Erfaren HR Konsulent til ledelsessekretariatet i den kommende Administrations- og Servicestyrelse (Genopslag)

Vil du være ledernes sparringspartner i den kommende Administrations- og Servicestyrelse, og motiveres du af ansvar, udfordrende opgaver og af at være tæt på beslutningsprocessen? Så håber vi på at høre fra dig.  
 
Vil du være med fra starten?  
Vi bygger et nyt ledelsessekretariat op i den kommende Administrations- og Servicestyrelse i Herning. Ledelsessekretariatet har bl.a. følgende opgaver:
 

  • Ledelsesstøtte og sparring med lederne i Administrations- og Servicestyrelsen i forhold til en bred vifte af HR opgaver, herunder også input til kompetenceudvikling, teamudvikling samt personalejuridiske og – administrative problemstillinger  
  • Tilpasning og udmøntning af koncernfælles koncepter (årlige medarbejdersamtaler, 1:1 samtaler m.v.) og iværksættelse af initiativer for opfølgning herpå
  • Opfølgning på tværgående målinger (arbejdspladsvurderinger, medarbejdertilfredshedsundersøgelser, lederevalueringer mv.) og iværksættelse af initiativer på baggrund af resultaterne
 

Kan du bringe din HR-faglighed i spil og skabe resultater?
Du har en relevant videregående uddannelse, men vigtigst af alt har du nogle års erfaring som HR konsulent eller erfaring fra en tilsvarende rolle. Du er engageret, har gennemslagskraft og dine gode kommunikationsevner gør dig i stand til at rådgive og sparre med lederne med henblik på at finde de bedste løsninger.
 
Du tager ansvar for dine opgaver og er vant til at følge opgaven til dørs. Du kan både samarbejde tæt med dine kollegaer men også selv tage ansvar for planlægning og gennemførelse af opgaver og initiativer. Du er omstillingsparat og lader dig ikke slå ud af uforudsete forhindringer eller ændringer i din planlægning og du er altid klar til at bidrage til ledelsessekretariatets opgaver på tværs.
 
Du er god til at skabe relationer og skaber et rum så alle får mulighed for at yde deres bedste. Du er drevet af at skabe resultater og bringer din HR-faglighed i spil, når du omsætter strategier og behov til handlinger, der skaber værdi for og fremdrift i forretningen.
 
Det er vigtigt, at du har en stærk forretningsforståelse, og at du evner at være på forkant med de udfordringer/problemstillinger, der opstår i styrelsen. 

 
Ansøgning og kontakt
Send ansøgning, CV, eksamenspapirer og eventuelt yderligere materiale via nedenstående linket ”Søg stillingen”
 
Ansøgningsfristen er den 19. februar 2018. Samtaler afholdes d. 20/02/2018. Der kan indgå test i ansættelsesprocessen.
 
Tiltrædelse forventes at være 1. april 2018, og evt. tidligere, hvis muligt.
 

Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Dorte-Pia Ravnsbæk på: 72 38 14 71.   
 
Arbejdsstedet er indtil videre: Brændgårdvej 10, 7400 Herning.  
 
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.


Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest.  
 
Om Administrations- og Servicestyrelsen  
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver.   
 
Administrations- og Servicestyrelsens kerneopgave bliver at understøtte skatteforvaltningen med effektiv administration og serviceydelser af høj kvalitet. Styrelsen forventes bemandet med ca. 300-350 medarbejdere og får kontorer i Herning og Høje Taastrup. Læs mere om Administrations- og Servicestyrelsen på http://www.fra1til7.dk.  ;
 
Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere, uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.    
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:7. februar 2018
Udløbsdato:20. februar 2018

Fagligt stærke medarbejdere til skatte- og momskontrol, Herning

SKAT

Herning
Vil du bidrage med dine kompetencer inden for sagsbehandling og kontrol, hvor du med høj faglighed, stort engagement og professionalisme, kan løse opgaver inden for skatte- og momsområdet? Har du en baggrund inden for mindst et af områderne, og triv...
Indrykket:13. februar 2018
Udløbsdato:28. februar 2018

Udviklingskonsulent til ledelsessekretariatet i den kommende Administrations- og Servicestyrelse

SKAT

Herning
Har du kompetencerne og lysten til at arbejde med analyse,- koordinerings,- og udviklingsopgaver og motiveres du af ansvar, udfordrende opgaver og af at være tæt på beslutningsprocessen? Så håber vi på at høre fra dig. Vil du være med fra starten? V...
Indrykket:9. februar 2018
Udløbsdato:23. februar 2018

Fagligt stærke medarbejdere til sagsbehandling og kontrol i den kommende Skattestyrelse, Skive

SKAT

Viborg
Vil du bidrage med dine kompetencer inden for sagsbehandling og kontrol, hvor du med høj faglighed, stort engagement og professionalisme kan løse opgaver inden for skatteområdet og trives du med en spændende og afvekslende hverdag? Så håber vi på at...
Indrykket:7. februar 2018
Udløbsdato:1. marts 2018

Kommende specialist til eKapitalområdet

SKAT

Herning
Vil du bidrage til kontrol af de indberetningspligtige virksomheder inden for den finansielle sektor? Brænder du for at analysere kompliceret data og afdække risikoområder? Går du engageret ind i opgaven, og motiveres du af at indgå i et af Skattest...
Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:3. april 2018

Center for Kommunikation søger Kandidat i optometri og synsvidenskab

Herning Kommune

Herning
Center for Kommunikation søger Kandidat i optometri og synsvidenskab til en stilling som svagsynsoptiker i Synsafdelingen på Center for Kommunikation med ansættelse 1. juli.Stillingen er på 37 timer ugentlig.Vores nye medarbejder har en bachelorgrad...