Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren projektleder til større implementeringsprojekter og strategisk forretningsudvikling

Statens Administration søger en erfaren og handlekraftig projektleder til større strategisk vigtige analyse- og implementeringsprojekter, som brænder for at udvikle vores forretning, og som er god til at skabe resultater i samarbejde med forskellige faggrupper. Er du udadvendt, løsningsorienteret og god til at sikre fremdrift, så er du måske vores nye kollega.

Om stillingen Du vil have som primær opgave at drive og implementere større, længerevarende projekter af stor betydning for Statens Administrations virke og forretningsudvikling. Dette i et tæt samarbejde med både interne og eksterne interessenter. Som projektleder i direktionssekretariatet kræves skarpe analytiske evner, strategisk forståelse og handlekraft. Ud over projektledelse vil dine opgaver inkludere ledelsesbetjening samt i mindre grad øvrige sekretariatsopgaver i Statens Administration.

Om dig Du har en lang videregående uddannelse, fx samfundsvidenskabelig og besidder skarpe analysekompetencer – gerne kombinereret med en projektlederuddannelse

Derudover forventer vi, at du:

  • Har solid praktisk erfaring som projektleder og kan drive et projekt fra start til slut
  • Har erfaring med ledelsesbetjening og strategisk betonede opgaver fra det offentlige – kendskab til den statslige sektor er en fordel
  • Har gennemslagskraft og er resultatorienteret
  • Har politisk tæft og veludviklet dømmekraft
  • Er selvkørende og en udadvendt af personlighed med særligt gode formidlings- og samarbejdsevner.
Om os I Statens Administration får du en unik mulighed for at tage del i den fortsatte udvikling af en statslig styrelse i epicentret for fornyelse og effektivisering af administrative opgaver på tværs af den offentlige sektor.

Du vil blive ansat i direktionssekretariatet, som er en dynamisk enhed bestående af et team af dygtige og engagerede medarbejdere med bred faglig baggrund. Vi sidder tæt på beslutningerne og har til opgave at sikre, at ledelsen har det bedste grundlag at træffe de vigtige valg på.

Vores hverdag er ofte både travl og uforudsigelig. Derfor lægger vi særlig stor vægt på at passe godt på hinanden. Vores team præges af godt og effektivt samarbejde med fokus på en god omgangstone.

Ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer.

Ansættelsesområdet er Finansministeriet med tilhørende institutioner, pt. Finansministeriets departement, Digitaliseringsstyrelsen, Statens Administration, Statens It og Økonomistyrelsen.

Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan opnå og opretholde sikkerhedsgodkendelse under hele din ansættelse.

Forventet opstart er den 1. februar 2021.

Tjenestestedet er Arsenalvej 33 i Hjørring.

Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Lydia Lindskov Beck på tlf. 2280 9983 eller direktionssekretær Christina Kristholm Jørgensen på tlf. 2132 1299.

Ansøgning Din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag sendes via Statens eRekruttering senest mandag den 7. december 2020.

Vi forventer at holde samtaler i uge 50 og 51. Afhængigt af restriktionerne forbundet med COVID-19 vil samtalerne muligvis foregå via Skype.

Du skal forvente at gennemføre en test i løbet af ansættelsesprocessen.

Statens Administration opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.