Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren medarbejder til administration / boligadministration

Vi søger en erfaren, selvstændig og udadvendt administrativ medarbejder til et veldrevet ældrecenter

Lions Park Søllerød er et musisk ældrecenter med 103 selvstændige seniorboliger og 72 plejecenterboliger - og ca. 100 medarbejdere. Vi er en selvejende institution og har en driftsaftale med Rudersdal Kommune vedrørende drift af plejecenter og hjemmepleje, og administrerer selv udlejningen af vores eftertragtede seniorboliger.

Har du erfaring fra en lignende stilling, og har du lyst til at blive en del af et aktivt hus, er det måske dig vi søger?

Med reference til centerchef Maj-Britt Christensen vil du blive en del af et mindre administrationsteam, der foruden dig består af 3 dygtige og engagerede kolleger, der løser opgaverne i fællesskab. Herudover vil du have tæt kontakt til husets afdelingsledere og en række eksterne samarbejdspartnere. Du vil have daglig kontakt til husets nuværende og kommende beboere og det er derfor vigtigt, at du har stor empati og har lyst til at være husets ansigt udadtil.

Dine arbejdsopgaver:                                                             

  • Administration af boliger og venteliste i seniorcentret
  • Udarbejdelse af lejekontrakter, huslejeopkrævning, afregninger og administration ved fraflytninger i seniorcentret
  • Udarbejdelse af statistik og registrering af ind- og udflytninger i Seniorcentret
  • Udarbejdelse af statistik og registrering af ind- og udflytninger i Plejecentret
  • Fakturering og opkrævning
  • Modtagelse af henvendelser i kontorets åbningstid
  • Varetagelse af kasse og kasseoptælling
  • Diverse administrative opgaver for husets øvrige afdelinger

?

Den rette kandidat:

  • Har flere års erfaring fra en lignende stilling
  • Er kontoruddannet
  • Har kendskab til Winfinans og Unik Bolig og generelt flair for ERP/bogholderisystemer
  • Erfaring med Navision, som vi overgår til i løbet af 2019
  • Er rutineret bruger af Office-pakken og Excel
  • Er positiv og selvstændig i det daglige
  • Er empatisk og imødekommende og har et udpræget servicegen
  • Trives i en travl hverdag med den fleksibilitet det kræver

Vi tilbyder et fagligt udviklende miljø med søde kolleger og en uformel omgangstone. Du vil komme til at arbejde selvstændigt og med frihed under ansvar. Du skal derfor have lyst til at gribe det ansvar, du får hos os og gerne fra første dag.

Som medarbejder har du adgang til: Tandforsikring, sundhedsforsikring, sund og billig frokostordning. Ligesom vi tilbyder fleksible arbejdstider.

Vi ønsker stillingen besat pr. 1. august 2019. Stillingen er på 37 timer.

Vil du vide mere om stillingen kan du kontakte centerchef Maj-Britt Christensen på telefon: 40 22 01 69 eller 45 58 25 27. Du er også velkommen til at sende en mail til: mbc@lionspark.dk.

Du kan læse mere om os på: www.lionspark.dk

Send din ansøgning og CV til mbc@lionspark.dk senest den 21. juli 2019.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048355Phoenix-435455f212019-06-24T00:00:00Erfaren medarbejder til administration / boligadministration

Vi søger en erfaren, selvstændig og udadvendt administrativ medarbejder til et veldrevet ældrecenter

Lions Park Søllerød er et musisk ældrecenter med 103 selvstændige seniorboliger og 72 plejecenterboliger - og ca. 100 medarbejdere. Vi er en selvejende institution og har en driftsaftale med Rudersdal Kommune vedrørende drift af plejecenter og hjemmepleje, og administrerer selv udlejningen af vores eftertragtede seniorboliger.

Har du erfaring fra en lignende stilling, og har du lyst til at blive en del af et aktivt hus, er det måske dig vi søger?

Med reference til centerchef Maj-Britt Christensen vil du blive en del af et mindre administrationsteam, der foruden dig består af 3 dygtige og engagerede kolleger, der løser opgaverne i fællesskab. Herudover vil du have tæt kontakt til husets afdelingsledere og en række eksterne samarbejdspartnere. Du vil have daglig kontakt til husets nuværende og kommende beboere og det er derfor vigtigt, at du har stor empati og har lyst til at være husets ansigt udadtil.

