Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren og dedikeret afdelingsleder til CAS 1, Center for Autisme og Specialpædagogik

Er du en faglig stærk leder med erfaring indenfor special- og autismepædagogik? Kan du formidle klare mål og forventninger, så der skabes fælles retning, ansvar og god holdånd? Og kan du drive faglige udviklingsprocesser i forening med økonomiske strategier, så du skaber mest mulig kvalitet for borgerne i dagligdagen? Så er det dig, vi søger som vores nye afdelingsleder og kollega. 
 
På bo-og dagtilbuddet CAS 1 er vi 65 engagerede medarbejdere, der arbejder og brænder for at give voksne borgere med udviklingshæmning og autismespektrumsforstyrrelser de bedste rammer for livskvalitet og et meningsfuldt liv. Vi har høje ambitioner for vores faglighed, og ønsker os en dedikeret og faglig afdelingsleder, der prioriterer faglig ledelse på lige fod med personale- og driftsledelse.  
 
Om jobbet  
Som afdelingsleder på CAS 1 vil du blive en del af et nyetableret ledelsesteam bestående af en botilbudsleder og tre afdelingsledere. Ledelsesteamet har ansvar for botilbuddets drift og udvikling, og arbejder efter en planlagt ledelsesstrategi.  
 
Vi er et ledelsesteam, som har fokus på faglig ledelse, hvor gensidig inspiration og sparring er centralt i vores samarbejde. Derfor forventer vi, at du er handlekraftig og beslutningsdygtig, så vi sammen lykkes med at skabe gode resultater samt høj trivsel for både medarbejdere og borgere.  
 
Du vil få en omskiftelig hverdag, hvor det er vigtigt, at du evner hurtigt at skifte retning og samtidigt har opmærksomhed på ledelse af længerevarige forandringsprocesser, hvor målet er at skabe og opbygge et højt, etisk fagligt niveau. Vi lægger stor vægt på, at du har fokus på ledelse af dokumentation og faglige indsatser. Du vil derfor i samarbejde med det øvrige ledelsesteam gå forrest i at skabe mening og retning i organisatoriske beslutnings- og forandringsprocesser på de enkelte afdelinger og CAS 1 som helhed.  
 
Som afdelingsleder vil du få ansvar for
  • to afdelinger med ca. 25 medarbejdere og den fælles ledelse af CAS 1  
  • ledelse af engagerede medarbejdere, der skaber trivsel for borgerne  
  • at planlægge/strukturere vagtplaner, daglig drift og administrere løn  
  • daglig ledelse af den faglige indsats, herunder opfølgning på den faglige dokumentation. 
Dig som afdelingsleder  
Arbejdet med tillidsbaseret ledelse af arbejdsfællesskaber vil være centralt i dit lederskab. Som leder trives du med at kommunikere med interessenter på flere niveauer, såsom pårørende, øvrig ledelse, medarbejdere som borgere. Du kan derfor prioritere og navigere i en kompleks og til tider travl hverdag.  
 
Vi ønsker os en ny kollega, der  
  • har ledelseserfaring og stærke lederkompetencer  
  • har uddannelse indenfor ledelse og pædagogik  
  • har interesse for videreudvikling af dig selv som leder  
  • har erfaring fra døgnområdet/specialområdet  
  • prioriterer og bidrager til et godt arbejdsmiljø. 
Om os  
CAS 1 er et paragraf 105 tilbud for 36 borgere. Vi er en del af centerfællesskabet, Center for Autisme og Specialpædagogik, bestående af i alt syv botilbud og flere interne og eksterne dagtilbud. Som afdelingsleder hos os vil du derfor blive en del af et større ledelsesnetværk på 20 ledere, hvor vi videndeler og sparrer med hinanden. Udover Centerchefen er der tilknyttet sygeplejersker, konsulenter og en stab, der understøtter tilbuddene i et velfungerende samarbejde.  
 
Du kan læse mere om CAS 1 og Center for Autisme og Specialpædagogik på www.centercas.kk.dk.  
 
Kontakt og yderligere information  
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret botilbudsleder Trine Isling Hansen på 2677 4204 mellem kl. 9-16 i hverdage.  
 
Ansættelsesvilkår  
Løn efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.  
Vi er en røgfri arbejdsplads.  
Ved ansættelse indhenter vi straffeattest og tager referencer.    
 
Stillingen er til besættelse den 1. april 2019.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 14. februar 2019
Der afholdes 1. samtaler den 21. februar og 2. samtaler den 22. februar.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946297Phoenix-f9776c5e12019-01-22T11:00:59.657Erfaren og dedikeret afdelingsleder til CAS 1, Center for Autisme og Specialpædagogik
Er du en faglig stærk leder med erfaring indenfor special- og autismepædagogik? Kan du formidle klare mål og forventninger, så der skabes fælles retning, ansvar og god holdånd? Og kan du drive faglige udviklingsprocesser i forening med økonomiske strategier, så du skaber mest mulig kvalitet for borgerne i dagligdagen? Så er det dig, vi søger som vores nye afdelingsleder og kollega. 
 
På bo-og dagtilbuddet CAS 1 er vi 65 engagerede medarbejdere, der arbejder og brænder for at give voksne borgere med udviklingshæmning og autismespektrumsforstyrrelser de bedste rammer for livskvalitet og et meningsfuldt liv. Vi har høje ambitioner for vores faglighed, og ønsker os en dedikeret og faglig afdelingsleder, der prioriterer faglig ledelse på lige fod med personale- og driftsledelse.  
 
Om jobbet  
Som afdelingsleder på CAS 1 vil du blive en del af et nyetableret ledelsesteam bestående af en botilbudsleder og tre afdelingsledere. Ledelsesteamet har ansvar for botilbuddets drift og udvikling, og arbejder efter en planlagt ledelsesstrategi.  
 
Vi er et ledelsesteam, som har fokus på faglig ledelse, hvor gensidig inspiration og sparring er centralt i vores samarbejde. Derfor forventer vi, at du er handlekraftig og beslutningsdygtig, så vi sammen lykkes med at skabe gode resultater samt høj trivsel for både medarbejdere og borgere.  
 
Du vil få en omskiftelig hverdag, hvor det er vigtigt, at du evner hurtigt at skifte retning og samtidigt har opmærksomhed på ledelse af længerevarige forandringsprocesser, hvor målet er at skabe og opbygge et højt, etisk fagligt niveau. Vi lægger stor vægt på, at du har fokus på ledelse af dokumentation og faglige indsatser. Du vil derfor i samarbejde med det øvrige ledelsesteam gå forrest i at skabe mening og retning i organisatoriske beslutnings- og forandringsprocesser på de enkelte afdelinger og CAS 1 som helhed.  
 
Som afdelingsleder vil du få ansvar for
  • to afdelinger med ca. 25 medarbejdere og den fælles ledelse af CAS 1  
  • ledelse af engagerede medarbejdere, der skaber trivsel for borgerne  
  • at planlægge/strukturere vagtplaner, daglig drift og administrere løn  
  • daglig ledelse af den faglige indsats, herunder opfølgning på den faglige dokumentation. 
Dig som afdelingsleder  
Arbejdet med tillidsbaseret ledelse af arbejdsfællesskaber vil være centralt i dit lederskab. Som leder trives du med at kommunikere med interessenter på flere niveauer, såsom pårørende, øvrig ledelse, medarbejdere som borgere. Du kan derfor prioritere og navigere i en kompleks og til tider travl hverdag.  
 
Vi ønsker os en ny kollega, der  
  • har ledelseserfaring og stærke lederkompetencer  
  • har uddannelse indenfor ledelse og pædagogik  
  • har interesse for videreudvikling af dig selv som leder  
  • har erfaring fra døgnområdet/specialområdet  
  • prioriterer og bidrager til et godt arbejdsmiljø. 
Om os  
CAS 1 er et paragraf 105 tilbud for 36 borgere. Vi er en del af centerfællesskabet, Center for Autisme og Specialpædagogik, bestående af i alt syv botilbud og flere interne og eksterne dagtilbud. Som afdelingsleder hos os vil du derfor blive en del af et større ledelsesnetværk på 20 ledere, hvor vi videndeler og sparrer med hinanden. Udover Centerchefen er der tilknyttet sygeplejersker, konsulenter og en stab, der understøtter tilbuddene i et velfungerende samarbejde.  
 
Du kan læse mere om CAS 1 og Center for Autisme og Specialpædagogik på www.centercas.kk.dk.  
 
Kontakt og yderligere information  
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret botilbudsleder Trine Isling Hansen på 2677 4204 mellem kl. 9-16 i hverdage.  
 
Ansættelsesvilkår  
Løn efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.  
Vi er en røgfri arbejdsplads.  
Ved ansættelse indhenter vi straffeattest og tager referencer.    
 
Stillingen er til besættelse den 1. april 2019.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 14. februar 2019
Der afholdes 1. samtaler den 21. februar og 2. samtaler den 22. februar.
2019-02-15T00:50:40.470 Er du en faglig stærk leder med erfaring indenfor special- og autismepædagogik? Kan du formidle klare mål og forventninger, så der skabes fælles retning, ansvar og god holdånd? Og kan du drive faglige udviklingsprocesser i forening med økonomiske strategier, så du skaber mest mulig kvalitet for borgerne i dagligdagen? Så er det dig, vi søger som vores nye afdelingsleder og kollega. På bo-og dagtilbuddet CAS 1 er vi 65 engagerede medarbejdere, der arbejder og brænder for at give voksne borgere med udviklingshæmning og autismespektrumsforstyrrelser de bedste rammer for livskvalitet og et meningsfuldt liv. Vi har høje ambitioner for vores faglighed, og ønsker os en dedikeret og faglig afdelingsleder, der prioriterer faglig ledelse på lige fod med personale- og driftsledelse. Om jobbet Som afdelingsleder på CAS 1 vil du blive en del af et nyetableret ledelsesteam bestående af en botilbudsleder og tre afdelingsledere. Ledelsesteamet har ansvar for botilbuddets drift og udvikling, og arbejder efter en planlagt ledelsesstrategi. Vi er et ledelsesteam, som har fokus på faglig ledelse, hvor gensidig inspiration og sparring er centralt i vores samarbejde. Derfor forventer vi, at du er handlekraftig og beslutningsdygtig, så vi sammen lykkes med at skabe gode resultater samt høj trivsel for både medarbejdere og borgere. Du vil få en omskiftelig hverdag, hvor det er vigtigt, at du evner hurtigt at skifte retning og samtidigt har opmærksomhed på ledelse af længerevarige forandringsprocesser, hvor målet er at skabe og opbygge et højt, etisk fagligt niveau. Vi lægger stor vægt på, at du har fokus på ledelse af dokumentation og faglige indsatser. Du vil derfor i samarbejde med det øvrige ledelsesteam gå forrest i at skabe mening og retning i organisatoriske beslutnings- og forandringsprocesser på de enkelte afdelinger og CAS 1 som helhed. Som afdelingsleder vil du få ansvar for to afdelinger med ca. 25 medarbejdere og den fælles ledelse af CAS 1 ledelse af engagerede medarbejdere, der skaber trivsel for borgerne at planlægge strukturere vagtplaner, daglig drift og administrere løn daglig ledelse af den faglige indsats, herunder opfølgning på den faglige dokumentation. Dig som afdelingsleder Arbejdet med tillidsbaseret ledelse af arbejdsfællesskaber vil være centralt i dit lederskab. Som leder trives du med at kommunikere med interessenter på flere niveauer, såsom pårørende, øvrig ledelse, medarbejdere som borgere. Du kan derfor prioritere og navigere i en kompleks og til tider travl hverdag. Vi ønsker os en ny kollega, der har ledelseserfaring og stærke lederkompetencer har uddannelse indenfor ledelse og pædagogik har interesse for videreudvikling af dig selv som leder har erfaring fra døgnområdet specialområdet prioriterer og bidrager til et godt arbejdsmiljø. Om os CAS 1 er et paragraf 105 tilbud for 36 borgere. Vi er en del af centerfællesskabet, Center for Autisme og Specialpædagogik, bestående af i alt syv botilbud og flere interne og eksterne dagtilbud. Som afdelingsleder hos os vil du derfor blive en del af et større ledelsesnetværk på 20 ledere, hvor vi videndeler og sparrer med hinanden. Udover Centerchefen er der tilknyttet sygeplejersker, konsulenter og en stab, der understøtter tilbuddene i et velfungerende samarbejde. Du kan læse mere om CAS 1 og Center for Autisme og Specialpædagogik på www.centercas.kk.dk. Kontakt og yderligere information Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret botilbudsleder Trine Isling Hansen på 2677 4204 mellem kl. 9-16 i hverdage. Ansættelsesvilkår Løn efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn. Vi er en røgfri arbejdsplads. Ved ansættelse indhenter vi straffeattest og tager referencer. Stillingen er til besættelse den 1. april 2019. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 14. februar 2019 Der afholdes 1. samtaler den 21. februar og 2. samtaler den 22. februar.10Phoenixf9776c5e101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-14T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=156095&DepartmentId=20688&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3440755CAS 111Amagerfælledvej 1992300København SDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent697572KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk1560950001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9776c5ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9776c5ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9776c5e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9776c5e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgHos CAS 1 søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse360273070mediacenter@of.kk.dkDKDanmarkDKDanmark330002367Ambitiøs administrativ afdelingsleder til plejehjemmene Poppelbo og LærkeboBasic Brænder du for at arbejde med administrativ ledelse, også dér hvor personale og borgere er og ikke kun bag et skrivebord? Så er rollen som administrativ afdelingsleder på plejehjemmene Poppelbo og Lærkebo måske noget for dig? En af vores dygtige ledere, og en vigtig brik i vores fælles ledelsesmæssige puslespil, har efter knap 10 år på vores arbejdsplads og i ældreområdet valgt at prøve kræfter med et lidt andet område. Derfor mangler vi denne vigtige brik, så holdet igen er sat. Vores nye ledelsesstruktur tager afsæt i Sundheds- og Omsorgsforvaltningens nye fælles ledelsesgrundlag, der bl.a. vægter: Fra egen ledelse til fælles ledelse For os betyder det bl.a., at ledergruppen arbejder tillidsbaseret sammen på tværs af vores tre organisationer, og at vi synger samme ledelsesmelodi. Fra ledelse fra skrivebordet til ledelse på gulvet For os betyder det, at lederne er der, hvor tingene sker, så medarbejdernes faglighed understøttes, og kompetenceudvikling er i højsædet til glæde for borgerne og det gode ældreliv. Det betyder ikke, at lederne deltager i det praktiske arbejde, men at de skiftevist og efter behov kan agere som togfører, fyrbøder og passager. Fra beslutninger ud fra tradition til beslutninger ud fra data For os betyder det bl.a., at vi ikke løser kerneopgaven ud fra det, der virkede i går, men at vi hele tiden finder de bedste løsninger, baseret på både data og evidens. Fra proces mål til effektmål For os betyder det bl.a., at vi hele tiden spørger os selv: Hvilken effekt vil indsatsen det vi yder give beboerne , og på den måde sikrer vi stor brugertilfredshed og faglig stolthed hos medarbejderne. Fokusområder for din ledelse Du refererer til forstanderen, og du og din sygeplejefaglige ledelsesmakker har en vigtig opgave i at sikre, at de to plejeafdelinger, I er fælles om, fungerer som en helhed, hvor beboerne og de pårørende oplever sammenhæng og nærvær i hverdagen. En vigtig opgave for dig vil bl.a. være vagtplanlægning, samt at supervisere og understøtte medarbejderne i en kultur, som omsætter vores visioner og strategier til daglig praksis. Herunder at skabe et frugtbart samarbejde på tværs af vagtlag, opgaver, fag og kompetencer. Du indgår i et tæt makkerskab med forstander og den øvrige ledergruppe om at etablere, udvikle og understøtte en sikker og stabil drift. Stillingen indebærer, at du har en dagligdag på begge plejecentre. Om dig Du er uddannet sygeplejerske, social- og sundhedsassistent, ergo- eller fysioterapeut eller pædagog, gerne suppleret med lederuddannelse, f.eks. en akademi- eller diplomuddannelse i ledelse. Derudover vægter vi, at dit lederskab er baseret på tillid og delegering du har fokus på, at den tillidsbaserede ledelse skal mærkes ude hos beboeren og dennes pårørende du har fokus på, at det at få medarbejderne til at yde positivt ind i kerneopgaven kræver, at du er parat til at give dem en engageret og oprigtig relation du kan omsætte værdier til praksis, så personalet føler sig motiveret du har erfaring med at planlægge og lede forandringer, herunder med at skabe opbakning og konstruktivt medspil fra medarbejdere du arbejder struktureret og er optaget af at sikre stabil drift helt derude, hvordan tingene foregår du har fokus på, at du er leder for hele døgnet og derfor bl.a. har to selvvalgte dage om måneden, hvor du er der til kl. ca. 21.00 Vi tilbyder Et arbejde i en ambitiøs organisation med engagerede ledere og medarbejdere En arbejdsplads, hvor alle ledere er sammen på 3-4 lederudviklingsdage årligt Gode udviklingsmuligheder som leder på en stor arbejdsplads Løn- og ansættelsesvilkår Løn ifølge gældende overenskomst samt forhandling. Ansættelsesstart den 1. juni 2019 eller efter aftale. Mere information Yderligere oplysninger kan indhentes hos forstander Susanne Christensen på 2614 2015, og vi sender dig også gerne vores interne SUFs nye samlede ledelsesgrundlag. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 22. april 2019 Du kan forvente op til to ansættelsessamtaler, og indkaldes du til 2. samtale, vil der forinden denne være en mindre test. På 2. samtale vil du også blive præsenteret for en aktuel case og en lille film, som taler ind i SUFs Vision og Mission og ledelsesgrundlag.
Brænder du for at arbejde med administrativ ledelse, også dér hvor personale og borgere er – og ikke kun bag et skrivebord? Så er rollen som administrativ afdelingsleder på plejehjemmene Poppelbo og Lærkebo måske noget for dig?  
 
En af vores dygtige ledere, og en vigtig brik i vores fælles ledelsesmæssige puslespil, har efter knap 10 år på vores arbejdsplads og i ældreområdet valgt at prøve kræfter med et lidt andet område. Derfor mangler vi denne vigtige brik, så holdet igen er sat. Vores nye ledelsesstruktur tager afsæt i Sundheds- og Omsorgsforvaltningens nye fælles ledelsesgrundlag, der bl.a. vægter:  
 
Fra egen ledelse til fælles ledelse  
For os betyder det bl.a., at ledergruppen arbejder tillidsbaseret sammen på tværs af vores tre organisationer, og at vi synger samme ledelsesmelodi.  
 
Fra ledelse fra skrivebordet til ledelse på gulvet  
For os betyder det, at lederne er der, hvor tingene sker, så medarbejdernes faglighed understøttes, og kompetenceudvikling er i højsædet til glæde for borgerne og det gode ældreliv. Det betyder ikke, at lederne deltager i det praktiske arbejde, men at de skiftevist og efter behov kan agere som togfører, fyrbøder og passager.  
 
Fra beslutninger ud fra tradition til beslutninger ud fra data  
For os betyder det bl.a., at vi ikke løser kerneopgaven ud fra det, der virkede i går, men at vi hele tiden finder de bedste løsninger, baseret på både data og evidens.  
 
Fra proces mål til effektmål 
For os betyder det bl.a., at vi hele tiden spørger os selv: "Hvilken effekt vil indsatsen/det vi yder give beboerne", og på den måde sikrer vi stor brugertilfredshed og faglig stolthed hos medarbejderne.  
 
Fokusområder for din ledelse  
Du refererer til forstanderen, og du og din sygeplejefaglige ledelsesmakker har en vigtig opgave i at sikre, at de to plejeafdelinger, I er fælles om, fungerer som en helhed, hvor beboerne og de pårørende oplever sammenhæng og nærvær i hverdagen.  
 
En vigtig opgave for dig vil bl.a. være vagtplanlægning, samt at supervisere og understøtte medarbejderne i en kultur, som omsætter vores visioner og strategier til daglig praksis. Herunder at skabe et frugtbart samarbejde på tværs af vagtlag, opgaver, fag og kompetencer.  
 
Du indgår i et tæt makkerskab med forstander og den øvrige ledergruppe om at etablere, udvikle og understøtte en sikker og stabil drift. Stillingen indebærer, at du har en dagligdag på begge plejecentre.  
 
Om dig  
Du er uddannet sygeplejerske, social- og sundhedsassistent, ergo- eller fysioterapeut eller pædagog, gerne suppleret med lederuddannelse, f.eks. en akademi- eller diplomuddannelse i ledelse.  
 
Derudover vægter vi, at  
  • dit lederskab er baseret på tillid og delegering  
  • du har fokus på, at den tillidsbaserede ledelse skal mærkes ude hos beboeren og dennes pårørende 
  • du har fokus på, at det at få medarbejderne til at yde positivt ind i kerneopgaven kræver, at du er parat til at give dem en engageret og oprigtig relation 
  • du kan omsætte værdier til praksis, så personalet føler sig motiveret  
  • du har erfaring med at planlægge og lede forandringer, herunder med at skabe opbakning og konstruktivt medspil fra medarbejdere  
  • du arbejder struktureret og er optaget af at sikre stabil drift helt derude, hvordan tingene foregår  
  • du har fokus på, at du er leder for hele døgnet og derfor bl.a. har to selvvalgte dage om måneden, hvor du er der til kl. ca. 21.00 
Vi tilbyder  
  • Et arbejde i en ambitiøs organisation med engagerede ledere og medarbejdere  
  • En arbejdsplads, hvor alle ledere er sammen på 3-4 lederudviklingsdage årligt  
  • Gode udviklingsmuligheder som leder på en stor arbejdsplads  
Løn- og ansættelsesvilkår  
Løn ifølge gældende overenskomst samt forhandling.  
Ansættelsesstart den 1. juni 2019 eller efter aftale.  
 
Mere information 
Yderligere oplysninger kan indhentes hos forstander Susanne Christensen på 2614 2015, og vi sender dig også gerne vores interne SUFs nye samlede ledelsesgrundlag.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 22. april 2019 
Du kan forvente op til to ansættelsessamtaler, og indkaldes du til 2. samtale, vil der forinden denne være en mindre test.   
På 2. samtale vil du også blive præsenteret for en aktuel case og en lille film, som taler ind i SUFs Vision og Mission og ledelsesgrundlag.   
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngPoppelbo, Lærkebo, Aktivitetscenter BrønshøjBrønshøj2019-04-08T12:00:19.7932019-04-22T00:00:00
329987699Faglig og udviklingsorienteret afdelingsleder til botilbuddet CAS 1, AmagerfælledvejBasic Genopslag Kan du engagere medarbejdere til et godt arbejdsfællesskab, medansvar og holdånd? Har du stærke faglige lederkompetencer med erfaring indenfor special- og autismepædagogik? Så er det dig, vi søger som vores nye afdelingsleder. På bo-og dagtilbuddet CAS 1 på Amagerfælledvej er vi 65 engagerede medarbejdere, der arbejder og brænder for at give voksne borgere med udviklingshæmning og autismespektrumsforstyrrelser de bedste rammer for livskvalitet og et meningsfuldt liv. Vi har høje ambitioner for vores faglighed og ønsker os en dedikeret og faglig afdelingsleder, der prioriterer faglig ledelse på lige fod med personale- og driftsledelse. Bliv en del af ledelsesteamet CAS 1 I CAS 1 er vi optaget af at skabe sammenhængskraft og tværgående arbejdsfællesskaber med afsæt i vores faglige fundament: Autismeforståelse, Low arousal og neuropædagogik. Det arbejde skal du være med til at understøtte som del af vores ledelsesteam. Du vil blive en del af et nyetableret ledelsesteam bestående af en botilbudsleder og tre afdelingsledere. Ledelsesteamet har ansvar for botilbuddets drift og udvikling. Vi har fokus på faglig ledelse, hvor gensidig inspiration og sparring er centralt i vores samarbejde. Vores arbejde tager afsæt i vores fælles ledelsesgrundlag, der bygger på synlighed, opfølgning, tydelige rammer og høj faglighed. Her forventer vi, at du ved, hvordan du udøver synlig og faglig ledelse, og er handlekraftig, så vi sammen lykkes med at skabe gode resultater samt høj trivsel for både medarbejdere og borgere. Vi forventer, at du har viden og erfaring fra døgnområdet specialområdet som minimum har en professionsbachelor inden for det social- og sundhedsfaglige område har erfaring indenfor det pædagogiske eller psykiatriske område besidder stærke lederkompetencer har lyst til at videreuddanne dig, hvis du ikke i forvejen har en lederuddannelse Dig som leder Arbejdet med tillidsbaseret ledelse af arbejdsfællesskaber vil være centralt i dit lederskab. Vi lægger stor vægt på, at du har fokus på ledelse af dokumentation og faglige indsatser. Du vil derfor i samarbejde med det øvrige ledelsesteam gå forrest i at skabe mening og retning i organisatoriske beslutnings- og forandringsprocesser på de enkelte afdelinger og i CAS 1 som helhed. Du vil få en omskiftelig hverdag, hvor det er vigtigt, at du evner hurtigt at skifte retning og samtidig har opmærksomhed på ledelse af længerevarende forandringsprocesser, hvor målet er at skabe og opbygge et højt etisk fagligt niveau. Du kan derfor prioritere og navigere i en kompleks og til tider travl hverdag. Vi forventer, at du som leder trives med at kommunikere med interessenter på flere niveauer og vægter fx kommunikation og samarbejde med pårørende højt. Du vil få ansvar for to afdelinger med ca. 25 medarbejdere, og den fælles ledelse af CAS 1 ledelse af engagerede medarbejdere, der skaber trivsel for borgerne at planlægge strukturere vagtplaner, daglig drift og administrere løn daglig ledelse af den faglige indsats, herunder opfølgning på den faglige dokumentation Om os CAS 1 er et §105 tilbud for 36 borgere. Her bor 6 borgere på hver afdeling, der alle har diagnoser indenfor autismespektrumsforstyrrelser og komorbiditeter med psykiatriske overbygninger. Næsten alle borgerne har verbalt sprog og fælles for dem er, at de alle har stort støttebehov indenfor det sociale spektrum grundet deres diagnoser. Støttebehovet veksler meget imellem borgerne, fra stor støtte og til relativt selvhjulpne. CAS 1 er en del af centerfællesskabet, Center for Autisme og Specialpædagogik. Som afdelingsleder hos os vil du derfor blive en del af et større ledelsesnetværk på 20 ledere, hvor vi videndeler og sparrer med hinanden. Du kan læse mere om CAS 1 og Center for Autisme og Specialpædagogik på www.centercas.kk.dk. Besøg og spørgetime Er du nysgerrig på jobbet? Så afholder vi en spørgetime for alle interesserede ansøgere den 15. april kl. 16-17.00. Her er der mulighed for at høre mere om jobbet samt møde medarbejdere og ledelse fra CAS 1. Ansættelsesvilkår Stillingen er til besættelse den 1. juni 2019 eller hurtigst muligt. Løn efter gældende overenskomst og principperne for Ny løn. I henhold til gældende aftaler i Københavns Kommune kan ansættelsen først begynde, når kommunen har modtaget straffeattest fra Politiet. Vi er en røgfri arbejdsplads. Kontakt og yderligere information Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte botilbudsleder Trine Isling Hansen på 2677 4204 mellem kl. 09-16.00 på hverdage. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 22. april 2019. Vi afholder første runde ansættelsessamtaler den 24. april og 2. samtaler den 25. april.
Genopslag 
 
Kan du engagere medarbejdere til et godt arbejdsfællesskab, medansvar og holdånd? Har du stærke faglige lederkompetencer med erfaring indenfor special- og autismepædagogik? Så er det dig, vi søger som vores nye afdelingsleder.    
 
På bo-og dagtilbuddet CAS 1 på Amagerfælledvej er vi 65 engagerede medarbejdere, der arbejder og brænder for at give voksne borgere med udviklingshæmning og autismespektrumsforstyrrelser de bedste rammer for livskvalitet og et meningsfuldt liv. Vi har høje ambitioner for vores faglighed og ønsker os en dedikeret og faglig afdelingsleder, der prioriterer faglig ledelse på lige fod med personale- og driftsledelse.  
 
Bliv en del af ledelsesteamet CAS 1  
I CAS 1 er vi optaget af at skabe sammenhængskraft og tværgående arbejdsfællesskaber med afsæt i vores faglige fundament: Autismeforståelse, Low arousal og neuropædagogik. Det arbejde skal du være med til at understøtte som del af vores ledelsesteam.  
 
Du vil blive en del af et nyetableret ledelsesteam bestående af en botilbudsleder og tre afdelingsledere. Ledelsesteamet har ansvar for botilbuddets drift og udvikling. Vi har fokus på faglig ledelse, hvor gensidig inspiration og sparring er centralt i vores samarbejde. Vores arbejde tager afsæt i vores fælles ledelsesgrundlag, der bygger på synlighed, opfølgning, tydelige rammer og høj faglighed. Her forventer vi, at du ved, hvordan du udøver synlig og faglig ledelse, og er handlekraftig, så vi sammen lykkes med at skabe gode resultater samt høj trivsel for både medarbejdere og borgere.
 
Vi forventer, at du 
  • har viden og erfaring fra døgnområdet/specialområdet  
  • som minimum har en professionsbachelor inden for det social- og sundhedsfaglige område  
  • har erfaring indenfor det pædagogiske eller psykiatriske område  
  • besidder stærke lederkompetencer  
  • har lyst til at videreuddanne dig, hvis du ikke i forvejen har en lederuddannelse  
Dig som leder  
Arbejdet med tillidsbaseret ledelse af arbejdsfællesskaber vil være centralt i dit lederskab. Vi lægger stor vægt på, at du har fokus på ledelse af dokumentation og faglige indsatser. Du vil derfor i samarbejde med det øvrige ledelsesteam gå forrest i at skabe mening og retning i organisatoriske beslutnings- og forandringsprocesser på de enkelte afdelinger og i CAS 1 som helhed.  
 
Du vil få en omskiftelig hverdag, hvor det er vigtigt, at du evner hurtigt at skifte retning og samtidig har opmærksomhed på ledelse af længerevarende forandringsprocesser, hvor målet er at skabe og opbygge et højt etisk fagligt niveau. Du kan derfor prioritere og navigere i en kompleks og til tider travl hverdag. Vi forventer, at du som leder trives med at kommunikere med interessenter på flere niveauer og vægter fx kommunikation og samarbejde med pårørende højt.  
 
Du vil få ansvar for
  • to afdelinger med ca. 25 medarbejdere, og den fælles ledelse af CAS 1  
  • ledelse af engagerede medarbejdere, der skaber trivsel for borgerne  
  • at planlægge/strukturere vagtplaner, daglig drift og administrere løn  
  • daglig ledelse af den faglige indsats, herunder opfølgning på den faglige dokumentation  
Om os  
CAS 1 er et §105 tilbud for 36 borgere. Her bor 6 borgere på hver afdeling, der alle har diagnoser indenfor autismespektrumsforstyrrelser og komorbiditeter med psykiatriske overbygninger. Næsten alle borgerne har verbalt sprog og fælles for dem er, at de alle har stort støttebehov indenfor det sociale spektrum grundet deres diagnoser. Støttebehovet veksler meget imellem borgerne, fra stor støtte og til relativt selvhjulpne.  
 
CAS 1 er en del af centerfællesskabet, Center for Autisme og Specialpædagogik. Som afdelingsleder hos os vil du derfor blive en del af et større ledelsesnetværk på 20 ledere, hvor vi videndeler og sparrer med hinanden. Du kan læse mere om CAS 1 og Center for Autisme og Specialpædagogik på www.centercas.kk.dk.
 
Besøg og spørgetime  
Er du nysgerrig på jobbet? Så afholder vi en spørgetime for alle interesserede ansøgere den 15. april kl. 16-17.00. Her er der mulighed for at høre mere om jobbet samt møde medarbejdere og ledelse fra CAS 1.     
 
Ansættelsesvilkår  
Stillingen er til besættelse den 1. juni 2019 eller hurtigst muligt. Løn efter gældende overenskomst og principperne for Ny løn. I henhold til gældende aftaler i Københavns Kommune kan ansættelsen først begynde, når kommunen har modtaget straffeattest fra Politiet. Vi er en røgfri arbejdsplads.   
 
Kontakt og yderligere information   
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte botilbudsleder Trine Isling Hansen på 2677 4204 mellem kl. 09-16.00 på hverdage.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 22. april 2019. 
Vi afholder første runde ansættelsessamtaler den 24. april og 2. samtaler den 25. april.     
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCAS 1København S2019-04-01T12:02:03.2502019-04-22T00:00:00
329981957Ambitiøs afdelingsleder til Amager Fælled SkoleBasic Pædagogisk afdelingsleder til mellemtrinnet og udskolingen med administrative styrker søges pr. 1. juni 2019 I forbindelse med en vakant stilling og ønsket om at ændre på organiseringen og strukturen i ledelsen, mangler vi en ny leder, som vil være med til at videreføre skolens gode udvikling og skærpe skolens profil i et skoledistrikt med kraftig vækst i elevtallet. Du skal som pædagogisk afdelingsleder brænde for at styrke elevernes faglige udvikling, have vilje og evner til at koordinere og implementere skolens mange indsatser og læringsmål ift. fagene, samt følge systematisk og progressivt op på skolens mål. Du skal inspirere lærere og pædagoger, og du har stærke samarbejdsevner med alle skolens faggrupper. Du skal kunne lide og være god til at arbejde målrettet med elevsager, med visitation og revisitation samt kontakt til eksterne samarbejdspartnere. Systematik og pædagogik går hånd i hånd for dig, og du udstråler, at dette er et vigtigt element i det daglige arbejde. På Amager Fælled Skole består skoleledelsen p.t. af: skoleleder, administrativ leder samt souschef. Derudover er der to ansatte på kontoret og en teknisk ejendomsleder. Du vil indgå i ledelsesteamet og bidrage både til de overordnede ledelsesopgaver ift. udvikling, strategi og drift samt de praktiske opgaver i hverdagen. Den endelige fordeling af opgaverne i ledelsesteamet afklares ud fra princippet om, at teamets samlede kompetencer udnyttes bedst muligt. Der vil være administrative opgaver i forbindelse med stillingen bl.a. tilrettelæggelse og organisering af vikardækning, skemalægning, koordinering af de afsluttende prøver m.v. Du har det godt med IT og matematisk tænkning, og du har gerne en baggrund med erfaring på dette felt. En stilling som afdelingsleder på Amager Fælled Skole er et udfordrende og spændende job med varierede opgaver, hvor der er stor frihedsgrad for den enkelte leder. Vi forventer, at vores nye afdelingsleder har baggrund som lærer i folkeskolen og et grundigt kendskab til folkeskolens aktuelle opgaver og udfordringer har lyst til og gerne erfaring med ledelse, herunder mod på evt. at gennemføre en lederuddannelse (kursusforløb), hvis denne ikke haves er systematisk og har erfaring med tilrettelæggelse af pædagogiske administrative opgaver kan igangsætte, fastholde, inspirere og videreudvikle pædagogiske processer og være garant for faglig udvikling evner at holde overblik i travl hverdag har stærk og tillidsvækkende relationskompetence i forhold til personale, forældre, elever og eksterne samarbejdspartnere er tydelig og synlig i hverdagen på skolen stiller høje krav til sin indsats, men er uforfængelig og har humor evner såvel pædagogisk sparring som konfronterende intervention i den pædagogiske og ledelsesmæssige praksis er ambitiøs, forandringsorienteret og brænder for udvikling og vil gå til opgaven med åbent sind og stor nysgerrighed. Til stillingen tillægges mindst én af følgende funktioner Ledelsesansvar for administrative opgaver, f.eks. skemalægning og indtastning af medarbejdernes arbejdstid og økonomiopfølgning (Adm.) Ledelsesansvar for IT og læringsplatformen Meebook, skolens undervisningsmaterialer (både digitale og analoge) samt den nye samarbejdsplatform Aula (AIM) Ledelsesansvar for Pædagogiske Læringscenter og Ressourcecentret (PLC RC). Vi opfordrer dig til, at du i din ansøgning angiver dine evt. præferencer for de tre funktioner (Adm., PLC RC, AIM). Du er velkommen til at aftale et besøg på skolen Amager Fælled Skole På Amager Fælled Skole arbejder vi målrettet på at skabe en markant profil i det københavnske skolelandskab. Vi har fokus på strategisk udvikling og vores indsatsområder er Faglighed, Trivsel og Attraktiv Skole og er en Sundhedspædagogisk Profilskole og Madskole. Amager Fælled Skole har p.t. ca. 835 elever og vokser nedefra med 4 -5 spor, hvorfor det forventes, at vi i 2020 vil være op til 1000 elever. Vi har efter egen overbevisning byens bedste personaleforening, der vægter medarbejdertrivsel, kollegial omsorg og socialt samvær højt. Vi er beliggende tæt på Amager Fælled, DR-byen, Metroen, Havnebadet, Amager Strandpark, Vestamager Naturcenter m.v. Du kan læse mere om os på vores hjemmeside www.afs.kk.dk. Løn- og ansættelsesforhold Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og Skolelederforeningen København. Du kan forvente, at der indhentes børne- og straffeattest og reference fra minimum den seneste ansættelse. Forventet tiltrædelse den 1. juni 2019 eller snarest derefter. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte skoleleder Torben Højman Jensen eller souschef Rebekka Wellejus på 3530 2308. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 22. april 2019 Ansættelsessamtalerne vil finde sted i uge 17 og 18 fra om eftermiddagen (25. april og 29. april). Der vil i forbindelse med 2. runde være opgaver test, som skal gennemføres.
Pædagogisk afdelingsleder til mellemtrinnet og udskolingen med administrative styrker søges pr. 1. juni 2019  
 
I forbindelse med en vakant stilling og ønsket om at ændre på organiseringen og strukturen i ledelsen, mangler vi en ny leder, som vil være med til at videreføre skolens gode udvikling og skærpe skolens profil i et skoledistrikt med kraftig vækst i elevtallet.  
 
Du skal som pædagogisk afdelingsleder brænde for at styrke elevernes faglige udvikling, have vilje og evner til at koordinere og implementere skolens mange indsatser og læringsmål ift. fagene, samt følge systematisk og progressivt op på skolens mål. Du skal inspirere lærere og pædagoger, og du har stærke samarbejdsevner med alle skolens faggrupper.  
 
Du skal kunne lide og være god til at arbejde målrettet med elevsager, med visitation og revisitation samt kontakt til eksterne samarbejdspartnere. Systematik og pædagogik går hånd i hånd for dig, og du udstråler, at dette er et vigtigt element i det daglige arbejde.  
 
På Amager Fælled Skole består skoleledelsen p.t. af: skoleleder, administrativ leder samt souschef. Derudover er der to ansatte på kontoret og en teknisk ejendomsleder.  
 
Du vil indgå i ledelsesteamet og bidrage både til de overordnede ledelsesopgaver ift. udvikling, strategi og drift samt de praktiske opgaver i hverdagen. Den endelige fordeling af opgaverne i ledelsesteamet afklares ud fra princippet om, at teamets samlede kompetencer udnyttes bedst muligt. Der vil være administrative opgaver i forbindelse med stillingen bl.a. tilrettelæggelse og organisering af vikardækning, skemalægning, koordinering af de afsluttende prøver m.v. Du har det godt med IT og matematisk tænkning, og du har gerne en baggrund med erfaring på dette felt. En stilling som afdelingsleder på Amager Fælled Skole er et udfordrende og spændende job med varierede opgaver, hvor der er stor frihedsgrad for den enkelte leder.  
 
Vi forventer, at vores nye afdelingsleder
  • har baggrund som lærer i folkeskolen og et grundigt kendskab til folkeskolens aktuelle opgaver og udfordringer  
  • har lyst til og gerne erfaring med ledelse, herunder mod på evt. at gennemføre en lederuddannelse (kursusforløb), hvis denne ikke haves  
  • er systematisk og har erfaring med tilrettelæggelse af pædagogiske/administrative opgaver  
  • kan igangsætte, fastholde, inspirere og videreudvikle pædagogiske processer og være garant for faglig udvikling  
  • evner at holde overblik i travl hverdag  
  • har stærk og tillidsvækkende relationskompetence i forhold til personale, forældre, elever og eksterne samarbejdspartnere  
  • er tydelig og synlig i hverdagen på skolen  
  • stiller høje krav til sin indsats, men er uforfængelig og har humor  
  • evner såvel pædagogisk sparring som konfronterende intervention i den pædagogiske og ledelsesmæssige praksis  
  • er ambitiøs, forandringsorienteret og brænder for udvikling – og vil gå til opgaven med åbent sind og stor nysgerrighed.
Til stillingen tillægges mindst én af følgende funktioner
  • Ledelsesansvar for administrative opgaver, f.eks. skemalægning og indtastning af medarbejdernes arbejdstid og økonomiopfølgning (Adm.)  
  • Ledelsesansvar for IT og læringsplatformen Meebook, skolens undervisningsmaterialer (både digitale og analoge) samt den nye samarbejdsplatform Aula (AIM)  
  • Ledelsesansvar for Pædagogiske Læringscenter og Ressourcecentret (PLC/RC).
Vi opfordrer dig til, at du i din ansøgning angiver dine evt. præferencer for de tre funktioner (Adm., PLC/RC, AIM). Du er velkommen til at aftale et besøg på skolen 
 
Amager Fælled Skole    
På Amager Fælled Skole arbejder vi målrettet på at skabe en markant profil i det københavnske skolelandskab. Vi har fokus på strategisk udvikling og vores indsatsområder er Faglighed, Trivsel og Attraktiv Skole og er en Sundhedspædagogisk Profilskole og Madskole.  
 
Amager Fælled Skole har p.t. ca. 835 elever og vokser nedefra med 4 -5 spor, hvorfor det forventes, at vi i 2020 vil være op til 1000 elever.  
 
Vi har efter egen overbevisning byens bedste personaleforening, der vægter medarbejdertrivsel, kollegial omsorg og socialt samvær højt.  
 
Vi er beliggende tæt på Amager Fælled, DR-byen, Metroen, Havnebadet, Amager Strandpark, Vestamager Naturcenter m.v. Du kan læse mere om os på vores hjemmeside www.afs.kk.dk
 
Løn- og ansættelsesforhold  
Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og Skolelederforeningen København.  
 
Du kan forvente, at der indhentes børne- og straffeattest og reference fra minimum den seneste ansættelse.  
 
Forventet tiltrædelse den 1. juni 2019 eller snarest derefter.  
 
Yderligere oplysninger  
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte skoleleder Torben Højman Jensen eller souschef Rebekka Wellejus på 3530 2308. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 22. april 2019 
Ansættelsessamtalerne vil finde sted i uge 17 og 18 fra om eftermiddagen (25. april og 29. april).    
Der vil i forbindelse med 2. runde være opgaver/test, som skal gennemføres.
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngAmager Fælled SkoleKøbenhavn S2019-03-21T13:00:15.8602019-04-22T00:00:00
330007439Afdelingsleder til Langelinieskolens store indskolingBasic Vil du være med til at styrke og videreudvikle Langelinieskolens undervisningsmiljø på Indre Østerbro sammen med vores dygtige personale? Da vores tidligere afdelingsleder er blevet skoleleder på vores naboskole, søger vi den 1. august 2019 en afdelingsleder til vores indskoling. Vi er en Østerbroskole i udvikling, med en grøn naturprofil i vores indskoling, med en aktiv forældrekreds og et værdigrundlag, der tager afsæt i, at Langelinieskolen skal være en skole for alle. Vores fokus er på faglighed, trivsel og inklusion og Langelinieskolen er udover at være en folkeskole også en rettighedsskole, der indgår i et samarbejde med UNICEF Danmark og landets øvrige rettighedsskoler. Skolen er de seneste år blevet moderniseret til at kunne rumme en fem-sporet folkeskole bl.a. med nyindrettede naturfagslokaler, idrætshal og personalearbejdspladser. Skolen er organiseret på flere matrikler og vores personale arbejder i årgangsteam. I Københavns Kommune er skoleledelsen den primære drivkraft for skolens udvikling, og det er derfor ledelsen, som skal drive de forandringsprocesser, der finder sted nu og fremadrettet. Vi forventer, at du er læreruddannet og har erfaringer fra ledelsesmæssige, administrative eller andre tilsvarende opgaver har en bred erfaring med at arbejde med elever i indskolingen har erfaringer og kompetencer i forhold til at arbejde med inklusion, herunder er i stand til at lede arbejdet systematisk i indskolingens ressourcecenter har stærke faglige, sociale og pædagogiske kompetencer er indstillet på et tæt, ligeværdigt og forpligtende samarbejde med vores KKFO sammen med skolens ledelsesteam, personale og skolebestyrelse, kan bidrage til udviklingen af skolens faglige læringsmiljø og skolens inklusionspraksis Vi tilbyder et spændende og udviklende skolemiljø i skønne omgivelser midt på Østerbro en folkeskole på tre fem spor en dagligdag i et tæt fagligt og didaktisk samarbejde med vores KKFO, vores afdeling for børn med høretab (SPK) og vores elevhjem et stærkt fagligt, socialt og kollegialt arbejdsmiljø Ansættelsesforhold Ansættelsen sker på gældende overenskomstvilkår. Ved ansættelse indhenter vi børne- og straffeattest. Mere information Du kan få yderligere oplysninger ved henvendelse til skoleleder Kristian Borg på 2677 0872. Du kan også læse mere om os på skolens hjemmeside, www.langelinieskolen.kk.dk. Ansøgning vedlægges dokumentation for afsluttet lærereksamen og dokumentation fra tidligere beskæftigelse med angivelse af beskæftigelsens varighed og omfang. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 1. maj 2019. Ansættelsessamtalerne finder sted i uge 20 og 21.
Vil du være med til at styrke og videreudvikle Langelinieskolens undervisningsmiljø på Indre Østerbro sammen med vores dygtige personale?   
 
Da vores tidligere afdelingsleder er blevet skoleleder på vores naboskole, søger vi den 1. august 2019 en afdelingsleder til vores indskoling.  
 
Vi er en Østerbroskole i udvikling, med en grøn naturprofil i vores indskoling, med en aktiv forældrekreds og et værdigrundlag, der tager afsæt i, at Langelinieskolen skal være en skole for alle. Vores fokus er på faglighed, trivsel og inklusion – og Langelinieskolen er udover at være en folkeskole også en rettighedsskole, der indgår i et samarbejde med UNICEF Danmark og landets øvrige rettighedsskoler. Skolen er de seneste år blevet moderniseret til at kunne rumme en fem-sporet folkeskole bl.a. med nyindrettede naturfagslokaler, idrætshal og personalearbejdspladser. Skolen er organiseret på flere matrikler og vores personale arbejder i årgangsteam.  
 
I Københavns Kommune er skoleledelsen den primære drivkraft for skolens udvikling, og det er derfor ledelsen, som skal drive de forandringsprocesser, der finder sted nu og fremadrettet.  
 
Vi forventer, at du
  • er læreruddannet og har erfaringer fra ledelsesmæssige, administrative eller andre tilsvarende opgaver  
  • har en bred erfaring med at arbejde med elever i indskolingen  
  • har erfaringer og kompetencer i forhold til at arbejde med inklusion, herunder er i stand til at lede arbejdet systematisk i indskolingens ressourcecenter  
  • har stærke faglige, sociale og pædagogiske kompetencer  
  • er indstillet på et tæt, ligeværdigt og forpligtende samarbejde med vores KKFO  
  • sammen med skolens ledelsesteam, personale og skolebestyrelse, kan bidrage til udviklingen af skolens faglige læringsmiljø og skolens inklusionspraksis  
Vi tilbyder
  • et spændende og udviklende skolemiljø i skønne omgivelser midt på Østerbro  
  • en folkeskole på tre/fem spor  
  • en dagligdag i et tæt fagligt og didaktisk samarbejde med vores KKFO, vores afdeling for børn med høretab (SPK) og vores elevhjem
  • et stærkt fagligt, socialt og kollegialt arbejdsmiljø  
Ansættelsesforhold  
Ansættelsen sker på gældende overenskomstvilkår. Ved ansættelse indhenter vi børne- og straffeattest.  
 
Mere information
Du kan få yderligere oplysninger ved henvendelse til skoleleder Kristian Borg på 2677 0872. Du kan også læse mere om os på skolens hjemmeside, www.langelinieskolen.kk.dk.
 
Ansøgning vedlægges dokumentation for afsluttet lærereksamen og dokumentation fra tidligere beskæftigelse med angivelse af beskæftigelsens varighed og omfang. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 1. maj 2019.
Ansættelsessamtalerne finder sted i uge 20 og 21.   
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngLangelinieskolenKøbenhavn Ø2019-04-15T12:02:24.6102019-05-01T00:00:00
330008809Kong Frederik d. lX's Hjem søger afdelingsleder med sundhedsfaglig baggrundProfile Kong Frederik den IX s Hjem søger afdelingsleder til et hjem, hvor tryghed, trivsel og tillid er skabt gennem lydhørhed. Et hjem, hvor maden er i højsædet. Lavet fra bunden og med lækre økologiske råvarer.Et hjem med hygge og omsorg, hånd i hånd med høj faglighed.Se om d t her, måske kunne være noget for dig. Du ønsker: et ledelsesrum, hvor der er frihed, opbakning og højt til loftet hvor vi går sammen, men ikke i takt en hverdag, hvor du ikke behøver være bange for at fejle, hvor vi i fællesskab og dialog lærer af de erfaringer, vi gør sammen et lederteam som er trygt og udviklende, hvor vi har hinandens ryg også når det er svært en arbejdsplads som er uhøjtidelig, hvor vi tror på værdien af at lytte til hinanden at mennesker beboere, pårørende og medarbejdere kan forfølge deres drømme og leve livet hele livet. Du er menneske og leder som: har tålmodighed, som kan lytte, spørge og være nysgerrig, men også ved, hvornår en situation kræver handlekraft bruger de gode historier, som værktøj til at skabe udvikling og forandring har rummelighed, anerkender og ser værdien i forskellighed er optaget af ledelse og ved at det er en forandringsproces, der aldrig stopper, hverken for dig selv eller dine omgivelser med klare værdier, evner at formidle dem og har erfaringer med at udleve dem ved, at du ikke altid skal vide bedst, men har blik for andres kompetencer, motivation og potentiale. Sætter de rette på opgaverne og begejstres ved at lykkes gennem andre er nærværende i relationer og opgaver. Ved om du skal uddelegere, vurdere, give feed-back eller coache Du kan se dig selv: have ansvaret for den daglige personaleledelse for 2 teams. Ca. 20 medarbejdere tilrettelægge en travl hverdag, hvor du skal bidrage til at afdelingernes kompetencer og ressourcer bliver brugt bedst muligt være medansvarlig for den daglige drift, og blandt andet stå for ansættelser og nødvendige personale samtaler, personalemøder summemøder, udviklingssamtaler med personalet i egne teams og planlægning af triagering på etagerne. være nærværende i den daglige kontakt med beboere og pårørende, samt deltage i arrangementer for beboere og pårørende. være synlig i hverdagen, og træde til (gå med i plejen) når situationen en sjælden gang kræver det. være medansvarlig for at sundheds- og sygeplejeopgaver samt øvrige pleje-, aktivitets-, rehabiliterings-, palliations- og omsorgsopgaver udføres på et højt fagligt niveau have fokus på kompetenceudvikling og implementering af standarder og procedure i henhold til service- og sundhedsloven skabe rum og mulighed for at udvikle refleksion, faglighed og kvalitet hos de plejefaglige medarbejdere på Kong Frederik lX s Hjem Være rollemodel for vores kerneopgave og OK-Fondens værdier Du bliver motiveret af at: være del af en kultur, hvor vi arbejder på det løsningsfokuserede, som fælles ledelsesteoretisk fundament, hvilket i praksis betyder, at vi i handling og tanke trækker på de systemiske, narrative og anerkendende tilgange, metoder og redskaber. blive del af et netværk af ledere på tværs af OK-Fondens øvrige enheder indenfor pleje, hospice og psykiatriske bo- og behandlingssteder, hvor der er mulighed for at dele viden, erfaring og visioner blive en del af OK-Fondens kompetence- og lederudviklings initiativer og projekter, blandt andet indenfor demens, mad og måltider mm. Du har også: sundhedsfaglig uddannelse ledelseserfaring evt. ledelsesuddannelse eller ønsker om at udvikle dig som leder Vi håber du vil sende os en motiveret ansøgning, hvor du bl.a. uddyber, hvordan du, i din ledelse, vil bringe vores værdier i spil og at sætte fokus på vores kerneopgave.Hvor du fortæller om dine kompetencer såvel faglige som personlige, eksempelvis hvad der motiverer dig og giver dig energi.Hvis du stadig er nysgerrig og vil vide lidt mere, så tøv ikke med at kontakteJeannette Gundelund souschef, tlf. 22 97 26 91 eller Helle Bagger Chef 36 46 41 11Vi håber meget at høre fra dig.Læs mere om os og vores værdier på http: www.ok-fonden.dkKong Frederik den IX’s Hjem søger afdelingsleder til et hjem, hvor tryghed, trivsel og tillid er skabt gennem lydhørhed.
 
Et hjem, hvor maden er i højsædet. Lavet fra bunden og med lækre økologiske råvarer.
Et hjem med hygge og omsorg, hånd i hånd med høj faglighed.

Se om dét her, måske kunne være noget for dig. 
  
Du ønsker:
 
  • et ledelsesrum, hvor der er frihed, opbakning og højt til loftet – hvor vi går sammen, men ikke i takt
  • en hverdag, hvor du ikke behøver være bange for at fejle, hvor vi i fællesskab og dialog lærer af de erfaringer, vi gør sammen
  • et lederteam som er trygt og udviklende, hvor vi har hinandens ryg – også når det er svært
  • en arbejdsplads som er uhøjtidelig, hvor vi tror på værdien af at lytte til hinanden 
  • at mennesker – beboere, pårørende og medarbejdere – kan forfølge deres drømme og leve livet – hele livet.   
     
Du er menneske og leder som: 
 
  • har tålmodighed, som kan lytte, spørge og være nysgerrig, men også ved, hvornår en situation kræver handlekraft
  • bruger de gode historier, som værktøj til at skabe udvikling og forandring 
  • har rummelighed, anerkender og ser værdien i forskellighed
  • er optaget af ledelse – og ved at det er en forandringsproces, der aldrig stopper, hverken for dig selv eller dine omgivelser
  • med klare værdier, evner at formidle dem og har erfaringer med at udleve dem 
  • ved, at du ikke altid skal vide bedst, men har blik for andres kompetencer, motivation og potentiale. Sætter de rette på opgaverne og begejstres ved at lykkes gennem andre 
  • er nærværende i relationer og opgaver. Ved om du skal uddelegere, vurdere, give feed-back eller coache
     
Du kan se dig selv:
 
  • have ansvaret for den daglige personaleledelse for 2 teams. Ca. 20 medarbejdere
  • tilrettelægge en travl hverdag, hvor du skal bidrage til at afdelingernes kompetencer og ressourcer bliver brugt bedst muligt     
  • være medansvarlig for den daglige drift, og blandt andet stå for; ansættelser og nødvendige personale samtaler, personalemøder/summemøder, udviklingssamtaler med personalet i egne teams og planlægning af triagering på etagerne.
  • være nærværende i den daglige kontakt med beboere og pårørende, samt deltage i arrangementer for beboere og pårørende.
  • være synlig i hverdagen, og træde til (gå med i plejen) når situationen en sjælden gang kræver det.
  • være medansvarlig for at sundheds- og sygeplejeopgaver samt øvrige pleje-, aktivitets-, rehabiliterings-, palliations- og omsorgsopgaver udføres på et højt fagligt niveau
  • have fokus på kompetenceudvikling og implementering af standarder og procedure i henhold til service- og sundhedsloven
  • skabe rum og mulighed for at udvikle refleksion, faglighed og kvalitet hos de plejefaglige medarbejdere på Kong Frederik lX’s Hjem
  • Være rollemodel for vores kerneopgave og OK-Fondens værdier

Du bliver motiveret af at:
 
  • være del af en kultur, hvor vi arbejder på det løsningsfokuserede, som fælles ledelsesteoretisk fundament, hvilket i praksis betyder, at vi i handling og tanke trækker på de systemiske, narrative og anerkendende tilgange, metoder og redskaber.
  • blive del af et netværk af ledere på tværs af OK-Fondens øvrige enheder indenfor pleje, hospice og psykiatriske bo- og behandlingssteder, hvor der er mulighed for at dele viden, erfaring og visioner
  • blive en del af OK-Fondens kompetence- og lederudviklings initiativer og projekter, blandt andet indenfor demens, mad og måltider mm.

Du har også:
 
  • sundhedsfaglig uddannelse 
  • ledelseserfaring evt. ledelsesuddannelse eller ønsker om at udvikle dig som leder

Vi håber du vil sende os en motiveret ansøgning, hvor du bl.a. uddyber, hvordan du, i din ledelse, vil bringe vores værdier i spil og at sætte fokus på vores kerneopgave.
Hvor du fortæller om dine kompetencer såvel faglige som personlige, eksempelvis hvad der motiverer dig og giver dig energi.

Hvis du stadig er nysgerrig og vil vide lidt mere, så tøv ikke med at kontakte
Jeannette Gundelund souschef, tlf. 22 97 26 91 eller Helle Bagger Chef 36 46 41 11

Vi håber meget at høre fra dig.

Læs mere om os og vores værdier på http://www.ok-fonden.dk/
 

ORS/Small/9b5ff9c5_logo.jpegKong Frederik IX's HjemFrederiksberg2019-04-16T20:00:00.6172019-05-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ambitiøs administrativ afdelingsleder til plejehjemmene Poppelbo og Lærkebo

Poppelbo, Lærkebo, Aktivitetscenter Brønshøj

Brønshøj
Brænder du for at arbejde med administrativ ledelse, også dér hvor personale og borgere er og ikke kun bag et skrivebord? Så er rollen som administrativ afdelingsleder på plejehjemmene Poppelbo og Lærkebo måske noget for dig? En af vores dygtige led...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:22. april 2019

Faglig og udviklingsorienteret afdelingsleder til botilbuddet CAS 1, Amagerfælledvej

CAS 1

København S
Genopslag Kan du engagere medarbejdere til et godt arbejdsfællesskab, medansvar og holdånd? Har du stærke faglige lederkompetencer med erfaring indenfor special- og autismepædagogik? Så er det dig, vi søger som vores nye afdelingsleder. På bo-og dag...
Indrykket:1. april 2019
Udløbsdato:22. april 2019

Ambitiøs afdelingsleder til Amager Fælled Skole

Amager Fælled Skole

København S
Pædagogisk afdelingsleder til mellemtrinnet og udskolingen med administrative styrker søges pr. 1. juni 2019 I forbindelse med en vakant stilling og ønsket om at ændre på organiseringen og strukturen i ledelsen, mangler vi en ny leder, som vil være ...
Indrykket:21. marts 2019
Udløbsdato:22. april 2019

Afdelingsleder til Langelinieskolens store indskoling

Langelinieskolen

København Ø
Vil du være med til at styrke og videreudvikle Langelinieskolens undervisningsmiljø på Indre Østerbro sammen med vores dygtige personale? Da vores tidligere afdelingsleder er blevet skoleleder på vores naboskole, søger vi den 1. august 2019 en afdel...
Indrykket:15. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

Kong Frederik d. lX's Hjem søger afdelingsleder med sundhedsfaglig baggrund

Kong Frederik IX's Hjem

Frederiksberg
Kong Frederik den IX s Hjem søger afdelingsleder til et hjem, hvor tryghed, trivsel og tillid er skabt gennem lydhørhed. Et hjem, hvor maden er i højsædet. Lavet fra bunden og med lækre økologiske råvarer.Et hjem med hygge og omsorg, hånd i hånd med...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:20. maj 2019