Erfaren IT-Systemkonsulent

Vores kunder vækster og vi har brug for endnu en dygtig kollega til vores team af systemkonsulenter.

 

  • Værdsætter du, at arbejde selvstændigt med de fleste opgaver?
  • Er du fascineret af, at skulle løse de fleste opgaver on-site hos kunderne?
  • Motiveres du af, at arbejde i og tilpasse dig forskellige virksomhedskulturer?
  • Er det naturligt for dig at dokumentere alt hvad du laver?

 

Kan du nikke genkendende til ovenstående, vil vi meget gerne høre fra dig, så vi kan aftale et møde, hvor vi sammen kan få afstemt, om dine kompetencer og erfaringer passer til vores forventninger.

Du bliver en del af et team af systemkonsulenter, der samlet indgår i vores serviceteam bestående af helpdesk, overvågning/eskalering og systemkonsulenter, som arbejder sammen med vores projektkoordinator, der sørger for at fordele og booke alle opgaver.

 

Arbejdet som systemkonsulent er forskelligt fra dag til dag, og du arbejder internt og eksternt hos kunder. Vi har skarpt fokus på høj kundetilfredshed og du får egne kunder, som du er teknisk ansvarlig for. En stærk relation er essentielt for et samarbejde, hvilket er baggrunden for, at du har egne kunder – så de altid møder den samme person.

 

Opgaverne spænder vidt og kan eksempelvis være:

  • Udskiftning og opgradering af servere, klientudstyr, print/kopi lign.
  • Installation af antivirus, spamfilterløsninger og andre sikkerhedsløsninger
  • Installation/konfiguration af firewalls, VPN-løsninger og trådløse netværk
  • Fejlsøgning på hardware, software, netværk v.
  • Rådgivning til kunder

 

Variationen mellem små og store opgaver kræver en bred viden og erfaring indenfor de nævnte områder. Dine kompetencer og erfaring har derfor stor indflydelse på, hvilke kunder du bliver ansvarlig for.

 

Vi forventer, at du er kompetent inden for dit felt og har bred, praktisk erfaring med installation, konfiguration samt fejlsøgning og -retning i hovedparten af følgende områder:

  • Microsoft Windows 2012/2016 Server
  • Small Business Server 2011
  • Windows domæner, Active Directory, DNS, WINS, DHCP samt andre services
  • Microsoft Exchange Server 2010/2013/2016 inkl. konfiguration af klienter (Outlook)
  • Microsoft Terminal Services 2010/2012/2016 Remote Desktop Services
  • Microsoft Windows 7/10 i domæne netværk
  • Microsoft Office-pakkerne 2010/2013/2016
  • Kendskab til Office 365 inkl. services og planer
  • Server og PC hardware
  • RAID, SAN og backup/storage systemer
  • Virtuelle serversystemer (Vmware ESXi, Hyper-V)
  • Antivirusløsninger (vi anvender primært Trend Micro)
  • Backupløsninger primært Veeam med også Symantec Backupexec
  • Konfiguration af lokal- og netværksprintere og multifunktionsprintere
  • Trådløst og kablet netværk, switche
  • LAN/WAN, TCP/IP-netværk, VPN, firewalls, xDSL, VLAN og IPsec
  • Kendskab til Cisco, HP og Sonicwall


Din profil

  • Du har arbejdet i branchen i en del år (min. 5 år) – optimalt set som kørende ”tekniker/systemkonsulent”
  • Det falder dig naturligt at yde en professionel
  • Du kender dine begrænsninger og søger hjælp, når der er behov for det
  • Du har et ønske om en stilling fyldt med udfordringer og hvor løsningen ikke altid ligger lige for
  • Du er engageret og ønsker at udvikle dig fagligt, ligesom du naturligt sætter dig ind i nye produkter og teknologier
    • Kvalitet er et nøgleord for dig, du er vedholdende og sætter en ære i at løse opgaven til såvel kundens som din egen fulde tilfredshed
  • Du kan selvstændigt planlægge og udføre opgaver ud fra givne rammer
  • Du agerer fattet, når tingene ikke lige kører efter planen
  • Du læser, taler og skriver dansk og engelsk

 

Send din ansøgning og dit CV til job@flc.dk og skriv ”Systemkonsulent” i emnefeltet. Der er ikke fastsat nogen ansøgningsfrist. Vi evaluerer og behandler løbende de ansøgninger vi modtager.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte adm. direktør Thomas Meldgaard på 20 71 73 44.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945165Phoenix-77f158e012019-01-21T00:00:00Erfaren IT-Systemkonsulent

Vores kunder vækster og vi har brug for endnu en dygtig kollega til vores team af systemkonsulenter.

 

  • Værdsætter du, at arbejde selvstændigt med de fleste opgaver?
  • Er du fascineret af, at skulle løse de fleste opgaver on-site hos kunderne?
  • Motiveres du af, at arbejde i og tilpasse dig forskellige virksomhedskulturer?
  • Er det naturligt for dig at dokumentere alt hvad du laver?

 

Kan du nikke genkendende til ovenstående, vil vi meget gerne høre fra dig, så vi kan aftale et møde, hvor vi sammen kan få afstemt, om dine kompetencer og erfaringer passer til vores forventninger.

Du bliver en del af et team af systemkonsulenter, der samlet indgår i vores serviceteam bestående af helpdesk, overvågning/eskalering og systemkonsulenter, som arbejder sammen med vores projektkoordinator, der sørger for at fordele og booke alle opgaver.

 

Arbejdet som systemkonsulent er forskelligt fra dag til dag, og du arbejder internt og eksternt hos kunder. Vi har skarpt fokus på høj kundetilfredshed og du får egne kunder, som du er teknisk ansvarlig for. En stærk relation er essentielt for et samarbejde, hvilket er baggrunden for, at du har egne kunder – så de altid møder den samme person.

