Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren jurist til Københavns Kommunes Socialforvaltning

Har du kendskab til og interesse for udbudsret, aftaleret, effektive indkøb og projektledelse?
Så er du måske den, vi søger.  
 
Stillingen  
Københavns Kommunes indkøbspolitik har fokus på at gøre det nemmere for de københavnske institutioner at foretage indkøb, at høste økonomiske gevinster og opfylde de juridiske rammer og politiske målsætninger på indkøbsområdet. I Socialforvaltningen er der stort fokus på innovation og indkøb af ’sociale’ tjenesteydelser, hvortil vi søger en erfaren jurist med interesse for udbudsret og for de mange juridiske emner, der også ligger i og omkring køb af ’sociale ydelser’.  
 
Stillingen er placeret i Socialforvaltningens kontor for Regnskab og Kontrakt.  
 
Som vores nye jurist vil dine opgaver bl.a. være  
  • Deltagelse i vurderinger af kommunens forbrug og behov, af markedet på de pågældende områder og af mulighederne for at skaffe de rette ydelser til skarpe priser  
  • Projektledelse og gennemførelse af udbud, herunder EU-udbud, fra start til slut i forbindelse med indkøb af varer og tjenesteydelser  
  • Kvalitetssikring og generel bistand i forbindelse med Københavns Kommunes fælles rammeaftaler og aftaler med SKI  
  • Bidrage til kontraktstyringen og have kontakten til leverandøren vedrørende aftaler, der indgås af Socialforvaltningen  
  • Interesse i at koordinere og bidrage til løsningen af de blandede juridiske spørgsmål, der følger med forvaltningens arbejde på indkøbs- og aftaleområdet  
  • Rådgivning til den administrative og politiske ledelse  
  • Behandling af eventuelle aktindsigtssager i forbindelse med forvaltningens udbud  
  • Udarbejdelse af notater og beslutningsoplæg til direktion og politikere på det udbudsjuridiske område  
Kvalifikationskrav   
Vi forestiller os, at du er uddannet cand.jur. eller cand.merc.jur. og har kendskab til og interesse for det udbudsretslige område, gerne i forhold til det offentlige.  
 
Om dig  
  • Dit kendskab til og din interesse for udbudsreglerne omfatter såvel de EU-retlige regler, som den nationale lovgivning, og sammenspillet mellem regelsættene  
  • Du har stor lyst til at arbejde med indkøbs- og udbudsprojekter i samarbejde med de mange forskellige interessenter  
  • Du holder af en bred kontaktflade både internt og eksternt, og du formår at styrke samarbejdet med kvalitativ og underbygget rådgivning og vejledning  
  • Det vil være en fordel, at du har erfaring fra eller med arbejdet i en politisk ledet organisation og finder motivation i dette  
  • Du kan arbejde selvstændigt og samtidigt skabe gode samarbejdsrelationer til kollegaer og eksterne samarbejdspartnere  
  • Det er en fordel, at du også har kendskab til eller erfaring indenfor statsstøtteret, persondataret og/eller forhandling af kontrakter 
Om os  
Socialforvaltningens centrale kontorer har ca. 150 medarbejdere med kompetencer på forskellige specialområder. De centrale, administrative kontorer understøtter de borgerrettede enheder i forvaltningen samt udvalg, borgmester og direktion, med betjening af høj faglig kvalitet. I Kontoret for Regnskab og Kontrakt er der 28 medarbejdere med blandede fagligheder.  
 
Visionen er, at alle enheder i forvaltningen oplever kontoret som en kvalificeret, positiv og troværdig samarbejdspartner.  
 
Vi tilbyder  
En arbejdsplads, som lægger vægt på høj kvalitet og faglig ekspertise. Vi arbejder hele tiden med kvalitetsudvikling af vores opgaver og med kompetenceudvikling af vores ansatte. Derfor er vidensdeling og faglig sparring en vigtig del af hverdagen. Vi arbejder på tværs af de centrale kontorer og hele Socialforvaltningen med drifts- og projektopgaver og kan karakteriseres som en social arbejdsplads med en uformel tone.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Ansættelse sker efter gældende overenskomst og efter principperne om Ny Løn. Der er mulighed for at blive ansat som specialkonsulent, hvis din erfaring eller kompetencer svarer hertil.  
 
Stillingen er på 37 timer ugentligt, dog med mulighed for 30 timer. Stillingen er til besættelse snarest muligt.  
 
Yderligere oplysninger  
Socialforvaltningen skaber effektive fremskridt til gavn for borgerne i kommunen. På kk.dk kan du læse mere om Københavns Kommune og Socialforvaltningens arbejdsområder.  
 
Du kan få mere at vide om jobindholdet ved at kontakte kontorchef Lone Berner Wolff på 2498 1045, vicekontorchef Dorte Elleby på 5362 5365 eller fuldmægtig Mathilde Schlesch-Jensen på 2033 2687.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 22. april 2018 
Der afholdes ansættelsessamtaler den 26. april 2018.  
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329783758Phoenix-cd6e035412018-03-26T17:02:44.217Erfaren jurist til Københavns Kommunes Socialforvaltning
Har du kendskab til og interesse for udbudsret, aftaleret, effektive indkøb og projektledelse?
Så er du måske den, vi søger.  
 
