Erfaren jurist til Københavns Kommunes Socialforvaltning

Har du kendskab til og interesse for udbudsret, aftaleret, effektive indkøb og projektledelse?
Så er du måske den, vi søger.  
 
Stillingen  
Københavns Kommunes indkøbspolitik har fokus på at gøre det nemmere for de københavnske institutioner at foretage indkøb, at høste økonomiske gevinster og opfylde de juridiske rammer og politiske målsætninger på indkøbsområdet. I Socialforvaltningen er der stort fokus på innovation og indkøb af ’sociale’ tjenesteydelser, hvortil vi søger en erfaren jurist med interesse for udbudsret og for de mange juridiske emner, der også ligger i og omkring køb af ’sociale ydelser’.  
 
Stillingen er placeret i Socialforvaltningens kontor for Regnskab og Kontrakt.  
 
Som vores nye jurist vil dine opgaver bl.a. være  
  • Deltagelse i vurderinger af kommunens forbrug og behov, af markedet på de pågældende områder og af mulighederne for at skaffe de rette ydelser til skarpe priser  
  • Projektledelse og gennemførelse af udbud, herunder EU-udbud, fra start til slut i forbindelse med indkøb af varer og tjenesteydelser  
  • Kvalitetssikring og generel bistand i forbindelse med Københavns Kommunes fælles rammeaftaler og aftaler med SKI  
  • Bidrage til kontraktstyringen og have kontakten til leverandøren vedrørende aftaler, der indgås af Socialforvaltningen  
  • Interesse i at koordinere og bidrage til løsningen af de blandede juridiske spørgsmål, der følger med forvaltningens arbejde på indkøbs- og aftaleområdet  
  • Rådgivning til den administrative og politiske ledelse  
  • Behandling af eventuelle aktindsigtssager i forbindelse med forvaltningens udbud  
  • Udarbejdelse af notater og beslutningsoplæg til direktion og politikere på det udbudsjuridiske område  
Kvalifikationskrav   
Vi forestiller os, at du er uddannet cand.jur. eller cand.merc.jur. og har kendskab til og interesse for det udbudsretslige område, gerne i forhold til det offentlige.  
 
Om dig  
  • Dit kendskab til og din interesse for udbudsreglerne omfatter såvel de EU-retlige regler, som den nationale lovgivning, og sammenspillet mellem regelsættene  
  • Du har stor lyst til at arbejde med indkøbs- og udbudsprojekter i samarbejde med de mange forskellige interessenter  
  • Du holder af en bred kontaktflade både internt og eksternt, og du formår at styrke samarbejdet med kvalitativ og underbygget rådgivning og vejledning  
  • Det vil være en fordel, at du har erfaring fra eller med arbejdet i en politisk ledet organisation og finder motivation i dette  
  • Du kan arbejde selvstændigt og samtidigt skabe gode samarbejdsrelationer til kollegaer og eksterne samarbejdspartnere  
  • Det er en fordel, at du også har kendskab til eller erfaring indenfor statsstøtteret, persondataret og/eller forhandling af kontrakter 
Om os  
Socialforvaltningens centrale kontorer har ca. 150 medarbejdere med kompetencer på forskellige specialområder. De centrale, administrative kontorer understøtter de borgerrettede enheder i forvaltningen samt udvalg, borgmester og direktion, med betjening af høj faglig kvalitet. I Kontoret for Regnskab og Kontrakt er der 28 medarbejdere med blandede fagligheder.  
 
Visionen er, at alle enheder i forvaltningen oplever kontoret som en kvalificeret, positiv og troværdig samarbejdspartner.  
 
Vi tilbyder  
En arbejdsplads, som lægger vægt på høj kvalitet og faglig ekspertise. Vi arbejder hele tiden med kvalitetsudvikling af vores opgaver og med kompetenceudvikling af vores ansatte. Derfor er vidensdeling og faglig sparring en vigtig del af hverdagen. Vi arbejder på tværs af de centrale kontorer og hele Socialforvaltningen med drifts- og projektopgaver og kan karakteriseres som en social arbejdsplads med en uformel tone.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Ansættelse sker efter gældende overenskomst og efter principperne om Ny Løn. Der er mulighed for at blive ansat som specialkonsulent, hvis din erfaring eller kompetencer svarer hertil.  
 
Stillingen er på 37 timer ugentligt, dog med mulighed for 30 timer. Stillingen er til besættelse snarest muligt.  
 
Yderligere oplysninger  
Socialforvaltningen skaber effektive fremskridt til gavn for borgerne i kommunen. På kk.dk kan du læse mere om Københavns Kommune og Socialforvaltningens arbejdsområder.  
 
Du kan få mere at vide om jobindholdet ved at kontakte kontorchef Lone Berner Wolff på 2498 1045, vicekontorchef Dorte Elleby på 5362 5365 eller fuldmægtig Mathilde Schlesch-Jensen på 2033 2687.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 22. april 2018 
Der afholdes ansættelsessamtaler den 26. april 2018.  
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Jurist til Socialfagligt Center

Center for Politik - Bernstorffsgade

Har du lyst til med fokus på juraen at være en del af holdet, der sætter strategisk retning for det sociale område i København? Socialfagligt Center skal med afsæt i borgerens behov og den bedste tilgængelige viden understøtte, at Socialudvalget har...
Indrykket:20. april 2018
Udløbsdato:15. maj 2018

Jurist med speciale indenfor almenboligområdet til Albertslund Kommune

Økonomi og Stab

Albertslund
Jurist med speciale indenfor almenboligområdet til Albertslund Kommune Har du lyst til at arbejde i en mindre kommune med store ambitioner, engagerede medarbejdere og en samarbejdskultur, der går på tværs af områder og niveauer? Vil du stå i spidsen...
Indrykket:3. april 2018
Udløbsdato:22. april 2018