Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren IT-driftskonsulent

Vores kunder vækster og vi har brug for endnu en dygtig kollega til vores overvågnings- og eskalerings team.

  • Værdsætter du, at hver dag ikke er ens i forhold til opgaver?
  • Er du fascineret af, hvad monitorerings- og overvågningssoftware kan?
  • Motiveres du af at løse komplekse opgaver og problemstillinger?
  • Er det naturligt for dig at give status på opgaver?

Kan du nikke genkendende til ovenstående, vil vi meget gerne høre fra dig, så vi kan aftale et møde, hvor vi sammen kan få afstemt, om dine kompetencer og erfaringer passer til vores forventninger.

Som driftskonsulent hos FLC Danmark får du en spændende og varieret hverdag i forhold til løsning af op- gaver relateret til servere og andet udstyr som vi dagligt overvåger. FLC Danmark benytter et monitorerings- og overvågningssoftware fra en af verdens førende producenter.

 

Du kommer blandt andet til at løse opgaver omfattende:

  • Fejlsøgning og fejludbedring af problemstillinger
  • Udarbejdelse af eskaleringsplaner for fejludbedring og løbende status til kunder
  • Prioritering og løsning af opgaver i samarbejde med dit team.
  • Opdatering af servere uden for normal åbningstid i samarbejde med kollega.

 

Du er serviceminded og meget struktureret. Du kommer udelukkende til at servicere loyale kunder (heraf er mere end 50% ambassadørkunder som vi har samarbejdet med i 15-28 år). Det falder dig helt naturligt at yde kunderne den bedst mulige service alt imens du etablerer stærke relationer. Du trives godt i et til tider hektisk miljø og forstår at prioritere opgaver. Du er nysgerrig, holder dig opdateret og interesserer dig indgående for branchen. Der er måske specifikke områder, som du er særlig interesseret i og her videregiver du gerne dine viden og erfaring.

 

Din profil:

  • Du er uddannet IT-supporter, datatekniker eller tilsvarende niveau men kan også have opbygget dine kompetencer på en anden måde
  • Du har forventeligt 5 års erfaring fra lignende stillinger, hvor du har arbejdet med overvågning af drifts miljøer
  • Du trives og brænder for hver dag at hjælpe kunder og kolleger
  • Du har sikkert været ansvarlig for overvågning af +50 infrastrukturløsninger med tilhørende klientudstyr, switche, firewalls o.l.
  • Du har meget bred erfaring og kendskab til de fleste produkter og løsninger, som indgår i en samlet infrastrukturløsning
  • Du er struktureret og vant til at skulle dokumentere samt registrere dit tidsforbrug
  • Du har opdaterede certificeringer inden for Microsoft/HP
  • Du er en teamplayer og bakker teamet op i alle henseender
  • Du er ansvarsbevidst, har faglig stolthed og følger dine opgaver helt til dørs

 

Send din ansøgning og dit CV til job@flc.dk og skriv ”Driftskonsulent” i emnefeltet. Der er ikke fastsat nogen ansøgningsfrist. Vi evaluerer og behandler løbende de ansøgninger vi modtager.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte adm. direktør Thomas Meldgaard på 20 71 73 44.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945180Phoenix-b706e1ba12019-01-21T00:00:00Erfaren IT-driftskonsulent

Vores kunder vækster og vi har brug for endnu en dygtig kollega til vores overvågnings- og eskalerings team.

  • Værdsætter du, at hver dag ikke er ens i forhold til opgaver?
  • Er du fascineret af, hvad monitorerings- og overvågningssoftware kan?
  • Motiveres du af at løse komplekse opgaver og problemstillinger?
  • Er det naturligt for dig at give status på opgaver?

Kan du nikke genkendende til ovenstående, vil vi meget gerne høre fra dig, så vi kan aftale et møde, hvor vi sammen kan få afstemt, om dine kompetencer og erfaringer passer til vores forventninger.

Som driftskonsulent hos FLC Danmark får du en spændende og varieret hverdag i forhold til løsning af op- gaver relateret til servere og andet udstyr som vi dagligt overvåger. FLC Danmark benytter et monitorerings- og overvågningssoftware fra en af verdens førende producenter.

