Erfaren Group Controller søges til produktionsvirksomhed beliggende på Midtsjælland

Beskrivelse

I en alsidig rolle som Group Controller, bliver du operativt involveret i virksomhedens administrative kerneopgaver inden for produktions, finansiel og business controlling. Du bliver en af 10 medarbejdere i en faglig stærk organisation under CFO’en, hvor du tager ansvar for dine helt egne opgaver. Du har mulighed for at sparre med dine nærmeste kolleger, hvor der også er en forventning om, at du træder til med kvalificerede input fra dine primære kompetenceområder

Arbejdsopgaver

  • Opfølgning og vedligeholdelse af stamdata og styklister
  • Ansvar for opsætning og videreudvikling af Standard Cost
  • Analyse af pris- og produktionsvarianser
  • Analyse af produktmarginer og performance
  • Lager opfølgning, værdiansættelse, omkostningsallokering
  • Transfer Pricing
  • Deltage i månedsafslutningen, finansiel controlling af regnskab, afvigelsesanalyser og kommentarer
  • Optimering og effektivisering af systemmæssige processer og rapportering
  • Sparringspartner på regnskab og koncernrapportering
  • Udarbejde Budgetterings- og forecasting modeller
  • Diverse ad hoc opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om en anerkendt og respekteret international virksomhed, der siden midten af forrige århundrede har virket inden for sit felt. Virksomheden har hovedsæde i Danmark og datterselskaber i flere verdensdele. Man tilbyder en bred vifte af løsninger inden for sit specifikke område. Virksomheden producerer sine produkter i Danmark i et engageret miljø af specialister, og man har en afbalanceret fokuseret vækststrategi, der har sit udgangspunkt i effektivitet og kvalitet. Man har en fokuseret og kvalitetsbevidst profil hvor medarbejderne udgør en væsentlig ressource.

Personlige kompetencer

Du er proaktiv, struktureret, har regnskabsforståelse og analytisk sans. Du er robust og kommunikerende, og håndterer dine daglige opgaver med stor sikkerhed. Du trives i et ansvarligt miljø og er ikke bange for at tage initiativ til udvikling og forbedringer, og du trives med at have muligheden for at sætte dit aftryk på afdelingens processer uden at kompromittere din egen operative indsats. Du har en velafbalanceret tilgang til ansvar, og du kan arbejde selvstændigt såvel som i teams og har stor forståelse for at ingen kommer i mål alene.

IT-kompetencer

Generelt stærk på IT. God systemforståelse og indgående kendskab til ERP og BI systemer.

Uddannelse

HD-R, Cand.merc.aud / merc. eller tilsvarende.

Sprog

Engelsk er er et krav

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Faber Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049847Phoenix-c2fa6ed012019-06-27T12:00:37.140Erfaren Group Controller søges til produktionsvirksomhed beliggende på Midtsjælland

Beskrivelse

I en alsidig rolle som Group Controller, bliver du operativt involveret i virksomhedens administrative kerneopgaver inden for produktions, finansiel og business controlling. Du bliver en af 10 medarbejdere i en faglig stærk organisation under CFO’en, hvor du tager ansvar for dine helt egne opgaver. Du har mulighed for at sparre med dine nærmeste kolleger, hvor der også er en forventning om, at du træder til med kvalificerede input fra dine primære kompetenceområder

Arbejdsopgaver

  • Opfølgning og vedligeholdelse af stamdata og styklister
  • Ansvar for opsætning og videreudvikling af Standard Cost
  • Analyse af pris- og produktionsvarianser
  • Analyse af produktmarginer og performance
  • Lager opfølgning, værdiansættelse, omkostningsallokering
  • Transfer Pricing
  • Deltage i månedsafslutningen, finansiel controlling af regnskab, afvigelsesanalyser og kommentarer
  • Optimering og effektivisering af systemmæssige processer og rapportering
  • Sparringspartner på regnskab og koncernrapportering
  • Udarbejde Budgetterings- og forecasting modeller
  • Diverse ad hoc opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om en anerkendt og respekteret international virksomhed, der siden midten af forrige århundrede har virket inden for sit felt. Virksomheden har hovedsæde i Danmark og datterselskaber i flere verdensdele. Man tilbyder en bred vifte af løsninger inden for sit specifikke område. Virksomheden producerer sine produkter i Danmark i et engageret miljø af specialister, og man har en afbalanceret fokuseret vækststrategi, der har sit udgangspunkt i effektivitet og kvalitet. Man har en fokuseret og kvalitetsbevidst profil hvor medarbejderne udgør en væsentlig ressource.

