Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren projektleder søges til digitaliserings- og udbudsprojekter

Vil du arbejde i en styrelse, som arbejder aktivt med digitalisering og automatisering af arbejdsprocesser? Og har du solid erfaring fra en offentlig myndighed? Så er du måske vores nye kollega! 
 
Dit første projekt bliver at modernisere styrelsens system til understøttelse af byggesagsforsikringer, hvilket betyder, at der i projektet indgår en tæt dialog med forsikringsbranchen.  
 
Som projektleder bliver det din overordnede opgave at gennemføre digitaliseringsprojekter fra idé til forankring af løsningen i forretningen. Projekterne gennemføres i tæt samarbejde med styrelsens fagcentre og –medarbejdere, og med fokus på brugere af løsningerne.  
Det er derfor vigtigt, at du er stærk til at kommunikere i både skrift og tale, og har erfaring fra arbejdet med digitalisering i det offentlige.  
 
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen står også overfor at skulle genudbyde en del drifts- og vedligeholdelseskontrakter. Du vil som projektleder med udbudserfaring også få en rolle i at styre processen i disse udbud. Enten ved selv at gennemføre udbud eller ved at bistå i processen. 
 
Vi forventer, at du har en lang videregående uddannelse, og at du har indgående kendskab til og erfaring med at arbejde i en politisk styret institution.
 
Vi forventer endvidere, at du: 
 
• Har minimum 5 års dokumenteret erfaring fra en offentlig myndighed 
• Er certificeret projektleder (PRINCE2®, IPMA el.lign.) 
• Kan arbejde ud fra en helhedsorienteret tilgang og kan se din opgaveløsning på tværs af fagområder 
• Har et personligt og smittende drive 
• Har gode samarbejdsevner med både interne og eksterne samarbejdspartnere 
• Er god til at skabe fællesskab og retning for projekter 
• Kan lede komplekse projekter med mange interessenter 
• Har en god it-ballast, og kan omsætte forretningsbehov til it-løsninger 
• Kan udarbejde projekt- og kravspecifikationer 
• Kan leverandørstyre 
 
Da du kommer til at indgå som en forstærkning af vores projektteam, er det afgørende, at du er en teamplayer og du formår at dele din viden med andre. Du skal dog også kunne arbejde selvstændigt, når opgaverne kræver det.
 
Opgaverne er mange og blandede. Det er derfor vigtigt, at du bevarer overblikket, er resultatorienteret og samtidig har sans for detaljen.
 
Vi tilbyder: 
Vi tilbyder spændende og udviklende arbejdsopgaver, der fagligt spænder vidt, hvor du får stor mulighed for at påvirke styrelsens fremtidige retning for udvikling af digitaliseringsløsninger. Vi arbejder målrettet på at lave brugervenlige løsninger, der understøtter borgere og virksomheder, samt letter den interne sagsbehandling. 
 
Derudover er vi en fleksibel og familievenlig arbejdsplads med 37 timers arbejdsuge inkl. frokostpause. Vi er centralt beliggende i København med nem adgang til offentlig transport. 
 
Du bliver tilknyttet styrelsens Digitaliserings-team, som er en del af Center for Ressourcer, hvorunder HR, IT-drift og Økonomi også er organiseret. I teamet lægger vi stor vægt på en åben dialog, stor vidensdeling i opgaveløsningen og en uformel omgangstone.
 
Digitaliseringsteamet varetager systemforvaltnings- og it-projektledelsesopgaver for hele styrelsen og består i dag af 7 projektledere/systemforvaltere og 2 studenter. 
 
Løn og ansættelsesforhold 
Stillingen er på 37 timer. Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem relevante faglige organisationer og Finansministeriet med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Stillingen er til besættelse pr. 1. april 2018 eller snarest muligt.
 
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen – hvem er vi… 
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej og luftfart, samt regulering af bygge- og boligområdet. 
Udover et varieret og udfordrende job, som kræver høj faglig kvalitet, lægger vi vægt på løbende kompetenceudvikling samt udvikling gennem ansvar og indflydelse på egne opgaver. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. 
 
Du kan læse mere om Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen på http://www.tbst.dk ;
 
Yderligere information 
Du kan få mere at vide om stillingen hos digitaliseringschef Sisse Tønnes Hertz på tlf. 4178 0296 
 
Ansøgning 
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på http://www.tbst.dk senest søndag den 4. marts 2018
Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde godkendelsen. Der kan blive anvendt tests i rekrutteringsforløbet. 
Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 10 eller 11. 
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329755744Phoenix-f11bc43012018-02-06T15:11:05.573Erfaren projektleder søges til digitaliserings- og udbudsprojekterVil du arbejde i en styrelse, som arbejder aktivt med digitalisering og automatisering af arbejdsprocesser? Og har du solid erfaring fra en offentlig myndighed? Så er du måske vores nye kollega! 
 
Dit første projekt bliver at modernisere styrelsens system til understøttelse af byggesagsforsikringer, hvilket betyder, at der i projektet indgår en tæt dialog med forsikringsbranchen.  
 
Som projektleder bliver det din overordnede opgave at gennemføre digitaliseringsprojekter fra idé til forankring af løsningen i forretningen. Projekterne gennemføres i tæt samarbejde med styrelsens fagcentre og –medarbejdere, og med fokus på brugere af løsningerne.  
Det er derfor vigtigt, at du er stærk til at kommunikere i både skrift og tale, og har erfaring fra arbejdet med digitalisering i det offentlige.  
 
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen står også overfor at skulle genudbyde en del drifts- og vedligeholdelseskontrakter. Du vil som projektleder med udbudserfaring også få en rolle i at styre processen i disse udbud. Enten ved selv at gennemføre udbud eller ved at bistå i processen. 
 
Vi forventer, at du har en lang videregående uddannelse, og at du har indgående kendskab til og erfaring med at arbejde i en politisk styret institution.
 
Vi forventer endvidere, at du: 
 
• Har minimum 5 års dokumenteret erfaring fra en offentlig myndighed 
• Er certificeret projektleder (PRINCE2®, IPMA el.lign.) 
• Kan arbejde ud fra en helhedsorienteret tilgang og kan se din opgaveløsning på tværs af fagområder 
• Har et personligt og smittende drive 
• Har gode samarbejdsevner med både interne og eksterne samarbejdspartnere 
• Er god til at skabe fællesskab og retning for projekter 
• Kan lede komplekse projekter med mange interessenter 
• Har en god it-ballast, og kan omsætte forretningsbehov til it-løsninger 
• Kan udarbejde projekt- og kravspecifikationer 
• Kan leverandørstyre 
 
Da du kommer til at indgå som en forstærkning af vores projektteam, er det afgørende, at du er en teamplayer og du formår at dele din viden med andre. Du skal dog også kunne arbejde selvstændigt, når opgaverne kræver det.
 
Opgaverne er mange og blandede. Det er derfor vigtigt, at du bevarer overblikket, er resultatorienteret og samtidig har sans for detaljen.
 
Vi tilbyder: 
Vi tilbyder spændende og udviklende arbejdsopgaver, der fagligt spænder vidt, hvor du får stor mulighed for at påvirke styrelsens fremtidige retning for udvikling af digitaliseringsløsninger. Vi arbejder målrettet på at lave brugervenlige løsninger, der understøtter borgere og virksomheder, samt letter den interne sagsbehandling. 
 
Derudover er vi en fleksibel og familievenlig arbejdsplads med 37 timers arbejdsuge inkl. frokostpause. Vi er centralt beliggende i København med nem adgang til offentlig transport. 
 
Du bliver tilknyttet styrelsens Digitaliserings-team, som er en del af Center for Ressourcer, hvorunder HR, IT-drift og Økonomi også er organiseret. I teamet lægger vi stor vægt på en åben dialog, stor vidensdeling i opgaveløsningen og en uformel omgangstone.
 
Digitaliseringsteamet varetager systemforvaltnings- og it-projektledelsesopgaver for hele styrelsen og består i dag af 7 projektledere/systemforvaltere og 2 studenter. 
 
Løn og ansættelsesforhold 
Stillingen er på 37 timer. Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem relevante faglige organisationer og Finansministeriet med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Stillingen er til besættelse pr. 1. april 2018 eller snarest muligt.
 
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen – hvem er vi… 
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej og luftfart, samt regulering af bygge- og boligområdet. 
Udover et varieret og udfordrende job, som kræver høj faglig kvalitet, lægger vi vægt på løbende kompetenceudvikling samt udvikling gennem ansvar og indflydelse på egne opgaver. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. 
 
Du kan læse mere om Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen på http://www.tbst.dk ;
 
Yderligere information 
Du kan få mere at vide om stillingen hos digitaliseringschef Sisse Tønnes Hertz på tlf. 4178 0296 
 
Ansøgning 
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på http://www.tbst.dk senest søndag den 4. marts 2018
Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde godkendelsen. Der kan blive anvendt tests i rekrutteringsforløbet. 
Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 10 eller 11. 
 
