Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren kontraktholder til sikring af driften af Københavns trafiksignaler og gadebelysning

Vil du være med til at sikre en fremkommelig og tryg by gennem god styring af kontrakterne med kommunens driftsleverandører af trafiksignaler og gadebelysning? Så er stillingen som kontraktholder måske noget for dig.

Trafikenheden i Center for Trafik og Byliv, Teknik- og Miljøforvaltningen søger en kontraktholder til kontraktopfølgning og tilsyn på Københavns Kommunes driftsaftaler om trafiksignaler og gadebelysning. Du vil indgå som del af et lille team, der har det daglige ansvar for, og opfølgning med, kommunens driftsleverandører på gadebelysning og trafiksignaler.

Trafikenheden er blandt andet myndighed på signal- og belysningsområdet. Som kontraktholder vil du få en central rolle i at sikre en god drift i samarbejde med især vores driftsmanager og fagmedarbejderne på området. Du vil desuden få medansvar for at definere og udvikle kontraktteamets roller og opgaver, og du kan selvstændigt varetage alle de daglige opgaver med kontraktopfølgning og tilhørende opgaver.

Ansvar og udfordringer
Stillingen indebærer daglige opfølgningsopgaver og styring af kontrakter på vejbelysning og trafiksignaler fx:

  • Være med til at udbygge og udvikle det kontraktgrundlag, der arbejdes med.
  • Afslutte eksisterende aftaler.
  • Deltage i kommende udbudsprocesser og efterfølgende kontraktindgåelse.
  • Løbende opfølgning på leverandørernes performance og ansvar for den primære dialog med leverandørerne om kontraktlige og kommercielle forhold.
  • Opfølgning på kommunens anvendelse af kontrakten og varetagelse af dialog med forvaltningen herom.
  • Pleje og sikre et godt samarbejde med leverandørerne.
  • Være med til at udbygge og udvikle det kontraktgrundlag der arbejdes med.
  • Deltage i kommende udbudsprocesser og efterfølgende kontraktindgåelse.
  • Indgå i leverandørstyringen med fokus på opfølgning på leverandørens kontraktuelle forpligtelser, herunder milepæle og leverancer.
  • Statusafrapportering og løbende risikoanalyse til ledelsen – herunder økonomiopfølgning.
  • Kommunikation og dialog i en politisk ledet organisation.
  • Procesudvikling og optimering af arbejdsgange i samarbejde med enhedschef og driftsmanager.

Dine kompetencer
Det er en forudsætning, at du har dokumenteret erfaring som kontraktansvarlig, entreprisestyrer eller lignende i en større offentlig eller privat organisation. Du skal være en stærk forhandler, der selvstændigt kan levere på forvaltningens målsætninger indenfor kontrakternes rammer.

Det er vigtigt, at du er metodisk og systematisk i din opgaveløsning, og du har en høj kvalitet i din skriftlighed. Du har styr på din økonomi og kan i samarbejde med serviceområdets controllere navigere hjemmevant.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med samarbejde med fagspecialister og du formår at oversætte driftens behov til kontraktsprog og vice versa.

Du er proaktiv og arbejder struktureret, er selvkørende og følger dine opgaver helt til dørs. Som kommunikator er du både mundtligt og skriftligt god til at formulere og formidle kernen i sagen til forskellige faggrupper og samarbejdspartnere.

Som person er du ansvarsfuld, udadvendt og har et godt humør. Du er fleksibel, og du motiveres af at skabe optimale løsninger og gode resultater på egen hånd og i samarbejde med andre. Det er væsentligt, at du værdsætter videndeling og sparring.

Vi tilbyder
Vi tilbyder et spændende og udfordrende job på højt fagligt niveau, hvor ambitionerne er store og stemningen uformel. Der er gode muligheder for kompetenceudvikling, og du får mulighed for at møde interessante og engagerede samarbejdspartnere og skabe gode netværksrelationer.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fastansættelse på 37 timer ugentligt inklusive frokostpause. Løn- og ansættelsesvilkår er som udgangspunkt i henhold til overenskomst for akademikere ansat i kommuner, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt, dog senest den 1. december 2019. Trafikenheden er placeret i Njalsgade på Islands Brygge, hvor en stor del af Teknik- og Miljøforvaltningen holder til.

Er du blevet nysgerrig?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Jakob Bülow Find på 2974 4778. Du kan også læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen på www.kk.dk og www.kk.dk/tmf.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 17. oktober 2019.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 43.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Projektmedarbejder til Grand Départ Copenhagen Denmark 2021 I/S

Team Intern Økonomi og Indkøb og Sekretærteamet

København V
Vil du være med til arrangere den største event nogensinde i Danmark? Så har du muligheden for at blive en del af det hold, som har ansvaret for de første tre etaper af verdens største cykelløb, Tour de France, i 2021. Tour de France 2021 starter me...
Indrykket:25. maj 2020

KISWAHILI 1 AND 2

KU - TEO - Fakultetet

København S
One-year Teaching Position at the Centre of African Studies, Autumn 2020 and Spring 2021 The Centre of African Studies (CAS) advertises the position of external lecturer for one year to teach its elective language courses, Kiswahili 1 (basic, Autumn...
Indrykket:15. maj 2020

Pakkemedarbejder til Aarhus området - Hurtig opstart

VIKARRINGEN ApS

Århus C
VikarRingen søger for kunde i Aarhus, 2 medarbejder med erfaring inden for pakkearbejde. Der er tale om et kortvarigt vikariat, men for den rigtige kandidat, kan vikariatet ende ud i fastansættelse. Vi mangler folk til både dag- og aftenhold. Arbejd...
Indrykket:29. maj 2020