 

Du kommer blandt andet til at løse opgaver omfattende:

  • Fejlsøgning og fejludbedring af problemstillinger
  • Udarbejdelse af eskaleringsplaner for fejludbedring og løbende status til kunder
  • Prioritering og løsning af opgaver i samarbejde med dit team.
  • Opdatering af servere uden for normal åbningstid i samarbejde med kollega.

 

Du er serviceminded og meget struktureret. Du kommer udelukkende til at servicere loyale kunder (heraf er mere end 50% ambassadørkunder som vi har samarbejdet med i 15-28 år). Det falder dig helt naturligt at yde kunderne den bedst mulige service alt imens du etablerer stærke relationer. Du trives godt i et til tider hektisk miljø og forstår at prioritere opgaver. Du er nysgerrig, holder dig opdateret og interesserer dig indgående for branchen. Der er måske specifikke områder, som du er særlig interesseret i og her videregiver du gerne dine viden og erfaring.

 

Din profil:

  • Du er uddannet IT-supporter, datatekniker eller tilsvarende niveau men kan også have opbygget dine kompetencer på en anden måde
  • Du har forventeligt 5 års erfaring fra lignende stillinger, hvor du har arbejdet med overvågning af drifts miljøer
  • Du trives og brænder for hver dag at hjælpe kunder og kolleger
  • Du har sikkert været ansvarlig for overvågning af +50 infrastrukturløsninger med tilhørende klientudstyr, switche, firewalls o.l.
  • Du har meget bred erfaring og kendskab til de fleste produkter og løsninger, som indgår i en samlet infrastrukturløsning
  • Du er struktureret og vant til at skulle dokumentere samt registrere dit tidsforbrug
  • Du har opdaterede certificeringer inden for Microsoft/HP
  • Du er en teamplayer og bakker teamet op i alle henseender
  • Du er ansvarsbevidst, har faglig stolthed og følger dine opgaver helt til dørs

 

Send din ansøgning og dit CV til job@flc.dk og skriv ”Driftskonsulent” i emnefeltet. Der er ikke fastsat nogen ansøgningsfrist. Vi evaluerer og behandler løbende de ansøgninger vi modtager.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte adm. direktør Thomas Meldgaard på 20 71 73 44.

2019-03-16T00:52:28.617 Vores kunder vækster og vi har brug for endnu en dygtig kollega til vores overvågnings- og eskalerings team. Værdsætter du, at hver dag ikke er ens i forhold til opgaver? Er du fascineret af, hvad monitorerings- og overvågningssoftware kan? Motiveres du af at løse komplekse opgaver og problemstillinger? Er det naturligt for dig at give status på opgaver? Kan du nikke genkendende til ovenstående, vil vi meget gerne høre fra dig, så vi kan aftale et møde, hvor vi sammen kan få afstemt, om dine kompetencer og erfaringer passer til vores forventninger. Som driftskonsulent hos FLC Danmark får du en spændende og varieret hverdag i forhold til løsning af op- gaver relateret til servere og andet udstyr som vi dagligt overvåger. FLC Danmark benytter et monitorerings- og overvågningssoftware fra en af verdens førende producenter. Du kommer blandt andet til at løse opgaver omfattende: Fejlsøgning og fejludbedring af problemstillinger Udarbejdelse af eskaleringsplaner for fejludbedring og løbende status til kunder Prioritering og løsning af opgaver i samarbejde med dit team. Opdatering af servere uden for normal åbningstid i samarbejde med kollega. Du er serviceminded og meget struktureret. Du kommer udelukkende til at servicere loyale kunder (heraf er mere end 50 ambassadørkunder som vi har samarbejdet med i 15-28 år). Det falder dig helt naturligt at yde kunderne den bedst mulige service alt imens du etablerer stærke relationer. Du trives godt i et til tider hektisk miljø og forstår at prioritere opgaver. Du er nysgerrig, holder dig opdateret og interesserer dig indgående for branchen. Der er måske specifikke områder, som du er særlig interesseret i og her videregiver du gerne dine viden og erfaring. Din profil: Du er uddannet IT-supporter, datatekniker eller tilsvarende niveau men kan også have opbygget dine kompetencer på en anden måde Du har forventeligt 5 års erfaring fra lignende stillinger, hvor du har arbejdet med overvågning af drifts miljøer Du trives og brænder for hver dag at hjælpe kunder og kolleger Du har sikkert været ansvarlig for overvågning af 50 infrastrukturløsninger med tilhørende klientudstyr, switche, firewalls o.l. Du har meget bred erfaring og kendskab til de fleste produkter og løsninger, som indgår i en samlet infrastrukturløsning Du er struktureret og vant til at skulle dokumentere samt registrere dit tidsforbrug Du har opdaterede certificeringer inden for Microsoft HP Du er en teamplayer og bakker teamet op i alle henseender Du er ansvarsbevidst, har faglig stolthed og følger dine opgaver helt til dørs Send din ansøgning og dit CV til job@flc.dk og skriv Driftskonsulent i emnefeltet. Der er ikke fastsat nogen ansøgningsfrist. Vi evaluerer og behandler løbende de ansøgninger vi modtager. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte adm. direktør Thomas Meldgaard på 20 71 73 44.11Jobnetb706e1ba100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-15T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3439642FLC Danmark ApS11Brendstrupgaardsvej 21G8200Aarhus NDKDanmark0
job@flc.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent696647JobNet493286649328661000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b706e1bahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b706e1bahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b706e1ba&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b706e1ba&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/8.jpgSom IT-tekniker hos FLC Danmark ApS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008011Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT360258927Thomas Meldgaardjob@flc.dkDKDanmarkDKDanmark330004202Tekniker hos GreenMind i Aarhus (fuldtid)Robot Tekniker hos GreenMind i Aarhus (fuldtid) Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i Aarhus på Guldsmedgade 2, 8000 Aarhus C. Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones. Det er vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Om GreenMind GreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på seks butikker i Aalborg, Aarhus, Odense, Vejle og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på https: www.greenmind.dk miljo Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Du kan forvente… - en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt - at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden - at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18 samt nogle lørdage kl. 10-16 Vi forventer, at… - du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang - du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning - du er særdeles servicemindet i din kundekontakt - du er ansvarsbevidst og møder til tiden Tiltrædelse: Snarest Løn efter kvalifikationer Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk skriv venligst Tekniker Aarhus i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk venligst: Du vil i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

Tekniker hos GreenMind i Aarhus (fuldtid)

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https://greenmind.dk/karriere/

Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i Aarhus på Guldsmedgade 2, 8000 Aarhus C.

Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og/eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones.

Det er vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

 

Om GreenMind

GreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på seks butikker i Aalborg, Aarhus, Odense, Vejle og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på https://www.greenmind.dk/miljo

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

 

Du kan forvente…

- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt

- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

- at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18 samt nogle lørdage kl. 10-16

 

Vi forventer, at…

- du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang

- du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning

- du er særdeles servicemindet i din kundekontakt

- du er ansvarsbevidst og møder til tiden

 

Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk – skriv venligst ”Tekniker Aarhus” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. 

Bemærk venligst: Du vil i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

iRep.DK - AarhusAarhus C2019-04-09T00:00:002019-04-23T00:00:00
330004018IT-supporter med fokus på brugerudstyr og tilbehørRobot IT-supporter med fokus på brugerudstyr og tilbehør Aarhus, Rigspolitiet, Koncern IT Leverer du et højt serviceniveau og vil du være med til at sikrer, at vores kolleger får en god brugeroplevelse, når de har behov for IT support? Som ansat hos Rigspolitiets Koncern IT får du indgående indblik i, hvordan vi i Dansk politi arbejder, og hvordan du er med til at øge effektiviteten og professionalismen i en organisation, der varetager en vigtig samfundsmæssig opgave.Om jobbetDu supporterer på lokaliteter i Østjylland. Her er din service, support og indsats afgørende for, at politiet kan løse sin kerneopgave. Din primære rolle er at udføre teknisk support relateret til det brugernære it-udstyr, hvor der kræves support ved fysisk tilstedeværelse. Endvidere skal du medvirke i opgaver, der forudsætter viden om lokale it-forhold, eksempelvis i forbindelse med udvalgte politiaktioner samt medvirke til daglig it-understøttelse af særlige tekniske efterforskningsafdelinger.Din hverdag vil være varieret og du kommer til at løse mange forskellige opgaver, som fx. at udskifte defekte it-enheder, yde bruger- og teknisk support af periferiudstyr som printere, scannere, tablets og lignende samt opstille, konfigurere, flytte og tilslutte it-udstyr. Derudover administrerer du det fysiske netværk fx patcher krydsfelt og fysisk håndterer aktive netværkskomponenter. Endelig er du med til at sikre, at opgaverne løses og dokumenteres efter gældende regler og standarder i dansk politi. Jobbet er både meget varieret og fysisk, og du skal være indstillet på, at du nogle gange sammen med it-supportkollegaer i andre landsdele, vil deltage i arbejde på tværs af politikredsene, eksempelvis i forbindelse med større eller prioriterede it-opgaver.Ud over almindelige supportopgaver indgår du også i teamet som, på kontoret i Aarhus, modtager personlige henvendelse fra kolleger, eksterne teknikere mv.Vores fokus er at udøve den bedst mulige tekniske service til vores kolleger i politiet. Endvidere vil der være fokus på it-strategi og optimal ensartethed i politiets samlede teknologi anvendelse.Vores nye kollegaerDet er en fordel, hvis du har erfaring med IT-processer baseret på ITIL V3 og kravspecifikation samt en generel allround IT forståelse. Du har en IT relevant uddannelse som fx it-supporter, datamateknikker eller anden tilsvarende dokumenteret erfaring fra tidligere ansættelser. Du har indsigt i Microsoft desktop og serverteknologi samt kendskab til netværksteknologi, kabling af netværksudstyr og HW-indsigt. Desuden er image udrulningsværktøjer og Android styresystem ikke fremmede for dig. Kender du til ITIL processer vil det være en fordel.Det er vigtigt, at du besidder et veludviklet servicegen og går positivt til både små og store opgaver. Det skal falde dig naturligt at skabe gode relationer med mange forskellige typer kollegaer, og du har en god fornemmelse for, hvordan du skal gebærde dig og kommunikere. Du vil arbejde selvstændigt men skal også kunne arbejde systematisk og projektorienteret i samarbejde med øvrige kollegaer så I i fællesskab når i mål. Du er med andre ord typen, der er målrettet, struktureret, ansvarsbevidst og engageret. Det er nødvendigt, at du har kørekort til personbil, da der vil være transport mellem lokalstationerne. Ansættelsesforhold Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.Ansættelsesområdet er Rigspolitiet, Koncern IT og dit tjenestested er Østjyllands Politi med adresse på Ridderstræde 1, 8000 Aarhus C. Du må dog påregne, at tjenestestedet i det daglige kan være forskellige lokaliteter i Østjyllands PolitiDet er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Christian Ladefoged på tlf.: 91 36 57 32. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.Når du søger en stilling i politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Alle dokumenter skal oploades i pdf-format.Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold. Koncern ITCirka 400 medarbejdere i Koncern IT udvikler og driver it-systemer for politiets omkring 15.000 ansatte, heraf 11.000 polititjenestemænd. Vi styrer it-projekter, udvikler softwareløsninger og sikrer med drift og support, at it-understøttelsen hjælper politiforretningen med at forebygge og forhindre kriminalitet. Koncern IT er organiseret i fire centre: Strategiske Stabe, Service, Udvikling, Drift og Ledelsessekretariat.Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene.

IT-supporter med fokus på brugerudstyr og tilbehør

Aarhus, Rigspolitiet, Koncern IT

Leverer du et højt serviceniveau og vil du være med til at sikrer, at vores kolleger får en god brugeroplevelse, når de har behov for IT support? Som ansat hos Rigspolitiets Koncern IT får du indgående indblik i, hvordan vi i Dansk politi arbejder, og hvordan du er med til at øge effektiviteten og professionalismen i en organisation, der varetager en vigtig samfundsmæssig opgave.


Om jobbet
Du supporterer på lokaliteter i Østjylland. Her er din service, support og indsats afgørende for, at politiet kan løse sin kerneopgave. Din primære rolle er at udføre teknisk support relateret til det brugernære it-udstyr, hvor der kræves support ved fysisk tilstedeværelse. Endvidere skal du medvirke i opgaver, der forudsætter viden om lokale it-forhold, eksempelvis i forbindelse med udvalgte politiaktioner samt medvirke til daglig it-understøttelse af særlige tekniske efterforskningsafdelinger.

Din hverdag vil være varieret og du kommer til at løse mange forskellige opgaver, som fx. at udskifte defekte it-enheder, yde bruger- og teknisk support af periferiudstyr som printere, scannere, tablets og lignende samt opstille, konfigurere, flytte og tilslutte it-udstyr. Derudover administrerer du det fysiske netværk fx patcher krydsfelt og fysisk håndterer aktive netværkskomponenter. Endelig er du med til at sikre, at opgaverne løses og dokumenteres efter gældende regler og standarder i dansk politi. Jobbet er både meget varieret og fysisk, og du skal være indstillet på, at du nogle gange sammen med it-supportkollegaer i andre landsdele, vil deltage i arbejde på tværs af politikredsene, eksempelvis i forbindelse med større eller prioriterede it-opgaver.

Ud over almindelige supportopgaver indgår du også i teamet som, på kontoret i Aarhus, modtager personlige henvendelse fra kolleger, eksterne teknikere mv.

Vores fokus er at udøve den bedst mulige tekniske service til vores kolleger i politiet. Endvidere vil der være fokus på it-strategi og optimal ensartethed i politiets samlede teknologi anvendelse.

Vores nye kollegaer
Det er en fordel, hvis du har erfaring med IT-processer baseret på ITIL V3 og kravspecifikation samt en generel allround IT forståelse. Du har en IT relevant uddannelse som fx it-supporter, datamateknikker eller anden tilsvarende dokumenteret erfaring fra tidligere ansættelser. Du har indsigt i Microsoft desktop og serverteknologi samt kendskab til netværksteknologi, kabling af netværksudstyr og HW-indsigt. Desuden er image udrulningsværktøjer og Android styresystem ikke fremmede for dig. Kender du til ITIL processer vil det være en fordel.

Det er vigtigt, at du besidder et veludviklet servicegen og går positivt til både små og store opgaver. Det skal falde dig naturligt at skabe gode relationer med mange forskellige typer kollegaer, og du har en god fornemmelse for, hvordan du skal gebærde dig og kommunikere. Du vil arbejde selvstændigt men skal også kunne arbejde systematisk og projektorienteret i samarbejde med øvrige kollegaer så I i fællesskab når i mål. Du er med andre ord typen, der er målrettet, struktureret, ansvarsbevidst og engageret.

Det er nødvendigt, at du har kørekort til personbil, da der vil være transport mellem lokalstationerne.

Ansættelsesforhold

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Ansættelsesområdet er Rigspolitiet, Koncern IT og dit tjenestested er Østjyllands Politi med adresse på Ridderstræde 1, 8000 Aarhus C. Du må dog påregne, at tjenestestedet i det daglige kan være forskellige lokaliteter i Østjyllands Politi

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Christian Ladefoged på tlf.: 91 36 57 32. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

Når du søger en stilling i politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Alle dokumenter skal oploades i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Koncern IT
Cirka 400 medarbejdere i Koncern IT udvikler og driver it-systemer for politiets omkring 15.000 ansatte, heraf 11.000 polititjenestemænd. Vi styrer it-projekter, udvikler softwareløsninger og sikrer med drift og support, at it-understøttelsen hjælper politiforretningen med at forebygge og forhindre kriminalitet. Koncern IT er organiseret i fire centre: Strategiske Stabe, Service, Udvikling, Drift og Ledelsessekretariat.

Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.

Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene.

Østjyllands Politi, Hovedstation, og RigspolitietAarhus C2019-04-09T00:00:002019-05-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Tekniker hos GreenMind i Aarhus (fuldtid)

iRep.DK - Aarhus

Aarhus C
Tekniker hos GreenMind i Aarhus (fuldtid) Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i Aarhus på Guldsmedgade 2, 8000 Aar...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:23. april 2019

IT-supporter med fokus på brugerudstyr og tilbehør

Østjyllands Politi, Hovedstation, og Rigspolitiet

Aarhus C
IT-supporter med fokus på brugerudstyr og tilbehør Aarhus, Rigspolitiet, Koncern IT Leverer du et højt serviceniveau og vil du være med til at sikrer, at vores kolleger får en god brugeroplevelse, når de har behov for IT support? Som ansat hos Rigsp...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:7. maj 2019