 

Opgaverne spænder vidt og kan eksempelvis være:

  • Udskiftning og opgradering af servere, klientudstyr, print/kopi lign.
  • Installation af antivirus, spamfilterløsninger og andre sikkerhedsløsninger
  • Installation/konfiguration af firewalls, VPN-løsninger og trådløse netværk
  • Fejlsøgning på hardware, software, netværk v.
  • Rådgivning til kunder

 

Variationen mellem små og store opgaver kræver en bred viden og erfaring indenfor de nævnte områder. Dine kompetencer og erfaring har derfor stor indflydelse på, hvilke kunder du bliver ansvarlig for.

 

Vi forventer, at du er kompetent inden for dit felt og har bred, praktisk erfaring med installation, konfiguration samt fejlsøgning og -retning i hovedparten af følgende områder:

  • Microsoft Windows 2012/2016 Server
  • Small Business Server 2011
  • Windows domæner, Active Directory, DNS, WINS, DHCP samt andre services
  • Microsoft Exchange Server 2010/2013/2016 inkl. konfiguration af klienter (Outlook)
  • Microsoft Terminal Services 2010/2012/2016 Remote Desktop Services
  • Microsoft Windows 7/10 i domæne netværk
  • Microsoft Office-pakkerne 2010/2013/2016
  • Kendskab til Office 365 inkl. services og planer
  • Server og PC hardware
  • RAID, SAN og backup/storage systemer
  • Virtuelle serversystemer (Vmware ESXi, Hyper-V)
  • Antivirusløsninger (vi anvender primært Trend Micro)
  • Backupløsninger primært Veeam med også Symantec Backupexec
  • Konfiguration af lokal- og netværksprintere og multifunktionsprintere
  • Trådløst og kablet netværk, switche
  • LAN/WAN, TCP/IP-netværk, VPN, firewalls, xDSL, VLAN og IPsec
  • Kendskab til Cisco, HP og Sonicwall


Din profil

  • Du har arbejdet i branchen i en del år (min. 5 år) – optimalt set som kørende ”tekniker/systemkonsulent”
  • Det falder dig naturligt at yde en professionel
  • Du kender dine begrænsninger og søger hjælp, når der er behov for det
  • Du har et ønske om en stilling fyldt med udfordringer og hvor løsningen ikke altid ligger lige for
  • Du er engageret og ønsker at udvikle dig fagligt, ligesom du naturligt sætter dig ind i nye produkter og teknologier
    • Kvalitet er et nøgleord for dig, du er vedholdende og sætter en ære i at løse opgaven til såvel kundens som din egen fulde tilfredshed
  • Du kan selvstændigt planlægge og udføre opgaver ud fra givne rammer
  • Du agerer fattet, når tingene ikke lige kører efter planen
  • Du læser, taler og skriver dansk og engelsk

 

Send din ansøgning og dit CV til job@flc.dk og skriv ”Systemkonsulent” i emnefeltet. Der er ikke fastsat nogen ansøgningsfrist. Vi evaluerer og behandler løbende de ansøgninger vi modtager.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte adm. direktør Thomas Meldgaard på 20 71 73 44.

 

Vores kunder vækster og vi har brug for endnu en dygtig kollega til vores team af systemkonsulenter. Værdsætter du, at arbejde selvstændigt med de fleste opgaver? Er du fascineret af, at skulle løse de fleste opgaver on-site hos kunderne? Motiveres du af, at arbejde i og tilpasse dig forskellige virksomhedskulturer? Er det naturligt for dig at dokumentere alt hvad du laver? Kan du nikke genkendende til ovenstående, vil vi meget gerne høre fra dig, så vi kan aftale et møde, hvor vi sammen kan få afstemt, om dine kompetencer og erfaringer passer til vores forventninger. Du bliver en del af et team af systemkonsulenter, der samlet indgår i vores serviceteam bestående af helpdesk, overvågning eskalering og systemkonsulenter, som arbejder sammen med vores projektkoordinator, der sørger for at fordele og booke alle opgaver. Arbejdet som systemkonsulent er forskelligt fra dag til dag, og du arbejder internt og eksternt hos kunder. Vi har skarpt fokus på høj kundetilfredshed og du får egne kunder, som du er teknisk ansvarlig for. En stærk relation er essentielt for et samarbejde, hvilket er baggrunden for, at du har egne kunder så de altid møder den samme person. Opgaverne spænder vidt og kan eksempelvis være: Udskiftning og opgradering af servere, klientudstyr, print kopi lign. Installation af antivirus, spamfilterløsninger og andre sikkerhedsløsninger Installation konfiguration af firewalls, VPN-løsninger og trådløse netværk Fejlsøgning på hardware, software, netværk v. Rådgivning til kunder Variationen mellem små og store opgaver kræver en bred viden og erfaring indenfor de nævnte områder. Dine kompetencer og erfaring har derfor stor indflydelse på, hvilke kunder du bliver ansvarlig for. Vi forventer, at du er kompetent inden for dit felt og har bred, praktisk erfaring med installation, konfiguration samt fejlsøgning og -retning i hovedparten af følgende områder: Microsoft Windows 2012 2016 Server Small Business Server 2011 Windows domæner, Active Directory, DNS, WINS, DHCP samt andre services Microsoft Exchange Server 2010 2013 2016 inkl. konfiguration af klienter (Outlook) Microsoft Terminal Services 2010 2012 2016 Remote Desktop Services Microsoft Windows 7 10 i domæne netværk Microsoft Office-pakkerne 2010 2013 2016 Kendskab til Office 365 inkl. services og planer Server og PC hardware RAID, SAN og backup storage systemer Virtuelle serversystemer (Vmware ESXi, Hyper-V) Antivirusløsninger (vi anvender primært Trend Micro) Backupløsninger primært Veeam med også Symantec Backupexec Konfiguration af lokal- og netværksprintere og multifunktionsprintere Trådløst og kablet netværk, switche LAN WAN, TCP IP-netværk, VPN, firewalls, xDSL, VLAN og IPsec Kendskab til Cisco, HP og Sonicwall Din profil Du har arbejdet i branchen i en del år (min. 5 år) optimalt set som kørende tekniker systemkonsulent Det falder dig naturligt at yde en professionel Du kender dine begrænsninger og søger hjælp, når der er behov for det Du har et ønske om en stilling fyldt med udfordringer og hvor løsningen ikke altid ligger lige for Du er engageret og ønsker at udvikle dig fagligt, ligesom du naturligt sætter dig ind i nye produkter og teknologier Kvalitet er et nøgleord for dig, du er vedholdende og sætter en ære i at løse opgaven til såvel kundens som din egen fulde tilfredshed Du kan selvstændigt planlægge og udføre opgaver ud fra givne rammer Du agerer fattet, når tingene ikke lige kører efter planen Du læser, taler og skriver dansk og engelsk Send din ansøgning og dit CV til job@flc.dk og skriv Systemkonsulent i emnefeltet. Der er ikke fastsat nogen ansøgningsfrist. Vi evaluerer og behandler løbende de ansøgninger vi modtager. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte adm. direktør Thomas Meldgaard på 20 71 73 44.11Jobnet77f158e0100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-15T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3439627FLC Danmark ApS11Brendstrupgaardsvej 21G8200Aarhus NDKDanmark0
job@flc.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent696643JobNet493293049329301000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=77f158e0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=77f158e0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=77f158e0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=77f158e0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/8.jpgEr du en fagligt stærk IT-konsulent?12008011Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT360258912Thomas Meldgaardjob@flc.dkDKDanmarkDKDanmark329947963Swedish speaking Support Assistant required for library systemRobot Are you passionate about the value of a modern IT library solution for its users? Do you have the skills needed to build good relationships with users? And are you familiar with the library sector? If so, we have the perfect job for you. You will make a difference for our users As a Support Assistant, you will be the one our Swedish users contact in order to maximise their use of the library system Cicero. You will apply your knowledge of the library sector to familiarise yourself with the users situation and ensure that Cicero continues to support workflows in Swedish school libraries. Your day-to-day work will involve a variety of unpredictable tasks, giving you insight into every support process from the moment a case comes in through to its resolution. What is more, you will have the opportunity to work across several business units, gaining experience of a variety of users and IT solutions as you go.You will join an experienced support team that works according to ITIL best practice. There are five people on the team, each with a range of skills in service operation, application support, and library operations. You will have ample opportunity to discuss your tasks with the team and will also enjoy broad interaction with developers, IT support staff, business partners, and customers. Here is a taste of what you will be doing: Providing 1st and 2nd level support to our Swedish customers Receiving, registering, and referring cases Communicating with and informing users Ensuring that we work in accordance with the stipulated procedures and comply with our SLA The role is flexible to the extent that you will be given the option of working at our offices in Aarhus or Copenhagen. You will also have the opportunity to work from home at times. Be challenged at a dynamic IT company At Systematic, our emphasis is on making everything better. We have a passion for developing the strongest solutions for our customers. This is why we work with CMMI and the best aspects of Lean, Scrum, and ITIL. We challenge each other, our work processes, and our technologies to ensure that we retain our position at the forefront of development. For you as an IT Support Assistant, this means that you will have the opportunity to influence your day-to-day work and have the freedom to make decisions. You will receive administrator and super-user training in Cicero and get the opportunity to bounce ideas around with world-class colleagues. You will have an exciting working day in which close co-operation is paramount in ensuring that we make a difference. Service-minded, systematic, and Swedish speaking Our ideal candidate will be someone who has had relevant training as an IT support assistant or similar. You have experience with application support, are familiar with the library field, and have knowledge of ITIL and 1st level support. You can also speak and write fluent Swedish and English. Looking at your personal qualities, you are someone who focuses on quality, who is very service-minded, and who works systematically. You take a structured approach to work and are skilled at prioritising your tasks and identifying those that are most important. You are someone who enjoys seeing your tasks through to their completion, putting yourself in the user s shoes, and asking investigative questions. You are at home in an outgoing role which has a broad contact base, and are good at creating dialogue with all types of users. You can demonstrate persistence whilst remaining patient and attentive. In addition, you enjoy working in a dynamic environment with unpredictable tasks. Knowledge of one or more of the following technologies is a plus, but not a requirement: Cherwell, Jira, Kibana, New Relic, and or SQL. We will give you a thorough introduction when you start to fill in any gaps. It is also an advantage if you can understand Danish. We work with security-classified projects, and therefore, you as an employee at Systematic need to have security clearance. Read more here: http: systematic.com clearance. Have we not answered all of your questions? You are always welcome to contact us at tel. 45 8943 2000 and ask for Johnni Brobak Nielsen, Project Manager. We continuously assess applications, as we wish to fill the position as soon as possible. Place of work is Aarhus or Copenhagen depending on what you prefer. We look forward to hearing from you. Since we wrote our first line of code in 1985, privately owned Systematic A S has grown to an international software house with more than 1000 colleagues with 27 different nationalities, spread across offices in 11 countries and with customers all over the world. Our goal is simple: To improve the world with exceptional software. We deliver software and system solutions for customers within the public sector, the health sector, the defence, the police, the financial sector and the service sector and there are more than 1.000.000 users worldwide. We work on a foundation of trust, where we have freedom and responsibility for making decisions in our everyday lives. We are dedicated to making a difference and dare to challenge technology, each other and ourselves. As a new employee at Systematic, helpful colleagues welcome you, and you can look forward to both a mentor arrangement and all the support you need. Together, we can develop and fulfil your potential and make Systematic even better.

Are you passionate about the value of a modern IT library solution for its users? Do you have the skills needed to build good relationships with users? And are you familiar with the library sector? If so, we have the perfect job for you.

You will make a difference for our users
As a Support Assistant, you will be the one our Swedish users contact in order to maximise their use of the library system Cicero. You will apply your knowledge of the library sector to familiarise yourself with the users' situation and ensure that Cicero continues to support workflows in Swedish school libraries. Your day-to-day work will involve a variety of unpredictable tasks, giving you insight into every support process from the moment a case comes in through to its resolution. What is more, you will have the opportunity to work across several business units, gaining experience of a variety of users and IT solutions as you go.You will join an experienced support team that works according to ITIL best practice. There are five people on the team, each with a range of skills in service operation, application support, and library operations. You will have ample opportunity to discuss your tasks with the team and will also enjoy broad interaction with developers, IT support staff, business partners, and customers.

Here is a taste of what you will be doing:

  • Providing 1st and 2nd level support to our Swedish customers
  • Receiving, registering, and referring cases
  • Communicating with and informing users
  • Ensuring that we work in accordance with the stipulated procedures and comply with our SLA

The role is flexible to the extent that you will be given the option of working at our offices in Aarhus or Copenhagen. You will also have the opportunity to work from home at times.

Be challenged at a dynamic IT company
At Systematic, our emphasis is on making everything better. We have a passion for developing the strongest solutions for our customers. This is why we work with CMMI and the best aspects of Lean, Scrum, and ITIL. We challenge each other, our work processes, and our technologies to ensure that we retain our position at the forefront of development. For you as an IT Support Assistant, this means that you will have the opportunity to influence your day-to-day work and have the freedom to make decisions. You will receive administrator and super-user training in Cicero and get the opportunity to bounce ideas around with world-class colleagues. You will have an exciting working day in which close co-operation is paramount in ensuring that we make a difference.

Service-minded, systematic, and Swedish speaking
Our ideal candidate will be someone who has had relevant training as an IT support assistant or similar. You have experience with application support, are familiar with the library field, and have knowledge of ITIL and 1st level support. You can also speak and write fluent Swedish and English. Looking at your personal qualities, you are someone who focuses on quality, who is very service-minded, and who works systematically. You take a structured approach to work and are skilled at prioritising your tasks and identifying those that are most important. You are someone who enjoys seeing your tasks through to their completion, putting yourself in the user's shoes, and asking investigative questions. You are at home in an outgoing role which has a broad contact base, and are good at creating dialogue with all types of users. You can demonstrate persistence whilst remaining patient and attentive. In addition, you enjoy working in a dynamic environment with unpredictable tasks.

Knowledge of one or more of the following technologies is a plus, but not a requirement: Cherwell, Jira, Kibana, New Relic, and/or SQL. We will give you a thorough introduction when you start to fill in any gaps. It is also an advantage if you can understand Danish.

We work with security-classified projects, and therefore, you as an employee at Systematic need to have security clearance. Read more here: http://systematic.com/clearance.

Have we not answered all of your questions?
You are always welcome to contact us at tel. +45 8943 2000 and ask for Johnni Brobak Nielsen, Project Manager. We continuously assess applications, as we wish to fill the position as soon as possible. Place of work is Aarhus or Copenhagen depending on what you prefer. We look forward to hearing from you.

Since we wrote our first line of code in 1985, privately owned Systematic A/S has grown to an international software house with more than 1000 colleagues with 27 different nationalities, spread across offices in 11 countries and with customers all over the world. Our goal is simple: To improve the world with exceptional software. We deliver software and system solutions for customers within the public sector, the health sector, the defence, the police, the financial sector and the service sector and there are more than 1.000.000 users' worldwide. We work on a foundation of trust, where we have freedom and responsibility for making decisions in our everyday lives. We are dedicated to making a difference and dare to challenge technology, each other and ourselves. As a new employee at Systematic, helpful colleagues welcome you, and you can look forward to both a mentor arrangement and all the support you need. Together, we can develop and fulfil your potential and make Systematic even better.

 

SYSTEMATIC A/SAarhus C2019-01-24T00:00:002019-03-21T00:00:00
329946144Cloud Infrastruktur Konsulent - AarhusRobot På vegne af en kunde, søger vi til deres afdeling i Aarhus en Cloud Infrastruktur Konsulent, der har kompetencer indenfor Citrix og Office 365. Bliver du tændt af IT infrastruktur, varierede opgaver, projektarbejde og driftsopgaver? Brænder du for at skabe driftssikre infrastrukturløsninger? Så er denne stilling noget for dig.. Vil du spille en central rolle ved gennemførsel af Cloud baserede løsninger? Udfordringen Som konsulent kommer du til at implementere, drive og vedligeholde udvalgte løsninger inden for infrastrukturområdet. Du vil deltage ved kundestatusmøder, on site kundebesøg, blive ansvarlig for projekt delleverancer og dermed blive involveret i projekter og opgaver på tværs af hele virksomheden. Du vil bidrage med din viden, og bliver således en vigtig rådgivningspartner både internt og over for kunden, hvor du bliver kundens IT mand , - deres tekniske sparringspartner og rådgiver. Motivation Udfordrende hverdag i samspil med faglige kompetente kollegaer Faglig og personlig udvikling i en attraktiv vækst virksomhed Attraktiv gage, pensionsordning og en række personalegoder Du har: erfaring som konsulent med implementering af infrastrukturløsninger kendskab til Citrix og Microsofts produkt portefølje fleksibilitet, trives i et dynamisk miljø og har stor lyst til at være en del af en succes evnen til at arbejde struktureret og have flere bolde i luften lysten og evnen til kundekontakt Dine faglige kompetencer består af flere af følgende Windows Server 2012 2016 Office 365 Citrix Xenapp Exchange Active Directory Skype for Business VMware HyperV Veeam Backup Power Shell Azure IaaS Ulrik Krogh Nielsen Headhunter Partner ukn@nogw.dk Tlf.: 45 2270 2294

På vegne af en kunde, søger vi til deres afdeling i Aarhus en Cloud Infrastruktur Konsulent, der har kompetencer indenfor Citrix og Office 365.

  • Bliver du tændt af IT infrastruktur, varierede opgaver, projektarbejde og driftsopgaver?
  • Brænder du for at skabe driftssikre infrastrukturløsninger?

Så er denne stilling noget for dig..

Vil du spille en central rolle ved gennemførsel af Cloud baserede løsninger?


Udfordringen
Som konsulent kommer du til at implementere, drive og vedligeholde udvalgte løsninger inden for infrastrukturområdet. Du vil deltage ved kundestatusmøder, on site kundebesøg, blive ansvarlig for projekt delleverancer og dermed blive involveret i projekter og opgaver på tværs af hele virksomheden. Du vil bidrage med din viden, og bliver således en vigtig rådgivningspartner både internt og over for kunden, hvor du bliver kundens ”IT mand”, - deres tekniske sparringspartner og rådgiver.

Motivation

  • Udfordrende hverdag i samspil med faglige kompetente kollegaer
  • Faglig og personlig udvikling i en attraktiv vækst virksomhed
  • Attraktiv gage, pensionsordning og en række personalegoder

Du har:

  • erfaring som konsulent med implementering af infrastrukturløsninger
  • kendskab til Citrix og Microsofts produkt portefølje
  • fleksibilitet, trives i et dynamisk miljø og har stor lyst til at være en del af en succes
  • evnen til at arbejde struktureret og have flere bolde i luften
  • lysten og evnen til kundekontakt

Dine faglige kompetencer består af flere af følgende

  • Windows Server 2012/2016
  • Office 365
  • Citrix Xenapp
  • Exchange
  • Active Directory
  • Skype for Business
  • VMware / HyperV
  • Veeam Backup
  • Power Shell
  • Azure IaaS
Ulrik Krogh Nielsen Headhunter & Partner ukn@nogw.dk Tlf.: +45 2270 2294

Progressive A/SAarhus N2019-01-21T00:00:002019-03-18T00:00:00
329942802Performance Reporting Specialist, Commercial Europe - AarhusRobot Do you want to be part of driving performance management reporting at Arla Foods? Do you have the necessary knowledge base and experience to optimise data transparency and reporting within a complex organisation? Then this position could be your next career move within Arla Foods. Play a key role in Commercial Europe Performance Reporting You will be part of the Commercial Europe Performance Reporting team working closely with three other colleagues. The objective of the team is to create insights and financial value across the European markets by driving and delivering high quality Performance Reporting through Power BI and other relevant tools. As our new Performance Reporting Specialist you will play a vital role in optimising data transparency and structure. You will support different stakeholders by creating user-friendly reports that creates value and at the same time you will support the transition towards self-service applications and tools ensuring that we create the right value proposition. Good stakeholder management skills are required in order to manage these projects and to ensure a firm anchoring across our commercial markets. Become a valued and trusted business partner The overall objective and responsibility of the position covers following areas: - Drive the monthly reporting process, ensure timely, accurate and high quality delivery of Performance reports to the commercial markets and the Europe zone, in compliance with corporate policies and in an automated and harmonized way - Support the continuous development and harmonization of the commercial performance reporting in Power BI ensuring anchoring within commercial markets in Europe - Become a valued and trusted business partner for the Danish, Swedish and Finnish commercial markets. Working in close co-operation with the finance organisations in the markets and zone - Assist in driving processes that improve data quality issues across the commercial areas. - Stay updated on financial master data issues, that impact and control the reporting area. - Responsible for adhoc performance analysis tasks in (e.g. Profitability analysis) - Drive the continued development of market review material and forecast presentations - Collaborate with IT and the markets in getting the right data accessible from our data sources Strong reporting skills and a true relationship builder You have a good understanding of financial and performance reporting, accounting principles, analytical models as well as practical experience in applying the relevant tools to various financial disciplines. In addition, you: - Have a strong understanding and experience within IT solutions such as Excel, Power Query, PowerPivot, Power BI and SAP Business Objects - Are good at presenting complicated issues in a simple and understandable manner - Are detail-oriented and able to analyse and draw large amounts of data into understandable reports - Are cooperative and communicative by nature and have a high degree of personal motivation to drive and co-drive projects As you will be working in a global Matrix organization you will need to be self-driven with strong and clear communication skills and the ability to interact with stakeholders at multiple levels and locations in the organization. You are result-oriented, good at meeting deadlines and have a pragmatic approach towards problem-solving. Finally, you must be able to speak and write English fluently. Application Please apply as soon as possible. We will continuously invite candidates to participate in the further processes and will get back to you once we have reviewed your application thoroughly.

Do you want to be part of driving performance management reporting at Arla Foods? Do you have the necessary knowledge base and experience to optimise data transparency and reporting within a complex organisation? Then this position could be your next career move within Arla Foods.

Play a key role in Commercial Europe Performance Reporting

You will be part of the Commercial Europe Performance Reporting team working closely with three other colleagues. The objective of the team is to create insights and financial value across the European markets by driving and delivering high quality Performance Reporting through Power BI and other relevant tools.

As our new Performance Reporting Specialist you will play a vital role in optimising data transparency and structure. You will support different stakeholders by creating user-friendly reports that creates value and at the same time you will support the transition towards self-service applications and tools ensuring that we create the right value proposition.  Good stakeholder management skills are required in order to manage these projects and to ensure a firm anchoring across our commercial markets.

Become a valued and trusted business partner

The overall objective and responsibility of the position covers following areas:

- Drive the monthly reporting process, ensure timely, accurate and high quality delivery of Performance reports to the commercial markets and the Europe zone, in compliance with corporate policies and in an automated and harmonized way
- Support the continuous development and harmonization of the commercial performance reporting in Power BI ensuring anchoring within commercial markets in Europe
- Become a valued and trusted business partner for the Danish, Swedish and Finnish commercial markets. Working in close co-operation with the finance organisations in the markets and zone
- Assist in driving processes that improve data quality issues across the commercial areas.
- Stay updated on financial master data issues, that impact and control the reporting area.
- Responsible for adhoc performance analysis tasks in (e.g. Profitability analysis)
- Drive the continued development of market review material and forecast presentations
- Collaborate with IT and the markets in getting the right data accessible from our data sources

Strong reporting skills and a true relationship builder

You have a good understanding of financial and performance reporting, accounting principles, analytical models as well as practical experience in applying the relevant tools to various financial disciplines. In addition, you:

- Have a strong understanding and experience within IT solutions such as Excel, Power Query, PowerPivot, Power BI and SAP Business Objects
- Are good at presenting complicated issues in a simple and understandable manner
- Are detail-oriented and able to analyse and draw large amounts of data into understandable reports
- Are cooperative and communicative by nature and have a high degree of personal motivation to drive and co-drive projects

As you will be working in a global Matrix organization you will need to be self-driven with strong and clear communication skills and the ability to interact with stakeholders at multiple levels and locations in the organization. You are result-oriented, good at meeting deadlines and have a pragmatic approach towards problem-solving. Finally, you must be able to speak and write English fluently.

Application

Please apply as soon as possible. We will continuously invite candidates to participate in the further processes and will get back to you once we have reviewed your application thoroughly.

ARLA FOODS AMBAViby J2019-01-15T00:00:002019-03-12T00:00:00
329942780Kundeorienteret Systemkonsulent til rådgivning og support, Max Manus A/S, AarhusRobot Arbejder du bedst, når dine opgaver er varierende, og ser du dig selv som den rådgivende sparringspartner overfor tekniske og ikke-tekniske medarbejdere, partnere og kunder? Hvis du har erfaring som systemkonsulent, supportkonsulent eller lignende, så læs videre og se hvad vi tilbyder. Førende indenfor talegenkendelse i Skandinavien Hos Max Manus udvikler og skræddersyr vi talegenkendelses- og digitaldikteringsløsninger til sygehuse, privat- og specialpraktiserende læger og andre i Norge, Sverige og Danmark. Løsningen er Skandinaviens eneste professionelle talegenkendelsesløsning til sundhedssektoren, som fås på både dansk, norsk og svensk. Max Manus Groups talegenkendelsesløsninger bliver i dag anvendt af mere end 8.900 læger og har over 20.000 brugere af digitale dikteringsløsninger, der gør en stor forskel for brugerne i deres daglige arbejde. I Max Manus Group er vi samlet 60 ansatte fordelt på kontorer i Oslo, Gøteborg og Aarhus, og søger nu en dygtig systemkonsulent til vores Aarhus-team, som vil tage del i udviklingen og bidrage til vores vækst fremadrettet. Du kan læse mere om os på www.maxmanus.dk. Kunderådgivning og teknisk indsigt I denne stilling vil du dække det danske marked og indgå i et team på syv personer i leveranceorganisationen. Som systemkonsulent er arbejdsopgaverne af varierende karakter, og du vil arbejde både med kundeservice, teknisk rådgivning, projektleverancer og salgsstøtte. De konkrete ansvarsområder er: Installation, opgradering og implementering af produkter og løsninger hos Max Manus kunder og partnere 1. og 2. level support af Max Manus produkter til kunder og partnere? Opbygning af dybt kendskab til alle Max Manus produkter og relaterede teknologier Deltage i testaktiviteter i forbindelse med produkt-releases Understøtte salgsafdelingen i forbindelse med tekniske spørgsmål og evt. deltage i forbindelse med kundebesøg Være en bærende del af den interne oplæring og undervisning Rejseaktivet kan forekomme i mindre omfang. Din profil Vi forestiller os, at du har erfaring fra en tilsvarende stilling og trives i en rådgivende rolle. Dine tekniske færdigheder sætter vi stor pris på, men din personlighed og motivation for at blive del af vores team er ligeså vigtigt. Af tekniske færdigheder ser vi gerne, at du kan sætte kryds ved flere af nedenstående punkter: Microsoft Klient og Server operativsystemer Microsoft SQL Microsoft IIS VMware Active Directory Citrix Fejlfinding Uddannelsesmæssigt kan du have flere tilgange til denne stilling. Du har sikkert en IT-teknisk uddannelse, men din erfaring og interesse for IT er vigtigere. Du taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau. Personligt er du ansvarsbevidst og engageret i dit arbejde. Du er fagligt nysgerrig og trives med at blive udfordret af varierende arbejdsopgaver. Du er i stand til at formidle teknik til alle typer af modtagere og er interesseret i at servicere kunder med forskellige behov. Max Manus tilbyder En stilling med en afvekslende hverdag, hvor du får mulighed for indflydelse og for at sætte præg på dine arbejdsopgaver. Du tilbydes en konkurrencedygtig lønpakke bestående af fast løn, pension og diverse goder. I forbindelse med opstart sammensætter vi et introduktionsforløb, der er tilpasset dig. Søg nu! Max Manus samarbejder med rekrutteringsfirmaet WolterJohannsen på denne opgave. Kan du se dig selv som vores nye systemkonsulent, så upload din ansøgning, CV og relevante bilag hurtigst muligt. Har du spørgsmål, kan du kontakte Nicholai via informationerne på siden. Arbejdspladsen er hos Max Manus A S i Risskov, Aarhus. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige. Vi ser frem til at høre fra dig!Arbejder du bedst, når dine opgaver er varierende, og ser du dig selv som den rådgivende sparringspartner overfor tekniske og ikke-tekniske medarbejdere, partnere og kunder? Hvis du har erfaring som systemkonsulent, supportkonsulent eller lignende, så læs videre og se hvad vi tilbyder.

Førende indenfor talegenkendelse i Skandinavien

Hos Max Manus udvikler og skræddersyr vi talegenkendelses- og digitaldikteringsløsninger til sygehuse, privat- og specialpraktiserende læger og andre i Norge, Sverige og Danmark. Løsningen er Skandinaviens eneste professionelle talegenkendelsesløsning til sundhedssektoren, som fås på både dansk, norsk og svensk.