Stillingen  
Københavns Kommunes indkøbspolitik har fokus på at gøre det nemmere for de københavnske institutioner at foretage indkøb, at høste økonomiske gevinster og opfylde de juridiske rammer og politiske målsætninger på indkøbsområdet. I Socialforvaltningen er der stort fokus på innovation og indkøb af ’sociale’ tjenesteydelser, hvortil vi søger en erfaren jurist med interesse for udbudsret og for de mange juridiske emner, der også ligger i og omkring køb af ’sociale ydelser’.  
 
Stillingen er placeret i Socialforvaltningens kontor for Regnskab og Kontrakt.  
 
Som vores nye jurist vil dine opgaver bl.a. være  
  • Deltagelse i vurderinger af kommunens forbrug og behov, af markedet på de pågældende områder og af mulighederne for at skaffe de rette ydelser til skarpe priser  
  • Projektledelse og gennemførelse af udbud, herunder EU-udbud, fra start til slut i forbindelse med indkøb af varer og tjenesteydelser  
  • Kvalitetssikring og generel bistand i forbindelse med Københavns Kommunes fælles rammeaftaler og aftaler med SKI  
  • Bidrage til kontraktstyringen og have kontakten til leverandøren vedrørende aftaler, der indgås af Socialforvaltningen  
  • Interesse i at koordinere og bidrage til løsningen af de blandede juridiske spørgsmål, der følger med forvaltningens arbejde på indkøbs- og aftaleområdet  
  • Rådgivning til den administrative og politiske ledelse  
  • Behandling af eventuelle aktindsigtssager i forbindelse med forvaltningens udbud  
  • Udarbejdelse af notater og beslutningsoplæg til direktion og politikere på det udbudsjuridiske område  
Kvalifikationskrav   
Vi forestiller os, at du er uddannet cand.jur. eller cand.merc.jur. og har kendskab til og interesse for det udbudsretslige område, gerne i forhold til det offentlige.  
 
Om dig  
  • Dit kendskab til og din interesse for udbudsreglerne omfatter såvel de EU-retlige regler, som den nationale lovgivning, og sammenspillet mellem regelsættene  
  • Du har stor lyst til at arbejde med indkøbs- og udbudsprojekter i samarbejde med de mange forskellige interessenter  
  • Du holder af en bred kontaktflade både internt og eksternt, og du formår at styrke samarbejdet med kvalitativ og underbygget rådgivning og vejledning  
  • Det vil være en fordel, at du har erfaring fra eller med arbejdet i en politisk ledet organisation og finder motivation i dette  
  • Du kan arbejde selvstændigt og samtidigt skabe gode samarbejdsrelationer til kollegaer og eksterne samarbejdspartnere  
  • Det er en fordel, at du også har kendskab til eller erfaring indenfor statsstøtteret, persondataret og/eller forhandling af kontrakter 
Om os  
Socialforvaltningens centrale kontorer har ca. 150 medarbejdere med kompetencer på forskellige specialområder. De centrale, administrative kontorer understøtter de borgerrettede enheder i forvaltningen samt udvalg, borgmester og direktion, med betjening af høj faglig kvalitet. I Kontoret for Regnskab og Kontrakt er der 28 medarbejdere med blandede fagligheder.  
 
Visionen er, at alle enheder i forvaltningen oplever kontoret som en kvalificeret, positiv og troværdig samarbejdspartner.  
 
Vi tilbyder  
En arbejdsplads, som lægger vægt på høj kvalitet og faglig ekspertise. Vi arbejder hele tiden med kvalitetsudvikling af vores opgaver og med kompetenceudvikling af vores ansatte. Derfor er vidensdeling og faglig sparring en vigtig del af hverdagen. Vi arbejder på tværs af de centrale kontorer og hele Socialforvaltningen med drifts- og projektopgaver og kan karakteriseres som en social arbejdsplads med en uformel tone.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Ansættelse sker efter gældende overenskomst og efter principperne om Ny Løn. Der er mulighed for at blive ansat som specialkonsulent, hvis din erfaring eller kompetencer svarer hertil.  
 
Stillingen er på 37 timer ugentligt, dog med mulighed for 30 timer. Stillingen er til besættelse snarest muligt.  
 
Yderligere oplysninger  
Socialforvaltningen skaber effektive fremskridt til gavn for borgerne i kommunen. På kk.dk kan du læse mere om Københavns Kommune og Socialforvaltningens arbejdsområder.  
 
Du kan få mere at vide om jobindholdet ved at kontakte kontorchef Lone Berner Wolff på 2498 1045, vicekontorchef Dorte Elleby på 5362 5365 eller fuldmægtig Mathilde Schlesch-Jensen på 2033 2687.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 22. april 2018 
Der afholdes ansættelsessamtaler den 26. april 2018.  
 
2018-04-22T22:50:30.967 Har du kendskab til og interesse for udbudsret, aftaleret, effektive indkøb og projektledelse? Så er du måske den, vi søger. Stillingen Københavns Kommunes indkøbspolitik har fokus på at gøre det nemmere for de københavnske institutioner at foretage indkøb, at høste økonomiske gevinster og opfylde de juridiske rammer og politiske målsætninger på indkøbsområdet. I Socialforvaltningen er der stort fokus på innovation og indkøb af sociale tjenesteydelser, hvortil vi søger en erfaren jurist med interesse for udbudsret og for de mange juridiske emner, der også ligger i og omkring køb af sociale ydelser . Stillingen er placeret i Socialforvaltningens kontor for Regnskab og Kontrakt. Som vores nye jurist vil dine opgaver bl.a. være Deltagelse i vurderinger af kommunens forbrug og behov, af markedet på de pågældende områder og af mulighederne for at skaffe de rette ydelser til skarpe priser Projektledelse og gennemførelse af udbud, herunder EU-udbud, fra start til slut i forbindelse med indkøb af varer og tjenesteydelser Kvalitetssikring og generel bistand i forbindelse med Københavns Kommunes fælles rammeaftaler og aftaler med SKI Bidrage til kontraktstyringen og have kontakten til leverandøren vedrørende aftaler, der indgås af Socialforvaltningen Interesse i at koordinere og bidrage til løsningen af de blandede juridiske spørgsmål, der følger med forvaltningens arbejde på indkøbs- og aftaleområdet Rådgivning til den administrative og politiske ledelse Behandling af eventuelle aktindsigtssager i forbindelse med forvaltningens udbud Udarbejdelse af notater og beslutningsoplæg til direktion og politikere på det udbudsjuridiske område Kvalifikationskrav Vi forestiller os, at du er uddannet cand.jur. eller cand.merc.jur. og har kendskab til og interesse for det udbudsretslige område, gerne i forhold til det offentlige. Om dig Dit kendskab til og din interesse for udbudsreglerne omfatter såvel de EU-retlige regler, som den nationale lovgivning, og sammenspillet mellem regelsættene Du har stor lyst til at arbejde med indkøbs- og udbudsprojekter i samarbejde med de mange forskellige interessenter Du holder af en bred kontaktflade både internt og eksternt, og du formår at styrke samarbejdet med kvalitativ og underbygget rådgivning og vejledning Det vil være en fordel, at du har erfaring fra eller med arbejdet i en politisk ledet organisation og finder motivation i dette Du kan arbejde selvstændigt og samtidigt skabe gode samarbejdsrelationer til kollegaer og eksterne samarbejdspartnere Det er en fordel, at du også har kendskab til eller erfaring indenfor statsstøtteret, persondataret og eller forhandling af kontrakter Om os Socialforvaltningens centrale kontorer har ca. 150 medarbejdere med kompetencer på forskellige specialområder. De centrale, administrative kontorer understøtter de borgerrettede enheder i forvaltningen samt udvalg, borgmester og direktion, med betjening af høj faglig kvalitet. I Kontoret for Regnskab og Kontrakt er der 28 medarbejdere med blandede fagligheder. Visionen er, at alle enheder i forvaltningen oplever kontoret som en kvalificeret, positiv og troværdig samarbejdspartner. Vi tilbyder En arbejdsplads, som lægger vægt på høj kvalitet og faglig ekspertise. Vi arbejder hele tiden med kvalitetsudvikling af vores opgaver og med kompetenceudvikling af vores ansatte. Derfor er vidensdeling og faglig sparring en vigtig del af hverdagen. Vi arbejder på tværs af de centrale kontorer og hele Socialforvaltningen med drifts- og projektopgaver og kan karakteriseres som en social arbejdsplads med en uformel tone. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse sker efter gældende overenskomst og efter principperne om Ny Løn. Der er mulighed for at blive ansat som specialkonsulent, hvis din erfaring eller kompetencer svarer hertil. Stillingen er på 37 timer ugentligt, dog med mulighed for 30 timer. Stillingen er til besættelse snarest muligt. Yderligere oplysninger Socialforvaltningen skaber effektive fremskridt til gavn for borgerne i kommunen. På kk.dk kan du læse mere om Københavns Kommune og Socialforvaltningens arbejdsområder. Du kan få mere at vide om jobindholdet ved at kontakte kontorchef Lone Berner Wolff på 2498 1045, vicekontorchef Dorte Elleby på 5362 5365 eller fuldmægtig Mathilde Schlesch-Jensen på 2033 2687. Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 22. april 2018 Der afholdes ansættelsessamtaler den 26. april 2018.10Phoenixcd6e0354101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-22T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=150037&DepartmentId=19359&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3197153Regnskab og Kontrakt11Bernstorffsgade 171577København VDKDanmarkORS/cd6e0354_logo.pngORS/Small/cd6e0354_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent546286KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd6e0354https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd6e0354https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd6e0354&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd6e0354&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/7.jpgMed et job indenfor Kontor og administration bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Jurist lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale242910Jurist5Kontor og administration353966092mediacenter@of.kk.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK