Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren kontraktholder til sikring af driften af Københavns trafiksignaler og gadebelysning

Vil du være med til at sikre en fremkommelig og tryg by gennem god styring af kontrakterne med kommunens driftsleverandører af trafiksignaler og gadebelysning? Så er stillingen som kontraktholder måske noget for dig.

Trafikenheden i Center for Trafik og Byliv, Teknik- og Miljøforvaltningen søger en kontraktholder til kontraktopfølgning og tilsyn på Københavns Kommunes driftsaftaler om trafiksignaler og gadebelysning. Du vil indgå som del af et lille team, der har det daglige ansvar for, og opfølgning med, kommunens driftsleverandører på gadebelysning og trafiksignaler.

Trafikenheden er blandt andet myndighed på signal- og belysningsområdet. Som kontraktholder vil du få en central rolle i at sikre en god drift i samarbejde med især vores driftsmanager og fagmedarbejderne på området. Du vil desuden få medansvar for at definere og udvikle kontraktteamets roller og opgaver, og du kan selvstændigt varetage alle de daglige opgaver med kontraktopfølgning og tilhørende opgaver.

Ansvar og udfordringer
Stillingen indebærer daglige opfølgningsopgaver og styring af kontrakter på vejbelysning og trafiksignaler fx:

  • Være med til at udbygge og udvikle det kontraktgrundlag, der arbejdes med.
  • Afslutte eksisterende aftaler.
  • Deltage i kommende udbudsprocesser og efterfølgende kontraktindgåelse.
  • Løbende opfølgning på leverandørernes performance og ansvar for den primære dialog med leverandørerne om kontraktlige og kommercielle forhold.
  • Opfølgning på kommunens anvendelse af kontrakten og varetagelse af dialog med forvaltningen herom.
  • Pleje og sikre et godt samarbejde med leverandørerne.
  • Være med til at udbygge og udvikle det kontraktgrundlag der arbejdes med.
  • Deltage i kommende udbudsprocesser og efterfølgende kontraktindgåelse.
  • Indgå i leverandørstyringen med fokus på opfølgning på leverandørens kontraktuelle forpligtelser, herunder milepæle og leverancer.
  • Statusafrapportering og løbende risikoanalyse til ledelsen – herunder økonomiopfølgning.
  • Kommunikation og dialog i en politisk ledet organisation.
  • Procesudvikling og optimering af arbejdsgange i samarbejde med enhedschef og driftsmanager.

Dine kompetencer
Det er en forudsætning, at du har dokumenteret erfaring som kontraktansvarlig, entreprisestyrer eller lignende i en større offentlig eller privat organisation. Du skal være en stærk forhandler, der selvstændigt kan levere på forvaltningens målsætninger indenfor kontrakternes rammer.

Det er vigtigt, at du er metodisk og systematisk i din opgaveløsning, og du har en høj kvalitet i din skriftlighed. Du har styr på din økonomi og kan i samarbejde med serviceområdets controllere navigere hjemmevant.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med samarbejde med fagspecialister og du formår at oversætte driftens behov til kontraktsprog og vice versa.

Du er proaktiv og arbejder struktureret, er selvkørende og følger dine opgaver helt til dørs. Som kommunikator er du både mundtligt og skriftligt god til at formulere og formidle kernen i sagen til forskellige faggrupper og samarbejdspartnere.

Som person er du ansvarsfuld, udadvendt og har et godt humør. Du er fleksibel, og du motiveres af at skabe optimale løsninger og gode resultater på egen hånd og i samarbejde med andre. Det er væsentligt, at du værdsætter videndeling og sparring.

Vi tilbyder
Vi tilbyder et spændende og udfordrende job på højt fagligt niveau, hvor ambitionerne er store og stemningen uformel. Der er gode muligheder for kompetenceudvikling, og du får mulighed for at møde interessante og engagerede samarbejdspartnere og skabe gode netværksrelationer.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fastansættelse på 37 timer ugentligt inklusive frokostpause. Løn- og ansættelsesvilkår er som udgangspunkt i henhold til overenskomst for akademikere ansat i kommuner, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt, dog senest den 1. december 2019. Trafikenheden er placeret i Njalsgade på Islands Brygge, hvor en stor del af Teknik- og Miljøforvaltningen holder til.

Er du blevet nysgerrig?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Jakob Bülow Find på 2974 4778. Du kan også læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen på www.kk.dk og www.kk.dk/tmf.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 17. oktober 2019.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 43.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330091035Phoenix-2b83879a12019-09-17T10:00:11.650Erfaren kontraktholder til sikring af driften af Københavns trafiksignaler og gadebelysning

Vil du være med til at sikre en fremkommelig og tryg by gennem god styring af kontrakterne med kommunens driftsleverandører af trafiksignaler og gadebelysning? Så er stillingen som kontraktholder måske noget for dig.

Trafikenheden i Center for Trafik og Byliv, Teknik- og Miljøforvaltningen søger en kontraktholder til kontraktopfølgning og tilsyn på Københavns Kommunes driftsaftaler om trafiksignaler og gadebelysning. Du vil indgå som del af et lille team, der har det daglige ansvar for, og opfølgning med, kommunens driftsleverandører på gadebelysning og trafiksignaler.

Trafikenheden er blandt andet myndighed på signal- og belysningsområdet. Som kontraktholder vil du få en central rolle i at sikre en god drift i samarbejde med især vores driftsmanager og fagmedarbejderne på området. Du vil desuden få medansvar for at definere og udvikle kontraktteamets roller og opgaver, og du kan selvstændigt varetage alle de daglige opgaver med kontraktopfølgning og tilhørende opgaver.

Ansvar og udfordringer
Stillingen indebærer daglige opfølgningsopgaver og styring af kontrakter på vejbelysning og trafiksignaler fx:

  • Være med til at udbygge og udvikle det kontraktgrundlag, der arbejdes med.
  • Afslutte eksisterende aftaler.
  • Deltage i kommende udbudsprocesser og efterfølgende kontraktindgåelse.
  • Løbende opfølgning på leverandørernes performance og ansvar for den primære dialog med leverandørerne om kontraktlige og kommercielle forhold.
  • Opfølgning på kommunens anvendelse af kontrakten og varetagelse af dialog med forvaltningen herom.
  • Pleje og sikre et godt samarbejde med leverandørerne.
  • Være med til at udbygge og udvikle det kontraktgrundlag der arbejdes med.
  • Deltage i kommende udbudsprocesser og efterfølgende kontraktindgåelse.
  • Indgå i leverandørstyringen med fokus på opfølgning på leverandørens kontraktuelle forpligtelser, herunder milepæle og leverancer.
  • Statusafrapportering og løbende risikoanalyse til ledelsen – herunder økonomiopfølgning.
  • Kommunikation og dialog i en politisk ledet organisation.
  • Procesudvikling og optimering af arbejdsgange i samarbejde med enhedschef og driftsmanager.

Dine kompetencer
Det er en forudsætning, at du har dokumenteret erfaring som kontraktansvarlig, entreprisestyrer eller lignende i en større offentlig eller privat organisation. Du skal være en stærk forhandler, der selvstændigt kan levere på forvaltningens målsætninger indenfor kontrakternes rammer.

Det er vigtigt, at du er metodisk og systematisk i din opgaveløsning, og du har en høj kvalitet i din skriftlighed. Du har styr på din økonomi og kan i samarbejde med serviceområdets controllere navigere hjemmevant.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med samarbejde med fagspecialister og du formår at oversætte driftens behov til kontraktsprog og vice versa.

Du er proaktiv og arbejder struktureret, er selvkørende og følger dine opgaver helt til dørs. Som kommunikator er du både mundtligt og skriftligt god til at formulere og formidle kernen i sagen til forskellige faggrupper og samarbejdspartnere.

Som person er du ansvarsfuld, udadvendt og har et godt humør. Du er fleksibel, og du motiveres af at skabe optimale løsninger og gode resultater på egen hånd og i samarbejde med andre. Det er væsentligt, at du værdsætter videndeling og sparring.