Dine arbejdsopgaver:                                                             

  • Administration af boliger og venteliste i seniorcentret
  • Udarbejdelse af lejekontrakter, huslejeopkrævning, afregninger og administration ved fraflytninger i seniorcentret
  • Udarbejdelse af statistik og registrering af ind- og udflytninger i Seniorcentret
  • Udarbejdelse af statistik og registrering af ind- og udflytninger i Plejecentret
  • Fakturering og opkrævning
  • Modtagelse af henvendelser i kontorets åbningstid
  • Varetagelse af kasse og kasseoptælling
  • Diverse administrative opgaver for husets øvrige afdelinger

?

Den rette kandidat:

  • Har flere års erfaring fra en lignende stilling
  • Er kontoruddannet
  • Har kendskab til Winfinans og Unik Bolig og generelt flair for ERP/bogholderisystemer
  • Erfaring med Navision, som vi overgår til i løbet af 2019
  • Er rutineret bruger af Office-pakken og Excel
  • Er positiv og selvstændig i det daglige
  • Er empatisk og imødekommende og har et udpræget servicegen
  • Trives i en travl hverdag med den fleksibilitet det kræver

Vi tilbyder et fagligt udviklende miljø med søde kolleger og en uformel omgangstone. Du vil komme til at arbejde selvstændigt og med frihed under ansvar. Du skal derfor have lyst til at gribe det ansvar, du får hos os og gerne fra første dag.

Som medarbejder har du adgang til: Tandforsikring, sundhedsforsikring, sund og billig frokostordning. Ligesom vi tilbyder fleksible arbejdstider.

Vi ønsker stillingen besat pr. 1. august 2019. Stillingen er på 37 timer.

Vil du vide mere om stillingen kan du kontakte centerchef Maj-Britt Christensen på telefon: 40 22 01 69 eller 45 58 25 27. Du er også velkommen til at sende en mail til: mbc@lionspark.dk.

Du kan læse mere om os på: www.lionspark.dk

Send din ansøgning og CV til mbc@lionspark.dk senest den 21. juli 2019.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

