Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren jobkonsulent til integrationsprojekt med fokus på kvinder til Jobcenter København - Lærkevej

Brænder du for integration og for at hjælpe borgere med minoritetsbaggrund ind på arbejdsmarkedet? Så er denne stilling måske noget for dig. 

Jobcenter Lærkevej søger en erfaren virksomhedskonsulent og sagsbehandler, der skal arbejde fokuseret på at få aktivitetsparate kvinder over 30 år med minoritetsbaggrund i job eller afklaret til ressourceforløb, fleksjob eller førtidspension.

Du vil få ansvar for 45 borgere, som du skal formidle jobs, virksomhedspraktik og løntilskud til. Du skal samtidig være myndighedssagsbehandler og om nødvendigt afklare borgerne til ressourceforløb, fleksjob eller førtidspension. Du vil derfor have mange kasketter på og skulle samarbejde med alt fra virksomhedsledere til læger. Du skal arbejde med tæt opfølgning og udøve en meget håndholdt indsats overfor projektets borgere.

Projektet er opstartet i januar 2019 og har udover dig, to jobkonsulenter og én projektleder. Projektet er forankret i en afdeling og på et jobcenter, der har fokus på faglig sparring og på at få aktivitetsparate borgere hurtigt videre i ordinær eller støttet beskæftigelse.

Vi forventer, at du

  • har en relevant uddannelse og gerne erfaring fra beskæftigelsesindsatsen
  • har erfaring med at arbejde beskæftigelsesrettet med målgruppen af borgere med minoritetsbaggrund
  • tror på, at virksomhedsplaceringer kan foregå sideløbende med fx sociale og sundhedsmæssige indsatser
  • har erfaring med samtaleteknikker og er vant til at arbejde med motivation og tackle modstand mod forandring
  • har erfaring med at arbejde med individuel sagsstamme og at være det koordinerende led i borgerens sag
  • har kendskab til lov og praksis om førtidspension, fleksjob, forberedende planer m.v.
  • har forståelse for, at journalisering og dokumentation er væsentlige arbejdsredskaber

Vi vægter desuden, at du har

  • masser af energi og gode samarbejdsevner
  • lyst til at være del af en politisk styret organisation i landets største jobcenter
  • gode mundtlige og skriftlige kommunikations- og formidlingsevner
  • evnen til at organisere, strukturere og planlægge opgaverne systematisk
  • omstillingsparathed i forhold til ny lovgivning og nye administrative procedurer
  • gode it-kompetencer og evnen til at arbejde med nye it-systemer (Fasit)

Vi kan tilbyde

  • en spændende stilling med tilknytning til projektet, der løber frem til slutningen af 2022
  • et job i en stor organisation med dygtige og engagerede kolleger og i en afdeling med et højt fagligt niveau
  • grundig oplæring – herunder forvaltningens fælles BIF-uddannelse, der er en kompetencegivende uddannelse på Københavns Professionshøjskole
  • fast individuel sagssparring og mulighed for individuel supervision
  • en mangfoldig arbejdsplads med højt til loftet og med fokus på trivsel
  • gode kolleger, der altid har døren åben, hvis du er tvivl eller savner sparring
  • frugt- og massageordning

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og HK Kommunal København for vejledere/undervisere eller efter overenskomst for socialrådgivere og socialformidlere. Løn efter principper i Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt med flekstidsordning. Arbejdspladsen ligger på Lærkevej i København NV.

Stillingen er med tiltrædelse fra august 2019 eller snarest muligt derefter

Mere information
Hvis du vil vide mere om stillingen, eller har du andre spørgsmål, kan du kontakte projektleder Kalinka West Henriksen på 2446 3509 eller afdelingschef Mette Landbo på 5173 8916.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 2019
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 26.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033036Phoenix-6dff364912019-05-28T12:01:33.457Erfaren jobkonsulent til integrationsprojekt med fokus på kvinder til Jobcenter København - Lærkevej

Brænder du for integration og for at hjælpe borgere med minoritetsbaggrund ind på arbejdsmarkedet? Så er denne stilling måske noget for dig. 

Jobcenter Lærkevej søger en erfaren virksomhedskonsulent og sagsbehandler, der skal arbejde fokuseret på at få aktivitetsparate kvinder over 30 år med minoritetsbaggrund i job eller afklaret til ressourceforløb, fleksjob eller førtidspension.

Du vil få ansvar for 45 borgere, som du skal formidle jobs, virksomhedspraktik og løntilskud til. Du skal samtidig være myndighedssagsbehandler og om nødvendigt afklare borgerne til ressourceforløb, fleksjob eller førtidspension. Du vil derfor have mange kasketter på og skulle samarbejde med alt fra virksomhedsledere til læger. Du skal arbejde med tæt opfølgning og udøve en meget håndholdt indsats overfor projektets borgere.

Projektet er opstartet i januar 2019 og har udover dig, to jobkonsulenter og én projektleder. Projektet er forankret i en afdeling og på et jobcenter, der har fokus på faglig sparring og på at få aktivitetsparate borgere hurtigt videre i ordinær eller støttet beskæftigelse.

Vi forventer, at du

  • har en relevant uddannelse og gerne erfaring fra beskæftigelsesindsatsen
  • har erfaring med at arbejde beskæftigelsesrettet med målgruppen af borgere med minoritetsbaggrund
  • tror på, at virksomhedsplaceringer kan foregå sideløbende med fx sociale og sundhedsmæssige indsatser
  • har erfaring med samtaleteknikker og er vant til at arbejde med motivation og tackle modstand mod forandring
  • har erfaring med at arbejde med individuel sagsstamme og at være det koordinerende led i borgerens sag
  • har kendskab til lov og praksis om førtidspension, fleksjob, forberedende planer m.v.
  • har forståelse for, at journalisering og dokumentation er væsentlige arbejdsredskaber

Vi vægter desuden, at du har

  • masser af energi og gode samarbejdsevner
  • lyst til at være del af en politisk styret organisation i landets største jobcenter
  • gode mundtlige og skriftlige kommunikations- og formidlingsevner
  • evnen til at organisere, strukturere og planlægge opgaverne systematisk
  • omstillingsparathed i forhold til ny lovgivning og nye administrative procedurer
  • gode it-kompetencer og evnen til at arbejde med nye it-systemer (Fasit)

Vi kan tilbyde

  • en spændende stilling med tilknytning til projektet, der løber frem til slutningen af 2022
  • et job i en stor organisation med dygtige og engagerede kolleger og i en afdeling med et højt fagligt niveau
  • grundig oplæring – herunder forvaltningens fælles BIF-uddannelse, der er en kompetencegivende uddannelse på Københavns Professionshøjskole
  • fast individuel sagssparring og mulighed for individuel supervision
  • en mangfoldig arbejdsplads med højt til loftet og med fokus på trivsel
  • gode kolleger, der altid har døren åben, hvis du er tvivl eller savner sparring
  • frugt- og massageordning

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og HK Kommunal København for vejledere/undervisere eller efter overenskomst for socialrådgivere og socialformidlere. Løn efter principper i Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt med flekstidsordning. Arbejdspladsen ligger på Lærkevej i København NV.

Stillingen er med tiltrædelse fra august 2019 eller snarest muligt derefter

Mere information
Hvis du vil vide mere om stillingen, eller har du andre spørgsmål, kan du kontakte projektleder Kalinka West Henriksen på 2446 3509 eller afdelingschef Mette Landbo på 5173 8916.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 2019
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 26.

2019-06-21T06:59:41.017 Brænder du for integration og for at hjælpe borgere med minoritetsbaggrund ind på arbejdsmarkedet? Så er denne stilling måske noget for dig. Jobcenter Lærkevej søger en erfaren virksomhedskonsulent og sagsbehandler, der skal arbejde fokuseret på at få aktivitetsparate kvinder over 30 år med minoritetsbaggrund i job eller afklaret til ressourceforløb, fleksjob eller førtidspension. Du vil få ansvar for 45 borgere, som du skal formidle jobs, virksomhedspraktik og løntilskud til. Du skal samtidig være myndighedssagsbehandler og om nødvendigt afklare borgerne til ressourceforløb, fleksjob eller førtidspension. Du vil derfor have mange kasketter på og skulle samarbejde med alt fra virksomhedsledere til læger. Du skal arbejde med tæt opfølgning og udøve en meget håndholdt indsats overfor projektets borgere. Projektet er opstartet i januar 2019 og har udover dig, to jobkonsulenter og én projektleder. Projektet er forankret i en afdeling og på et jobcenter, der har fokus på faglig sparring og på at få aktivitetsparate borgere hurtigt videre i ordinær eller støttet beskæftigelse. Vi forventer, at du har en relevant uddannelse og gerne erfaring fra beskæftigelsesindsatsen har erfaring med at arbejde beskæftigelsesrettet med målgruppen af borgere med minoritetsbaggrund tror på, at virksomhedsplaceringer kan foregå sideløbende med fx sociale og sundhedsmæssige indsatser har erfaring med samtaleteknikker og er vant til at arbejde med motivation og tackle modstand mod forandring har erfaring med at arbejde med individuel sagsstamme og at være det koordinerende led i borgerens sag har kendskab til lov og praksis om førtidspension, fleksjob, forberedende planer m.v. har forståelse for, at journalisering og dokumentation er væsentlige arbejdsredskaber Vi vægter desuden, at du har masser af energi og gode samarbejdsevner lyst til at være del af en politisk styret organisation i landets største jobcenter gode mundtlige og skriftlige kommunikations- og formidlingsevner evnen til at organisere, strukturere og planlægge opgaverne systematisk omstillingsparathed i forhold til ny lovgivning og nye administrative procedurer gode it-kompetencer og evnen til at arbejde med nye it-systemer (Fasit) Vi kan tilbyde en spændende stilling med tilknytning til projektet, der løber frem til slutningen af 2022 et job i en stor organisation med dygtige og engagerede kolleger og i en afdeling med et højt fagligt niveau grundig oplæring herunder forvaltningens fælles BIF-uddannelse, der er en kompetencegivende uddannelse på Københavns Professionshøjskole fast individuel sagssparring og mulighed for individuel supervision en mangfoldig arbejdsplads med højt til loftet og med fokus på trivsel gode kolleger, der altid har døren åben, hvis du er tvivl eller savner sparring frugt- og massageordning Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og HK Kommunal København for vejledere undervisere eller efter overenskomst for socialrådgivere og socialformidlere. Løn efter principper i Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt med flekstidsordning. Arbejdspladsen ligger på Lærkevej i København NV. Stillingen er med tiltrædelse fra august 2019 eller snarest muligt derefter Mere information Hvis du vil vide mere om stillingen, eller har du andre spørgsmål, kan du kontakte projektleder Kalinka West Henriksen på 2446 3509 eller afdelingschef Mette Landbo på 5173 8916. Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 2019 Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 26.10Phoenix6dff3649101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158696&DepartmentId=22413&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3536325JKI Job og Indsats 611Lærkevej 182400København NVDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent768857KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15869600028-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6dff3649https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6dff3649https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6dff3649&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6dff3649&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/4.jpgMed et job indenfor Offentlig administration bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Jobkonsulent lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale241204Jobkonsulent25Offentlig administration361937162mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330041464Beskæftigelseskonsulenter til Jobcenter KøbenhavnBasic Vil du gøre en indsats for at fastholde sygemeldte borgere på arbejdsmarkedet? Så er et job som beskæftigelseskonsulent til sygedagpenge- og fleksjobområdet hos Center for Arbejdsfastholdelse måske noget for dig. Vores kerneopgave er at skabe progression i borgerens situation og understøtte, at borgerens tilknytning til arbejdsmarkedet fastholdes eller at mulighederne herfor øges. Vi er landets mest produktive sygedagpengecenter, og vi arbejder helhedsorienteret med en gennemgående sagsbehandler i hele borgerens forløb, uanset målgruppe. Vi lægger vægt på, at trivsel og gode resultater går hånd i hånd. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være samtaler med borgere med henblik på samarbejde om deres vej tilbage til arbejdsmarkedet dialog med virksomheder at varetage myndighedsopgaven, blandt andet vurdering af uarbejdsdygtighed og revurdering at forvalte den gældende lovgivning på en professionel måde og stille de relevante krav til borgeren struktureret og intensiv styring af samtalekadence og mange administrative procedurer behandling af sager om og indstille til bevilling af revalidering, fleksjob og førtidspension vejlede og rådgive om muligheder inden for beskæftigelseslovgivningen Vi søger en kollega, som har uddannelsesmæssig baggrund som socialrådgiver, kommunom, socialformidler eller anden relevant videregående uddannelse har flair for jura har erfaring fra sygedagpenge- fleksjobsområdet og kendskab til arbejdsmarkedet har gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner kan organisere og planlægge dit arbejde, så opgaverne bliver løst på en systematisk måde er metodisk og analytisk velfunderet med evne til at drage relevante konklusioner er omstillingsparat i forhold til ny lovgivning og nye administrative procedurer har gode samarbejdsevner har gode IT-kompetencer Vi tilbyder dig en stilling i et professionelt og uformelt miljø et introduktions- og undervisningsprogram, der sikrer, at du bliver klædt ordentligt på til at løse arbejdsopgaverne en udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor vi lægger stor vægt på at udveksle viden og erfaringer med hinanden en spændende og udfordrende hverdag med fokus på høj faglig kvalitet årlige medarbejderudviklingssamtaler og individuelle kompetenceudviklingsplaner et godt socialt arbejdsmiljø med engagerede kolleger og ledere Om Jobcenter København, Arbejdsfastholdelse Jobcenter København, Arbejdsfastholdelse, arbejder med fastholdelse på arbejdsmarkedet gennem beskæftigelseslovgivningens forskellige muligheder. Målgrupperne er sygemeldte fra beskæftigelse eller ledighed, revalideringsopfølgning samt fleksjobberettigede. Centret er mangfoldigt sammensat med mange faglige profiler, der bidrager til at løfte opgaven med at varetage fastholdelse på arbejdsmarkedet i Københavns Kommune. Vi er i alt ca. 180 ansatte fordelt på syv afdelinger. Vi lægger stor vægt på tværfagligt samarbejde og fælles ansvar, hvor videndeling og anerkendelse af faglig mangfoldighed bruges aktivt i opgaveløsningen. Vi er en familievenlig arbejdsplads med gode muligheder for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden. Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen har det overordnede ansvar for en samlet koordinering af beskæftigelsesindsatsen i Københavns Kommune. Læs mere om forvaltningen og Center for Arbejdsfastholdelse på www.kk.dk Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår vil være efter gældende overenskomst indgået mellem Kommunernes Landsforening og HK Kommunal for ansættelse af vejleder underviser inden for beskæftigelsesindsatsen i Københavns Kommune eller Dansk Socialrådgiverforening for ansættelse af socialrådgivere. Arbejdsstedet er Gammel Køge Landevej i København. Forventet ansættelsesdato er den 1. september 2019 eller tidligere hvis muligt. Vil du vide mere? Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte (fleksjob) afdelingschef Sine Jochumsen på 2452 4305 eller (sygedagpenge) Pernille Poulsen på 2114 8280. Søg via nedenstående link senest onsdag den 3. juli 2019 Vi forventer at gennemføre samtaler den 8.-9. juli 2019.

Vil du gøre en indsats for at fastholde sygemeldte borgere på arbejdsmarkedet? Så er et job som beskæftigelseskonsulent til sygedagpenge- og fleksjobområdet hos Center for Arbejdsfastholdelse måske noget for dig.

Vores kerneopgave er at skabe progression i borgerens situation og understøtte, at borgerens tilknytning til arbejdsmarkedet fastholdes eller at mulighederne herfor øges. Vi er landets mest produktive sygedagpengecenter, og vi arbejder helhedsorienteret med en gennemgående sagsbehandler i hele borgerens forløb, uanset målgruppe. Vi lægger vægt på, at trivsel og gode resultater går hånd i hånd.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være

  • samtaler med borgere med henblik på samarbejde om deres vej tilbage til arbejdsmarkedet
  • dialog med virksomheder
  • at varetage myndighedsopgaven, blandt andet vurdering af uarbejdsdygtighed og revurdering
  • at forvalte den gældende lovgivning på en professionel måde og stille de relevante krav til borgeren
  • struktureret og intensiv styring af samtalekadence og mange administrative procedurer
  • behandling af sager om – og indstille til bevilling af – revalidering, fleksjob og førtidspension
  • vejlede og rådgive om muligheder inden for beskæftigelseslovgivningen

Vi søger en kollega, som

  • har uddannelsesmæssig baggrund som socialrådgiver, kommunom, socialformidler eller anden relevant videregående uddannelse
  • har flair for jura
  • har erfaring fra sygedagpenge-/fleksjobsområdet og kendskab til arbejdsmarkedet
  • har gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner
  • kan organisere og planlægge dit arbejde, så opgaverne bliver løst på en systematisk måde
  • er metodisk og analytisk velfunderet med evne til at drage relevante konklusioner
  • er omstillingsparat i forhold til ny lovgivning og nye administrative procedurer
  • har gode samarbejdsevner
  • har gode IT-kompetencer

Vi tilbyder dig

  • en stilling i et professionelt og uformelt miljø
  • et introduktions- og undervisningsprogram, der sikrer, at du bliver klædt ordentligt på til at løse arbejdsopgaverne
  • en udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor vi lægger stor vægt på at udveksle viden og erfaringer med hinanden
  • en spændende og udfordrende hverdag med fokus på høj faglig kvalitet
  • årlige medarbejderudviklingssamtaler og individuelle kompetenceudviklingsplaner
  • et godt socialt arbejdsmiljø med engagerede kolleger og ledere

Om Jobcenter København, Arbejdsfastholdelse
Jobcenter København, Arbejdsfastholdelse, arbejder med fastholdelse på arbejdsmarkedet gennem beskæftigelseslovgivningens forskellige muligheder. Målgrupperne er sygemeldte fra beskæftigelse eller ledighed, revalideringsopfølgning samt fleksjobberettigede. Centret er mangfoldigt sammensat med mange faglige profiler, der bidrager til at løfte opgaven med at varetage fastholdelse på arbejdsmarkedet i Københavns Kommune.

Vi er i alt ca. 180 ansatte fordelt på syv afdelinger. Vi lægger stor vægt på tværfagligt samarbejde og fælles ansvar, hvor videndeling og anerkendelse af faglig mangfoldighed bruges aktivt i opgaveløsningen. Vi er en familievenlig arbejdsplads med gode muligheder for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden.

Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen har det overordnede ansvar for en samlet koordinering af beskæftigelsesindsatsen i Københavns Kommune. Læs mere om forvaltningen og Center for Arbejdsfastholdelse på www.kk.dk

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår vil være efter gældende overenskomst indgået mellem Kommunernes Landsforening og HK/Kommunal for ansættelse af vejleder/underviser inden for beskæftigelsesindsatsen i Københavns Kommune eller Dansk Socialrådgiverforening for ansættelse af socialrådgivere. Arbejdsstedet er Gammel Køge Landevej i København.

Forventet ansættelsesdato er den 1. september 2019 eller tidligere hvis muligt.

Vil du vide mere?
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte (fleksjob) afdelingschef Sine Jochumsen på 2452 4305 eller (sygedagpenge) Pernille Poulsen på 2114 8280. 

Søg via nedenstående link senest onsdag den 3. juli 2019
Vi forventer at gennemføre samtaler den 8.-9. juli 2019.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngJKA Arbejdsfastholdelse 3Valby2019-06-12T12:00:27.8902019-07-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Beskæftigelseskonsulenter til Jobcenter København

JKA Arbejdsfastholdelse 3

Valby
Vil du gøre en indsats for at fastholde sygemeldte borgere på arbejdsmarkedet? Så er et job som beskæftigelseskonsulent til sygedagpenge- og fleksjobområdet hos Center for Arbejdsfastholdelse måske noget for dig. Vores kerneopgave er at skabe progre...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:3. juli 2019