Erfaren it-supporter der kan yde den bedste service i spændende cloud virksomhed

Itavis er et fremadstræbende hus, der vægter kunder og service som noget af det vigtigste i vores virke. I mere end 17 år har vi fra vores hovedkontor på Strandvejen i Klampenborg, hjulpet virksomheder med deres IT-behov. Det gør vi ved hjælp af veluddannede og motiverede kollegaer, der har fokus på samarbejde og dialogbaseret rådgivning. Der sker noget i vores forretning, og derfor skal vi nu vi bruge en rutineret it-supporter til vores Operations Center.

 

Om jobbet

I et ambitiøst og målrettet miljø, hvor kunder og faglig sparring er i centrum, skal du yde support og fejlsøgning. Du vil til dagligt være en del af vores Operations Center.

 

Jobbet indebærer, at du skal veksle mellem at være on-site support hos vores kunder, og til stede i afdelingen på vores hovedkontor på Strandvejen. Der er stor bredde i opgaverne, og derfor er vi altid både pragmatiske og imødekommende, uanset problemet.

 

Om dig

Du tager dit job alvorligt, og du er stabil. Dit arbejde er målrettet i forhold til dine ansvarsområder. Det gør dig stolt at have udført et godt stykke arbejde, når du med dit store servicegen, har ydet førsteklasses hjælp til kunderne. Du skal have professionel erfaring indenfor:

 

  • Windows OS/Server (2008/R2, 2012/R2, 10)
  • VMWare ESXi / Hyper-V (Virtualisering)
  • Fejlsøgning/-rettelse (servere og brugerapplikationer)
  • Dokumentation
  • Netværk (DNS, DHCP, TCP/IP).

 

Din uddannelse har du taget inden for IT faget, og du har mere end 5 års erhvervserfaring med lignende opgaver. Sprogligt skal du kunneflydende dansk og engelsk, både i skrift og tale, og du har kørekort og egen bil.

 

Har du flere faglige kundskaber (VDI, XenApps, veeam, Powershell eller O365), er det en yderligere fordel.

 

Du kan forvente

Et arbejdsliv hvor vi har respekt for din kompetencer, og med interaktion på højt fagligt niveau – både med kunder og kollegaer. Vi sætter retning og mål for din succes, og din faglige fortsatte udvikling lægger os på sinde.

 

Arbejdsmiljøet er uformelt, og der er højt til loftet i de unikke omgivelser nord for København – også i overført betydning. Beslutninger kan træffes hurtigt i den flade organisationsstruktur, der hersker i virksomheden.

 

Læs mere om Itavis på deres hjemmeside.

 

Er det dig vi leder efter?

Så søg stillingen ved at sende en mail til job@all-recruit.dk. Vi holder samtaler løbende. Du kan få mere at vide om jobbet ved at ringe til Rekrutteringschef Søren Engesgaard på tlf.: 3021 2634.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330084419Phoenix-11572c9812019-09-05T00:00:00Erfaren it-supporter der kan yde den bedste service i spændende cloud virksomhed

Itavis er et fremadstræbende hus, der vægter kunder og service som noget af det vigtigste i vores virke. I mere end 17 år har vi fra vores hovedkontor på Strandvejen i Klampenborg, hjulpet virksomheder med deres IT-behov. Det gør vi ved hjælp af veluddannede og motiverede kollegaer, der har fokus på samarbejde og dialogbaseret rådgivning. Der sker noget i vores forretning, og derfor skal vi nu vi bruge en rutineret it-supporter til vores Operations Center.

 

Om jobbet

I et ambitiøst og målrettet miljø, hvor kunder og faglig sparring er i centrum, skal du yde support og fejlsøgning. Du vil til dagligt være en del af vores Operations Center.

 

Jobbet indebærer, at du skal veksle mellem at være on-site support hos vores kunder, og til stede i afdelingen på vores hovedkontor på Strandvejen. Der er stor bredde i opgaverne, og derfor er vi altid både pragmatiske og imødekommende, uanset problemet.

 

Om dig

Du tager dit job alvorligt, og du er stabil. Dit arbejde er målrettet i forhold til dine ansvarsområder. Det gør dig stolt at have udført et godt stykke arbejde, når du med dit store servicegen, har ydet førsteklasses hjælp til kunderne. Du skal have professionel erfaring indenfor:

 

  • Windows OS/Server (2008/R2, 2012/R2, 10)
  • VMWare ESXi / Hyper-V (Virtualisering)
  • Fejlsøgning/-rettelse (servere og brugerapplikationer)
  • Dokumentation
  • Netværk (DNS, DHCP, TCP/IP).

 

Din uddannelse har du taget inden for IT faget, og du har mere end 5 års erhvervserfaring med lignende opgaver. Sprogligt skal du kunneflydende dansk og engelsk, både i skrift og tale, og du har kørekort og egen bil.

 

Har du flere faglige kundskaber (VDI, XenApps, veeam, Powershell eller O365), er det en yderligere fordel.

 

Du kan forvente

Et arbejdsliv hvor vi har respekt for din kompetencer, og med interaktion på højt fagligt niveau – både med kunder og kollegaer. Vi sætter retning og mål for din succes, og din faglige fortsatte udvikling lægger os på sinde.

 

Arbejdsmiljøet er uformelt, og der er højt til loftet i de unikke omgivelser nord for København – også i overført betydning. Beslutninger kan træffes hurtigt i den flade organisationsstruktur, der hersker i virksomheden.

 

Læs mere om Itavis på deres hjemmeside.

 

Er det dig vi leder efter?

Så søg stillingen ved at sende en mail til job@all-recruit.dk. Vi holder samtaler løbende. Du kan få mere at vide om jobbet ved at ringe til Rekrutteringschef Søren Engesgaard på tlf.: 3021 2634.

Itavis er et fremadstræbende hus, der vægter kunder og service som noget af det vigtigste i vores virke. I mere end 17 år har vi fra vores hovedkontor på Strandvejen i Klampenborg, hjulpet virksomheder med deres IT-behov. Det gør vi ved hjælp af veluddannede og motiverede kollegaer, der har fokus på samarbejde og dialogbaseret rådgivning. Der sker noget i vores forretning, og derfor skal vi nu vi bruge en rutineret it-supporter til vores Operations Center. Om jobbet I et ambitiøst og målrettet miljø, hvor kunder og faglig sparring er i centrum, skal du yde support og fejlsøgning. Du vil til dagligt være en del af vores Operations Center. Jobbet indebærer, at du skal veksle mellem at være on-site support hos vores kunder, og til stede i afdelingen på vores hovedkontor på Strandvejen. Der er stor bredde i opgaverne, og derfor er vi altid både pragmatiske og imødekommende, uanset problemet. Om dig Du tager dit job alvorligt, og du er stabil. Dit arbejde er målrettet i forhold til dine ansvarsområder. Det gør dig stolt at have udført et godt stykke arbejde, når du med dit store servicegen, har ydet førsteklasses hjælp til kunderne. Du skal have professionel erfaring indenfor: Windows OS Server (2008 R2, 2012 R2, 10) VMWare ESXi Hyper-V (Virtualisering) Fejlsøgning -rettelse (servere og brugerapplikationer) Dokumentation Netværk (DNS, DHCP, TCP IP). Din uddannelse har du taget inden for IT faget, og du har mere end 5 års erhvervserfaring med lignende opgaver. Sprogligt skal du kunneflydende dansk og engelsk, både i skrift og tale, og du har kørekort og egen bil. Har du flere faglige kundskaber (VDI, XenApps, veeam, Powershell eller O365), er det en yderligere fordel. Du kan forvente Et arbejdsliv hvor vi har respekt for din kompetencer, og med interaktion på højt fagligt niveau både med kunder og kollegaer. Vi sætter retning og mål for din succes, og din faglige fortsatte udvikling lægger os på sinde. Arbejdsmiljøet er uformelt, og der er højt til loftet i de unikke omgivelser nord for København også i overført betydning. Beslutninger kan træffes hurtigt i den flade organisationsstruktur, der hersker i virksomheden. Læs mere om Itavis på deres hjemmeside. Er det dig vi leder efter? Så søg stillingen ved at sende en mail til job@all-recruit.dk. Vi holder samtaler løbende. Du kan få mere at vide om jobbet ved at ringe til Rekrutteringschef Søren Engesgaard på tlf.: 3021 2634.11jobnet11572c98100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-29T00:00:0000000EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3601698All Recruit ApS11Strandvejen 8632930KlampenborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent817522JobNet5038951503895110003-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=11572c98https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=11572c98https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=11572c98&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=11572c98&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/3.jpgErfaren it-supporter der kan yde den bedste service i spændende cloud virksomhed12009781Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT362597972noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330098882Kørende IT-tekniker hos PC Service Center.Robot PC Service Center søger en tekniker med kørekort. PC Service Center består i dag af 5 servicebutikker i hovedstadsområdet. Ud over de fysiske butikker har vi også en afdeling der udfører ekstern IT-service for private såvel som mindre virksomheder. Jobbet indeholder ansvaret for at udføre de tekniske opgaver og ligeledes at booke og aftale opgaver med de respektive kunder. Det er et krav at du har kørekort, og der vil blive stillet bil til rådighed i jobbet. De typiske arbejdsopgaver omfatter: opsætning af trådløstnetværk, installation af printere, opsætning af IT-udstyr, opsætning af software og programmer, diverse fejlsøgninger. Din profil skal indeholde nedenstående punkter: - Du kan lide at betjene og servicere kunder - Du har teknisk erfaring enten fra job eller uddannelse - Du kan samle og fejlsøge en PC såvel som en bærbar - Du kan bevare overblikket og koncentrationen i stressede situationer - Du er serviceminded, ansvarsfuld, loyal og hæderlig - Du kan arbejde selvstændigt, såvel som i team. - Du kan tale og skrive dansk og engelsk Vi tilbyder dig: - Fast grundløn og mulighed for provision. - Faglig og personlig udvikling. - Udfordrende opgaver i et hektisk miljø. - Mulighed for uddannelse indenfor specifikke tekniske områder. Send en ansøgning: Såfremt du opfylder ovenstående krav, er du velkommen til at sende os en ansøgning på alex@pcservicecenter.dk Din ansøgning skal indeholde følgende: - Ansøgning - CV - Foto af ansøger Ansøgninger der mangler en af ovenstående 3 punkter kommer ikke i betragtning.