2019-07-22T00:54:35.360 Vi søger en erfaren, selvstændig og udadvendt administrativ medarbejder til et veldrevet ældrecenter Lions Park Søllerød er et musisk ældrecenter med 103 selvstændige seniorboliger og 72 plejecenterboliger - og ca. 100 medarbejdere. Vi er en selvejende institution og har en driftsaftale med Rudersdal Kommune vedrørende drift af plejecenter og hjemmepleje, og administrerer selv udlejningen af vores eftertragtede seniorboliger. Har du erfaring fra en lignende stilling, og har du lyst til at blive en del af et aktivt hus, er det måske dig vi søger? Med reference til centerchef Maj-Britt Christensen vil du blive en del af et mindre administrationsteam, der foruden dig består af 3 dygtige og engagerede kolleger, der løser opgaverne i fællesskab. Herudover vil du have tæt kontakt til husets afdelingsledere og en række eksterne samarbejdspartnere. Du vil have daglig kontakt til husets nuværende og kommende beboere og det er derfor vigtigt, at du har stor empati og har lyst til at være husets ansigt udadtil. Dine arbejdsopgaver: Administration af boliger og venteliste i seniorcentret Udarbejdelse af lejekontrakter, huslejeopkrævning, afregninger og administration ved fraflytninger i seniorcentret Udarbejdelse af statistik og registrering af ind- og udflytninger i Seniorcentret Udarbejdelse af statistik og registrering af ind- og udflytninger i Plejecentret Fakturering og opkrævning Modtagelse af henvendelser i kontorets åbningstid Varetagelse af kasse og kasseoptælling Diverse administrative opgaver for husets øvrige afdelinger ? Den rette kandidat: Har flere års erfaring fra en lignende stilling Er kontoruddannet Har kendskab til Winfinans og Unik Bolig og generelt flair for ERP bogholderisystemer Erfaring med Navision, som vi overgår til i løbet af 2019 Er rutineret bruger af Office-pakken og Excel Er positiv og selvstændig i det daglige Er empatisk og imødekommende og har et udpræget servicegen Trives i en travl hverdag med den fleksibilitet det kræver Vi tilbyder et fagligt udviklende miljø med søde kolleger og en uformel omgangstone. Du vil komme til at arbejde selvstændigt og med frihed under ansvar. Du skal derfor have lyst til at gribe det ansvar, du får hos os og gerne fra første dag. Som medarbejder har du adgang til: Tandforsikring, sundhedsforsikring, sund og billig frokostordning. Ligesom vi tilbyder fleksible arbejdstider. Vi ønsker stillingen besat pr. 1. august 2019. Stillingen er på 37 timer. Vil du vide mere om stillingen kan du kontakte centerchef Maj-Britt Christensen på telefon: 40 22 01 69 eller 45 58 25 27. Du er også velkommen til at sende en mail til: mbc@lionspark.dk. Du kan læse mere om os på: www.lionspark.dk Send din ansøgning og CV til mbc@lionspark.dk senest den 21. juli 2019. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.11jobnet435455f2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-21T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRudersdal3551728FONDEN LIONS PARK SØLLERØD11Lendemosevej 42850NærumDKDanmark0
mbc@lionspark.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent782783JobNet5009096500909610024-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=435455f2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=435455f2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=435455f2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=435455f2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgErfaren medarbejder til administration / boligadministration12007991Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration362122343mbc@lionspark.dkmbc@lionspark.dkDKDanmarkDKDanmark330109479Administration af gentofte svømmeklubRobot Er du udadvendt og serviceminded, og brænder du for svømning? Så søger Gentofte Svømmeklub en administrativ medarbejder på fuld tid et solidt anker i vores administrationen i Kildeskovshallen, som holder af den daglige kontakt med forældre, svømmere og trænere. Samtidig skal du en gang i mellem fungere som instruktør og være med til at sikre kvaliteten i svømmeskolen. Baggrund: Gentofte Svømmeklub har omkring 2300 medlemmer og er en af Gentofte Kommunes største foreninger. Vi har 4 fuldtidsansatte trænere og ca. 60 timelønnede unge trænere ansat, som du også har den daglige kontakt med. Derudover står vi for svømmeundervisningen af kommunens 2. klasser GFO-svøm hvor 800 børn hver uge modtager undervisning af vores instruktører. Du skal indgå i et team bestående af vores klubchef, svømmeskolekonsulent, trænere og bogholder. Vi søger en kollega som kan varetage følgende opgaver: Hovedopgaven er selvstændigt at varetage Gentofte svømmeklubs ansigt udadtil i forhold til vores medlemmer og øvrige interessenter. Kort kan opgaverne beskrives som: ¦ Koordinering og besvarelse af e-mails fra trænere, forældre, bestyrelse og andre henvendelser herunder løbende holdflytninger af svømmere. ¦ Telefonpasning i klubbens åbningstid (pt. tirsdag kl. 12:00-14:00 og torsdag kl. 16:00-18:00) ¦ Nyhedsbreve, opdateringer af hjemmesiden og Facebook. ¦ Blive superbruger af vores vagtplansystem Planday , foreningsportalen og Klubmodul. ¦ Samarbejde med svømmeskolekonsulenten omkring GFO-svøm. ¦ I nødstilfælde fungere som vikar for trænere i GFO-skolesvømningen og i svømmeskolen. ¦ Løbende optimering af holdene. ¦ Være ansvarlig for tilmelding til den nye sæson , som foregår i juni måned i samarbejde med klubchef og svømmeskolekonsulent. ¦ Du skal stå for indkøb af svømmematerialer til klubben, bestilling af trænertøj og administrere klubbens shop med tasker, badehætter osv. Vi søger en kollega som har følgende kvalifikationer: ¦ Du er udadvendt, serviceminded, samarbejdsvillig og struktureret ¦ Du har en stor passion for sport og gerne svømning. ¦ Erfaring fra idræt eller frivillig forening. ¦ Du kan bevare en høflig og imødekommende tone, når der er travlt ved tilmelding til den nye sæson og ved sæsonopstart. ¦ Du har kendskab til Word og Excel og er ikke bange for at sætte dig ind i nye systemer. ¦ Du skal være indstillet på, at der kan være arbejde i weekenden og om aftenen, når vi har arrangementer, trænermøder eller ved sygdom i trænerstaben. ¦ At du har kendskab til simpel bogføring er en fordel, men ikke et krav. Vi tilbyder: ¦ Attraktiv løn, sundhedsforsikring, betalt telefon og internet samt en masse rare, talentfulde kollegaer og personlig udvikling. Har du lyst til at blive en del af Gentofte Svømmeklub s positive udvikling og dygtige team, så send din ansøgning og CV til klubchef Christian Toft på job@gentofteswim.dk eller ring på 40 14 71 07. Send gerne din ansøgning hurtigt. Sidste frist er 1. november kl. 12.00.

Er du udadvendt og serviceminded, og brænder du for svømning? Så søger Gentofte Svømmeklub en administrativ medarbejder på fuld tid – et solidt anker i vores administrationen i Kildeskovshallen, som holder af den daglige kontakt med forældre, svømmere og trænere. Samtidig skal du en gang i mellem fungere som instruktør og være med til at sikre kvaliteten i svømmeskolen.
Baggrund:
Gentofte Svømmeklub har omkring 2300 medlemmer og er en af Gentofte Kommunes største foreninger. Vi har 4 fuldtidsansatte trænere og ca. 60 timelønnede unge trænere ansat, som du også har den daglige kontakt med. Derudover står vi for svømmeundervisningen af kommunens 2. klasser – GFO-svøm – hvor 800 børn hver uge modtager undervisning af vores instruktører. Du skal indgå i et team bestående af vores klubchef, svømmeskolekonsulent, trænere og bogholder.
Vi søger en kollega som kan varetage følgende opgaver:
Hovedopgaven er selvstændigt at varetage Gentofte svømmeklubs ansigt udadtil i forhold til vores medlemmer og øvrige interessenter. Kort kan opgaverne beskrives som:
 ¦ Koordinering og besvarelse af e-mails fra trænere, forældre, bestyrelse og andre henvendelser – herunder løbende holdflytninger af svømmere.  ¦ Telefonpasning i klubbens åbningstid (pt. tirsdag kl. 12:00-14:00 og torsdag kl. 16:00-18:00) ¦ Nyhedsbreve, opdateringer af hjemmesiden og Facebook. ¦ Blive superbruger af vores vagtplansystem ”Planday”, foreningsportalen og Klubmodul.  ¦ Samarbejde med svømmeskolekonsulenten omkring GFO-svøm. ¦ I nødstilfælde fungere som vikar for trænere i GFO-skolesvømningen og i svømmeskolen.  ¦ Løbende optimering af holdene. ¦ Være ansvarlig for ”tilmelding til den nye sæson”, som foregår i juni måned i samarbejde med klubchef og svømmeskolekonsulent. ¦ Du skal stå for indkøb af svømmematerialer til klubben, bestilling af trænertøj og administrere klubbens shop med tasker, badehætter osv.
Vi søger en kollega som har følgende kvalifikationer:
 ¦ Du er udadvendt, serviceminded, samarbejdsvillig og struktureret  ¦ Du har en stor passion for sport – og gerne svømning. ¦ Erfaring fra idræt eller frivillig forening. ¦ Du kan bevare en høflig og imødekommende tone, når der er travlt ved tilmelding til den nye sæson og ved sæsonopstart. ¦ Du har kendskab til Word og Excel og er ikke bange for at sætte dig ind i nye systemer.  ¦ Du skal være indstillet på, at der kan være arbejde i weekenden og om aftenen, når vi har arrangementer, trænermøder eller ved sygdom i trænerstaben. ¦ At du har kendskab til simpel bogføring er en fordel, men ikke et krav.
Vi tilbyder: ¦ Attraktiv løn, sundhedsforsikring, betalt telefon og internet samt en masse rare, talentfulde kollegaer og personlig udvikling.
Har du lyst til at blive en del af Gentofte Svømmeklub’s positive udvikling og dygtige team, så send din ansøgning og CV til klubchef  Christian Toft på job@gentofteswim.dk eller ring på 40 14 71 07. Send gerne din ansøgning hurtigt. Sidste frist er 1. november  kl. 12.00.

GENTOFTE SVØMMEKLUBGentofte2019-10-21T00:00:002019-12-12T00:00:00
330095618Kontorassistent med flair for tal søges til fitnessvirksomhedRobot Her er en rigtig god mulighed for at få et job med søde kolleger og et praktisk arbejde. Vi er en ung dynamisk fitness webshop i Hillerød, som lige nu søger en dygtig kontorassistent. Ønskede kompetencer Du er gerne uddannet kontorassistent og har flair for tal og gernebogholderi Det er en fordel, hvis du har erfaring med E-conomic eller andet regnskabsprogram, men ikke et krav Du arbejder hurtigt, effektivt og selvstændigt, uden at gå på kompromis med kvaliteten Du arbejder systematisk og struktureret, samt har sans for detaljer Du er positiv, ærlig og har et godt humør Dine primære arbejdsopgaver: Daglig bogføring Afstemninger Andre regnskabs opgaver såsom oprettelse af fakturaer og rykkere Hjælpe med kundeservice i spidsbelastninger, ferie mv. Diverse administrative småopgaver på kontoret Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen. Arbejdet foregår på vores kontor i Karlebo (5 km uden for Hillerød). Arbejdstiden vil være fra kl. 8 til kl. 16 (fredag til kl. 15:30) Lyder det som noget for dig, så send din motiverede ansøgning og CV nu til jobs@billig-fitness.dk Vi indkalder løbende kandidater til samtale - har du ikke hørt fra os inden 2 uger er stillingen besat til anden side Tiltrædelse hurtigst muligt

Her er en rigtig god mulighed for at få et job med søde kolleger og et praktisk arbejde. Vi er en ung dynamisk fitness webshop i Hillerød, som lige nu søger en dygtig kontorassistent.

