Erfaren projekteringsleder til Dansk Totalentreprise A/S

Har du en baggrund som bygningskonstruktør eller bygningsingeniør og erfaring med udarbejdelse og styring af projekteringsaktiviteter, så er det dig, vi mangler på holdet.

Om virksomheden

Dansk Totalentreprise A/S er en nyere virksomhed med mange års erfaring i byggebranchen. Virksomheden er kendt for ordentlighed og høj kundetilfredshed.

Dansk Totalentreprise har valgt sloganet ”byggeri til fast pris og tid” fordi de faktisk mener det. Styring af byggeriets projektering og udførelse er hos dem langt i hænderne på et erfarernt team med lyst, energi, dynamik og tanker for fremtiden.

Virksomhedens speciale er boligbyggeri af lejlighedskomplekser og rækkehuse byggeri. Projekterne opføres i Jylland og på Sjælland.

Geografi

Arbejdet sker med udgangspunkt i Aalborg.

Opgave

Vi søger en projekteringsleder, der har erfaring fra lignende stilling. Du vil komme til at arbejde med projektering af totalentrepriser med deltagelse på et meget tidligt tidspunkt i processen.

Du vil blive ansvarlig for hele projekteringsforløbet i tæt samarbejde med Entreprisechefen. Du vil få til opgave at koordinere og udføre alle projekteringsaktiviteter i tæt samarbejde med rådgiver teamet, herunder detailprojektering, udarbejdelse af tegningsmateriale samt anden relevant sags-dokumentation.

Opgaverne er mangeartede og vil blandt andet være

  • Sikre at projektet overholder aftalte tidsterminer og gennemføres som planlagt, hvad angår projekteringen.
  • Koordinere projektet fra skitseprojekt til endeligt Hovedprojekt.
  • Få interessenterne i designfasen til at fungere sammen, så det skaber værdi for alle.
  • Deltagelse i præsentationer samt forhandling med kunder entreprenørrådgivning og projektledelse.

Faglige kvalifikationer

  • Har en grundig byggeteknisk viden samt erfaring med projekteringsledelse af større byggeopgaver.
  • Har grundig, detaljeret viden om gældende bygningsreglement, herunder brand-, lyd-, energi- og miljøkrav samt grundig indsigt i byggejuridiske forhold.
  • Bruger i Revit eller lignende.

Personlige kvalifikationer

  • Er omhyggelig og grundig med dit arbejde.
  • Godt overblik og samtidig sans for detaljer.
  • Skaber rammer for et konstruktivt og involverende samarbejde i projektet.

Virksomheden tilbyder dig

Et udfordrende og selvstændigt job i en dynamisk virksomhed, som er i god vækst.

En hverdag hvor det professionelle og det gode humør er i højsædet.

Løn og øvrige ansættelsesvilkår aftales individuelt på et niveau, der modsvarer stillingernes krav og dine kvalifikationer.

Har du uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kim Koed på tlf. 40 81 63 48.

Alle henvendelser behandles fortroligt og vil blive behandlet løbende.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330046981Phoenix-45a22fa512019-06-20T00:00:00Erfaren projekteringsleder til Dansk Totalentreprise A/S

Har du en baggrund som bygningskonstruktør eller bygningsingeniør og erfaring med udarbejdelse og styring af projekteringsaktiviteter, så er det dig, vi mangler på holdet.

Om virksomheden

Dansk Totalentreprise A/S er en nyere virksomhed med mange års erfaring i byggebranchen. Virksomheden er kendt for ordentlighed og høj kundetilfredshed.

Dansk Totalentreprise har valgt sloganet ”byggeri til fast pris og tid” fordi de faktisk mener det. Styring af byggeriets projektering og udførelse er hos dem langt i hænderne på et erfarernt team med lyst, energi, dynamik og tanker for fremtiden.

Virksomhedens speciale er boligbyggeri af lejlighedskomplekser og rækkehuse byggeri. Projekterne opføres i Jylland og på Sjælland.

Geografi

Arbejdet sker med udgangspunkt i Aalborg.

Opgave

Vi søger en projekteringsleder, der har erfaring fra lignende stilling. Du vil komme til at arbejde med projektering af totalentrepriser med deltagelse på et meget tidligt tidspunkt i processen.

Du vil blive ansvarlig for hele projekteringsforløbet i tæt samarbejde med Entreprisechefen. Du vil få til opgave at koordinere og udføre alle projekteringsaktiviteter i tæt samarbejde med rådgiver teamet, herunder detailprojektering, udarbejdelse af tegningsmateriale samt anden relevant sags-dokumentation.

Opgaverne er mangeartede og vil blandt andet være

  • Sikre at projektet overholder aftalte tidsterminer og gennemføres som planlagt, hvad angår projekteringen.
  • Koordinere projektet fra skitseprojekt til endeligt Hovedprojekt.
  • Få interessenterne i designfasen til at fungere sammen, så det skaber værdi for alle.
  • Deltagelse i præsentationer samt forhandling med kunder entreprenørrådgivning og projektledelse.

Faglige kvalifikationer

  • Har en grundig byggeteknisk viden samt erfaring med projekteringsledelse af større byggeopgaver.
  • Har grundig, detaljeret viden om gældende bygningsreglement, herunder brand-, lyd-, energi- og miljøkrav samt grundig indsigt i byggejuridiske forhold.
  • Bruger i Revit eller lignende.

Personlige kvalifikationer

  • Er omhyggelig og grundig med dit arbejde.
  • Godt overblik og samtidig sans for detaljer.
  • Skaber rammer for et konstruktivt og involverende samarbejde i projektet.

Virksomheden tilbyder dig

Et udfordrende og selvstændigt job i en dynamisk virksomhed, som er i god vækst.

En hverdag hvor det professionelle og det gode humør er i højsædet.

Løn og øvrige ansættelsesvilkår aftales individuelt på et niveau, der modsvarer stillingernes krav og dine kvalifikationer.

Har du uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kim Koed på tlf. 40 81 63 48.

Alle henvendelser behandles fortroligt og vil blive behandlet løbende.

Har du en baggrund som bygningskonstruktør eller bygningsingeniør og erfaring med udarbejdelse og styring af projekteringsaktiviteter, så er det dig, vi mangler på holdet. Om virksomheden Dansk Totalentreprise A S er en nyere virksomhed med mange års erfaring i byggebranchen. Virksomheden er kendt for ordentlighed og høj kundetilfredshed. Dansk Totalentreprise har valgt sloganet byggeri til fast pris og tid fordi de faktisk mener det. Styring af byggeriets projektering og udførelse er hos dem langt i hænderne på et erfarernt team med lyst, energi, dynamik og tanker for fremtiden. Virksomhedens speciale er boligbyggeri af lejlighedskomplekser og rækkehuse byggeri. Projekterne opføres i Jylland og på Sjælland. Geografi Arbejdet sker med udgangspunkt i Aalborg. Opgave Vi søger en projekteringsleder, der har erfaring fra lignende stilling. Du vil komme til at arbejde med projektering af totalentrepriser med deltagelse på et meget tidligt tidspunkt i processen. Du vil blive ansvarlig for hele projekteringsforløbet i tæt samarbejde med Entreprisechefen. Du vil få til opgave at koordinere og udføre alle projekteringsaktiviteter i tæt samarbejde med rådgiver teamet, herunder detailprojektering, udarbejdelse af tegningsmateriale samt anden relevant sags-dokumentation. Opgaverne er mangeartede og vil blandt andet være Sikre at projektet overholder aftalte tidsterminer og gennemføres som planlagt, hvad angår projekteringen. Koordinere projektet fra skitseprojekt til endeligt Hovedprojekt. Få interessenterne i designfasen til at fungere sammen, så det skaber værdi for alle. Deltagelse i præsentationer samt forhandling med kunder entreprenørrådgivning og projektledelse. Faglige kvalifikationer Har en grundig byggeteknisk viden samt erfaring med projekteringsledelse af større byggeopgaver. Har grundig, detaljeret viden om gældende bygningsreglement, herunder brand-, lyd-, energi- og miljøkrav samt grundig indsigt i byggejuridiske forhold. Bruger i Revit eller lignende. Personlige kvalifikationer Er omhyggelig og grundig med dit arbejde. Godt overblik og samtidig sans for detaljer. Skaber rammer for et konstruktivt og involverende samarbejde i projektet. Virksomheden tilbyder dig Et udfordrende og selvstændigt job i en dynamisk virksomhed, som er i god vækst. En hverdag hvor det professionelle og det gode humør er i højsædet. Løn og øvrige ansættelsesvilkår aftales individuelt på et niveau, der modsvarer stillingernes krav og dine kvalifikationer. Har du uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kim Koed på tlf. 40 81 63 48. Alle henvendelser behandles fortroligt og vil blive behandlet løbende.11jobnet45a22fa5100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-15T00:00:000000http://www.brainsearch.dk/ledige-stillinger/?hr=show-job/451930EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3550457KoedConsult11Nibevej 29200Aalborg SVDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent781404JobNet5007784500778410020-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45a22fa5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=45a22fa5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45a22fa5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45a22fa5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse362113037noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330055068Assisterende leder til Dagtilbud GedvedBasic Er du dygtig til det pædagogiske fag på 0-6 års området og har lyst til ledelse, så er der mulighed for at søge nu.Vi kan tilbyde en 37 timers assisterende leder stilling i Dagtilbud Gedved.Dagtilbud Gedved ligger centralt i Østjylland mellem Horsens og Skanderborg, i naturskønne omgivelser og med egen hytte tæt på institutionen. Dagtilbuddet består af 2 afdelinger: Daginstitution Livstræet og Dagplejen (4 dagplejere).I Dagtilbuddet er der 70 børnehavebørn, 30 vuggestuebørn og 12 dagplejebørn. Vi er 27 ansatte. Gedved er et aktivt lokalsamfund, og vi oplever et godt og engageret forældresamarbejde. Vi er certificeret idrætsinstitution under DGI, og derfor er idræt, leg og bevægelse vigtige elementer i vores hverdag.Vi vægter, at vores pædagogik er anerkendende, nærværende og inkluderende. Derfor arbejder vi med, at vi i vores hverdag har strukturelle rammer med fokus på børnenes trivsel, læring og udvikling.Evidensbaseret viden inddrages i et pædagogisk perspektiv. Dette for at sikre en høj faglighed og derved medvirke til, at den pædagogiske indsats på bedste vis leder frem mod de ønskede pædagogiske mål.Den assisterende leder skal indgå i lederteam med lederen af Dagtilbud Gedved omkring løsningen af den fælles ledelsesopgave. Du vil særligt skulle arbejde med organisering af de pædagogiske læringsmiljøer, Den styrkede pædagogiske læreplan, opfølgning, sparring samt feedback på medarbejdernes pædagogiske praksis. En central del af den opgave er ansvaret for, at projekter og indsatser målsættes, evalueres og dokumenteres. Du skal deltage i teammøder og derved bidrage til en evalueringskultur med fokus på kerneopgaven.Faglighed og erfaring: Ledelsesmæssig erfaring eller et ønske om at udvikle sig indenfor ledelse. Pædagogisk uddannet og fagligt kompetent indenfor 0-6 års området. Du brænder fortsat for at være tæt på kerneopgaven i forhold til medarbejdernes pædagogiske arbejde, så du involverer dig i dagligdagen ude blandt børnene. Erfaring med at strukturere og gennemføre udviklingstiltag, så de målsættes, dokumenteres og evalueres. Gode formidlingsevner, mundtligt og skriftligt således, at medarbejdere, forældre og øvrige interessenter oplever tydelighed. Erfaring og kompetencer i forhold til at omsætte politikker og målsætninger indenfor det pædagogiske område til konkrete tiltag. Er god til at samarbejde og er anerkendende i din tilgang og god til at motivere, skabe følgeskab og inkludere Din profil:Som person er du kendetegnet ved at være: God til at strukturere, have overblik, koordinere og afslutte processer. Tillidsskabende for både børn, forældre og personale. Nysgerrig og opsøgende på både eksisterende og ny viden på 0-6 års området. Uddelegerende og lyttende. I besiddelse af robusthed og fleksibilitet, så du kan håndtere en omskiftelig hverdag. Søg jobbet:Send os din ansøgning og dit CV senest den 15. august 2019. Der afholdes indledende samtaler onsdag den 21. august fra kl. 14 og frem2. samtalerunde afholdes tirsdag den 27. august.Forventet ansættelse 1. oktober 2019.Imellem de to samtaler, vil de der inviteres til 2. samtale blive bedt om at udfylde en personprofil, som indgår i ansættelsesforløbet. For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Dagtilbudsleder Suzanne Kruse på tlf: 76294640 20892245.Er du dygtig til det pædagogiske fag på 0-6 års området og har lyst til ledelse, så er der mulighed for at søge nu.

Vi kan tilbyde en 37 timers assisterende leder stilling i Dagtilbud Gedved.

Dagtilbud Gedved ligger centralt i Østjylland mellem Horsens og Skanderborg, i naturskønne omgivelser og med egen hytte tæt på institutionen.         

Dagtilbuddet består af 2 afdelinger: Daginstitution Livstræet og Dagplejen (4 dagplejere).
I Dagtilbuddet er der 70 børnehavebørn, 30 vuggestuebørn og 12 dagplejebørn. Vi er 27 ansatte. Gedved er et aktivt lokalsamfund, og vi oplever et godt og engageret forældresamarbejde. Vi er certificeret idrætsinstitution under DGI, og derfor er idræt, leg og bevægelse vigtige elementer i vores hverdag.

Vi vægter, at vores pædagogik er anerkendende, nærværende og inkluderende. Derfor arbejder vi med, at vi i vores hverdag har strukturelle rammer med fokus på børnenes trivsel, læring og udvikling.
Evidensbaseret viden inddrages i et pædagogisk perspektiv. Dette for at sikre en høj faglighed og derved medvirke til, at den pædagogiske indsats på bedste vis leder frem mod de ønskede pædagogiske mål.

Den assisterende leder skal indgå i lederteam med lederen af Dagtilbud Gedved omkring løsningen af den fælles ledelsesopgave. Du vil særligt skulle arbejde med organisering af de pædagogiske læringsmiljøer, Den styrkede pædagogiske læreplan, opfølgning, sparring samt feedback på medarbejdernes pædagogiske praksis. En central del af den opgave er ansvaret for, at projekter og indsatser målsættes, evalueres og dokumenteres. Du skal deltage i teammøder og derved bidrage til en evalueringskultur med fokus på kerneopgaven.

Faglighed og erfaring:
  • Ledelsesmæssig erfaring eller et ønske om at udvikle sig indenfor ledelse.
  • Pædagogisk uddannet og fagligt kompetent indenfor 0-6 års området.
  • Du brænder fortsat for at være tæt på kerneopgaven i forhold til medarbejdernes pædagogiske arbejde, så du involverer dig i dagligdagen ude blandt børnene.
  • Erfaring med at strukturere og gennemføre udviklingstiltag, så de målsættes, dokumenteres og evalueres.
  • Gode formidlingsevner, mundtligt og skriftligt således, at medarbejdere, forældre og øvrige interessenter oplever tydelighed.
  • Erfaring og kompetencer i forhold til at omsætte politikker og målsætninger indenfor det pædagogiske område til konkrete tiltag.
  • Er god til at samarbejde og er anerkendende i din tilgang og god til at motivere, skabe følgeskab og inkludere
     
Din profil:
Som person er du kendetegnet ved at være:
  • God til at strukturere, have overblik, koordinere og afslutte processer.
  • Tillidsskabende for både børn, forældre og personale.
  • Nysgerrig og opsøgende på både eksisterende og ny viden på 0-6 års området.
  • Uddelegerende og lyttende.
  • I besiddelse af robusthed og fleksibilitet, så du kan håndtere en omskiftelig hverdag.
     
Søg jobbet:
Send os din ansøgning og dit CV senest den 15. august 2019.
 
Der afholdes indledende samtaler onsdag den 21. august fra kl. 14 og frem
2. samtalerunde afholdes tirsdag den 27. august.

Forventet ansættelse 1. oktober 2019.

Imellem de to samtaler, vil de der inviteres til 2. samtale blive bedt om at udfylde en personprofil, som indgår i ansættelsesforløbet.
 
For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Dagtilbudsleder Suzanne Kruse på tlf: 76294640 / 20892245.

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegDaginstitution GedvedGedved2019-07-05T12:01:11.4872019-08-10T00:00:00
330055704Pædagogisk leder til daginstitutionen ValhallaBasic En spændende og alsidig stilling i en organisation med fokus på høj faglighed. Om jobbet Vi søger en energisk og handlingsorienteret pædagogisk leder til den integrerede institution Valhalla, der i et tæt samarbejde med institutionslederen og afdelingslederen skal sikre kvalitet, faglighed, udvikling og trivsel i institutionen. Valhalla består af to huse beliggende lige ved siden af hinanden. I det ene hus, afdeling Midgård, er de yngste børn 0-4 år og i det andet hus, afdeling Udgård, er de ældste børnehavebørn 4-6 år. Den pædagogiske leder vil primært blive tilknyttet afdeling Udgård. Arbejdet vil være en kombination af ledelsesmæssige opgaver samt børnetid evt. også AKT funktion. Derfor er det vigtigt, at have stor interesse for både det administrative og det nære relations arbejde ved børnene. Det er den pædagogiske leders opgave at bidrage med sparring og helhedstænkning. Tiltrædelse Den 1. oktober 2019. Vi forventer af dig At du har fokus på kerneopgaven: at skabe trivsel og udvikling for børnene. At du er tydelig, anerkendende og åben. At du er involverende og bidrager med motivation og engagement. At du er udviklingsorienteret, visionær og innovativ. At du er struktureret og har gode organisatoriske evner. At du arbejder strategisk og vedholdende. At du er sparingspartner for institutionslederen og overtager dennes funktioner ved fravær. At du er faglig kompetent og har relevant pædagogisk uddannelse. At du har flair for IT og skriftlige opgaver. Vi tilbyder dig En arbejdsplads med barnet i centrum præget af høj faglighed. Et spændende og udfordrende job. En alsidig hverdag hvor der er mulighed for personlig og faglig udvikling. En organisation hvor meget er muligt og hvor nye ideer og initiativer værdsættes. En arbejdsplads med en god omgangstone hvor trivsel prioriteres højt. En meget engageret medarbejdergruppe. Skønne, glade og nysgerrige børn. Engagerede forældre. Gode fysiske rammer både inde og ude. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesforhold følger overenskomst med BUPL og regler om lokal løndannelse. Stillingen er på 37 timer. Om os Valhalla er en integreret institution bestående af to huse. Vi har omkring 130 dejlige børn i alderen 0-6 år. I det ene hus, afdeling Midgård, har vi har tre vuggestuegrupper og to mellemgrupper. I mellemgruppen er de ældste vuggestuebørn og de yngste børnehavebørn. I det andet hus, afdeling Udgård, er de ældste børnehavebørn. Dette hus er indrettet med forskellige lege- og læringsmiljøer og er ikke stueopdelt. Børnene er i stedet tilknyttet en spisegruppe med en primær pædagog. Valhalla er beliggende meget centralt i Vindinggård Centeret, tæt på skov og gode legepladser. Vi prioriterer udeliv højt og arbejder desuden meget fokuseret med barnets sproglige udvikling. Flere oplysninger Flere oplysninger kan fås ved henvendelse til institutionsleder Marianne Højberg på telefon 76 81 87 00. Link til egen hjemmeside Du kan læse mere om os på www.Valhalla.vejle.dk Ansøgningsfrist Den 15. august 2019. Ansættelsessamtaler afholdes den 21. august 2019. Profilanalyse Vi benytter DISC-profiler og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. Børneattest og offentlig straffeattest Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

En spændende og alsidig stilling i en organisation med fokus på høj faglighed.

Om jobbet

Vi søger en energisk og handlingsorienteret pædagogisk leder til den integrerede institution Valhalla, der i et tæt samarbejde med institutionslederen og afdelingslederen skal sikre kvalitet, faglighed, udvikling og trivsel i institutionen.

Valhalla består af to huse beliggende lige ved siden af hinanden. I det ene hus, afdeling  Midgård, er de yngste børn 0-4 år og i det andet hus, afdeling Udgård, er de ældste børnehavebørn 4-6 år. Den pædagogiske leder vil primært blive tilknyttet afdeling Udgård.

Arbejdet vil være en kombination af ledelsesmæssige opgaver samt børnetid evt. også AKT funktion. Derfor er det vigtigt, at have stor interesse for både det administrative og det nære relations arbejde ved børnene. Det er den pædagogiske leders opgave at bidrage med sparring og helhedstænkning.

Tiltrædelse

Den 1. oktober 2019.

Vi forventer af dig

  •  At du har fokus på kerneopgaven: at skabe trivsel og udvikling for børnene.
  •  At du er tydelig, anerkendende og åben.
  •  At du er involverende og bidrager med motivation og engagement.
  •  At du er udviklingsorienteret, visionær og innovativ.
  •  At du er struktureret og har gode organisatoriske evner.
  •  At du arbejder strategisk og vedholdende.
  •  At du er sparingspartner for institutionslederen og overtager dennes funktioner ved fravær.
  •  At du er faglig kompetent og har relevant pædagogisk uddannelse.
  •  At du har flair for IT og skriftlige opgaver.

Vi tilbyder dig

  •  En arbejdsplads med barnet i centrum præget af høj faglighed.
  •  Et spændende og udfordrende job.
  •  En alsidig hverdag hvor der er mulighed for personlig og faglig udvikling.
  •  En organisation hvor meget er muligt og hvor nye ideer og initiativer værdsættes.
  •  En arbejdsplads med en god omgangstone hvor trivsel prioriteres højt.
  •  En meget engageret medarbejdergruppe.
  •  Skønne, glade og nysgerrige børn.
  •  Engagerede forældre.
  •  Gode fysiske rammer både inde og ude.

Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesforhold følger overenskomst med BUPL og regler om lokal løndannelse.

Stillingen er på 37 timer.

Om os

Valhalla er en integreret institution bestående af to huse. Vi har omkring 130 dejlige børn i alderen 0-6 år.

I det ene hus, afdeling Midgård, har vi har tre vuggestuegrupper og to mellemgrupper. I mellemgruppen er de ældste vuggestuebørn og de yngste børnehavebørn.

I det andet hus, afdeling Udgård, er de ældste børnehavebørn. Dette hus er indrettet med forskellige lege- og læringsmiljøer og er ikke stueopdelt. Børnene er i stedet tilknyttet en spisegruppe med en primær pædagog.

Valhalla er beliggende meget centralt i Vindinggård Centeret, tæt på skov og gode legepladser. Vi prioriterer udeliv højt og arbejder desuden meget fokuseret med barnets sproglige udvikling.

Flere oplysninger

Flere oplysninger kan fås ved henvendelse til institutionsleder Marianne Højberg på telefon 76 81 87 00.

Link til egen hjemmeside

Du kan læse mere om os på www.Valhalla.vejle.dk

Ansøgningsfrist

Den 15. august 2019.

Ansættelsessamtaler afholdes den 21. august 2019.

Profilanalyse

Vi benytter DISC-profiler og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. 

Børneattest og offentlig straffeattest

Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest. 

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

ORS/Small/4c2df1cd_logo.pngValhallaVejle2019-07-05T19:00:58.9302019-08-09T00:00:00
330055117Attraktiv lederstilling med spændende udfordringer på Danmarks bedste mindre hospitalBasic Afdelingssygeplejerske til Anæstesiologisk afsnit, Center for Planlagt Kirurgi, Regionshospitalet Silkeborg. En stilling som afdelingssygeplejerske til Anæstesi samt Opvågning ved Hospitalsenhed Midt, Center for Planlagt Kirurgi, Regionshospitalet Silkeborg, er ledig til besættelse pr. 1. oktober 2019.Om afdelingen stillingenVi har brug for en visionær og rummelig leder, der vil bruge og udvikle de kompetencer, der er i afsnittet. Vi ønsker en leder, der arbejder målrettet for udvikling indenfor afsnittet samt en afdelingssygeplejerske, som har det overordnede ansvar for kvalitetsarbejdet i afsnittetog som vil engagere sig i uddannelsesopgaven af kursister og studerende samt af den faste medarbejderstab. I afsnittet er der specialeansvarlige sygeplejersker, uddannelsesansvarlig klinisk vejleder samt udviklingssygeplejerske.Derudover er der i afsnittet en funktionsledelse bestående af 2 afdelingssygeplejersker (operation, opvågning, anæstesi, sterilcentral) samt 1 anæstesiolog. Der pågår aktuelt en proces omkring etablering af et nyt operationsafsnit, opvågning, blokrum, og hvileområder, i forbindelse med den eksisterende operationsgang, som i fusion med dagkirurgien, skal udgøre en Perioperativ enhed. Vi ønsker en afdelingssygeplejerske med flg. kvalifikationer Specialuddannet i anæstesi. Ledelseserfaring. Rummelighed, gode samarbejds-, kommunikative og pædagogiske evner. Forståelse for, lyst og evne til, at arbejde tværfagligt, som er essentielt for arbejdet i hele centret. Relevant lederuddannelse på diplomniveau eller tilsvarende eller interesse for at tage uddannelsen. Evne til at gennemføre dynamisk, synlig og handlekraftig ledelse. Lyst til at fungere som igangsætter og inspirator med henblik på fortsat udvikling af ydelserne indenfor området. Evne til at medinddrage, uddelegere og skabe udvikling. Mod på at indgå i et tæt samarbejde i afsnittets funktionsledelse. Gerne erfaring fra arbejdet med fusion af to afsnit. Vi tilbyder Et godt arbejdsmiljø, som er præget af et godt og tæt tværfagligt samarbejde og et velfungerende teamsamarbejde om kerneydelserne. Mentorordning. Mulighed for at sætte sit præg på udviklingen af sygeplejen og patientforløbene. En glad, aktiv, engageret og professionel medarbejderstab. Et afsnit med spændende og udviklende ledelsesmæssige udfordringer. Et understøttende ledernetværk blandt afsnitslederne i centret. Om Hospitalsenhed MidtHospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter, Regionshospitalet Lemvig og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.200 ansatte samt et budget på ca. 2,5 mia. kr. årligt.De fem regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland.Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk Om løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.Der må forventes en prøvetid på 3 mdr. Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse. Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Center for Planlagt Kirurgi. Yderligere oplysninger fås hos oversygeplejerske Maria Brinck Krog på e-mail maria.brinck.krog@midt.rm.dk eller på telefon 78 41 64 40. Din ansøgningDin ansøgning indeholdende autorisationsID, oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring, skal sendes skal sendes elektronisk og være os i hænde senest torsdag den 22. august 2019. Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 27. august 2019.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

Afdelingssygeplejerske til Anæstesiologisk afsnit, Center for Planlagt Kirurgi, Regionshospitalet Silkeborg.
 
En stilling som afdelingssygeplejerske til Anæstesi samt Opvågning ved Hospitalsenhed Midt, Center for Planlagt Kirurgi, Regionshospitalet Silkeborg, er ledig til besættelse pr. 1. oktober 2019.

Om afdelingen/stillingen
Vi har brug for en visionær og rummelig leder, der vil bruge og udvikle de kompetencer, der er i afsnittet.
 
Vi ønsker en leder, der arbejder målrettet for udvikling indenfor afsnittet samt en afdelingssygeplejerske, som har det overordnede ansvar for kvalitetsarbejdet i afsnittet
og som vil engagere sig i uddannelsesopgaven af kursister og studerende samt af den faste medarbejderstab.
 
I afsnittet er der specialeansvarlige sygeplejersker, uddannelsesansvarlig klinisk vejleder samt udviklingssygeplejerske.
Derudover er der i afsnittet en funktionsledelse bestående af 2 afdelingssygeplejersker (operation, opvågning, anæstesi, sterilcentral) samt 1 anæstesiolog.
 
Der pågår aktuelt en proces omkring etablering af et nyt operationsafsnit, opvågning, blokrum, og hvileområder, i forbindelse med den eksisterende operationsgang, som i fusion med dagkirurgien, skal udgøre en Perioperativ enhed.
 
Vi ønsker en afdelingssygeplejerske med flg. kvalifikationer 
  • Specialuddannet i anæstesi. 
  • Ledelseserfaring. 
  • Rummelighed, gode samarbejds-, kommunikative og pædagogiske evner. 
  • Forståelse for, lyst og evne til, at arbejde tværfagligt, som er essentielt for arbejdet i hele centret. 
  • Relevant lederuddannelse på diplomniveau eller tilsvarende eller interesse for at tage uddannelsen. 
  • Evne til at gennemføre dynamisk, synlig og handlekraftig ledelse. 
  • Lyst til at fungere som igangsætter og inspirator med henblik på fortsat udvikling af ydelserne indenfor området. 
  • Evne til at medinddrage, uddelegere og skabe udvikling. 
  • Mod på at indgå i et tæt samarbejde i afsnittets funktionsledelse.  
  • Gerne erfaring fra arbejdet med fusion af to afsnit.
 
Vi tilbyder 
  • Et godt arbejdsmiljø, som er præget af et godt og tæt tværfagligt samarbejde og et velfungerende teamsamarbejde om kerneydelserne. 
  • Mentorordning. 
  • Mulighed for at sætte sit præg på udviklingen af sygeplejen og patientforløbene. 
  • En glad, aktiv, engageret og professionel medarbejderstab. 
  • Et afsnit med spændende og udviklende ledelsesmæssige udfordringer. 
  • Et understøttende ledernetværk blandt afsnitslederne i centret.
 
Om Hospitalsenhed Midt
Hospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter, Regionshospitalet Lemvig og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.200 ansatte samt et budget på ca. 2,5 mia. kr. årligt.

De fem regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland.

Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk
 
Om løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.
Der må forventes en prøvetid på 3 mdr.
 
Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse.
 
Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Center for Planlagt Kirurgi.
 
Yderligere oplysninger fås hos oversygeplejerske Maria Brinck Krog på e-mail maria.brinck.krog@midt.rm.dk eller på telefon 78 41 64 40.
 
Din ansøgning
Din ansøgning indeholdende autorisationsID, oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring, skal sendes skal sendes elektronisk og være os i hænde senest torsdag den 22. august 2019.
 
Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 27. august 2019.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/4fcf51b7_logo.gifCenter for Planlagt KirurgiSilkeborg2019-07-05T13:01:19.7302019-08-09T00:00:00
330058977Assisterende leder til Dagtilbud MidtbyBasic Vil du være med til at gøre en ledelsesmæssig og faglig forskel i Dagtilbud Midtby?Er du frisk med masse af energi, super fagligt engageret, innovativ og kan gå forrest fagligt og ledelsesmæssigt?Så er du måske den nye assisterende leder i Dagtilbud Midtby. Stillingen er på 37 timer. Dagtilbud MidtbyVi er en institution, der består af fem afdelinger i Horsens Midtby, og som samlet huser 270 friske og livlige børn, heraf 129 vuggestuebørn, 140 børnehavebørn og 40 dagplejebørn. Til at sikre udvikling, trivsel, leg samt læring blandt børnene, er der ansat 100 engagerede og fagligt kompetente medarbejdere. StillingsbeskrivelseDen assisterende leder refererer til dagtilbudslederen, og skal indgå i et tæt og loyalt samarbejde med yderligere 2 assisterende ledere. I ledelsesteamet etableres der en fordeling af ledelsesopgaverne, så der er tydelighed om den enkeltes ansvarsområder. Et konstruktivt samarbejde og et godt arbejdsmiljø i ledelsen, vægtes lige så højt som, i den øvrige organisation. En central del af den assisterende leders opgave bliver, at kunne udfylde rollen som Leadlearner og medvirke til at kvalitetssikre det pædagogiske arbejde. Den assisterende leder skal sikre, at de aftalte pædagogiske projekter og indsatser følges til dørs. Dvs. at de målsættes, planlægges, dokumenteres og evalueres. I forhold til medarbejdere og teams, skal den assisterende leder give faglig sparring og tage ansvaret for at tilrettelægge og udføre relevante aktionslæringsforløb, samt medvirke til at sikre et optimalt lege- og læringsmiljø af høj faglighed. Dette med henblik på at støtte og udvikle den daglige pædagogiske praksis, således at kvaliteten i løsning af kerneopgaven løbende understøttes og kvalificeres. Det forventes at den assisterende leder er synlig i hverdagen, og deltager i teammøder for kontinuerligt at sikre udvikling og fremdrift i indsatser og tiltag. Den assisterende leder er ikke tænkt ind i den daglige børnetid, men kan i aftalte perioder være rundt på grupperne, for fagligt at involvere og understøtte medarbejdernes løsning af kerneopgaven. Det er væsentligt, at den assisterende leder også kan bidrage med at løse forskellige administrative opgaver og skriftlig dokumentation. Der er mulighed for at mødes med andre assisterende ledere i et netværk på tværs i Horsens Kommune. Endvidere er der faglige temadage, hvor både assisterende ledere og ledere har mulighed for at deltage. Din faglige profil Du har en pædagogisk uddannelse gerne suppleret med yderligere efteruddannelse inden for 0 til 6 årsområdet og det specialpædagogiske område Du har relevant ledelsesmæssig erfaring, og gerne Diplom i ledelse, eller et ønske om at påbegynde dette. Du brænder for både faglig og ledelsesmæssig udvikling, ligesom du med din faglige viden og ledelsesmæssige ageren kan skabe fagligt og professionelt følgeskab. Du kan omsætte strategier og målsætninger til konkrete og meningsfyldte tiltag. Du har erfaring med at strukturere og gennemføre udviklingstiltag, så de målsættes, dokumenteres og evalueres. Du stiller høje krav til faglighed og er ikke bange for de vanskelige ledelsesopgaver, der nogle gange kræves for at skabe udvikling. Du er skriftlig, kommunikativ og formidlingsmæssigt stærk. Du er erfaren i forhold til et konstruktivt samarbejde med forældre, medarbejderen og ledelse. Personlige kompetencer Du har en positiv, motiverende og ressourceorienteret tilgang til ledelsesopgaven. Du har et godt overblik og er opmærksom på detaljerne i det pædagogiske arbejde. Du arbejder struktureret og systematisk, og er god til at koordinere og prioritere opgaverne. Du er udviklingsorienteret og innovativ og tør gå forrest i den faglige udvikling og skabe engagement i udviklingen med en faciliterende adfærd. Du medvirker til at sætte dagsordenen ved at handle selvstændigt, fremstå overbevisende og agere fagligt og ledelsesmæssigt kompetent. Du har en lyttende, tillidsfuld og anerkendende tilgang til samarbejde, hvor fokus på dialog er i højsædet. Vi tilbyder Et unikt og innovativt miljø, som er kendetegnet ved høj faglighed. Vi ser muligheder og sammen gør vi det umulige muligt. Stor selvstændighed i arbejdstilrettelæggelsen. En dynamisk organisation med et afvekslende og godt arbejdsmiljø, hvor der er lagt vægt på alsidige løsninger af kerneopgaverne. Engagerede kollegaer og medarbejdere, der kan og vil fagligheden. Aktionslæringsforløb, løbende faglig sparring og feedback. Deltagelse i professionelle læringsfællesskaber. Vores omgangstone er præget af imødekommenhed, humor og respekt. Ansøgningsfristen er fredag d. 30. august 2019 Der afholdes indledende samtaler den 10. september 2019Anden samtalerunde gennemføres den 23. september 2019 Forventet ansættelse november 2019Husk at vedhæfte dit cv, eksamensbevis, samt øvrige relevante bilag.Løn og ansættelsesvilkår: Efter gældende overenskomstYderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Dagtilbudsleder Dorthe Rask på tlf. 2118 5649 Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Ansøgningen sendes elektronisk via EmplyVil du være med til at gøre en ledelsesmæssig og faglig forskel i Dagtilbud Midtby?

Er du frisk med masse af energi, super fagligt engageret, innovativ og kan gå forrest fagligt og ledelsesmæssigt?
Så er du måske den nye assisterende leder i Dagtilbud Midtby.
 
Stillingen er på 37 timer.
 
Dagtilbud Midtby
Vi er en institution, der består af fem afdelinger i Horsens Midtby, og som samlet huser 270 friske og livlige børn, heraf 129 vuggestuebørn, 140 børnehavebørn og 40 dagplejebørn. Til at sikre udvikling, trivsel, leg samt læring blandt børnene, er der ansat 100 engagerede og fagligt kompetente medarbejdere. 
 
Stillingsbeskrivelse
Den assisterende leder refererer til dagtilbudslederen, og skal indgå i et tæt og loyalt samarbejde med yderligere 2 assisterende ledere. I ledelsesteamet etableres der en fordeling af ledelsesopgaverne, så der er tydelighed om den enkeltes ansvarsområder. Et konstruktivt samarbejde og et godt arbejdsmiljø i ledelsen, vægtes lige så højt som, i den øvrige organisation.
 
En central del af den assisterende leders opgave bliver, at kunne udfylde rollen som Leadlearner og medvirke til at kvalitetssikre det pædagogiske arbejde. Den assisterende leder skal sikre, at de aftalte pædagogiske projekter og indsatser følges til dørs. Dvs. at de målsættes, planlægges, dokumenteres og evalueres.
 
I forhold til medarbejdere og teams, skal den assisterende leder give faglig sparring og tage ansvaret for at tilrettelægge og udføre relevante aktionslæringsforløb, samt medvirke til at sikre et optimalt lege- og læringsmiljø af høj faglighed. Dette med henblik på at støtte og udvikle den daglige pædagogiske praksis, således at kvaliteten i løsning af kerneopgaven løbende understøttes og kvalificeres.
 
Det forventes at den assisterende leder er synlig i hverdagen, og deltager i teammøder for kontinuerligt at sikre udvikling og fremdrift i indsatser og tiltag.
 
Den assisterende leder er ikke tænkt ind i den daglige børnetid, men kan i aftalte perioder være rundt på grupperne, for fagligt at involvere og understøtte medarbejdernes løsning af kerneopgaven.
 
Det er væsentligt, at den assisterende leder også kan bidrage med at løse forskellige administrative opgaver og skriftlig dokumentation.
 
Der er mulighed for at mødes med andre assisterende ledere i et netværk på tværs i Horsens Kommune. Endvidere er der faglige temadage, hvor både assisterende ledere og ledere har mulighed for at deltage.
 
 
 
Din faglige profil
  • Du har en pædagogisk uddannelse gerne suppleret med yderligere efteruddannelse inden for 0 til 6 årsområdet og det specialpædagogiske område
  • Du har relevant ledelsesmæssig erfaring, og gerne Diplom i ledelse, eller et ønske om at påbegynde dette.
  • Du brænder for både faglig og ledelsesmæssig udvikling, ligesom du med din faglige viden og ledelsesmæssige ageren kan skabe fagligt og professionelt følgeskab.
  • Du kan omsætte strategier og målsætninger til konkrete og meningsfyldte tiltag.
  • Du har erfaring med at strukturere og gennemføre udviklingstiltag, så de målsættes, dokumenteres og evalueres.
  • Du stiller høje krav til faglighed og er ikke bange for de vanskelige ledelsesopgaver, der nogle gange kræves for at skabe udvikling.
  • Du er skriftlig, kommunikativ og formidlingsmæssigt stærk.
  • Du er erfaren i forhold til et konstruktivt samarbejde med forældre, medarbejderen og ledelse. 

Personlige kompetencer
  • Du har en positiv, motiverende og ressourceorienteret tilgang til ledelsesopgaven.
  • Du har et godt overblik og er opmærksom på detaljerne i det pædagogiske arbejde.
  • Du arbejder struktureret og systematisk, og er god til at koordinere og prioritere opgaverne.
  • Du er udviklingsorienteret og innovativ og tør gå forrest i den faglige udvikling og skabe engagement i udviklingen med en faciliterende adfærd.
  • Du medvirker til at sætte dagsordenen ved at handle selvstændigt, fremstå overbevisende og agere fagligt og ledelsesmæssigt kompetent.
  • Du har en lyttende, tillidsfuld og anerkendende tilgang til samarbejde, hvor fokus på dialog er i højsædet.   

Vi tilbyder
  • Et unikt og innovativt miljø, som er kendetegnet ved høj faglighed. Vi ser muligheder og sammen gør vi det umulige muligt.
  • Stor selvstændighed i arbejdstilrettelæggelsen.
  • En dynamisk organisation med et afvekslende og godt arbejdsmiljø, hvor der er lagt vægt på alsidige løsninger af kerneopgaverne.
  • Engagerede kollegaer og medarbejdere, der kan og vil fagligheden.
  • Aktionslæringsforløb, løbende faglig sparring og feedback.
  • Deltagelse i professionelle læringsfællesskaber.
  • Vores omgangstone er præget af imødekommenhed, humor og respekt. 
     
    Ansøgningsfristen er fredag d. 30. august 2019
     
    Der afholdes indledende samtaler den 10. september 2019
    Anden samtalerunde gennemføres den 23. september 2019 
    Forventet ansættelse november 2019
    Husk at vedhæfte dit cv, eksamensbevis, samt øvrige relevante bilag.
    Løn og ansættelsesvilkår: Efter gældende overenskomst
    Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Dagtilbudsleder Dorthe Rask på tlf. 2118 5649
     
    Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Ansøgningen sendes elektronisk via Emply

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegDaginstitution MidtbyHorsens2019-07-12T10:00:14.0432019-08-17T00:00:00
330053347Boligsocial leder søges til boligsocial Helhedsplan for Vejle (HHP)Profile Har du lyst til at blive en central person i arbejdet med at udvikle den boligsociale indsats i Vejle? Så har vi et spændende job til dig. Der har været boligsocialt arbejde i områderne i forskellige udformninger i ca. 30 år. I dag er der én fælles helhedsplan med én boligsocial leder, der både har den faglige og personalemæssige ledelse af den boligsociale indsats. Da den nuværende boligsociale leder har opsagt sin stilling, ønsker vi at få den kommende leder til at overtage ansvaret og koordineringen af indsatserne i helhedsplan 2017-2021 i tæt samarbejde med Vejle kommune, boligorganisationer, beboerdemokrati og ansatte i den nuværende helhedsplan. Vi søger en person der kan tænke strategisk og er god til at skabe tværfagligt og tværsektorielt samarbejde, men også en person som kan engagere og involvere beboerne i en positiv udvikling af deres boligområde en person der kan vende modstand til fremdrift. Om jobbetSikre opfyldelse af mål i HHPSikre at nyeste viden og tiltag indenfor det boligsociale felt tilgår medarbejderneSynliggøre ressourcer i boligområderne og profilering af indsatserneSikre samarbejdsrelationer særligt i forhold til Vejle KommuneOpdyrkning og udvikling af nye samarbejdsrelationer og projekter.Ansvar for ledelse og koordinering af indsatserne i HHP 2017-21Personalemæssig og faglig ledelse af medarbejdere ansat i HHPAnsættelse af nye medarbejdere ved fratrædelseDeltage i de lokale styregrupper og andre relevante foraSekretær for den Boligsociale BestyrelseGennemføre afrapportering til Landsbyggefonden og evalueringer i helhedsplanperiodenAnsvar for økonomistyring og indberetning til LandsbyggefondenPåbegynde eventuel ny ansøgning til LBF i 2019 med henblik på ny HHP fra 2021Tiltrædelse hurtigst muligt eller 1. oktober 2019. Vi forventer af digHar ledelseserfaringHar en bred faglig profil med indsigt i socialt udviklingsarbejdeHar en personlig gennemslagskraft og gode kommunikative evnerHar erfaring i projektstyring, dokumentation og evaluering af sociale indsatserTrives med at arbejde i en politisk styret organisationHar erfaring med det boligsociale område, herunder Landsbyggefonden, vil være en fordel men ikke et kravEr struktureret, serviceminded, god til at planlægge og har flair for administrative opgaverEr garant for kvalitet i opgaveløsningen og overholdelse af deadlinesDer skal påregnes nogen mødeaktivitet om aftenen samt i weekends i forbindelse med arrangementer og lignende. Ledelsen er fælles i den boligsociale bestyrelse hvor alle boligselskaber og Vejle Kommune er repræsenteret. Du vil referere til den Boligsociale Bestyrelse med Formand Michael Slot. Administrationen for ansættelsen vil ligge i AAB Vejle. Vi tilbyder digFagligt netværk lokalt og i boligsocial netAlsidige opgaver og forskellige samarbejdspartnereEngagerede frivillige i bestyrelser og beboernetværkStor indflydelse på planlægning af eget arbejde.Du kan læse mere om den boligsocial helhedsplan i Vejle her: Strategisk samarbejdsaftale om boligsocial indsats i Vejle 2017-2021 Flere oplysningerØnsker du flere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Formanden for den boligsociale bestyrelse, Michael Sloth på mislo@vejle.dk eller tlf. 20446970, Næstformanden for den boligsociale bestyrelse, Søren Ahle Hansen på sah@osterbo.dk eller tlf. 79432541 eller Adm. Direktør for AAB Vejle, Steen Dahl-Hansen på sdh@aabvejle.dk eller tlf. 20106181. Ansøgningsfrist 15. august 2019 kl. 12.00 BørneattestVi indhenter børneattest. Send din ansøgningVi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Se mere på vores ansøgersite: https: aabvejle.brandero.comHar du lyst til at blive en central person i arbejdet med at udvikle den boligsociale indsats i Vejle? Så har vi et spændende job til dig.

Der har været boligsocialt arbejde i områderne i forskellige udformninger i ca. 30 år. I dag er der én fælles helhedsplan med én boligsocial leder, der både har den faglige og personalemæssige ledelse af den boligsociale indsats.

Da den nuværende boligsociale leder har opsagt sin stilling, ønsker vi at få den kommende leder til at overtage ansvaret og koordineringen af indsatserne i helhedsplan 2017-2021 – i tæt samarbejde med Vejle kommune, boligorganisationer, beboerdemokrati og ansatte i den nuværende helhedsplan. Vi søger en person der kan tænke strategisk og er god til at skabe tværfagligt og tværsektorielt samarbejde, men også en person som kan engagere og involvere beboerne i en positiv udvikling af deres boligområde – en person der kan vende modstand til fremdrift.

Om jobbet
  • Sikre opfyldelse af mål i HHP
  • Sikre at nyeste viden og tiltag indenfor det boligsociale felt tilgår medarbejderne
  • Synliggøre ressourcer i boligområderne og profilering af indsatserne
  • Sikre samarbejdsrelationer særligt i forhold til Vejle Kommune
  • Opdyrkning og udvikling af nye samarbejdsrelationer og projekter.
  • Ansvar for ledelse og koordinering af indsatserne i HHP 2017-21
  • Personalemæssig og faglig ledelse af medarbejdere ansat i HHP
  • Ansættelse af nye medarbejdere ved fratrædelse
  • Deltage i de lokale styregrupper og andre relevante fora
  • Sekretær for den Boligsociale Bestyrelse
  • Gennemføre afrapportering til Landsbyggefonden og evalueringer i helhedsplanperioden
  • Ansvar for økonomistyring og indberetning til Landsbyggefonden
  • Påbegynde eventuel ny ansøgning til LBF i 2019 med henblik på ny HHP fra 2021
Tiltrædelse hurtigst muligt eller 1. oktober 2019.

Vi forventer af dig
  • Har ledelseserfaring
  • Har en bred faglig profil med indsigt i socialt udviklingsarbejde
  • Har en personlig gennemslagskraft og gode kommunikative evner
  • Har erfaring i projektstyring, dokumentation og evaluering af sociale indsatser
  • Trives med at arbejde i en politisk styret organisation
  • Har erfaring med det boligsociale område, herunder Landsbyggefonden, vil være en fordel men ikke et krav
  • Er struktureret, serviceminded, god til at planlægge og har flair for administrative opgaver
  • Er garant for kvalitet i opgaveløsningen og overholdelse af deadlines
Der skal påregnes nogen mødeaktivitet om aftenen samt i weekends i forbindelse med arrangementer og lignende.

Ledelsen er fælles i den boligsociale bestyrelse hvor alle boligselskaber og Vejle Kommune er repræsenteret. Du vil referere til den Boligsociale Bestyrelse med Formand Michael Slot. Administrationen for ansættelsen vil ligge i AAB Vejle.

Vi tilbyder dig
  • Fagligt netværk lokalt og i boligsocial net
  • Alsidige opgaver og forskellige samarbejdspartnere
  • Engagerede frivillige i bestyrelser og beboernetværk
  • Stor indflydelse på planlægning af eget arbejde.
Du kan læse mere om den boligsocial helhedsplan i Vejle her: Strategisk samarbejdsaftale om boligsocial indsats i Vejle 2017-2021

Flere oplysninger
Ønsker du flere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Formanden for den boligsociale bestyrelse, Michael Sloth på mislo@vejle.dk eller tlf. 20446970, Næstformanden for den boligsociale bestyrelse, Søren Ahle Hansen på sah@osterbo.dk eller tlf. 79432541 eller Adm. Direktør for AAB Vejle, Steen Dahl-Hansen på sdh@aabvejle.dk eller tlf. 20106181.

Ansøgningsfrist
15. august 2019 kl. 12.00

Børneattest
Vi indhenter børneattest.

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.



Se mere på vores ansøgersite: https://aabvejle.brandero.com

ORS/Small/951fb3a4_logo.pngAAB VejleVejle2019-07-17T00:00:002019-08-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Assisterende leder til Dagtilbud Gedved

Daginstitution Gedved

Gedved
Er du dygtig til det pædagogiske fag på 0-6 års området og har lyst til ledelse, så er der mulighed for at søge nu.Vi kan tilbyde en 37 timers assisterende leder stilling i Dagtilbud Gedved.Dagtilbud Gedved ligger centralt i Østjylland mellem Horsen...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:10. august 2019

Pædagogisk leder til daginstitutionen Valhalla

Valhalla

Vejle
En spændende og alsidig stilling i en organisation med fokus på høj faglighed. Om jobbet Vi søger en energisk og handlingsorienteret pædagogisk leder til den integrerede institution Valhalla, der i et tæt samarbejde med institutionslederen og afdeli...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Attraktiv lederstilling med spændende udfordringer på Danmarks bedste mindre hospital

Center for Planlagt Kirurgi

Silkeborg
Afdelingssygeplejerske til Anæstesiologisk afsnit, Center for Planlagt Kirurgi, Regionshospitalet Silkeborg. En stilling som afdelingssygeplejerske til Anæstesi samt Opvågning ved Hospitalsenhed Midt, Center for Planlagt Kirurgi, Regionshospitalet S...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Assisterende leder til Dagtilbud Midtby

Daginstitution Midtby

Horsens
Vil du være med til at gøre en ledelsesmæssig og faglig forskel i Dagtilbud Midtby?Er du frisk med masse af energi, super fagligt engageret, innovativ og kan gå forrest fagligt og ledelsesmæssigt?Så er du måske den nye assisterende leder i Dagtilbud...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:17. august 2019

Boligsocial leder søges til boligsocial Helhedsplan for Vejle (HHP)

AAB Vejle

Vejle
Har du lyst til at blive en central person i arbejdet med at udvikle den boligsociale indsats i Vejle? Så har vi et spændende job til dig. Der har været boligsocialt arbejde i områderne i forskellige udformninger i ca. 30 år. I dag er der én fælles ...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:15. august 2019