Erfaren psykolog til Sundhedskurser

Om jobbet

Sundhedskursers stresshåndterings tilbud mangler en psykolog i det tværfaglige team med fysioterapeuter og ergoterapeut/psykologkollega.

Stresskurset sigter mod, at der skabes en målrettet indsats for hver enkelt borger. Det efterstræbes, at den enkelte borgers viden, indsigt, og handlekompetencer øges og videreudvikles, således at tilbagefald forebygges. Endvidere tilstræbes en gruppesammensætning, som giver mulighed for vidensdeling samt støtte fra andre borgere i lignende situationer.

Kurset bygger på psykologiske principper herunder oplevelsesorienteret metode samt ACT- tilgang, tilknytningsteoretisk viden, risiko- og beskyttende faktorer, mindfulness samt viden om resiliens. Det er et kursus i håndtering af stressbelastning, evne til håndtering af egen situation og hverdagslivet med stress. Vi arbejder med en kombination af opmærksomhedstræning, fysisk træning, naturterapi og psykologisk intervention.

Tiltrædelse den 1.april 2020.

Vi forventer af dig

Hos vores nye psykologkollega vil vi prioritere:

  • at du har flere års erfaring som psykolog
  • at du har erfaring i at være en del af et tværfagligt team og lyst til at bidrage med din viden
  • at du erfaring i at undervise
  • at du har erfaring med mindfulness
  • at du har erfaring med at arbejde med stressramte
  • at du kan planlægge dine arbejdsopgaver og arbejde selvstændigt

Vi tilbyder dig

Psykologens funktioner forventes at være:

  • individuelle samtaleforløb for stressramte.
    • at øge bevidstheden om egne psykiske udfordringer og ressourcer
    • at øge egen mental og følelsesmæssig kompetence i forhold til at mestre hverdagslivet
    • at skabe sammenhæng mellem egne oplevelser og handlemuligheder
    • at få skelnet mellem mistrivsel og psykisk sygdom
  • undervisning / dialog for grupper af borgere med stress
  • Naturterapi
  • faglig sparring med kolleger i forhold til den enkelte borger
  • elektronisk journalføring i fagsystem

Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst
Timetal:  Timetal efter nærmere aftale.
Mødested: Vestre Engvej 51 indgang A, Vejle.

Om os
Afdelingen Sundhedskurser, tilbyder desuden kurser til borgere med Diabetes 2, KOL, Hjertesygdom, Kræft samt Livsstilsudfordringer. Desuden samarbejder vi med Jobcentret om flere forløb.

Vi er et tværfagligt og stærkt team, som arbejder med et rehabiliterende afsæt, en forebyggende indsats med en sundhedsfremmende tilgang. Vi arbejder med fokus på kvalitet og dokumentation, men sætter stor pris på at hverdagen også indeholder nærvær, humor og gode grin.

Flere oplysninger
Flere oplysninger om jobbet kan fås ved at kontakte afdelingsleder Birthe Pors på tlf.: 24 97 66 96 eller e-mail: bipor@vejle.dk 

Du kan læse mere om os på www.sundhed.vejle.dk

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest søndag d. 23. februar 2020. Samtaler afholdes onsdag d. 26. februar 2020 efter kl. 12.

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330168247Phoenix-4c8dcbda12020-01-30T18:01:26.337Erfaren psykolog til Sundhedskurser

Om jobbet

Sundhedskursers stresshåndterings tilbud mangler en psykolog i det tværfaglige team med fysioterapeuter og ergoterapeut/psykologkollega.

Stresskurset sigter mod, at der skabes en målrettet indsats for hver enkelt borger. Det efterstræbes, at den enkelte borgers viden, indsigt, og handlekompetencer øges og videreudvikles, således at tilbagefald forebygges. Endvidere tilstræbes en gruppesammensætning, som giver mulighed for vidensdeling samt støtte fra andre borgere i lignende situationer.

Kurset bygger på psykologiske principper herunder oplevelsesorienteret metode samt ACT- tilgang, tilknytningsteoretisk viden, risiko- og beskyttende faktorer, mindfulness samt viden om resiliens. Det er et kursus i håndtering af stressbelastning, evne til håndtering af egen situation og hverdagslivet med stress. Vi arbejder med en kombination af opmærksomhedstræning, fysisk træning, naturterapi og psykologisk intervention.

Tiltrædelse den 1.april 2020.

