumer products, but you will often support each other to ensure success.

“We are currently working on an item tracking solution based on serial numbers that will enable optimal tracking from production to store shelf. This and many other projects will become yours to drive, setting a clear direction for how they should evolve in order to meet quality and business requirements,” says Senior Customer Quality Manager Franziska Ader Myrfeld.

Functioning as both an advisor and a key driver of products and quality process improvements, you will:

• Identify quality issues and opportunities for improvements based on received data insights and your own explorations together with Technical Support and other functions
• Present issues and opportunities to R&D and other relevant functions to prompt decision-making processes and provide your suggestions for changes and testing
• Plan and drive improvement activities, ensuring that all changes are well-tested and ready for production
• Partake in tactical and strategic work for certain projects, e.g. the item tracking solution – this includes defining future road maps and overseeing implementations 

Technical profile with good communication and process management skills
Critical thinking and a good sense of data-based prioritization is a key part of the job. You understand that compromises are a necessary part of achieving results, but you also know when to push back.
You enjoy working with people from different departments and understanding how to see the world from their perspective and you can drive tasks independently while also ensuring that all stakeholders are kept involved and informed.

Furthermore, you:

• Have 5+ years of experience with quality or R&D, preferably from the consumer electronics industry, e.g. headsets or mobile phones – experience with process development and improvements is a plus
• Hold an engineering degree, a degree in business or a similarly relevant educational background
• Speak fluent English
 
Would you like to know more?
To apply, use the ‘APPLY’ link no later than 15-08-2019. Applications are assessed on a continuous basis, which is why we encourage you to send your application as soon as possible. 

Please don’t hesitate to contact us should you have any questions. During weeks 28-30, you can contact Senior Customer Quality Manager Franziska Ader Myrfeld on +45 28 90 69 57. During weeks 31-33, you can contact Senior Manager, Customer Quality, Søren Christensen on +45 29 33 70 05.

About us
The GN Group is a global leader in intelligent audio solutions that let you hear more, do more and be more than you ever thought possible. Our ambitious 150-year journey has taken us from telegraph cables to radio waves and intelligent audio engineering. To celebrate our anniversary, we look to our unique competences within medical, professional and consumer audio solutions to help us continue to transform lives through the power of sound. 

GN was founded with a truly innovative and global mindset. Today, we honor that legacy with world-leading expertise in the human ear, sound, wireless technology, miniaturization and collaborations with leading technology partners. GN's solutions are marketed by the brands ReSound, Beltone, Interton, Jabra and BlueParrott in 100 countries. Founded in 1869, the GN Group employs more than 6,000 people and is listed on Nasdaq Copenhagen (GN.CO).

For the purpose of processing your job application, GN will process your personal data. We encourage you not to provide us with sensitive information about yourself. Your application will be transferred to the local GN office posting this job. For information about how GN processes your personal data, please read our » privacy policy.

GN AUDIO A/SBallerup2019-07-17T00:00:002019-08-15T00:00:00
330058137GCP Advisor Specialist for R&D QualityRobot Your opportunity Do you wish to use your solid GCP knowledge, process optimisation skills and quality mind-set in a highly professional and engaged global environment then you may be our new GCP Advisor Specialist? Being part of Novo Nordisk Research Development means working at one of the world s largest and most successful biopharmaceutical companies. Our R D organisation is vital to Novo Nordisk and now we offer a talented person with an interest in clinical quality and process optimisation the opportunity to join us. In Global Development, we take responsibility for new products based on proteins and peptides from early development phases to product introduction to the market. We are responsible for managing clinical drug development worldwide, securing that the process lives up to uniform global standards, regulations and business ethics. We work in a global setting with focus on delivering viable products that make a difference to patients and ultimately benefit society. About the department R D Quality is part of Global Development and is divided into three departments. The open position is as a GCP Advisor Specialist in the Global Clinical Research QMS department. The department is responsible for our Clinical QMS including all our CT-SOPs, GCP Advice, Medical Device support and QA function within R D and participation in cross organisational improvement projects in addition to general quality support to our global organisation. The job As a GCP Advisor Specialist you are responsible for developing and maintaining our quality management system, with a strong focus on GCP and compliance globally. In close collaboration with 14 colleagues, you will ensure that Novo Nordisk maintains one global clinical quality management system in compliance with GCP and other relevant external and internal requirements. You will be the GCP expert on the clinical SOPs in the SOP update process, provide GCP support to stakeholders and participate in cross-organisational improvement projects. You will be part of a dynamic department, where the position offers high impact and you will use your expertise to ensure overall compliance with relevant requirement by supporting stakeholders, including affiliate colleagues, in the organisation. You will be involved in stakeholder meetings and cross organisational improvement projects. Qualifications You have a degree in pharmacy, medicine, science or similar and a strong command of written and spoken English. You have at least 10 years of experience in clinical research and drug development, as well as solid knowledge of GCP and other relevant regulations. Experience within clinical quality assurance, trial management Monitoring, or GCP Audit is required. You take a pragmatic approach to problem solving and you are eager to optimise and simplify processes around you. You are proactive and have strong communication and interpersonal skills. You are organised, detail-oriented without losing the big picture and quality-conscious as well as curious by nature. You are a team player and you thrive working across departments in an international organisation. Working at Novo Nordisk At Novo Nordisk, we use our skills, dedication and ambition to help people with diabetes. We offer the chance to be part of a truly global work place, where passion and engagement are met with oppotunities for professional and personal development. Contact For further information, please contact Susanne Witzke at 45 3079 2273 (on vacation 11 7-31 7, but please leave a message, and your call will be returned when possible). Deadline 15 August 2019, however, we will be screening and interviewing on an ongoing basis. Millions rely on us To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.

