Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren økonomimedarbejder/Bogholder søges.

Økonomimedarbejder/Bogholder søges.

Ecofleet Danmark, ejet af Canadiske Fleetcomplete, ønsker at udvide og styrke vores regnskabsmæssige kompetencer i Skandinavien. Vi søger en kollega til at støtte vores skandinaviske operationer med udgangspunkt i vores Danske kontor i Birkerødf. Her tager vi os af bogføring og administration for vores Danske, Norske og Svenske selskaber.

Bliv en del af en spændende branche og en virksomhed i vækst.

Telematik (GPS og flådestyrings) -industrien vokser med en årlig rate på 16% og Fleet Complete er fordoblet i størrelse hvert år. Efterspørgslen efter vores tjenester fortsætter med at vokse. Vi er begejstret over at kunne forenkle og forbedre forretninger og beslutningsprocesser både for vores kunder og os selv.

Som en hurtigtvoksende forretning, har vi brug for skarpe og engagerede enkeltpersoner, der er klar til at tage den næste udfordring i deres karriere.


Vi tilbyder dig følgende:

Jobbet:

  • At tage "ejerskab" for regnskabet i et af vores Skandinaviske selskaber, afhængigt af erfaring (Danmark, Norge eller Sverige)
  • Fungere som et første kontaktpunkt for alle finansielle anliggender i landet
  • Fakturering af kunder (Debitorer)
  • Håndtering af købsfakturaer (Kreditorer)
  • Udarbejdelse af betalinger til godkendelse
  • Bank- og momsafstemning
  • Inddrive tilgodehavender og håndtere evt. inkasso
  • Udarbejdelse af lønoplysninger til brug for lønkørsel (Outsourced)
  • Løbende afstemning af abonnementer mellem vores serviceplatform og regnskabssystem
  • Fraværsadministration (sygefravær, ferie, etc.)
  • Ad hoc backup for backoffice i samme region (Norge, Danmark eller Sverige)

 

Færdigheder:

  • Solid og dokumenteret erfaring med regnskabsføring (i enten Danmark, Sverige eller Norge) 
  • Stærke engelskkundskaber
  • Grundlæggende dansk, svensk eller norske sprogkundskaber er et plus
  • Erfaringer med Navision og E-conomics er et plus.
  • Erfaring med internationalt arbejdsmiljø er et plus.
  • Proaktiv personlighed, som får tingene gjort og før andre indser at der var et problem
  • God til både at arbejde i et team og bidrage individuelt
  • Trives i et afvekslende miljø

 

Vi tilbyder:

  • Mulighed for at være en del af den næste globale telematik succeshistorie
  • Finansiel sikkerhed i en bred og regelmæssigt betalende kundebase
  • Sikkerheden ved at blive en del af en stor kapitalfondsejet virksomhed, gearet til vækst
  • Inspirerende og hårdtarbejdende kollegaer, der sammen tackler udfordringer.
  • Støtte til at overvinde og løse udfordringer succesfuldt.
  • Jobtilbud i en branchens hurtigst voksende virksomheder.
  • Gode karrieremuligheder baseret på hvad du selv leverer.
  • Konkurrencedygtige lønpakke baseret på erfaring, inkl. Pension, sundhedssikring og adgang til frokost.

Stillingen rapporterer til vores Group Accounting and Finance Manager, der fører tilsyn med regnskaberne for alle de skandinaviske enheder.

Arbejdssted er i københavnsområdet, Danmark

Start dato: Så hurtigt som muligt.

Ansøgning og CV skal sendes på engelsk. Bilag må gerne være på dansk

Frist: 30 juni, 2018

Kontaktperson: Tibor Kadar, CFO Nordic Tlf:+372 682 9507


Vi er stolte af at være blevet kåret som en af Greater Toronto Top Employers for 2018 og en af Canadas bedste arbejdsgivere for nyuddannede. Vi stræber efter samme hæder på alle vore kontorer http://content.eluta.ca/top-employer-fleet-complete

Fleet Complete er en telematik softwarefirma med en årlig omsætning på over 100 millioner CAD og mere end 400 tusinde registrerede enheder på sin platform. Vi er blandt de største i Canada, USA, og med betydelige aktiviteter i Australien, Vesteuropa, Norden og Baltikum.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her