Erfaren kvalitetstekniker til projekter inden for windpower

Lindab vil være branchens mest attraktive arbejdsplads, skabt på ansvarlige værdier vedrørende bæredygtighed, innovation og mangfoldighed. Som medarbejder vil du opleve en virksomhed med fokus på udvikling, men med en stærk historie og et solidt fundament i kraft af vores kerneværdier Kundens Succes, Orden og Klarhed samt at vi er Jordnære. Vi har dedikerede medarbejdere, der er villige til at gøre en ekstra indsats. Derfor skal Lindab være et sted hvor medarbejderne er stolte af deres job og føler fællesskab med deres kolleger. I 2018 blev vi igen certificeret som en af Danmarks Bedste Arbejdspladser.

Stillingen
Til vores fabrik og hovedkontor i Haderslev søger vi en erfaren kvalitetstekniker til kvalitetsopgaver både internt og rettet mod vores kunder i windpower branchen såvel som leverandører. Du får tæt samarbejde med produktionen, og som en naturlig del af dit arbejde overvåger du, at produktkvaliteten overholdes i forhold til specifikationerne. Du bliver ansvarlig for udarbejdelse af PPAP, samt koordinering og planlægning af kvalitetsopgaver i forbindelse med APQP og PPAP.

Arbejdsopgaverne omfatter blandt andet:
• Implementere PPAP proces og inkorporere i eksisterende kvalitetsledelsessystem
• Udarbejde PPAP dokumentation på produkter for Lindab og kunder i windpower branchen
• Danne PPAP team sammen med kollegaer fra salg og supply chain
• Koordinering og opfølgning på leverandørreklamationer
• Tage del i reklamationsbehandling, både internt og eksternt
• Ambassadør for den gode kvalitet i hele organisationen
• Ad hoc kvalitetsopgaver

Din profil
• Du er fortrolig med PPAP gennemførelse og dokumentation, problemløsningsmetoder som f.eks. 8D
• Du har en god teknisk forståelse og har fokus på detaljerne uden at miste fornemmelsen for helheden
• Du arbejder struktureret, og godt samarbejde er vigtigt for dig
• Du er stærk på kommunikation og formidling både internt og eksternt, og formår at arbejde i teams og tværorganisatorisk – og gerne med en koordinerende rolle
• Du arbejder struktureret og trives i en omskiftelig dagligdag, hvor du har fokus på at få tingene afsluttet
• Du kan implementere APQP/PPAP på en værdiskabende måde

Kvalifikationer:
• Du har erfaring med APQP og PPAP værktøjer
• Du behersker engelsk i skrift og tale
• Din baggrund er teknisk, og du har erfaring fra produktionsvirksomheder og gerne fra en lignende stilling inden for brancher som Wind Power eller Automotive
• Du har god kendskab til kvalitetsledelse i henhold til ISO 9001 og miljøledelse i henhold til ISO 14001
• Du forstår at arbejde med kvalitet hands-on, samtidig med at du har gode projektstyrings-egenskaber
• Du har kendskab til 8D værktøj og rapportering
• Hvis du har erfaring med Lean og Six Sigma vil det være en fordel, men ikke et krav

Vi tilbyder bl.a.
• Et udfordrende job i et godt og spændende arbejdsmiljø på en af Danmarks bedste arbejdsplader
• Løn i forhold til kvalifikationer, kantineordning, sundhedsforsikring og andre personale-goder
• Sparring og samarbejde med professionelle og dygtige kollegaer
• Mulighed for selv at udvikle jobbet og frihed til at udfolde sig

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte
Kvalitetschef Jens Ewers på telefon 73 23 23 21.

