Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren kommunikationsmedarbejder til ledelsessekretariatet i den kommende Administrations- og Servicestyrelse

Vil du være ledernes sparringspartner på kommunikationsrådet i den kommende Administrations- og Servicestyrelse, og motiveres du af ansvar, udfordrende opgaver og af at være tæt på beslutningsprocessen? Så håber vi på at høre fra dig.   
 
Vil du være med fra starten?  
Vi bygger et nyt ledelsessekretariat op i den kommende Administrations- og Servicestyrelse i Herning. Ledelsessekretariatet har til opgave at understøtte ledelseskraften på topledelsesniveau gennem en professionel og effektiv betjening af styrelsens direktion og styrer samt koordinerer styrelsens departements- og ministerbetjening samt sikrer en effektiv koordinering med Skatteministeriets departement og øvrige styrelser ifm. ministersager, eksekvering af tværgående strategier mv.  
 
Du kommer til at varetage både interne og eksterne kommunikationsopgaver og får en unik mulighed for at være med fra start, når vi igangsætter kommunikationsarbejdet i den nye styrelse.   
 
Spændende kommunikationsstilling med bredt opgavespænd  
Som kommunikationsmedarbejder får du et job med et bredt spænd af opgaver. Det fordrer at du har din kommunikative værktøjskasse i orden og at du har erfaring med at gennemføre kommunikationsopgaver, både når det gælder planlægning, produktion og gennemførelse. Du kommer bl.a. til at:  
 

  • Rådgive og sparre med Administrations- og Servicestyrelsens direktion, medarbejdere, samarbejdspartnere samt øvrige interessenter på kommunikationsområdet.  
  • Arbejde med strategisk intern kommunikation, herunder formidle budskaber, visioner og mål til Skatteforvaltningens mange medarbejdere bl.a. via styrelsens intranet  
  • Udarbejde artikler, talepapirer, pressemeddelelser mm. Og i den forbindelse bidrage til at den samlede kommunikation i SKAT opleves som nærværende og relevant både for interne og eksterne interessenter  
  • Håndtering af styrelsens hjemmeside  
  • Udvikle strategier, politikker og redskaber på kommunikationsområdet  
  • Sikre koordinering og tæt samarbejde med de øvrige styrelser i Skatteforvaltningen   
 
Din profil   
Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund fx inden for journalistik eller kommunikation samt dokumenteret erfaring fra lignende stilling i en større organisation.  
 
Du skal trives med at løse vidtspændende kommunikationsopgaver og have det godt med at have en stor berørings- og samarbejdsflade.  
 
Skatteforvaltningen er en stor offentlig arbejdsplads med mange forskellige typer af medarbejdere og jobs, dette stiller store krav til dine kompetencer inden for intern kommunikation, både når det gælder formidling af strategi, værdigrundlag, kommunikation i forbindelse med forandringsprocesser og tværgående projekter samt ved viden- og informationsdeling om den daglige drift.  
 
Du har politisk flair og mod på at begå dig i en hverdag, hvor der er stor efterspørgsel på dine kompetencer som både rådgivende og udførende medarbejder.  
 
Ledelsessekretariatet – dit nye kontor 
Ledelsessekretariatet har til formål at yde en professionel og effektiv betjening af Administrations- og Servicestyrelsens direktion og er ansvarlig for at sikre effektiv koordinering og eksekvering af strategier på tværs af hele Skatteforvaltningen.

Du vil blive en del af et nyt kontor i en ny styrelse, hvor der er et godt arbejdsmiljø, dygtige kollegaer og mange faglige udfordringer.  
 
Vi ønsker, at du udnytter de muligheder for læring, der findes hos os. Du vil derfor få løbende kompetenceudvikling gennem jobudvikling, læring på jobbet samt via kurser og efter- og videreuddannelse. 
 
Vi anerkender andres faglighed og forventer, at du byder ind med din egen, når vi sammen løser opgaver på tværs og i egen afdeling. 
 
Ansøgning og kontakt 
Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kontorchef Dorte-Pia Ravnsbæk på: 72381471.
 
Send ansøgning, CV, eksamenspapirer og eventuelt eksempler på dit arbejde via linket ”Søg stillingen” senest 10. februar 2018.   
 
Samtaler forventes afholdt i uge 8. Der vil indgå test i ansættelsesprocessen.  
 
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.   
 
Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er indtil videre: Brændgårdvej 10, 7400 Herning.  
 
Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.   
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her