Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren økonomichef til kulturområdet

Et levende og inspirerende kulturliv skaber ikke sig selv. Det kræver høje ambitioner, gode rammer og procedurer og ikke mindst en sikker hånd på økonomien.

Vi leder efter en ny økonomichef, der har lyst til at være midt i orkanens øje, når det gælder dansk kultur. En chef, der har mod på at få ansvaret for et budget på 8 milliarder kroner, og som har lyst til at få ledelsesansvaret for 18 engagerede og dygtige medarbejdere.

Hvis du synes, at det kunne være spændende at arbejde med de kongelige slotte, slotshaver og anlæg, og at det også kunne være en udfordring at sikre rammerne for kunst, museer, biblioteker, fredede bygninger og fortidsminder og de mange andre områder i dansk kulturliv, som vi arbejder med, så kan du måske komme til at stå i spidsen for vores Økonomienhed.

Om jobbet
Økonomienheden varetager økonomistyringen for Kulturministeriets departement og Slots- og Kulturstyrelsen i samarbejde med faglige enheder i begge institutioner. Økonomienheden fungerer også som kontaktenhed for Rigsrevisionen.

Slots- og Kulturstyrelsen har ansvaret for at udbetale kunststøtte til danske kunstnere, vi administrerer en række tilskudsordninger, udlodningsmidler og puljer, vi drifter kulturejendomme, og vi har ansvar for projektstyring på prestigeprojekter med store anlægsbevillinger, som for eksempel restaureringen af Nyborg Slot og opførelsen af det nye Frihedsmuseum. Det stiller meget store krav til den økonomiske styring.

Dine væsentligste ansvarsområder vil være at forvalte økonomien gennem bevillingsstyring, budgetlægning og budgetopfølgning, regnskab og controlling på de to institutioners respektive drifts-, tilskuds- og anlægsbevillinger.

Du vil komme til at spille en vigtig rolle i forhold til samarbejdet med direktionen, som forventer en præcis og sikker økonomistyring og solide beslutningsoplæg.

Dine resultater vil blive opnået i et tæt samarbejde med fagenhederne, og du vil indgå i et nært og ambitiøst samarbejde med cheferne for de øvrige administrative funktioner, der tæller Koncern HR, Koncern It, Udbud og Indkøb og Serviceenheden, om at styrke sammenhængen i organisationen.

I det daglige vil du referere til direktøren for Slots- og Kulturstyrelsen og indgå i en chefgruppe på 21 medlemmer.

Om dig
Vi lægger stor vægt på, at du har en solid og veldokumenteret ledelsesbaggrund og stærke kompetencer inden for statslig administration og økonomistyring, forretningsforståelse og politiske processer.

Desuden forventer vi, at:

  • Du sætter høje standarder for det faglige niveau.
  • Du dygtigt vil kunne lede, udvikle og skabe resultater gennem medarbejderne.
  • Du kan bevare det store overblik, men kan også gå i maskinrummet og spotte vigtige detaljer.
  • Du har skarpe strategiske og analytiske kompetencer.
  • Du har gode forhandlingsevner og har fokus på løsninger.
  • Du har gode samarbejdsevner og trives med at have travlt.
Ansættelsesvilkår
Stillingen vil blive besat på åremålsvilkår og i henhold til rammeaftalen om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen er placeret i løngruppe 1.

Vi forventer, at vores nye økonomichef kan begynde den 1. august 2019 på adressen H.C. Andersens Boulevard 2 tæt ved Rådhuspladsen i København, hvor Slots- og Kulturstyrelsens hovedkontor ligger.

Det er en betingelse for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes, og at du kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen under ansættelsen.

Information og ansøgning
Du kan få mere at vide om stillingen hos direktør Jesper Hermansen, Slots- og Kulturstyrelsen, på tlf. 40 38 60 85 eller e-mail: jehe@slks.dk.

Du kan læse mere om Kulturministeriet på www.kum.dk og Slots- og Kulturstyrelsen på www.slks.dk.

Ansøgning sendes via det elektroniske ansøgningsmodul på www.kum.dk/job
senest den 19. maj 2019.

Til ansøgningen skal du vedhæfte CV, eksamensbeviser og andre relevante bilag. Vi forventer at holde første runde jobsamtaler i uge 23.

Der kan blive tale om test i forbindelse med ansættelsesforløbet.

Vi betragter forskellighed som en ressource og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007110Phoenix-e20f8d6b12019-04-12T00:00:00Erfaren økonomichef til kulturområdetEt levende og inspirerende kulturliv skaber ikke sig selv. Det kræver høje ambitioner, gode rammer og procedurer og ikke mindst en sikker hånd på økonomien.

Vi leder efter en ny økonomichef, der har lyst til at være midt i orkanens øje, når det gælder dansk kultur. En chef, der har mod på at få ansvaret for et budget på 8 milliarder kroner, og som har lyst til at få ledelsesansvaret for 18 engagerede og dygtige medarbejdere.

Hvis du synes, at det kunne være spændende at arbejde med de kongelige slotte, slotshaver og anlæg, og at det også kunne være en udfordring at sikre rammerne for kunst, museer, biblioteker, fredede bygninger og fortidsminder og de mange andre områder i dansk kulturliv, som vi arbejder med, så kan du måske komme til at stå i spidsen for vores Økonomienhed.

Om jobbet
Økonomienheden varetager økonomistyringen for Kulturministeriets departement og Slots- og Kulturstyrelsen i samarbejde med faglige enheder i begge institutioner. Økonomienheden fungerer også som kontaktenhed for Rigsrevisionen.

Slots- og Kulturstyrelsen har ansvaret for at udbetale kunststøtte til danske kunstnere, vi administrerer en række tilskudsordninger, udlodningsmidler og puljer, vi drifter kulturejendomme, og vi har ansvar for projektstyring på prestigeprojekter med store anlægsbevillinger, som for eksempel restaureringen af Nyborg Slot og opførelsen af det nye Frihedsmuseum. Det stiller meget store krav til den økonomiske styring.

Dine væsentligste ansvarsområder vil være at forvalte økonomien gennem bevillingsstyring, budgetlægning og budgetopfølgning, regnskab og controlling på de to institutioners respektive drifts-, tilskuds- og anlægsbevillinger.

Du vil komme til at spille en vigtig rolle i forhold til samarbejdet med direktionen, som forventer en præcis og sikker økonomistyring og solide beslutningsoplæg.

Dine resultater vil blive opnået i et tæt samarbejde med fagenhederne, og du vil indgå i et nært og ambitiøst samarbejde med cheferne for de øvrige administrative funktioner, der tæller Koncern HR, Koncern It, Udbud og Indkøb og Serviceenheden, om at styrke sammenhængen i organisationen.

I det daglige vil du referere til direktøren for Slots- og Kulturstyrelsen og indgå i en chefgruppe på 21 medlemmer.

Om dig
Vi lægger stor vægt på, at du har en solid og veldokumenteret ledelsesbaggrund og stærke kompetencer inden for statslig administration og økonomistyring, forretningsforståelse og politiske processer.

Desuden forventer vi, at:
  • Du sætter høje standarder for det faglige niveau.
  • Du dygtigt vil kunne lede, udvikle og skabe resultater gennem medarbejderne.
  • Du kan bevare det store overblik, men kan også gå i maskinrummet og spotte vigtige detaljer.
  • Du har skarpe strategiske og analytiske kompetencer.
  • Du har gode forhandlingsevner og har fokus på løsninger.
  • Du har gode samarbejdsevner og trives med at have travlt.
Ansættelsesvilkår
Stillingen vil blive besat på åremålsvilkår og i henhold til rammeaftalen om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen er placeret i løngruppe 1.

Vi forventer, at vores nye økonomichef kan begynde den 1. august 2019 på adressen H.C. Andersens Boulevard 2 tæt ved Rådhuspladsen i København, hvor Slots- og Kulturstyrelsens hovedkontor ligger.

Det er en betingelse for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes, og at du kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen under ansættelsen.

Information og ansøgning
Du kan få mere at vide om stillingen hos direktør Jesper Hermansen, Slots- og Kulturstyrelsen, på tlf. 40 38 60 85 eller e-mail: jehe@slks.dk.

Du kan læse mere om Kulturministeriet på www.kum.dk og Slots- og Kulturstyrelsen på www.slks.dk.

Ansøgning sendes via det elektroniske ansøgningsmodul på www.kum.dk/job
senest den 19. maj 2019.

Til ansøgningen skal du vedhæfte CV, eksamensbeviser og andre relevante bilag. Vi forventer at holde første runde jobsamtaler i uge 23.

Der kan blive tale om test i forbindelse med ansættelsesforløbet.

Vi betragter forskellighed som en ressource og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
2019-05-20T00:50:25.970 Et levende og inspirerende kulturliv skaber ikke sig selv. Det kræver høje ambitioner, gode rammer og procedurer og ikke mindst en sikker hånd på økonomien. Vi leder efter en ny økonomichef, der har lyst til at være midt i orkanens øje, når det gælder dansk kultur. En chef, der har mod på at få ansvaret for et budget på 8 milliarder kroner, og som har lyst til at få ledelsesansvaret for 18 engagerede og dygtige medarbejdere. Hvis du synes, at det kunne være spændende at arbejde med de kongelige slotte, slotshaver og anlæg, og at det også kunne være en udfordring at sikre rammerne for kunst, museer, biblioteker, fredede bygninger og fortidsminder og de mange andre områder i dansk kulturliv, som vi arbejder med, så kan du måske komme til at stå i spidsen for vores Økonomienhed. Om jobbet Økonomienheden varetager økonomistyringen for Kulturministeriets departement og Slots- og Kulturstyrelsen i samarbejde med faglige enheder i begge institutioner. Økonomienheden fungerer også som kontaktenhed for Rigsrevisionen. Slots- og Kulturstyrelsen har ansvaret for at udbetale kunststøtte til danske kunstnere, vi administrerer en række tilskudsordninger, udlodningsmidler og puljer, vi drifter kulturejendomme, og vi har ansvar for projektstyring på prestigeprojekter med store anlægsbevillinger, som for eksempel restaureringen af Nyborg Slot og opførelsen af det nye Frihedsmuseum. Det stiller meget store krav til den økonomiske styring. Dine væsentligste ansvarsområder vil være at forvalte økonomien gennem bevillingsstyring, budgetlægning og budgetopfølgning, regnskab og controlling på de to institutioners respektive drifts-, tilskuds- og anlægsbevillinger. Du vil komme til at spille en vigtig rolle i forhold til samarbejdet med direktionen, som forventer en præcis og sikker økonomistyring og solide beslutningsoplæg. Dine resultater vil blive opnået i et tæt samarbejde med fagenhederne, og du vil indgå i et nært og ambitiøst samarbejde med cheferne for de øvrige administrative funktioner, der tæller Koncern HR, Koncern It, Udbud og Indkøb og Serviceenheden, om at styrke sammenhængen i organisationen. I det daglige vil du referere til direktøren for Slots- og Kulturstyrelsen og indgå i en chefgruppe på 21 medlemmer. Om dig Vi lægger stor vægt på, at du har en solid og veldokumenteret ledelsesbaggrund og stærke kompetencer inden for statslig administration og økonomistyring, forretningsforståelse og politiske processer. Desuden forventer vi, at: Du sætter høje standarder for det faglige niveau. Du dygtigt vil kunne lede, udvikle og skabe resultater gennem medarbejderne. Du kan bevare det store overblik, men kan også gå i maskinrummet og spotte vigtige detaljer. Du har skarpe strategiske og analytiske kompetencer. Du har gode forhandlingsevner og har fokus på løsninger. Du har gode samarbejdsevner og trives med at have travlt. Ansættelsesvilkår Stillingen vil blive besat på åremålsvilkår og i henhold til rammeaftalen om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen er placeret i løngruppe 1. Vi forventer, at vores nye økonomichef kan begynde den 1. august 2019 på adressen H.C. Andersens Boulevard 2 tæt ved Rådhuspladsen i København, hvor Slots- og Kulturstyrelsens hovedkontor ligger. Det er en betingelse for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes, og at du kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen under ansættelsen. Information og ansøgning Du kan få mere at vide om stillingen hos direktør Jesper Hermansen, Slots- og Kulturstyrelsen, på tlf. 40 38 60 85 eller e-mail: jehe@slks.dk. Du kan læse mere om Kulturministeriet på www.kum.dk og Slots- og Kulturstyrelsen på www.slks.dk. Ansøgning sendes via det elektroniske ansøgningsmodul på www.kum.dk job senest den 19. maj 2019. Til ansøgningen skal du vedhæfte CV, eksamensbeviser og andre relevante bilag. Vi forventer at holde første runde jobsamtaler i uge 23. Der kan blive tale om test i forbindelse med ansættelsesforløbet. Vi betragter forskellighed som en ressource og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.11jobnete20f8d6b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122014&DepartmentId=6071&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3508147Slots- og Kulturstyrelsen11H.C. Andersens Boulevard 21553København V40386085DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent745523JobNet4975295497529510012-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e20f8d6bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e20f8d6bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e20f8d6b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e20f8d6b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgErfaren økonomichef til kulturområdet12008001Dansk3Læse/ tale123117Økonomichef3Økonomi361451225Jespernoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330122142Teamleder økonomiteametRobot Institut for Plante- og Miljøvidenskab, Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet søger en teamleder til Økonomiteamet (37 timer) med tiltrædelse d. 1. januar 2020 eller snarest derefter. Om os Institut for Plante- og Miljøvidenskab er et institut med ca. 550 medarbejdere, der forsker, underviser og formidler med fokus på planter, mikroorganismer, dyr og miljø som grundlag for en bæredygtig produktion af fødevarer og andre biologiske produkter. Stillingen bliver organisatorisk placeret i instituttets sekretariat med reference til administrationschefen. Instituttets sekretariat har ca. 35 medarbejdere fordelt på 7 teams: Ud over økonomiteamet er det følgende teams Ph.d., Uddannelse, Service, Strategi & Kommunikation, Sektionssekretærer og Funding, Innovation & Support. Se mere på vores hjemmeside: www.plen.ku.dk. Økonomiteamet består af 8 dygtige medarbejdere. Økonomiteamets hovedopgave er at bistå de 9 forskningssektioner med styringen af deres økonomi. Vi har i alt ca. 320 aktive eksterne forskningsbevillinger fra danske og internationale finansieringskilder fx Innovationsfonden, Det Frie Forskningsråd, Novo Nordisk Fonden, Villum fonden, EU mfl. Derudover har sektionerne interne projektmidler og sektionsmidler. Styringen er kompleks, og det er vigtigt, at man kan holde overblikket i en mangeartet økonomistyring. Ud over den sektionsspecifikke økonomi er der styring af økonomien for de tværgående aktiviteter på instituttet. Denne økonomi er baseret på en række finansieringskilder uddannelsesindtægter (STÅ), overhead fra eksterne bevillinger, ph.d.-bevilling, finanslovsmidler og en række øremærkede tilskud. Arbejdsopgaver Teamlederen skal varetage den daglige koordination af opgaverne i teamet herunder: Budgetlægning Budgetopfølgning Forberedelse af og deltagelse i budgetmøder Udarbejdelse af nøgletal mv. Teamlederen varetager også de daglige ledelsesopgaver og afholdelse af MUS i teamet mv. Vi lægger derudover stor vægt på deltagelse i det fælles ansvar for den samlede opgaveportefølje i sekretariatet og samarbejde med de øvrige teamledere. Du vil afhængig af dine kompetencer også have mulighed for at varetage andre opgaver ud over de konkrete arbejdsopgaver, der knytter sig til stillingen. Jobbet indebærer desuden deltagelse i den interne teamledergruppe og forskellige arbejdsgrupper og fora i forhold til andre institutter og Science fakultet. Der er derfor tale om en stor berøringsflade både internt på instituttet og i forhold til KU i øvrigt. Jobbet kræver en stor arbejdsindsats, gåpåmod og fleksibilitet, da udfordringerne er mange og tempoet til tider højt. Vi forventer at du har følgende kompetencer: en relevant uddannelse ledelsesmæssig erfaring eller lyst til ledelse indgående erfaring med økonomistyring. Det er en fordel at kende til økonomistyring i universitetsregi men ikke et krav er udadvendt, fleksibel og initiativrig med gode samarbejdsevner og gennemslagskraft er struktureret og systematisk i din arbejdsform tager ansvar og følger opgaverne helt til dørs har organisatorisk forståelse har gode sociale kompetencer og erfaring med en stor kontaktflade. har gode kommunikative evner, mundtligt og skriftligt på både dansk og engelsk Vi tilbyder: et interessant, ansvarsfuldt og udfordrende job engagerede og gode kolleger udviklingsorienteret og godt socialt miljø med en uhøjtidelig og høflig omgangstone en fleksibel arbejdsplads Ansættelsesforhold Ansættelse sker som Chefkonsulent med personaleansvar efter AC overenskomsten. Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitligt 37 timer. Aflønning i henhold til AC overenskomst er anciennitetsbestemt. Der vil være mulighed for forhandling af yderligere tillæg efter kvalifikationer. Vi har flekstid. Spørgsmål til stillingen kan rettes til Administrationschef Marianne Petersen telefon: 35333420. Se desuden instituttets hjemme side på: http: plen.ku.dk Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund, til at søge stillingen. Ansøgning skal sendes via hjemmesiden https: jobportal.ku.dk administrative-og-forskningsunderstoettende-stillinger administration-it-og-service (tryk på linket SØG STILLINGEN nederst i opslaget), senest den 28. november 2019. Ansættelsessamtaler vil finde sted i ugerne 49 og 50.Institut for Plante- og Miljøvidenskab, Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet søger en teamleder til Økonomiteamet (37 timer) med tiltrædelse d. 1. januar 2020 eller snarest derefter.

Om os
Institut for Plante- og Miljøvidenskab er et institut med ca. 550 medarbejdere, der forsker, underviser og formidler med fokus på planter, mikroorganismer, dyr og miljø som grundlag for en bæredygtig produktion af fødevarer og andre biologiske produkter.
Stillingen bliver organisatorisk placeret i instituttets sekretariat med reference til administrationschefen.

Instituttets sekretariat har ca. 35 medarbejdere fordelt på 7 teams: Ud over økonomiteamet er det følgende teams Ph.d., Uddannelse, Service, Strategi & Kommunikation, Sektionssekretærer og Funding, Innovation & Support. Se mere på vores hjemmeside: www.plen.ku.dk. Økonomiteamet består af 8 dygtige medarbejdere.

Økonomiteamets hovedopgave er at bistå de 9 forskningssektioner med styringen af deres økonomi. Vi har i alt ca. 320 aktive eksterne forskningsbevillinger fra danske og internationale finansieringskilder fx Innovationsfonden, Det Frie Forskningsråd, Novo Nordisk Fonden, Villum fonden, EU mfl. Derudover har sektionerne interne projektmidler og sektionsmidler.

Styringen er kompleks, og det er vigtigt, at man kan holde overblikket i en mangeartet økonomistyring.

Ud over den sektionsspecifikke økonomi er der styring af økonomien for de tværgående aktiviteter på instituttet. Denne økonomi er baseret på en række finansieringskilder; uddannelsesindtægter (STÅ), overhead fra eksterne bevillinger, ph.d.-bevilling, finanslovsmidler og en række øremærkede tilskud.

Arbejdsopgaver
Teamlederen skal varetage den daglige koordination af opgaverne i teamet herunder:

  • Budgetlægning
  • Budgetopfølgning
  • Forberedelse af og deltagelse i budgetmøder
  • Udarbejdelse af nøgletal mv.
  • Teamlederen varetager også de daglige ledelsesopgaver og afholdelse af MUS i teamet mv.
Vi lægger derudover stor vægt på deltagelse i det fælles ansvar for den samlede opgaveportefølje i sekretariatet og samarbejde med de øvrige teamledere. Du vil afhængig af dine kompetencer også have mulighed for at varetage andre opgaver ud over de konkrete arbejdsopgaver, der knytter sig til stillingen.

Jobbet indebærer desuden deltagelse i den interne teamledergruppe og forskellige arbejdsgrupper og fora i forhold til andre institutter og Science fakultet. Der er derfor tale om en stor berøringsflade både internt på instituttet og i forhold til KU i øvrigt.

Jobbet kræver en stor arbejdsindsats, gåpåmod og fleksibilitet, da udfordringerne er mange og tempoet til tider højt.

Vi forventer at du har følgende kompetencer:

  • en relevant uddannelse
  • ledelsesmæssig erfaring eller lyst til ledelse
  • indgående erfaring med økonomistyring. Det er en fordel at kende til økonomistyring i universitetsregi men ikke et krav
  • er udadvendt, fleksibel og initiativrig med gode samarbejdsevner og gennemslagskraft
  • er struktureret og systematisk i din arbejdsform
  • tager ansvar og følger opgaverne helt til dørs
  • har organisatorisk forståelse
  • har gode sociale kompetencer og erfaring med en stor kontaktflade.
  • har gode kommunikative evner, mundtligt og skriftligt på både dansk og engelsk
Vi tilbyder:

  • et interessant, ansvarsfuldt og udfordrende job
  • engagerede og gode kolleger
  • udviklingsorienteret og godt socialt miljø med en uhøjtidelig og høflig omgangstone
  • en fleksibel arbejdsplads
Ansættelsesforhold
Ansættelse sker som Chefkonsulent med personaleansvar efter AC overenskomsten. Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitligt 37 timer. Aflønning i henhold til AC overenskomst er anciennitetsbestemt. Der vil være mulighed for forhandling af yderligere tillæg efter kvalifikationer. Vi har flekstid.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til Administrationschef Marianne Petersen telefon: 35333420. Se desuden instituttets hjemme side på: http://plen.ku.dk/

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund, til at søge stillingen.

Ansøgning skal sendes via hjemmesiden https://jobportal.ku.dk/administrative-og-forskningsunderstoettende-stillinger/administration-it-og-service/ (tryk på linket "SØG STILLINGEN" nederst i opslaget), senest den 28. november 2019. Ansættelsessamtaler vil finde sted i ugerne 49 og 50.



KU - SCIENCE - NBIKøbenhavn Ø2019-11-11T00:00:002019-11-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teamleder økonomiteamet

KU - SCIENCE - NBI

København Ø
Institut for Plante- og Miljøvidenskab, Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet søger en teamleder til Økonomiteamet (37 timer) med tiltrædelse d. 1. januar 2020 eller snarest derefter. Om os Institut for Plante- og Miljøv...
Indrykket:11. november 2019
Udløbsdato:28. november 2019