Erfaren og udadvendt IT-supporter søges

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi er midt i en spændende vækstrejse, hvor vi de seneste år har tredoblet omsætningen. Som en del af vækstrejsen har vi købt mere end 15 virksomheder i Europa og forventer at fortsætte med yderligere opkøb. Til en nyoprettet stilling i vores IT-afdeling, søger vi en IT-supporter med praktisk erfaring fra lignende stillinger.

Da du får ansvaret for vores helpdesk-systems, er det helt afgørende, at du brænder for first-level support og hele tiden arbejder fokuseret med forbedringstiltag. Udover helpdesk skal du have mod på at assistere på en bred vifte af andre driftsopgaver i IT-afdelingen, fx udrulning af software og opdateringer via SCCM eller Intune, håndtering af backup og restores, ligesom du også skal deltage i forskellige IT-projekter. Vi forventer erfaring med Azure Active Directory, Windows 2016/2019 servere og Office 365-administration. Har du dertil kendskab til VMware, RDS (Remote Desktop Services) og SQL vil det være en fordel.

Som person er du udadvendt, positiv og trives i et uformelt miljø præget af en fri tone. Du elsker at arbejde med mennesker og har mod på at spørge ind til og udfordre vores måde at gøre tingene på. Af natur er du en selvstarter, der kan arbejde selvstændigt og struktureret, så overblikket bevares i en til tider hektisk hverdag, hvor ikke to dage er ens. Du motiveres af at hjælpe andre, er fleksibel og god til at finde løsninger med et smil på læben. Du vil skulle betjene en international organisation, hvorfor du skal beherske engelsk i såvel skrift som tale.

Dine primære opgaver

  • First-level IT-support i både ind- og udland
  • Ansvarlig for vores helpdesk
  • Opsætning og konfiguration af hardware
  • Support og fejlfinding på software og hardware
  • Vedligeholdelse af nuværende systemer og implementering af nye (deltage i IT-projekter)
  • Hjælpe med automatisering og standardisering af IT-arbejdsprocesser

Dine faglige kvalifikationer

  • Relevant IT-uddannelse og praktisk erfaring
  • Erfaring med Azure Active Directory, Windows 10, Windows Server 2016/2019 samt Office 365-administration forventes
  • Erfaring med DNS/DHCP, SCCM, ITIL, ITSM, VMware, RDS og SQL er en fordel, men ikke et krav
  • Engelsk i både skrift og tale

Vi tilbyder
Dantherm lægger vægt på balanceansvarlighed og udviklingBalance mellem arbejde og fritid fordi det øger arbejds- og livsglæden – og dermed produktiviteten – hos den enkelte. Derfor har vi fx en fleksibel indstilling til arbejdstider under hensyntagen til arbejdsopgaver. Vi opfordrer også til, at du benytter vores gratis motionsrum, ligesom du er velkommen til at løbe en tur midt på dagen i den pragtfulde natur ved fjorden. Ansvarlighed i forhold til at ansætte medarbejdere med særlige behov og tilbud om seniornedtrapningsordninger, fordi vi ser diversitet på arbejdspladsen som en styrke. Men også ansvarlighed over for miljøet, fordi vi udvikler produkter med det sigte, at de skal være mere energieffektive end alternativet. Og udvikling i form af faste, årlige medarbejderudviklingssamtaler kombineret med tilbud om relevant efteruddannelse, så du hele tiden dygtiggør dig selv til din egen og vores fordel.

Vores aktive personaleforening skaber sammenhold på tværs af faggrupper og arrangerer fx fastelavnsfester, sommerfester og deltagelse i motionsløb og meget andet. Kantinen serverer både kolde og varme frokostretter til fornuftige priser. Vi tilbyder en konkurrencedygtig lønpakke, som bl.a. omfatter en god pensionsordning med sundhedsforsikring.

Lyder det som noget for dig?
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette. Vi inviterer løbende til samtaler, så upload din ansøgning og CV allerede i dag.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Erfaren og udadvendt IT-supporter søges

Vi er midt i en spændende vækstrejse, hvor vi de seneste år har tredoblet omsætningen. Som en del af vækstrejsen har vi købt mere end 15 virksomheder i Europa og forventer at fortsætte med yderligere opkøb. Til en nyoprettet stilling i vores IT-afdeling, søger vi en IT-supporter med praktisk erfaring fra lignende stillinger.

Da du får ansvaret for vores helpdesk-systems, er det helt afgørende, at du brænder for first-level support og hele tiden arbejder fokuseret med forbedringstiltag. Udover helpdesk skal du have mod på at assistere på en bred vifte af andre driftsopgaver i IT-afdelingen, fx udrulning af software og opdateringer via SCCM eller Intune, håndtering af backup og restores, ligesom du også skal deltage i forskellige IT-projekter. Vi forventer erfaring med Azure Active Directory, Windows 2016/2019 servere og Office 365-administration. Har du dertil kendskab til VMware, RDS (Remote Desktop Services) og SQL vil det være en fordel.

Som person er du udadvendt, positiv og trives i et uformelt miljø præget af en fri tone. Du elsker at arbejde med mennesker og har mod på at spørge ind til og udfordre vores måde at gøre tingene på. Af natur er du en selvstarter, der kan arbejde selvstændigt og struktureret, så overblikket bevares i en til tider hektisk hverdag, hvor ikke to dage er ens. Du motiveres af at hjælpe andre, er fleksibel og god til at finde løsninger med et smil på læben. Du vil skulle betjene en international organisation, hvorfor du skal beherske engelsk i såvel skrift som tale.

Dine primære opgaver

  • First-level IT-support i både ind- og udland
  • Ansvarlig for vores helpdesk
  • Opsætning og konfiguration af hardware
  • Support og fejlfinding på software og hardware
  • Vedligeholdelse af nuværende systemer og implementering af nye (deltage i IT-projekter)
  • Hjælpe med automatisering og standardisering af IT-arbejdsprocesser

Dine faglige kvalifikationer

  • Relevant IT-uddannelse og praktisk erfaring
  • Erfaring med Azure Active Directory, Windows 10, Windows Server 2016/2019 samt Office 365-administration forventes
  • Erfaring med DNS/DHCP, SCCM, ITIL, ITSM, VMware, RDS og SQL er en fordel, men ikke et krav
  • Engelsk i både skrift og tale

Vi tilbyder
Dantherm lægger vægt på balanceansvarlighed og udviklingBalance mellem arbejde og fritid fordi det øger arbejds- og livsglæden – og dermed produktiviteten – hos den enkelte. Derfor har vi fx en fleksibel indstilling til arbejdstider under hensyntagen til arbejdsopgaver. Vi opfordrer også til, at du benytter vores gratis motionsrum, ligesom du er velkommen til at løbe en tur midt på dagen i den pragtfulde natur ved fjorden. Ansvarlighed i forhold til at ansætte medarbejdere med særlige behov og tilbud om seniornedtrapningsordninger, fordi vi ser diversitet på arbejdspladsen som en styrke. Men også ansvarlighed over for miljøet, fordi vi udvikler produkter med det sigte, at de skal være mere energieffektive end alternativet. Og udvikling i form af faste, årlige medarbejderudviklingssamtaler kombineret med tilbud om relevant efteruddannelse, så du hele tiden dygtiggør dig selv til din egen og vores fordel.

Vores aktive personaleforening skaber sammenhold på tværs af faggrupper og arrangerer fx fastelavnsfester, sommerfester og deltagelse i motionsløb og meget andet. Kantinen serverer både kolde og varme frokostretter til fornuftige priser. Vi tilbyder en konkurrencedygtig lønpakke, som bl.a. omfatter en god pensionsordning med sundhedsforsikring.

Lyder det som noget for dig?
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette. Vi inviterer løbende til samtaler, så upload din ansøgning og CV allerede i dag.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.