Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren IT-konsulent søges

Vil du gerne være med til at levere gode IT-oplevelser til mere end 1.000 forskellige kunder? Lige nu søger vi en erfaren IT-konsulent. Måske det er dig?

Mentor IT er i rivende udvikling, og det kan mærkes i vores Service Desk og Migreringsteam. Efterspørgslen på værdiskabende og skalerbare IT-løsninger er stigende, og vi har derfor brug for endnu en kompetent IT-konsulent til vores Dreamteam. 

Som IT-konsulent hos Mentor IT bliver du en del af vores kompetente og engagerede Service Desk, og dit primære job bliver at servicere vores kunder over telefon eller ved onsite support.

Du vil beskæftige dig med rådgivning, migrering og optimering af IT-systemer, og ha’ daglig kontakt med brugere, der har brug for dine ekspertiser.

 

Opgaver:

  • Fjernsupport
  • Information og kommunikation til slutbrugeren
  • Afhjælpe tekniske IT-problemer
  • Installation af OS og anden software
  • Fejlsøgning af hardware- og software
  • Udarbejdelse vejledninger og dokumentationer
  • Løse printproblemer
  • Reparation af PC/laptop, printere og eller servere
  • Drift og Installation Windows Server platformen samt Microsoft Exchange
  • Server virtualisering (HyperV samt VMWare) (kendskab til Citrix er en fordel)
  • Implementering, dokumentation og problemløsning
  • Office 365 løsninger, herunder CSP og Exchange
  • Diverse backupsystemer
  • Drift og overvågning af servere og netværk
  • Indgå i vagtordninger

 

Vi forventer, at du

  • Er resultatorienteret og holdspiller af natur
  • Er effektiv og præcis i din tekniske dokumentation
  • Er udadvendt, serviceminded og van til direkte kundekontakt
  • Kan arbejde selvstændigt og prioritere dine opgaver
  • Kan bevare roen på travle dage og holde fokus, selv med mange bolde i luften
  • Har erfaring fra en tidligere stilling

 Og selvfølgelig, at du er fuld af godt humør og gå på mod!

 

Vi tilbyder:

  • Et udfordrende job med nyeste udstyr og teknologier
  • 2 Enterprise datacentre
  • Gode kollegaer og en arbejdsplads i vækst (Great Place to Work certificeret)
  • Faglig og personlig udvikling gennem kurser og teambuilding
  • Pension og sundhedsforsikring
  • Madordning
  • Internet og telefon

Samt andre personalegoder, som vi glæder os til at fortælle dig mere om.

Er du interesseret? Send din ansøgning hurtigst muligt til job@mentor-it.dk eller til Mentor IT, Lindevej 8, 6710 Esbjerg. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte vores Service Delivery Manager Nick Jepsen på nj@mentor-it.dk eller 69 13 27 47


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329792698Phoenix-5a76dbc512018-04-12T00:00:00Erfaren IT-konsulent søges

Vil du gerne være med til at levere gode IT-oplevelser til mere end 1.000 forskellige kunder? Lige nu søger vi en erfaren IT-konsulent. Måske det er dig?

Mentor IT er i rivende udvikling, og det kan mærkes i vores Service Desk og Migreringsteam. Efterspørgslen på værdiskabende og skalerbare IT-løsninger er stigende, og vi har derfor brug for endnu en kompetent IT-konsulent til vores Dreamteam. 

Som IT-konsulent hos Mentor IT bliver du en del af vores kompetente og engagerede Service Desk, og dit primære job bliver at servicere vores kunder over telefon eller ved onsite support.

Du vil beskæftige dig med rådgivning, migrering og optimering af IT-systemer, og ha’ daglig kontakt med brugere, der har brug for dine ekspertiser.

 

Opgaver:

  • Fjernsupport
  • Information og kommunikation til slutbrugeren
  • Afhjælpe tekniske IT-problemer
  • Installation af OS og anden software
  • Fejlsøgning af hardware- og software
  • Udarbejdelse vejledninger og dokumentationer
  • Løse printproblemer
  • Reparation af PC/laptop, printere og eller servere
  • Drift og Installation Windows Server platformen samt Microsoft Exchange
  • Server virtualisering (HyperV samt VMWare) (kendskab til Citrix er en fordel)
  • Implementering, dokumentation og problemløsning
  • Office 365 løsninger, herunder CSP og Exchange
  • Diverse backupsystemer
  • Drift og overvågning af servere og netværk
  • Indgå i vagtordninger

 

Vi forventer, at du

  • Er resultatorienteret og holdspiller af natur
  • Er effektiv og præcis i din tekniske dokumentation
  • Er udadvendt, serviceminded og van til direkte kundekontakt
  • Kan arbejde selvstændigt og prioritere dine opgaver
  • Kan bevare roen på travle dage og holde fokus, selv med mange bolde i luften
  • Har erfaring fra en tidligere stilling

 Og selvfølgelig, at du er fuld af godt humør og gå på mod!

 

Vi tilbyder:

  • Et udfordrende job med nyeste udstyr og teknologier
  • 2 Enterprise datacentre
  • Gode kollegaer og en arbejdsplads i vækst (Great Place to Work certificeret)
  • Faglig og personlig udvikling gennem kurser og teambuilding
  • Pension og sundhedsforsikring
  • Madordning
  • Internet og telefon

Samt andre personalegoder, som vi glæder os til at fortælle dig mere om.

Er du interesseret? Send din ansøgning hurtigst muligt til job@mentor-it.dk eller til Mentor IT, Lindevej 8, 6710 Esbjerg. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte vores Service Delivery Manager Nick Jepsen på nj@mentor-it.dk eller 69 13 27 47

2018-05-23T17:09:44.590 Vil du gerne være med til at levere gode IT-oplevelser til mere end 1.000 forskellige kunder? Lige nu søger vi en erfaren IT-konsulent. Måske det er dig? Mentor IT er i rivende udvikling, og det kan mærkes i vores Service Desk og Migreringsteam. Efterspørgslen på værdiskabende og skalerbare IT-løsninger er stigende, og vi har derfor brug for endnu en kompetent IT-konsulent til vores Dreamteam. Som IT-konsulent hos Mentor IT bliver du en del af vores kompetente og engagerede Service Desk, og dit primære job bliver at servicere vores kunder over telefon eller ved onsite support. Du vil beskæftige dig med rådgivning, migrering og optimering af IT-systemer, og ha daglig kontakt med brugere, der har brug for dine ekspertiser. Opgaver: Fjernsupport Information og kommunikation til slutbrugeren Afhjælpe tekniske IT-problemer Installation af OS og anden software Fejlsøgning af hardware- og software Udarbejdelse vejledninger og dokumentationer Løse printproblemer Reparation af PC laptop, printere og eller servere Drift og Installation Windows Server platformen samt Microsoft Exchange Server virtualisering (HyperV samt VMWare) (kendskab til Citrix er en fordel) Implementering, dokumentation og problemløsning Office 365 løsninger, herunder CSP og Exchange Diverse backupsystemer Drift og overvågning af servere og netværk Indgå i vagtordninger Vi forventer, at du: Er resultatorienteret og holdspiller af natur Er effektiv og præcis i din tekniske dokumentation Er udadvendt, serviceminded og van til direkte kundekontakt Kan arbejde selvstændigt og prioritere dine opgaver Kan bevare roen på travle dage og holde fokus, selv med mange bolde i luften Har erfaring fra en tidligere stilling Og selvfølgelig, at du er fuld af godt humør og gå på mod! Vi tilbyder: Et udfordrende job med nyeste udstyr og teknologier 2 Enterprise datacentre Gode kollegaer og en arbejdsplads i vækst (Great Place to Work certificeret) Faglig og personlig udvikling gennem kurser og teambuilding Pension og sundhedsforsikring Madordning Internet og telefon Samt andre personalegoder, som vi glæder os til at fortælle dig mere om. Er du interesseret? Send din ansøgning hurtigst muligt til job@mentor-it.dk eller til Mentor IT, Lindevej 8, 6710 Esbjerg. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte vores Service Delivery Manager Nick Jepsen på nj@mentor-it.dk eller 69 13 27 4711Jobnet5a76dbc5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-01T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3214083MENTOR IT A/S11Lindevej 86710Esbjerg VDKDanmark155.500103608.40753770
job@mentor-it.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent554152JobNet48084431000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a76dbc5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a76dbc5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a76dbc5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a76dbc5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/8.jpgHar du IT-erfaring og ønsker nye udfordringer? Søg jobbet som IT-konsulent i dag.12008011Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT354319801Nick Jepsenjob@mentor-it.dkDKDanmarkDKDanmark329944470Forretningsorienteret CRM KonsulentRobot Forretningsorienteret CRM KonsulentLINAK vækster, og derfor søger vi endnu en CRM konsulent der kan styrke vores tekniske kompetencer internt. Hovedopgaven vil bestå af konsulentopgaver indenfor Microsoft Dynamics 365, samt tilpasning og konfiguration af denne. Du vil samarbejde med vores nuværende CRM konsulent, teknisk IT og forretningsansvarlige om at implementere værdiskabende og pålidelige løsninger. Derudover vil du også indgå i integrationsprojekter med relaterede applikationer, eksempelvis Business Intelligence og ERP. Dit team, BI CRM, er placeret i LINAKs corporate IT enhed og består af 4 personer som varetager applikationsansvaret for CRM og Business Intelligence globalt. Primære arbejdsopgaver: Deltagelse I CRM relaterede projekter Konfiguration af Microsoft Dynamics CRM Tekniske test og udvikling af CRM løsninger til organisationen CRM sparring og support (2-3. level) til organisationen Bindeled til ekstern partner ved brug af service aftale Du: har en IT-relateret uddannelse på minimum bachelor niveau er analytisk og struktureret. Såvel i udviklings-, test-, og dokumentationsproces er det væsentligt at der arbejdes struktureret. har forretningsforståelse. Det er en forudsætning at man forstår forretningens behov for at skabe optimale løsninger. Ligeså en fordel når man skal inspirere forretning om applikationens funktioner. har gode samarbejdsevner. Dagligdagen vil være en blanding af teknisk fordybelse og involvering I projekter med interessenter fra såvel IT, forretning og eksterne samarbejdspartnere. LINAK god arbejdsplads faglige udfordringer2 Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvor du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet. Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte Thomas F. B. Damsgaard, Senior Manager, BI CRM, på tlf. 7315 1736. Vi vurderer ansøgninger løbende, og stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet. Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og ikke fastsat af LINAK. LINAK A S Group Headquarters Smedevænget 8, Guderup, 6430 Nordborg