PC Service Center søger en tekniker med kørekort.


PC Service Center består i dag af 5 servicebutikker i hovedstadsområdet. Ud over de fysiske butikker har vi også en afdeling der udfører ekstern IT-service for private såvel som mindre virksomheder.

Jobbet indeholder ansvaret for at udføre de tekniske opgaver og ligeledes at booke og aftale opgaver med de respektive kunder. Det er et krav at du har kørekort, og der vil blive stillet bil til rådighed i jobbet.
De typiske arbejdsopgaver omfatter: opsætning af trådløstnetværk, installation af printere, opsætning af IT-udstyr, opsætning af software og programmer, diverse fejlsøgninger.


Din profil skal indeholde nedenstående punkter:

- Du kan lide at betjene og servicere kunder
- Du har teknisk erfaring enten fra job eller uddannelse
- Du kan samle og fejlsøge en PC såvel som en bærbar
- Du kan bevare overblikket og koncentrationen i stressede situationer
- Du er serviceminded, ansvarsfuld, loyal og hæderlig
- Du kan arbejde selvstændigt, såvel som i team.
- Du kan tale og skrive dansk og engelsk

Vi tilbyder dig:


- Fast grundløn og mulighed for provision.
- Faglig og personlig udvikling.
- Udfordrende opgaver i et hektisk miljø.
- Mulighed for uddannelse indenfor specifikke tekniske områder.

 
Send en ansøgning:

Såfremt du opfylder ovenstående krav,  er du velkommen til at sende os en ansøgning på alex@pcservicecenter.dk

Din ansøgning skal indeholde følgende:

- Ansøgning
- CV
- Foto af ansøger

Ansøgninger der mangler en af ovenstående 3 punkter kommer ikke i betragtning.

 

ECOMMUNICATION A/SHolte2019-10-02T00:00:002019-11-25T00:00:00
330102442Apple ACMT/IOS TeknikerRobot Brænder du for at arbejde med Apple Produkter som Macbooks, Imac, IPhone og Ipad? Så er du måske vores nye Apple certificeret tekniker (ACMT). Mentech A S har forygende travlt og derfor søger vi nye Apple teknikere til vores hovedafdeling i Glostrup..Der er gode udviklingsmuligheder i jobbet. Vi er Apple Premium service provider, så du kommer til at indgå i et team af de bedste teknikere i Norden.Derudover er vi Samsung, Acer og Huawei Autoriseret service center. Vi forventer at : Du er udadvendt, præsentabel og smilende Du har erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs Du har gerne ACMT certificeringl Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt Du skal kunne tale og skrive dansk på modersmåls niveau. Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den aller bedste service Vi tilbyder : - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed - En ungt team af gode kollegaer og højt humør - En god løn, og fordelagtige arbejdstider - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet - Mulighed for videreuddannelse inden for faget - Mulighed for udvikling. Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.

Brænder du for at  arbejde med Apple Produkter som Macbooks, Imac, IPhone og Ipad?

Så er du måske vores nye Apple certificeret tekniker (ACMT).  

Mentech A/S har forygende travlt og derfor søger vi nye Apple teknikere til vores hovedafdeling i Glostrup..Der er gode udviklingsmuligheder i jobbet.
Vi er Apple Premium service provider, så du kommer til at indgå i et team af de bedste teknikere i Norden.Derudover er vi Samsung, Acer og Huawei Autoriseret service center.

Vi forventer at :

  • Du er udadvendt, præsentabel og smilende
  • Du har erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs 
  • Du har gerne ACMT certificeringl
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal kunne tale og skrive dansk på modersmåls niveau. 
  • Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den aller bedste service

Vi tilbyder :

  • - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • - En ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • - En god løn, og fordelagtige arbejdstider
  • - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø 
  • - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet 
  • - Mulighed for videreuddannelse inden for faget
  • - Mulighed for udvikling.