Læs mere på www.lindab.dk








 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330017463Phoenix-3663fe2a12019-06-04T00:00:00Erfaren kvalitetstekniker til projekter inden for windpowerLindab vil være branchens mest attraktive arbejdsplads, skabt på ansvarlige værdier vedrørende bæredygtighed, innovation og mangfoldighed. Som medarbejder vil du opleve en virksomhed med fokus på udvikling, men med en stærk historie og et solidt fundament i kraft af vores kerneværdier Kundens Succes, Orden og Klarhed samt at vi er Jordnære. Vi har dedikerede medarbejdere, der er villige til at gøre en ekstra indsats. Derfor skal Lindab være et sted hvor medarbejderne er stolte af deres job og føler fællesskab med deres kolleger. I 2018 blev vi igen certificeret som en af Danmarks Bedste Arbejdspladser.

Stillingen
Til vores fabrik og hovedkontor i Haderslev søger vi en erfaren kvalitetstekniker til kvalitetsopgaver både internt og rettet mod vores kunder i windpower branchen såvel som leverandører. Du får tæt samarbejde med produktionen, og som en naturlig del af dit arbejde overvåger du, at produktkvaliteten overholdes i forhold til specifikationerne. Du bliver ansvarlig for udarbejdelse af PPAP, samt koordinering og planlægning af kvalitetsopgaver i forbindelse med APQP og PPAP.

Arbejdsopgaverne omfatter blandt andet:
• Implementere PPAP proces og inkorporere i eksisterende kvalitetsledelsessystem
• Udarbejde PPAP dokumentation på produkter for Lindab og kunder i windpower branchen
• Danne PPAP team sammen med kollegaer fra salg og supply chain
• Koordinering og opfølgning på leverandørreklamationer
• Tage del i reklamationsbehandling, både internt og eksternt
• Ambassadør for den gode kvalitet i hele organisationen
• Ad hoc kvalitetsopgaver

Din profil
• Du er fortrolig med PPAP gennemførelse og dokumentation, problemløsningsmetoder som f.eks. 8D
• Du har en god teknisk forståelse og har fokus på detaljerne uden at miste fornemmelsen for helheden
• Du arbejder struktureret, og godt samarbejde er vigtigt for dig
• Du er stærk på kommunikation og formidling både internt og eksternt, og formår at arbejde i teams og tværorganisatorisk – og gerne med en koordinerende rolle
• Du arbejder struktureret og trives i en omskiftelig dagligdag, hvor du har fokus på at få tingene afsluttet
• Du kan implementere APQP/PPAP på en værdiskabende måde

Kvalifikationer:
• Du har erfaring med APQP og PPAP værktøjer
• Du behersker engelsk i skrift og tale
• Din baggrund er teknisk, og du har erfaring fra produktionsvirksomheder og gerne fra en lignende stilling inden for brancher som Wind Power eller Automotive
• Du har god kendskab til kvalitetsledelse i henhold til ISO 9001 og miljøledelse i henhold til ISO 14001
• Du forstår at arbejde med kvalitet hands-on, samtidig med at du har gode projektstyrings-egenskaber
• Du har kendskab til 8D værktøj og rapportering
• Hvis du har erfaring med Lean og Six Sigma vil det være en fordel, men ikke et krav

Vi tilbyder bl.a.
• Et udfordrende job i et godt og spændende arbejdsmiljø på en af Danmarks bedste arbejdsplader
• Løn i forhold til kvalifikationer, kantineordning, sundhedsforsikring og andre personale-goder
• Sparring og samarbejde med professionelle og dygtige kollegaer
• Mulighed for selv at udvikle jobbet og frihed til at udfolde sig

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte
Kvalitetschef Jens Ewers på telefon 73 23 23 21.

Læs mere på www.lindab.dk








 

Lindab vil være branchens mest attraktive arbejdsplads, skabt på ansvarlige værdier vedrørende bæredygtighed, innovation og mangfoldighed. Som medarbejder vil du opleve en virksomhed med fokus på udvikling, men med en stærk historie og et solidt fundament i kraft af vores kerneværdier Kundens Succes, Orden og Klarhed samt at vi er Jordnære. Vi har dedikerede medarbejdere, der er villige til at gøre en ekstra indsats. Derfor skal Lindab være et sted hvor medarbejderne er stolte af deres job og føler fællesskab med deres kolleger. I 2018 blev vi igen certificeret som en af Danmarks Bedste Arbejdspladser. Stillingen Til vores fabrik og hovedkontor i Haderslev søger vi en erfaren kvalitetstekniker til kvalitetsopgaver både internt og rettet mod vores kunder i windpower branchen såvel som leverandører. Du får tæt samarbejde med produktionen, og som en naturlig del af dit arbejde overvåger du, at produktkvaliteten overholdes i forhold til specifikationerne. Du bliver ansvarlig for udarbejdelse af PPAP, samt koordinering og planlægning af kvalitetsopgaver i forbindelse med APQP og PPAP. Arbejdsopgaverne omfatter blandt andet: Implementere PPAP proces og inkorporere i eksisterende kvalitetsledelsessystem Udarbejde PPAP dokumentation på produkter for Lindab og kunder i windpower branchen Danne PPAP team sammen med kollegaer fra salg og supply chain Koordinering og opfølgning på leverandørreklamationer Tage del i reklamationsbehandling, både internt og eksternt Ambassadør for den gode kvalitet i hele organisationen Ad hoc kvalitetsopgaver Din profil Du er fortrolig med PPAP gennemførelse og dokumentation, problemløsningsmetoder som f.eks. 8D Du har en god teknisk forståelse og har fokus på detaljerne uden at miste fornemmelsen for helheden Du arbejder struktureret, og godt samarbejde er vigtigt for dig Du er stærk på kommunikation og formidling både internt og eksternt, og formår at arbejde i teams og tværorganisatorisk og gerne med en koordinerende rolle Du arbejder struktureret og trives i en omskiftelig dagligdag, hvor du har fokus på at få tingene afsluttet Du kan implementere APQP PPAP på en værdiskabende måde Kvalifikationer: Du har erfaring med APQP og PPAP værktøjer Du behersker engelsk i skrift og tale Din baggrund er teknisk, og du har erfaring fra produktionsvirksomheder og gerne fra en lignende stilling inden for brancher som Wind Power eller Automotive Du har god kendskab til kvalitetsledelse i henhold til ISO 9001 og miljøledelse i henhold til ISO 14001 Du forstår at arbejde med kvalitet hands-on, samtidig med at du har gode projektstyrings-egenskaber Du har kendskab til 8D værktøj og rapportering Hvis du har erfaring med Lean og Six Sigma vil det være en fordel, men ikke et krav Vi tilbyder bl.a. Et udfordrende job i et godt og spændende arbejdsmiljø på en af Danmarks bedste arbejdsplader Løn i forhold til kvalifikationer, kantineordning, sundhedsforsikring og andre personale-goder Sparring og samarbejde med professionelle og dygtige kollegaer Mulighed for selv at udvikle jobbet og frihed til at udfolde sig Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Kvalitetschef Jens Ewers på telefon 73 23 23 21. Læs mere på www.lindab.dk11jobnet3663fe2a100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-01T00:00:000000https://lindab.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=988cd920-2fed-4e78-99cc-5692b362f5cb0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKoldingEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandHaderslev3520920LINDAB A/S11Langkær 206100HaderslevDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent754643JobNet4983628498362810006-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3663fe2ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3663fe2ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3663fe2a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3663fe2a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgHos LINDAB A/S søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale315218Kvalitetsmedarbejder0Øvrige361711216noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330029510Frugt- og grønt kontrollant - Logistikcenter KoldingRobot I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver den alt, hvad vi kan. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Som Frugt og Grønt Kontrollant i Goods In skal du sikre en kvalitativ og kvantitativ kontrol af vores frugt og grønt, samt placering af indgående varer på logistikcenteret. Du vil indgå i 4-5 mands hold, som sammen sikrer, at vi altid leverer den bedste frugt og grønt kvalitet til vores kunder. Dit overordnede ansvar bliver, bl.a.: Sikre kvaliteten og kvantiteten af alle indgående varer (fx visuel kontrol, temperaturmålinger, kontrol vejning af kg-varer osv.) Sikre korrekt indlagring Sikre kvaliteten på alle bestande inden, de plukkes ud til vores butikker Arbejdstiden er 06.00-13.30 mandag til fredag, samt lørdag og søndag hver 2. weekend. Om dig Du er god til at tage initiativ, så du når dagens gøremål, og du har hele tiden styr på detaljerne i dit arbejde. Samtidig er du fleksibel og klar til at give en hånd med der, hvor der er brug for det.Derudover forventer vi, at: Du er grundig og springer aldrig over hvor gærdet er lavest heller ikke når der er rigtigt travlt Du er fleksibel og træder helt naturligt til, når der er brug for det Du sætter en ære i, at der ikke kan sættes en finger på kvaliteten i dit arbejde Du trives i et arbejdsmiljø, hvor det går stærkt Du trives i et konceptstærkt miljø og efterlever derfor altid retningslinjerne Det er en fordel, hvis du har erfaring med varemodtagelse og frugt og grønt Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes vi overlader nemlig intet til tilfældighederne. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig.5 gode grunde til at blive Frugt og Grønt Kontrollant i Lidl: God og målrettet oplæring i alle processer Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m. Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Goods In Manager Lars Block Jacobsen på telefon 76350561 eller Team Leader Michael Wegner på telefon 76350568, hverdage mellem kl. 7 14. Er du interesseret i denne stilling? Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning. https: karriere.lidl.dk da jobsearch Frugt-og-grønt-kontrollant-Logistikcenter-Kolding-3436?rdeLocaleAttr da

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver den alt, hvad vi kan. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold. 

Om jobbet

Som Frugt og Grønt Kontrollant i Goods In skal du sikre en kvalitativ og kvantitativ kontrol af vores frugt og grønt, samt placering af indgående varer på logistikcenteret. Du vil indgå i 4-5 mands hold, som sammen sikrer, at vi altid leverer den bedste frugt og grønt kvalitet til vores kunder. Dit overordnede ansvar bliver, bl.a.:

  • Sikre kvaliteten og kvantiteten af alle indgående varer (fx visuel kontrol, temperaturmålinger, kontrol vejning af kg-varer osv.)
  • Sikre korrekt indlagring
  • Sikre kvaliteten på alle bestande inden, de plukkes ud til vores butikker

Arbejdstiden er 06.00-13.30 mandag til fredag, samt lørdag og søndag hver 2. weekend.

Om dig

Du er god til at tage initiativ, så du når dagens gøremål, og du har hele tiden styr på detaljerne i dit arbejde. Samtidig er du fleksibel og klar til at give en hånd med der, hvor der er brug for det.
Derudover forventer vi, at:

  • Du er grundig – og springer aldrig over hvor gærdet er lavest – heller ikke når der er rigtigt travlt
  • Du er fleksibel og træder helt naturligt til, når der er brug for det
  • Du sætter en ære i, at der ikke kan sættes en finger på kvaliteten i dit arbejde
  • Du trives i et arbejdsmiljø, hvor det går stærkt
  • Du trives i et konceptstærkt miljø – og efterlever derfor altid retningslinjerne
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med varemodtagelse og frugt og grønt

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes – vi overlader nemlig intet til tilfældighederne. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig.
5 gode grunde til at blive Frugt og Grønt Kontrollant i Lidl:

  • God og målrettet oplæring i alle processer
  • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
  • Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
  • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Goods In Manager Lars Block Jacobsen på telefon 76350561 eller Team Leader Michael Wegner på telefon 76350568, hverdage mellem kl. 7 – 14.
 

Er du interesseret i denne stilling? Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Frugt-og-grønt-kontrollant-Logistikcenter-Kolding-3436?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationKolding2019-05-22T00:00:002019-06-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Frugt- og grønt kontrollant - Logistikcenter Kolding

Lidl Danmark K/S Administration

Kolding
I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver den alt, hvad vi kan. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælp...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:18. juni 2019