Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren jurist til meningsfuldt job i Socialforvaltningen

I Socialforvaltningen løser vi ifølge vores borgmester den allervigtigste opgave i Københavns Kommune, nemlig at arbejde for kommunens mest udsatte borgere. Hvis du har en alsidig juridisk baggrund, høj faglig etik og ønske om et job, hvor du kan bidrage til at gøre hverdagen bedre for mennesker med særlige behov, så har vi et spændende job til dig.

Stillingen og opgaverne
Vi holder til i centralforvaltningen i Bernstorffsgade og løser opgaver for borgercentrene, direktionen og det politiske niveau.
Vi er p.t. tre jurister i kontoret. Fagligt spænder vi over indkøb og udbud, forhandling og indgåelse af aftaler, fx med leverandører på udsatteområdet, kontraktstyring, lejeret, byggeri og meget andet, der følger af at være landets største socialforvaltning.

Du bliver en del af en politisk organisation med mange interessenter og nogle gange korte deadlines. Inden for den ramme forventes vi at levere skarpe juridiske analyser og holdbare, pragmatiske løsninger i et letforståeligt sprog.Vi har netop oprettet en indkøbsenhed, der skal bidrage til at skærpe vores indkøbsprofil og omkostningsstyring. Din opgave vil bl.a. omfatte faglig sparring inden for udbudsjura og contract management, og du vil få en central rolle i, at vi når vores ambitiøse mål. De områder, som du væsentligst skal beskæftige dig med, vil i øvrigt blive fastlagt sammen med dig ud fra dine kompetencer og potentialer.

Vores forventninger til dig
Du er uddannet cand.jur. og har erfaring inden for flere af kontorets juridiske kerneområder, herunder udbud og indkøb, gerne fra en kommune, et alment boligselskab eller et advokatkontor. Sociallovgivningen er underlægningsmusikken for vores arbejde, og kendskab til det sociale område vil derfor være et plus.

Du er vant til at arbejde selvstændigt, har analytisk sans – både hvad angår §§’er og tal – og trives med at løse en blanding af små og længerevarende opgaver i en nogle gange omskiftelig hverdag.

Du har organisatorisk gehør, forståelse for arbejdet i en politisk organisation og er god til at skabe respektfulde og professionelle relationer til kontorets samarbejdspartnere, både inden for forvaltningen og eksternt.

Du ønsker at bidrage positivt til at professionalisere og udvikle den juridiske funktion og kompetence i samarbejde med dine kolleger i kontoret gennem videndeling, sparring og fælles læring.

Du er god til at kommunikere – mundtligt og skriftligt – og kan formidle juraen på en måde, så den giver mening for modtageren.

Hvis du har erfaring med frivilligt socialt arbejde og med at drive projekter og processer, vil det vægte positivt.

Det kan du forvente af os
Du bliver ansat i Kontoret for Regnskab og Kontrakt og kollega til 30 medarbejdere med vidt forskellige baggrunde. Fælles for os er, at vi leverer økonomisk og juridisk ekspertise til vores mange kolleger på borgercentrene, så de får det bedst mulige grundlag for at udføre deres arbejde.

Du vil blive en del af et kontor med faglig ambition, stor rummelighed og høj medarbejdertilfredshed.

Vi løser vores opgaver i fællesskab på tværs af teams og faglighed, og vi er rigtigt gode til at hjælpe hinanden. Vi har en god kantine, mange af os spiser frokost sammen, og vi er gode til at fejre hverdagens store og små begivenheder.

Du vil få masser af faglige udfordringer og vil i vidt omfang selv kunne tilrettelægge din arbejdsdag, og du vil blive mødt med tillid til din faglighed og forventninger til dit personlige bidrag.

Du vil få mulighed for kompetenceudvikling, både internt i Socialforvaltningen og gennem deltagelse i eksterne fora.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen og til besættelse snarest muligt.

Din løn fastsættes i henhold til gældende overenskomst. For den rette ansøger vil der være mulighed for indplacering som specialkonsulent.