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

MENTECH GLOSTRUP A/SGlostrup2019-10-08T00:00:002019-11-29T00:00:00
330101377Teamleder til hotline i softwarevirksomhedRobot Kan du engagere og motivere et team, så vores kunder får den bedste serviceoplevelse? Måske har du været teamleder for et mindre team, eller har ambitioner om dette - vi søger nemlig dig, som sprudler med entusiasme og vil skabe den bedste oplevelse for medarbejdere og kunder i verdens mest spændende fagområde. Vi søger lige nu en teamleder, som kan stå i spidsen for vores hotline afdeling. Vi leder efter dig, der kan planlægge, motivere, koordinere og tage ansvar for afdelingen i en travl hverdag. Du vil have din daglige gang i hotline, hvor din vigtigste opgave bliver den daglige ledelse af medarbejderne i hotline, hvilket indebærer at kunne få dine medarbejdere til at rette fokus mod kernens opgave samt den gode kundeoplevelse, så kunden får en fuldendt serviceoplevelse. Arbejdsopgaver Daglig ledelse af hotline teamet Sikre coaching og udvikling af alle medarbejdere Sikre planlægning af opgaver og fokusområder God kommunikation og samarbejde med husets andre afdelinger og kunder Ressourceplanlægning, herunder ansvar for rekruttering, ansættelser og udvikling Planlægning af ferie, fravær, træning og vagtplaner i tæt samarbejde med kundechef Deltage i implementeringer og projekter i kundeservice og på tværs af organisationen Gennemgang, opfølgning og kvalitetssikring af indrapporterede kundesager Bemanding på telefonen ved spidsbelastning Rapportering og statistik på telefoner, samtaletider, mails og effektivitet i afdelingen Om jobbet Vi modtager i gennemsnit 800 henvendelser om ugen, fordelt på forskellige produkter. Ofte vil spørgsmålene kræve nærmere undersøgelse, hvorfor du også kommer til at have tæt kontakt til vores andre afdelinger. Vi er en afdeling med mange facetter og kan tilbyde en alsidig hverdag, hvor du vil få en bred viden og forståelse for A-Datas produkter og sundhedssektoren. Hotline består af otte ildsjæle, som brænder for at give kunden den bedste kundeoplevelse. I supporten arbejder medarbejderne rigtig tæt sammen, så du vil blive en del af et stærkt team, som hjælper hinanden på kryds og tværs. Ind i mellem løser Hotlines medarbejdere også andre opgaver såsom hjemmesider, VPN, backup for kunder samt hjælper med at forberede konverteringer af nye kunder. Vigtigst af alt skal kunden mærke, at der er en oprigtig interesse for at hjælpe. Du vil naturligvis få den nødvendige oplæring, så du hurtigst muligt kan begynde at arbejde selvstændigt med opgaverne. Din profil Har gerne erfaring fra lign. stilling i dag eller ser dette som din næste, naturlige udfordring uddannet inden for service og eller kundeoplevelser Analytisk, struktureret og procesorienteret Løsningsorienteret og selvstændig af natur Overblik, ser mønstre og går gerne forrest Empatisk, nysgerrig, serviceminded og ligefrem Omstillingsparat, fleksibel og har et højt drive Lyst til at udvikle dine omgivelser og god til at lede og fordele Erfaring med forandringsledelse er en fordel Du har flair for IT Du er flydende i dansk og god til at kommunikere i skrift og tale Du har kørekort B Samarbejde på tværs af afdelinger er centralt, for at vi kan yde den bedste service og kvalitet, så det er vigtigt, at du har lyst til indgå i et tæt, positivt og forpligtende samarbejde med dine kollegaer. Som person er du glad, ansvarsbevidst og engageret. Du bidrager positivt til vores fællesskab og er en stabil kollega, som man samtidig kan sparre med. Om A-Data A-Data er en højt specialiseret virksomhed, som udvikler softwareløsninger til sundhedsvæsenet og medlemsorganisationer. Vores primære produkt er journal-, administrations- og regnskabssystemer til læger, tandlæger, privathospitaler og fodterapeuter. Hos A-Data arbejder vi hver dag for at være de bedste, hvor vi lægger vægt på udvikling, driftssikkerhed og support. Det er vores mål at være den samarbejdspartner, som leverer den bedste service og kvalitet. Fornuftig balance mellem privat- og arbejdsliv Vi tilbyder en interessant og afvekslende fuldtidsstilling i et spændende miljø med gode medarbejdervilkår. Vi har en åben og uformel omgangstone med fokus på den enkelte medarbejders trivsel og udvikling. Vi sætter pris på humor, engagement og fællesskab og har en fornuftig balance mellem privat- og arbejdsliv. Udover at blive ansat i en virksomhed, som er frontløber inden for den digitale sundhedsreform, bliver du en del af en virksomhed med en masse søde kollegaer, hvor kaffe, kage og god stemning er i højsædet. Løn efter kvalifikationer. Straffeattest skal kunne forevises på forlangende. Din arbejdsplads vil hovedsagelig være i Rødovre. Arbejdstiden er hverdage med vekslende arbejdstider fra kl. 7.30-16.30. Kontakt Send din ansøgning og CV til job@a-data.dk Ansøgningen mærkes Teamleder til hotline i emnefeltet. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Beate Gade på tlf. 38 77 00 40. Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

Kan du engagere og motivere et team, så vores kunder får den bedste serviceoplevelse? Måske har du været teamleder for et mindre team, eller har ambitioner om dette - vi søger nemlig dig, som sprudler med entusiasme og vil skabe den bedste oplevelse for medarbejdere og kunder i verdens mest spændende fagområde.

Vi søger lige nu en teamleder, som kan stå i spidsen for vores hotline afdeling. Vi leder efter dig, der kan planlægge, motivere, koordinere og tage ansvar for afdelingen i en travl hverdag.

Du vil have din daglige gang i hotline, hvor din vigtigste opgave bliver den daglige ledelse af medarbejderne i hotline, hvilket indebærer at kunne få dine medarbejdere til at rette fokus mod kernens opgave samt den gode kundeoplevelse, så kunden får en fuldendt serviceoplevelse.

Arbejdsopgaver

  • Daglig ledelse af hotline teamet
  • Sikre coaching og udvikling af alle medarbejdere
  • Sikre planlægning af opgaver og fokusområder
  • God kommunikation og samarbejde med husets andre afdelinger og kunder
  • Ressourceplanlægning, herunder ansvar for rekruttering, ansættelser og udvikling
  • Planlægning af ferie, fravær, træning og vagtplaner i tæt samarbejde med kundechef
  • Deltage i implementeringer og projekter i kundeservice og på tværs af organisationen
  • Gennemgang, opfølgning og kvalitetssikring af indrapporterede kundesager
  • Bemanding på telefonen ved spidsbelastning
  • Rapportering og statistik på telefoner, samtaletider, mails og effektivitet i afdelingen

Om jobbet

Vi modtager i gennemsnit 800 henvendelser om ugen, fordelt på forskellige produkter. Ofte vil spørgsmålene kræve nærmere undersøgelse, hvorfor du også kommer til at have tæt kontakt til vores andre afdelinger.

Vi er en afdeling med mange facetter og kan tilbyde en alsidig hverdag, hvor du vil få en bred viden og forståelse for A-Datas produkter og sundhedssektoren.

Hotline består af otte ildsjæle, som brænder for at give kunden den bedste kundeoplevelse. I supporten arbejder medarbejderne rigtig tæt sammen, så du vil blive en del af et stærkt team, som hjælper hinanden på kryds og tværs. Ind i mellem løser Hotlines medarbejdere også andre opgaver såsom hjemmesider, VPN, backup for kunder samt hjælper med at forberede konverteringer af nye kunder.

Vigtigst af alt skal kunden mærke, at der er en oprigtig interesse for at hjælpe.

Du vil naturligvis få den nødvendige oplæring, så du hurtigst muligt kan begynde at arbejde selvstændigt med opgaverne.

Din profil

  • Har gerne erfaring fra lign. stilling i dag eller ser dette som din næste, naturlige udfordring
  • uddannet inden for service og/eller kundeoplevelser
  • Analytisk, struktureret og procesorienteret
  • Løsningsorienteret og selvstændig af natur
  • Overblik, ser mønstre og går gerne forrest
  • Empatisk, nysgerrig, serviceminded og ligefrem
  • Omstillingsparat, fleksibel og har et højt drive
  • Lyst til at udvikle dine omgivelser og god til at lede og fordele
  • Erfaring med forandringsledelse er en fordel
  • Du har flair for IT
  • Du er flydende i dansk og god til at kommunikere i skrift og tale 
  • Du har kørekort B

Samarbejde på tværs af afdelinger er centralt, for at vi kan yde den bedste service og kvalitet, så det er vigtigt, at du har lyst til indgå i et tæt, positivt og forpligtende samarbejde med dine kollegaer.

Som person er du glad, ansvarsbevidst og engageret. Du bidrager positivt til vores fællesskab og er en stabil kollega, som man samtidig kan sparre med.

Om A-Data

A-Data er en højt specialiseret virksomhed, som udvikler softwareløsninger til sundhedsvæsenet og medlemsorganisationer. Vores primære produkt er journal-, administrations- og regnskabssystemer til læger, tandlæger, privathospitaler og fodterapeuter. Hos A-Data arbejder vi hver dag for at være de bedste, hvor vi lægger vægt på udvikling, driftssikkerhed og support. Det er vores mål at være den samarbejdspartner, som leverer den bedste service og kvalitet.

Fornuftig balance mellem privat- og arbejdsliv

Vi tilbyder en interessant og afvekslende fuldtidsstilling i et spændende miljø med gode medarbejdervilkår. Vi har en åben og uformel omgangstone med fokus på den enkelte medarbejders trivsel og udvikling. Vi sætter pris på humor, engagement og fællesskab og har en fornuftig balance mellem privat- og arbejdsliv. Udover at blive ansat i en virksomhed, som er frontløber inden for den digitale sundhedsreform, bliver du en del af en virksomhed med en masse søde kollegaer, hvor kaffe, kage og god stemning er i højsædet.

Løn efter kvalifikationer. Straffeattest skal kunne forevises på forlangende.

Din arbejdsplads vil hovedsagelig være i Rødovre.

Arbejdstiden er hverdage med vekslende arbejdstider fra kl. 7.30-16.30.

Kontakt

Send din ansøgning og CV til job@a-data.dk

Ansøgningen mærkes "Teamleder til hotline" i emnefeltet.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Beate Gade på tlf. 38 77 00 40. Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

A-DATA A/SRødovre2019-10-04T00:00:002019-11-26T00:00:00
330098920We are looking for a dedicated IT consultantRobot Are you our new colleague? Are you passionate about providing high quality and professional service to customers and colleagues? Do you feel like and have the ability to engaging in operation, implementation, support and user IT? Do you like to work in a busy IT department? Then you might be our new colleague. About the job? Under the authority and operational direction of the Assistant Group Director of IT in the BC Hospitality Group, you will have your daily routine in an informal and busy department consisting of 5 employees. Here we share the responsibility for ensuring and further developing an efficient and secure IT operating environment that supports the group s IT strategy. As a 1st line technical supporter, you will work with quality, user satisfaction and knowledge sharing. Your responsibility is to provide technical support via phone and via our case management system (ServiceDeskPlus). Your workplace will be both at Bella Center Copenhagen, where we have our head office, as well as at our 3 hotels, Copenhagen Marriott Hotel, AC Hotel Bella Sky and Crowne Plaza Copenhagen Towers, where you will get a good understanding of the applicable IT requirements in connection with hotel operations. On workdays, you receive calls and ServiceDesk user inquiries and resolve their IT challenges, which may include problems with PCs, the Office package, etc. We also serve users who have network challenges, problems with IP mobile phones and everything else concerning the IT sector. If you have any questions about the position, please contact Assistant Group Director of IT, Carina Nørklit, at can@bchg.dk In connection with the employment, you can present a clean criminal record. The applications are processed on an ongoing basis and interviews will be carried out on an ongoing basis. Tasks Among other things, your tasks will consist of: Server operation management and documentation with external partners 1st and 2nd level support for all group companies concerning the solutions that IT provides Participation in IT projects in the group in cross-sectoral collaboration Updating user policies Internal documentation Ad hoc IT support in connection with exhibitions customer events at Bella Center Copenhagen and at our hotels About you You have an IT degree and likewise experience and knowledge from a similar position in a medium-sized company or a hosting provider. In addition, you have: Knowledge of Microsoft Active Directory and user administration In-depth knowledge of Microsoft Windows 8.1 and 10 Knowledge of troubleshooting on Microsoft Office 2013, 2016, O365 Knowledge of support for smartphones (iOS and Android) Good communication skills and the ability to communicate technical issues to the users in Danish and English Knowledge of simple Cisco configurations (CCNA courses or similar) and Linux is an advantage Personal skills: Most importantly, you prioritize further developing yourself and are not afraid to embark on new tasks. As a person, you are self-reliant and exercise responsibility in relation to tasks, and you work diligently and solution-oriented. You meet your deadlines and agreements, you keep calm and understand how to prioritize your time effectively. You also work structured and can document your work through guidance and instructions. Not least, you are flexible in terms of entering into multiple roles, where your approach is always professional and welcoming. Considered creativity is a welcome plus. Generally, you should enjoy a varying and unpredictable working day at a fast pace and expect to move around on all of the group s premises. Last but not least, cheerfulness and a positive attitude constitute significant quality features for us. About the company We offer an extrovert position in an event-driven organization that is informal, dynamic and constantly evolving. At BC Hospitality Group, we value diversity and therefore encourage everyone qualified to apply regardless of gender, age, disability, ethnic background, religion and sexual orientation. BC Hospitality Group, has more than 1,580 hotel rooms, 162 meeting and conference rooms and approx. 200,000 square metres of conference, meeting and event facilities with capacity for more than 30,000 people. BC Hospitality Group has approximately 2,000 employees, of whom approximately 750 are permanent staff and an annual revenue of almost DKK 1 billion. BC Hospitality Group A S is one of Denmark s largest companies within hotels, conferences, trade fairs and hospitality. The company consists of: Bella Center Copenhagen, Scandinavia s largest exhibition and conference centre Comwell Conference Center Copenhagen, Denmark s largest conference centre Crowne Plaza Copenhagen Towers, Denmark s leading hotel within sustainability AC Hotel Bella Sky Copenhagen, the largest designer hotel in Scandinavia Marriott Copenhagen, one of Copenhagen s best-known, five-star hotels CIFF, northern Europe s leading fashion fair - CIFF Showrooms, Scandinavia s largest fashion house for professionals with more than 16,000 sqm of permanent showrooms. International House, Bella Center Copenhagen s office hotel rent out offices from 11 sqm to 300 sqm.

Are you our new colleague?

Are you passionate about providing high quality and professional service to customers and colleagues? Do you feel like and have the ability to engaging in operation, implementation, support and user IT? Do you like to work in a busy IT department? Then you might be our new colleague.

 

About the job?

Under the authority and operational direction of the Assistant Group Director of IT in the BC Hospitality Group, you will have your daily routine in an informal and busy department consisting of 5 employees. Here we share the responsibility for ensuring and further developing an efficient and secure IT operating environment that supports the group’s IT strategy.

As a 1st line technical supporter, you will work with quality, user satisfaction and knowledge sharing. Your responsibility is to provide technical support via phone and via our case management system (ServiceDeskPlus).

