Erfaren personalejuridisk konsulent

Jobbet

Vi søger en dygtig personalekonsulent med et højt fagligt niveau og indgående kendskab til personalejura, overenskomster og aftaler. Måske har du erfaring fra en lignende stilling og måske har du også kendskab til lønområdet? Du skal kunne se dig selv som en god sparringspartner og rådgiver for kommunes ledere og trives med at have beføjelser og tage ansvar for dine opgaver.

Evnen til at finde kompromiser falder dig naturligt og du er opsøgende og nysgerrig i forhold til at indsamle og bearbejde viden inden for dit fagområde. Du er bevidst om, at du er en del af en politisk organisation og understøtter kommunens retning med din faglighed.

Hvem er vi?

Stillingen er placeret i Center for Økonomi og HR. Centret understøtter den samlede organisation i økonomiske og personalemæssige forhold. I HR-teamet er vi 8 engagerede medarbejdere, der løser personalejuridiske opgaver, lønopgaver samt opgaver vedrørende sygefravær og arbejdsmiljø. Teamet refererer direkte til Centerchefen. Du kommer til at varetage din opgaveportefølje i samspil med 2 andre konsulenter.

HR-teamet har fokus på et højt fagligt niveau og sætter en ære i at kvalitetssikre opgaveløsningen. Vi har en humoristisk og uformel omgangstone og har øje for hinanden, både fagligt og personligt, i en til tider travl hverdag. Ledelse sker med stor uddelegering og fokus på frihed under ansvar og plads til fleksibilitet og familieliv.

Dine arbejdsopgaver som personalekonsulent

Som personalekonsulent i Greve Kommune er du ledelsens nærmeste sparringspartner i personalesager. Du vil få ansvaret for dine egne centre i kommunen, som du servicerer, og du vil derfor få et tæt samarbejde med kommunens ledere. Du får en bred vifte af opgaver med udgangspunkt i følgende:

  • Rådgivning af kommunens ledere i alle forhold vedrørende personalesager - fortolkning af overenskomster, aftaler og arbejdstidsregler m.m.
  • Selvstændig forhandling og dialog med de faglige organisationer – herunder udfærdigelse af forhandlingsreferater og aftaler
  • Bisidder for ledelsen ved tjenstlige samtaler, rundbordssamtaler m.v.
  • Koordinering og udfærdigelse af forhåndsaftaler
  • Oplæg til og rådgivning af Direktionen
  • Oplæg til politiske udvalg og den øvrige organisation
  • Undervisning af ledere i personalejuridiske forhold og forhold vedr. overenskomster og aftaler
  • Projektdeltagelse i tværfaglige projekter, herunder som projektleder
Yderligere oplysninger

Stillingen er på fuld tid med mulighed for flekstid med udgangspunkt i en daglig arbejdstid, som er kl. 8:00 - 15:30 mandag-onsdag, kl. 8:00 - 17:00 torsdag og kl. 8:00 - 13:30 fredag.

Lønnen fastsættes ud fra overenskomst mellem KL og den relevante faglige organisation og på baggrund af dine hidtidige erfaringer.

Ønsker du at vide mere om stillingen, kan du kontakte personalekonsulent Lissi Nielsen på telefon 4397 9449. Du kan læse mere om Greve Kommune på www.greve.dk.

Vi afholder i uge 30 og 31. Er du forhindret pga. sommerferie, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050483Phoenix-ef7c7e6412019-06-28T00:00:00Erfaren personalejuridisk konsulentJobbet

Vi søger en dygtig personalekonsulent med et højt fagligt niveau og indgående kendskab til personalejura, overenskomster og aftaler. Måske har du erfaring fra en lignende stilling og måske har du også kendskab til lønområdet? Du skal kunne se dig selv som en god sparringspartner og rådgiver for kommunes ledere og trives med at have beføjelser og tage ansvar for dine opgaver.

Evnen til at finde kompromiser falder dig naturligt og du er opsøgende og nysgerrig i forhold til at indsamle og bearbejde viden inden for dit fagområde. Du er bevidst om, at du er en del af en politisk organisation og understøtter kommunens retning med din faglighed.

Hvem er vi?

Stillingen er placeret i Center for Økonomi og HR. Centret understøtter den samlede organisation i økonomiske og personalemæssige forhold. I HR-teamet er vi 8 engagerede medarbejdere, der løser personalejuridiske opgaver, lønopgaver samt opgaver vedrørende sygefravær og arbejdsmiljø. Teamet refererer direkte til Centerchefen. Du kommer til at varetage din opgaveportefølje i samspil med 2 andre konsulenter.

HR-teamet har fokus på et højt fagligt niveau og sætter en ære i at kvalitetssikre opgaveløsningen. Vi har en humoristisk og uformel omgangstone og har øje for hinanden, både fagligt og personligt, i en til tider travl hverdag. Ledelse sker med stor uddelegering og fokus på frihed under ansvar og plads til fleksibilitet og familieliv.

Dine arbejdsopgaver som personalekonsulent

Som personalekonsulent i Greve Kommune er du ledelsens nærmeste sparringspartner i personalesager. Du vil få ansvaret for dine egne centre i kommunen, som du servicerer, og du vil derfor få et tæt samarbejde med kommunens ledere. Du får en bred vifte af opgaver med udgangspunkt i følgende:

  • Rådgivning af kommunens ledere i alle forhold vedrørende personalesager - fortolkning af overenskomster, aftaler og arbejdstidsregler m.m.
  • Selvstændig forhandling og dialog med de faglige organisationer – herunder udfærdigelse af forhandlingsreferater og aftaler
  • Bisidder for ledelsen ved tjenstlige samtaler, rundbordssamtaler m.v.
  • Koordinering og udfærdigelse af forhåndsaftaler
  • Oplæg til og rådgivning af Direktionen
  • Oplæg til politiske udvalg og den øvrige organisation
  • Undervisning af ledere i personalejuridiske forhold og forhold vedr. overenskomster og aftaler
  • Projektdeltagelse i tværfaglige projekter, herunder som projektleder
Yderligere oplysninger

Stillingen er på fuld tid med mulighed for flekstid med udgangspunkt i en daglig arbejdstid, som er kl. 8:00 - 15:30 mandag-onsdag, kl. 8:00 - 17:00 torsdag og kl. 8:00 - 13:30 fredag.

Lønnen fastsættes ud fra overenskomst mellem KL og den relevante faglige organisation og på baggrund af dine hidtidige erfaringer.

Ønsker du at vide mere om stillingen, kan du kontakte personalekonsulent Lissi Nielsen på telefon 4397 9449. Du kan læse mere om Greve Kommune på www.greve.dk.

Vi afholder i uge 30 og 31. Er du forhindret pga. sommerferie, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.

Jobbet Vi søger en dygtig personalekonsulent med et højt fagligt niveau og indgående kendskab til personalejura, overenskomster og aftaler. Måske har du erfaring fra en lignende stilling og måske har du også kendskab til lønområdet? Du skal kunne se dig selv som en god sparringspartner og rådgiver for kommunes ledere og trives med at have beføjelser og tage ansvar for dine opgaver. Evnen til at finde kompromiser falder dig naturligt og du er opsøgende og nysgerrig i forhold til at indsamle og bearbejde viden inden for dit fagområde. Du er bevidst om, at du er en del af en politisk organisation og understøtter kommunens retning med din faglighed. Hvem er vi? Stillingen er placeret i Center for Økonomi og HR. Centret understøtter den samlede organisation i økonomiske og personalemæssige forhold. I HR-teamet er vi 8 engagerede medarbejdere, der løser personalejuridiske opgaver, lønopgaver samt opgaver vedrørende sygefravær og arbejdsmiljø. Teamet refererer direkte til Centerchefen. Du kommer til at varetage din opgaveportefølje i samspil med 2 andre konsulenter. HR-teamet har fokus på et højt fagligt niveau og sætter en ære i at kvalitetssikre opgaveløsningen. Vi har en humoristisk og uformel omgangstone og har øje for hinanden, både fagligt og personligt, i en til tider travl hverdag. Ledelse sker med stor uddelegering og fokus på frihed under ansvar og plads til fleksibilitet og familieliv. Dine arbejdsopgaver som personalekonsulent Som personalekonsulent i Greve Kommune er du ledelsens nærmeste sparringspartner i personalesager. Du vil få ansvaret for dine egne centre i kommunen, som du servicerer, og du vil derfor få et tæt samarbejde med kommunens ledere. Du får en bred vifte af opgaver med udgangspunkt i følgende: Rådgivning af kommunens ledere i alle forhold vedrørende personalesager - fortolkning af overenskomster, aftaler og arbejdstidsregler m.m. Selvstændig forhandling og dialog med de faglige organisationer herunder udfærdigelse af forhandlingsreferater og aftaler Bisidder for ledelsen ved tjenstlige samtaler, rundbordssamtaler m.v. Koordinering og udfærdigelse af forhåndsaftaler Oplæg til og rådgivning af Direktionen Oplæg til politiske udvalg og den øvrige organisation Undervisning af ledere i personalejuridiske forhold og forhold vedr. overenskomster og aftaler Projektdeltagelse i tværfaglige projekter, herunder som projektleder Yderligere oplysninger Stillingen er på fuld tid med mulighed for flekstid med udgangspunkt i en daglig arbejdstid, som er kl. 8:00 - 15:30 mandag-onsdag, kl. 8:00 - 17:00 torsdag og kl. 8:00 - 13:30 fredag. Lønnen fastsættes ud fra overenskomst mellem KL og den relevante faglige organisation og på baggrund af dine hidtidige erfaringer. Ønsker du at vide mere om stillingen, kan du kontakte personalekonsulent Lissi Nielsen på telefon 4397 9449. Du kan læse mere om Greve Kommune på www.greve.dk. Vi afholder i uge 30 og 31. Er du forhindret pga. sommerferie, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.11jobnetef7c7e64100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-21T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1169&ProjectId=145033&DepartmentId=19132&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGreve3553837Stab for Økonomi og Indkøb11Rådhusholmen 10, 52670GreveDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent784267JobNet5010491501049110026-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ef7c7e64https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ef7c7e64https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ef7c7e64&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ef7c7e64&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgEr du den nye Konsulent i Stab for Økonomi og Indkøb?12008001Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration362148523lisi@greve.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK