Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren og selvstændig bogholder søges

Da vores bogholder gennem mange år går på pension, søger vi en ny til en fuldtidsstilling på vores kontor ved Vemb.

Er du ansvarsbevidst og trives du i en uformel hverdag med forskellige opgaver, så passer du ind hos os.

Du får ansvaret for alle regnskabsmæssige funktioner med reference til ledelsen.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være følgende:

  • Daglig bogføring herunder kreditorbogholderi
  • Fakturering samt håndtering af debitorer
  • Løn- og personaleadministration (Dataløn).
  • Periodeopgørelser og afstemninger
  • Deltage i en udvikling/digitalisering af forretnings- og arbejdsgange
  • Kontakt/indberetninger til myndigheder og revisor
  • Diverse ad hoc opgaver

Du har en regnskabsmæssig baggrund og har erfaring med regnskab, løn og administration. Du har regnskabsmæssig forståelse og arbejder gerne med daglig bogføring og løn samt periodeopgørelser. Du har erfaring i C5 eller lignende.

Er du interesseret i stillingen, bedes du sende en ansøgning med CV samt relevante bilag, hurtigst muligt.

Ansættelse – hurtigst muligt

Samtaler afholdes løbende, indtil den rette kandidat er fundet.

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Anders Thingstrup på 4038 6047.

Hvem er vi:

Thingstrup familien har i mange år stået bag en af landets største maskinstationer. Vi leverer maskiner og mandskab til opgaver inden for landbruget, byggeri og anlæg, skov- og naturpleje.

Thingstrup Maskinstation beskæftiger året rundt mellem 20 og 25 dygtige, loyale og engagerede medarbejdere. Flere har været ansat gennem mange år.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330018086Phoenix-0ea3661b12019-06-03T00:00:00Erfaren og selvstændig bogholder søges

Da vores bogholder gennem mange år går på pension, søger vi en ny til en fuldtidsstilling på vores kontor ved Vemb.

Er du ansvarsbevidst og trives du i en uformel hverdag med forskellige opgaver, så passer du ind hos os.

Du får ansvaret for alle regnskabsmæssige funktioner med reference til ledelsen.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være følgende:

  • Daglig bogføring herunder kreditorbogholderi
  • Fakturering samt håndtering af debitorer
  • Løn- og personaleadministration (Dataløn).
  • Periodeopgørelser og afstemninger
  • Deltage i en udvikling/digitalisering af forretnings- og arbejdsgange
  • Kontakt/indberetninger til myndigheder og revisor
  • Diverse ad hoc opgaver

Du har en regnskabsmæssig baggrund og har erfaring med regnskab, løn og administration. Du har regnskabsmæssig forståelse og arbejder gerne med daglig bogføring og løn samt periodeopgørelser. Du har erfaring i C5 eller lignende.

Er du interesseret i stillingen, bedes du sende en ansøgning med CV samt relevante bilag, hurtigst muligt.

Ansættelse – hurtigst muligt

Samtaler afholdes løbende, indtil den rette kandidat er fundet.

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Anders Thingstrup på 4038 6047.

Hvem er vi:

Thingstrup familien har i mange år stået bag en af landets største maskinstationer. Vi leverer maskiner og mandskab til opgaver inden for landbruget, byggeri og anlæg, skov- og naturpleje.

Thingstrup Maskinstation beskæftiger året rundt mellem 20 og 25 dygtige, loyale og engagerede medarbejdere. Flere har været ansat gennem mange år.

2019-06-17T11:52:55.330 Da vores bogholder gennem mange år går på pension, søger vi en ny til en fuldtidsstilling på vores kontor ved Vemb. Er du ansvarsbevidst og trives du i en uformel hverdag med forskellige opgaver, så passer du ind hos os. Du får ansvaret for alle regnskabsmæssige funktioner med reference til ledelsen. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være følgende: Daglig bogføring herunder kreditorbogholderi Fakturering samt håndtering af debitorer Løn- og personaleadministration (Dataløn). Periodeopgørelser og afstemninger Deltage i en udvikling digitalisering af forretnings- og arbejdsgange Kontakt indberetninger til myndigheder og revisor Diverse ad hoc opgaver Du har en regnskabsmæssig baggrund og har erfaring med regnskab, løn og administration. Du har regnskabsmæssig forståelse og arbejder gerne med daglig bogføring og løn samt periodeopgørelser. Du har erfaring i C5 eller lignende. Er du interesseret i stillingen, bedes du sende en ansøgning med CV samt relevante bilag, hurtigst muligt. Ansættelse hurtigst muligt Samtaler afholdes løbende, indtil den rette kandidat er fundet. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Anders Thingstrup på 4038 6047. Hvem er vi: Thingstrup familien har i mange år stået bag en af landets største maskinstationer. Vi leverer maskiner og mandskab til opgaver inden for landbruget, byggeri og anlæg, skov- og naturpleje. Thingstrup Maskinstation beskæftiger året rundt mellem 20 og 25 dygtige, loyale og engagerede medarbejdere. Flere har været ansat gennem mange år.11jobnet0ea3661b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-01T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandVestjyllandLemvigEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebro3521445THINGSTRUP MASKINSTATION K/S11Hvolbyvej 27570VembDKDanmark0anders@thingstrup-maskinstation.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent755326JobNet4984065498406510006-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ea3661bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ea3661bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ea3661b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ea3661b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgHos THINGSTRUP MASKINSTATION K/S søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi361712515Anders Thingstrupanders@thingstrup-maskinstation.dkDKDanmarkDKDanmark330040158Deltids bogholder søgesRobot For vores kunde i Lemvig søger vi en dygtig bogholder, der har overblik og er god til at håndtere mange bolde i luften. Du har en god og relevant faglig baggrund som bogholder, som naturligt vil sætte dig i stand til at løse de mangeartede opgaver som findes i jobbet. Jobbet er et vikariat på 20-25 timer som minimum forventes at vare 2 mdr. med mulighed for forlængelse. Dine arbejdsopgaver vil bl.a være: Debitor kreditor bogholderi Gerne med erfaring omkring administration af ejendomme Bogføring af alle bilag posteringer Ad-hoc opgaver Jobbet udføres i samarbejde med virksomhedens rutinerede bogholder som er indstillet på at dele opgaverne på den mest hensigtsmæssige måde i forhold til kvalifikationer og erfaring. Stillingen kræver at du: Har en relevant uddannelse indenfor regnskab og bogholderi Gerne erfaring fra boligadministration Har flair for IT Har kendskab til Navision og C5 Er ansvarsbevidst og fleksibel Kan tage ansvar for dine opgaver Som person er du struktureret, selvstændig og en hjælpsom teamplayer. Du er serviceminded, fleksibel og tager ansvar for at følge tingene til dørs. Du sætter en ære i at tingene er i orden, og du tager et naturligt ejerskab for dine opgaver, som løses med grundighed og høj kvalitet. Kan du se dig selv i dette job og har den rette baggrund og indstilling, så send hurtigst muligt din ansøgning og CV til Kunde- Personalekonsulent Marianne Lykke Kjær på mail: marianne@aktivpersonale.dk Der afholdes samtaler løbende. Stillingen er baseret på 20-25 timer. Tiltrædelse hurtigst muligt. Løn efter kvalifikationer.

For vores kunde i Lemvig søger vi en dygtig bogholder, der har overblik og er god til at håndtere mange bolde i luften.

Du har en god og relevant faglig baggrund som bogholder, som naturligt vil sætte dig i stand til at løse de mangeartede opgaver som findes i jobbet.

Jobbet er et vikariat på 20-25 timer som minimum forventes at vare 2 mdr. med mulighed for forlængelse.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a være:

  • Debitor/kreditor bogholderi
  • Gerne med erfaring omkring administration af ejendomme
  • Bogføring af alle bilag/posteringer
  • Ad-hoc opgaver

Jobbet udføres i samarbejde med virksomhedens rutinerede bogholder som er indstillet på at dele opgaverne på den mest hensigtsmæssige måde i forhold til kvalifikationer og erfaring.

Stillingen kræver at du:

  • Har en relevant uddannelse indenfor regnskab og bogholderi
  • Gerne erfaring fra boligadministration
  • Har flair for IT
  • Har kendskab til Navision og C5
  • Er ansvarsbevidst og fleksibel
  • Kan tage ansvar for dine opgaver

Som person er du struktureret, selvstændig og en hjælpsom teamplayer. Du er serviceminded, fleksibel og tager ansvar for at følge tingene til dørs.

Du sætter en ære i at tingene er i orden, og du tager et naturligt ejerskab for dine opgaver, som løses med grundighed og høj kvalitet.

Kan du se dig selv i dette job og har den rette baggrund og indstilling, så send hurtigst muligt din ansøgning og CV til Kunde- & Personalekonsulent Marianne Lykke Kjær på mail: marianne@aktivpersonale.dk

Der afholdes samtaler løbende.

Stillingen er baseret på 20-25 timer.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Løn efter kvalifikationer.

AKTIVPERSONALE A/SHolstebro2019-06-11T00:00:002019-06-28T00:00:00
330044049Controller til Herningsholm Erhvervsskole & GymnasierRobot Herningsholm Erhvervsskole Gymnasier søgeren dygtig og engageret controller med en positiv indstilling til en travl hverdag, som kan være sparringspartner for skolens administrations- og økonomichef. Vi forestiller os, at du har en relevant teoretisk uddannelse inden for økonomi har erfaring inden for udarbejdelse og budget og budgetopfølgning er superbruger i Navision og MS office-pakken tør tage ansvar og kan tænke selvstændigt er analytisk stærk og besidder en bred økonomisk forståelse er serviceminded og har godt humør. Dine opgaver vil være varierende og udfordrende og du får en hverdag, hvor der er bredde i dine opgaver. Der er rig mulighed for både faglig og personlig udvikling. Jobbeskrivelse Medansvarlig for udarbejdelse af skolens budget og budgetopfølgning Medansvarlig for udarbejdelse af periode- og årsregnskaber Foretage aktivitetsopgørelser og dataudtræk fra det elevadministrative system Udarbejdelse af ledelsesrapportering, herunder relevante KPI er Kontakt til en bred vifte af interessenter, herunder de budgetansvarlige Udarbejdelse af diverse analyser og beregninger inden for økonomi, løn og elevaktiviteter. Herningsholm Erhvervsskole Gymnasier er:en uddannelsesinstitution med 430 ansatte med adresser i Herning, Ikast og Hammerum. Vi udbyder en bred vifte af forskellige erhvervsuddannelser, HHX, HTX, kursusvirksomhed og 10. klasse. Vil du vide mereer du velkommen til at kontakte skolens administrations- og økonomichef, Klaus Brøcker, tlf. 2542 4503. Tiltrædelse, løn ansættelsesvilkårHurtigst muligt, dog senest 1. august 2019.Ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den forhandlingsberettigede organisation. Der er attraktiv pensionsordning. Elektronisk ansøgningSend din ansøgning samt relevant dokumentation for dine kompetencer og tidligere ansættelser via knappen søg jobbet nederst på siden. Opstår der problemer, kan Heidi Bentzen kontaktes på tlf. 2330 3579. AnsøgningsfristFredag den 28. juni 2019 kl. 9.00.Ansøgerne vurderes og indkaldes løbende.Alle interesserede, uanset personlig baggrund, opfordres til at søge stillingen.

Herningsholm Erhvervsskole & Gymnasier søger
en dygtig og engageret controller med en positiv indstilling til en travl hverdag, som kan være sparringspartner for skolens administrations- og økonomichef.

Vi forestiller os, at du
•    har en relevant teoretisk uddannelse inden for økonomi
•    har erfaring inden for udarbejdelse og budget og budgetopfølgning
•    er superbruger i Navision og MS office-pakken
•    tør tage ansvar og kan tænke selvstændigt
•    er analytisk stærk og besidder en bred økonomisk forståelse
•    er serviceminded og har godt humør.

Dine opgaver vil være varierende og udfordrende og du får en hverdag, hvor der er bredde i dine opgaver. Der er rig mulighed for både faglig og personlig udvikling.

Jobbeskrivelse
•    Medansvarlig for udarbejdelse af skolens budget og budgetopfølgning
•    Medansvarlig for udarbejdelse af periode- og årsregnskaber
•    Foretage aktivitetsopgørelser og dataudtræk fra det elevadministrative system
•    Udarbejdelse af ledelsesrapportering, herunder relevante KPI’er
•    Kontakt til en bred vifte af interessenter, herunder de budgetansvarlige
•    Udarbejdelse af diverse analyser og beregninger inden for økonomi, løn og elevaktiviteter.

Herningsholm Erhvervsskole & Gymnasier er:
en uddannelsesinstitution med 430 ansatte med adresser i Herning, Ikast og Hammerum. Vi udbyder en bred vifte af forskellige erhvervsuddannelser, HHX, HTX, kursusvirksomhed og 10. klasse.
 
Vil du vide mere
er du velkommen til at kontakte skolens administrations- og økonomichef, Klaus Brøcker, tlf. 2542 4503.

Tiltrædelse, løn & ansættelsesvilkår
Hurtigst muligt, dog senest 1. august 2019.
Ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den forhandlingsberettigede organisation. Der er attraktiv pensionsordning.

Elektronisk ansøgning
Send din ansøgning samt relevant dokumentation for dine kompetencer og tidligere ansættelser via knappen "søg jobbet" nederst på siden. Opstår der problemer, kan Heidi Bentzen kontaktes på tlf. 2330 3579.