Max Manus Groups talegenkendelsesløsninger bliver i dag anvendt af mere end 8.900 læger og har over 20.000 brugere af digitale dikteringsløsninger, der gør en stor forskel for brugerne i deres daglige arbejde.

I Max Manus Group er vi samlet 60 ansatte fordelt på kontorer i Oslo, Gøteborg og Aarhus, og søger nu en dygtig systemkonsulent til vores Aarhus-team, som vil tage del i udviklingen og bidrage til vores vækst fremadrettet.

Du kan læse mere om os på www.maxmanus.dk.

Kunderådgivning og teknisk indsigt

I denne stilling vil du dække det danske marked og indgå i et team på syv personer i leveranceorganisationen.
Som systemkonsulent er arbejdsopgaverne af varierende karakter, og du vil arbejde både med kundeservice, teknisk rådgivning, projektleverancer og salgsstøtte.

De konkrete ansvarsområder er:
  • Installation, opgradering og implementering af produkter og løsninger hos Max Manus’ kunder og partnere
  • 1. og 2. level support af Max Manus produkter til kunder og partnere?
  • Opbygning af dybt kendskab til alle Max Manus produkter og relaterede teknologier
  • Deltage i testaktiviteter i forbindelse med produkt-releases
  • Understøtte salgsafdelingen i forbindelse med tekniske spørgsmål og evt. deltage i forbindelse med kundebesøg
  • Være en bærende del af den interne oplæring og undervisning
Rejseaktivet kan forekomme i mindre omfang.

Din profil

Vi forestiller os, at du har erfaring fra en tilsvarende stilling og trives i en rådgivende rolle. Dine tekniske færdigheder sætter vi stor pris på, men din personlighed og motivation for at blive del af vores team er ligeså vigtigt.

Af tekniske færdigheder ser vi gerne, at du kan sætte kryds ved flere af nedenstående punkter:
  • Microsoft Klient og Server operativsystemer
  • Microsoft SQL
  • Microsoft IIS
  • VMware
  • Active Directory
  • Citrix
  • Fejlfinding
Uddannelsesmæssigt kan du have flere tilgange til denne stilling. Du har sikkert en IT-teknisk uddannelse, men din erfaring og interesse for IT er vigtigere.

Du taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau.

Personligt er du ansvarsbevidst og engageret i dit arbejde. Du er fagligt nysgerrig og trives med at blive udfordret af varierende arbejdsopgaver. Du er i stand til at formidle teknik til alle typer af modtagere og er interesseret i at servicere kunder med forskellige behov.

Max Manus tilbyder

En stilling med en afvekslende hverdag, hvor du får mulighed for indflydelse og for at sætte præg på dine arbejdsopgaver. Du tilbydes en konkurrencedygtig lønpakke bestående af fast løn, pension og diverse goder.

I forbindelse med opstart sammensætter vi et introduktionsforløb, der er tilpasset dig.

Søg nu!

Max Manus samarbejder med rekrutteringsfirmaet WolterJohannsen på denne opgave. Kan du se dig selv som vores nye systemkonsulent, så upload din ansøgning, CV og relevante bilag hurtigst muligt. Har du spørgsmål, kan du kontakte Nicholai via informationerne på siden.

Arbejdspladsen er hos Max Manus A/S i Risskov, Aarhus.
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige.

Vi ser frem til at høre fra dig!
WolterJohannsenAarhus V2019-01-15T00:00:002019-02-28T00:00:00
329940820Backend UdviklerRobot Backend udvikler til digitalt værktøj til plejesektoren. Vil du være med til at skabe mere tid til omsorg, bidrage til bedre pleje, færre fejl og mere arbejdsglæde i ældre- og specialplejen? Dig Du har lyst til at arbejde et sted, hvor du kan fordybe dig i et produkt. Du har lyst til at være ekspert i den løsning, som du bygger, og du har lyst til at være med til at bygge og drifte en platform, som er i konstant forandring. Du vil gerne bygge software, der giver mening og gør en reel forskel for kunderne og brugerne. Hvor hver eneste feature skaber værdi og udvikles i høj, kompromisløs kvalitet. Du vil gerne arbejde et sted, hvor alle lytter til hinanden, og hvor man tror på, at vejen til den bedste løsning ikke altid er en lige linje. Et sted hvor leg, læring og dialog er kernen i en agil proces, hvor vi møder enhver udfordring med indlevelse og empati. Du har en holdning til det, du bygger, og har lyst til at præge løsningen på alle niveauer og alle stadier af processen. Sekoia Sekoia anvendes af mere end 15.000 brugere fordelt på sygeplejersker, social og sundhedsassistenter, pædagoger og mange andre til at løse mere end 1,5 million opgaver månedligt for vores ældre og dem der har brug for ekstra støtte og hjælp. Vores brugere lever i en travl og kompleks hverdag med stigende krav til dokumentation og kvalitet. Vi skaber løsninger, der fjerner støjen for brugerne ved at give dem lige nøjagtig de informationer og redskaber, de har brug for i situationen. Vores brugere befinder sig på tværs af fire forskellige lande, alle sammen med forskellige arbejdsgange og behov. Vi har et tæt samarbejde og direkte adgang til vores kunder, brugere og projektledere, som vi gør flittig brug af. Vi kravler ind under huden på vores brugere og følger dem rundt i deres hverdag. Vi trives, når vi knuser brugernes problemer og hjælper dem af med deres frustrationer. Stillingen Vi er et lokalt team på 5 udviklere samt 2 studenterprogrammører som i fællesskab med teamets product owner og domænespecialist driver den daglige udvikling. Her er der en uformel tone og plads til fleksibilitet. Der er ingen hellige køer, og vi udfordrer hinanden i en god og ordentlig tone og lader de gode argumenter vinde. Vi tror på skalerbare løsninger i skyen og frameworks som understøtter et domæne i konstant udvikling. For tiden arbejder vi blandt andet med en backend skrevet i .NET som er hostet ved Azure i Service Fabric, som kan understøtte vores påbegyndte rejse mod en microservice-arkitektur. Data opbevares i SQL og NoSQL-løsninger ved Azure, som benytter forskellige design mønstre såsom CRUD, event sourcing eller CQRS efter behov. Backenden udstiller et API overfor vores forskellige klienter (ReactJs, DurandalJs og WPF). Næste skridt ERHR Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave. Vores kunde vil ikke blive bekendt med den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, ERHR EffektivRekruttering på 2121 6464, mail: mf@erhr.dk, eller Claus Bønløkke på 4040 6633 mail cb@erhr.dk Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre kolonne. Ansøgningsfrist er hurtigst muligt, og der vil løbende blive afholdt ansættelsessamtaler.Backend udvikler til digitalt værktøj til plejesektoren.

Vil du være med til at skabe mere tid til omsorg, bidrage til bedre pleje, færre fejl og mere arbejdsglæde i ældre- og specialplejen?

Dig
Du har lyst til at arbejde et sted, hvor du kan fordybe dig i et produkt. Du har lyst til at være ekspert i den løsning, som du bygger, og du har lyst til at være med til at bygge og drifte en platform, som er i konstant forandring.

Du vil gerne bygge software, der giver mening og gør en reel forskel for kunderne og brugerne. Hvor hver eneste feature skaber værdi og udvikles i høj, kompromisløs kvalitet.

Du vil gerne arbejde et sted, hvor alle lytter til hinanden, og hvor man tror på, at vejen til den bedste løsning ikke altid er en lige linje. Et sted hvor leg, læring og dialog er kernen i en agil proces, hvor vi møder enhver udfordring med indlevelse og empati.

Du har en holdning til det, du bygger, og har lyst til at præge løsningen på alle niveauer og alle stadier af processen.

Sekoia
Sekoia anvendes af mere end 15.000 brugere fordelt på sygeplejersker, social og sundhedsassistenter, pædagoger og mange andre til at løse mere end 1,5 million opgaver månedligt for vores ældre og dem der har brug for ekstra støtte og hjælp.

Vores brugere lever i en travl og kompleks hverdag med stigende krav til dokumentation og kvalitet. Vi skaber løsninger, der fjerner støjen for brugerne ved at give dem lige nøjagtig de informationer og redskaber, de har brug for i situationen.

Vores brugere befinder sig på tværs af fire forskellige lande, alle sammen med forskellige arbejdsgange og behov. Vi har et tæt samarbejde og direkte adgang til vores kunder, brugere og projektledere, som vi gør flittig brug af. Vi kravler ind under huden på vores brugere og følger dem rundt i deres hverdag. Vi trives, når vi knuser brugernes problemer og hjælper dem af med deres frustrationer.

Stillingen

Vi er et lokalt team på 5 udviklere samt 2 studenterprogrammører som i fællesskab med teamets product owner og domænespecialist driver den daglige udvikling. Her er der en uformel tone og plads til fleksibilitet. Der er ingen hellige køer, og vi udfordrer hinanden i en god og ordentlig tone og lader de gode argumenter vinde.

Vi tror på skalerbare løsninger i skyen og frameworks som understøtter et domæne i konstant udvikling. For tiden arbejder vi blandt andet med en backend skrevet i .NET som er hostet ved Azure i Service Fabric, som kan understøtte vores påbegyndte rejse mod en microservice-arkitektur. Data opbevares i SQL og NoSQL-løsninger ved Azure, som benytter forskellige design mønstre såsom CRUD, event sourcing eller CQRS efter behov. Backenden udstiller et API overfor vores forskellige klienter (ReactJs, DurandalJs og WPF).

Næste skridt

ERHR/Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave.

Vores kunde vil ikke blive bekendt med den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale.

For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, ERHR/EffektivRekruttering på 2121 6464, mail: mf@erhr.dk, eller Claus Bønløkke på 4040 6633 mail cb@erhr.dk

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre kolonne.
Ansøgningsfrist er hurtigst muligt, og der vil løbende blive afholdt ansættelsessamtaler.

Effektiv RekrutteringAarhus V2019-01-14T00:00:002019-03-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Swedish speaking Support Assistant required for library system

SYSTEMATIC A/S

Aarhus C
Are you passionate about the value of a modern IT library solution for its users? Do you have the skills needed to build good relationships with users? And are you familiar with the library sector? If so, we have the perfect job for you. You will ma...
Indrykket:24. januar 2019
Udløbsdato:21. marts 2019

Cloud Infrastruktur Konsulent - Aarhus

Progressive A/S

Aarhus N
På vegne af en kunde, søger vi til deres afdeling i Aarhus en Cloud Infrastruktur Konsulent, der har kompetencer indenfor Citrix og Office 365. Bliver du tændt af IT infrastruktur, varierede opgaver, projektarbejde og driftsopgaver? Brænder du for a...
Indrykket:21. januar 2019
Udløbsdato:18. marts 2019

Performance Reporting Specialist, Commercial Europe - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Do you want to be part of driving performance management reporting at Arla Foods? Do you have the necessary knowledge base and experience to optimise data transparency and reporting within a complex organisation? Then this position could be your nex...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:12. marts 2019

Kundeorienteret Systemkonsulent til rådgivning og support, Max Manus A/S, Aarhus

WolterJohannsen

Aarhus V
Arbejder du bedst, når dine opgaver er varierende, og ser du dig selv som den rådgivende sparringspartner overfor tekniske og ikke-tekniske medarbejdere, partnere og kunder? Hvis du har erfaring som systemkonsulent, supportkonsulent eller lignende, ...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Backend Udvikler

Effektiv Rekruttering

Aarhus V
Backend udvikler til digitalt værktøj til plejesektoren. Vil du være med til at skabe mere tid til omsorg, bidrage til bedre pleje, færre fejl og mere arbejdsglæde i ældre- og specialplejen? Dig Du har lyst til at arbejde et sted, hvor du kan fordyb...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:12. marts 2019