Processen
Socialforvaltningen skaber effektive fremskridt til gavn for borgerne i kommunen. På https://www.kk.dk/sof kan du læse mere om Københavns Kommune og Socialforvaltningens arbejdsområder.

Du kan få mere at vide om jobbet og arbejdspladsen ved at kontakte vicekontorchef Jette Nielsen på 2912 8908.

Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 19. september 2019
Vi påregner at holde indledende ansættelsessamtaler den 24. og 25. september, med en evt. anden samtale den 27. september.

Om Socialforvaltningen
Socialforvaltningen i Københavns Kommune er landets største socialforvaltning og har ansvaret for kommunens tilbud til københavnere med særlige behov, herunder borgere med handicap, sindslidelse, misbrug eller hjemløseproblematikker og udsatte børn, unge og deres familier. Socialforvaltningen har over 200 arbejdspladser og godt 7.500 medarbejdere samt et samlet budget på ca. 5,8 mia. kr.
Socialforvaltningens mission er at bidrage til, at alle københavnere – uanset livsvilkår – får mulighed for at udnytte egne ressourcer samt udfolde og realisere egne potentialer bedst muligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330083889Phoenix-153696ae12019-09-04T14:00:18.210Erfaren jurist til meningsfuldt job i Socialforvaltningen

I Socialforvaltningen løser vi ifølge vores borgmester den allervigtigste opgave i Københavns Kommune, nemlig at arbejde for kommunens mest udsatte borgere. Hvis du har en alsidig juridisk baggrund, høj faglig etik og ønske om et job, hvor du kan bidrage til at gøre hverdagen bedre for mennesker med særlige behov, så har vi et spændende job til dig.

Stillingen og opgaverne
Vi holder til i centralforvaltningen i Bernstorffsgade og løser opgaver for borgercentrene, direktionen og det politiske niveau.
Vi er p.t. tre jurister i kontoret. Fagligt spænder vi over indkøb og udbud, forhandling og indgåelse af aftaler, fx med leverandører på udsatteområdet, kontraktstyring, lejeret, byggeri og meget andet, der følger af at være landets største socialforvaltning.

Du bliver en del af en politisk organisation med mange interessenter og nogle gange korte deadlines. Inden for den ramme forventes vi at levere skarpe juridiske analyser og holdbare, pragmatiske løsninger i et letforståeligt sprog.Vi har netop oprettet en indkøbsenhed, der skal bidrage til at skærpe vores indkøbsprofil og omkostningsstyring. Din opgave vil bl.a. omfatte faglig sparring inden for udbudsjura og contract management, og du vil få en central rolle i, at vi når vores ambitiøse mål. De områder, som du væsentligst skal beskæftige dig med, vil i øvrigt blive fastlagt sammen med dig ud fra dine kompetencer og potentialer.

Vores forventninger til dig
Du er uddannet cand.jur. og har erfaring inden for flere af kontorets juridiske kerneområder, herunder udbud og indkøb, gerne fra en kommune, et alment boligselskab eller et advokatkontor. Sociallovgivningen er underlægningsmusikken for vores arbejde, og kendskab til det sociale område vil derfor være et plus.

Du er vant til at arbejde selvstændigt, har analytisk sans – både hvad angår §§’er og tal – og trives med at løse en blanding af små og længerevarende opgaver i en nogle gange omskiftelig hverdag.

Du har organisatorisk gehør, forståelse for arbejdet i en politisk organisation og er god til at skabe respektfulde og professionelle relationer til kontorets samarbejdspartnere, både inden for forvaltningen og eksternt.

Du ønsker at bidrage positivt til at professionalisere og udvikle den juridiske funktion og kompetence i samarbejde med dine kolleger i kontoret gennem videndeling, sparring og fælles læring.

Du er god til at kommunikere – mundtligt og skriftligt – og kan formidle juraen på en måde, så den giver mening for modtageren.

Hvis du har erfaring med frivilligt socialt arbejde og med at drive projekter og processer, vil det vægte positivt.

Det kan du forvente af os
Du bliver ansat i Kontoret for Regnskab og Kontrakt og kollega til 30 medarbejdere med vidt forskellige baggrunde. Fælles for os er, at vi leverer økonomisk og juridisk ekspertise til vores mange kolleger på borgercentrene, så de får det bedst mulige grundlag for at udføre deres arbejde.

Du vil blive en del af et kontor med faglig ambition, stor rummelighed og høj medarbejdertilfredshed.

Vi løser vores opgaver i fællesskab på tværs af teams og faglighed, og vi er rigtigt gode til at hjælpe hinanden. Vi har en god kantine, mange af os spiser frokost sammen, og vi er gode til at fejre hverdagens store og små begivenheder.

Du vil få masser af faglige udfordringer og vil i vidt omfang selv kunne tilrettelægge din arbejdsdag, og du vil blive mødt med tillid til din faglighed og forventninger til dit personlige bidrag.

Du vil få mulighed for kompetenceudvikling, både internt i Socialforvaltningen og gennem deltagelse i eksterne fora.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen og til besættelse snarest muligt.

Din løn fastsættes i henhold til gældende overenskomst. For den rette ansøger vil der være mulighed for indplacering som specialkonsulent.

Processen
Socialforvaltningen skaber effektive fremskridt til gavn for borgerne i kommunen. På https://www.kk.dk/sof kan du læse mere om Københavns Kommune og Socialforvaltningens arbejdsområder.

Du kan få mere at vide om jobbet og arbejdspladsen ved at kontakte vicekontorchef Jette Nielsen på 2912 8908.

Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 19. september 2019
Vi påregner at holde indledende ansættelsessamtaler den 24. og 25. september, med en evt. anden samtale den 27. september.

Om Socialforvaltningen
Socialforvaltningen i Københavns Kommune er landets største socialforvaltning og har ansvaret for kommunens tilbud til københavnere med særlige behov, herunder borgere med handicap, sindslidelse, misbrug eller hjemløseproblematikker og udsatte børn, unge og deres familier. Socialforvaltningen har over 200 arbejdspladser og godt 7.500 medarbejdere samt et samlet budget på ca. 5,8 mia. kr.
Socialforvaltningens mission er at bidrage til, at alle københavnere – uanset livsvilkår – får mulighed for at udnytte egne ressourcer samt udfolde og realisere egne potentialer bedst muligt.

2019-09-20T00:52:16.527 I Socialforvaltningen løser vi ifølge vores borgmester den allervigtigste opgave i Københavns Kommune, nemlig at arbejde for kommunens mest udsatte borgere. Hvis du har en alsidig juridisk baggrund, høj faglig etik og ønske om et job, hvor du kan bidrage til at gøre hverdagen bedre for mennesker med særlige behov, så har vi et spændende job til dig. Stillingen og opgaverne Vi holder til i centralforvaltningen i Bernstorffsgade og løser opgaver for borgercentrene, direktionen og det politiske niveau. Vi er p.t. tre jurister i kontoret. Fagligt spænder vi over indkøb og udbud, forhandling og indgåelse af aftaler, fx med leverandører på udsatteområdet, kontraktstyring, lejeret, byggeri og meget andet, der følger af at være landets største socialforvaltning. Du bliver en del af en politisk organisation med mange interessenter og nogle gange korte deadlines. Inden for den ramme forventes vi at levere skarpe juridiske analyser og holdbare, pragmatiske løsninger i et letforståeligt sprog.Vi har netop oprettet en indkøbsenhed, der skal bidrage til at skærpe vores indkøbsprofil og omkostningsstyring. Din opgave vil bl.a. omfatte faglig sparring inden for udbudsjura og contract management, og du vil få en central rolle i, at vi når vores ambitiøse mål. De områder, som du væsentligst skal beskæftige dig med, vil i øvrigt blive fastlagt sammen med dig ud fra dine kompetencer og potentialer. Vores forventninger til dig Du er uddannet cand.jur. og har erfaring inden for flere af kontorets juridiske kerneområder, herunder udbud og indkøb, gerne fra en kommune, et alment boligselskab eller et advokatkontor. Sociallovgivningen er underlægningsmusikken for vores arbejde, og kendskab til det sociale område vil derfor være et plus. Du er vant til at arbejde selvstændigt, har analytisk sans både hvad angår §§ er og tal og trives med at løse en blanding af små og længerevarende opgaver i en nogle gange omskiftelig hverdag. Du har organisatorisk gehør, forståelse for arbejdet i en politisk organisation og er god til at skabe respektfulde og professionelle relationer til kontorets samarbejdspartnere, både inden for forvaltningen og eksternt. Du ønsker at bidrage positivt til at professionalisere og udvikle den juridiske funktion og kompetence i samarbejde med dine kolleger i kontoret gennem videndeling, sparring og fælles læring. Du er god til at kommunikere mundtligt og skriftligt og kan formidle juraen på en måde, så den giver mening for modtageren. Hvis du har erfaring med frivilligt socialt arbejde og med at drive projekter og processer, vil det vægte positivt. Det kan du forvente af os Du bliver ansat i Kontoret for Regnskab og Kontrakt og kollega til 30 medarbejdere med vidt forskellige baggrunde. Fælles for os er, at vi leverer økonomisk og juridisk ekspertise til vores mange kolleger på borgercentrene, så de får det bedst mulige grundlag for at udføre deres arbejde. Du vil blive en del af et kontor med faglig ambition, stor rummelighed og høj medarbejdertilfredshed. Vi løser vores opgaver i fællesskab på tværs af teams og faglighed, og vi er rigtigt gode til at hjælpe hinanden. Vi har en god kantine, mange af os spiser frokost sammen, og vi er gode til at fejre hverdagens store og små begivenheder. Du vil få masser af faglige udfordringer og vil i vidt omfang selv kunne tilrettelægge din arbejdsdag, og du vil blive mødt med tillid til din faglighed og forventninger til dit personlige bidrag. Du vil få mulighed for kompetenceudvikling, både internt i Socialforvaltningen og gennem deltagelse i eksterne fora. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer om ugen og til besættelse snarest muligt. Din løn fastsættes i henhold til gældende overenskomst. For den rette ansøger vil der være mulighed for indplacering som specialkonsulent. Processen Socialforvaltningen skaber effektive fremskridt til gavn for borgerne i kommunen. På https: www.kk.dk sof kan du læse mere om Københavns Kommune og Socialforvaltningens arbejdsområder. Du kan få mere at vide om jobbet og arbejdspladsen ved at kontakte vicekontorchef Jette Nielsen på 2912 8908. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 19. september 2019 Vi påregner at holde indledende ansættelsessamtaler den 24. og 25. september, med en evt. anden samtale den 27. september. Om Socialforvaltningen Socialforvaltningen i Københavns Kommune er landets største socialforvaltning og har ansvaret for kommunens tilbud til københavnere med særlige behov, herunder borgere med handicap, sindslidelse, misbrug eller hjemløseproblematikker og udsatte børn, unge og deres familier. Socialforvaltningen har over 200 arbejdspladser og godt 7.500 medarbejdere samt et samlet budget på ca. 5,8 mia. kr. Socialforvaltningens mission er at bidrage til, at alle københavnere uanset livsvilkår får mulighed for at udnytte egne ressourcer samt udfolde og realisere egne potentialer bedst muligt.10Phoenix153696ae101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=160643&DepartmentId=20296&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3601216Regnskab og Kontrakt11Bernstorffsgade 171577København VDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent817929KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk16064300004-09-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=153696aehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=153696aehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=153696ae&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=153696ae&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/4.jpgErfaren jurist til meningsfuldt job i Socialforvaltningen12007971Dansk3Læse/ tale242910Jurist5Kontor og administration362581449mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmarkda-DK