Your opportunity

Do you wish to use your solid GCP knowledge, process optimisation skills and quality mind-set in a highly professional and engaged global environment then you may be our new GCP Advisor Specialist? 

Being part of Novo Nordisk Research & Development means working at one of the world’s largest and most successful biopharmaceutical companies.

Our R&D organisation is vital to Novo Nordisk and now we offer a talented person with an interest in clinical quality and process optimisation the opportunity to join us. 

In Global Development, we take responsibility for new products based on proteins and peptides from early development phases to product introduction to the market. We are responsible for managing clinical drug development worldwide, securing that the process lives up to uniform global standards, regulations and business ethics. We work in a global setting with focus on delivering viable products that make a difference to patients and ultimately benefit society.

 

About the department

R&D Quality is part of Global Development and is divided into three departments. The open position is as a GCP Advisor Specialist in the Global Clinical & Research QMS department. The department is responsible for our Clinical QMS including all our CT-SOPs, GCP Advice, Medical Device support and QA function within R&D and participation in cross organisational improvement projects in addition to general quality support to our global organisation.


The job
As a GCP Advisor Specialist you are responsible for developing and maintaining our quality management system, with a strong focus on GCP and compliance globally.
In close collaboration with 14 colleagues, you will ensure that Novo Nordisk maintains one global clinical quality management system in compliance with GCP and other relevant external and internal requirements. You will be the GCP expert on the clinical SOPs in the SOP update process, provide GCP support to stakeholders and participate in cross-organisational improvement projects. You will be part of a dynamic department, where the position offers high impact and you will use your expertise to ensure overall compliance with relevant requirement by supporting stakeholders, including affiliate colleagues, in the organisation. You will be involved in stakeholder meetings and cross organisational improvement projects. 
 

Qualifications
You have a degree in pharmacy, medicine, science or similar and a strong command of written and spoken English. You have at least 10 years of experience in clinical research and drug development, as well as solid knowledge of GCP and other relevant regulations. Experience within clinical quality assurance, trial management/Monitoring, or GCP Audit is required.

You take a pragmatic approach to problem solving and you are eager to optimise and simplify processes around you. You are proactive and have strong communication and interpersonal skills. You are organised, detail-oriented without losing the big picture and quality-conscious as well as curious by nature. You are a team player and you thrive working across departments in an international organisation.

Working at Novo Nordisk

At Novo Nordisk, we use our skills, dedication and ambition to help people with diabetes. We offer the chance to be part of a truly global work place, where passion and engagement are met with oppotunities for professional and personal development.

 

Contact
For further information, please contact Susanne Witzke at +45 3079 2273 (on vacation 11/7-31/7, but please leave a message, and your call will be returned when possible).


Deadline
15 August 2019, however, we will be screening and interviewing on an ongoing basis.

 

Millions rely on us
To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.

Novo Nordisk A/SSøborg2019-07-10T00:00:002019-08-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren forbedringsfacilitator eller kliniker med erfaring i arbejdet med systematiske målbare forbedringer søges til Psykiatrisk Center Glostrup

Psykiatrisk Center Glostrup

Glostrup
Psykiatrisk Center Glostrup (PCG) søger en leankonsulent forbedringsfacilitator, der med reference til Kvalitets- og Forbedringschefen har til opgave at sparre med afsnitsledelserne samt facilitere understøtte og inspirere til forbedringsarbejdet lo...
Indrykket:30. juni 2019
Udløbsdato:5. august 2019

Principal Safety Advisor for Global Safety Surveillance

LEO PHARMA A/S

Ballerup
Do you want to work with drug safety in clinical development? As Senior Safety Advisor you will be a key player in the safety surveillance and development of one of LEO Pharma s new biologics Tralokinumab for the treatment of atopic dermatitis. You ...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:9. august 2019

ScanPeople søger en QA/QC-koordinator til kraftigt vækstende produktion i Ballerup

SCANPEOPLE ApS

Ballerup
På vegne af vores kunde i Ballerup, søger ScanPeople en dygtig QA QC-koordinator til deres kraftigt vækstende produktion. De beskæftiger ca. 40 medarbejdere i dag, og vil i løbet af 2019 gennemgå stor vækst. Virksomheden fokuserer kontinuerligt på a...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:24. juli 2019

Specialist for QA and customer quality

GN AUDIO A/S

Ballerup
Would you like to be a key player in ensuring quality for millions of Jabra end customers all over the world? Join us and leave your mark on Jabra, using your technical knowledge to make the next generation of products even better than the last. Wel...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:15. august 2019

GCP Advisor Specialist for R&D Quality

Novo Nordisk A/S

Søborg
Your opportunity Do you wish to use your solid GCP knowledge, process optimisation skills and quality mind-set in a highly professional and engaged global environment then you may be our new GCP Advisor Specialist? Being part of Novo Nordisk Researc...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:15. august 2019