Your workplace will be both at Bella Center Copenhagen, where we have our head office, as well as at our 3 hotels, Copenhagen Marriott Hotel, AC Hotel Bella Sky and Crowne Plaza Copenhagen Towers, where you will get a good understanding of the applicable IT requirements in connection with hotel operations.

On workdays, you receive calls and ServiceDesk user inquiries and resolve their IT challenges, which may include problems with PCs, the Office package, etc. We also serve users who have network challenges, problems with IP/mobile phones and everything else concerning the IT sector.

If you have any questions about the position, please contact Assistant Group Director of IT, Carina Nørklit, at can@bchg.dk

In connection with the employment, you can present a clean criminal record.

The applications are processed on an ongoing basis and interviews will be carried out on an ongoing basis.

 

Tasks

Among other things, your tasks will consist of:

  • Server operation management and documentation with external partners
  • 1st and 2nd level support for all group companies concerning the solutions that IT provides
  • Participation in IT projects in the group in cross-sectoral collaboration
  • Updating user policies
  • Internal documentation
  • Ad hoc IT support in connection with exhibitions/customer events at Bella Center Copenhagen and at our hotels

 

About you

You have an IT degree and likewise experience and knowledge from a similar position in a medium-sized company or a hosting provider.

In addition, you have:

  • Knowledge of Microsoft Active Directory and user administration
  • In-depth knowledge of Microsoft Windows 8.1 and 10
  • Knowledge of troubleshooting on Microsoft Office 2013, 2016, O365
  • Knowledge of support for smartphones (iOS and Android)
  • Good communication skills and the ability to communicate technical issues to the users in Danish and English
  • Knowledge of simple Cisco configurations (CCNA courses or similar) and Linux is an advantage 

Personal skills:

  • Most importantly, you prioritize further developing yourself and are not afraid to embark on new tasks.
  • As a person, you are self-reliant and exercise responsibility in relation to tasks, and you work diligently and solution-oriented.
  • You meet your deadlines and agreements, you keep calm and understand how to prioritize your time effectively.
  • You also work structured and can document your work through guidance and instructions.
  • Not least, you are flexible in terms of entering into multiple roles, where your approach is always professional and welcoming.
  • Considered creativity is a welcome plus.

Generally, you should enjoy a varying and unpredictable working day at a fast pace and expect to move around on all of the group’s premises.

Last but not least, cheerfulness and a positive attitude constitute significant quality features for us.

 

About the company

We offer an extrovert position in an event-driven organization that is informal, dynamic and constantly evolving.

At BC Hospitality Group, we value diversity and therefore encourage everyone qualified to apply regardless of gender, age, disability, ethnic background, religion and sexual orientation.

 

BC Hospitality Group, has more than 1,580 hotel rooms, 162 meeting and conference rooms and approx. 200,000 square metres of conference, meeting and event facilities with capacity for more than 30,000 people.

BC Hospitality Group has approximately 2,000 employees, of whom approximately 750 are permanent staff and an annual revenue of almost DKK 1 billion.

BC Hospitality Group A/S is one of Denmark's largest companies within hotels, conferences, trade fairs and hospitality. The company consists of: Bella Center Copenhagen, Scandinavia’s largest exhibition and conference centre – Comwell Conference Center Copenhagen, Denmark’s largest conference centre – Crowne Plaza Copenhagen Towers, Denmark’s leading hotel within sustainability – AC Hotel Bella Sky Copenhagen, the largest designer hotel in Scandinavia – Marriott Copenhagen, one of Copenhagen’s best-known, five-star hotels – CIFF, northern Europe’s leading fashion fair - CIFF Showrooms, Scandinavia's largest fashion house for professionals with more than 16,000 sqm of permanent showrooms. – International House, Bella Center Copenhagen’s office hotel rent out offices from 11 sqm to 300 sqm.

BC Hospitality Group A/SKøbenhavn S2019-10-02T00:00:002019-10-27T00:00:00
330095957IT-konsulent der kan holde mange bolde i luftenRobot Lidt om os selv it-r er en veldrevet og succesrig IT-virksomhed med hovedkontori København. Vi er blevet udnævnt til Gazelle af Børsen i 3 år i træk, er 3402-certificeret, AAA-kreditrated og vi vokser stadig. Vi er pt. 25 medarbejdere i København og Sydjylland, der supporterer og vedligeholder virksomheders IT-infrastruktur og systemer, og søger nu en kompetent kollega til vores kontor i København Ø med flair for IT og mulighederne deri. Jobbet Vi har brug for en kollega der kan identificere et problem, nedbryde det i løsbare elementer og implementere løsningen hos vores kunder. Vi søger en servicemindet og udadvendt person med sans for struktureret arbejde og kvalitet. Du skal selvstændigt, dog med støtte fra virksomhedens vidensgrundlag, medvirke til at løse en række driftsmæssige opgaver som f.eks. helpdesk, onsite service, konfigurering af IT-udstyr, dokumentation, opgraderinger og generel bistand vedr. IT-mæssige områder for vores kunder. Vores forventninger til dig Du skal have en præsentabel fremtræden. Du skal have kørekort. Du skal have en solid grunderfaring med installation og brugen af PC´ere, servere og deres hardwareopsætning. Du skal være villig til at indgå i et team der alle giver sig 100 for opgaven. Hvis du har erfaringer med Office 365, AD og bevis på din Microsoft viden i form af en MCP 70-410 eller lignende er det at foretrække. Du har en teknisk IT-baggrund enten uddannelsesmæssigt eller fra et tidligere job. Du er villig til at blive testet på din IT-viden ved en eventuel samtale. Vi tilbyder At blive en del af vores supportteam Selvstændigt ansvar for opgaver og projekter Et spændende og udviklende miljø En ung virksomhed med højt humør Løn og medarbejdergoder efter kvalifikationer Yderligere oplysninger og ansøgning Hvis du vil vide mere om stillingen kontakt da direktør Kim Pichard Nielsen på tlf. 70 26 16 17 eller mail til kpn@it-r.dk En eventuel ansøgning fremsendes, med billede, på mail job@it-r.dk

Lidt om os selv

it-r er en veldrevet og succesrig IT-virksomhed med hovedkontori København. Vi er blevet udnævnt til Gazelle af Børsen i 3 år i træk, er 3402-certificeret, AAA-kreditrated og vi vokser stadig. Vi er pt. 25 medarbejdere i København og Sydjylland, der supporterer og vedligeholder virksomheders IT-infrastruktur og –systemer, og søger nu en kompetent kollega til vores kontor i København Ø med flair for IT og mulighederne deri.

 

Jobbet

Vi har brug for en kollega der kan identificere et problem, nedbryde det i løsbare elementer og implementere løsningen hos vores kunder. Vi søger en servicemindet og udadvendt person med sans for struktureret arbejde og kvalitet. Du skal selvstændigt, dog med støtte fra virksomhedens vidensgrundlag, medvirke til at løse en række driftsmæssige opgaver som f.eks. helpdesk, onsite service, konfigurering af IT-udstyr, dokumentation, opgraderinger og generel bistand vedr. IT-mæssige områder for vores kunder.

 

Vores forventninger til dig

Du skal have en præsentabel fremtræden. Du skal have kørekort. Du skal have en solid grunderfaring med installation og brugen af PC´ere, servere og deres hardwareopsætning. Du skal være villig til at indgå i et team der alle giver sig 100% for opgaven. Hvis du har erfaringer med Office 365, AD og bevis på din Microsoft viden i form af en MCP 70-410 eller lignende er det at foretrække. Du har en teknisk IT-baggrund enten uddannelsesmæssigt eller fra et tidligere job. Du er villig til at blive testet på din IT-viden ved en eventuel samtale.

 

Vi tilbyder

  • At blive en del af vores supportteam
  • Selvstændigt ansvar for opgaver og projekter
  • Et spændende og udviklende miljø
  • En ung virksomhed med højt humør
  • Løn og medarbejdergoder efter kvalifikationer

 

Yderligere oplysninger og ansøgning

Hvis du vil vide mere om stillingen kontakt da direktør Kim Pichard Nielsen på tlf. 70 26 16 17 eller mail til kpn@it-r.dk

 

En eventuel ansøgning fremsendes, med billede, på mail job@it-r.dk

IT-R ApSKøbenhavn Ø2019-09-26T00:00:002019-11-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kørende IT-tekniker hos PC Service Center.

ECOMMUNICATION A/S

Holte
PC Service Center søger en tekniker med kørekort. PC Service Center består i dag af 5 servicebutikker i hovedstadsområdet. Ud over de fysiske butikker har vi også en afdeling der udfører ekstern IT-service for private såvel som mindre virksomheder. ...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:25. november 2019

Apple ACMT/IOS Tekniker

MENTECH GLOSTRUP A/S

Glostrup
Brænder du for at arbejde med Apple Produkter som Macbooks, Imac, IPhone og Ipad? Så er du måske vores nye Apple certificeret tekniker (ACMT). Mentech A S har forygende travlt og derfor søger vi nye Apple teknikere til vores hovedafdeling i Glostrup...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:29. november 2019

Teamleder til hotline i softwarevirksomhed

A-DATA A/S

Rødovre
Kan du engagere og motivere et team, så vores kunder får den bedste serviceoplevelse? Måske har du været teamleder for et mindre team, eller har ambitioner om dette - vi søger nemlig dig, som sprudler med entusiasme og vil skabe den bedste oplevelse...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:26. november 2019

We are looking for a dedicated IT consultant

BC Hospitality Group A/S

København S
Are you our new colleague? Are you passionate about providing high quality and professional service to customers and colleagues? Do you feel like and have the ability to engaging in operation, implementation, support and user IT? Do you like to work...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

IT-konsulent der kan holde mange bolde i luften

IT-R ApS

København Ø
Lidt om os selv it-r er en veldrevet og succesrig IT-virksomhed med hovedkontori København. Vi er blevet udnævnt til Gazelle af Børsen i 3 år i træk, er 3402-certificeret, AAA-kreditrated og vi vokser stadig. Vi er pt. 25 medarbejdere i København og...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:19. november 2019