Erfaren Lager- og logistikmedarbejder til Københavns Lufthavn

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du lyst til en udfordrende hverdag i Københavns Lufthavn (CPH), hvor din faglighed ofte bliver udfordret?
Trives du med en afvekslende hverdag med selvstændige opgaver og ansvar? - så kan vi tilbyde dig en spændende og alsidig stilling med gode kolleger i et team, der tager hånd om varemodtagelse, indkøb, lagerstyring og intern distribution.

Vores lager- og logistikenhed står foran en stor udviklingsproces. Det betyder, at rollen i lager & Logistik er under forandring, og for den rette person kan det medføre store muligheder for faglig udvikling.

Driftsmæssige opgaver i en varieret hverdag
I din hverdag kommer du til at løse en lang række forskellige opgaver indkomne varer fra ind- og udland og udskrive vare fra lager. Derudover bliver dine opgaver at:

  • Vedligeholde stamdata på lagervarer.
  • Sikre genbestilling/statusoptælling af lagervarer.
  • Yde support på indkøb af materiel.
  • Give lodsning af fragtfører til lager.
  • Udbringe post og pakker internt i CPH.
  • Sende pakker og paller med fragtmand.
  • Du kommer også til at arbejde med diverse forefaldende opgaver, der underbygger orden og imødekommenhed i CPH.

    Teamplayer med et smil
    Du er serviceminded, initiativrig og har en fleksibel tilgang til både dit eget job og samarbejdet med alle faggrupper overalt i CPH. Du er en udpræget holdspiller, der værdsætter den kollektive indsats. Lige som dine kommende kolleger kan du lide at tage ansvar for dit arbejde og træffe selvstændige beslutninger. Du skal være god til at planlægge og prioritere opgaver i din hverdag og på længere sigt. Dertil forventer vi, at du har en struktureret tilgang til arbejdet og et stærkt overblik.

    Dine personlige kompetencer kombinerer du med en stærk interesse for håndværksmæssigt arbejde og kan sige ja til følgende:

  • Uddannet indenfor lager og logistik.
  • Minimum fem års erfaring indenfor Lager og logistik.
  • God IT-forståelse med brug af PC, Office-pakken.
  • Erfaring med SAP Modul MM (indkøb, lagerstyring).
  • Gyldigt kørekort til B-kategori og certifikat til truck.
  • Jobbet indebærer en stor berøringsflade i CPH. Det være en fordel med erfaring fra en større virksomhed eller organisation.
  • Kan begå sig på engelsk i skrift og tale, da vores leverandører kommer fra forskellige dele af verden.
  • Du skal desuden fremvise en ren straffeattest for at blive ansat i CPH.

    Hjælpsomme kolleger glæder sig til at byde dig velkommen
    Lager- og Logistikenheden er en serviceorganisation, der arbejder for og samarbejder med hele CPH.
    Vi er et lille hold, hvorfor det kollegiale vægtes ekstra højt. Et lille hold, som glæder sig til at byde dig velkommen, og hvor vi alle bidrager med en personlig indsats med respekt for kollektivet.

    Stillingen er placeret i afdelingen Planning & Logistics (PLS) som organisatorisk hører under Aerodrome, Equipment & Services (AES). AES har 172 fantastiske medarbejdere og består af 3 sektioner: 

  • Planning & Logistics
  • Field, Maintenance & Trolley Service
  • Workshop, Equipment & Maintenance
  • Arbejdets placering og arbejdstider
    Vi holder til på Vilhelm Lauritzens Alle, 2770 Kastrup. (Teknikergården).
    Arbejdstiden lægges inden for alm. dagvagt (mandag - fredag).

    Lønforhold
    Stillingen er placeret som en 3F stilling og lønnes i henhold til overenskomst.

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    Erfaren Lager- og logistikmedarbejder til Københavns Lufthavn

    Har du lyst til en udfordrende hverdag i Københavns Lufthavn (CPH), hvor din faglighed ofte bliver udfordret?
    Trives du med en afvekslende hverdag med selvstændige opgaver og ansvar? - så kan vi tilbyde dig en spændende og alsidig stilling med gode kolleger i et team, der tager hånd om varemodtagelse, indkøb, lagerstyring og intern distribution.

    Vores lager- og logistikenhed står foran en stor udviklingsproces. Det betyder, at rollen i lager & Logistik er under forandring, og for den rette person kan det medføre store muligheder for faglig udvikling.

    Driftsmæssige opgaver i en varieret hverdag
    I din hverdag kommer du til at løse en lang række forskellige opgaver indkomne varer fra ind- og udland og udskrive vare fra lager. Derudover bliver dine opgaver at:

  • Vedligeholde stamdata på lagervarer.
  • Sikre genbestilling/statusoptælling af lagervarer.
  • Yde support på indkøb af materiel.
  • Give lodsning af fragtfører til lager.
  • Udbringe post og pakker internt i CPH.
  • Sende pakker og paller med fragtmand.
  • Du kommer også til at arbejde med diverse forefaldende opgaver, der underbygger orden og imødekommenhed i CPH.

    Teamplayer med et smil
    Du er serviceminded, initiativrig og har en fleksibel tilgang til både dit eget job og samarbejdet med alle faggrupper overalt i CPH. Du er en udpræget holdspiller, der værdsætter den kollektive indsats. Lige som dine kommende kolleger kan du lide at tage ansvar for dit arbejde og træffe selvstændige beslutninger. Du skal være god til at planlægge og prioritere opgaver i din hverdag og på længere sigt. Dertil forventer vi, at du har en struktureret tilgang til arbejdet og et stærkt overblik.

    Dine personlige kompetencer kombinerer du med en stærk interesse for håndværksmæssigt arbejde og kan sige ja til følgende:

  • Uddannet indenfor lager og logistik.
  • Minimum fem års erfaring indenfor Lager og logistik.
  • God IT-forståelse med brug af PC, Office-pakken.
  • Erfaring med SAP Modul MM (indkøb, lagerstyring).
  • Gyldigt kørekort til B-kategori og certifikat til truck.
  • Jobbet indebærer en stor berøringsflade i CPH. Det være en fordel med erfaring fra en større virksomhed eller organisation.
  • Kan begå sig på engelsk i skrift og tale, da vores leverandører kommer fra forskellige dele af verden.
  • Du skal desuden fremvise en ren straffeattest for at blive ansat i CPH.

    Hjælpsomme kolleger glæder sig til at byde dig velkommen
    Lager- og Logistikenheden er en serviceorganisation, der arbejder for og samarbejder med hele CPH.
    Vi er et lille hold, hvorfor det kollegiale vægtes ekstra højt. Et lille hold, som glæder sig til at byde dig velkommen, og hvor vi alle bidrager med en personlig indsats med respekt for kollektivet.

    Stillingen er placeret i afdelingen Planning & Logistics (PLS) som organisatorisk hører under Aerodrome, Equipment & Services (AES). AES har 172 fantastiske medarbejdere og består af 3 sektioner: 

  • Planning & Logistics
  • Field, Maintenance & Trolley Service
  • Workshop, Equipment & Maintenance
  • Arbejdets placering og arbejdstider
    Vi holder til på Vilhelm Lauritzens Alle, 2770 Kastrup. (Teknikergården).
    Arbejdstiden lægges inden for alm. dagvagt (mandag - fredag).

    Lønforhold
    Stillingen er placeret som en 3F stilling og lønnes i henhold til overenskomst.

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    +

    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.