Forretningsorienteret CRM Konsulent
LINAK vækster, og derfor søger vi endnu en CRM konsulent der kan styrke vores tekniske kompetencer internt. Hovedopgaven vil bestå af konsulentopgaver indenfor Microsoft Dynamics 365, samt tilpasning og konfiguration af denne.

Du vil samarbejde med vores nuværende CRM konsulent, teknisk IT og forretningsansvarlige om at implementere værdiskabende og pålidelige løsninger. Derudover vil du også indgå i integrationsprojekter med relaterede applikationer, eksempelvis Business Intelligence og ERP. Dit team, BI & CRM, er placeret i LINAKs corporate IT enhed og består af 4 personer som varetager applikationsansvaret for CRM og Business Intelligence globalt.

Primære arbejdsopgaver:

  • Deltagelse I CRM relaterede projekter
  • Konfiguration af Microsoft Dynamics CRM
  • Tekniske test og udvikling af CRM løsninger til organisationen
  • CRM sparring og support (2-3. level) til organisationen
  • Bindeled til ekstern partner ved brug af service aftale

Du:

  • har en IT-relateret uddannelse på minimum bachelor niveau
  • er analytisk og struktureret. Såvel i udviklings-, test-, og dokumentationsproces er det væsentligt at der arbejdes struktureret.
  • har forretningsforståelse. Det er en forudsætning at man forstår forretningens behov for at skabe optimale løsninger. Ligeså en fordel når man skal inspirere forretning om applikationens funktioner.
  • har gode samarbejdsevner. Dagligdagen vil være en blanding af teknisk fordybelse og involvering I projekter med interessenter fra såvel IT, forretning og eksterne samarbejdspartnere.

LINAK = god arbejdsplads × faglige udfordringer2
Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvor du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.  

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte Thomas F. B. Damsgaard, Senior Manager, BI & CRM, på tlf. 7315 1736.

Vi vurderer ansøgninger løbende, og stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet. Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og ikke fastsat af LINAK.

LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup,
6430 Nordborg

LINAK A/SNordborg2019-01-17T00:00:002019-01-20T00:00:00
329942783UCRS SØGER IT-SUPPORTER TIL IT-AFDELINGENRobot Kan du lide at arbejde med unge og voksne? Hvis ja - så er jobbet som IT-supporter på UddannelsesCenter Ringkøbing Skjern måske noget for dig.Vi kan tilbyde dig en udfordrende, selvstændig, alsidig og udadvendt stilling som IT-supporter hos UCRS. Faglige kompetencer: Du er uddannet IT-supporter, datafagtekniker eller lignende. Du er omstillingsparat og serviceminded og kan bevare roen i pressede situationer. Du har erfaring med drift af større IT-miljøer. Du har gode formuleringsevner. Du er fleksibel og samarbejdsorienteret. Du har erfaring med Office og Office365, Windows og Windows Server, OSX, IOS Android, Active Directory, netværk og softwareudrulning CAPA. Dine muligheder: Et selvstændigt job med en stor og kompleks IT-løsning. Gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Frihed under ansvar. Mange forskelligartede arbejdsopgaver. En stor kontaktflade på en arbejdsplads i konstant udvikling. Faste arbejdstider, samt trygge og faste rammer. Send snarest og senest tirsdag den 29. januar 2019 kl. 12.00 din ansøgning på mail til job@ucrs.dkStillingen er ledig den 1. marts 2019.Der afholdes samtaler den 30. og 31. januar 2019. Yderligere oplysningerTeamleder Dennis Kongsdahl Pedersen på telefon 2538 8596.

Kan du lide at arbejde med unge og voksne? Hvis ja - så er jobbet som IT-supporter på UddannelsesCenter Ringkøbing Skjern måske noget for dig.
Vi kan tilbyde dig en udfordrende, selvstændig, alsidig og udadvendt stilling som IT-supporter hos UCRS.

Faglige kompetencer:

  • Du er uddannet IT-supporter, datafagtekniker eller lignende.
  • Du er omstillingsparat og serviceminded og kan bevare roen i pressede situationer.
  • Du har erfaring med drift af større IT-miljøer.
  • Du har gode formuleringsevner.
  • Du er fleksibel og samarbejdsorienteret.
  • Du har erfaring med Office og Office365, Windows og Windows Server, OSX, IOS/ Android, Active Directory, netværk og softwareudrulning CAPA.

Dine muligheder:

  • Et selvstændigt job med en stor og kompleks IT-løsning.
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
  • Frihed under ansvar.
  • Mange forskelligartede arbejdsopgaver.
  • En stor kontaktflade på en arbejdsplads i konstant udvikling.
  • Faste arbejdstider, samt trygge og faste rammer.

Send snarest og senest tirsdag den 29. januar 2019 kl. 12.00 din ansøgning på mail til job@ucrs.dk
Stillingen er ledig den 1. marts 2019.
Der afholdes samtaler den 30. og 31. januar 2019.

Yderligere oplysninger
Teamleder Dennis Kongsdahl Pedersen på telefon 2538 8596.

UDDANNELSESCENTER RINGKØBING-SKJERNSkjern2019-01-15T00:00:002019-01-29T00:00:00
329939449IT system-/driftskonsulentRobot Til udvidelse af vores IT drift- og serverteam i Herning Kommune, søger vi ny kollega, og at det lige netop er dig skyldes, at du anser dig selv som en dygtig og ansvarsbevidst system- driftskonsulent.I Herning Kommune favner vi bredt, derfor skal du som vores kommende kollega være parat til en dynamisk og til tider hektisk hverdag, hvor mange bolde skal holdes i luften. Vores kommende system- driftskonsulent skal bidrage til at sikre stabil drift og vedligeholdelse af en bred kundekreds samt interne systemer.Du vil blive ansat i IT og Digitalisering, som består af ca. 50 medarbejdere, der understøtter Herning Kommunes IT til ca. 8.000 ansatte og 11.000 børn og unge. Afdelingen er fordelt på syv teams: Servicedesk, Digitalisering, DataLab, Netværk, Server, IT Driftscenter for Børn og Læring (DBL) og Teknisk Support. Du vil blive tilknyttet Server-teamet.Du vil komme til at arbejde sammen med kollegaer på tværs af IT-afdelingens forskellige teams samt kollegaer uden for IT afdelingen, ligesom du vil få en tæt kontakt til eksternt tilknyttede konsulenter og løsningsleverandører. Du vil komme til at arbejde både selvstændigt med projekter og sammen med dine kollegaer. Du vil desuden få en hverdag med stor variation i opgaverne, faglige fællesskaber og gode muligheder for selvudvikling.Vi søger en system- driftskonsulent, som har erfaring med flere af følgende områderPowershell og automatisering genereltvirtualiseringsteknologi baseret på VMware og Horizon Viewbackup-software (Veeam)Microsoft-serverteknologier (Windows Server, Exchange, SQL, ADFS, m.m.)Office365 og Azureoptimering af IT-sikkerhed herunder firewall-kendskabdokumentation af udførte opgaver og installationer er et krav.Vi forventer, at du kan dokumentere dine kompetencer via et godt CV og evt. relevante certificeringer. Du skal have lyst til direkte brugerkontakt og altid være parat til, med et smil at yde support face-to-face, over telefon eller mail, når der er behov for det.Hvis du derudover kan genkende dig selv som en, dervil være en del af et selvstyrende teamholder fokus og overholder deadlineskan arbejde med komplekse problemstillinger uden at miste overblikketer engageret og ansvarsbevidst overfor kollegaer og projekter.Du værdsætter og motiveres afevnen til at spotte uløste opgaver og selv tage initiativ samt ansvarat give og modtage sparringen ligefrem, uhøjtidelig og humoristisk omgangstonegode udviklings- og uddannelsesmulighedergode og engagerede kollegaeren god og uformel arbejdsplads.Yderligere oplysningerHar du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Thomas Kruse på tlf. 40 83 31 36.AnsøgningsfristAnsøgning med bilag skal være os i hænde senest søndag den 3. februar 2019.Ansættelsessamtaler forventes afholdt snarest efter denne dato.Til udvidelse af vores IT drift- og serverteam i Herning Kommune, søger vi ny kollega, og at det lige netop er dig skyldes, at du anser dig selv som en dygtig og ansvarsbevidst system-/driftskonsulent.

