Gem job

Erfaren Product Owner til virksomhed i rivende udvikling

Vi søger en dygtig Product Owner med en høj faglig profil til vores danske udviklingsteam. Din primære rolle vil være at få en dybdegående forståelse af kunde- og forretningsbehov og derefter oversætte disse krav til vore talentfulde udviklingsteams i Danmark og Ukraine.

Hvis du er passioneret om digital produktudvikling og er du en kompetent og erfaren Product Owner, som synes det skal være sjovt at tage på arbejde, så har vi måske jobbet til dig.

Hvad går jobbet ud på?

Med fokus på at vi skaber værdiskabende funktioner og innovative løsninger til vores kunder, forventer vi, at du, i din rolle som Product Owner, vil øge kundeengagement og nye initiativer. Du kan forvente at beskæftige dig med følgende opgaver:

  • I tæt samarbejde med Product Manager, UI/UX-designer og andre interessenter, at sikre en dybdegående forståelse af kunde- og forretningsbehov og derefter oversætte disse krav til udviklingsteamet.
  • Definere og administrere back-logs og roadmaps sammen med Product Manager.
  • Formulere og oprette Epic-beskrivelser, Features og User Stories.
  • Formulere eventuelle ændringer til kravspecifikationer og følge op på disse.
  • Assistere i accept- og regressionstests.
  • Støtte udviklerne med løbende feed-back på nye funktioner mens de udvikles

Din profil:

  • Du har en relevant uddannelse (f.eks. indenfor produktudvikling, UX, QA eller tidligere udvikler).
  • eller års erfaring i en lignende stilling (f.eks. projektleder indenfor softwareudvikling – måske endda af SaaS systemer).
  • Du har god forretningsindsigt og er en dygtig problemløser.
  • Du brænder for at skabe pålidelige og effektive produkter og funktioner.
  • Du er åben for nye udfordringer er naturligt videnssøgende og vidensdelende.
  • Du er fortrolig med alment anerkendte udviklingsprincipper og -værktøjer.
  • Du har gode kommunikations- og præsentationsevner på dansk såvel som engelsk.
  • Du evner at jonglere med flere opgaver på én gang samtidig med du bevarer det overordnede overblik.

Den vigtigste kvalifikation er din personlighed; hvem du er, hvilke værdier og holdninger du har og din lyst til at lære. Vi søger en engageret holdspiller der ikke er bange for at bidrage med egne holdninger.

Hvem er vi?

Hos FlexyBox anvender vi vores brancheerfaring til at digitalisere komplekse processer i restaurationsbranchen, fitnessbranchen og i aktivitets- og bowlingcentre. Målet er at levere et komplet væg-til-væg managementsystem, som giver vores samarbejdspartnere det bedste grundlag for tilfredse kunder og en sund forretning. Vi er i dag leverandør af nordens største bookingsystem indenfor bowlingbranchen. Samtidig ekspanderer FlexyBox voldsomt og leverer i dag systemer til mange restauranter og fitnesscentre på tværs af hele landet.

Arbejdsmiljøet er professionelt og innovativt. Der er altid fokus på at være på forkant med markedsudviklingen og kundernes behov. Ledelsen involverer og sparrer kontinuerligt med vores medarbejdere for nye ideer og udviklingsområder.

Hos FlexyBox arbejder vi målrettet og selvstændigt, men vi har samtidig fokus på at opretholde en hyggelig, kollegial og uformel stemning. Vi er pt. 30 ansatte, som er fordelt mellem udvikling, support, og salg.

Vi har til huse i et lækkert, lyst og åbent kontormiljø lige ned til Svendborg Havn - kun 30 min. kørsel fra Odense eller 10 min. gang fra togstationen i Svendborg.

Vi tilbyder:

  • En spændende arbejdsplads, hvor du vil få en bred kontaktflade med hele virksomheden inklusiv vores udviklingsafdeling i Ukraine.
  • En stilling i et ungt team med høj medarbejderinvolvering og ansvar for dine egne opgaver fra første arbejdsdag i et uformelt og venskabeligt miljø.
  • God pensionsordning (9,5% betalt af arbejdsgiver).
  • Sundhedsforsikring inkl. blandt andet fysioterapi, privathospital, livsforsikring mv.
  • Frokostordning og fri frugt.
  • Gratis fitnessabonnement.
  • Personaleforening med blandt andet morgenmadsordning.
  • Personalerum med dart, PlayStation, brætspil mv.
  • Landsdækkende rabatordning til familie-aktivitetscentre.
  • Sociale aktiviteter året rundt (sommerfest, julefrokost, bowling, brætspilsaftener mv).
  • Sund work/life-balance.
  • Relevant efteruddannelse.
  • Store karrieremuligheder i hastigt voksende virksomhed (kåret til gazellevirksomhed seks år i træk af Dagbladet Børsen).
  • Løn efter kvalifikationer.

Noget for dig?

Vi ansætter hurtigst muligt, så send din ansøgning og CV snarest. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte CTO Morten Schmidt på tlf. 88440691.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Erfaren Product Owner til virksomhed i rivende udvikling

Vi søger en dygtig Product Owner med en høj faglig profil til vores danske udviklingsteam. Din primære rolle vil være at få en dybdegående forståelse af kunde- og forretningsbehov og derefter oversætte disse krav til vore talentfulde udviklingsteams i Danmark og Ukraine.

Hvis du er passioneret om digital produktudvikling og er du en kompetent og erfaren Product Owner, som synes det skal være sjovt at tage på arbejde, så har vi måske jobbet til dig.

Hvad går jobbet ud på?

Med fokus på at vi skaber værdiskabende funktioner og innovative løsninger til vores kunder, forventer vi, at du, i din rolle som Product Owner, vil øge kundeengagement og nye initiativer. Du kan forvente at beskæftige dig med følgende opgaver:

  • I tæt samarbejde med Product Manager, UI/UX-designer og andre interessenter, at sikre en dybdegående forståelse af kunde- og forretningsbehov og derefter oversætte disse krav til udviklingsteamet.
  • Definere og administrere back-logs og roadmaps sammen med Product Manager.
  • Formulere og oprette Epic-beskrivelser, Features og User Stories.
  • Formulere eventuelle ændringer til kravspecifikationer og følge op på disse.
  • Assistere i accept- og regressionstests.
  • Støtte udviklerne med løbende feed-back på nye funktioner mens de udvikles

Din profil:

  • Du har en relevant uddannelse (f.eks. indenfor produktudvikling, UX, QA eller tidligere udvikler).
  • eller års erfaring i en lignende stilling (f.eks. projektleder indenfor softwareudvikling – måske endda af SaaS systemer).
  • Du har god forretningsindsigt og er en dygtig problemløser.
  • Du brænder for at skabe pålidelige og effektive produkter og funktioner.
  • Du er åben for nye udfordringer er naturligt videnssøgende og vidensdelende.
  • Du er fortrolig med alment anerkendte udviklingsprincipper og -værktøjer.
  • Du har gode kommunikations- og præsentationsevner på dansk såvel som engelsk.
  • Du evner at jonglere med flere opgaver på én gang samtidig med du bevarer det overordnede overblik.

Den vigtigste kvalifikation er din personlighed; hvem du er, hvilke værdier og holdninger du har og din lyst til at lære. Vi søger en engageret holdspiller der ikke er bange for at bidrage med egne holdninger.

Hvem er vi?

Hos FlexyBox anvender vi vores brancheerfaring til at digitalisere komplekse processer i restaurationsbranchen, fitnessbranchen og i aktivitets- og bowlingcentre. Målet er at levere et komplet væg-til-væg managementsystem, som giver vores samarbejdspartnere det bedste grundlag for tilfredse kunder og en sund forretning. Vi er i dag leverandør af nordens største bookingsystem indenfor bowlingbranchen. Samtidig ekspanderer FlexyBox voldsomt og leverer i dag systemer til mange restauranter og fitnesscentre på tværs af hele landet.

Arbejdsmiljøet er professionelt og innovativt. Der er altid fokus på at være på forkant med markedsudviklingen og kundernes behov. Ledelsen involverer og sparrer kontinuerligt med vores medarbejdere for nye ideer og udviklingsområder.

Hos FlexyBox arbejder vi målrettet og selvstændigt, men vi har samtidig fokus på at opretholde en hyggelig, kollegial og uformel stemning. Vi er pt. 30 ansatte, som er fordelt mellem udvikling, support, og salg.

Vi har til huse i et lækkert, lyst og åbent kontormiljø lige ned til Svendborg Havn - kun 30 min. kørsel fra Odense eller 10 min. gang fra togstationen i Svendborg.

Vi tilbyder:

  • En spændende arbejdsplads, hvor du vil få en bred kontaktflade med hele virksomheden inklusiv vores udviklingsafdeling i Ukraine.
  • En stilling i et ungt team med høj medarbejderinvolvering og ansvar for dine egne opgaver fra første arbejdsdag i et uformelt og venskabeligt miljø.
  • God pensionsordning (9,5% betalt af arbejdsgiver).
  • Sundhedsforsikring inkl. blandt andet fysioterapi, privathospital, livsforsikring mv.
  • Frokostordning og fri frugt.
  • Gratis fitnessabonnement.
  • Personaleforening med blandt andet morgenmadsordning.
  • Personalerum med dart, PlayStation, brætspil mv.
  • Landsdækkende rabatordning til familie-aktivitetscentre.
  • Sociale aktiviteter året rundt (sommerfest, julefrokost, bowling, brætspilsaftener mv).
  • Sund work/life-balance.
  • Relevant efteruddannelse.
  • Store karrieremuligheder i hastigt voksende virksomhed (kåret til gazellevirksomhed seks år i træk af Dagbladet Børsen).
  • Løn efter kvalifikationer.

Noget for dig?

Vi ansætter hurtigst muligt, så send din ansøgning og CV snarest. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte CTO Morten Schmidt på tlf. 88440691.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.