Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren lønmedarbejder med interesse for HR søges til større arkitektfirma i Aarhus

Beskrivelse

Du bliver en del af en økonomifunktion, som ud over dig består af virksomhedens økonomichef, en controller og to sekretærer. Du vil være ansvarlig for lønfunktionen og en række administrative HR opgaver. Du vil få en alsidig arbejdsdag med opgaver, der spænder vidt indenfor løn- og HR-området. Opgaverne vil du løse i dialog og samarbejde med kollegaer i både økonomifunktionen og andre afdelinger. Opgaverne vil primært bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Lønkørsel til ca. 100 månedslønnede
  • Oprettelse af medarbejdere
  • Opdatering af systemer i forhold til bl.a. overenskomster
  • Kontrol & udbetaling af rejseudgifter, diæter og kørselsgodtgørelse
  • Refusioner
  • Kontrol af timesedler etc.
  • Ferieregnskab
  • Div. HR-relaterede opgaver
  • Ad. hoc opgaver

Om virksomheden

Virksomhedens historie går mere end 20 år tilbage og er en del af en koncern med afdelinger i flere lande. I Danmark er de ca. 100 ansatte fordelt på to afdelinger, hvor hovedkontoret ligger i Aarhus. Virksomheden oplever stor udvikling og succes. På kontoret er der en uformel og behagelig atmosfære, og der er fokus på trivsel blandt medarbejderne. Fra virksomhedens side lægges der vægt på gode personaleforhold med bl.a. sundhedsforsikring.

Personlige kompetencer

Du har flere års erfaring med løn, og du trives med en bred vifte af opgaver. Du er kvalitetsbevidst, detaljeorienteret og sætter en ære i at levere fejlfrie resultater, hvor lønnen stemmer og leveres til tiden hver gang. Som person er du energisk, udadvendt og serviceminded samtidig med, at du har gennemslagskraft og gode kommunikationsevner. Din tilgang til arbejdsopgaverne er proaktiv, selvkørende og engageret, hvor du ser det som en spændende udfordring at være med til at udvikle og optimere. Sidst men ikke mindst er du positiv og med godt humør.

IT-kompetencer

Det er en fordel, hvis du har erfaring med Bluegarden

Uddannelse

Erfaring fra en lignende stilling er vigtigere end uddannelse

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Nikita Nielsen og Søren Christiansen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329739229Phoenix-f0f182c312018-01-11T17:00:08.453Erfaren lønmedarbejder med interesse for HR søges til større arkitektfirma i Aarhus

Beskrivelse

Du bliver en del af en økonomifunktion, som ud over dig består af virksomhedens økonomichef, en controller og to sekretærer. Du vil være ansvarlig for lønfunktionen og en række administrative HR opgaver. Du vil få en alsidig arbejdsdag med opgaver, der spænder vidt indenfor løn- og HR-området. Opgaverne vil du løse i dialog og samarbejde med kollegaer i både økonomifunktionen og andre afdelinger. Opgaverne vil primært bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Lønkørsel til ca. 100 månedslønnede
  • Oprettelse af medarbejdere
  • Opdatering af systemer i forhold til bl.a. overenskomster
  • Kontrol & udbetaling af rejseudgifter, diæter og kørselsgodtgørelse
  • Refusioner
  • Kontrol af timesedler etc.
  • Ferieregnskab
  • Div. HR-relaterede opgaver
  • Ad. hoc opgaver

Om virksomheden

Virksomhedens historie går mere end 20 år tilbage og er en del af en koncern med afdelinger i flere lande. I Danmark er de ca. 100 ansatte fordelt på to afdelinger, hvor hovedkontoret ligger i Aarhus. Virksomheden oplever stor udvikling og succes. På kontoret er der en uformel og behagelig atmosfære, og der er fokus på trivsel blandt medarbejderne. Fra virksomhedens side lægges der vægt på gode personaleforhold med bl.a. sundhedsforsikring.

Personlige kompetencer

Du har flere års erfaring med løn, og du trives med en bred vifte af opgaver. Du er kvalitetsbevidst, detaljeorienteret og sætter en ære i at levere fejlfrie resultater, hvor lønnen stemmer og leveres til tiden hver gang. Som person er du energisk, udadvendt og serviceminded samtidig med, at du har gennemslagskraft og gode kommunikationsevner. Din tilgang til arbejdsopgaverne er proaktiv, selvkørende og engageret, hvor du ser det som en spændende udfordring at være med til at udvikle og optimere. Sidst men ikke mindst er du positiv og med godt humør.

IT-kompetencer

Det er en fordel, hvis du har erfaring med Bluegarden

Uddannelse

Erfaring fra en lignende stilling er vigtigere end uddannelse

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Nikita Nielsen og Søren Christiansen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument

2018-02-15T16:52:22.487 Beskrivelse Du bliver en del af en økonomifunktion, som ud over dig består af virksomhedens økonomichef, en controller og to sekretærer. Du vil være ansvarlig for lønfunktionen og en række administrative HR opgaver. Du vil få en alsidig arbejdsdag med opgaver, der spænder vidt indenfor løn- og HR-området. Opgaverne vil du løse i dialog og samarbejde med kollegaer i både økonomifunktionen og andre afdelinger. Opgaverne vil primært bestå af: Arbejdsopgaver Lønkørsel til ca. 100 månedslønnede Oprettelse af medarbejdere Opdatering af systemer i forhold til bl.a. overenskomster Kontrol & udbetaling af rejseudgifter, diæter og kørselsgodtgørelse Refusioner Kontrol af timesedler etc. Ferieregnskab Div. HR-relaterede opgaver Ad. hoc opgaver Om virksomheden Virksomhedens historie går mere end 20 år tilbage og er en del af en koncern med afdelinger i flere lande. I Danmark er de ca. 100 ansatte fordelt på to afdelinger, hvor hovedkontoret ligger i Aarhus. Virksomheden oplever stor udvikling og succes. På kontoret er der en uformel og behagelig atmosfære, og der er fokus på trivsel blandt medarbejderne. Fra virksomhedens side lægges der vægt på gode personaleforhold med bl.a. sundhedsforsikring. Personlige kompetencer Du har flere års erfaring med løn, og du trives med en bred vifte af opgaver. Du er kvalitetsbevidst, detaljeorienteret og sætter en ære i at levere fejlfrie resultater, hvor lønnen stemmer og leveres til tiden hver gang. Som person er du energisk, udadvendt og serviceminded samtidig med, at du har gennemslagskraft og gode kommunikationsevner. Din tilgang til arbejdsopgaverne er proaktiv, selvkørende og engageret, hvor du ser det som en spændende udfordring at være med til at udvikle og optimere. Sidst men ikke mindst er du positiv og med godt humør. IT-kompetencer Det er en fordel, hvis du har erfaring med Bluegarden Uddannelse Erfaring fra en lignende stilling er vigtigere end uddannelse Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Nikita Nielsen og Søren Christiansen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument10Phoenixf0f182c3101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-15T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=6940EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3074396Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/prologo.jpgORS/prologo.jpg0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent508309ProselectionMinimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f0f182c3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f0f182c3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f0f182c3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f0f182c3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgEr Økonomi noget for dig? Søg jobbet som Arkitekt i dag.12008001Dansk3Læse/ tale214101Arkitekt3Økonomi352189724importimport_f0f182c3DKDanmarkDKDanmarkda-DK