Personlige kompetencer

Du er proaktiv, struktureret, har regnskabsforståelse og analytisk sans. Du er robust og kommunikerende, og håndterer dine daglige opgaver med stor sikkerhed. Du trives i et ansvarligt miljø og er ikke bange for at tage initiativ til udvikling og forbedringer, og du trives med at have muligheden for at sætte dit aftryk på afdelingens processer uden at kompromittere din egen operative indsats. Du har en velafbalanceret tilgang til ansvar, og du kan arbejde selvstændigt såvel som i teams og har stor forståelse for at ingen kommer i mål alene.

IT-kompetencer

Generelt stærk på IT. God systemforståelse og indgående kendskab til ERP og BI systemer.

Uddannelse

HD-R, Cand.merc.aud / merc. eller tilsvarende.

Sprog

Engelsk er er et krav

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Faber Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

Beskrivelse I en alsidig rolle som Group Controller, bliver du operativt involveret i virksomhedens administrative kerneopgaver inden for produktions, finansiel og business controlling. Du bliver en af 10 medarbejdere i en faglig stærk organisation under CFO en, hvor du tager ansvar for dine helt egne opgaver. Du har mulighed for at sparre med dine nærmeste kolleger, hvor der også er en forventning om, at du træder til med kvalificerede input fra dine primære kompetenceområder Arbejdsopgaver Opfølgning og vedligeholdelse af stamdata og styklister Ansvar for opsætning og videreudvikling af Standard Cost Analyse af pris- og produktionsvarianser Analyse af produktmarginer og performance Lager opfølgning, værdiansættelse, omkostningsallokering Transfer Pricing Deltage i månedsafslutningen, finansiel controlling af regnskab, afvigelsesanalyser og kommentarer Optimering og effektivisering af systemmæssige processer og rapportering Sparringspartner på regnskab og koncernrapportering Udarbejde Budgetterings- og forecasting modeller Diverse ad hoc opgaver Om virksomheden Der er her tale om en anerkendt og respekteret international virksomhed, der siden midten af forrige århundrede har virket inden for sit felt. Virksomheden har hovedsæde i Danmark og datterselskaber i flere verdensdele. Man tilbyder en bred vifte af løsninger inden for sit specifikke område. Virksomheden producerer sine produkter i Danmark i et engageret miljø af specialister, og man har en afbalanceret fokuseret vækststrategi, der har sit udgangspunkt i effektivitet og kvalitet. Man har en fokuseret og kvalitetsbevidst profil hvor medarbejderne udgør en væsentlig ressource. Personlige kompetencer Du er proaktiv, struktureret, har regnskabsforståelse og analytisk sans. Du er robust og kommunikerende, og håndterer dine daglige opgaver med stor sikkerhed. Du trives i et ansvarligt miljø og er ikke bange for at tage initiativ til udvikling og forbedringer, og du trives med at have muligheden for at sætte dit aftryk på afdelingens processer uden at kompromittere din egen operative indsats. Du har en velafbalanceret tilgang til ansvar, og du kan arbejde selvstændigt såvel som i teams og har stor forståelse for at ingen kommer i mål alene. IT-kompetencer Generelt stærk på IT. God systemforståelse og indgående kendskab til ERP og BI systemer. Uddannelse HD-R, Cand.merc.aud merc. eller tilsvarende. Sprog Engelsk er er et krav Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Nikita Faber Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..10Phoenixc2fa6ed0101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-31T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=9240EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3553288Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/c2fa6ed0_logo.jpegORS/Small/c2fa6ed0_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent784562ProselectionMinimum92400127-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c2fa6ed0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c2fa6ed0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c2fa6ed0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c2fa6ed0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/2.jpgEr du en fagligt stærk Controller?12008001Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi362145870kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330055521Ambitiøs operativ Controller søges til velkonsolideret Entreprenørvirksomhed i OdenseBasic Beskrivelse I en kvalitetsorienteret og fokuseret entreprenørvirksomhed, bliver du i en nyoprettet stilling som controller det operative bindeled mellem regnskabsafdelingen, der består af fire personer og økonomichefen. Du får ansvaret for følgende opgaver Arbejdsopgaver Likviditetsstyring Forecast Budgetter Månedsafslutninger Byggeregnskaber, månedligt KPI er Diverse ad-hoc opgaver Om virksomheden Der er her tale om veletableret og meget fokuseret entreprenørvirksomhed, der har eksisteret i mere end 50 år. Man forstår at tilpasse strategien til de herskende konjunkturer, og har derfor i dag en velfungerende og meget tilpasningsdygtig virksomhed, der håndterer omverdenen, medarbejderne og kunderne med stor succes. Personlige kompetencer Du er selvkørende, proaktiv, struktureret og holder et rigtigt godt humør. Du er en teknisk fagligt stærk ballast, og du forstår at træde til, der hvor dine kompetencer gør størst gavn. Du anerkender din operative rolle, og er forstående over for, at hele afdelingen skal fungere og i land med sine opgaver, før der er tale om en succes. IT-kompetencer Gerne Navision og Excel er et krav Uddannelse HD-R eller tilsvarende Sprog Dansk og engelsk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