Ansøgningsfrist
Fredag den 28. juni 2019 kl. 9.00.
Ansøgerne vurderes og indkaldes løbende.
Alle interesserede, uanset personlig baggrund, opfordres til at søge stillingen.

Herningsholm Erhvervsskole & GymnasierHerning2019-06-18T00:00:002019-06-28T00:00:00
330048523Bogholder til alsidigt jobRobot Boring ApS søger en selvstændig og erfaren bogholder til følgende arbejdsopgaver: Bogføring, finans, debitor, kreditor i regnskabsprogrammet E-conomic Klargøring til årsregnskab Fakturering Udfærdigelse af tilbud Løn i Bluegarden Ad hoc opgaver Stillingen er på fuld tid, og der tilbydes: Et selvstændigt og ansvarsfuldt job Et fleksibelt og uformelt arbejdsmiljø Personlige og faglige udfordringer Løn efter kvalifikationer Som person er du: Ansvarsbevidst og kan arbejde selvstændigt Detaljeorienteret Fleksibel, stabil og pålidelig Tiltrædelse snarest muligt eller pr. 1. august 2019. Lyder stillingen som noget for dig, bedes du sende en ansøgning, eksamensbeviser og dit CV til: karsten@kg-total.dk

Boring ApS søger en selvstændig og erfaren bogholder til følgende arbejdsopgaver:

  • Bogføring, finans, debitor, kreditor i regnskabsprogrammet E-conomic
  • Klargøring til årsregnskab
  • Fakturering
  • Udfærdigelse af tilbud
  • Løn i Bluegarden
  • Ad hoc opgaver

 Stillingen er på fuld tid, og der tilbydes:

  • Et selvstændigt og ansvarsfuldt job
  • Et fleksibelt og uformelt arbejdsmiljø
  • Personlige og faglige udfordringer
  • Løn efter kvalifikationer

 Som person er du:

  • Ansvarsbevidst og kan arbejde selvstændigt
  • Detaljeorienteret
  • Fleksibel, stabil og pålidelig

 Tiltrædelse snarest muligt eller pr. 1. august 2019.

Lyder stillingen som noget for dig, bedes du sende en ansøgning, eksamensbeviser og dit CV til:

karsten@kg-total.dk

 

Boring ApSHurup Thy2019-06-25T00:00:002019-07-31T00:00:00
330047921Senior Accountant/Erfaren BogholderRobot For een af vore gode kunder i Fredericia, skal vi finde en dygtig Senior Accountant Erfaren Bogholder. Virksomheden er en central del af en meget velkonsolideret dansk koncern. Økonomifunktionen består af 11 dygtige kolleger. Du refererer direkte til CFO. Kontormiljøet er yderst attraktivt med sund kantine og velordnede forhold. Opgaver Dine primære arbejdsopgaver er: Udarbejdelse af budgetter og forecasts. Bogføring, afstemning, controlling og månedsafslutninger af flere selskaber Ejendomsadministration, betalinger og statistikker Løbende projekt controlling på igangværende projekter. Analyser, rapporter og opfølgning på kunder, produkter og projekter. Dialog med interne såvel som eksterne samarbejdspartnere Sparring med CFO og kolleger. Ansvar Som Senior Accountant får du en central rolle i forhold til ansvaret for bogholderi, rapportering og økonomistyring. Målstyring og KPI opfølgning designe, følge op og afrapportere. Løbende udvikling og optimering af forretningsgange, processer og rapporteringssystemer. Udarbejdelse af Business Cases som grundlag for virksomhedens strategiske udvikling. Kompetencer Vi forventer at du: har en god ballast fra bogføring og regnskab, og er en erfaren person med struktur og et godt overblik. har gode analytiske evner og erfaring - samt styr på detaljerne. er ambitiøs og sætter pris på professionelle kolleger. får tingene til at ske i samspil med dine kollegaer. er selvstændig og har gå-på-mod. er fortrolig med Navision eller andre ERP-systemer samt naturligvis en erfaren bruger af Officepakken (Excel). optimerer dine arbejdsprocesser og elsker at effektivisere hverdagen for dig selv og dine kolleger. Du har mindst 2-3 års lignende erfaring også gerne med erfaring fra revision. Motivation Motiveres du af at arbejde i en virksomhed som er præget af ønsket om at gøre en reel forskel? Motiveres du af at arbejde sammen med dygtige kolleger, hvor det vægtes højt, at alle har det godt? Motiveres du af ordentlighed og et godt teamplay? Så send os en ansøgning! Løbende videreuddannelse m.m. er naturligt på dagsordenen. Løn Løn m.m. vil blive forhandlet på et attraktivt niveau, der modsvarer stillingens krav og betydning. Ansøgning ERHR Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave. ERHR Effektiv Rekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 21216464. Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side. Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt, men vi venter på den rette.

For een af vore gode kunder i Fredericia, skal vi finde en dygtig Senior Accountant/Erfaren Bogholder.

Virksomheden er en central del af en meget velkonsolideret dansk koncern.
Økonomifunktionen består af 11 dygtige kolleger.
Du refererer direkte til CFO.
Kontormiljøet er yderst attraktivt med sund kantine og velordnede forhold.

Opgaver

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Udarbejdelse af budgetter og forecasts.
  • Bogføring, afstemning, controlling og månedsafslutninger af flere selskaber
  • Ejendomsadministration, betalinger og statistikker
  • Løbende projekt controlling på igangværende projekter.
  • Analyser, rapporter og opfølgning på kunder, produkter og projekter.
  • Dialog med interne såvel som eksterne samarbejdspartnere
  • Sparring med CFO og kolleger.

Ansvar

Som Senior Accountant får du en central rolle i forhold til ansvaret for bogholderi, rapportering og økonomistyring.

  • Målstyring og KPI opfølgning – designe, følge op og afrapportere.
  • Løbende udvikling og optimering af forretningsgange, processer og rapporteringssystemer.
  • Udarbejdelse af Business Cases som grundlag for virksomhedens strategiske udvikling.

Kompetencer

Vi forventer at du:
• har en god ballast fra bogføring og regnskab, og er en erfaren person med struktur og et godt overblik.
• har gode analytiske evner og erfaring - samt styr på detaljerne.
• er ambitiøs og sætter pris på professionelle kolleger.
• får tingene til at ske i samspil med dine kollegaer.
• er selvstændig og har gå-på-mod.
• er fortrolig med Navision eller andre ERP-systemer samt naturligvis en erfaren bruger af Officepakken (Excel).
• optimerer dine arbejdsprocesser og elsker at effektivisere hverdagen for dig selv og dine kolleger.

Du har mindst 2-3 års lignende erfaring – også gerne med erfaring fra revision.

Motivation

Motiveres du af at arbejde i en virksomhed som er præget af ønsket om at gøre en reel forskel?
Motiveres du af at arbejde sammen med dygtige kolleger, hvor det vægtes højt, at alle har det godt?
Motiveres du af ordentlighed og et godt teamplay?
Så send os en ansøgning!

Løbende videreuddannelse m.m. er naturligt på dagsordenen.

Løn

Løn m.m. vil blive forhandlet på et attraktivt niveau, der modsvarer stillingens krav og betydning.

Ansøgning

ERHR/Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave.
ERHR/Effektiv Rekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale.
For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 21216464.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side.

Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt, men vi venter på den rette.

Effektiv RekrutteringFredericia2019-06-25T00:00:002019-08-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Deltids bogholder søges

AKTIVPERSONALE A/S

Holstebro
For vores kunde i Lemvig søger vi en dygtig bogholder, der har overblik og er god til at håndtere mange bolde i luften. Du har en god og relevant faglig baggrund som bogholder, som naturligt vil sætte dig i stand til at løse de mangeartede opgaver s...
Indrykket:11. juni 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Controller til Herningsholm Erhvervsskole & Gymnasier

Herningsholm Erhvervsskole & Gymnasier

Herning
Herningsholm Erhvervsskole Gymnasier søgeren dygtig og engageret controller med en positiv indstilling til en travl hverdag, som kan være sparringspartner for skolens administrations- og økonomichef. Vi forestiller os, at du har en relevant teoretis...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Bogholder til alsidigt job

Boring ApS

Hurup Thy
Boring ApS søger en selvstændig og erfaren bogholder til følgende arbejdsopgaver: Bogføring, finans, debitor, kreditor i regnskabsprogrammet E-conomic Klargøring til årsregnskab Fakturering Udfærdigelse af tilbud Løn i Bluegarden Ad hoc opgaver Stil...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Senior Accountant/Erfaren Bogholder

Effektiv Rekruttering

Fredericia
For een af vore gode kunder i Fredericia, skal vi finde en dygtig Senior Accountant Erfaren Bogholder. Virksomheden er en central del af en meget velkonsolideret dansk koncern. Økonomifunktionen består af 11 dygtige kolleger. Du refererer direkte ti...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:16. august 2019