Ønskede kompetencer;

  • Du er gerne uddannet kontorassistent og har flair for tal og gernebogholderi
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med E-conomic eller andet regnskabsprogram, men ikke et krav
  • Du arbejder hurtigt, effektivt og selvstændigt, uden at gå på kompromis med kvaliteten
  • Du arbejder systematisk og struktureret, samt har sans for detaljer
  • Du er positiv, ærlig og har et godt humør

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Daglig bogføring
  • Afstemninger
  • Andre regnskabs opgaver såsom oprettelse af fakturaer og rykkere
  • Hjælpe med kundeservice i spidsbelastninger, ferie mv.
  • Diverse administrative småopgaver på kontoret

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen. Arbejdet foregår på vores kontor i Karlebo (5 km uden for Hillerød). Arbejdstiden vil være fra kl. 8 til kl. 16 (fredag til kl. 15:30)

Lyder det som noget for dig, så send din motiverede ansøgning og CV nu til jobs@billig-fitness.dk

Vi indkalder løbende kandidater til samtale - har du ikke hørt fra os inden 2 uger er stillingen besat til anden side

Tiltrædelse hurtigst muligt

Fitness & Nutrition ApSHillerød2019-10-09T00:00:002019-10-31T00:00:00
330094373Administrativ medarbejderRobot Alsidig administrativ medarbejder med gode sproglige kompetencer På Solgaven er vi privilegerede med aktive og engagerede beboere, der er medbestemmende i deres eget liv. Vi har 65 beboere, 1 aflastningsbolig og 20 daggæster dagligt. Solgaven er et selvejende special bo- og dagtilbud for blinde og svagsynede ældre og har driftsoverenskomst med Region Hovedstaden, Den Sociale Virksomhed. Vi søger en kontoruddannet medarbejder, der er parat til at indgå i et samarbejde i et lille team på 3 medarbejdere. Vi løser mange forskellige administrative opgaver primært inden for beboere, økonomi og personale. Om jobbet: • Hjælpe vores ældre, blinde beboere med diverse mindre opgaver • Arbejde med beboeroprettelser m.m. i KMD Nexus • Referent ved møder • Redaktør af Solgavens interne blad Solavisen • Kassefunktion • Telefonbetjening • Varebestillinger • Lettere lønbehandling via Silkeborg Løn og fakturabehandling i SAP • Ad hoc opgaver Om dig: • Du har en kontormæssig baggrund, evt. kommunom • Du er sikker i mundtlig og skriftlig formidling og er god til referatskrivning • Du har gode it-kundskaber og erfaring med Office-pakken • Du har kendskab til Nexus, SAP og Silkeborg Løn eller tilsvarende systemer • Du har lyst til at samarbejde med aktive ældre, i et travlt hus med mange forskelligartede arbejdsopgaver • Du kan arbejde selvstændigt og struktureret, er humoristisk og ikke bange for at give en hjælpende hånd • Du er fleksibel og stabil i forhold til opgaver og arbejdstid Vi tilbyder: • Selvstændig opgaveløsning af egne arbejdsområder, men vi er et team, hvor vi supplerer hinanden • Afvekslende arbejdsopgaver på tværs af huset • En arbejdsplads, der er i konstant forandring, og som hele tiden skal tilpasse sig nye krav og forventninger Løn og ansættelse: • Stillingen er ledig fra den 1. december 2019 eller efter aftale • Løn i henhold til gældende overenskomst, efter 1 års ansættelse gives løntillæg grundet særlig viden og indsigt på blindeområdet • Arbejdstiden er som udgangspunkt 20-25 timer ugentlig • Ansøgningsfrist: den 22. oktober 2019 kl. 12 • Samtaler vil foregå den 28. oktober 2019 Vi ønsker kun at modtage og behandle ansøgninger via rekrutteringssystemet, så ansøgninger sendt udenfor systemet, f.eks. e-mails vil ikke komme i betragtning. Ring til Lise eller Tina på tlf. 44 95 44 99 på hverdage mellem 8.30 og 15, hvis du vil vide mere om stillingen. Besøg også vores hjemmeside på www.solgavenfarum.dkAlsidig administrativ medarbejder med gode sproglige kompetencer



