Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren og dedikeret afdelingsleder til CAS 1, Center for Autisme og Specialpædagogik

Er du en faglig stærk leder med erfaring indenfor special- og autismepædagogik? Kan du formidle klare mål og forventninger, så der skabes fælles retning, ansvar og god holdånd? Og kan du drive faglige udviklingsprocesser i forening med økonomiske strategier, så du skaber mest mulig kvalitet for borgerne i dagligdagen? Så er det dig, vi søger som vores nye afdelingsleder og kollega. 
 
På bo-og dagtilbuddet CAS 1 er vi 65 engagerede medarbejdere, der arbejder og brænder for at give voksne borgere med udviklingshæmning og autismespektrumsforstyrrelser de bedste rammer for livskvalitet og et meningsfuldt liv. Vi har høje ambitioner for vores faglighed, og ønsker os en dedikeret og faglig afdelingsleder, der prioriterer faglig ledelse på lige fod med personale- og driftsledelse.  
 
Om jobbet  
Som afdelingsleder på CAS 1 vil du blive en del af et nyetableret ledelsesteam bestående af en botilbudsleder og tre afdelingsledere. Ledelsesteamet har ansvar for botilbuddets drift og udvikling, og arbejder efter en planlagt ledelsesstrategi.  
 
Vi er et ledelsesteam, som har fokus på faglig ledelse, hvor gensidig inspiration og sparring er centralt i vores samarbejde. Derfor forventer vi, at du er handlekraftig og beslutningsdygtig, så vi sammen lykkes med at skabe gode resultater samt høj trivsel for både medarbejdere og borgere.  
 
Du vil få en omskiftelig hverdag, hvor det er vigtigt, at du evner hurtigt at skifte retning og samtidigt har opmærksomhed på ledelse af længerevarige forandringsprocesser, hvor målet er at skabe og opbygge et højt, etisk fagligt niveau. Vi lægger stor vægt på, at du har fokus på ledelse af dokumentation og faglige indsatser. Du vil derfor i samarbejde med det øvrige ledelsesteam gå forrest i at skabe mening og retning i organisatoriske beslutnings- og forandringsprocesser på de enkelte afdelinger og CAS 1 som helhed.  
 
Som afdelingsleder vil du få ansvar for
  • to afdelinger med ca. 25 medarbejdere og den fælles ledelse af CAS 1  
  • ledelse af engagerede medarbejdere, der skaber trivsel for borgerne  
  • at planlægge/strukturere vagtplaner, daglig drift og administrere løn  
  • daglig ledelse af den faglige indsats, herunder opfølgning på den faglige dokumentation. 
Dig som afdelingsleder  
Arbejdet med tillidsbaseret ledelse af arbejdsfællesskaber vil være centralt i dit lederskab. Som leder trives du med at kommunikere med interessenter på flere niveauer, såsom pårørende, øvrig ledelse, medarbejdere som borgere. Du kan derfor prioritere og navigere i en kompleks og til tider travl hverdag.  
 
Vi ønsker os en ny kollega, der  
  • har ledelseserfaring og stærke lederkompetencer  
  • har uddannelse indenfor ledelse og pædagogik  
  • har interesse for videreudvikling af dig selv som leder  
  • har erfaring fra døgnområdet/specialområdet  
  • prioriterer og bidrager til et godt arbejdsmiljø. 
Om os  
CAS 1 er et paragraf 105 tilbud for 36 borgere. Vi er en del af centerfællesskabet, Center for Autisme og Specialpædagogik, bestående af i alt syv botilbud og flere interne og eksterne dagtilbud. Som afdelingsleder hos os vil du derfor blive en del af et større ledelsesnetværk på 20 ledere, hvor vi videndeler og sparrer med hinanden. Udover Centerchefen er der tilknyttet sygeplejersker, konsulenter og en stab, der understøtter tilbuddene i et velfungerende samarbejde.  
 
Du kan læse mere om CAS 1 og Center for Autisme og Specialpædagogik på www.centercas.kk.dk.  
 
Kontakt og yderligere information  
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret botilbudsleder Trine Isling Hansen på 2677 4204 mellem kl. 9-16 i hverdage.  
 
Ansættelsesvilkår  
Løn efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.  
Vi er en røgfri arbejdsplads.  
Ved ansættelse indhenter vi straffeattest og tager referencer.    
 
Stillingen er til besættelse den 1. april 2019.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 14. februar 2019
Der afholdes 1. samtaler den 21. februar og 2. samtaler den 22. februar.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946297Phoenix-f9776c5e12019-01-22T11:00:59.657Erfaren og dedikeret afdelingsleder til CAS 1, Center for Autisme og Specialpædagogik
Er du en faglig stærk leder med erfaring indenfor special- og autismepædagogik? Kan du formidle klare mål og forventninger, så der skabes fælles retning, ansvar og god holdånd? Og kan du drive faglige udviklingsprocesser i forening med økonomiske strategier, så du skaber mest mulig kvalitet for borgerne i dagligdagen? Så er det dig, vi søger som vores nye afdelingsleder og kollega. 
 
På bo-og dagtilbuddet CAS 1 er vi 65 engagerede medarbejdere, der arbejder og brænder for at give voksne borgere med udviklingshæmning og autismespektrumsforstyrrelser de bedste rammer for livskvalitet og et meningsfuldt liv. Vi har høje ambitioner for vores faglighed, og ønsker os en dedikeret og faglig afdelingsleder, der prioriterer faglig ledelse på lige fod med personale- og driftsledelse.  
 
Om jobbet  
Som afdelingsleder på CAS 1 vil du blive en del af et nyetableret ledelsesteam bestående af en botilbudsleder og tre afdelingsledere. Ledelsesteamet har ansvar for botilbuddets drift og udvikling, og arbejder efter en planlagt ledelsesstrategi.  
 
Vi er et ledelsesteam, som har fokus på faglig ledelse, hvor gensidig inspiration og sparring er centralt i vores samarbejde. Derfor forventer vi, at du er handlekraftig og beslutningsdygtig, så vi sammen lykkes med at skabe gode resultater samt høj trivsel for både medarbejdere og borgere.  
 
Du vil få en omskiftelig hverdag, hvor det er vigtigt, at du evner hurtigt at skifte retning og samtidigt har opmærksomhed på ledelse af længerevarige forandringsprocesser, hvor målet er at skabe og opbygge et højt, etisk fagligt niveau. Vi lægger stor vægt på, at du har fokus på ledelse af dokumentation og faglige indsatser. Du vil derfor i samarbejde med det øvrige ledelsesteam gå forrest i at skabe mening og retning i organisatoriske beslutnings- og forandringsprocesser på de enkelte afdelinger og CAS 1 som helhed.  
 
Som afdelingsleder vil du få ansvar for
  • to afdelinger med ca. 25 medarbejdere og den fælles ledelse af CAS 1  
  • ledelse af engagerede medarbejdere, der skaber trivsel for borgerne  
  • at planlægge/strukturere vagtplaner, daglig drift og administrere løn  
  • daglig ledelse af den faglige indsats, herunder opfølgning på den faglige dokumentation. 
Dig som afdelingsleder  
Arbejdet med tillidsbaseret ledelse af arbejdsfællesskaber vil være centralt i dit lederskab. Som leder trives du med at kommunikere med interessenter på flere niveauer, såsom pårørende, øvrig ledelse, medarbejdere som borgere. Du kan derfor prioritere og navigere i en kompleks og til tider travl hverdag.  
 
Vi ønsker os en ny kollega, der  
  • har ledelseserfaring og stærke lederkompetencer  
  • har uddannelse indenfor ledelse og pædagogik  
  • har interesse for videreudvikling af dig selv som leder  
  • har erfaring fra døgnområdet/specialområdet  
  • prioriterer og bidrager til et godt arbejdsmiljø. 
Om os  
CAS 1 er et paragraf 105 tilbud for 36 borgere. Vi er en del af centerfællesskabet, Center for Autisme og Specialpædagogik, bestående af i alt syv botilbud og flere interne og eksterne dagtilbud. Som afdelingsleder hos os vil du derfor blive en del af et større ledelsesnetværk på 20 ledere, hvor vi videndeler og sparrer med hinanden. Udover Centerchefen er der tilknyttet sygeplejersker, konsulenter og en stab, der understøtter tilbuddene i et velfungerende samarbejde.  
 
Du kan læse mere om CAS 1 og Center for Autisme og Specialpædagogik på www.centercas.kk.dk.  
 
Kontakt og yderligere information  
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret botilbudsleder Trine Isling Hansen på 2677 4204 mellem kl. 9-16 i hverdage.  
 
Ansættelsesvilkår  
Løn efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.  
Vi er en røgfri arbejdsplads.  
Ved ansættelse indhenter vi straffeattest og tager referencer.    
 
Stillingen er til besættelse den 1. april 2019.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 14. februar 2019
Der afholdes 1. samtaler den 21. februar og 2. samtaler den 22. februar.
2019-02-15T00:50:40.470 Er du en faglig stærk leder med erfaring indenfor special- og autismepædagogik? Kan du formidle klare mål og forventninger, så der skabes fælles retning, ansvar og god holdånd? Og kan du drive faglige udviklingsprocesser i forening med økonomiske strategier, så du skaber mest mulig kvalitet for borgerne i dagligdagen? Så er det dig, vi søger som vores nye afdelingsleder og kollega. På bo-og dagtilbuddet CAS 1 er vi 65 engagerede medarbejdere, der arbejder og brænder for at give voksne borgere med udviklingshæmning og autismespektrumsforstyrrelser de bedste rammer for livskvalitet og et meningsfuldt liv. Vi har høje ambitioner for vores faglighed, og ønsker os en dedikeret og faglig afdelingsleder, der prioriterer faglig ledelse på lige fod med personale- og driftsledelse. Om jobbet Som afdelingsleder på CAS 1 vil du blive en del af et nyetableret ledelsesteam bestående af en botilbudsleder og tre afdelingsledere. Ledelsesteamet har ansvar for botilbuddets drift og udvikling, og arbejder efter en planlagt ledelsesstrategi. Vi er et ledelsesteam, som har fokus på faglig ledelse, hvor gensidig inspiration og sparring er centralt i vores samarbejde. Derfor forventer vi, at du er handlekraftig og beslutningsdygtig, så vi sammen lykkes med at skabe gode resultater samt høj trivsel for både medarbejdere og borgere. Du vil få en omskiftelig hverdag, hvor det er vigtigt, at du evner hurtigt at skifte retning og samtidigt har opmærksomhed på ledelse af længerevarige forandringsprocesser, hvor målet er at skabe og opbygge et højt, etisk fagligt niveau. Vi lægger stor vægt på, at du har fokus på ledelse af dokumentation og faglige indsatser. Du vil derfor i samarbejde med det øvrige ledelsesteam gå forrest i at skabe mening og retning i organisatoriske beslutnings- og forandringsprocesser på de enkelte afdelinger og CAS 1 som helhed. Som afdelingsleder vil du få ansvar for to afdelinger med ca. 25 medarbejdere og den fælles ledelse af CAS 1 ledelse af engagerede medarbejdere, der skaber trivsel for borgerne at planlægge strukturere vagtplaner, daglig drift og administrere løn daglig ledelse af den faglige indsats, herunder opfølgning på den faglige dokumentation. Dig som afdelingsleder Arbejdet med tillidsbaseret ledelse af arbejdsfællesskaber vil være centralt i dit lederskab. Som leder trives du med at kommunikere med interessenter på flere niveauer, såsom pårørende, øvrig ledelse, medarbejdere som borgere. Du kan derfor prioritere og navigere i en kompleks og til tider travl hverdag. Vi ønsker os en ny kollega, der har ledelseserfaring og stærke lederkompetencer har uddannelse indenfor ledelse og pædagogik har interesse for videreudvikling af dig selv som leder har erfaring fra døgnområdet specialområdet prioriterer og bidrager til et godt arbejdsmiljø. Om os CAS 1 er et paragraf 105 tilbud for 36 borgere. Vi er en del af centerfællesskabet, Center for Autisme og Specialpædagogik, bestående af i alt syv botilbud og flere interne og eksterne dagtilbud. Som afdelingsleder hos os vil du derfor blive en del af et større ledelsesnetværk på 20 ledere, hvor vi videndeler og sparrer med hinanden. Udover Centerchefen er der tilknyttet sygeplejersker, konsulenter og en stab, der understøtter tilbuddene i et velfungerende samarbejde. Du kan læse mere om CAS 1 og Center for Autisme og Specialpædagogik på www.centercas.kk.dk. Kontakt og yderligere information Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret botilbudsleder Trine Isling Hansen på 2677 4204 mellem kl. 9-16 i hverdage. Ansættelsesvilkår Løn efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn. Vi er en røgfri arbejdsplads. Ved ansættelse indhenter vi straffeattest og tager referencer. Stillingen er til besættelse den 1. april 2019. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 14. februar 2019 Der afholdes 1. samtaler den 21. februar og 2. samtaler den 22. februar.10Phoenixf9776c5e101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-14T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=156095&DepartmentId=20688&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3440755CAS 111Amagerfælledvej 1992300København SDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent697572KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk1560950001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9776c5ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9776c5ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9776c5e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9776c5e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgErfaren og dedikeret afdelingsleder til CAS 1, Center for Autisme og Specialpædagogik12007991Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse360273070mediacenter@of.kk.dkDKDanmarkDKDanmark330077603Afdelingsleder for indskoling og ressourcecenter på Tove Ditlevsens SkoleBasic Tove Ditlevsens Skole på Vesterbro søger den 1. oktober 2019 en struktureret, dynamisk og udviklingsorienteret afdelingsleder, der sammen med den øvrige ledelse vil stå i spidsen for en skole med ambitioner. Vores nye afdelingsleder er tillidsvækkende og har et energiniveau og en arbejdsglæde, der smitter. En afdelingsleder, som er anerkendende i sit samarbejde med både ledelsesteam, personalet, børn og forældre. Kerneopgaven er vores omdrejningspunkt og vi vægter medindflydelse, medbestemmelse og medansvar, som er grundpillerne i kommunens MED-aftale højt. Vores fokus på at skabe et godt børneliv med læring og tryghed for det enkelte barn i respekt for fællesskabet, går vi ikke på kompromis med. Vi forventer, at du kan fungere som faglig pædagogisk leder af indskolingen har erfaring med koordinering af RC-opgaver arbejder med tydelige mål og klare forventninger kan arbejde visionært og strategisk med udviklingen af skolens RC i samarbejde med lederen af PLC er nysgerrig på elementerne i reformen og sætter dem på dagsordenen kan arbejde tillidsbaseret og kan uddelegere opgaver Vi tilbyder dig en lokalt forankret skole med et ambitiøst ledelsesteam en engageret og positiv personalegruppe en engageret og konstruktiv forældregruppe stor indflydelse på skolens udvikling i et spændende innovativt miljø gode muligheder for lederuddannelse Mere information For yderligere information er du velkommen til, at kontakte skoleleder Jeanne Jacobsen på 2677 9046 og indhente yderligere oplysninger på https: tds.aula.dk . Søg via nedenstående link senest fredag den 20. september 2019. Ansættelsessamtalerne afholdes den 26. september og den 30. september. I ansættelsesforløbet vil indgå to samtaler.

Tove Ditlevsens Skole på Vesterbro søger den 1. oktober 2019 en struktureret, dynamisk og udviklingsorienteret afdelingsleder, der sammen med den øvrige ledelse vil stå i spidsen for en skole med ambitioner.

Vores nye afdelingsleder er tillidsvækkende og har et energiniveau og en arbejdsglæde, der smitter. En afdelingsleder, som er anerkendende i sit samarbejde med både ledelsesteam, personalet, børn og forældre.

Kerneopgaven er vores omdrejningspunkt og vi vægter medindflydelse, medbestemmelse og medansvar, som er grundpillerne i kommunens MED-aftale højt. Vores fokus på at skabe et godt børneliv med læring og tryghed for det enkelte barn i respekt for fællesskabet, går vi ikke på kompromis med.

Vi forventer, at du

  • kan fungere som faglig pædagogisk leder af indskolingen
  • har erfaring med koordinering af RC-opgaver
  • arbejder med tydelige mål og klare forventninger
  • kan arbejde visionært og strategisk med udviklingen af skolens RC i samarbejde med lederen af PLC
  • er nysgerrig på elementerne i reformen og sætter dem på dagsordenen
  • kan arbejde tillidsbaseret og kan uddelegere opgaver

Vi tilbyder dig

  • en lokalt forankret skole med et ambitiøst ledelsesteam
  • en engageret og positiv personalegruppe
  • en engageret og konstruktiv forældregruppe
  • stor indflydelse på skolens udvikling i et spændende innovativt miljø
  • gode muligheder for lederuddannelse

Mere information
For yderligere information er du velkommen til, at kontakte skoleleder Jeanne Jacobsen på 2677 9046 og indhente yderligere oplysninger på https://tds.aula.dk/.

Søg via nedenstående link senest fredag den 20. september 2019.
Ansættelsessamtalerne afholdes den 26. september og den 30. september. I ansættelsesforløbet vil indgå to samtaler. 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngTove Ditlevsens SkoleKøbenhavn V2019-08-23T11:01:40.6502019-09-20T00:00:00
330089062Ambitiøs sygeplejefaglig afdelingsleder til Poppelbo og LærkeboBasic Genopslag Foretrækker du at udøve sygeplejefaglig afdelingsledelse dér, hvor personale og borgere er og ikke bag et skrivebord? Så er rollen som sygeplejefaglig afdelingsleder på plejehjemmene Poppelbo og Lærkebo måske noget for dig! Poppelbo og Lærkebo arbejder med en super spændende duo-ledelsesstruktur. Det betyder bl.a. at vores ledelsesstruktur tager afsæt i Sundheds- og Omsorgsforvaltningens fælles ledelsesgrundlag, der bl.a. vægter: Fra egen ledelse til fælles ledelse For os betyder det bl.a., at vi i ledergruppen arbejder tillidsbaseret sammen på tværs af vores tre organisationer, og at vi synger samme ledelsesmelodi. Fra ledelse fra skrivebordet til ledelse på gulvet For os betyder det, at lederne er dér, hvor tingene sker, så medarbejdernes faglighed understøttes, og kompetenceudvikling er i højsædet til glæde for borgerne og det gode ældreliv. Det betyder ikke, at lederne deltager i det praktiske arbejde, men at vi skiftevist og efter behov kan agere som togfører, fyrbøder og passager. Fra beslutninger ud fra tradition til beslutninger ud fra data For os betyder det bl.a., at vi ikke løser kerneopgaven ud fra det, der virkede i går, men at vi hele tiden finder de bedste løsninger, baseret på både data og evidens. Fra procesmål til effektmål For os betyder det bl.a., at vi hele tiden spørger os selv: Hvilken effekt ønsker vi, at indsatsen skal give beboerne? På den måde sikrer vi stor brugertilfredshed og faglig stolthed hos medarbejderne. Fokusområder for din ledelse Du refererer til forstanderen, og du og din administrative ledelsesmakker har en vigtig opgave i at sikre, at de to plejeafdelinger, I deler, fungerer som en helhed, hvor beboerne og de pårørende oplever sammenhæng og nærvær i hverdagen. En vigtig opgave for dig vil bl.a. være at vejlede, supervisere og understøtte medarbejderne i en kultur, som omsætter vores visioner og strategier til daglig praksis. Herunder at skabe et frugtbart samarbejde på tværs af vagtlag, opgaver, fag og kompetencer. Du vil indgå i et tæt makkerskab med forstanderen og den øvrige ledergruppe om at etablere, udvikle og understøtte en sikker og stabil drift, og synlig og nærværende ledelse. Stillingen indebærer, at du har en dagligdag på begge plejehjem. Det er vigtigt, at du kan agere som lokomotivfører, at du kan skubbe bag på, når toget er ved at gå i stå, og at du også har mod til at være passager, når toget kører stabilt. Om dig Du er uddannet sygeplejerske, gerne suppleret med en akademi- eller diplomuddannelse i ledelse. Derudover vægter vi højt, at dit lederskab er baseret på tillid og delegering ud fra gældende indsatskatalog dit lederskab er baseret på den gode relation til både beboere, pårørende, medarbejdere og lederkolleger du er opmærksom på, at du som leder ikke er en fritsvævende ballon, men en del af et fællesskab, som giver effekt både hos beboerne, pårørende og medarbejderne du kan omsætte værdier til praksis, og at dit lederskab mærkes i alle vagtlag. du har erfaring med at planlægge og lede forandringer, herunder at skabe opbakning og konstruktivt medspil fra medarbejderne du arbejder struktureret og er optaget af, at en forandring også skal give en forbedring Vi tilbyder En arbejdsplads i en ambitiøs organisation med engagerede og ambitiøse ledere og medarbejdere En organisation, hvor alle afdelingsledere i plejen har to minimum to selvplanlagte aftenvagter om måneden Gode udviklings- og karrieremuligheder som sygeplejefaglig afdelingsleder på en stor arbejdsplads Løn- og ansættelsesvilkår Du ansættes som leder uden øvre arbejdstid. Løn ifølge gældende overenskomst med DSR samt evt. forhandling. Ansættelsesstart den 1. november 2019 eller efter aftale. Mere information Yderligere oplysninger kan indhentes hos centerleder Susanne Christensen på 2614 2015, og vi sender dig også gerne Sundhedsforvaltningens interne og nye samlede ledelsesgrundlag. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 26. september 2019 Du kan forvente op til to ansættelsessamtaler, og indkaldes du til anden samtale, vil der forinden denne være en mindre test. Ved andensamtalen vil du også blive præsenteret for en aktuel case og en lille film, som taler ind i vores værdier for ledelse

Genopslag
Foretrækker du at udøve sygeplejefaglig afdelingsledelse dér, hvor personale og borgere er – og ikke bag et skrivebord? Så er rollen som sygeplejefaglig afdelingsleder på plejehjemmene Poppelbo og Lærkebo måske noget for dig!

Poppelbo og Lærkebo arbejder med en super spændende duo-ledelsesstruktur. Det betyder bl.a. at vores ledelsesstruktur tager afsæt i Sundheds- og Omsorgsforvaltningens fælles ledelsesgrundlag, der bl.a. vægter:

Fra egen ledelse til fælles ledelse
For os betyder det bl.a., at vi i ledergruppen arbejder tillidsbaseret sammen på tværs af vores tre organisationer, og at vi synger samme ledelsesmelodi.

Fra ledelse fra skrivebordet til ledelse på gulvet
For os betyder det, at lederne er dér, hvor tingene sker, så medarbejdernes faglighed understøttes, og kompetenceudvikling er i højsædet til glæde for borgerne og det gode ældreliv. Det betyder ikke, at lederne deltager i det praktiske arbejde, men at vi skiftevist og efter behov kan agere som togfører, fyrbøder og passager.

Fra beslutninger ud fra tradition til beslutninger ud fra data
For os betyder det bl.a., at vi ikke løser kerneopgaven ud fra det, der virkede i går, men at vi hele tiden finder de bedste løsninger, baseret på både data og evidens.

Fra procesmål til effektmål
For os betyder det bl.a., at vi hele tiden spørger os selv: Hvilken effekt ønsker vi, at indsatsen skal give beboerne? På den måde sikrer vi stor brugertilfredshed og faglig stolthed hos medarbejderne.

Fokusområder for din ledelse
Du refererer til forstanderen, og du og din administrative ledelsesmakker har en vigtig opgave i at sikre, at de to plejeafdelinger, I deler, fungerer som en helhed, hvor beboerne og de pårørende oplever sammenhæng og nærvær i hverdagen.

En vigtig opgave for dig vil bl.a. være at vejlede, supervisere og understøtte medarbejderne i en kultur, som omsætter vores visioner og strategier til daglig praksis. Herunder at skabe et frugtbart samarbejde på tværs af vagtlag, opgaver, fag og kompetencer.

Du vil indgå i et tæt makkerskab med forstanderen og den øvrige ledergruppe om at etablere, udvikle og understøtte en sikker og stabil drift, og synlig og nærværende ledelse. Stillingen indebærer, at du har en dagligdag på begge plejehjem.

Det er vigtigt, at du kan agere som lokomotivfører, at du kan skubbe bag på, når toget er ved at gå i stå, og at du også har mod til at være passager, når toget kører stabilt.

Om dig
Du er uddannet sygeplejerske, gerne suppleret med en akademi- eller diplomuddannelse i ledelse.

Derudover vægter vi højt, at

  • dit lederskab er baseret på tillid og delegering ud fra gældende indsatskatalog
  • dit lederskab er baseret på den gode relation til både beboere, pårørende, medarbejdere og lederkolleger
  • du er opmærksom på, at du som leder ikke er en fritsvævende ballon, men en del af et fællesskab, som giver effekt både hos beboerne, pårørende og medarbejderne
  • du kan omsætte værdier til praksis, og at dit lederskab mærkes i alle vagtlag.
  • du har erfaring med at planlægge og lede forandringer, herunder at skabe opbakning og konstruktivt medspil fra medarbejderne
  • du arbejder struktureret og er optaget af, at en forandring også skal give en forbedring

Vi tilbyder

  • En arbejdsplads i en ambitiøs organisation med engagerede og ambitiøse ledere og medarbejdere
  • En organisation, hvor alle afdelingsledere i plejen har to minimum to selvplanlagte aftenvagter om måneden
  • Gode udviklings- og karrieremuligheder som sygeplejefaglig afdelingsleder på en stor arbejdsplads

Løn- og ansættelsesvilkår
Du ansættes som leder uden øvre arbejdstid.

Løn ifølge gældende overenskomst med DSR samt evt. forhandling.

Ansættelsesstart den 1. november 2019 eller efter aftale.

Mere information
Yderligere oplysninger kan indhentes hos centerleder Susanne Christensen på 2614 2015, og vi sender dig også gerne Sundhedsforvaltningens interne og nye samlede ledelsesgrundlag.

Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 26. september 2019
Du kan forvente op til to ansættelsessamtaler, og indkaldes du til anden samtale, vil der forinden denne være en mindre test. Ved andensamtalen vil du også blive præsenteret for en aktuel case og en lille film, som taler ind i vores værdier for ledelse

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngPoppelbo, Lærkebo, Aktivitetscenter BrønshøjBrønshøj2019-09-12T16:03:35.6672019-09-26T00:00:00
330086766Afdelingsleder til 3. salen på plejehjemmet JohannesgårdenBasic Vores afdelingsleder er blevet vores nye souschef, så nu mangler vi en ny dygtig leder pr. 1. november 2019. Som organisation er vi ved at tilpasse os en omverden med nye behov og dermed nye opgaver og har derfor valgt at omorganisere os. På Johannesgården ønsker vi en ledelse tæt på. Dette for at sikre, at vores beboere og medarbejdere har en nærværende og fagligt dygtig leder, der sammen med medarbejderne skaber et arbejdsmiljø med fokus på kerneopgaven og det, der skal til for at lykkes med denne. Vores vision Johannesgårdens vision er En Værdig Alderdom , hvor beboerne lever det liv, de hver især ønsker. Vi arbejder med livskvalitet for den enkelte beboer og søger en idérig og fagligt dygtig afdelingsleder, der sammen med medarbejderne i afdelingen og den øvrige ledergruppe er i stand til at virkeliggøre denne vision. Om stillingen Vi kommer ikke udenom, at du skal have lyst til at have mange bolde i luften men her er rigtig gode folk til at hjælpe med at gribe boldene. Vi søger en afdelingsleder til vores 3. sal, der er en afdeling med 26 boliger. Du får ledelsesansvar for ca. 20 medarbejdere, sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter samt social- og sundhedshjælpere, der arbejder i dag-, aften-og nattevagter. Afdelingen er en velfungerende afdeling med dygtige og fagligt stolte medarbejdere. Medarbejderne har et stort ønske om en leder, der ser relationen mellem leder og medarbejdere som væsentlig og ligeværdig. Du skal være en leder, der kan sætte dagsordenen, men har tillid til, at opgaven bliver løst og tør sætte medarbejderne fri i fælles forståelse. En, der kan lytte, og en, der trives i et uhøjtideligt men seriøst arbejdsmiljø. Om Johannesgården Johannesgården ligger i Brønshøj og er en selvejende institution under Den Danske Frimurerorden med driftsoverenskomst med Københavns Kommune. Johannesgården er et renoveret plejehjem, der genåbnede medio oktober 2009. Huset består af 74 moderne og fleksible lejligheder med tilhørende altan. Lejlighederne er fordelt på tre etager med store lyse fællesarealer med altaner eller terrasser. Fra 1. sal er der direkte udgang til en lukket gårdhave. Vi ser gerne, at du har følgende kompetencer Uddannelse som sygeplejerske du skal kunne varetage faglig sparring til medarbejdere på komplekse sygeplejeforløb Du skal have lyst til at lægge en vagtplan, være løsningsorienteret og samtidig kunne arbejde systematisk med at føre idéerne ud i livet Du er nærværende og god til at inddrage, samtidig med at du sætter retning Du kan skabe relationer og facilitere samarbejde Ledererfaring vi tilbyder lederuddannelse, hvis du ikke har dette Du trives med forskelligartede opgaver og er god til at bevare overblikket Kendskab og erfaring med vagtplanlægning. Vi anvender KAS, og hvis ikke du har erfaring med dette system, vil oplæring naturligvis finde sted Vi tilbyder Et spændende lederjob med stor bredde og variation i jobbet og med gode udviklingsmuligheder Refleksion og faglig ledersparring med nærmeste leder, dit lederskab er i fokus, og tid til fordybelse prioriteres højt Engagerede medarbejdere En anerkendende ledelse En bestyrelse, der vil os det bedste og rundhåndet donerer midler til arrangementer, til glæde og gavn for både medarbejdere og beboere Løn- og ansættelsesvilkår Er i henhold til gældende overenskomst. Nysgerrig? Er du blevet nysgerrig og har spørgsmål vedr. stillingen, er du meget velkommen til at kontakte forstander Signe Manzano på 3877 6701 eller 2045 4058. Søg via nedenstående link senest den 23. september 2019 Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i slutningen af uge 39. Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

Vores afdelingsleder er blevet vores nye souschef, så nu mangler vi en ny dygtig leder pr. 1. november 2019.

Som organisation er vi ved at tilpasse os en omverden med nye behov og dermed nye opgaver og har derfor valgt at omorganisere os.

På Johannesgården ønsker vi en ledelse tæt på. Dette for at sikre, at vores beboere og medarbejdere har en nærværende og fagligt dygtig leder, der sammen med medarbejderne skaber et arbejdsmiljø med fokus på kerneopgaven og det, der skal til for at lykkes med denne.

Vores vision
Johannesgårdens vision er 'En Værdig Alderdom', hvor beboerne lever det liv, de hver især ønsker. Vi arbejder med livskvalitet for den enkelte beboer og søger en idérig og fagligt dygtig afdelingsleder, der sammen med medarbejderne i afdelingen og den øvrige ledergruppe er i stand til at virkeliggøre denne vision.

Om stillingen
Vi kommer ikke udenom, at du skal have lyst til at have mange bolde i luften – men her er rigtig gode folk til at hjælpe med at gribe boldene.

Vi søger en afdelingsleder til vores 3. sal, der er en afdeling med 26 boliger. Du får ledelsesansvar for ca. 20 medarbejdere, sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter samt social- og sundhedshjælpere, der arbejder i dag-, aften-og nattevagter. Afdelingen er en velfungerende afdeling med dygtige og fagligt stolte medarbejdere.

Medarbejderne har et stort ønske om en leder, der ser relationen mellem leder og medarbejdere som væsentlig og ligeværdig. Du skal være en leder, der kan sætte dagsordenen, men har tillid til, at opgaven bliver løst og tør sætte medarbejderne fri – i fælles forståelse. En, der kan lytte, og en, der trives i et uhøjtideligt men seriøst arbejdsmiljø.

Om Johannesgården
Johannesgården ligger i Brønshøj og er en selvejende institution under Den Danske Frimurerorden med driftsoverenskomst med Københavns Kommune.

Johannesgården er et renoveret plejehjem, der genåbnede medio oktober 2009. Huset består af 74 moderne og fleksible lejligheder med tilhørende altan. Lejlighederne er fordelt på tre etager med store lyse fællesarealer med altaner eller terrasser. Fra 1. sal er der direkte udgang til en lukket gårdhave.

Vi ser gerne, at du har følgende kompetencer

  • Uddannelse som sygeplejerske – du skal kunne varetage faglig sparring til medarbejdere på komplekse sygeplejeforløb
  • Du skal have lyst til at lægge en vagtplan, være løsningsorienteret og samtidig kunne arbejde systematisk med at føre idéerne ud i livet
  • Du er nærværende og god til at inddrage, samtidig med at du sætter retning
  • Du kan skabe relationer og facilitere samarbejde
  • Ledererfaring; vi tilbyder lederuddannelse, hvis du ikke har dette
  • Du trives med forskelligartede opgaver og er god til at bevare overblikket
  • Kendskab og erfaring med vagtplanlægning. Vi anvender KAS, og hvis ikke du har erfaring med dette system, vil oplæring naturligvis finde sted

Vi tilbyder

  • Et spændende lederjob med stor bredde og variation i jobbet – og med gode udviklingsmuligheder
  • Refleksion og faglig ledersparring med nærmeste leder, dit lederskab er i fokus, og tid til fordybelse prioriteres højt
  • Engagerede medarbejdere
  • En anerkendende ledelse
  • En bestyrelse, der vil os det bedste og rundhåndet donerer midler til arrangementer, til glæde og gavn for både medarbejdere og beboere

Løn- og ansættelsesvilkår
Er i henhold til gældende overenskomst.

Nysgerrig?
Er du blevet nysgerrig og har spørgsmål vedr. stillingen, er du meget velkommen til at kontakte forstander Signe Manzano på 3877 6701 eller 2045 4058.

Søg via nedenstående link senest den 23. september 2019
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i slutningen af uge 39.

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngJohannesgården Plejen 3. salBrønshøj2019-09-09T17:02:09.6502019-09-23T00:00:00
330090682Fagligt stærk afdelingsleder til Ungehuset EmdrupBasic Er du den perfekte kombination af stærk faglighed, erfaren personaleleder og trives du med administrative opgaver? Brænder du for arbejdet med psykisk sårbare unge? Er du ambitiøs på dine egne, dine kollegers og de unges vegne? Kan du sætte retning både strategisk og fagligt og dermed engagere og motivere ansatte og samarbejdspartnere? Så er du måske netop den afdelingsleder, vi leder efter til Ungehuset Emdrup. Ungehuset Emdrup er en behandlingsinstitution i rivende udvikling for unge mellem 13-18 (23 år) med svære psykosociale og psykiatriske vanskeligheder. Huset rummer op til 20 unge. Vores fornemmeste opgave er at skabe udvikling og læring for de unge, så de får de bedste muligheder for at leve selvstændige og meningsfulde liv. Det gør vi bl.a. gennem botræning, fokus på uddannelse og ved at hjælpe den enkelte med at få skabt struktur og overblik over sin hverdag. Om de unge I Ungehuset Emdrup bor unge med meget forskellige psykiatriske og psykosociale vanskeligheder. De kan have et misbrug af stoffer og eller alkohol. Gældende for dem alle er dog, at deres udfordringer er komplekse, selvom de kognitivt befinder sig indenfor normalområdet. Om Ungehuset Emdrup Ungehuset Emdrup består af to døgnafdelinger med plads til 10 unge på hver afdeling. Vores behandlingsmæssige ramme er miljøterapi ud fra kognitiv adfærdsterapi (KAT). I behandlingsarbejdet anvender vi Low Arousal og motiverende samtaler (MI). Sammen med de unge sætter vi enkle, tydelige og handlingsrettede mål for behandlingsarbejdet ud fra en særligt udviklet metode. Vi vægter inddragelse af de unge og deres familier højt. I Ungehuset er ca. 35 medarbejdere fordelt på fast personale, faste afløsere og vikarer. Personalegruppen er meget engageret og består primært af pædagoger. Yderligere er der ansat sundhedsfagligt personale, socialrådgiver og psykolog. Som afdelingsleder i Ungehuset vil du have tæt sparring sammen med institutionslederen samt husets psykolog og socialrådgiver. Vi søger en afdelingsleder, som har kendskab til døgninstitutionsområdet og erfaring med målgruppen - gerne fra psykiatrien kan løse administrative opgaver (herunder vagtplan, kasse mm.) er naturlig udviklingsorienteret og tør gå nye veje lægger vægt på, at resultater skabes i et samarbejde og ved at inddrage, motivere og engagere andre. Det betyder, at den nye leder har en anerkendende og nysgerrig tilgang i sparringen med kolleger, medarbejdere og institutionsleder understøtter, at opgaveløsning og kompetenceudvikling sker i overensstemmelse med de politiske visioner og fastsatte mål for området insisterer på, at opgaveløsningen sker i samarbejde med netværk, psykiatrien, andre institutioner, uddannelsesinstitutioner, civilsamfundsaktører og andre relevante samarbejdspartnere vil sikre anvendelse af den kognitive metode i praksis er robust og har høj arbejdskapacitet er fortrolig med og dygtig til tillidsbaseret personaleledelse er en stærk formidler i både skrift og tale Vi tilbyder et miljø præget af superengagerede medarbejdere, der arbejder målrettet og hårdt på at støtte nogle af Københavns mest udsatte unge en spændende og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor vi går nye veje, skaber resultater og har høje ambitioner for de unge og familierne indflydelse på implementeringen af den kognitive metode at blive en del af en organisation, hvor der arbejdes med implementering af Socialforvaltningens ledelsesgrundlag. Vi lægger vægt på, at ledelserne på institutionerne og centerledelsen er teamorienteret og bygger på tillid stor indflydelse i den daglige drift et velfungerende center, hvor sammenhængskraften i centret prioriteres og opgaver løses på tværs af institutionerne og centerstaben en velfungerende centeradministration, som arbejder for at understøtte institutionerne og har ansvaret for økonomi- og personaleopgaver for hele centret Ungehuset Emdrup er et tilbud i Center for Socialpædagogik og Psykiatri (CSP), som er en del af Københavns Kommunes Socialforvaltning. Du kan læse mere om CSP her: www.csp.kk.dk Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn. Stillingen er normeret til 37 timer om ugen og ønskes besat snarest, dog senest den 1. december 2019. Der er bagvagtsordning tilknyttet stillingen, hvorfor du hver 6. uge skal varetage ledelsesopbakningen i alle centerets døgninstitutioner aftener og weekend. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi børne- og straffeattest samt referencer. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til institutionsleder Katja Mejlfort på 2752 3325 på hverdage i dagtimerne. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 2. oktober 2019 Vi holder ansættelsessamtaler mandag den 7. oktober 2019 og en evt. 2. samtale onsdag den 9. oktober 2019.

Er du den perfekte kombination af stærk faglighed, erfaren personaleleder og trives du med administrative opgaver?

Brænder du for arbejdet med psykisk sårbare unge? Er du ambitiøs på dine egne, dine kollegers og de unges vegne? Kan du sætte retning både strategisk og fagligt og dermed engagere og motivere ansatte og samarbejdspartnere?

Så er du måske netop den afdelingsleder, vi leder efter til Ungehuset Emdrup.

Ungehuset Emdrup er en behandlingsinstitution i rivende udvikling for unge mellem 13-18 (23 år) med svære psykosociale og psykiatriske vanskeligheder. Huset rummer op til 20 unge. Vores fornemmeste opgave er at skabe udvikling og læring for de unge, så de får de bedste muligheder for at leve selvstændige og meningsfulde liv. Det gør vi bl.a. gennem botræning, fokus på uddannelse og ved at hjælpe den enkelte med at få skabt struktur og overblik over sin hverdag.

Om de unge
I Ungehuset Emdrup bor unge med meget forskellige psykiatriske og psykosociale vanskeligheder. De kan have et misbrug af stoffer og/eller alkohol. Gældende for dem alle er dog, at deres udfordringer er komplekse, selvom de kognitivt befinder sig indenfor normalområdet.

Om Ungehuset Emdrup
Ungehuset Emdrup består af to døgnafdelinger med plads til 10 unge på hver afdeling.

Vores behandlingsmæssige ramme er miljøterapi ud fra kognitiv adfærdsterapi (KAT). I behandlingsarbejdet anvender vi Low Arousal og motiverende samtaler (MI).

Sammen med de unge sætter vi enkle, tydelige og handlingsrettede mål for behandlingsarbejdet ud fra en særligt udviklet metode. Vi vægter inddragelse af de unge og deres familier højt.

I Ungehuset er ca. 35 medarbejdere fordelt på fast personale, faste afløsere og vikarer. Personalegruppen er meget engageret og består primært af pædagoger. Yderligere er der ansat sundhedsfagligt personale, socialrådgiver og psykolog.

Som afdelingsleder i Ungehuset vil du have tæt sparring sammen med institutionslederen samt husets psykolog og socialrådgiver.

Vi søger en afdelingsleder, som

  • har kendskab til døgninstitutionsområdet og erfaring med målgruppen - gerne fra psykiatrien
  • kan løse administrative opgaver (herunder vagtplan, kasse mm.)
  • er naturlig udviklingsorienteret og tør gå nye veje
  • lægger vægt på, at resultater skabes i et samarbejde og ved at inddrage, motivere og engagere andre. Det betyder, at den nye leder har en anerkendende og nysgerrig tilgang i sparringen med kolleger, medarbejdere og institutionsleder
  • understøtter, at opgaveløsning og kompetenceudvikling sker i overensstemmelse med de politiske visioner og fastsatte mål for området
  • insisterer på, at opgaveløsningen sker i samarbejde med netværk, psykiatrien, andre institutioner, uddannelsesinstitutioner, civilsamfundsaktører og andre relevante samarbejdspartnere
  • vil sikre anvendelse af den kognitive metode i praksis
  • er robust og har høj arbejdskapacitet
  • er fortrolig med og dygtig til tillidsbaseret personaleledelse
  • er en stærk formidler i både skrift og tale

Vi tilbyder

  • et miljø præget af superengagerede medarbejdere, der arbejder målrettet og hårdt på at støtte nogle af Københavns mest udsatte unge
  • en spændende og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor vi går nye veje, skaber resultater og har høje ambitioner for de unge og familierne
  • indflydelse på implementeringen af den kognitive metode
  • at blive en del af en organisation, hvor der arbejdes med implementering af Socialforvaltningens ledelsesgrundlag. Vi lægger vægt på, at ledelserne på institutionerne og centerledelsen er teamorienteret og bygger på tillid
  • stor indflydelse i den daglige drift
  • et velfungerende center, hvor sammenhængskraften i centret prioriteres og opgaver løses på tværs af institutionerne og centerstaben
  • en velfungerende centeradministration, som arbejder for at understøtte institutionerne og har ansvaret for økonomi- og personaleopgaver for hele centret

Ungehuset Emdrup er et tilbud i Center for Socialpædagogik og Psykiatri (CSP), som er en del af Københavns Kommunes Socialforvaltning. Du kan læse mere om CSP her: www.csp.kk.dk

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.

Stillingen er normeret til 37 timer om ugen og ønskes besat snarest, dog senest den 1. december 2019.

Der er bagvagtsordning tilknyttet stillingen, hvorfor du hver 6. uge skal varetage ledelsesopbakningen i alle centerets døgninstitutioner aftener og weekend.

I forbindelse med ansættelsen indhenter vi børne- og straffeattest samt referencer.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til institutionsleder Katja Mejlfort på 2752 3325 på hverdage i dagtimerne.

Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 2. oktober 2019
Vi holder ansættelsessamtaler mandag den 7. oktober 2019 og en evt. 2. samtale onsdag den 9. oktober 2019.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngUE KollegietKøbenhavn NV2019-09-16T16:06:51.7132019-10-02T00:00:00
330093342Afdelingsleder til Familiehuset i Borgcenter Børn og UngeBasic Vi søger en afdelingsleder til Familiehuset i Borgcenter Børn og Unge område Brønshøj-Husum-Vanløse. Familiehuset består af 17 familiebehandlere, der yder støtte til børn, unge og deres familier i form af familierådgivning, familiebehandling, praktisk pædagogisk støtte i hjemmet og støttet overvåget samvær. Alt i henhold til servicelovens bestemmelser. Område Brønshøj-Husum-Vanløse holder til i fine fysiske rammer på Brønshøjvej I Brønshøj. Huset rummer, foruden Familiehuset, fire andre afdelinger, der alle er beskæftiget med myndighedsopgaven på området for udsatte børn og unge. Samlet rummer huset ca. 150 medarbejdere og ledere. Vi forestiller os, at du har relevant faglig baggrund som pædagog, socialrådgiver eller psykolog har relevant lederuddannelse og har erfaring med personaleledelse har erfaring med og eller viden om familiebehandling og kan yde faglig sparring i sagerne har erfaring med og eller viden om området for udsatte børn og unge har en åben og inddragende ledelsesstil, der er præget af gennemsigtighed og tydelighed er nærværende i hverdagen i huset kan se den enkelte medarbejder og samtidig holde blikket på fællesskabet er en god samarbejds- og sparringspartner for dine lederkolleger er psykisk robust og har en humoristisk tilgang til tilværelsen Vi kan tilbyde dig en arbejdsplads med 17 fagligt dygtige, engagerede og dedikerede medarbejdere gode lederkolleger og et stærkt fagligt fællesskab tæt samarbejde med lederne i de andre Familiehuse i de andre enheder faglige samarbejder på tværs af hele Borgercentret mulighed for udvikling af nye tilbud og metoder høj grad af medindflydelse og medansvar masser af humor god kantineordning Lige nu er vi særligt optagede af at implementere Feedback Informed Treatment (FIT), der skal være med til at styrke effekten i indsatserne og en behandlingsform særligt rettet mod børn og unge, der har oplevet traumatiserende begivenheder i deres liv. Vi er generelt optagede af netværksinddragelse og har et systemisk- og løsningsfokuseret syn på børn, unge og deres forældre. Ansættelse i henhold til gældende overenskomst og med tiltrædelse den 1. december 2019. Hvis du ønsker flere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakt leder af Familiehuset Annika Hermansen på 5180 0203 eller leder for Børnegruppen Lise Koch på 2612 2967. Søg via nedenstående link senest fredag den 18. oktober 2019 Der vil blive afholdt samtaler tirsdag den 22. oktober og evt. en anden runde mandag den 28. oktober.

Vi søger en afdelingsleder til Familiehuset i Borgcenter Børn og Unge område Brønshøj-Husum-Vanløse.

Familiehuset består af 17 familiebehandlere, der yder støtte til børn, unge og deres familier i form af familierådgivning, familiebehandling, praktisk/pædagogisk støtte i hjemmet og støttet/overvåget samvær. Alt i henhold til servicelovens bestemmelser.

Område Brønshøj-Husum-Vanløse holder til i fine fysiske rammer på Brønshøjvej I Brønshøj. Huset rummer, foruden Familiehuset, fire andre afdelinger, der alle er beskæftiget med myndighedsopgaven på området for udsatte børn og unge. Samlet rummer huset ca. 150 medarbejdere og ledere.

Vi forestiller os, at du

  • har relevant faglig baggrund som pædagog, socialrådgiver eller psykolog
  • har relevant lederuddannelse og har erfaring med personaleledelse
  • har erfaring med og/eller viden om familiebehandling og kan yde faglig sparring i sagerne
  • har erfaring med og/eller viden om området for udsatte børn og unge
  • har en åben og inddragende ledelsesstil, der er præget af gennemsigtighed og tydelighed
  • er nærværende i hverdagen i huset
  • kan se den enkelte medarbejder og samtidig holde blikket på fællesskabet
  • er en god samarbejds- og sparringspartner for dine lederkolleger
  • er psykisk robust og har en humoristisk tilgang til tilværelsen

Vi kan tilbyde dig en arbejdsplads med

  • 17 fagligt dygtige, engagerede og dedikerede medarbejdere
  • gode lederkolleger og et stærkt fagligt fællesskab
  • tæt samarbejde med lederne i de andre Familiehuse i de andre enheder
  • faglige samarbejder på tværs af hele Borgercentret
  • mulighed for udvikling af nye tilbud og metoder
  • høj grad af medindflydelse og medansvar
  • masser af humor
  • god kantineordning

Lige nu er vi særligt optagede af at implementere Feedback Informed Treatment (FIT), der skal være med til at styrke effekten i indsatserne og en behandlingsform særligt rettet mod børn og unge, der har oplevet traumatiserende begivenheder i deres liv. Vi er generelt optagede af netværksinddragelse og har et systemisk- og løsningsfokuseret syn på børn, unge og deres forældre.

Ansættelse i henhold til gældende overenskomst og med tiltrædelse den 1. december 2019. 

Hvis du ønsker flere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakt leder af Familiehuset Annika Hermansen på 5180 0203 eller leder for Børnegruppen Lise Koch på 2612 2967.

Søg via nedenstående link senest fredag den 18. oktober 2019 
Der vil blive afholdt samtaler tirsdag den 22. oktober og evt. en anden runde mandag den 28. oktober.

 

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBBU Brønshøj-Husum-VanløseBrønshøj2019-09-20T14:00:41.4302019-10-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingsleder for indskoling og ressourcecenter på Tove Ditlevsens Skole

Tove Ditlevsens Skole

København V
Tove Ditlevsens Skole på Vesterbro søger den 1. oktober 2019 en struktureret, dynamisk og udviklingsorienteret afdelingsleder, der sammen med den øvrige ledelse vil stå i spidsen for en skole med ambitioner. Vores nye afdelingsleder er tillidsvækken...
Indrykket:23. august 2019
Udløbsdato:20. september 2019

Ambitiøs sygeplejefaglig afdelingsleder til Poppelbo og Lærkebo

Poppelbo, Lærkebo, Aktivitetscenter Brønshøj

Brønshøj
Genopslag Foretrækker du at udøve sygeplejefaglig afdelingsledelse dér, hvor personale og borgere er og ikke bag et skrivebord? Så er rollen som sygeplejefaglig afdelingsleder på plejehjemmene Poppelbo og Lærkebo måske noget for dig! Poppelbo og Lær...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:26. september 2019

Afdelingsleder til 3. salen på plejehjemmet Johannesgården

Johannesgården Plejen 3. sal

Brønshøj
Vores afdelingsleder er blevet vores nye souschef, så nu mangler vi en ny dygtig leder pr. 1. november 2019. Som organisation er vi ved at tilpasse os en omverden med nye behov og dermed nye opgaver og har derfor valgt at omorganisere os. På Johanne...
Indrykket:9. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019

Fagligt stærk afdelingsleder til Ungehuset Emdrup

UE Kollegiet

København NV
Er du den perfekte kombination af stærk faglighed, erfaren personaleleder og trives du med administrative opgaver? Brænder du for arbejdet med psykisk sårbare unge? Er du ambitiøs på dine egne, dine kollegers og de unges vegne? Kan du sætte retning ...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:2. oktober 2019

Afdelingsleder til Familiehuset i Borgcenter Børn og Unge

BBU Brønshøj-Husum-Vanløse

Brønshøj
Vi søger en afdelingsleder til Familiehuset i Borgcenter Børn og Unge område Brønshøj-Husum-Vanløse. Familiehuset består af 17 familiebehandlere, der yder støtte til børn, unge og deres familier i form af familierådgivning, familiebehandling, prakti...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:18. oktober 2019