Erfaren medarbejder til administration / boligadministration

Vi søger en erfaren, selvstændig og udadvendt administrativ medarbejder til et veldrevet ældrecenter

Lions Park Søllerød er et musisk ældrecenter med 103 selvstændige seniorboliger og 72 plejecenterboliger - og ca. 100 medarbejdere. Vi er en selvejende institution og har en driftsaftale med Rudersdal Kommune vedrørende drift af plejecenter og hjemmepleje, og administrerer selv udlejningen af vores eftertragtede seniorboliger.

Har du erfaring fra en lignende stilling, og har du lyst til at blive en del af et aktivt hus, er det måske dig vi søger?

Med reference til centerchef Maj-Britt Christensen vil du blive en del af et mindre administrationsteam, der foruden dig består af 3 dygtige og engagerede kolleger, der løser opgaverne i fællesskab. Herudover vil du have tæt kontakt til husets afdelingsledere og en række eksterne samarbejdspartnere. Du vil have daglig kontakt til husets nuværende og kommende beboere og det er derfor vigtigt, at du har stor empati og har lyst til at være husets ansigt udadtil.

Dine arbejdsopgaver:                                                             

  • Administration af boliger og venteliste i seniorcentret
  • Udarbejdelse af lejekontrakter, huslejeopkrævning, afregninger og administration ved fraflytninger i seniorcentret
  • Udarbejdelse af statistik og registrering af ind- og udflytninger i Seniorcentret
  • Udarbejdelse af statistik og registrering af ind- og udflytninger i Plejecentret
  • Fakturering og opkrævning
  • Modtagelse af henvendelser i kontorets åbningstid
  • Varetagelse af kasse og kasseoptælling
  • Diverse administrative opgaver for husets øvrige afdelinger

?

Den rette kandidat:

  • Har flere års erfaring fra en lignende stilling
  • Er kontoruddannet
  • Har kendskab til Winfinans og Unik Bolig og generelt flair for ERP/bogholderisystemer
  • Erfaring med Navision, som vi overgår til i løbet af 2019
  • Er rutineret bruger af Office-pakken og Excel
  • Er positiv og selvstændig i det daglige
  • Er empatisk og imødekommende og har et udpræget servicegen
  • Trives i en travl hverdag med den fleksibilitet det kræver

Vi tilbyder et fagligt udviklende miljø med søde kolleger og en uformel omgangstone. Du vil komme til at arbejde selvstændigt og med frihed under ansvar. Du skal derfor have lyst til at gribe det ansvar, du får hos os og gerne fra første dag.

Som medarbejder har du adgang til: Tandforsikring, sundhedsforsikring, sund og billig frokostordning. Ligesom vi tilbyder fleksible arbejdstider.

Vi ønsker stillingen besat pr. 1. august 2019. Stillingen er på 37 timer.

Vil du vide mere om stillingen kan du kontakte centerchef Maj-Britt Christensen på telefon: 40 22 01 69 eller 45 58 25 27. Du er også velkommen til at sende en mail til: mbc@lionspark.dk.

Du kan læse mere om os på: www.lionspark.dk

Send din ansøgning og CV til mbc@lionspark.dk senest den 21. juli 2019.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048355Phoenix-435455f212019-06-24T00:00:00Erfaren medarbejder til administration / boligadministration

Vi søger en erfaren, selvstændig og udadvendt administrativ medarbejder til et veldrevet ældrecenter

Lions Park Søllerød er et musisk ældrecenter med 103 selvstændige seniorboliger og 72 plejecenterboliger - og ca. 100 medarbejdere. Vi er en selvejende institution og har en driftsaftale med Rudersdal Kommune vedrørende drift af plejecenter og hjemmepleje, og administrerer selv udlejningen af vores eftertragtede seniorboliger.

Har du erfaring fra en lignende stilling, og har du lyst til at blive en del af et aktivt hus, er det måske dig vi søger?

Med reference til centerchef Maj-Britt Christensen vil du blive en del af et mindre administrationsteam, der foruden dig består af 3 dygtige og engagerede kolleger, der løser opgaverne i fællesskab. Herudover vil du have tæt kontakt til husets afdelingsledere og en række eksterne samarbejdspartnere. Du vil have daglig kontakt til husets nuværende og kommende beboere og det er derfor vigtigt, at du har stor empati og har lyst til at være husets ansigt udadtil.

Dine arbejdsopgaver:                                                             

  • Administration af boliger og venteliste i seniorcentret
  • Udarbejdelse af lejekontrakter, huslejeopkrævning, afregninger og administration ved fraflytninger i seniorcentret
  • Udarbejdelse af statistik og registrering af ind- og udflytninger i Seniorcentret
  • Udarbejdelse af statistik og registrering af ind- og udflytninger i Plejecentret
  • Fakturering og opkrævning
  • Modtagelse af henvendelser i kontorets åbningstid
  • Varetagelse af kasse og kasseoptælling
  • Diverse administrative opgaver for husets øvrige afdelinger

?

Den rette kandidat:

  • Har flere års erfaring fra en lignende stilling
  • Er kontoruddannet
  • Har kendskab til Winfinans og Unik Bolig og generelt flair for ERP/bogholderisystemer
  • Erfaring med Navision, som vi overgår til i løbet af 2019
  • Er rutineret bruger af Office-pakken og Excel
  • Er positiv og selvstændig i det daglige
  • Er empatisk og imødekommende og har et udpræget servicegen
  • Trives i en travl hverdag med den fleksibilitet det kræver

Vi tilbyder et fagligt udviklende miljø med søde kolleger og en uformel omgangstone. Du vil komme til at arbejde selvstændigt og med frihed under ansvar. Du skal derfor have lyst til at gribe det ansvar, du får hos os og gerne fra første dag.

Som medarbejder har du adgang til: Tandforsikring, sundhedsforsikring, sund og billig frokostordning. Ligesom vi tilbyder fleksible arbejdstider.

Vi ønsker stillingen besat pr. 1. august 2019. Stillingen er på 37 timer.

Vil du vide mere om stillingen kan du kontakte centerchef Maj-Britt Christensen på telefon: 40 22 01 69 eller 45 58 25 27. Du er også velkommen til at sende en mail til: mbc@lionspark.dk.

Du kan læse mere om os på: www.lionspark.dk

Send din ansøgning og CV til mbc@lionspark.dk senest den 21. juli 2019.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Vi søger en erfaren, selvstændig og udadvendt administrativ medarbejder til et veldrevet ældrecenter Lions Park Søllerød er et musisk ældrecenter med 103 selvstændige seniorboliger og 72 plejecenterboliger - og ca. 100 medarbejdere. Vi er en selvejende institution og har en driftsaftale med Rudersdal Kommune vedrørende drift af plejecenter og hjemmepleje, og administrerer selv udlejningen af vores eftertragtede seniorboliger. Har du erfaring fra en lignende stilling, og har du lyst til at blive en del af et aktivt hus, er det måske dig vi søger? Med reference til centerchef Maj-Britt Christensen vil du blive en del af et mindre administrationsteam, der foruden dig består af 3 dygtige og engagerede kolleger, der løser opgaverne i fællesskab. Herudover vil du have tæt kontakt til husets afdelingsledere og en række eksterne samarbejdspartnere. Du vil have daglig kontakt til husets nuværende og kommende beboere og det er derfor vigtigt, at du har stor empati og har lyst til at være husets ansigt udadtil. Dine arbejdsopgaver: Administration af boliger og venteliste i seniorcentret Udarbejdelse af lejekontrakter, huslejeopkrævning, afregninger og administration ved fraflytninger i seniorcentret Udarbejdelse af statistik og registrering af ind- og udflytninger i Seniorcentret Udarbejdelse af statistik og registrering af ind- og udflytninger i Plejecentret Fakturering og opkrævning Modtagelse af henvendelser i kontorets åbningstid Varetagelse af kasse og kasseoptælling Diverse administrative opgaver for husets øvrige afdelinger ? Den rette kandidat: Har flere års erfaring fra en lignende stilling Er kontoruddannet Har kendskab til Winfinans og Unik Bolig og generelt flair for ERP bogholderisystemer Erfaring med Navision, som vi overgår til i løbet af 2019 Er rutineret bruger af Office-pakken og Excel Er positiv og selvstændig i det daglige Er empatisk og imødekommende og har et udpræget servicegen Trives i en travl hverdag med den fleksibilitet det kræver Vi tilbyder et fagligt udviklende miljø med søde kolleger og en uformel omgangstone. Du vil komme til at arbejde selvstændigt og med frihed under ansvar. Du skal derfor have lyst til at gribe det ansvar, du får hos os og gerne fra første dag. Som medarbejder har du adgang til: Tandforsikring, sundhedsforsikring, sund og billig frokostordning. Ligesom vi tilbyder fleksible arbejdstider. Vi ønsker stillingen besat pr. 1. august 2019. Stillingen er på 37 timer. Vil du vide mere om stillingen kan du kontakte centerchef Maj-Britt Christensen på telefon: 40 22 01 69 eller 45 58 25 27. Du er også velkommen til at sende en mail til: mbc@lionspark.dk. Du kan læse mere om os på: www.lionspark.dk Send din ansøgning og CV til mbc@lionspark.dk senest den 21. juli 2019. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.11jobnet435455f2100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-21T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRudersdal3551728FONDEN LIONS PARK SØLLERØD11Lendemosevej 42850NærumDKDanmark0
mbc@lionspark.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent782783JobNet5009096500909610024-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=435455f2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=435455f2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=435455f2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=435455f2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgMed et job indenfor Kontor og administration får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration362122343mbc@lionspark.dkmbc@lionspark.dkDKDanmarkDKDanmark330051330Genopslag: Sagsbehandlere til forsørgelsesydelser i Hørsholm KommuneRobot Brænder du for at arbejde med mennesker og gøre en forskel, og trives du med pionerånden i et nystartet team? Så er det er det lige dig, vi leder efter. Ydelsesteamet i Hørsholm Kommune søger 2 dygtige medarbejdere til sagsbehandling af forsørgelsesydelser. Ydelsesteamet er specialister i at træffe myndighedsafgørelser på ydelsesområdet og skabe sammenhæng og overblik for borgerne. Ydelsesteamet er under opbygning, og derfor vil du få rig mulighed for at være med til at skabe et bæredygtigt og dynamisk team på 5 medarbejdere. Teamet er placeret i Borgerservice og samarbejder tæt med andre teams i Borgerservice og resten af kommunen. Borgerservice er borgernes indgang til det offentlige. Vores opgaver består i at betjene borgernes personlige, telefoniske og skriftlige henvendelser indenfor de fleste borgerrelaterede områder. Dine arbejdsopgaver Dine primære arbejdsopgaver er at administrere Lov om aktiv socialpolitik og anden lovgivning i forhold til de tilknyttede forsørgelsesydelser og enkeltydelser. Derudover ydes borgerne personlig såvel som telefonisk råd og vejledning på ydelsesområdet og om sociale forhold, ligesom vi koordinerer og henviser til tværfaglige indsatser, hvor det skønnes nødvendigt. Da Ydelsesteamet både arbejder indenfor Lov om aktiv socialpolitik og Lov om social pension kommer du også til at løse opgaver, hvor der er overlap eller synergier imellem de to områder. Dine opgaver vil primært dreje sig om følgende: Behandling af kontanthjælpssager, uddannelseshjælp, integrationsydelse og ledighedsydelse og herunder også § 34 Behandling af enkeltydelser § 81, 82, 82A, 83, 85 samt enkeltydelser efter integrationsloven Sikkerhedsstillelser Danskbonus Adviser i KMD Aktiv og KMD Sag Økonomisk beregning i.f.t. tildeling af boliger fra Akutlisten Afstemning af fejllister fra KMD Udbetaling og KMD Aktiv Behandling af sanktioner Administrationssager Indberetning af lønsedler ifm. 225 timers reglen Telefon-, mail- og borgerbetjening, samt hjælp til samarbejdspartnere Yde helhedsorienteret sagsbehandling i form af råd og vejledning Klagebehandling Hvem er du? Du har indgående kendskab til lovgivningen på forsørgelsesområdet. Du har lyst til daglige opgaver såsom bevillinger og udbetaling af ydelser. Du går rundt med en lille talknuser gemt i maven og har overblik over tal og systemer. Du er robust og rummelig, og du har mod på at takle svære situationer i forhold til borgerne, ligesom du ikke er bange for at skulle arbejde med mange forskellige opgaver. Vi ser gerne, at du har erfaring med- og interesse for ovenstående arbejdsopgaver, men er der opgaver, som du ikke har arbejdet med før eller er du nyuddannet, skal det ikke afholde dig fra at søge stillingen. Derudover forventer vi, at du: Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund som kontoruddannet, socialrådgiver eller tilsvarende Er teamplayer, men samtidig kan arbejde selvstændigt og tage ansvar Er udadvendt, fleksibel, serviceminded, refleksiv og lærenem Kan kommunikere i en god og imødekommende tone, også i svære situationer Har gode skriftlige kompetencer og sætter en ære i at skrive en god afgørelse Er a°ben og fordomsfri samt vil indgå° i mange tværgående samarbejdsrelationer Har en positiv og optimistisk tilgang til skiftende omstændigheder og løbende forandringer, samt godt humør Har erfaring med brug af diverse IT-systemer, herunder f.eks. KMD-fagsystemer, journal- og dokumenthåndteringssystemer Vi tilbyder Hørsholm Kommune er en innovativ kommune, der sætter fokus pa°, at den enkelte bidrager med gode ideer og løsninger. Vi værdsætter et godt og uhøjtideligt arbejdsfællesskab, hvor den enkelte får rum til at udfolde sine kompetencer med kerneopgaven i fokus. Herudover tilbyder vi et fleksibelt og udviklingsorienteret arbejdsmiljø, hvor vi vægter at opgaverne løses i fællesskab. Vi har et højt fagligt niveau for øje, og vi brænder for at gøre en forskel. Der er højt til loftet, tonen er uformel, og der er plads til masser af smil og grin. Derudover har vi gode personaleordninger, lige fra gode kantineforhold til stor fleksibilitet mht. arbejdstid. Praktisk information: Der er gode transportforhold til dit arbejdssted. Hørsholm Rådhus ligger tæt pa° Helsingør motorvej og ca. 10 min. gang fra Kokkedal Station, som er trafikknudepunkt for både busser og tog. Lønindplacering vil ske efter gældende overenskomst og pa° baggrund af erfaringer og kvalifikationer. Mere viden Stillingerne er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest muligt. Du er velkommen til at kontakte Centerchef for Borgerservice, IT og Digitalisering, Sune Johansson på telefon 4849 3060, hvis du vil vide mere om stillingerne. Søg sådan Brug link Søg jobbet for at søge stillingerne eller søg via www.horsholm.dk job, så vi har din ansøgning senest d. 22. august 2019. Du vil blive bedt om kontaktoplysninger og om at uploade CV og ansøgning. Samtaler finder sted i uge 35.Brænder du for at arbejde med mennesker og gøre en forskel, og trives du med pionerånden i et nystartet team?


Så er det er det lige dig, vi leder efter.

Ydelsesteamet i Hørsholm Kommune søger 2 dygtige medarbejdere til sagsbehandling af forsørgelsesydelser. Ydelsesteamet er specialister i at træffe myndighedsafgørelser på ydelsesområdet og skabe sammenhæng og overblik for borgerne. Ydelsesteamet er under opbygning, og derfor vil du få rig mulighed for at være med til at skabe et bæredygtigt og dynamisk team på 5 medarbejdere.

Teamet er placeret i Borgerservice og samarbejder tæt med andre teams i Borgerservice og resten af kommunen. Borgerservice er borgernes indgang til det offentlige. Vores opgaver består i at betjene borgernes personlige, telefoniske og skriftlige henvendelser indenfor de fleste borgerrelaterede områder.

Dine arbejdsopgaver
Dine primære arbejdsopgaver er at administrere Lov om aktiv socialpolitik og anden lovgivning i forhold til de tilknyttede forsørgelsesydelser og enkeltydelser. Derudover ydes borgerne personlig såvel som telefonisk råd og vejledning på ydelsesområdet og om sociale forhold, ligesom vi koordinerer og henviser til tværfaglige indsatser, hvor det skønnes nødvendigt. Da Ydelsesteamet både arbejder indenfor Lov om aktiv socialpolitik og Lov om social pension kommer du også til at løse opgaver, hvor der er overlap eller synergier imellem de to områder.

Dine opgaver vil primært dreje sig om følgende:

  • Behandling af kontanthjælpssager, uddannelseshjælp, integrationsydelse og ledighedsydelse og herunder også § 34
  • Behandling af enkeltydelser § 81, 82, 82A, 83, 85 samt enkeltydelser efter integrationsloven
  • Sikkerhedsstillelser
  • Danskbonus
  • Adviser i KMD Aktiv og KMD Sag
  • Økonomisk beregning i.f.t. tildeling af boliger fra Akutlisten
  • Afstemning af fejllister fra KMD Udbetaling og KMD Aktiv
  • Behandling af sanktioner
  • Administrationssager
  • Indberetning af lønsedler ifm. 225 timers reglen
  • Telefon-, mail- og borgerbetjening, samt hjælp til samarbejdspartnere
  • Yde helhedsorienteret sagsbehandling i form af råd og vejledning
  • Klagebehandling


Hvem er du?
Du har indgående kendskab til lovgivningen på forsørgelsesområdet. Du har lyst til daglige opgaver såsom bevillinger og udbetaling af ydelser. Du går rundt med en lille talknuser gemt i maven og har overblik over tal og systemer. Du er robust og rummelig, og du har mod på at takle svære situationer i forhold til borgerne, ligesom du ikke er bange for at skulle arbejde med mange forskellige opgaver.

Vi ser gerne, at du har erfaring med- og interesse for ovenstående arbejdsopgaver, men er der opgaver, som du ikke har arbejdet med før eller er du nyuddannet, skal det ikke afholde dig fra at søge stillingen.

Derudover forventer vi, at du:

  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund som kontoruddannet, socialrådgiver eller tilsvarende
  • Er teamplayer, men samtidig kan arbejde selvstændigt og tage ansvar
  • Er udadvendt, fleksibel, serviceminded, refleksiv og lærenem
  • Kan kommunikere i en god og imødekommende tone, også i svære situationer
  • Har gode skriftlige kompetencer og sætter en ære i at skrive en god afgørelse
  • Er a°ben og fordomsfri samt vil indgå° i mange tværgående samarbejdsrelationer
  • Har en positiv og optimistisk tilgang til skiftende omstændigheder og løbende forandringer, samt godt humør
  • Har erfaring med brug af diverse IT-systemer, herunder f.eks. KMD-fagsystemer, journal- og dokumenthåndteringssystemer
Vi tilbyder
Hørsholm Kommune er en innovativ kommune, der sætter fokus pa°, at den enkelte bidrager med gode ideer og løsninger. Vi værdsætter et godt og uhøjtideligt arbejdsfællesskab, hvor den enkelte får rum til at udfolde sine kompetencer med kerneopgaven i fokus.

Herudover tilbyder vi et fleksibelt og udviklingsorienteret arbejdsmiljø, hvor vi vægter at opgaverne løses i fællesskab. Vi har et højt fagligt niveau for øje, og vi brænder for at gøre en forskel. Der er højt til loftet, tonen er uformel, og der er plads til masser af smil og grin.

Derudover har vi gode personaleordninger, lige fra gode kantineforhold til stor fleksibilitet mht. arbejdstid.

Praktisk information:

Der er gode transportforhold til dit arbejdssted. Hørsholm Rådhus ligger tæt pa° Helsingør motorvej og ca. 10 min. gang fra Kokkedal Station, som er trafikknudepunkt for både busser og tog.

Lønindplacering vil ske efter gældende overenskomst og pa° baggrund af erfaringer og kvalifikationer.

Mere viden

Stillingerne er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest muligt.

Du er velkommen til at kontakte Centerchef for Borgerservice, IT og Digitalisering, Sune Johansson på telefon 4849 3060, hvis du vil vide mere om stillingerne.

Søg sådan

Brug link ’Søg jobbet’ for at søge stillingerne eller søg via www.horsholm.dk/job, så vi har din ansøgning senest d. 22. august 2019. Du vil blive bedt om kontaktoplysninger og om at uploade CV og ansøgning.

Samtaler finder sted i uge 35.

Hørsholm Kommune, RådhusetHørsholm2019-06-30T00:00:002019-08-21T00:00:00
330058167Administrativ medarbejder søges snarest til Sundhedsfremme, Steno Diabetes Center CopenhagenRobot Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) søger en dygtig, struktureret, serviceminded og engageret administrativ medarbejder (30 timer pr. uge) til at understøtte vores arbejde med forskning i sundhedsfremme SDCC er Skandinaviens største diabetescenter og forventes at blive internationalt førende inden for diabetesområdet. SDCC, er skabt i et innovativt samarbejde mellem Region Hovedstaden og Novo Nordisk Fonden med danmarkshistoriens hidtil største fondsbevilling på 2,9 mia. kr. SDCC er organiseret i fire enheder: Klinikken, Klinisk Forskning, Uddannelse og Sundhedsfremme. Enheden for Sundhedsfremme består af to forskningsgrupper: Diabetes Forebyggelsesforskning og Diabetes Management forskning samt et sekretariat. Du vil blive en del af dette sekretariat og personalemæssigt referere til sundhedsfremmechefen. Administrationsteamet vil have 3 medarbejdere, der tilsammen dækker kompetencer inden for personaleadministrative opgaver, øvrig administration og økonomi. Du kan læse mere om SDCC i Drejebog for etablering af SDCC , som beskriver rammerne for bl.a. sundhedsfremmeenhedens arbejde, økonomistyring, kommunikation og budgetlægning mv. Vi tilbyder at du er med til at understøtte vores ambition om at bedrive sundhedsfremmeforskning i verdensklasse - i tæt samarbejde med praksis både i og uden for sundhedssektoren at du har mulighed for at lære en masse om sundhedsfremme og samtidig være en del af en dynamisk kultur at du får en afvekslende hverdag i et uformelt miljø med god stemning og med mange forskellige arbejdsopgaver, der udføres af det samlede administrationsteam at du får professionelle og dygtige kollegaer Opgaverne Som administrativ medarbejder i Sundhedsfremme forventes du i samarbejde med de øvrige medarbejdere i sekretariatet at arbejde med bl.a. følgende opgaver: supportere enhedens arbejde med fokus på administrative opgaver herunder koordinering og planlægning af møder, mødebookning, rejsebookning, samt meget mere bidrage til økonomiopfølgning, stillingsopslag og ansættelsesprocedurer samt planlægning af eksempelvis møder, kurser og seminarer deltage i møder med henblik på referat og support til implementering af ledelsesmæssige beslutninger bidrage til oplæring i og support i brug af bl.a. rejseafregning (TUR), aktivitetsregistrering (PURE og ResearchFish) og regionens faktureringssystemer (SAP) bidrage til et godt arbejdsmiljø Din profil Du har en relevant uddannelse f.eks. sekretær, professionsbachelor i relevant fag eller anden relevant faglig baggrund, herunder kendskab til IT-systemer på højt niveau og erfaring med MS Office (særligt Outlook, Excel, Word og PowerPoint) Du taler og skriver flydende engelsk Du må gerne have nogle års erfaring fra en større kompleks organisation, hvor du har arbejdet med assistent-relaterede opgaver og med dokumenterede gode resultater - din erfaring må gerne være fra arbejde i regionerne Du er ambitiøs og har et stort engagement - uafhængig af opgavens størrelse Du leverer ydelser af høj kvalitet, er serviceminded og kan holde hovedet koldt selv i pressede situationer og ved korte deadlines Som person er du fleksibel og udadvendt og har en struktureret arbejdsform Du kommunikerer på et højt niveau både mundtligt og skriftligt Hvis dette er din profil, venter der et spændende job med rigtigt gode muligheder for at lære og vokse med opgaverne. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Region Hovedstaden og den relevante faglige organisation. Stillingen er på ca. 30 timer ugentlig. Ansøgning og yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til fra 5. august 2019 at kontakte sundhedsfremmechef Morten Hulvej Rod på mobil 2851 5121. Vi planlægger to samtalerunder i henholdsvis uge 34 og 35. Om Steno Diabetes Center Copenhagen Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) søger en dygtig, struktureret, serviceminded og engageret administrativ medarbejder (30 timer pr. uge) til at understøtte vores arbejde med forskning i sundhedsfremme

SDCC er Skandinaviens største diabetescenter og forventes at blive internationalt førende inden for diabetesområdet. SDCC, er skabt i et innovativt samarbejde mellem Region Hovedstaden og Novo Nordisk Fonden med danmarkshistoriens hidtil største fondsbevilling på 2,9 mia. kr.

SDCC er organiseret i fire enheder: Klinikken, Klinisk Forskning, Uddannelse og Sundhedsfremme. Enheden for Sundhedsfremme består af to forskningsgrupper: Diabetes Forebyggelsesforskning og Diabetes Management forskning samt et sekretariat.

Du vil blive en del af dette sekretariat og personalemæssigt referere til sundhedsfremmechefen. Administrationsteamet vil have 3 medarbejdere, der tilsammen dækker kompetencer inden for personaleadministrative opgaver, øvrig administration og økonomi.

Du kan læse mere om SDCC i ”Drejebog for etablering af SDCC”, som beskriver rammerne for bl.a. sundhedsfremmeenhedens arbejde, økonomistyring, kommunikation og budgetlægning mv.


Vi tilbyder

  • at du er med til at understøtte vores ambition om at bedrive sundhedsfremmeforskning i verdensklasse - i tæt samarbejde med praksis både i og uden for sundhedssektoren
  • at du har mulighed for at lære en masse om sundhedsfremme og samtidig være en del af en dynamisk kultur
  • at du får en afvekslende hverdag i et uformelt miljø med god stemning og med mange forskellige arbejdsopgaver, der udføres af det samlede administrationsteam
  • at du får professionelle og dygtige kollegaer
Opgaverne

Som administrativ medarbejder i Sundhedsfremme forventes du i samarbejde med de øvrige medarbejdere i sekretariatet at arbejde med bl.a. følgende opgaver:

  • supportere enhedens arbejde med fokus på administrative opgaver herunder koordinering og planlægning af møder, mødebookning, rejsebookning, samt meget mere
  • bidrage til økonomiopfølgning, stillingsopslag og ansættelsesprocedurer samt planlægning af eksempelvis møder, kurser og seminarer
  • deltage i møder med henblik på referat og support til implementering af ledelsesmæssige beslutninger
  • bidrage til oplæring i og support i brug af bl.a. rejseafregning (TUR), aktivitetsregistrering (PURE og ResearchFish) og regionens faktureringssystemer (SAP)
  • bidrage til et godt arbejdsmiljø
Din profil

  • Du har en relevant uddannelse f.eks. sekretær, professionsbachelor i relevant fag eller anden relevant faglig baggrund, herunder kendskab til IT-systemer på højt niveau og erfaring med MS Office (særligt Outlook, Excel, Word og PowerPoint)
  • Du taler og skriver flydende engelsk
  • Du må gerne have nogle års erfaring fra en større kompleks organisation, hvor du har arbejdet med assistent-relaterede opgaver og med dokumenterede gode resultater - din erfaring må gerne være fra arbejde i regionerne
  • Du er ambitiøs og har et stort engagement - uafhængig af opgavens størrelse
  • Du leverer ydelser af høj kvalitet, er serviceminded og kan holde hovedet koldt selv i pressede situationer og ved korte deadlines
  • Som person er du fleksibel og udadvendt og har en struktureret arbejdsform
  • Du kommunikerer på et højt niveau både mundtligt og skriftligt
Hvis dette er din profil, venter der et spændende job med rigtigt gode muligheder for at lære og vokse med opgaverne.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Region Hovedstaden og den relevante faglige organisation. Stillingen er på ca. 30 timer ugentlig.

Ansøgning og yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til fra 5. august 2019 at kontakte sundhedsfremmechef Morten Hulvej Rod på mobil 2851 5121. Vi planlægger to samtalerunder i henholdsvis uge 34 og 35.

Om Steno Diabetes Center Copenhagen

Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Steno Diabetes Center CopenhagenGentofte2019-07-10T00:00:002019-08-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Genopslag: Sagsbehandlere til forsørgelsesydelser i Hørsholm Kommune

Hørsholm Kommune, Rådhuset

Hørsholm
Brænder du for at arbejde med mennesker og gøre en forskel, og trives du med pionerånden i et nystartet team? Så er det er det lige dig, vi leder efter. Ydelsesteamet i Hørsholm Kommune søger 2 dygtige medarbejdere til sagsbehandling af forsørgelses...
Indrykket:30. juni 2019
Udløbsdato:21. august 2019

Administrativ medarbejder søges snarest til Sundhedsfremme, Steno Diabetes Center Copenhagen

Steno Diabetes Center Copenhagen

Gentofte
Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) søger en dygtig, struktureret, serviceminded og engageret administrativ medarbejder (30 timer pr. uge) til at understøtte vores arbejde med forskning i sundhedsfremme SDCC er Skandinaviens største diabetescent...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:18. august 2019