Vi tilbyder
Vi tilbyder et spændende og udfordrende job på højt fagligt niveau, hvor ambitionerne er store og stemningen uformel. Der er gode muligheder for kompetenceudvikling, og du får mulighed for at møde interessante og engagerede samarbejdspartnere og skabe gode netværksrelationer.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fastansættelse på 37 timer ugentligt inklusive frokostpause. Løn- og ansættelsesvilkår er som udgangspunkt i henhold til overenskomst for akademikere ansat i kommuner, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt, dog senest den 1. december 2019. Trafikenheden er placeret i Njalsgade på Islands Brygge, hvor en stor del af Teknik- og Miljøforvaltningen holder til.

Er du blevet nysgerrig?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Jakob Bülow Find på 2974 4778. Du kan også læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen på www.kk.dk og www.kk.dk/tmf.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 17. oktober 2019.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 43.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr.

2019-10-18T00:51:26.547 Vil du være med til at sikre en fremkommelig og tryg by gennem god styring af kontrakterne med kommunens driftsleverandører af trafiksignaler og gadebelysning? Så er stillingen som kontraktholder måske noget for dig. Trafikenheden i Center for Trafik og Byliv, Teknik- og Miljøforvaltningen søger en kontraktholder til kontraktopfølgning og tilsyn på Københavns Kommunes driftsaftaler om trafiksignaler og gadebelysning. Du vil indgå som del af et lille team, der har det daglige ansvar for, og opfølgning med, kommunens driftsleverandører på gadebelysning og trafiksignaler. Trafikenheden er blandt andet myndighed på signal- og belysningsområdet. Som kontraktholder vil du få en central rolle i at sikre en god drift i samarbejde med især vores driftsmanager og fagmedarbejderne på området. Du vil desuden få medansvar for at definere og udvikle kontraktteamets roller og opgaver, og du kan selvstændigt varetage alle de daglige opgaver med kontraktopfølgning og tilhørende opgaver. Ansvar og udfordringer Stillingen indebærer daglige opfølgningsopgaver og styring af kontrakter på vejbelysning og trafiksignaler fx: Være med til at udbygge og udvikle det kontraktgrundlag, der arbejdes med. Afslutte eksisterende aftaler. Deltage i kommende udbudsprocesser og efterfølgende kontraktindgåelse. Løbende opfølgning på leverandørernes performance og ansvar for den primære dialog med leverandørerne om kontraktlige og kommercielle forhold. Opfølgning på kommunens anvendelse af kontrakten og varetagelse af dialog med forvaltningen herom. Pleje og sikre et godt samarbejde med leverandørerne. Være med til at udbygge og udvikle det kontraktgrundlag der arbejdes med. Deltage i kommende udbudsprocesser og efterfølgende kontraktindgåelse. Indgå i leverandørstyringen med fokus på opfølgning på leverandørens kontraktuelle forpligtelser, herunder milepæle og leverancer. Statusafrapportering og løbende risikoanalyse til ledelsen herunder økonomiopfølgning. Kommunikation og dialog i en politisk ledet organisation. Procesudvikling og optimering af arbejdsgange i samarbejde med enhedschef og driftsmanager. Dine kompetencer Det er en forudsætning, at du har dokumenteret erfaring som kontraktansvarlig, entreprisestyrer eller lignende i en større offentlig eller privat organisation. Du skal være en stærk forhandler, der selvstændigt kan levere på forvaltningens målsætninger indenfor kontrakternes rammer. Det er vigtigt, at du er metodisk og systematisk i din opgaveløsning, og du har en høj kvalitet i din skriftlighed. Du har styr på din økonomi og kan i samarbejde med serviceområdets controllere navigere hjemmevant. Det er en fordel, hvis du har erfaring med samarbejde med fagspecialister og du formår at oversætte driftens behov til kontraktsprog og vice versa. Du er proaktiv og arbejder struktureret, er selvkørende og følger dine opgaver helt til dørs. Som kommunikator er du både mundtligt og skriftligt god til at formulere og formidle kernen i sagen til forskellige faggrupper og samarbejdspartnere. Som person er du ansvarsfuld, udadvendt og har et godt humør. Du er fleksibel, og du motiveres af at skabe optimale løsninger og gode resultater på egen hånd og i samarbejde med andre. Det er væsentligt, at du værdsætter videndeling og sparring. Vi tilbyder Vi tilbyder et spændende og udfordrende job på højt fagligt niveau, hvor ambitionerne er store og stemningen uformel. Der er gode muligheder for kompetenceudvikling, og du får mulighed for at møde interessante og engagerede samarbejdspartnere og skabe gode netværksrelationer. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en fastansættelse på 37 timer ugentligt inklusive frokostpause. Løn- og ansættelsesvilkår er som udgangspunkt i henhold til overenskomst for akademikere ansat i kommuner, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt, dog senest den 1. december 2019. Trafikenheden er placeret i Njalsgade på Islands Brygge, hvor en stor del af Teknik- og Miljøforvaltningen holder til. Er du blevet nysgerrig? Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Jakob Bülow Find på 2974 4778. Du kan også læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen på www.kk.dk og www.kk.dk tmf. Søg via nedenstående link senest torsdag den 17. oktober 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 43. Om Teknik- og Miljøforvaltningen Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr.10Phoenix2b83879a101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=160788&DepartmentId=20485&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3613514Trafik 111Njalsgade 132300København SDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent824621KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk16078800017-09-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b83879ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b83879ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b83879a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b83879a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgErfaren kontraktholder til sikring af driften af Københavns trafiksignaler og gadebelysning12007991Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration362747652mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330109060Ledige stillinger ved EUAm Ukraine - Visiting ExpertsRobot Ledige stillinger ved EUAM Ukraine Visiting Experts Ansøgningsfrist: Mandag den 28. oktober 2019, kl. 8.00. Vil du være med til at styrke Danmarks civile engagement i verdens brændpunkter, så er disse stillinger måske noget for dig? Gennem Freds- og Stabiliseringsberedskabet (FSB) tilbyder Udenrigsministeriet spændende udfordringer og mulighed for at gøre en forskel gennem sekundering til EU s civile krisestyringsmissioner. Stillingsbeskrivelse og kvalifikationer EU har opslået flere stillinger ved EU s civile mission i Ukraine. De generelle kvalifikationskrav samt en beskrivelse af stillingerne kan findes her. En beskrivelse af missionen kan findes på missionens hjemmeside. Vilkår Udsendelsens varighed forventes at være 3 måneder med mulighed for forlængelse. Udsendelse sker på vilkår for Freds- og Stabiliseringsberedskabet (FSB): Reglement og vejledning for FSB-udsendte. Venligst bemærk, at det er et krav for udsendelse gennem FSB, at man er dansk statsborger. Udenrigsministeriet FSB sender ansøgninger fra de bedst egnede kandidater videre til EU, der indkalder de mest kvalificerede ansøgere til interview. EU modtager også ansøgninger til stillingerne fra andre EU-medlemsstater. Såfremt EU ønsker at besætte en stilling med en dansk kandidat, vil Udenrigsministeriet FSB indgå kontrakt med den pågældende - en såkaldt sekundering. Ansøgning For at søge stillinger bedes du registrere dig og søge via EU s online ansøgningssystem Goalkeeper : https: goalkeeper.eeas.europa.eu registrar DPA 11127 details.do. (Hvis linket ikke virker, venligst kopier dette ind i din browser). Ansøgningen skal være uploadet i Goalkeeper senest mandag den 28. oktober 2019, kl. 8.00. Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte FSB på mail fsb-niras@niras.dk. Udenrigsministeriet FSB ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede til at søge stillingerne. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Om FSB FSB er et beredskab under Udenrigsministeriet. Beredskabet gør det muligt med kort varsel at sende danske eksperter ud på civile krisestyringsopgaver som bl.a. har til formål at stabilisere og styrke sikkerhedssektoren og fremme fred og demokrati. FSB hører under kontoret for Stabiliserings- og Sikkerhedspolitik (SSP) i Udenrigsministeriet. SSP har det overordnede politiske ansvar for FSB, mens den daglige administration siden 2008 har været varetaget af NIRAS A S.Ledige stillinger ved EUAM Ukraine – Visiting Experts
Ansøgningsfrist: Mandag den 28. oktober 2019, kl. 8.00.

Vil du være med til at styrke Danmarks civile engagement i verdens brændpunkter, så er disse stillinger måske noget for dig? Gennem Freds- og Stabiliseringsberedskabet (FSB) tilbyder Udenrigsministeriet spændende udfordringer og mulighed for at gøre en forskel gennem sekundering til EU’s civile krisestyringsmissioner.

Stillingsbeskrivelse og kvalifikationer

EU har opslået flere stillinger ved EU’s civile mission i Ukraine.

De generelle kvalifikationskrav samt en beskrivelse af stillingerne kan findes her.

En beskrivelse af missionen kan findes på missionens hjemmeside.

Vilkår

Udsendelsens varighed forventes at være 3 måneder med mulighed for forlængelse.

Udsendelse sker på vilkår for Freds- og Stabiliseringsberedskabet (FSB): Reglement og vejledning for FSB-udsendte.

Venligst bemærk, at det er et krav for udsendelse gennem FSB, at man er dansk statsborger.

Udenrigsministeriet/FSB sender ansøgninger fra de bedst egnede kandidater videre til EU, der indkalder de mest kvalificerede ansøgere til interview. EU modtager også ansøgninger til stillingerne fra andre EU-medlemsstater. Såfremt EU ønsker at besætte en stilling med en dansk kandidat, vil Udenrigsministeriet/FSB indgå kontrakt med den pågældende - en såkaldt sekundering.

Ansøgning

For at søge stillinger bedes du registrere dig og søge via EU’s online ansøgningssystem ”Goalkeeper”: https://goalkeeper.eeas.europa.eu/registrar/DPA/11127/details.do.
(Hvis linket ikke virker, venligst kopier dette ind i din browser).

Ansøgningen skal være uploadet i ”Goalkeeper” senest mandag den 28. oktober 2019, kl. 8.00.

Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte FSB på mail fsb-niras@niras.dk.

Udenrigsministeriet/FSB ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede til at søge stillingerne.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Om FSB

FSB er et beredskab under Udenrigsministeriet. Beredskabet gør det muligt med kort varsel at sende danske eksperter ud på civile krisestyringsopgaver som bl.a. har til formål at stabilisere og styrke sikkerhedssektoren og fremme fred og demokrati.

FSB hører under kontoret for Stabiliserings- og Sikkerhedspolitik (SSP) i Udenrigsministeriet. SSP har det overordnede politiske ansvar for FSB, mens den daglige administration siden 2008 har været varetaget af NIRAS A/S.



UdenrigsministerietKøbenhavn K2019-10-18T00:00:002019-10-28T00:00:00
330091713Nat pakker/tasterRobot Vi søger en person der både kan taste ordrer ind i Uniconta, aflytte ordren og pakke ordren. Du følger ordren helt fra start til slut. Arbejdstids er fra 20-23 kontor taste og fra 23-05 når du pakker. Eller kombineret fra 20-04. Vi kan tilbyde dig et job hvor du får lov til det hele! Du skal have forstand på Uniconta og samtidig kunne løfte paller og pakke grøntsager. Du skal have sans for kvalitet, og gerne smage mærke om grøntsagerne er friske. Du skal vide om det er grønne, tiger eller tomberries tomater. Om det er basil cress eller mustard cress. Du skal kunne pakke hurtigt uden fejl. Erfaring fra lignende job på Grønttorvet vil være en fordel. Start så hurtigt som muligt. Evt. kun 3 dage pr. uge.

Vi søger en person der både kan taste ordrer ind i Uniconta, aflytte ordren og pakke ordren. Du følger ordren helt fra start til slut.

Arbejdstids er fra 20-23 kontor/taste og fra 23-05 når du pakker. Eller kombineret fra 20-04.

Vi kan tilbyde dig et job hvor du får lov til det hele!

Du skal have forstand på Uniconta og samtidig kunne løfte paller og pakke grøntsager. Du skal have sans for kvalitet, og gerne smage/mærke om grøntsagerne er friske. Du skal vide om det er grønne, tiger eller tomberries tomater. Om det er basil cress eller mustard cress.

Du skal kunne pakke hurtigt uden fejl.

Erfaring fra lignende job på Grønttorvet vil være en fordel.

Start så hurtigt som muligt. Evt. kun 3 dage pr. uge. 

FARMERS MARKET ApSValby2019-09-18T00:00:002019-11-11T00:00:00
330107037TV operatørRobot Vi søger: TV-operatør Vi søger en tv-operatør til vores nye og top moderne tv-vogne. For at komme i betragtning til stillingen, skal du have DTVK certifikat. Du kan se frem til et alsidigt job, hvor du bliver en del af et tværfagligt team med engagerede og dygtige kollegaer, hvor du vil opleve frihed under ansvar. Vi tilbyder et afvekslende job i en dynamisk afdeling med et uformelt arbejdsmiljø og gode muligheder for at opnå personlig og faglig udvikling. Det vigtigt at du er mødestabil, fleksibel, loyal og har lyst til at arbejde i en virksomhed i rivende udvikling. Ansøgning og CV mærket TV operatør sendes til job@fksslamson.dk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Daniel Sønder på tlf. 25 26 58 57 Vi kalder løbende ind til samtaler og stopper, når den rette kandidat er fundet. Har du ikke hørt fra os d. 11.11.2019 - kan jobbet betragtes som besat til anden side.

Vi søger:

TV-operatør

Vi søger en tv-operatør til vores nye og top moderne tv-vogne. For at komme i betragtning til stillingen, skal du have DTVK certifikat.

Du kan se frem til et alsidigt job, hvor du bliver en del af et tværfagligt team med engagerede og dygtige kollegaer, hvor du vil opleve frihed under ansvar.

Vi tilbyder et afvekslende job  i en dynamisk afdeling med et uformelt arbejdsmiljø og gode muligheder for at opnå personlig og faglig udvikling.

Det vigtigt at du er mødestabil, fleksibel, loyal og har lyst til at arbejde i en virksomhed i rivende udvikling.

Ansøgning og CV mærket "TV operatør " sendes til job@fksslamson.dk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Daniel Sønder på tlf. 25 26 58 57

Vi kalder løbende ind til samtaler og stopper, når den rette kandidat er fundet. Har du ikke hørt fra os d. 11.11.2019 - kan jobbet betragtes som besat til anden side.

FKSSLAMSON A/SHvidovre2019-10-15T00:00:002019-11-11T00:00:00
3300951862 vagterRobot vi søger 1 vagt til patrujle og fastvagt, mødested Ballerup eller København 140 timer pr. mdr. 1 vagt til patrujle og fastvagt, mødested Ballerup eller København 140 timer pr. mdr. der er mulighed for flere timer, der vi får mange temp opgaver. bemærk du skal ha bestået grundlæggende vagt for at søge jobbet Dine kompetencer:- Bestået grundlæggende vagt.- Skal kunne godkendes som vagt.- Kørekort til kategori B.- Tale og skrive dansk.- Mødepligtig, serviceminded og tålmodig Har det din interesse er du velkommen til at sende os en ansøgning på mail til tr@vagtdivisionen.dkVi ser frem til at høre fra dig. Venlig hilsenThomas RohrbergVagtdivisionen

vi søger 

 

1 vagt til patrujle og fastvagt, mødested Ballerup eller København 

140 timer pr. mdr. 

 

1 vagt til patrujle og fastvagt, mødested Ballerup eller København 

140 timer pr. mdr. 

der er mulighed for flere timer, der vi får mange temp opgaver.

bemærk du skal ha bestået grundlæggende vagt for at søge jobbet

Dine kompetencer:
- Bestået grundlæggende vagt.
- Skal kunne godkendes som vagt.
- Kørekort til kategori B.
- Tale og skrive dansk.
- Mødepligtig, serviceminded og tålmodig


Har det din interesse er du velkommen til at sende os en ansøgning på mail til tr@vagtdivisionen.dk
Vi ser frem til at høre fra dig.

Venlig hilsen
Thomas Rohrberg
Vagtdivisionen

VagtDivisionen v/Thomas RohrbergSkovlunde2019-09-25T00:00:002019-11-18T00:00:00
330082764Deltidsvagter søgesRobot Der søges deltidsvagter til butiksvagt i hovedstadsområdet. Det er vagter af 4 timers varighed - nogle vagter kan være længere. Det er både hverdage og weekend. Mangler især weekend, så ønsker man, at tjene lidt ekstra disse dage, vil det passe rigtig godt ind. Der er mulighed for at starte med få timer, og få flere på sigt. Krav: Vagtuddannelse Kunne sikkerhedsgodkendes som vagt Straffeattest forevises Tale, skrive og forstå dansk, da der bl.a. skrives vagtrapport på dansk. Arbejstid i tidsrummer 18.15 til 22.15 - nogle opgaver ligger om formiddagen. Der gives evt. frigørelsesattest. Ansøgninger behandles løbende. Der indkaldes til samtaler løbende. Såfremt du ikke har hørt fra arbejdsgiver inden 3 uger efter ansøgningsfristens udløb, er du desværre ikke kommet i betragtning til stillingen.

Der søges deltidsvagter til butiksvagt i hovedstadsområdet. Det er vagter af 4 timers varighed - nogle vagter kan være længere. Det er både hverdage og weekend. Mangler især weekend, så ønsker man, at tjene lidt ekstra disse dage, vil det passe rigtig godt ind. Der er mulighed for at starte med få timer, og få flere på sigt. 

 Krav:

Vagtuddannelse

Kunne sikkerhedsgodkendes som vagt

Straffeattest forevises

Tale, skrive og forstå dansk, da der bl.a. skrives vagtrapport på dansk.

Arbejstid i tidsrummer 18.15 til 22.15 - nogle opgaver ligger om formiddagen.

Der gives evt. frigørelsesattest.

Ansøgninger behandles løbende. Der indkaldes til samtaler løbende.

Såfremt du ikke har hørt fra arbejdsgiver inden 3 uger efter ansøgningsfristens udløb, er du desværre ikke kommet i betragtning til stillingen.

KP Vagt ApSGlostrup2019-09-03T00:00:002019-10-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ledige stillinger ved EUAm Ukraine - Visiting Experts

Udenrigsministeriet

København K
Ledige stillinger ved EUAM Ukraine Visiting Experts Ansøgningsfrist: Mandag den 28. oktober 2019, kl. 8.00. Vil du være med til at styrke Danmarks civile engagement i verdens brændpunkter, så er disse stillinger måske noget for dig? Gennem Freds- og...
Indrykket:18. oktober 2019
Udløbsdato:28. oktober 2019

Nat pakker/taster

FARMERS MARKET ApS

Valby
Vi søger en person der både kan taste ordrer ind i Uniconta, aflytte ordren og pakke ordren. Du følger ordren helt fra start til slut. Arbejdstids er fra 20-23 kontor taste og fra 23-05 når du pakker. Eller kombineret fra 20-04. Vi kan tilbyde dig e...
Indrykket:18. september 2019
Udløbsdato:11. november 2019

TV operatør

FKSSLAMSON A/S

Hvidovre
Vi søger: TV-operatør Vi søger en tv-operatør til vores nye og top moderne tv-vogne. For at komme i betragtning til stillingen, skal du have DTVK certifikat. Du kan se frem til et alsidigt job, hvor du bliver en del af et tværfagligt team med engage...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:11. november 2019

2 vagter

VagtDivisionen v/Thomas Rohrberg

Skovlunde
vi søger 1 vagt til patrujle og fastvagt, mødested Ballerup eller København 140 timer pr. mdr. 1 vagt til patrujle og fastvagt, mødested Ballerup eller København 140 timer pr. mdr. der er mulighed for flere timer, der vi får mange temp opgaver. bemæ...
Indrykket:25. september 2019
Udløbsdato:18. november 2019

Deltidsvagter søges

KP Vagt ApS

Glostrup
Der søges deltidsvagter til butiksvagt i hovedstadsområdet. Det er vagter af 4 timers varighed - nogle vagter kan være længere. Det er både hverdage og weekend. Mangler især weekend, så ønsker man, at tjene lidt ekstra disse dage, vil det passe rigt...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019