Vi forventer af dig

Hos vores nye psykologkollega vil vi prioritere:

  • at du har flere års erfaring som psykolog
  • at du har erfaring i at være en del af et tværfagligt team og lyst til at bidrage med din viden
  • at du erfaring i at undervise
  • at du har erfaring med mindfulness
  • at du har erfaring med at arbejde med stressramte
  • at du kan planlægge dine arbejdsopgaver og arbejde selvstændigt

Vi tilbyder dig

Psykologens funktioner forventes at være:

  • individuelle samtaleforløb for stressramte.
    • at øge bevidstheden om egne psykiske udfordringer og ressourcer
    • at øge egen mental og følelsesmæssig kompetence i forhold til at mestre hverdagslivet
    • at skabe sammenhæng mellem egne oplevelser og handlemuligheder
    • at få skelnet mellem mistrivsel og psykisk sygdom
  • undervisning / dialog for grupper af borgere med stress
  • Naturterapi
  • faglig sparring med kolleger i forhold til den enkelte borger
  • elektronisk journalføring i fagsystem

Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst
Timetal:  Timetal efter nærmere aftale.
Mødested: Vestre Engvej 51 indgang A, Vejle.

Om os
Afdelingen Sundhedskurser, tilbyder desuden kurser til borgere med Diabetes 2, KOL, Hjertesygdom, Kræft samt Livsstilsudfordringer. Desuden samarbejder vi med Jobcentret om flere forløb.

Vi er et tværfagligt og stærkt team, som arbejder med et rehabiliterende afsæt, en forebyggende indsats med en sundhedsfremmende tilgang. Vi arbejder med fokus på kvalitet og dokumentation, men sætter stor pris på at hverdagen også indeholder nærvær, humor og gode grin.

Flere oplysninger
Flere oplysninger om jobbet kan fås ved at kontakte afdelingsleder Birthe Pors på tlf.: 24 97 66 96 eller e-mail: bipor@vejle.dk 

Du kan læse mere om os på www.sundhed.vejle.dk

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest søndag d. 23. februar 2020. Samtaler afholdes onsdag d. 26. februar 2020 efter kl. 12.

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

Om jobbet Sundhedskursers stresshåndterings tilbud mangler en psykolog i det tværfaglige team med fysioterapeuter og ergoterapeut psykologkollega. Stresskurset sigter mod, at der skabes en målrettet indsats for hver enkelt borger. Det efterstræbes, at den enkelte borgers viden, indsigt, og handlekompetencer øges og videreudvikles, således at tilbagefald forebygges. Endvidere tilstræbes en gruppesammensætning, som giver mulighed for vidensdeling samt støtte fra andre borgere i lignende situationer. Kurset bygger på psykologiske principper herunder oplevelsesorienteret metode samt ACT- tilgang, tilknytningsteoretisk viden, risiko- og beskyttende faktorer, mindfulness samt viden om resiliens. Det er et kursus i håndtering af stressbelastning, evne til håndtering af egen situation og hverdagslivet med stress. Vi arbejder med en kombination af opmærksomhedstræning, fysisk træning, naturterapi og psykologisk intervention. Tiltrædelse den 1.april 2020. Vi forventer af dig Hos vores nye psykologkollega vil vi prioritere: at du har flere års erfaring som psykolog at du har erfaring i at være en del af et tværfagligt team og lyst til at bidrage med din viden at du erfaring i at undervise at du har erfaring med mindfulness at du har erfaring med at arbejde med stressramte at du kan planlægge dine arbejdsopgaver og arbejde selvstændigt Vi tilbyder dig Psykologens funktioner forventes at være: individuelle samtaleforløb for stressramte. at øge bevidstheden om egne psykiske udfordringer og ressourcer at øge egen mental og følelsesmæssig kompetence i forhold til at mestre hverdagslivet at skabe sammenhæng mellem egne oplevelser og handlemuligheder at få skelnet mellem mistrivsel og psykisk sygdom undervisning dialog for grupper af borgere med stress Naturterapi faglig sparring med kolleger i forhold til den enkelte borger elektronisk journalføring i fagsystem Ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst Timetal: Timetal efter nærmere aftale. Mødested: Vestre Engvej 51 indgang A, Vejle. Om os Afdelingen Sundhedskurser, tilbyder desuden kurser til borgere med Diabetes 2, KOL, Hjertesygdom, Kræft samt Livsstilsudfordringer. Desuden samarbejder vi med Jobcentret om flere forløb. Vi er et tværfagligt og stærkt team, som arbejder med et rehabiliterende afsæt, en forebyggende indsats med en sundhedsfremmende tilgang. Vi arbejder med fokus på kvalitet og dokumentation, men sætter stor pris på at hverdagen også indeholder nærvær, humor og gode grin. Flere oplysninger Flere oplysninger om jobbet kan fås ved at kontakte afdelingsleder Birthe Pors på tlf.: 24 97 66 96 eller e-mail: bipor@vejle.dk Du kan læse mere om os på www.sundhed.vejle.dk Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest søndag d. 23. februar 2020. Samtaler afholdes onsdag d. 26. februar 2020 efter kl. 12. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.10Phoenix4c8dcbda101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-23T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1377&ProjectId=146493&DepartmentId=20201&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3702127Sundhedscenter Vejle, Sundhedskurser11Vestre Engvej 51A7100VejleDKDanmarkORS/4c8dcbda_logo.pngORS/Small/4c8dcbda_logo.png0DKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent10001895191VejleMinimum14649300030-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c8dcbdahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c8dcbdahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c8dcbda&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c8dcbda&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/244501-143-1.jpgErfaren psykolog til Sundhedskurser12007861Dansk3Læse/ tale244501Psykolog10Sundhed364063865Bipor@vejle.dkDanmarkDanmark330173948Specialpsykolog til Psykiatrisk afdeling i Vejle - affektivt afsnitBasic GENOPSLAG Vores affektivt afsnit med 30 sengepladser, er i gang med at udvikle nye tilbud til vores indlagte patienter, for at understøtte denne udvikling søger vi en specialpsykolog. Samtidigt varetager afsnittet uddannelse blandt andet af læger og specialpsykologer, hvor du i stillingen skal indgå i forsat udvikling af uddannelsesmiljøet for disse faggrupper. Du vil sammen med afsnittets læger indgå i den daglige behandling af patienterne. Affektiv afsnittet er en del af vores senge psykiatri i en nybygget afdeling i Vejle. Sengekapaciteten består af affektivt afsnit (30 pladser), psykoseafsnit (30 pladser), ældrepsykiatrisk afsnit (16 pladser) og et afsnit for de særlige pladser (15 pladser) med rehabiliterende tiltag og PAM (psykiatrisk akutmodtagelse) med 8 pladser. Herudover består psykiatrisk afdeling Vejle også af 3 lokalpsykiatrier i henholdsvis Fredericia, Kolding og Vejle. Vi søger en psykolog, autoriseret cand.psych. med eller under videreuddannelse i psykopatologi, psykoterapi eller neuropsykolog og gerne med erfaring på følgende områder: Psykiatriske patienter og tværfagligt, tværsektorielt arbejde Psykoterapi Psykologiske undersøgelser og tests Supervision Elektronisk patientjournal (COSMIC) og it på brugerniveau Gerne erfaring med gruppebehandling Gerne erfaring fra sengepsykiatri Du er robust, fleksibel og nysgerrig, og du evner at arbejde selvstændigt med komplekse forløb. Dine opgaver vil omfatte: Udarbejdelse af behandlingsplaner Planlægge udskrivningsforløb Sikre patientforløb og samarbejde, herunder at understøtte implementering af nye forløbspakker i døgnafsnit. Medansvarlig for behandlingskonferencer Understøtte udvikling af individuel gruppeterapi i afsnittet Sparring og rollemodel for læge og psykologer under uddannelse. Understøttelse af yngre lægers uddannelse i døgnafsnit For yderligere information kan du kontakte oversygeplejerske Peter Jezek tlf. 2053 5685 Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 10 Psykiatrisk afdeling Vejle er en røgfri arbejdsplads.

