Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren PMO konsulent til Strategi & Portefølje i Region Syddanmark

Vil du løfte metodeanvendelsen i projekter fra opstart til aflevering? Og brænder du for at dele din viden og erfaring om projektledelse, porteføljestyring, projektmodeller og kompetenceudvikling med kompetente kolleger? Så kan du være den helt rigtige til jobbet som PMO konsulent i Regional IT i Region Syddanmark.  
 
Som PMO-konsulent får du en central rolle, idet du – i samarbejde med resten af PMO teamet – bidrager til at understøtte den projektmodel, som vores projekter i dag drives efter. Vores projektmodel bygger på PRINCE2 og din opgave er at være med til styrke modenheden i brug af projektmetoder på tværs af projekternes scope, ressourcer, tidsplaner, risici og økonomi, samt sikre den nødvendige koordination, styring og rapportering i vores projekter.
 
Du vil indgå i mange forskellige samarbejdsrelationer til ledelsen og IT-nøglepersoner samt få stor berøringsflade regionalt og nationalt, og der opstår løbende nye behov, som du medvirker til at indfri. Du skal derfor kunne trives med en opgaveportefølje, der er foranderlig, og kunne håndtere flere opgaver samtidig - ofte underlagt stramme deadlines.
 
Som PMO konsulent, skal du selvstændigt varetage en række af teamets opgaver hvor af de væsentligste er:  
 

  • Være ansvarlig for regionens IT-projektmodel med tilhørende metoder og værktøjer.
  • Yde rådgivning og sparring i brug af Region Syddanmarks IT-projektmodel til projektledere m.fl.(gatedokumenter m.m.).
  • Lave porteføljestyring af regionens IT-projekter, herunder rapportering og opfølgning på økonomi og gevinster.
  • Udvikle regionens brug af PPM værktøj.
  • Levere sagsfremstillinger, beslutningsoplæg og præsentationer til forskellige ledelsesfora.
  • Medvirke til kompetenceudvikling og netværksmøder for regionens projektledere
 
Din profil  
Du har en videregående uddannelse og hertil en baggrund hvor du kan dokumentere solid praktisk erfaring med projektledelse og PMO opgaver. Erfaringer med sundheds-IT området vil være en fordel.  
 
  • Solidt projekt/metode kendskab samt erfaring med projektmodeller og videre udvikling heraf
  • Har solid projektledelseserfaring at trække på i rådgivning af og sparring med projektledere m.fl.
  • Erfaring med porteføljestyring
  • Erfaring med kompetenceudvikling f.eks. gennem netværksaktiviteter
  • Sekretariatserfaring eller dokumenterede evner for præcis skriftlig formulering og sagsfremstillinger.  
 
Det er afgørende, at du kommunikerer klart og enkelt i skrift og tale. Ofte vil der være tale om fagspecifikke emner, der skal formidles til en bredere kreds uden dybdegående teknisk eller klinisk viden.  
 
Personlige egenskaber  
Som person har du følgende egenskaber:  
 
  • Du har en analytisk og struktureret tilgang til dine opgaver.
  • Du besidder det drive, som gør det muligt hurtigt at nå resultater inden for fastsatte deadlines.
  • Du sikrer et højt informationsniveau, er proaktiv og iværksætter selvstændigt nødvendige aktiviteter for at nå i mål.
  • Du er robust, kan argumentere og fastholde beslutninger.
  • Du løser selvstændigt dine opgaver i en hektisk hverdag.
  • Du er en god kollega og teamplayer med forståelse for egne og andres stærke og svage sider.
 
Du er desuden motiveret af, at din indsats gør en forskel for såvel dine projektkolleger som for ledelsen samt af at drive dine forbedringer sikkert i mål. Som leder af forandringer formår du at skabe engagement og positiv energi ud fra en imødekommende og respektfuld tilgang.  
 
Er Region Syddanmark en arbejdsplads for dig?  
Region Syddanmark er med sine mere end 25.000 ansatte en af Danmarks største arbejdspladser. Vores forretningsområder dækker sundhed, psykiatri- og socialområdet samt regional udvikling.  
 
Regional IT, den centrale IT-drift organisation i Region Syddanmark, tæller i alt ca. 200 medarbejdere. Dertil kommer yderligere 300 IT-medarbejdere, der er ansat på sygehusene.  
 
Du vil indgå i PMO teamet i funktionsområdet Strategi & Portefølje, der er en del af Regional-IT. PMO teamet består af fem medarbejdere, og sammen har vi ansvaret for IT-strategi, porteføljestyring, projektmodel med tilhørende metoder og rådgivning. PMO teamet sekretariatsbetjener regionens IT-mødefora.  
 
Vi bestræber os altid på at være en organisation, hvor der er rum til det hele menneske. Vi har i det daglige fokus på, at vi skal få både arbejds- og privatliv til at fungere. Vi lægger også vægt på faglig og personlig udvikling, og at vores medarbejdere har de kompetencer, som er nødvendige for at kunne løse deres opgaver. Vi har således gode uddannelses- og udviklingsmuligheder, som vil give dig værdifuld viden og kompetencer.  
 
Vi tilbyder  
  • En god og samarbejdsorienteret kultur med engagerede kollegaer på en af Syddanmarks største og mest spændende IT-arbejdspladser
  • Spændende og varierende opgaver inden for en sektor i rivende udvikling, hvor nye teknologier tages i brug for at forbedre hverdagen i sundhedsvæsenet
  • Et engageret team med en uformel omgangstone
  • Et job med stor indflydelse på egne opgaver og en høj grad af fleksibilitet i arbejdstilrettelæggelsen  
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst
 
Din base bliver i Regionshuset i Vejle, hvor dine kolleger skaber rammen om et positivt, energisk og udfordrende arbejdsmiljø.  
 
Er du interesseret?  
Så send din ansøgning hurtigst muligt og senest den 18. februar 2018. Vi forventer at afholde 1. samtaler mandag den 26. februar 2018 og evt. 2 samtaler torsdag den 1. marts 2018. Vi vil evt. anvende tests som en del af rekrutteringsforløbet.  
 
For yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Henrik Nygaard Jensen på 4016 9413 eller funktionschef Nicolai Arvedsen på 2920 1331.  
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329751345Phoenix-f873513812018-01-31T19:26:33.220Erfaren PMO konsulent til Strategi & Portefølje i Region SyddanmarkVil du løfte metodeanvendelsen i projekter fra opstart til aflevering? Og brænder du for at dele din viden og erfaring om projektledelse, porteføljestyring, projektmodeller og kompetenceudvikling med kompetente kolleger? Så kan du være den helt rigtige til jobbet som PMO konsulent i Regional IT i Region Syddanmark.  
 
Som PMO-konsulent får du en central rolle, idet du – i samarbejde med resten af PMO teamet – bidrager til at understøtte den projektmodel, som vores projekter i dag drives efter. Vores projektmodel bygger på PRINCE2 og din opgave er at være med til styrke modenheden i brug af projektmetoder på tværs af projekternes scope, ressourcer, tidsplaner, risici og økonomi, samt sikre den nødvendige koordination, styring og rapportering i vores projekter.
 
Du vil indgå i mange forskellige samarbejdsrelationer til ledelsen og IT-nøglepersoner samt få stor berøringsflade regionalt og nationalt, og der opstår løbende nye behov, som du medvirker til at indfri. Du skal derfor kunne trives med en opgaveportefølje, der er foranderlig, og kunne håndtere flere opgaver samtidig - ofte underlagt stramme deadlines.
 
Som PMO konsulent, skal du selvstændigt varetage en række af teamets opgaver hvor af de væsentligste er:  
 
  • Være ansvarlig for regionens IT-projektmodel med tilhørende metoder og værktøjer.
  • Yde rådgivning og sparring i brug af Region Syddanmarks IT-projektmodel til projektledere m.fl.(gatedokumenter m.m.).
  • Lave porteføljestyring af regionens IT-projekter, herunder rapportering og opfølgning på økonomi og gevinster.
  • Udvikle regionens brug af PPM værktøj.
  • Levere sagsfremstillinger, beslutningsoplæg og præsentationer til forskellige ledelsesfora.
  • Medvirke til kompetenceudvikling og netværksmøder for regionens projektledere
 
Din profil  
Du har en videregående uddannelse og hertil en baggrund hvor du kan dokumentere solid praktisk erfaring med projektledelse og PMO opgaver. Erfaringer med sundheds-IT området vil være en fordel.  
 
  • Solidt projekt/metode kendskab samt erfaring med projektmodeller og videre udvikling heraf
  • Har solid projektledelseserfaring at trække på i rådgivning af og sparring med projektledere m.fl.
  • Erfaring med porteføljestyring
  • Erfaring med kompetenceudvikling f.eks. gennem netværksaktiviteter
  • Sekretariatserfaring eller dokumenterede evner for præcis skriftlig formulering og sagsfremstillinger.  
 
Det er afgørende, at du kommunikerer klart og enkelt i skrift og tale. Ofte vil der være tale om fagspecifikke emner, der skal formidles til en bredere kreds uden dybdegående teknisk eller klinisk viden.  
 
Personlige egenskaber  
Som person har du følgende egenskaber:  
 
  • Du har en analytisk og struktureret tilgang til dine opgaver.
  • Du besidder det drive, som gør det muligt hurtigt at nå resultater inden for fastsatte deadlines.
  • Du sikrer et højt informationsniveau, er proaktiv og iværksætter selvstændigt nødvendige aktiviteter for at nå i mål.
  • Du er robust, kan argumentere og fastholde beslutninger.
  • Du løser selvstændigt dine opgaver i en hektisk hverdag.
  • Du er en god kollega og teamplayer med forståelse for egne og andres stærke og svage sider.
 
Du er desuden motiveret af, at din indsats gør en forskel for såvel dine projektkolleger som for ledelsen samt af at drive dine forbedringer sikkert i mål. Som leder af forandringer formår du at skabe engagement og positiv energi ud fra en imødekommende og respektfuld tilgang.  
 
Er Region Syddanmark en arbejdsplads for dig?  
Region Syddanmark er med sine mere end 25.000 ansatte en af Danmarks største arbejdspladser. Vores forretningsområder dækker sundhed, psykiatri- og socialområdet samt regional udvikling.  
 
Regional IT, den centrale IT-drift organisation i Region Syddanmark, tæller i alt ca. 200 medarbejdere. Dertil kommer yderligere 300 IT-medarbejdere, der er ansat på sygehusene.  
 
Du vil indgå i PMO teamet i funktionsområdet Strategi & Portefølje, der er en del af Regional-IT. PMO teamet består af fem medarbejdere, og sammen har vi ansvaret for IT-strategi, porteføljestyring, projektmodel med tilhørende metoder og rådgivning. PMO teamet sekretariatsbetjener regionens IT-mødefora.  
 
Vi bestræber os altid på at være en organisation, hvor der er rum til det hele menneske. Vi har i det daglige fokus på, at vi skal få både arbejds- og privatliv til at fungere. Vi lægger også vægt på faglig og personlig udvikling, og at vores medarbejdere har de kompetencer, som er nødvendige for at kunne løse deres opgaver. Vi har således gode uddannelses- og udviklingsmuligheder, som vil give dig værdifuld viden og kompetencer.  
 
Vi tilbyder  
  • En god og samarbejdsorienteret kultur med engagerede kollegaer på en af Syddanmarks største og mest spændende IT-arbejdspladser
  • Spændende og varierende opgaver inden for en sektor i rivende udvikling, hvor nye teknologier tages i brug for at forbedre hverdagen i sundhedsvæsenet
  • Et engageret team med en uformel omgangstone
  • Et job med stor indflydelse på egne opgaver og en høj grad af fleksibilitet i arbejdstilrettelæggelsen  
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst
 
Din base bliver i Regionshuset i Vejle, hvor dine kolleger skaber rammen om et positivt, energisk og udfordrende arbejdsmiljø.  
 
Er du interesseret?  
Så send din ansøgning hurtigst muligt og senest den 18. februar 2018. Vi forventer at afholde 1. samtaler mandag den 26. februar 2018 og evt. 2 samtaler torsdag den 1. marts 2018. Vi vil evt. anvende tests som en del af rekrutteringsforløbet.  
 
For yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Henrik Nygaard Jensen på 4016 9413 eller funktionschef Nicolai Arvedsen på 2920 1331.  
 
2018-02-19T01:03:49.230 Vil du løfte metodeanvendelsen i projekter fra opstart til aflevering? Og brænder du for at dele din viden og erfaring om projektledelse, porteføljestyring, projektmodeller og kompetenceudvikling med kompetente kolleger? Så kan du være den helt rigtige til jobbet som PMO konsulent i Regional IT i Region Syddanmark. Som PMO-konsulent får du en central rolle, idet du i samarbejde med resten af PMO teamet bidrager til at understøtte den projektmodel, som vores projekter i dag drives efter. Vores projektmodel bygger på PRINCE2 og din opgave er at være med til styrke modenheden i brug af projektmetoder på tværs af projekternes scope, ressourcer, tidsplaner, risici og økonomi, samt sikre den nødvendige koordination, styring og rapportering i vores projekter. Du vil indgå i mange forskellige samarbejdsrelationer til ledelsen og IT-nøglepersoner samt få stor berøringsflade regionalt og nationalt, og der opstår løbende nye behov, som du medvirker til at indfri. Du skal derfor kunne trives med en opgaveportefølje, der er foranderlig, og kunne håndtere flere opgaver samtidig - ofte underlagt stramme deadlines. Som PMO konsulent, skal du selvstændigt varetage en række af teamets opgaver hvor af de væsentligste er: Være ansvarlig for regionens IT-projektmodel med tilhørende metoder og værktøjer.Yde rådgivning og sparring i brug af Region Syddanmarks IT-projektmodel til projektledere m.fl.(gatedokumenter m.m.).Lave porteføljestyring af regionens IT-projekter, herunder rapportering og opfølgning på økonomi og gevinster.Udvikle regionens brug af PPM værktøj.Levere sagsfremstillinger, beslutningsoplæg og præsentationer til forskellige ledelsesfora.Medvirke til kompetenceudvikling og netværksmøder for regionens projektledere Din profil Du har en videregående uddannelse og hertil en baggrund hvor du kan dokumentere solid praktisk erfaring med projektledelse og PMO opgaver. Erfaringer med sundheds-IT området vil være en fordel. Solidt projekt metode kendskab samt erfaring med projektmodeller og videre udvikling herafHar solid projektledelseserfaring at trække på i rådgivning af og sparring med projektledere m.fl.Erfaring med porteføljestyringErfaring med kompetenceudvikling f.eks. gennem netværksaktiviteterSekretariatserfaring eller dokumenterede evner for præcis skriftlig formulering og sagsfremstillinger. Det er afgørende, at du kommunikerer klart og enkelt i skrift og tale. Ofte vil der være tale om fagspecifikke emner, der skal formidles til en bredere kreds uden dybdegående teknisk eller klinisk viden. Personlige egenskaber Som person har du følgende egenskaber: Du har en analytisk og struktureret tilgang til dine opgaver.Du besidder det drive, som gør det muligt hurtigt at nå resultater inden for fastsatte deadlines. Du sikrer et højt informationsniveau, er proaktiv og iværksætter selvstændigt nødvendige aktiviteter for at nå i mål.Du er robust, kan argumentere og fastholde beslutninger.Du løser selvstændigt dine opgaver i en hektisk hverdag.Du er en god kollega og teamplayer med forståelse for egne og andres stærke og svage sider. Du er desuden motiveret af, at din indsats gør en forskel for såvel dine projektkolleger som for ledelsen samt af at drive dine forbedringer sikkert i mål. Som leder af forandringer formår du at skabe engagement og positiv energi ud fra en imødekommende og respektfuld tilgang. Er Region Syddanmark en arbejdsplads for dig? Region Syddanmark er med sine mere end 25.000 ansatte en af Danmarks største arbejdspladser. Vores forretningsområder dækker sundhed, psykiatri- og socialområdet samt regional udvikling. Regional IT, den centrale IT-drift organisation i Region Syddanmark, tæller i alt ca. 200 medarbejdere. Dertil kommer yderligere 300 IT-medarbejdere, der er ansat på sygehusene. Du vil indgå i PMO teamet i funktionsområdet Strategi Portefølje, der er en del af Regional-IT. PMO teamet består af fem medarbejdere, og sammen har vi ansvaret for IT-strategi, porteføljestyring, projektmodel med tilhørende metoder og rådgivning. PMO teamet sekretariatsbetjener regionens IT-mødefora. Vi bestræber os altid på at være en organisation, hvor der er rum til det hele menneske. Vi har i det daglige fokus på, at vi skal få både arbejds- og privatliv til at fungere. Vi lægger også vægt på faglig og personlig udvikling, og at vores medarbejdere har de kompetencer, som er nødvendige for at kunne løse deres opgaver. Vi har således gode uddannelses- og udviklingsmuligheder, som vil give dig værdifuld viden og kompetencer. Vi tilbyder En god og samarbejdsorienteret kultur med engagerede kollegaer på en af Syddanmarks største og mest spændende IT-arbejdspladserSpændende og varierende opgaver inden for en sektor i rivende udvikling, hvor nye teknologier tages i brug for at forbedre hverdagen i sundhedsvæsenetEt engageret team med en uformel omgangstoneEt job med stor indflydelse på egne opgaver og en høj grad af fleksibilitet i arbejdstilrettelæggelsen Gode muligheder for faglig og personlig udviklingLøn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst Din base bliver i Regionshuset i Vejle, hvor dine kolleger skaber rammen om et positivt, energisk og udfordrende arbejdsmiljø. Er du interesseret? Så send din ansøgning hurtigst muligt og senest den 18. februar 2018. Vi forventer at afholde 1. samtaler mandag den 26. februar 2018 og evt. 2 samtaler torsdag den 1. marts 2018. Vi vil evt. anvende tests som en del af rekrutteringsforløbet. For yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Henrik Nygaard Jensen på 4016 9413 eller funktionschef Nicolai Arvedsen på 2920 1331.11Jobnetf8735138100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-18T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=202842&DepartmentId=8847&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandHedensted3094684Regional IT11Damhaven 127100VejleDKDanmark155.704780609.52474430
DKDanmarkAdvertiser
8Fuldtid46Permanent516549JobNet47539081000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8735138https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8735138https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8735138&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8735138&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT352656555importimport_f8735138AdvertiserAdvertiser329924104Passionate and enabling IT ConsultantRobot Are you a passionate person and strong communicator who thrives being the link between IT and Business? And would you like to help build new Business Capabilities by enabling the software and new business processes together with an awesome team in LEGO®? Come join a our team of passionate and experienced people and set your mark on your career as well as our supply chain planning platform. As an IT Consultant, you will join our Manufacturing and Supply Chain Technologies department, which delivers end-to-end digital IT products and services to the COO executive leadership team. You will be working within our Demand Planning Team, and end-to-end product line supporting the LEGO Business with technology products and services to handle the business areas of Demand Planning and Demand Management. In your role, you will: • Participate in projects by completing tasks as prioritized by the Product Owner. • Participate in prototyping, creation of functional design specifications, data and function mapping. • Help customise and develop solutions and provide support in the form of advice and analysis of user operational issues and use the analysis to formulate a resolution. • Support documentation of new processes and training material. • Support training on applications or end user tools. • Be travelling up to 25 days a year. Passionate colleagues and thinking out of the box You will play a key role in Business Technology, where you join a group of experienced and enthusiastic colleagues, who design, develop and maintain our IT global solutions. Stepping into a culturally diverse team, you will get every chance to develop your skills to the next level, professionally and personally. In our culture, we value imagination, creativity, learning, fun, quality and caring and we will therefore naturally also encourage you to come up with new ideas and thinking out of the box in the way we use our IT solutions. Our tone is quite informal, our work environment is flexible and trustful, and we love people who take initiative, are passionate and like to learn new things. Experience as the link between IT and the business To succeed in this position, you are an excellent communicator who can build relations with anyone across functions, levels and departments. In addition to this, you should be able to convey concepts to both technical and functional teams as you will be working with various stakeholder groups. Working in a team comes natural to you but you re also autonomous in the approach to your tasks so you can plan and prioritise your work accordingly. We imagine, you have: • Some years of experience as an IT Consultant or similar • A relevant degree within IT Communications, Computer Science, Engineering, Business or equivalent. • Experience working with an agile setup. • Some years of experience in implementing SCM solutions. • It is an advantage to have experience with SAP APO applications. • Excellent English skills. Bringing it to life If you are looking for a challenging position within a global technology organization in transition, this is the opportunity for you. You understand how technology enable business processes and you find strong energy delivering value to business partners. Says Senior Manager, Helle Sloth Lorenzen. Join the global LEGO® family In the LEGO Group, we succeed together! You will be part of a global family, where you will collaborate across the LEGO community. We look very much forward to reading your application. Please remember to attach your application and a current CV in English. If you would like to know more about the position, please call Senior Manager, Helle Sloth Lorenzen, on tel. 29 22 87 21. We do not have application deadlines on any of our positions. We take candidates into the recruitment process continuously and close the position down once we have found the right candidate.

Are you a passionate person and strong communicator who thrives being the link between IT and Business?

And would you like to help build new Business Capabilities by enabling the software and new business processes together with an awesome team in LEGO®?

Come join a our team of passionate and experienced people and set your mark on your career as well as our supply chain planning platform.

As an IT Consultant, you will join our Manufacturing and Supply Chain Technologies department, which delivers end-to-end digital IT products and services to the COO executive leadership team. You will be working within our Demand Planning Team, and end-to-end product line supporting the LEGO Business with technology products and services to handle the business areas of Demand Planning and Demand Management.

In your role, you will:

• Participate in projects by completing tasks as prioritized by the Product Owner.

• Participate in prototyping, creation of functional design specifications, data and function mapping.

• Help customise and develop solutions and provide support in the form of advice and analysis of user/operational issues and use the analysis to formulate a resolution.

• Support documentation of new processes and training material.

• Support training on applications or end user tools.

• Be travelling up to 25 days a year.

Passionate colleagues and thinking out of the box

You will play a key role in Business Technology, where you join a group of experienced and enthusiastic colleagues, who design, develop and maintain our IT global solutions. Stepping into a culturally diverse team, you will get every chance to develop your skills to the next level, professionally and personally. In our culture, we value imagination, creativity, learning, fun, quality and caring and we will therefore naturally also encourage you to come up with new ideas and thinking out of the box in the way we use our IT solutions. Our tone is quite informal, our work environment is flexible and trustful, and we love people who take initiative, are passionate and like to learn new things.

Experience as the link between IT and the business

To succeed in this position, you are an excellent communicator who can build relations with anyone across functions, levels and departments. In addition to this, you should be able to convey concepts to both technical and functional teams as you will be working with various stakeholder groups. Working in a team comes natural to you but you’re also autonomous in the approach to your tasks so you can plan and prioritise your work accordingly.

We imagine, you have:

• Some years of experience as an IT Consultant or similar

• A relevant degree within IT & Communications, Computer Science, Engineering, Business or equivalent.

• Experience working with an agile setup.

• Some years of experience in implementing SCM solutions.

• It is an advantage to have experience with SAP APO applications.

• Excellent English skills.

Bringing it to life

“If you are looking for a challenging position within a global technology organization in transition, this is the opportunity for you. You understand how technology enable business processes and you find strong energy delivering value to business partners.” Says Senior Manager, Helle Sloth Lorenzen.

Join the global LEGO® family

In the LEGO Group, we succeed together! You will be part of a global family, where you will collaborate across the LEGO community. We look very much forward to reading your application. Please remember to attach your application and a current CV in English.

If you would like to know more about the position, please call Senior Manager, Helle Sloth Lorenzen, on tel. 29 22 87 21.

We do not have application deadlines on any of our positions. We take candidates into the recruitment process continuously and close the position down once we have found the right candidate.

LEGO SYSTEM A/SVejle2018-12-06T00:00:002018-12-20T00:00:00
329919991Master Data Manager Specialist for global operations and planningRobot Master Data Specialist for global operations and planning All over the world, our divisions use data insights to ensure optimal production and logistics planning. Are you ready to secure the needed master data whilst developing your skills even further in a complex and ever-changing data environment? Secure global master data solutions Within the Global Operations and Planning Excellence division in Billund, Denmark, you will join our Master Data team. Together with 10 colleagues, you will work to create and monitor master data processes and structures, ensuring that the standards for structure and data quality are met when new initiatives are implemented. To accomplish this, you will: • Partake in identifying focus areas, making analyses of impact to help set direction for future initiatives and potential improvements • Work to ensure that projects adhere to the overall data management strategy and enable scalable processes and systems that support continuous growth of the company • Support the team in developing KPI s to measure current master data situation • Monitor, report and give recommendations on master data complexity to uncover how this influences planning processes • Support the daily operations regarding master data, troubleshooting, problem-solving and deep dive on processes and program functionalities Join a team of likeminded data experts With our ambitious zero-defect philosophy and high-speed working processes, we are constantly focused on being ahead of needs and secure that planners can rely on the master data in an increasingly complex master data network. Working closely with Product Development, Business Technology and other analysts within your team, you are in a great position to draw on a lot of specialist knowledge and bring your own ideas to the table. Master data expert with strong business understanding With your innate curiosity and ability to structure your work, you are able to balance between strategic priorities and daily operational tasks and you have a continuous eye for change management. You are easily able to communicate complex information in a simple way and engage other stakeholders in the data management agenda. Lastly, you bring great business understanding and the ability to navigate in a highly complex data environment as well as: • 3 years of experience with data analysis and data management and working with master data structures • Preferably, experience with supply chain planning and lean, including continuous improvement and visual management • Preferably, an educational background related to supply chain management, logistics or production engineering • The ability to travel up to 10 days per year to collaborate with international divisions • Fluency in Excel, ERP systems such as SAP, English and preferably Danish Bringing it to life You get to work with a great team of very dedicated people in a company with strong values. With our common focus on delivering highest data quality globally, you have a key role in ensuring No matter what happens in the supply chain, master data is involved , says Karin Charlotte Østergaard, Senior Manager of Master Data. Join the global LEGO® family In the LEGO Group, we succeed together, and you will be part of a global family where you can use your creativity and enjoy a fun working environment. We look forward to receiving your application. Please remember to attach your cover letter and a current CV in English. If you would like to know more about the position, please contact Karin Charlotte Østergaard on 45 29 22 89 56. We do not have application deadlines on any of our positions. We take candidates into the recruitment process continuously and fill the position once we have found the right candidate.

Master Data Specialist for global operations and planning

All over the world, our divisions use data insights to ensure optimal production and logistics planning. Are you ready to secure the needed master data whilst developing your skills even further in a complex and ever-changing data environment?

Secure global master data solutions

Within the Global Operations and Planning Excellence division in Billund, Denmark, you will join our Master Data team. Together with 10 colleagues, you will work to create and monitor master data processes and structures, ensuring that the standards for structure and data quality are met when new initiatives are implemented.

To accomplish this, you will:

• Partake in identifying focus areas, making analyses of impact to help set direction for future initiatives and potential improvements

• Work to ensure that projects adhere to the overall data management strategy and enable scalable processes and systems that support continuous growth of the company

• Support the team in developing KPI’s to measure current master data situation

• Monitor, report and give recommendations on master data complexity to uncover how this influences planning processes

• Support the daily operations regarding master data, troubleshooting, problem-solving and deep dive on processes and program functionalities

Join a team of likeminded data experts

With our ambitious zero-defect philosophy and high-speed working processes, we are constantly focused on being ahead of needs and secure that planners can rely on the master data in an increasingly complex master data network.

Working closely with Product Development, Business Technology and other analysts within your team, you are in a great position to draw on a lot of specialist knowledge and bring your own ideas to the table.

Master data expert with strong business understanding

With your innate curiosity and ability to structure your work, you are able to balance between strategic priorities and daily operational tasks and you have a continuous eye for change management.

You are easily able to communicate complex information in a simple way and engage other stakeholders in the data management agenda.

Lastly, you bring great business understanding and the ability to navigate in a highly complex data environment as well as:

• 3+ years of experience with data analysis and data management and working with master data structures

• Preferably, experience with supply chain planning and lean, including continuous improvement and visual management

• Preferably, an educational background related to supply chain management, logistics or production engineering

• The ability to travel up to 10 days per year to collaborate with international divisions

• Fluency in Excel, ERP systems such as SAP, English and preferably Danish

Bringing it to life

“You get to work with a great team of very dedicated people in a company with strong values. With our common focus on delivering highest data quality globally, you have a key role in ensuring ‘No matter what happens in the supply chain, master data is involved’,” says Karin Charlotte Østergaard, Senior Manager of Master Data.

Join the global LEGO® family

In the LEGO Group, we succeed together, and you will be part of a global family where you can use your creativity and enjoy a fun working environment. We look forward to receiving your application. Please remember to attach your cover letter and a current CV in English.

If you would like to know more about the position, please contact Karin Charlotte Østergaard on +45 29 22 89 56.

We do not have application deadlines on any of our positions. We take candidates into the recruitment process continuously and fill the position once we have found the right candidate.

LEGO SYSTEM A/SVejle2018-11-29T00:00:002018-12-12T00:00:00
329924890Senior IT ConsultantRobot Are you passionate about IT and business? And are you motivated about developing and maturing a technology landscape that enables us to deliver the right LEGO bricks for children around the globe? Come join our team of passionate and experienced people working on innovating our supply chain platform! Join Business Technology to secure efficient demand planning At our headquarters in Billund, you will join an agile development team of 10 colleagues plus our offshore development teams in India and Mauritius. Our mission is to support the global demand planning and management areas with end-to-end IT products and services within SAP APO, SAP IP and AWS Cloud. We do so by developing and innovating our SAP technology platform and applications that allow them to do what they do best: forecasting. You will be responsible for driving the SAP delivery process and building bridges between your team and the business. Thus, you will help ensuring that the LEGO brand is brought to life in the most efficient and cost-effective way. This means that you: • Communicate with the Global Demand Planning and Management areas to gain insight on IT use and needs and advise on whether IT requests are feasible. • Translate insights into development plans for our SAP APO, SAP IP and AWS Cloud applications and other IT technology solutions in close collaboration with our Scrum Masters and Developers. • Participate in prototyping, creation of functional design specification data and function mapping. • Support documentation of new processes and training material just as you support training on applications and end-user tools. A caring IT family with creative ideas We are building the supply chain platform and processes of the future. Thus, your experienced and enthusiastic colleagues always look for new and innovative ideas to make a difference for our colleagues and the lives of children. We always do that little extra, not because we have to, but because we care. Experienced IT Consultant with strong collaboration skills With your motivation for delivering strong results, you actively seek opportunities for improving our SAP platform. You are always curious to see what tomorrow brings and have the desire to learn new skills and develop with us on our journey to innovate our future supply chain platform. Moreover, you have a strong ability to understand complex system landscape configurations as well as business structures and processes in a full value-chain company. You also bring: • 3-5 years experience in implementing supply chain management (SCM) solutions, preferably with SAP APO applications as an IT consultant. • Experience with design and development of SCM processes and products through agile methods. • The ability to travel 15-20 days per year to collaborate with international colleagues from Global Demand Planning and Management areas as well as others in the LEGO Group. • Fluency in English and good communication and facilitation skills, enabling you to reach out to your stakeholders and collaborate to find and develop optimal solutions. Bringing it to life Essentially, you will help us become more efficient and cost-effective. So, you will be a really important player and have the opportunity to grow whether you with time want to specialize or get more responsibility, says Senior Manager Helle Sloth Lorenzen. Join the global LEGO® family In the LEGO Group, we succeed together, and you will be part of a global family where you can use your creativity and enjoy a fun working environment. We look forward to receiving your application. Please remember to attach your cover letter and a current CV in English. If you would like to know more about the position, please contact Senior Manager Helle Sloth Lorenzen on 45 79505605. We do not have application deadlines on any of our positions. We take candidates into the recruitment process continuously and fill the position once we have found the right candidate.

Are you passionate about IT and business?

And are you motivated about developing and maturing a technology landscape that enables us to deliver the right LEGO bricks for children around the globe?

Come join our team of passionate and experienced people working on innovating our supply chain platform!

Join Business Technology to secure efficient demand planning

At our headquarters in Billund, you will join an agile development team of 10 colleagues plus our offshore development teams in India and Mauritius. Our mission is to support the global demand planning and management areas with end-to-end IT products and services within SAP APO, SAP IP and AWS Cloud.

We do so by developing and innovating our SAP technology platform and applications that allow them to do what they do best: forecasting.

You will be responsible for driving the SAP delivery process and building bridges between your team and the business. Thus, you will help ensuring that the LEGO brand is brought to life in the most efficient and cost-effective way. This means that you:

• Communicate with the Global Demand Planning and Management areas to gain insight on IT use and needs and advise on whether IT requests are feasible.

• Translate insights into development plans for our SAP APO, SAP IP and AWS Cloud applications and other IT technology solutions in close collaboration with our Scrum Masters and Developers.

• Participate in prototyping, creation of functional design specification data and function mapping.

• Support documentation of new processes and training material just as you support training on applications and end-user tools.

A caring IT family with creative ideas

We are building the supply chain platform and processes of the future. Thus, your experienced and enthusiastic colleagues always look for new and innovative ideas to make a difference for our colleagues and the lives of children. We always do that little extra, not because we have to, but because we care.

Experienced IT Consultant with strong collaboration skills

With your motivation for delivering strong results, you actively seek opportunities for improving our SAP platform. You are always curious to see what tomorrow brings and have the desire to learn new skills and develop with us on our journey to innovate our future supply chain platform.

Moreover, you have a strong ability to understand complex system landscape configurations as well as business structures and processes in a full value-chain company.

You also bring:

• 3-5+ years’ experience in implementing supply chain management (SCM) solutions, preferably with SAP APO applications as an IT consultant.

• Experience with design and development of SCM processes and products through agile methods.

• The ability to travel 15-20 days per year to collaborate with international colleagues from Global Demand Planning and Management areas as well as others in the LEGO Group.

• Fluency in English and good communication and facilitation skills, enabling you to reach out to your stakeholders and collaborate to find and develop optimal solutions.

Bringing it to life

“Essentially, you will help us become more efficient and cost-effective. So, you will be a really important player and have the opportunity to grow – whether you with time want to specialize or get more responsibility,” says Senior Manager Helle Sloth Lorenzen.

Join the global LEGO® family

In the LEGO Group, we succeed together, and you will be part of a global family where you can use your creativity and enjoy a fun working environment. We look forward to receiving your application. Please remember to attach your cover letter and a current CV in English.

If you would like to know more about the position, please contact Senior Manager Helle Sloth Lorenzen on +45 79505605.

We do not have application deadlines on any of our positions. We take candidates into the recruitment process continuously and fill the position once we have found the right candidate.

LEGO SYSTEM A/SVejle2018-12-08T00:00:002018-12-21T00:00:00
329899742IT SupporterRobot IT Supporter PowerPeople søger for Kunde IT Supportere til Vikariater i Fredericia Kolding Horsens og Omegn. Vi søger pt IT Supporter eller lign. til IT Support opgaver. Opgaverne der skal løses er 1. Level Support On Site support Opsætning af IT udstyr Konfiguration af IT Udstyr Om dig. Uddannet IT Supporter eller lign. IT relevant uddannelse Erfaring med 1. level tlf support Serviceminded Kan arbejde selvstændigt og indgå i et team. Nyder at tale med kunder både i telefonen eller face to face Kan fremvise straffeattest Lyder jobbet som noget for dig så send os en ansøgning. Har du ikke hørt fra os ved opslagets udløb er du desværre ikke kommet i betragtning.

IT Supporter

PowerPeople søger for Kunde IT Supportere til Vikariater i Fredericia/Kolding/Horsens og Omegn.

Vi søger pt IT Supporter eller lign. til IT Support opgaver.

 

Opgaverne der skal løses er 

  • 1. Level Support 
  • On Site support 
  • Opsætning af IT udstyr
  • Konfiguration af IT Udstyr 

Om dig. 

  • Uddannet IT Supporter eller lign. IT relevant uddannelse
  • Erfaring med 1. level tlf support 
  • Serviceminded
  • Kan arbejde selvstændigt og indgå i et team. 
  • Nyder at tale med kunder både i telefonen eller face to face
  • Kan fremvise straffeattest

 

Lyder jobbet som noget for dig så send os en ansøgning.

 

Har du ikke hørt fra os ved opslagets udløb er du desværre ikke kommet i betragtning. 

POWER PEOPLE DANMARK ApS2018-10-23T00:00:002018-12-22T00:00:00
329915729Forretningsorienteret CRM KonsulentRobot Forretningsorienteret CRM KonsulentLINAK vækster, og derfor søger vi endnu en CRM konsulent der kan styrke vores tekniske kompetencer internt. Hovedopgaven vil bestå af konsulentopgaver indenfor Microsoft Dynamics 365, samt tilpasning og konfiguration af denne. Du vil samarbejde med vores nuværende CRM konsulent, teknisk IT og forretningsansvarlige om at implementere værdiskabende og pålidelige løsninger. Derudover vil du også indgå i integrationsprojekter med relaterede applikationer, eksempelvis Business Intelligence og ERP. Dit team, BI CRM, er placeret i LINAKs corporate IT enhed og består af 4 personer som varetager applikationsansvaret for CRM og Business Intelligence globalt. Primære arbejdsopgaver: Deltagelse I CRM relaterede projekter Konfiguration af Microsoft Dynamics CRM Tekniske test og udvikling af CRM løsninger til organisationen CRM sparring og support (2-3. level) til organisationen Bindeled til ekstern partner ved brug af service aftale Du: har en IT-relateret uddannelse på minimum bachelor niveau er analytisk og struktureret. Såvel i udviklings-, test-, og dokumentationsproces er det væsentligt at der arbejdes struktureret. har forretningsforståelse. Det er en forudsætning at man forstår forretningens behov for at skabe optimale løsninger. Ligeså en fordel når man skal inspirere forretning om applikationens funktioner. har gode samarbejdsevner. Dagligdagen vil være en blanding af teknisk fordybelse og involvering I projekter med interessenter fra såvel IT, forretning og eksterne samarbejdspartnere. LINAK god arbejdsplads faglige udfordringer2 Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvor du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet. Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte Thomas F. B. Damsgaard, Senior Manager, BI CRM, på tlf. 7315 1736. Vi vurderer ansøgninger løbende, og stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet. Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og ikke fastsat af LINAK. LINAK A S Group Headquarters Smedevænget 8, Guderup, 6430 Nordborg

Forretningsorienteret CRM Konsulent
LINAK vækster, og derfor søger vi endnu en CRM konsulent der kan styrke vores tekniske kompetencer internt. Hovedopgaven vil bestå af konsulentopgaver indenfor Microsoft Dynamics 365, samt tilpasning og konfiguration af denne.

Du vil samarbejde med vores nuværende CRM konsulent, teknisk IT og forretningsansvarlige om at implementere værdiskabende og pålidelige løsninger. Derudover vil du også indgå i integrationsprojekter med relaterede applikationer, eksempelvis Business Intelligence og ERP. Dit team, BI & CRM, er placeret i LINAKs corporate IT enhed og består af 4 personer som varetager applikationsansvaret for CRM og Business Intelligence globalt.

Primære arbejdsopgaver:

  • Deltagelse I CRM relaterede projekter
  • Konfiguration af Microsoft Dynamics CRM
  • Tekniske test og udvikling af CRM løsninger til organisationen
  • CRM sparring og support (2-3. level) til organisationen
  • Bindeled til ekstern partner ved brug af service aftale

Du:

  • har en IT-relateret uddannelse på minimum bachelor niveau
  • er analytisk og struktureret. Såvel i udviklings-, test-, og dokumentationsproces er det væsentligt at der arbejdes struktureret.
  • har forretningsforståelse. Det er en forudsætning at man forstår forretningens behov for at skabe optimale løsninger. Ligeså en fordel når man skal inspirere forretning om applikationens funktioner.
  • har gode samarbejdsevner. Dagligdagen vil være en blanding af teknisk fordybelse og involvering I projekter med interessenter fra såvel IT, forretning og eksterne samarbejdspartnere.

LINAK = god arbejdsplads × faglige udfordringer2
Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvor du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.  

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte Thomas F. B. Damsgaard, Senior Manager, BI & CRM, på tlf. 7315 1736.

Vi vurderer ansøgninger løbende, og stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet. Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og ikke fastsat af LINAK.

LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup,
6430 Nordborg

LINAK A/SKolding2018-11-21T00:00:002019-01-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Passionate and enabling IT Consultant

LEGO SYSTEM A/S

Vejle
Are you a passionate person and strong communicator who thrives being the link between IT and Business? And would you like to help build new Business Capabilities by enabling the software and new business processes together with an awesome team in L...
Indrykket:6. december 2018
Udløbsdato:20. december 2018

Master Data Manager Specialist for global operations and planning

LEGO SYSTEM A/S

Vejle
Master Data Specialist for global operations and planning All over the world, our divisions use data insights to ensure optimal production and logistics planning. Are you ready to secure the needed master data whilst developing your skills even furt...
Indrykket:29. november 2018
Udløbsdato:12. december 2018

Senior IT Consultant

LEGO SYSTEM A/S

Vejle
Are you passionate about IT and business? And are you motivated about developing and maturing a technology landscape that enables us to deliver the right LEGO bricks for children around the globe? Come join our team of passionate and experienced peo...
Indrykket:8. december 2018
Udløbsdato:21. december 2018

IT Supporter

POWER PEOPLE DANMARK ApS

IT Supporter PowerPeople søger for Kunde IT Supportere til Vikariater i Fredericia Kolding Horsens og Omegn. Vi søger pt IT Supporter eller lign. til IT Support opgaver. Opgaverne der skal løses er 1. Level Support On Site support Opsætning af IT ud...
Indrykket:23. oktober 2018
Udløbsdato:22. december 2018

Forretningsorienteret CRM Konsulent

LINAK A/S

Kolding
Forretningsorienteret CRM KonsulentLINAK vækster, og derfor søger vi endnu en CRM konsulent der kan styrke vores tekniske kompetencer internt. Hovedopgaven vil bestå af konsulentopgaver indenfor Microsoft Dynamics 365, samt tilpasning og konfigurati...
Indrykket:21. november 2018
Udløbsdato:16. januar 2019