På Solgaven er vi privilegerede med aktive og engagerede beboere, der er medbestemmende i deres eget liv. Vi har 65 beboere, 1 aflastningsbolig og 20 daggæster dagligt. Solgaven er et selvejende special bo- og dagtilbud for blinde og svagsynede ældre og har driftsoverenskomst med Region Hovedstaden, Den Sociale Virksomhed.



Vi søger en kontoruddannet medarbejder, der er parat til at indgå i et samarbejde i et lille team på 3 medarbejdere. Vi løser mange forskellige administrative opgaver primært inden for beboere, økonomi og personale.





Om jobbet:

• Hjælpe vores ældre, blinde beboere med diverse mindre opgaver

• Arbejde med beboeroprettelser m.m. i KMD Nexus

• Referent ved møder

• Redaktør af Solgavens interne blad ”Solavisen”

• Kassefunktion

• Telefonbetjening

• Varebestillinger

• Lettere lønbehandling via Silkeborg Løn og fakturabehandling i SAP

• Ad hoc opgaver





Om dig:

• Du har en kontormæssig baggrund, evt. kommunom

• Du er sikker i mundtlig og skriftlig formidling og er god til referatskrivning

• Du har gode it-kundskaber og erfaring med Office-pakken

• Du har kendskab til Nexus, SAP og Silkeborg Løn eller tilsvarende systemer

• Du har lyst til at samarbejde med aktive ældre, i et travlt hus med mange forskelligartede arbejdsopgaver

• Du kan arbejde selvstændigt og struktureret, er humoristisk og ikke bange for at give en hjælpende hånd

• Du er fleksibel og stabil i forhold til opgaver og arbejdstid





Vi tilbyder:

• Selvstændig opgaveløsning af egne arbejdsområder, men vi er et team, hvor vi supplerer hinanden

• Afvekslende arbejdsopgaver på tværs af huset

• En arbejdsplads, der er i konstant forandring, og som hele tiden skal tilpasse sig nye krav og forventninger





Løn og ansættelse:

• Stillingen er ledig fra den 1. december 2019 eller efter aftale

• Løn i henhold til gældende overenskomst, efter 1 års ansættelse gives løntillæg grundet særlig viden og indsigt på blindeområdet

• Arbejdstiden er som udgangspunkt 20-25 timer ugentlig

• Ansøgningsfrist: den 22. oktober 2019 kl. 12

• Samtaler vil foregå den 28. oktober 2019





Vi ønsker kun at modtage og behandle ansøgninger via rekrutteringssystemet, så ansøgninger sendt udenfor systemet, f.eks. e-mails vil ikke komme i betragtning.



Ring til Lise eller Tina på tlf. 44 95 44 99 på hverdage mellem 8.30 og 15, hvis du vil vide mere om stillingen.



Besøg også vores hjemmeside på www.solgavenfarum.dk





SolgavenFarum2019-09-23T00:00:002019-10-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Administration af gentofte svømmeklub

GENTOFTE SVØMMEKLUB

Gentofte
Er du udadvendt og serviceminded, og brænder du for svømning? Så søger Gentofte Svømmeklub en administrativ medarbejder på fuld tid et solidt anker i vores administrationen i Kildeskovshallen, som holder af den daglige kontakt med forældre, svømmere...
Indrykket:21. oktober 2019
Udløbsdato:12. december 2019

Kontorassistent med flair for tal søges til fitnessvirksomhed

Fitness & Nutrition ApS

Hillerød
Her er en rigtig god mulighed for at få et job med søde kolleger og et praktisk arbejde. Vi er en ung dynamisk fitness webshop i Hillerød, som lige nu søger en dygtig kontorassistent. Ønskede kompetencer Du er gerne uddannet kontorassistent og har f...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Administrativ medarbejder

Solgaven

Farum
Alsidig administrativ medarbejder med gode sproglige kompetencer På Solgaven er vi privilegerede med aktive og engagerede beboere, der er medbestemmende i deres eget liv. Vi har 65 beboere, 1 aflastningsbolig og 20 daggæster dagligt. Solgaven er et ...
Indrykket:23. september 2019
Udløbsdato:22. oktober 2019