 
2018-03-05T01:53:19.423 Vil du arbejde i en styrelse, som arbejder aktivt med digitalisering og automatisering af arbejdsprocesser? Og har du solid erfaring fra en offentlig myndighed? Så er du måske vores nye kollega! Dit første projekt bliver at modernisere styrelsens system til understøttelse af byggesagsforsikringer, hvilket betyder, at der i projektet indgår en tæt dialog med forsikringsbranchen. Som projektleder bliver det din overordnede opgave at gennemføre digitaliseringsprojekter fra idé til forankring af løsningen i forretningen. Projekterne gennemføres i tæt samarbejde med styrelsens fagcentre og medarbejdere, og med fokus på brugere af løsningerne. Det er derfor vigtigt, at du er stærk til at kommunikere i både skrift og tale, og har erfaring fra arbejdet med digitalisering i det offentlige. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen står også overfor at skulle genudbyde en del drifts- og vedligeholdelseskontrakter. Du vil som projektleder med udbudserfaring også få en rolle i at styre processen i disse udbud. Enten ved selv at gennemføre udbud eller ved at bistå i processen. Vi forventer, at du har en lang videregående uddannelse, og at du har indgående kendskab til og erfaring med at arbejde i en politisk styret institution. Vi forventer endvidere, at du: • Har minimum 5 års dokumenteret erfaring fra en offentlig myndighed • Er certificeret projektleder (PRINCE2®, IPMA el.lign.) • Kan arbejde ud fra en helhedsorienteret tilgang og kan se din opgaveløsning på tværs af fagområder • Har et personligt og smittende drive • Har gode samarbejdsevner med både interne og eksterne samarbejdspartnere • Er god til at skabe fællesskab og retning for projekter • Kan lede komplekse projekter med mange interessenter • Har en god it-ballast, og kan omsætte forretningsbehov til it-løsninger • Kan udarbejde projekt- og kravspecifikationer • Kan leverandørstyre Da du kommer til at indgå som en forstærkning af vores projektteam, er det afgørende, at du er en teamplayer og du formår at dele din viden med andre. Du skal dog også kunne arbejde selvstændigt, når opgaverne kræver det. Opgaverne er mange og blandede. Det er derfor vigtigt, at du bevarer overblikket, er resultatorienteret og samtidig har sans for detaljen. Vi tilbyder: Vi tilbyder spændende og udviklende arbejdsopgaver, der fagligt spænder vidt, hvor du får stor mulighed for at påvirke styrelsens fremtidige retning for udvikling af digitaliseringsløsninger. Vi arbejder målrettet på at lave brugervenlige løsninger, der understøtter borgere og virksomheder, samt letter den interne sagsbehandling. Derudover er vi en fleksibel og familievenlig arbejdsplads med 37 timers arbejdsuge inkl. frokostpause. Vi er centralt beliggende i København med nem adgang til offentlig transport. Du bliver tilknyttet styrelsens Digitaliserings-team, som er en del af Center for Ressourcer, hvorunder HR, IT-drift og Økonomi også er organiseret. I teamet lægger vi stor vægt på en åben dialog, stor vidensdeling i opgaveløsningen og en uformel omgangstone. Digitaliseringsteamet varetager systemforvaltnings- og it-projektledelsesopgaver for hele styrelsen og består i dag af 7 projektledere systemforvaltere og 2 studenter. Løn og ansættelsesforhold Stillingen er på 37 timer. Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem relevante faglige organisationer og Finansministeriet med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Stillingen er til besættelse pr. 1. april 2018 eller snarest muligt. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen hvem er vi… Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej og luftfart, samt regulering af bygge- og boligområdet. Udover et varieret og udfordrende job, som kræver høj faglig kvalitet, lægger vi vægt på løbende kompetenceudvikling samt udvikling gennem ansvar og indflydelse på egne opgaver. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Du kan læse mere om Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen på http: www.tbst.dk Yderligere information Du kan få mere at vide om stillingen hos digitaliseringschef Sisse Tønnes Hertz på tlf. 4178 0296 Ansøgning Send din ansøgning, CV og eksamensbevis via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på http: www.tbst.dk senest søndag den 4. marts 2018. Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde godkendelsen. Der kan blive anvendt tests i rekrutteringsforløbet. Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 10 eller 11.11Jobnetf11bc430100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-04T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=110600&DepartmentId=6741&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3102890Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen11Edvard Thomsens Vej 142300København SDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent521361JobNet47637021000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f11bc430https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f11bc430https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f11bc430&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f11bc430&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgHos Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse352859720Sisse Tønnes Hertznoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK