Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren projektleder til spændende digitaliseringsprojekter



Har du teknologisk flair, blik for kunderne og god forretningsforståelse? Ønsker du at kunne præge retningen for digital udvikling og sætte dine kompetencer i spil sammen med dygtige kolleger? Så har vi to spændende stillinger i Digitaliserings- og datakontoret.



Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejdere, virksomheden og samfundet.



Vores forebyggende og vejledende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området – kritisk reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger.



Du kan læse mere om os på www.amid.dk.



Vær med til at præge retningen for digital udvikling i Arbejdstilsynet
Du vil blive en del af vores Digitaliserings- og datakontor, som består af forretningsarkitekter, projektledere, teknikere og supportere samt IT-leverandørens udviklingsteam, der arbejder med at udvikle og digitalisere Arbejdstilsynet. For tiden har vi fokus på at udvikle eksterne selvbetjeningsløsninger, modernisere det interne IT-systemlandskab, effektivisering af forretningsgange samt at indsamle, bearbejde og udstille data til gavn for interne og eksterne brugere.



Vi er et travlt og engageret kontor, hvor vi udfordrer tingenes tilstand og forsøger at bringe nye ideer og teknologier ind i organisationen. Vi har en uformel tone og lægger vægt på, at det er sjovt og meningsfuldt at komme på arbejde.



Som projektleder vil du bl.a. arbejde med:

  • Projektledelse af digitaliserings- og dataprojekter internt i Arbejdstilsynet og i samarbejde med eks-terne aktører.
  • Analyse af forretningsbehov med fokus på udvikling af værdiskabende løsninger via øget digitalise-ring og dataanvendelse.
  • I samarbejde og dialog med IT-udviklingsleverandøren samt vores egne forretningsarkitekter at analysere, specificere og teste nye IT-løsninger.
  • Analyse af og løbende opfølgning på data og brugerinput, der giver ledelsesinformation, som kan være med til at sikre, at vores indsatser har den ønskede effekt.


Bliv vores nye kollega
Vi forestiller os, at du:

  • har en uddannelsesmæssig baggrund med fokus på digitalisering og IT, fx cand.it, ingeniør eller til-svarende
  • har dokumenteret erfaring med projektledelse og implementering af IT-systemer og erfaring med at indgå selvstændigt i dialog med forretningen, slutbrugerne og leverandører – også på teknisk niveau
  • kan anvende forskellige teknikker og værktøjer inden for projektledelse som f.eks. kravspecificering, userstories, testcase, datamodeller mm.
  • har en forretnings- og organisationsorienteret tilgang til digitalisering, er udviklingsorienteret og har flair for at udfordre forretningen og finde nye løsninger, der giver forretningsmæssig værdi
  • er analytisk, struktureret med et godt overblik og har altid fokus på tid, kvalitet og aftaler
  • tager ansvar, er udadvendt og handlekraftig
  • er en holdspiller og er god til at opbygge netværk og arbejde sammen med andre
  • er en stærk kommunikator, der kan formidle tekniske problemstillinger i et enkelt og ikke-teknisk sprog – såvel mundtligt som skriftligt.


Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne lave. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.



Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra højre og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.



Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingerne er faste fuldtidsstillinger. Vi vil gerne have, at du starter den 1. august 2019.



Du bliver ansat efter overenskomsten for akademikere i staten.



Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte kontorchef Kirsten Brink på telefon 72 20 86 01 eller souschef Christoffer Rude på telefon 72 20 88 23.



Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte Jóna Thomsen i Koncern HR på tlf.nr. 7214 2013.



Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.



Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest fredag den 14. juni 2019 kl. 12.



Vi forventer at afholde samtaler i uge 25 (17.-21. juni 2019)




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033852Phoenix-c12d809212019-05-28T00:00:00Erfaren projektleder til spændende digitaliseringsprojekter

Har du teknologisk flair, blik for kunderne og god forretningsforståelse? Ønsker du at kunne præge retningen for digital udvikling og sætte dine kompetencer i spil sammen med dygtige kolleger? Så har vi to spændende stillinger i Digitaliserings- og datakontoret.



Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejdere, virksomheden og samfundet.



Vores forebyggende og vejledende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området – kritisk reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger.



Du kan læse mere om os på www.amid.dk.



Vær med til at præge retningen for digital udvikling i Arbejdstilsynet
Du vil blive en del af vores Digitaliserings- og datakontor, som består af forretningsarkitekter, projektledere, teknikere og supportere samt IT-leverandørens udviklingsteam, der arbejder med at udvikle og digitalisere Arbejdstilsynet. For tiden har vi fokus på at udvikle eksterne selvbetjeningsløsninger, modernisere det interne IT-systemlandskab, effektivisering af forretningsgange samt at indsamle, bearbejde og udstille data til gavn for interne og eksterne brugere.



Vi er et travlt og engageret kontor, hvor vi udfordrer tingenes tilstand og forsøger at bringe nye ideer og teknologier ind i organisationen. Vi har en uformel tone og lægger vægt på, at det er sjovt og meningsfuldt at komme på arbejde.



Som projektleder vil du bl.a. arbejde med:

  • Projektledelse af digitaliserings- og dataprojekter internt i Arbejdstilsynet og i samarbejde med eks-terne aktører.
  • Analyse af forretningsbehov med fokus på udvikling af værdiskabende løsninger via øget digitalise-ring og dataanvendelse.
  • I samarbejde og dialog med IT-udviklingsleverandøren samt vores egne forretningsarkitekter at analysere, specificere og teste nye IT-løsninger.
  • Analyse af og løbende opfølgning på data og brugerinput, der giver ledelsesinformation, som kan være med til at sikre, at vores indsatser har den ønskede effekt.


Bliv vores nye kollega
Vi forestiller os, at du:

  • har en uddannelsesmæssig baggrund med fokus på digitalisering og IT, fx cand.it, ingeniør eller til-svarende
  • har dokumenteret erfaring med projektledelse og implementering af IT-systemer og erfaring med at indgå selvstændigt i dialog med forretningen, slutbrugerne og leverandører – også på teknisk niveau
  • kan anvende forskellige teknikker og værktøjer inden for projektledelse som f.eks. kravspecificering, userstories, testcase, datamodeller mm.
  • har en forretnings- og organisationsorienteret tilgang til digitalisering, er udviklingsorienteret og har flair for at udfordre forretningen og finde nye løsninger, der giver forretningsmæssig værdi
  • er analytisk, struktureret med et godt overblik og har altid fokus på tid, kvalitet og aftaler
  • tager ansvar, er udadvendt og handlekraftig
  • er en holdspiller og er god til at opbygge netværk og arbejde sammen med andre
  • er en stærk kommunikator, der kan formidle tekniske problemstillinger i et enkelt og ikke-teknisk sprog – såvel mundtligt som skriftligt.


Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne lave. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.



Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra højre og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.



Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingerne er faste fuldtidsstillinger. Vi vil gerne have, at du starter den 1. august 2019.



Du bliver ansat efter overenskomsten for akademikere i staten.



Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte kontorchef Kirsten Brink på telefon 72 20 86 01 eller souschef Christoffer Rude på telefon 72 20 88 23.



Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte Jóna Thomsen i Koncern HR på tlf.nr. 7214 2013.



Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.



Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest fredag den 14. juni 2019 kl. 12.



Vi forventer at afholde samtaler i uge 25 (17.-21. juni 2019)



2019-06-15T01:00:37.013 Har du teknologisk flair, blik for kunderne og god forretningsforståelse? Ønsker du at kunne præge retningen for digital udvikling og sætte dine kompetencer i spil sammen med dygtige kolleger? Så har vi to spændende stillinger i Digitaliserings- og datakontoret. Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejdere, virksomheden og samfundet. Vores forebyggende og vejledende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området kritisk reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger. Du kan læse mere om os på www.amid.dk. Vær med til at præge retningen for digital udvikling i Arbejdstilsynet Du vil blive en del af vores Digitaliserings- og datakontor, som består af forretningsarkitekter, projektledere, teknikere og supportere samt IT-leverandørens udviklingsteam, der arbejder med at udvikle og digitalisere Arbejdstilsynet. For tiden har vi fokus på at udvikle eksterne selvbetjeningsløsninger, modernisere det interne IT-systemlandskab, effektivisering af forretningsgange samt at indsamle, bearbejde og udstille data til gavn for interne og eksterne brugere. Vi er et travlt og engageret kontor, hvor vi udfordrer tingenes tilstand og forsøger at bringe nye ideer og teknologier ind i organisationen. Vi har en uformel tone og lægger vægt på, at det er sjovt og meningsfuldt at komme på arbejde. Som projektleder vil du bl.a. arbejde med: Projektledelse af digitaliserings- og dataprojekter internt i Arbejdstilsynet og i samarbejde med eks-terne aktører. Analyse af forretningsbehov med fokus på udvikling af værdiskabende løsninger via øget digitalise-ring og dataanvendelse. I samarbejde og dialog med IT-udviklingsleverandøren samt vores egne forretningsarkitekter at analysere, specificere og teste nye IT-løsninger. Analyse af og løbende opfølgning på data og brugerinput, der giver ledelsesinformation, som kan være med til at sikre, at vores indsatser har den ønskede effekt. Bliv vores nye kollega Vi forestiller os, at du: har en uddannelsesmæssig baggrund med fokus på digitalisering og IT, fx cand.it, ingeniør eller til-svarende har dokumenteret erfaring med projektledelse og implementering af IT-systemer og erfaring med at indgå selvstændigt i dialog med forretningen, slutbrugerne og leverandører også på teknisk niveau kan anvende forskellige teknikker og værktøjer inden for projektledelse som f.eks. kravspecificering, userstories, testcase, datamodeller mm. har en forretnings- og organisationsorienteret tilgang til digitalisering, er udviklingsorienteret og har flair for at udfordre forretningen og finde nye løsninger, der giver forretningsmæssig værdi er analytisk, struktureret med et godt overblik og har altid fokus på tid, kvalitet og aftaler tager ansvar, er udadvendt og handlekraftig er en holdspiller og er god til at opbygge netværk og arbejde sammen med andre er en stærk kommunikator, der kan formidle tekniske problemstillinger i et enkelt og ikke-teknisk sprog såvel mundtligt som skriftligt. Vi finder løsninger sammen Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne lave. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger. Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra højre og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingerne er faste fuldtidsstillinger. Vi vil gerne have, at du starter den 1. august 2019. Du bliver ansat efter overenskomsten for akademikere i staten. Spørgsmål og ansøgning Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte kontorchef Kirsten Brink på telefon 72 20 86 01 eller souschef Christoffer Rude på telefon 72 20 88 23. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte Jóna Thomsen i Koncern HR på tlf.nr. 7214 2013. Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest fredag den 14. juni 2019 kl. 12. Vi forventer at afholde samtaler i uge 25 (17.-21. juni 2019)11jobnetc12d8092100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=123259&DepartmentId=6067&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3536954Arbejdstilsynet11Landskronagade 332100København Ø72208601DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769588JobNet4997150499715010028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c12d8092https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c12d8092https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c12d8092&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c12d8092&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonErfaren projektleder til spændende digitaliseringsprojekter1Dansk3Læse/ tale213135IT-projektleder6Ledelse361938543noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330074236Test Managers søges til KøbenhavnRobot Er du en erfaren Test Manager, der vil stå i spidsen for at udvikle vores kundes digitale løsninger? Så er det dig vi søger! Dine opgaver: Lede test teams bestående af kollegaer med mangeartede kompetencerKoordinering og planlægning fra start til slut Styring af budget Status på fremdrift og rapportering til styregruppe og ledelse Om dig: Du har arbejdet med test og eller test management i mindst 5 år, og har et indgående kendskab til agile udviklingsforløb, risikobaseret test tilgang og testprocesser generelt. Arbejdet med en eller flere anerkendte testmetoderVæret vant til at samarbejde med projektledere, udviklere og forretningskonsulenterUdarbejdet teststrategier, planer og testrapporteringVæret ansvarlig for estimering af testopgaverRapporteret til styregruppe eller tilsvarendeAnvendt metrikker til at måle fremdrift og kvalitetErfaring med Quality Center og eller andre tilsvarende værktøjer Du taler dansk på et højt niveau Firmaet tilbyder dig at blive en del af en velfungerende organisation med konstant fokus på udvikling både af forretningen og på det faglige plan. Løn fastsættes efter kvalifikationer. Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk JOB ID: 1211

Er du en erfaren Test Manager, der vil stå i spidsen for at udvikle vores kundes digitale løsninger? Så er det dig vi søger!

Dine opgaver:

Lede test teams bestående af kollegaer med mangeartede kompetencer
Koordinering og planlægning fra start til slut
Styring af budget
Status på fremdrift og rapportering til styregruppe og ledelse

Om dig:

Du har arbejdet med test og/eller test management i mindst 5 år, og har et indgående kendskab til agile udviklingsforløb, risikobaseret test tilgang og testprocesser generelt.
Arbejdet med en eller flere anerkendte testmetoder
Været vant til at samarbejde med projektledere, udviklere og forretningskonsulenter
Udarbejdet teststrategier, planer og testrapportering
Været ansvarlig for estimering af testopgaver
Rapporteret til styregruppe eller tilsvarende
Anvendt metrikker til at måle fremdrift og kvalitet
Erfaring med ”Quality Center” og/eller andre tilsvarende værktøjer

Du taler dansk på et højt niveau 

Firmaet tilbyder dig at blive en del af en velfungerende organisation med konstant fokus på udvikling – både af forretningen og på det faglige plan.

Løn fastsættes efter kvalifikationer.

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit
CV til: ak@worksupply.dk     JOB ID: 1211

Work Supply IVSKøbenhavn V2019-08-16T00:00:002019-10-11T00:00:00
330066488Teknisk stærk Product OwnerRobot Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren og Teknisk stærk Product Owner der kan implementere agile udviklingsmetoder (Scrum). Firmaet skal have opbygget et nyt DevOps-miljø for deres digitale platforme, med nye web-grænseflader og apps oven på en Service Orienteret Arkitektur. Om dig: Har erfaring med agil udvikling Kommer fra en Product Owner stilling Har erfaring med at styre en backlog i JIRA og løse både store og små udviklings-opgaver Du har min. 3 års erfaring med Scrum, DevOps og Service Orienteret Arkitektur, SOA og API er Du taler dansk Om Jobbet: Du vil primært fokusere på at skabe nye og gode selvbetjeningsløsninger, produkt-information, kommunikation til kunderne i vores selvbetjeningsunivers (også som mobil-app) Du indgår i den digitale afdeling med projektledere, UX ere, forretningsudviklere, og front- og back-end udviklere med det primære ansvar for backend-udvikling af vores kundevendte digitale løsninger Du kommer til at arbejde med ny-udvikling af den digitale kundedialog men også fejlrettelser af eksisterende services og løsninger og med håndtering ag interessenter, chefer, kolleger og al den kommunikation der følger med. Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 19332)

Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren og Teknisk stærk Product Owner der kan implementere agile udviklingsmetoder (Scrum). Firmaet skal have opbygget et nyt DevOps-miljø for deres digitale platforme, med nye web-grænseflader og apps oven på en Service Orienteret Arkitektur.

Om dig:

  • Har erfaring med agil udvikling
  • Kommer fra en Product Owner stilling 
  • Har erfaring med at styre en backlog i JIRA og løse både store og små udviklings-opgaver
  • Du har min. 3 års erfaring med Scrum, DevOps og Service Orienteret Arkitektur, SOA og API'er
  • Du taler dansk

Om Jobbet:

  • Du vil primært fokusere på at skabe nye og gode selvbetjeningsløsninger, produkt-information, kommunikation til kunderne i vores selvbetjeningsunivers (også som mobil-app)
  • Du indgår i den digitale afdeling med projektledere, UX'ere, forretningsudviklere, og front- og back-end udviklere med det primære ansvar for backend-udvikling af vores kundevendte digitale løsninger
  • Du kommer til at arbejde med ny-udvikling af den digitale kundedialog – men også fejlrettelser af eksisterende services og løsninger – og med håndtering ag interessenter, chefer, kolleger og al den kommunikation der følger med.   

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 19332)

Work Supply IVSKøbenhavn V2019-07-31T00:00:002019-09-25T00:00:00
330066485Scrum MasterRobot Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren Scrum Master med minimum 5 års erhvervserfaring som Scrum Master. Om dig: Har erfaring med agil udvikling, og kan rådgive og agere agil coach for dit team Du har min. 5 års erfaring som Scrum Master Om Jobbet: Agilt miljø med nem adgang til informationer og viden Dygtige og hjælpsomme kolleger, som står klar med sparring og tæt samarbejde Stor mulighed for selv at sætte dagsordenen og udvikle hele teamet Stor, agil IT-organisation, der forstår og værdsætter din scrum master faglighed, og som giver dig mulighed for at udvikle den Du kommer til at arbejde med ny-udvikling af den digitale kundedialog men også fejlrettelser af eksisterende services og løsninger og med håndtering af interessenter, chefer, kolleger og al den kommunikation der følger med. Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 19114)

Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren Scrum Master med minimum 5 års erhvervserfaring som Scrum Master.

Om dig:

  • Har erfaring med agil udvikling, og kan rådgive og agere agil coach for dit team
  • Du har min. 5 års erfaring som Scrum Master

Om Jobbet:

  • Agilt miljø med nem adgang til informationer og viden 
  • Dygtige og hjælpsomme kolleger, som står klar med sparring og tæt samarbejde 
  • Stor mulighed for selv at sætte dagsordenen og udvikle hele teamet
  • Stor, agil IT-organisation, der forstår og værdsætter din scrum master faglighed, og som giver dig mulighed for at udvikle den 
  • Du kommer til at arbejde med ny-udvikling af den digitale kundedialog – men også fejlrettelser af eksisterende services og løsninger – og med håndtering af interessenter, chefer, kolleger og al den kommunikation der følger med.

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 19114)

Work Supply IVSKøbenhavn K2019-07-31T00:00:002019-09-25T00:00:00
330084212Forretningsorienteret og robust databeskyttelses- og informationssikkerhedsko-ordinatorRobot - Er du stærk til at koordinere og drive databeskyttelse og informationssikkerhed frem i kerneforretningen, og har du erfaring med ledelsesrådgivning? Så er det måske dig vi skal have med om bord i Direktoratet for Kriminalforsorgen. Kriminalforsorgen har igangsat en styrket indsats for databeskyttelse og informationssikkerhed. I arbejdet har vi et mål om at sikre det nødvendige ledelsesmæssige fokus i forretningsenhederne samt sikre implementering. Vi søger derfor en forretningsorienteret koordinator til at bistå vores fire centerledelser mfl. i direktoratet. Stillingen Stillingen er nyoprettet og placeret i Enheden for Databeskyttelse og Informationssikkerhed (DIS-enheden), der er placeret i Center for IT og Digitalisering. I enheden er vi ca. 8 medarbejdere med erfaring inden for databeskyttelse og informationssikkerhed. Kriminalforsorgens ledelsessystem for databeskyttelse og informationssikkerhed gør brug af en række roller, hvoraf en rolle er benævnt DIS-leder. I direktoratet, der er retningssættende for aktiviteterne i hele kriminalforsorgen, ønskes denne rolle besat med en koordinator, der primært har til opgave at være i tæt kontakt med de enkelte centerledelser og koncernledelsessekretariatet inden for bl.a. straffuldbyrdelse, HR og uddannelse, økonomi og kapacitet samt IT og Digitalisering. Du skal ligeledes understøtte implementeringen af DIS-lederrollen i de fire områder i kriminalforsorgen. Dine opgaver konkret rådgivning opfølgning på handleplaner udarbejdelse af beslutningsoplæg konkret sagsbehandling og analyse håndtering af informationssikkerhedshændelser og brud koordination og ledelsessparring Du skal desuden sikre, at databeskyttelse og informationssikkerhed har den fornødne ledelsesmæssige bevågenhed i forretningen der sker passende rapportering politikker mv. inden for databeskyttelse og informationssikkerhed implementeres der udarbejdes statusnotater Du vil få mulighed for at præge egne arbejdsopgaver og sætte et væsentligt aftryk i kriminalforsorgens koncern. Dine kvalifikationer Vi ser gerne, at du har specialistviden inden for både databeskyttelse og informationssikkerhed. Du er som minimum specialist i et af områderne ligesom det er vigtigt, at du har dokumenteret praktisk erfaring med at omsætte et af områderne til praksis. Det vil derudover være en fordel, hvis du har erfaring med generel sagsbehandling fra den offentlige sektor. Dine personlige kompetencer Du er ansvarsbevidst, besidder gode samarbejdsevner og tager initiativ. Du har en god forretningsforståelse og gennem erfaring ved hvad der skal til, når du skal have tingene til at ske i praksis. Du har erfaring med at arbejde risikobaseret, så det mest nødvendige løses først, og at du i øvrigt hurtigt kan ændre fokus, når det er nødvendigt. Du har stærke samarbejdsevner med de øverste ledelseslag i en organisation. Du arbejder analytisk og struktureret. Du har en god it-forståelse. Du har personlig gennemslagskraft med en skarp pen, som evner at formidle målrettet i både skrift og tale, hvor du har modtageren i centrum. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker i henhold til overenskomsten mellem Finansministeriet og AC for akademikere i staten som special- eller chefkonsulent med mulighed for forhandling af eventuelt tillæg afhængig af erfaring og kvalifikationer. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 t uge og ønskes besat snarest muligt. Ansættelsesområdet er Kriminalforsorgen. Tjenestestedet er beliggende Strandgade 100, 1401 København K. Ansøgningen Stillingen søges elektronisk via linket Søg stillingen . Ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse samt andet relevant materiale skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest 19. september 2019. Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom at du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Ansøgningerne behandles efterhånden som de indløber, og vi forventer at afholde samtaler i takt med at vi identificerer egnede kandidater. Alle ansøgninger modtaget inden fristens udløb tages med i betragtning til stillingen. Kriminalforsorgen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge. Yderligere oplysninger Hvis du har brug for yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte chef for DIS-enheden Klaus Wind på telefon 29 89 88 82.- Er du stærk til at koordinere og drive databeskyttelse og informationssikkerhed frem i kerneforretningen, og har du erfaring med ledelsesrådgivning?

Så er det måske dig vi skal have med om bord i Direktoratet for Kriminalforsorgen.

Kriminalforsorgen har igangsat en styrket indsats for databeskyttelse og informationssikkerhed. I arbejdet har vi et mål om at sikre det nødvendige ledelsesmæssige fokus i forretningsenhederne samt sikre implementering. Vi søger derfor en forretningsorienteret koordinator til at bistå vores fire centerledelser mfl. i direktoratet.

Stillingen

Stillingen er nyoprettet og placeret i Enheden for Databeskyttelse og Informationssikkerhed (DIS-enheden), der er placeret i Center for IT og Digitalisering. I enheden er vi ca. 8 medarbejdere med erfaring inden for databeskyttelse og informationssikkerhed.

Kriminalforsorgens ledelsessystem for databeskyttelse og informationssikkerhed gør brug af en række roller, hvoraf en rolle er benævnt DIS-leder. I direktoratet, der er retningssættende for aktiviteterne i hele kriminalforsorgen, ønskes denne rolle besat med en koordinator, der primært har til opgave at være i tæt kontakt med de enkelte centerledelser og koncernledelsessekretariatet inden for bl.a. straffuldbyrdelse, HR og uddannelse, økonomi og kapacitet samt IT og Digitalisering. Du skal ligeledes understøtte implementeringen af DIS-lederrollen i de fire områder i kriminalforsorgen.

Dine opgaver

  • konkret rådgivning
  • opfølgning på handleplaner
  • udarbejdelse af beslutningsoplæg
  • konkret sagsbehandling og –analyse
  • håndtering af informationssikkerhedshændelser og –brud
  • koordination og ledelsessparring
Du skal desuden sikre, at

  • databeskyttelse og informationssikkerhed har den fornødne ledelsesmæssige bevågenhed i forretningen
  • der sker passende rapportering
  • politikker mv. inden for databeskyttelse og informationssikkerhed implementeres der udarbejdes statusnotater
Du vil få mulighed for at præge egne arbejdsopgaver og sætte et væsentligt aftryk i kriminalforsorgens koncern.

Dine kvalifikationer

Vi ser gerne, at du har specialistviden inden for både databeskyttelse og informationssikkerhed. Du er som minimum specialist i et af områderne ligesom det er vigtigt, at du har dokumenteret praktisk erfaring med at omsætte et af områderne til praksis.

Det vil derudover være en fordel, hvis du har erfaring med generel sagsbehandling fra den offentlige sektor.

Dine personlige kompetencer

  • Du er ansvarsbevidst, besidder gode samarbejdsevner og tager initiativ.
  • Du har en god forretningsforståelse og gennem erfaring ved hvad der skal til, når du skal have tingene til at ske i praksis.
  • Du har erfaring med at arbejde risikobaseret, så det mest nødvendige løses først, og at du i øvrigt hurtigt kan ændre fokus, når det er nødvendigt.
  • Du har stærke samarbejdsevner med de øverste ledelseslag i en organisation.
  • Du arbejder analytisk og struktureret.
  • Du har en god it-forståelse.
  • Du har personlig gennemslagskraft med en skarp pen, som evner at formidle målrettet i både skrift og tale, hvor du har modtageren i centrum.
Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til overenskomsten mellem Finansministeriet og AC for akademikere i staten som special- eller chefkonsulent med mulighed for forhandling af eventuelt tillæg afhængig af erfaring og kvalifikationer.

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 t/uge og ønskes besat snarest muligt.

Ansættelsesområdet er Kriminalforsorgen. Tjenestestedet er beliggende Strandgade 100, 1401 København K.

Ansøgningen

Stillingen søges elektronisk via linket ”Søg stillingen”.

Ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse samt andet relevant materiale skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest 19. september 2019.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom at du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Ansøgningerne behandles efterhånden som de indløber, og vi forventer at afholde samtaler i takt med at vi identificerer egnede kandidater. Alle ansøgninger modtaget inden fristens udløb tages med i betragtning til stillingen.

Kriminalforsorgen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.

Yderligere oplysninger

Hvis du har brug for yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte chef for DIS-enheden Klaus Wind på telefon 29 89 88 82.



DIREKTORATET FOR KRIMINALFORSORGENKøbenhavn K2019-09-04T00:00:002019-09-19T00:00:00
330086849Director of IT ProjectsRobot We invite you to bring your expertise into play as you successfully define and lead the transition of Ramboll s current IT project organisation to become a fit-for-future function. To succeed in this role, you must have substantial experience with IT project management, leading IT project managers, as well as a proven track record of being able to translate IT strategies into IT projects and successfully execute them. Ramboll is on a growth journey and has a strong and ambitious focus on digitalisation. This is an exciting time to join an ambitious global company who has embarked on a focused digital transformation enabled by Ramboll IT. If you have the right skills and mindset, you can really make an impact and be part of a transformational journey. Are you our new Director IT Projects? Click the apply-button to send your application. Inviting bright minds Do you want to push the boundaries of your profession and develop your excellence in an open, collaborative and empowering culture? We work to create a sustainable future and our inspiring projects and innovative solutions aim to set the standard among our peers. You will join a global company that has been growing successfully since its founding in 1945. Together, we lead and leave a positive impact on societies, companies and people around the world. You will join our Global IT organisation As our new Director of IT Projects, you will head up the Project Management department, which consists of approximately 15 project managers and PMO staff. We manage all major IT projects and IT enabled change projects in Ramboll. The department is global with staff in six countries, supporting the global projects in Ramboll. We focus on having an engaged and professional work environment. You will join the senior IT leadership team, reporting to the Head of Group IT. As member of this leadership team you will be driving the transformation of Global IT, implementing the IT strategy defined by senior management. Your key responsibilities will be: Define the new strategy for the IT project management function in Ramboll, anchoring it with key stakeholders and getting it approved by senior management Build and maintain a strong and competent IT project management function, based on competent and engaged IT project managers, through leading, guiding, supporting and coaching the project managers Translate the Ramboll IT strategy in to IT projects and execute them successfully with the IT project managers in your department Develop strategic relationships and provide expert IT project advice to influence organisational decisions and initiatives Drive the continuous improvement and implementation of a common project management methodology, standards and tools to drive and facilitate the successful delivery of projects Be an active member of the IT leadership team and drive and support the ongoing transformation of IT in Ramboll Your starting point for constant growth From the moment you join Ramboll, we will support your personal and professional development so that you grow with the company. For this role, we believe your starting point is: Substantial professional experience within IT project management of which a significant component should come from leading an IT Project Management function Ability to understand and deliver on local business requirements and a demonstrated ability to work as a leader in a matrix organisation Experience with working globally across geographies and cultures Relevant IT Project Management certificates, e.g. IPMA Level D, PMP or PRINCE2 Practitioner Bachelor s or master s degree in computer science, information systems, business administration, or other related field or equivalent work experience Personal qualities that will help you succeed in this role include: The ability to build relationships and trust, so your business colleagues see you as their preferred partner, focusing on creating value for the business The ability to understand and navigate a complex, relationship-based organisation to achieve key objectives Being able to adopt a team-oriented approach to solving problems, as well as being able to drive results through others without having a formal direct line of command authority. You should be recognised as an inspiring leader, who create clarity and purpose for your staff You work professionally with capacity management and skill management You have strong international and cultural awareness and can consistently lead by example while acting with integrity, impartiality and independence, and applying sound personal judgment in all interactions Working at Ramboll To work at Ramboll means being part of a people organisation. We are focused on knowledge sharing and collaboration across competence areas and geography, and we aim for a strong diversity among our employees. This enables us to solve a broad range of projects, and we firmly believe that cross-collaboration leads to creative and longstanding solutions. Thus, the possibilities at Ramboll are many and diverse we invest a lot in the development of people and offer career paths tailored for each individual. About Ramboll Ramboll is a leading engineering, design and consultancy company founded in Denmark in 1945. The company employs more than 14,000 experts globally and has especially strong representation in the Nordics, UK, North America, Continental Europe, Middle East and Asia-Pacific. With 300 offices in 35 countries, Ramboll combines local experience with a global knowledgebase constantly striving to achieve inspiring and exacting solutions that make a genuine difference to our clients, the end-users, and society at large. Ramboll works across the following markets: Buildings, Transport, Planning and Urban Design, Water, Environment and Health, Energy and Management Consulting. How to apply Apply online. Attach your CV, cover letter and relevant documents showcasing why you are the right fit for the role, and when you are available to start. We look forward to receiving your application. Deadline: 29th September 2019.

We invite you to bring your expertise into play as you successfully define and lead the transition of Ramboll’s current IT project organisation to become a fit-for-future function. To succeed in this role, you must have substantial experience with IT project management, leading IT project managers, as well as a proven track record of being able to translate IT strategies into IT projects and successfully execute them. 

Ramboll is on a growth journey and has a strong and ambitious focus on digitalisation. This is an exciting time to join an ambitious global company who has embarked on a focused digital transformation enabled by Ramboll IT. If you have the right skills and mindset, you can really make an impact – and be part of a transformational journey.

Are you our new Director IT Projects? Click the apply-button to send your application.

 

Inviting bright minds

Do you want to push the boundaries of your profession and develop your excellence in an open, collaborative and empowering culture? We work to create a sustainable future and our inspiring projects and innovative solutions aim to set the standard among our peers. You will join a global company that has been growing successfully since its founding in 1945. Together, we lead and leave a positive impact on societies, companies and people around the world.

 

You will join our Global IT organisation

As our new Director of IT Projects, you will head up the Project Management department, which consists of approximately 15 project managers and PMO staff. We manage all major IT projects and IT enabled change projects in Ramboll. The department is global with staff in six countries, supporting the global projects in Ramboll. We focus on having an engaged and professional work environment. 

You will join the senior IT leadership team, reporting to the Head of Group IT. As member of this leadership team you will be driving the transformation of Global IT, implementing the IT strategy defined by senior management.

 

Your key responsibilities will be:

  • Define the new strategy for the IT project management function in Ramboll, anchoring it with key stakeholders and getting it approved by senior management
  • Build and maintain a strong and competent IT project management function, based on competent and engaged IT project managers, through leading, guiding, supporting and coaching the project managers
  • Translate the Ramboll IT strategy in to IT projects and execute them successfully with the IT project managers in your department
  • Develop strategic relationships and provide expert IT project advice to influence organisational decisions and initiatives
  • Drive the continuous improvement and implementation of a common project management methodology, standards and tools to drive and facilitate the successful delivery of projects
  • Be an active member of the IT leadership team and drive and support the ongoing transformation of IT in Ramboll

 

Your starting point for constant growth

From the moment you join Ramboll, we will support your personal and professional development so that you grow with the company. For this role, we believe your starting point is:

  • Substantial professional experience within IT project management of which a significant component should come from leading an IT Project Management function
  • Ability to understand and deliver on local business requirements and a demonstrated ability to work as a leader in a matrix organisation
  • Experience with working globally across geographies and cultures
  • Relevant IT Project Management certificates, e.g. IPMA Level D, PMP or PRINCE2 Practitioner
  • Bachelor's or master's degree in computer science, information systems, business administration, or other related field or equivalent work experience

 

Personal qualities that will help you succeed in this role include:

  • The ability to build relationships and trust, so your business colleagues see you as their preferred partner, focusing on creating value for the business
  • The ability to understand and navigate a complex, relationship-based organisation to achieve key objectives
  • Being able to adopt a team-oriented approach to solving problems, as well as being able to drive results through others without having a formal direct line of command authority. You should be recognised as an inspiring leader, who create clarity and purpose for your staff
  • You work professionally with capacity management and skill management
  • You have strong international and cultural awareness and can consistently lead by example while acting with integrity, impartiality and independence, and applying sound personal judgment in all interactions

 

Working at Ramboll

To work at Ramboll means being part of a people organisation. We are focused on knowledge sharing and collaboration across competence areas and geography, and we aim for a strong diversity among our employees. This enables us to solve a broad range of projects, and we firmly believe that cross-collaboration leads to creative and longstanding solutions. Thus, the possibilities at Ramboll are many and diverse – we invest a lot in the development of people and offer career paths tailored for each individual.

 

About Ramboll

Ramboll is a leading engineering, design and consultancy company founded in Denmark in 1945. The company employs more than 14,000 experts globally and has especially strong representation in the Nordics, UK, North America, Continental Europe, Middle East and Asia-Pacific. With 300 offices in 35 countries, Ramboll combines local experience with a global knowledgebase constantly striving to achieve inspiring and exacting solutions that make a genuine difference to our clients, the end-users, and society at large. Ramboll works across the following markets: Buildings, Transport, Planning and Urban Design, Water, Environment and Health, Energy and Management Consulting.

 

How to apply

Apply online. Attach your CV, cover letter and relevant documents showcasing why you are the right fit for the role, and when you are available to start. We look forward to receiving your application.

Deadline: 29th September 2019.

RAMBØLL DANMARK A/SKøbenhavn S2019-09-09T00:00:002019-09-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Test Managers søges til København

Work Supply IVS

København V
Er du en erfaren Test Manager, der vil stå i spidsen for at udvikle vores kundes digitale løsninger? Så er det dig vi søger! Dine opgaver: Lede test teams bestående af kollegaer med mangeartede kompetencerKoordinering og planlægning fra start til sl...
Indrykket:16. august 2019
Udløbsdato:11. oktober 2019

Teknisk stærk Product Owner

Work Supply IVS

København V
Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren og Teknisk stærk Product Owner der kan implementere agile udviklingsmetoder (Scrum). Firmaet skal have opbygget et nyt DevOps-miljø for deres digitale platforme, med nye web-grænseflader og apps o...
Indrykket:31. juli 2019
Udløbsdato:25. september 2019

Scrum Master

Work Supply IVS

København K
Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren Scrum Master med minimum 5 års erhvervserfaring som Scrum Master. Om dig: Har erfaring med agil udvikling, og kan rådgive og agere agil coach for dit team Du har min. 5 års erfaring som Scrum Mast...
Indrykket:31. juli 2019
Udløbsdato:25. september 2019

Forretningsorienteret og robust databeskyttelses- og informationssikkerhedsko-ordinator

DIREKTORATET FOR KRIMINALFORSORGEN

København K
- Er du stærk til at koordinere og drive databeskyttelse og informationssikkerhed frem i kerneforretningen, og har du erfaring med ledelsesrådgivning? Så er det måske dig vi skal have med om bord i Direktoratet for Kriminalforsorgen. Kriminalforsorg...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:19. september 2019

Director of IT Projects

RAMBØLL DANMARK A/S

København S
We invite you to bring your expertise into play as you successfully define and lead the transition of Ramboll s current IT project organisation to become a fit-for-future function. To succeed in this role, you must have substantial experience with I...
Indrykket:9. september 2019
Udløbsdato:29. september 2019