Beskrivelse

I en kvalitetsorienteret og fokuseret entreprenørvirksomhed, bliver du i en nyoprettet stilling som controller det operative bindeled mellem regnskabsafdelingen, der består af fire personer og økonomichefen. Du får ansvaret for følgende opgaver

Arbejdsopgaver

  • Likviditetsstyring
  • Forecast
  • Budgetter
  • Månedsafslutninger
  • Byggeregnskaber, månedligt
  • KPI’er
  • Diverse ad-hoc opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om veletableret og meget fokuseret entreprenørvirksomhed, der har eksisteret i mere end 50 år. Man forstår at tilpasse strategien til de herskende konjunkturer, og har derfor i dag en velfungerende og meget tilpasningsdygtig virksomhed, der håndterer omverdenen, medarbejderne og kunderne med stor succes.

Personlige kompetencer

Du er selvkørende, proaktiv, struktureret og holder et rigtigt godt humør. Du er en teknisk fagligt stærk ballast, og du forstår at træde til, der hvor dine kompetencer gør størst gavn. Du anerkender din operative rolle, og er forstående over for, at hele afdelingen skal fungere og i land med sine opgaver, før der er tale om en succes.

IT-kompetencer

Gerne Navision og Excel er et krav

Uddannelse

HD-R eller tilsvarende

Sprog

Dansk og engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

ORS/Small/6e0cbadf_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-07-05T17:01:41.6502019-08-08T00:00:00
330053618Skarp projektcontroller søges til IT-servicevirksomhed i HerlevBasic Beskrivelse Som projektcontroller vil du få ansvaret for at kontrollere og styre et udsnit af virksomhedens projekter af forskellige størrelser og tidshorisonter. Du vil indgå i en afdeling på i alt seks controllere med forskellige fokusområder, og du vil referere til virksomhedens økonomichef. Din hverdag vil være præget af en varieret opgaveportefølje og du vil i din opgaveløsning have en bred kontaktflade med både interne og eksterne aktører. Dine opgaver omfatter: Arbejdsopgaver Porteføljestyring Risikostyring Projektgennemgang, herunder statuslister Projektbudgetter Analyser IFRS Kontrakter Optimering og effektivisering af processer Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en projektorienteret virksomhed, der beskæftiger ca. 670 medarbejdere i Danmark, fordelt på forskellige lokationer. På adressen vil du have ca. 100 kolleger i hverdagen. Virksomheden befinder sig i en spændende udviklingsfase, hvor der blandt andet arbejdes med at forbedre interne processer. Der eksisterer en behagelig og uformel atmosfære i virksomheden, og der lægges vægt på frihed under ansvar og godt samarbejde på tværs af organisationen. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring, pensionsordning, frokostordning og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Du er nysgerrig af natur og arbejder analytisk og detaljeorienteret. Da du vil varetage en udadvendt funktion, er det vigtigt at du trives med at have kontakt med mange forskellige mennesker af forskellige baggrunde. Du forstår derfor at kommunikere og samarbejde med forskellige faggrupper. Derudover er du en kvalitetsbevidst person, der har et godt overblik og som godt kan lide at skabe gode resultater. IT-kompetencer Du har flair for IT Uddannelse & Erfaring HD-R eller cand.merc. Du har minimum nogle års projekterfaring. Sprog Dansk og engelsk på højt niveau Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som projektcontroller vil du få ansvaret for at kontrollere og styre et udsnit af virksomhedens projekter af forskellige størrelser og tidshorisonter. Du vil indgå i en afdeling på i alt seks controllere med forskellige fokusområder, og du vil referere til virksomhedens økonomichef. Din hverdag vil være præget af en varieret opgaveportefølje og du vil i din opgaveløsning have en bred kontaktflade med både interne og eksterne aktører. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Porteføljestyring
  • Risikostyring
  • Projektgennemgang, herunder statuslister
  • Projektbudgetter
  • Analyser
  • IFRS
  • Kontrakter
  • Optimering og effektivisering af processer
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en projektorienteret virksomhed, der beskæftiger ca. 670 medarbejdere i Danmark, fordelt på forskellige lokationer. På adressen vil du have ca. 100 kolleger i hverdagen. Virksomheden befinder sig i en spændende udviklingsfase, hvor der blandt andet arbejdes med at forbedre interne processer. Der eksisterer en behagelig og uformel atmosfære i virksomheden, og der lægges vægt på frihed under ansvar og godt samarbejde på tværs af organisationen. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring, pensionsordning, frokostordning og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du er nysgerrig af natur og arbejder analytisk og detaljeorienteret. Da du vil varetage en udadvendt funktion, er det vigtigt at du trives med at have kontakt med mange forskellige mennesker af forskellige baggrunde. Du forstår derfor at kommunikere og samarbejde med forskellige faggrupper.

Derudover er du en kvalitetsbevidst person, der har et godt overblik og som godt kan lide at skabe gode resultater.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Uddannelse & Erfaring

HD-R eller cand.merc. Du har minimum nogle års projekterfaring.

Sprog

Dansk og engelsk på højt niveau

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/ee80ca1b_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-07-03T18:00:20.8502019-08-06T00:00:00
330051566Controller til Banedanmarks driftsøkonomiRobot Vil du arbejde med økonomiopfølgning i en kompleks og spændende organisation? Her er din mulighed for at arbejde med økonomistyring i en større virksomhed. Du kommer til at tage del i udarbejdelsen af Banedanmarks driftsbudget på 1,2 mia. kr. samt den efterfølgende opfølgning, support, styring og rapportering. Derudover vil den erfarne controller skulle bidrage aktivt til udvikling og kvalitetssikring af Banedanmarks omkostningsfordelingsmodeller. Du bliver en del af sektionen Driftsøkonomi, hvor vi er ni medarbejdere med forskellig økonomisk baggrund. Da I er flere controllere, er der rig mulighed for vidensdeling samtidig med, at du har et stort selvstændigt ansvar for de områder, du arbejder med. Vi sidder i et åbent kontorlandskab, hvor vi har et uhøjtideligt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og mange gode grin. Arbejdspladsen vil være Banedanmarks nybyggede hovedkontor ved Dybbølsbro. Detaljeret budgetopfølgning og stor kontaktflade Som controller agerer du rådgiver og sparringspartner omkring økonomistyring på en række områders driftsbudget. Du arbejder detaljeret med budgetopfølgning på både løn og øvrig drift, og dine primære opgaver er at sikre kvaliteten i budgetlægningen og den månedlige økonomiopfølgning, prognoseopdatering og ledelsesrapportering. Stillingen giver dig en stor kontaktflade, da du har et tæt samarbejde med de budget- og resultatansvarlige og øvrige kollegaer rundt i organisationen. Da jobbet inkluderer kontakt på alle niveauer i organisationen, er det nødvendigt, at din kommunikation både skriftligt og mundtligt er klar og imødekommende. En positiv teamplayer, der er vild med tal Du er en samfundsvidenskabelig kandidat, for eksempel cand.polit., cand.merc., cand.oecon. eller anden lang videregående uddannelse med fokus på økonomi. Ideelt har du 3-5 års erfaring som finansiel eller business controller, men den rette nyuddannede vil også komme i betragtning. Vi forventer, at du har en veludviklet talforståelse, og at Excel er et af dine fortrukne værktøjer. Erfaring med SAP og BI er en fordel, men ikke et krav. Da jobbet indebærer en høj grad af koordinering og samarbejde, er det samtidig vigtigt, at du trives med at planlægge, og at du er opsøgende overfor kollegaer i organisationen. Du er en teamplayer, der motiveres af en blanding af selvstændige og fælles opgaver, og som møder andre mennesker med en positiv og hjælpsom tilgang. For at kunne lykkes i jobbet, besidder du en stor portion struktur, nysgerrighed, selvstændighed og evne til at styre dine opgaver i mål med stor grundighed og fokus på detaljen. Løn Du ansættes i forhold til A C-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere, så kontakt sektionschef Rikke Garth Beck (dog ikke i ugerne 28-29-30 da der afholdes ferie). Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende, så send din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.Vil du arbejde med økonomiopfølgning i en kompleks og spændende organisation?

Her er din mulighed for at arbejde med økonomistyring i en større virksomhed. Du kommer til at tage del i udarbejdelsen af Banedanmarks driftsbudget på 1,2 mia. kr. samt den efterfølgende opfølgning, support, styring og rapportering. Derudover vil den erfarne controller skulle bidrage aktivt til udvikling og kvalitetssikring af Banedanmarks omkostningsfordelingsmodeller.

Du bliver en del af sektionen Driftsøkonomi, hvor vi er ni medarbejdere med forskellig økonomisk baggrund. Da I er flere controllere, er der rig mulighed for vidensdeling samtidig med, at du har et stort selvstændigt ansvar for de områder, du arbejder med. Vi sidder i et åbent kontorlandskab, hvor vi har et uhøjtideligt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og mange gode grin.

Arbejdspladsen vil være Banedanmarks nybyggede hovedkontor ved Dybbølsbro.

Detaljeret budgetopfølgning og stor kontaktflade
Som controller agerer du rådgiver og sparringspartner omkring økonomistyring på en række områders driftsbudget. Du arbejder detaljeret med budgetopfølgning på både løn og øvrig drift, og dine primære opgaver er at sikre kvaliteten i budgetlægningen og den månedlige økonomiopfølgning, prognoseopdatering og ledelsesrapportering.

Stillingen giver dig en stor kontaktflade, da du har et tæt samarbejde med de budget- og resultatansvarlige og øvrige kollegaer rundt i organisationen. Da jobbet inkluderer kontakt på alle niveauer i organisationen, er det nødvendigt, at din kommunikation både skriftligt og mundtligt er klar og imødekommende.

En positiv teamplayer, der er vild med tal
Du er en samfundsvidenskabelig kandidat, for eksempel cand.polit., cand.merc., cand.oecon. eller anden lang videregående uddannelse med fokus på økonomi. Ideelt har du 3-5 års erfaring som finansiel eller business controller, men den rette nyuddannede vil også komme i betragtning.

Vi forventer, at du har en veludviklet talforståelse, og at Excel er et af dine fortrukne værktøjer. Erfaring med SAP og BI er en fordel, men ikke et krav. Da jobbet indebærer en høj grad af koordinering og samarbejde, er det samtidig vigtigt, at du trives med at planlægge, og at du er opsøgende overfor kollegaer i organisationen.

Du er en teamplayer, der motiveres af en blanding af selvstændige og fælles opgaver, og som møder andre mennesker med en positiv og hjælpsom tilgang. For at kunne lykkes i jobbet, besidder du en stor portion struktur, nysgerrighed, selvstændighed og evne til at styre dine opgaver i mål med stor grundighed og fokus på detaljen.

Løn
Du ansættes i forhold til A/C-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere, så kontakt sektionschef Rikke Garth Beck (dog ikke i ugerne 28-29-30 da der afholdes ferie). Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende, så send din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.


Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-07-01T00:00:002019-08-04T00:00:00
330051018Politiets Efterretningstjeneste søger Efterretningscontrollere til HUMINTRobot Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste Er du en fagligt og metodisk velfunderet efterretningsmedarbejder med en kritisk tænkende tilgang til opgaveløsningen?PET søger en efterretningscontroller til PET s Center for HUMINT s arbejde med statslige aktører.HUMINTHUMINT arbejder med indhentning og formidling af information fra menneskelige kilder. Centret er centralt for PET s evne til at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i Danmark. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet imod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet.Vi søger en person, der ser muligheder før begrænsninger, besidder gode empatiske evner og trives i et arbejdsmiljø, hvor samarbejde, etik og politisk tæft er nødvendige kompetencer. Til gengæld tilbyder vi en mulighed for at gøre en central forskel for den samlede efterretningsindsats med HUMINT i PET. Du bliver en del af et team, hvor professionalisme, hårdt arbejde og godt humør går hånd i hånd.Om jobbetSom efterretningscontroller er du den i HUMINT, der har styr på PET s efterretningsbehov og overblik over, hvordan de bedst søges dækket. Du indgår som en vigtig del af det praktiske indhentningsarbejde, ligesom dit samarbejde med centrets ledelse er vitalt for målretningen af den samlede indsats. Alt arbejde foregår i tæt samarbejde med et team, som er sammensat af flere kompetencer, hvor dine primære ansvarsområder er: Overordnet målretning af indhentningen så den bedst muligt dækker PET s efterretningsbehov Ansvar for rapportering og kvalitetssikring heraf Udvikling og målretning af de enkelte operationer Afdækning af nye indhentningsmuligheder.Derudover vil en stor del af dit arbejde bestå i at koordinere med andre enheder i PET samt med samarbejdspartnere i ind- og udland.Vi tilbyder et spændende arbejde i et center i hastig udvikling, hvor efterretningsmæssig professionalisme og respekt for de enkelte medarbejdere og deres holdninger og kompetencer står i centrum. Du får stor indflydelse på egne arbejdsopgaver og den fremtidige udvikling af HUMINT i PET. I takt med at du viser dig parat til det, får du et stort ansvar og du møder en forventning om, at du er den dygtigste på dit område og at din og dit teams løsning derfor i udgangspunktet er den bedste. Det stiller store krav til dig, men giver dig samtidig gode muligheder for at udvikle dig selv.Om digDet er afgørende, at du har erfaring med efterretningsarbejde. Om du har akademisk baggrund, er politiuddannet, soldat eller noget helt andet, er ikke afgørende.Det er en fordel, hvis du udover ovenstående kan kende dig selv i følgende udsagn: Du har erfaring med og viden om samfund, kultur og sprog i et eller flere fremmede lande, der udgør en trussel mod Danmarks sikkerhed. Du har erfaring med at behandle informationer indhentet fra menneskelige kilder. Du er fagligt stærk indenfor metode og kildekritik. Du har erfaring med at drive efterretningsoperationer. Du skriver korrekt og præcist dansk. Du interesserer dig for internationale forhold. Du bevæger dig uproblematisk i internationale miljøer og behersker engelsk og gerne andre fremmedsprog på forhandlingsniveau. Du har blik for omsætning nedbrydning af strategiske målsætninger. Du har overblik og forståelse for betydningen af sammenhængskraft. Du har erfaring med at udvikle og optimere.Vi tilbyderEt spændende og alsidigt job med et vigtigt formål. Et job med stor mulighed for at præge PET s udvikling, gode faglige og personlige udviklingsmuligheder og et uformelt arbejdsmiljø, hvor tillid, samarbejde og professionalisme er væsentlige værdier.En stilling som giver en bred samarbejds- og kontaktflade på alle niveauer i PET og til en række eksterne samarbejdspartnere. AnsættelsesforholdStillingen ønskes besat hurtigst muligt. Har du en politiuddannelse lønindplaceres du efter klassificeringsaftalen i henhold til kompetencer og kvalifikationer.Har du en akademisk uddannelse, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.Har du en tredje uddannelsesbaggrund bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-Fællesoverenskomst.Dit arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde denne gennem hele din ansættelse.Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed. Det anbefales, at ansøgere behandler ansøgnings- og eventuel ansættelsesproces med den højeste grad ad diskretion. Ansøger skal være opmærksom på, at der i forbindelse med ansøgnings- og ansættelsesprocessen for denne stilling er særlige sikkerhedsmæssige foranstaltninger. Ved eventuel ansættelse vil yderligere vejledning omkring fortrolighed blive givet. KontaktØnsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte os på telefon 22665132. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt på www.jobipolitiet.dk. Alle interesserede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.Ønsker du at søge stillingen, skal du sende din ansøgning, CV og evt. anbefalinger med almindelig post til Rigspolitiet, Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg, Att.: S.O. og påføre teksten Ansøgning 3 . Du bedes forsegle din ansøgning og kuvert i endnu en kuvert. NB. Stillingen kan IKKE søges online og nedenstående link knap må derfor IKKE benyttes. Ansøgningen kan og må heller ikke afleveres personligt hos Politiets Efterretningstjeneste. Ansøgningsfrist: 1. august 2019 Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerhed i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet. Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.

Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste

Er du en fagligt og metodisk velfunderet efterretningsmedarbejder med en kritisk tænkende tilgang til opgaveløsningen?

PET søger en efterretningscontroller til PET’s Center for HUMINT’s arbejde med statslige aktører.

HUMINT
HUMINT arbejder med indhentning og formidling af information fra menneskelige kilder. Centret er centralt for PET’s evne til at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i Danmark. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet imod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet.

Vi søger en person, der ser muligheder før begrænsninger, besidder gode empatiske evner og trives i et arbejdsmiljø, hvor samarbejde, etik og politisk tæft er nødvendige kompetencer. Til gengæld tilbyder vi en mulighed for at gøre en central forskel for den samlede efterretningsindsats med HUMINT i PET. Du bliver en del af et team, hvor professionalisme, hårdt arbejde og godt humør går hånd i hånd.

Om jobbet
Som efterretningscontroller er du den i HUMINT, der har styr på PET’s efterretningsbehov og overblik over, hvordan de bedst søges dækket. Du indgår som en vigtig del af det praktiske indhentningsarbejde, ligesom dit samarbejde med centrets ledelse er vitalt for målretningen af den samlede indsats. Alt arbejde foregår i tæt samarbejde med et team, som er sammensat af flere kompetencer, hvor dine primære ansvarsområder er:
• Overordnet målretning af indhentningen så den bedst muligt dækker PET’s efterretningsbehov
• Ansvar for rapportering og kvalitetssikring heraf
• Udvikling og målretning af de enkelte operationer
• Afdækning af nye indhentningsmuligheder.
Derudover vil en stor del af dit arbejde bestå i at koordinere med andre enheder i PET samt med samarbejdspartnere i ind- og udland.

Vi tilbyder et spændende arbejde i et center i hastig udvikling, hvor efterretningsmæssig professionalisme og respekt for de enkelte medarbejdere og deres holdninger og kompetencer står i centrum. Du får stor indflydelse på egne arbejdsopgaver og den fremtidige udvikling af HUMINT i PET. I takt med at du viser dig parat til det, får du et stort ansvar og du møder en forventning om, at du er den dygtigste på dit område og at din og dit teams løsning derfor i udgangspunktet er den bedste. Det stiller store krav til dig, men giver dig samtidig gode muligheder for at udvikle dig selv.

Om dig
Det er afgørende, at du har erfaring med efterretningsarbejde. Om du har akademisk baggrund, er politiuddannet, soldat eller noget helt andet, er ikke afgørende.

Det er en fordel, hvis du udover ovenstående kan kende dig selv i følgende udsagn:
• Du har erfaring med og viden om samfund, kultur og sprog i et eller flere fremmede lande, der udgør en trussel mod Danmarks sikkerhed.
• Du har erfaring med at behandle informationer indhentet fra menneskelige kilder.
• Du er fagligt stærk indenfor metode og kildekritik.
• Du har erfaring med at drive efterretningsoperationer.
• Du skriver korrekt og præcist dansk.
• Du interesserer dig for internationale forhold.
• Du bevæger dig uproblematisk i internationale miljøer og behersker engelsk – og gerne andre fremmedsprog – på forhandlingsniveau.
• Du har blik for omsætning/nedbrydning af strategiske målsætninger.
• Du har overblik og forståelse for betydningen af sammenhængskraft.
• Du har erfaring med at udvikle og optimere.

Vi tilbyder
Et spændende og alsidigt job med et vigtigt formål. Et job med stor mulighed for at præge PET’s udvikling, gode faglige og personlige udviklingsmuligheder og et uformelt arbejdsmiljø, hvor tillid, samarbejde og professionalisme er væsentlige værdier.

En stilling som giver en bred samarbejds- og kontaktflade på alle niveauer i PET og til en række eksterne samarbejdspartnere.

Ansættelsesforhold
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

Har du en politiuddannelse lønindplaceres du efter klassificeringsaftalen i henhold til kompetencer og kvalifikationer.

Har du en akademisk uddannelse, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Har du en tredje uddannelsesbaggrund bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-Fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.

Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde denne gennem hele din ansættelse.

Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed. Det anbefales, at ansøgere behandler ansøgnings- og eventuel ansættelsesproces med den højeste grad ad diskretion. Ansøger skal være opmærksom på, at der i forbindelse med ansøgnings- og ansættelsesprocessen for denne stilling er særlige sikkerhedsmæssige foranstaltninger. Ved eventuel ansættelse vil yderligere vejledning omkring fortrolighed blive givet.

Kontakt
Ønsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte os på telefon 22665132. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt på www.jobipolitiet.dk.

Alle interesserede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Ønsker du at søge stillingen, skal du sende din ansøgning, CV og evt. anbefalinger med almindelig post til Rigspolitiet, Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg, Att.: S.O. og påføre teksten ”Ansøgning 3”. Du bedes forsegle din ansøgning og kuvert i endnu en kuvert.

NB. Stillingen kan IKKE søges online og nedenstående link/knap må derfor IKKE benyttes. Ansøgningen kan og må heller ikke afleveres personligt hos Politiets Efterretningstjeneste.

Ansøgningsfrist: 1. august 2019

 

Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerhed i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet.

Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.

 

Politiets EfterretningstjenesteSøborg2019-07-05T00:00:002019-08-01T00:00:00
330059216Controller til Signalprogrammets økonomiRobot Er du en skarp analytiker og har du blik for sammenhænge? I de kommende år udskifter Banedanmark samtlige signal- og fjernstyringsanlæg på den statslige jernbane. Internationalt er det uden fortilfælde, at der udføres så gennemgribende udskiftning af alle signalsystemer i ét land. Dette understøttes af en stærk økonomiafdeling. Som ambitiøs controller i Signalprogrammets Økonomi, har du mulighed for, at være ansat i Banedanmark, hvor vi arbejder i lyse, lækre kontorlokaler tæt ved Fisketorvet og Dybbølsbro Station. Du bliver en del af Banedanmarks Økonomiafdeling med ca. 80 ansatte. I vores team er vi 14 dedikerede kolleger der varetager arbejdsopgaver i Signalprogrammets økonomifunktion, SP Økonomi. Vi respekterer hinandens forskellige kompetencer og erfaringsniveauer. Vi er et team, der både udfordrer og støtter hinanden med det formål, at vi udvikler os fagligt til gavn for Banedanmark. Du vil have en bred kontaktflade og mulighed for at arbejde i et dynamisk miljø med konstante udfordringer i en uforudsigelig og spændende hverdag. Skarpe deadlines og et højt tempo I SP Økonomi arbejder vi med skarpe deadlines inden for vores faglige område økonomistyring. Vi har ansvaret for at udarbejde Signalprogrammets budgetter, prognoser og forskelligartede økonomiske konsekvensanalyser til brug for bl.a. Signalprogrammets ledelse og Banedanmarks direktion. En stærk analytiker og excell-nørd Du har en akademisk uddannelse indenfor samfundsvidenskab og eller økonomistyring. Vi ser gerne at du har 5-7 års praktisk erfaring med økonomistyring fra en større virksomhed og har erfaring med at gennemgå og drøfte økonomiske forhold med ikke-økonomer (budgetansvarlige og projektledere i forretningen). Du har herudover erfaring med at omsætte større mængde data til ledelsesinformation og økonomistyring - i både tekstform og lækre præsentationer. Hvis du har SAP-kendskab, er det en fordel. Du er en teamplayer med stærk holdånd, der vil være med til at tage ansvaret for at sikre relevant økonomistyring for Signalprogrammet komplekse økonomi. Du arbejder og udviser kan og vil - attitude, når opgaver (både de spændende og de mindre spændende) skal løses. Du er ambitiøs og det er vigtigt, at du gerne går en ekstra mil for at få sektionens leverancer - i høj kvalitet - afleveret til tiden. Løn Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere om stillingen så kontakt sektionschef i Økonomi & Planlægning, Charlotte Klug på CKLG@bane.dk. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.Er du en skarp analytiker og har du blik for sammenhænge?

I de kommende år udskifter Banedanmark samtlige signal- og fjernstyringsanlæg på den statslige jernbane. Internationalt er det uden fortilfælde, at der udføres så gennemgribende udskiftning af alle signalsystemer i ét land. Dette understøttes af en stærk økonomiafdeling.

Som ambitiøs controller i Signalprogrammets Økonomi, har du mulighed for, at være ansat i Banedanmark, hvor vi arbejder i lyse, lækre kontorlokaler tæt ved Fisketorvet og Dybbølsbro Station. Du bliver en del af Banedanmarks Økonomiafdeling med ca. 80 ansatte.

I vores team er vi 14 dedikerede kolleger der varetager arbejdsopgaver i Signalprogrammets økonomifunktion, SP Økonomi. Vi respekterer hinandens forskellige kompetencer og erfaringsniveauer. Vi er et team, der både udfordrer og støtter hinanden med det formål, at vi udvikler os fagligt til gavn for Banedanmark.

Du vil have en bred kontaktflade og mulighed for at arbejde i et dynamisk miljø med konstante udfordringer – i en uforudsigelig og spændende hverdag.

Skarpe deadlines og et højt tempo

I SP Økonomi arbejder vi med skarpe deadlines inden for vores faglige område økonomistyring. Vi har ansvaret for at udarbejde Signalprogrammets budgetter, prognoser og forskelligartede økonomiske konsekvensanalyser til brug for bl.a. Signalprogrammets ledelse og Banedanmarks direktion.

En stærk analytiker og excell-nørd

Du har en akademisk uddannelse indenfor samfundsvidenskab og/eller økonomistyring. Vi ser gerne at du har 5-7 års praktisk erfaring med økonomistyring fra en større virksomhed og har erfaring med at gennemgå og drøfte økonomiske forhold med ikke-økonomer (budgetansvarlige og projektledere i forretningen). Du har herudover erfaring med at omsætte større mængde data til ledelsesinformation og økonomistyring - i både tekstform og lækre præsentationer. Hvis du har SAP-kendskab, er det en fordel.

Du er en teamplayer med stærk holdånd, der vil være med til at tage ansvaret for at sikre relevant økonomistyring for Signalprogrammet komplekse økonomi. Du arbejder og udviser ”kan og vil”- attitude, når opgaver (både de spændende og de mindre spændende) skal løses. Du er ambitiøs og det er vigtigt, at du gerne går en ekstra mil for at få sektionens leverancer - i høj kvalitet - afleveret til tiden.

Løn

Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere om stillingen så kontakt sektionschef i Økonomi & Planlægning, Charlotte Klug på CKLG@bane.dk. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende. For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-07-12T00:00:002019-08-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ambitiøs operativ Controller søges til velkonsolideret Entreprenørvirksomhed i Odense

Proselection

København K
Beskrivelse I en kvalitetsorienteret og fokuseret entreprenørvirksomhed, bliver du i en nyoprettet stilling som controller det operative bindeled mellem regnskabsafdelingen, der består af fire personer og økonomichefen. Du får ansvaret for følgende ...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:8. august 2019

Skarp projektcontroller søges til IT-servicevirksomhed i Herlev

Proselection

København K
Beskrivelse Som projektcontroller vil du få ansvaret for at kontrollere og styre et udsnit af virksomhedens projekter af forskellige størrelser og tidshorisonter. Du vil indgå i en afdeling på i alt seks controllere med forskellige fokusområder, og ...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:6. august 2019

Controller til Banedanmarks driftsøkonomi

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Vil du arbejde med økonomiopfølgning i en kompleks og spændende organisation? Her er din mulighed for at arbejde med økonomistyring i en større virksomhed. Du kommer til at tage del i udarbejdelsen af Banedanmarks driftsbudget på 1,2 mia. kr. samt d...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:4. august 2019

Politiets Efterretningstjeneste søger Efterretningscontrollere til HUMINT

Politiets Efterretningstjeneste

Søborg
Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste Er du en fagligt og metodisk velfunderet efterretningsmedarbejder med en kritisk tænkende tilgang til opgaveløsningen?PET søger en efterretningscontroller til PET s Center for HUMINT s arbejde me...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:1. august 2019

Controller til Signalprogrammets økonomi

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Er du en skarp analytiker og har du blik for sammenhænge? I de kommende år udskifter Banedanmark samtlige signal- og fjernstyringsanlæg på den statslige jernbane. Internationalt er det uden fortilfælde, at der udføres så gennemgribende udskiftning a...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:2. august 2019