I Herning Kommune favner vi bredt, derfor skal du som vores kommende kollega være parat til en dynamisk og til tider hektisk hverdag, hvor mange bolde skal holdes i luften. Vores kommende system-/driftskonsulent skal bidrage til at sikre stabil drift og vedligeholdelse af en bred kundekreds samt interne systemer.

Du vil blive ansat i IT og Digitalisering, som består af ca. 50 medarbejdere, der understøtter Herning Kommunes IT til ca. 8.000 ansatte og 11.000 børn og unge. Afdelingen er fordelt på syv teams: Servicedesk, Digitalisering, DataLab, Netværk, Server, IT Driftscenter for Børn og Læring (DBL) og Teknisk Support. Du vil blive tilknyttet Server-teamet.

Du vil komme til at arbejde sammen med kollegaer på tværs af IT-afdelingens forskellige teams samt kollegaer uden for IT afdelingen, ligesom du vil få en tæt kontakt til eksternt tilknyttede konsulenter og løsningsleverandører. Du vil komme til at arbejde både selvstændigt med projekter og sammen med dine kollegaer. Du vil desuden få en hverdag med stor variation i opgaverne, faglige fællesskaber og gode muligheder for selvudvikling.

Vi søger en system-/driftskonsulent, som har erfaring med flere af følgende områder
  • Powershell og automatisering generelt
  • virtualiseringsteknologi baseret på VMware og Horizon View
  • backup-software (Veeam)
  • Microsoft-serverteknologier (Windows Server, Exchange, SQL, ADFS, m.m.)
  • Office365 og Azure
  • optimering af IT-sikkerhed herunder firewall-kendskab
  • dokumentation af udførte opgaver og installationer er et krav.

Vi forventer, at du kan dokumentere dine kompetencer via et godt CV og evt. relevante certificeringer. Du skal have lyst til direkte brugerkontakt og altid være parat til, med et smil at yde support face-to-face, over telefon eller mail, når der er behov for det.

Hvis du derudover kan genkende dig selv som en, der
  • vil være en del af et selvstyrende team
  • holder fokus og overholder deadlines
  • kan arbejde med komplekse problemstillinger uden at miste overblikket
  • er engageret og ansvarsbevidst overfor kollegaer og projekter.

Du værdsætter og motiveres af
  • evnen til at spotte uløste opgaver og selv tage initiativ samt ansvar
  • at give og modtage sparring
  • en ligefrem, uhøjtidelig og humoristisk omgangstone
  • gode udviklings- og uddannelsesmuligheder
  • gode og engagerede kollegaer
  • en god og uformel arbejdsplads.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Thomas Kruse på tlf. 40 83 31 36.

Ansøgningsfrist
Ansøgning med bilag skal være os i hænde senest søndag den 3. februar 2019.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt snarest efter denne dato.

 

Herning KommuneHerning2019-01-10T00:00:002019-02-03T00:00:00
329928590SmartTID søger ImplementeringskonsulentRobot Vi har travlt hos SmartTID, og søger derfor pr. 1. marts 2019 en implementeringskonsulent, som skal være med til at implementere SmartTID hos nye kunder. Vi forestiller os du har erfaring som konsulent inden for ERP branchen eller lignende. Du skal have plads i dit hjem, til en hjemmearbejdsplads og kommer til at høre ind under vores konsulentchef i Odense. Der vil særligt i starten af ansættelsen være arbejdsdage, som vil foregå på kontoret i Odense. Der vil være nogen kørsel til kunder i hele landet, så du skal kunne stille egen bil til rådighed, som vi naturligvis afregner efter statens takst. Vi vægter følgende egenskaber i nævnte rækkefølge: Erfaring med implementering af softwareløsninger hos virksomheder evt. som ERP-konsulent Erfaring med løn og tidsregistrering Gode kommunikationsevner også på Engelsk Din personlige profil kunne se således ud: Du er et venligt menneske med en høj faglighed og god autoritet. Du har gode samarbejdsevner og kan problemfrit begå dig i de forskellige brancher, som vi arbejder i. Du kan lide at have mange bolde i luften, men du er også i stand til at sige fra, hvis det går for stærkt. Du er pligtopfyldende og samvittighedsfuld, men du vil også, om nødvendigt, kunne række ud og bede om hjælp. Vi tilbyder: Spændende arbejdsplads med brug af de nyeste teknologier Gode erfarne kollegaer Hjemmearbejdsplads Løn efter kvalifikationer Om os: SmartTID er en mindre virksomhed i rivende udvikling og vækst. Virksomheden har hovedkontor i Grindsted, region Sydjylland. Alle vore medarbejdere har hjemmearbejdspladser, så kommunikation og daglig kontakt foregår via skype, telefon og mails. Der vil også være fællesmøder i Grindsted. Kan du se dig selv som medarbejder i en mindre, dynamisk virksomhed, og har du mulighed for at arbejde hjemmefra på fuld tid, så send en ansøgning med tilhørende CV. Ansøgningsfristen er den 21. januar 2019 kl. 12:00. Ansættelsessamtaler vil blive afviklet fredag den 25. januar 2019 og tirsdag den 29. januar 2019. Ansøgning og CV. sendes pr. mail til: lc@smarttid.dk Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte konsulentchef Kent Weel Sørensen på tlf. nr. 70200795

Vi har travlt hos SmartTID, og søger derfor pr. 1. marts 2019 en implementeringskonsulent, som skal være med til at implementere SmartTID hos nye kunder. Vi forestiller os du har erfaring som konsulent inden for ERP branchen eller lignende. Du skal have plads i dit hjem, til en hjemmearbejdsplads og kommer til at høre ind under vores konsulentchef i Odense. Der vil – særligt i starten af ansættelsen – være arbejdsdage, som vil foregå på kontoret i Odense. Der vil være nogen kørsel til kunder i hele landet, så du skal kunne stille egen bil til rådighed, som vi naturligvis afregner efter statens takst.

Vi vægter følgende egenskaber i nævnte rækkefølge:

  • Erfaring med implementering af softwareløsninger hos virksomheder – evt. som ERP-konsulent
  • Erfaring med løn og tidsregistrering
  • Gode kommunikationsevner – også på Engelsk

Din personlige profil kunne se således ud:

Du er et venligt menneske med en høj faglighed og god autoritet. Du har gode samarbejdsevner og kan problemfrit begå dig i de forskellige brancher, som vi arbejder i. Du kan lide at have mange bolde i luften, men du er også i stand til at sige fra, hvis det går for stærkt. Du er pligtopfyldende og samvittighedsfuld, men du vil også, om nødvendigt, kunne række ud og bede om hjælp.

Vi tilbyder:

  • Spændende arbejdsplads med brug af de nyeste teknologier
  • Gode erfarne kollegaer
  • Hjemmearbejdsplads
  • Løn efter kvalifikationer

Om os:

SmartTID er en mindre virksomhed i rivende udvikling og vækst. Virksomheden har hovedkontor i Grindsted, region Sydjylland. Alle vore medarbejdere har hjemmearbejdspladser, så kommunikation og daglig kontakt foregår via skype, telefon og mails. Der vil også være fællesmøder i Grindsted. Kan du se dig selv som medarbejder i en mindre, dynamisk virksomhed, og har du mulighed for at arbejde hjemmefra på fuld tid, så send en ansøgning med tilhørende CV.

Ansøgningsfristen er den 21. januar 2019 kl. 12:00. Ansættelsessamtaler vil blive afviklet fredag den 25. januar 2019 og tirsdag den 29. januar 2019.

Ansøgning og CV. sendes pr. mail til: lc@smarttid.dk Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte konsulentchef Kent Weel Sørensen på tlf. nr. 70200795

SMARTTID ApSGrindsted2018-12-17T00:00:002019-01-21T00:00:00
329926312Head of SEORobot Hos OnlinePartners søger vi en passioneret og erfaren SEO-specialist, der kan stå i spidsen for et team, som brænder for online marketing og for at skabe fremragende resultater for vores kunder. Du bliver den rollemodel, som proaktivt kan udfordre, motivere og inspirere til kontinuerligt at søge nye veje til de bedste løsninger, der sikrer vækst og bringer vores kunder i front. Som Head of SEO bliver du en vigtig sparringspartner for forretningsudviklere og andre kollegaer hos OnlinePartners. Det er derfor et must, at du holder dig opdateret på den nyeste viden inden for området, så du altid er på forkant med de nyeste teknologier. Dine opgaver og ansvarsområder Kontinuerlig udvikling af teamets kompetencer og vidensniveau Hands-on SEO - herunder bl.a. SEO-handlingsplaner, søgeordsstrategier og potentialeanalyser Projektledelse og kundedialog med egen kundeportefølje Afholdelse af SEO-workshops og møder med både kunder og kollegaer Vi tilbyder Et spændende job der tager din egen personlige og faglige udvikling til nye højder En hverdag i et spændende og ambitiøst digitalt marketing bureau, hvor tingene går stærkt, og der er kort fra id til handling Masser af faglige udfordringer Dejlige kollegaer og en sød kontorhund Gode karrieremuligheder i takt med øgede kompetencer og vidensniveau Lækker frokostordning Massage-ordning En uformel organisation hvor alle har indflydelse på virksomheden Løn efter kvalifikationer Bordtennis og diverse sociale arrangementer Se mere om OnlinePartners her https: www.onlinepartners.dk om-os og https: www.onlinepartners.dk om-os karriere Vi forventer, at du har et solidt og praktisk kendskab til SEO kan dokumentere skabte SEO-resultater - gerne fra forskellige cases har indgående kendskab til relevante værktøjer på markedet, som du effektivt kan bruge i kundernes løsninger holder dig opdateret på nyeste viden inden for dit felt brænder for at indgå i den operationelle drift sammen med dine kollegaer Pionerånd, humor og vinderkultur præger hverdagen Hos OnlinePartners går vi gerne forrest i branchen og er med til at præsentere nyeste viden. Det gør vi blandt andet via vores konference, SEOday, samt vores SEO Business Diploma-uddannelse. Du bliver tilbudt et job i en virksomhed, der er first movers og tør udfordre de traditionelle metoder. Vi sætter barrieren højt og er motiveret og drevet af at skabe succes gennem nye løsninger. For dig betyder det en karrieremulighed ud over det sædvanlige. Din ansøgning Finder du jobbet interessant, så send CV og ansøgning snarest. Har du har spørgsmål til stillingen, så kontakt venligst CEO Rune Hansen på e-mail: rune@onlinepartners.dk eller på tlf.: 45 26 74 01 09

Hos OnlinePartners søger vi en passioneret og erfaren SEO-specialist, der kan stå i spidsen for et team, som brænder for online marketing og for at skabe fremragende resultater for vores kunder. Du bliver den rollemodel, som proaktivt kan udfordre, motivere og inspirere til kontinuerligt at søge nye veje til de bedste løsninger, der sikrer vækst og bringer vores kunder i front.

Som Head of SEO bliver du en vigtig sparringspartner for forretningsudviklere og andre kollegaer hos OnlinePartners. Det er derfor et must, at du holder dig opdateret på den nyeste viden inden for området, så du altid er på forkant med de nyeste teknologier.

Dine opgaver og ansvarsområder

  • Kontinuerlig udvikling af teamets kompetencer og vidensniveau
  • Hands-on SEO - herunder bl.a. SEO-handlingsplaner, søgeordsstrategier og potentialeanalyser
  • Projektledelse og kundedialog med egen kundeportefølje
  • Afholdelse af SEO-workshops og møder med både kunder og kollegaer

Vi tilbyder

  • Et spændende job der tager din egen personlige og faglige udvikling til nye højder
  • En hverdag i et spændende og ambitiøst digitalt marketing bureau, hvor tingene går stærkt, og der er kort fra idé til handling
  • Masser af faglige udfordringer
  • Dejlige kollegaer og en sød kontorhund
  • Gode karrieremuligheder i takt med øgede kompetencer og vidensniveau
  • Lækker frokostordning
  • Massage-ordning
  • En uformel organisation hvor alle har indflydelse på virksomheden
  • Løn efter kvalifikationer
  • Bordtennis og diverse sociale arrangementer
  • Se mere om OnlinePartners her https://www.onlinepartners.dk/om-os/ og https://www.onlinepartners.dk/om-os/karriere/ 

Vi forventer, at du

  • har et solidt og praktisk kendskab til SEO 
  • kan dokumentere skabte SEO-resultater - gerne fra forskellige cases
  • har indgående kendskab til relevante værktøjer på markedet, som du effektivt kan bruge i kundernes løsninger
  • holder dig opdateret på nyeste viden inden for dit felt
  • brænder for at indgå i den operationelle drift sammen med dine kollegaer

Pionerånd, humor og vinderkultur præger hverdagen

Hos OnlinePartners går vi gerne forrest i branchen og er med til at præsentere nyeste viden. Det gør vi blandt andet via vores konference, SEOday, samt vores SEO Business Diploma-uddannelse.

Du bliver tilbudt et job i en virksomhed, der er first movers og tør udfordre de traditionelle metoder. Vi sætter barrieren højt og er motiveret og drevet af at skabe succes gennem nye løsninger. For dig betyder det en karrieremulighed ud over det sædvanlige.

Din ansøgning

Finder du jobbet interessant, så send CV og ansøgning snarest.

Har du har spørgsmål til stillingen, så kontakt venligst CEO Rune Hansen på e-mail: rune@onlinepartners.dk eller på tlf.: +45 26 74 01 09

 

ONLINEPARTNERS ApSKolding2018-12-12T00:00:002019-02-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Forretningsorienteret CRM Konsulent

LINAK A/S

Nordborg
Forretningsorienteret CRM KonsulentLINAK vækster, og derfor søger vi endnu en CRM konsulent der kan styrke vores tekniske kompetencer internt. Hovedopgaven vil bestå af konsulentopgaver indenfor Microsoft Dynamics 365, samt tilpasning og konfigurati...
Indrykket:17. januar 2019
Udløbsdato:20. januar 2019

UCRS SØGER IT-SUPPORTER TIL IT-AFDELINGEN

UDDANNELSESCENTER RINGKØBING-SKJERN

Skjern
Kan du lide at arbejde med unge og voksne? Hvis ja - så er jobbet som IT-supporter på UddannelsesCenter Ringkøbing Skjern måske noget for dig.Vi kan tilbyde dig en udfordrende, selvstændig, alsidig og udadvendt stilling som IT-supporter hos UCRS. Fa...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:29. januar 2019

IT system-/driftskonsulent

Herning Kommune

Herning
Til udvidelse af vores IT drift- og serverteam i Herning Kommune, søger vi ny kollega, og at det lige netop er dig skyldes, at du anser dig selv som en dygtig og ansvarsbevidst system- driftskonsulent.I Herning Kommune favner vi bredt, derfor skal d...
Indrykket:10. januar 2019
Udløbsdato:3. februar 2019

SmartTID søger Implementeringskonsulent

SMARTTID ApS

Grindsted
Vi har travlt hos SmartTID, og søger derfor pr. 1. marts 2019 en implementeringskonsulent, som skal være med til at implementere SmartTID hos nye kunder. Vi forestiller os du har erfaring som konsulent inden for ERP branchen eller lignende. Du skal ...
Indrykket:17. december 2018
Udløbsdato:21. januar 2019

Head of SEO

ONLINEPARTNERS ApS

Kolding
Hos OnlinePartners søger vi en passioneret og erfaren SEO-specialist, der kan stå i spidsen for et team, som brænder for online marketing og for at skabe fremragende resultater for vores kunder. Du bliver den rollemodel, som proaktivt kan udfordre, ...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:5. februar 2019