Erfaren økonomikonsulent til Social-, Sundheds- og Beskæftigelsesforvaltningen

Vi ønsker at styrke økonomifunktionen i Forvaltningsservice, Social-, Sundheds- og Beskæftigelsesforvaltningen i Jammerbugt Kommune og derfor søger vi en kollega, som er ansvarsbevidst, har gode samarbejdsevner og arbejder struktureret og selvstændigt.

Social-, Sundheds- og Beskæftigelsesforvaltningen består ud over Forvaltningsservice af tre afdelinger: Sundhed og Arbejdsmarked, Sundhed og Senior samt Sundhed og Handicap. Dette kan du læse meget mere om på http://www.jammerbugt.dk.

Stillingen er organisatorisk placeret i Forvaltningsservice, som arbejder med sekretariatsopgaver, økonomistyring, udviklingsopgaver, budget, budgetopfølgning, regnskab, IT, ledelsesinformation og meget mere.

I Forvaltningsservice søger vi en erfaren økonomimedarbejder. Du vil indgå i et samarbejde med de øvrige økonomikonsulenter på områder hvor I, i fællesskab, skal styrke økonomifunktionen. Der vil som en start være tale om, at det er indenfor Seniorområdet. Efterfølgende vil der være mulighed for, at man vil komme rundt indenfor alle Forvaltningens økonomiske områder.

Ønsket er at få en medarbejder, som har lysten til at få kendskab til den brede økonomiforståelse men med muligheden for, at dyrke områderne i detaljen, i samarbejde med de enkelte konsulenter.

Vi søger efter dig, som kan eller kender til og har lysten til:

  • Økonomistyring af Forvaltningens områder
  • Har lysten til at gå ind over alle områder i Forvaltningen
  • Har lysten til at samarbejde og videreudvikle med den enkelte økonomikonsulent på områderne
  • Medvirke til udarbejdelse af materiale i forbindelse med budget og regnskab
  • Udarbejde relevante opgørelser og analyser, selvstændigt men også i samarbejde med både konsulenter, leder og chefer
  • Levere relevant ledelsesinformation og servicering af chefgruppen
  • Medvirke til at udvikle nye styringsværktøjer
  • Løse konteringsopgaver og bogholderfunktioner f.eks. med relation til kontoplan
  • Den mellemkommunale opgaveløsning

Vi forventer, at du:
  • har relevant uddannelse f.eks. Kommunom eller lignende.
  • har kendskab til kommunal budget- og regnskabspraksis
  • har flair for tal
  • har kendskab til konteringsregler
  • har kendskab til kommunale økonomisystemer samt Excel
  • har erfaring med kommunal forvaltning
  • er fleksibel og har gode samarbejdsevner
  • kan arbejde selvstændigt – og samtidigt arbejde i et team
  • vil påtage dig medansvar for opgavernes fremdrift og løsning

De primære systemer vi arbejder i, og som vil være en fordel at have kendskab til, er ØS Indsigt, AS2007, Targit og KMD Opus Løn.

For stillingen gælder:
Du skal kunne trives i et spændende, professionelt, dynamisk og til tider travlt miljø, med varierende opgaver, men hvor der er højt til loftet og smilene sidder løst. I Forvaltningsservice lægger vi vægt på, at opgaven er placeret der hvor kompetencen er, derfor sker der jævnligt opgaveglidninger og vi har en meget bred vidensdeling og sparring, medarbejdere imellem.

Du vil være tæt på direktør, chefer og ledere.

Vi tilbyder:
  • et udfordrende miljø i en dynamisk forvaltning og afdeling
  • muligheder for faglig og personlig udvikling
  • en god og uhøjtidelig omgangstone med kolleger
  • et godt, tillidsbaseret arbejdsklima i afdelingen
  • et alsidigt og afvekslende job med selvstændig kompetence og ansvar
  • dygtige og engagerede kolleger
  • løn i.f.t. uddannelse, kvalifikationer og kompetencer – jf. principperne for Ny Løn

Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt – og er ledig til besættelse snarest muligt eller senest 1. juni 2018.
Arbejdsstedet er Administrationsbygningen i Brovst, Borgervænget 12, 9460 Brovst.

Yderligere informationer
Yderligere informationer om stillingen kan fås ved henvendelse til Malene Andersen, Fagkoordinator på mail: man@jammerbugt.dk eller tlf: 72 57 74 58 eller Bøje Lundtoft på mail: bjl@jammerbugt.dk eller tlf: 72 57 78 83.

Ansøgningsfrist
Tirsdag den 24. april 2018 kl. 8.00.

Ansættelsessamtaler
Ansættelsessamtaler afholdes onsdag den 25. april 2018 i Brovst.

Stillingen opslås internt og eksternt på samme tid.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Økonomikonsulent til Børne- og Undervisningsforvaltningen

Børne- og Undervisningsforvaltningen

Hjørring
Har du lyst til et udfordrende job med økonomistyring, analyser, prognoser og ledelsesinformation tæt på de budgetansvarlige ledere? Brænder du for et job, hvor dit daglige arbejde bl.a. består af udarbejdelse af budget og ledelsesinformation til un...
Indrykket:17. april 2018
Udløbsdato:3. maj 2018

Økonomikonsulent

Økonomi, IT, Administration

Aalborg
Skoleforvaltningen søger en økonomikonsulent på fuld tid med tiltrædelse snarest.Stillingen er placeret i Afdelingen for Økonomi og Administration, der er en af afdelingerne i Skoleforvaltningen. Det samlede budget udgør brutto ca. 2,3 mia. kr. og d...
Indrykket:9. april 2018
Udløbsdato:23. april 2018