GENOPSLAG

Vores affektivt afsnit med 30 sengepladser, er i gang med at udvikle nye tilbud til vores indlagte patienter, for at understøtte denne udvikling søger vi en specialpsykolog. Samtidigt varetager afsnittet uddannelse blandt andet af læger og specialpsykologer, hvor du i stillingen skal indgå i forsat udvikling af uddannelsesmiljøet for disse faggrupper.  Du vil sammen med afsnittets læger indgå i den daglige behandling af patienterne.

Affektiv afsnittet er en del af vores senge psykiatri i en nybygget afdeling i Vejle. Sengekapaciteten består af affektivt afsnit (30 pladser), psykoseafsnit (30 pladser), ældrepsykiatrisk afsnit (16 pladser) og et afsnit for de særlige pladser (15 pladser) med rehabiliterende tiltag og PAM (psykiatrisk akutmodtagelse) med 8 pladser. Herudover består psykiatrisk afdeling Vejle også af 3 lokalpsykiatrier i henholdsvis Fredericia, Kolding og Vejle.

Vi søger en psykolog, autoriseret cand.psych. med eller under videreuddannelse i psykopatologi, psykoterapi eller neuropsykolog og gerne med erfaring på følgende områder:

  • Psykiatriske patienter og tværfagligt, tværsektorielt arbejde
  • Psykoterapi
  • Psykologiske undersøgelser og tests
  • Supervision
  • Elektronisk patientjournal (COSMIC) og it på brugerniveau
  • Gerne erfaring med gruppebehandling
  • Gerne erfaring fra sengepsykiatri

Du er robust, fleksibel og nysgerrig, og du evner at arbejde selvstændigt med komplekse forløb.   

Dine opgaver vil omfatte:

  • Udarbejdelse af behandlingsplaner
  • Planlægge udskrivningsforløb
  • Sikre patientforløb og samarbejde, herunder at understøtte implementering af nye forløbspakker i døgnafsnit.
  • Medansvarlig for behandlingskonferencer
  • Understøtte udvikling af individuel gruppeterapi i afsnittet
  • Sparring og rollemodel for læge og psykologer under uddannelse.
  • Understøttelse af yngre lægers uddannelse i døgnafsnit 

For yderligere information kan du kontakte oversygeplejerske Peter Jezek tlf. 2053 5685

Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 10

Psykiatrisk afdeling Vejle er en røgfri arbejdsplads.  

 

ORS/Small/1368e5e8_logo.pngPsykiatrisk Afdeling VejleVejle2020-02-07T14:06:46.9602020-03-02T00:00:00
330178729Psykolog til PPR SilkeborgBasic Silkeborg Kommunale Skolevæsen søger en psykolog til et barselvsvikariat på 33 timer pr. uge med tiltrædelse 1. maj 2020.PPR i Silkeborg Kommune udgør ca. 45 medarbejdere bestående af psykologer, tale høre-konsulenter, læse stave-konsulenter samt AKT-konsulenter. Medarbejderne er opdelt i tre tværfaglige teams, der dækker et geografisk område.PPR arbejder ud fra Silkeborg Kommunes Mindset for inklusion, og det indebærer, at PPRs konsultative og udviklingsstøttende rolle vægtes højt. PPR er således udset til at have en vigtig rolle som medspiller i understøttelsen af inkluderende trivsels - og læringsmiljøer for alle børn i vore dagtilbud og skoler. Dette arbejde rækker ud over det udredende sagsarbejde og indebærer et stort fokus på PPRs medspil i forhold til tidlig indsats samt kompetenceudvikling af ledere, pædagoger og lærere.Vi søger en psykolog med faglige kvalifikationer i fht. arbejdet med børn og unge i alderen 0-18 år samt kompetencer i arbejdet med at skabe forandring i pædagogiske organisationer. Til den pågældende stilling er det en fordel, hvis du har kompetencer og erfaringer indenfor to-sprogs - og flygtningeområdet.Vi ønsker en psykolog med erfaring indenfor PPR-arbejde, organisationspsykologisk arbejde og eller erfaring indenfor psykiatri.Vi tilbyder: et job med mange udviklingsmuligheder et godt arbejdsmiljø mulighed for at påvirke egen arbejdssituation selvstændigt arbejde med selvstændige beslutninger mange dygtige samarbejdspartnere både internt og eksternt gode kolleger Som psykolog ved PPR lægges der vægt på, at du: kan arbejde med afsæt i kommunens Mindset for Inklusion (se hjemmesiden) er fleksibel, udviklingsorienteret, lyttende og handlingsorienteret er fokuseret på at udvikle det tværfaglige samarbejde internt og eksternt har humor er dygtig til involverende samarbejdsprocesser såvel internt som eksternt kan arbejde og trives i et arbejdsfelt med mange bolde i luften hviler i dig selv og kan håndtere kritiske situationer med ro og evne til at skabe overblik arbejder systematisk og er vedholdende i f.t. resultater Ansøgere skal have gennemført uddannelse som cand.pæd.psych. eller cand.psych.Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte PPR-chef Poul Skaarup Jensen på tlf. 28 25 16 30 eller ledende psykolog Birgitte Kornerup Jørgensen på tlf. 20 36 52 85.Ansøgningsfrist fredag 27. marts 2020. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 14. april.Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Silkeborg Kommunale Skolevæsen søger en psykolog til et barselvsvikariat på 33 timer pr. uge med tiltrædelse 1. maj 2020.

PPR i Silkeborg Kommune udgør ca. 45 medarbejdere bestående af psykologer, tale/høre-konsulenter, læse/stave-konsulenter samt AKT-konsulenter. Medarbejderne er opdelt i tre tværfaglige teams, der dækker et geografisk område.

PPR arbejder ud fra Silkeborg Kommunes Mindset for inklusion, og det indebærer, at PPRs konsultative og udviklingsstøttende rolle vægtes højt. PPR er således udset til at have en vigtig rolle som medspiller i understøttelsen af inkluderende trivsels - og læringsmiljøer for alle børn i vore dagtilbud og skoler. Dette arbejde rækker ud over det udredende sagsarbejde og indebærer et stort fokus på PPRs medspil i forhold til tidlig indsats samt kompetenceudvikling af ledere, pædagoger og lærere.

Vi søger en psykolog med faglige kvalifikationer i fht. arbejdet med børn og unge i alderen 0-18 år samt kompetencer i arbejdet med at skabe forandring i pædagogiske organisationer. Til den pågældende stilling er det en fordel, hvis du har kompetencer og erfaringer indenfor to-sprogs - og flygtningeområdet.

Vi ønsker en psykolog med erfaring indenfor PPR-arbejde, organisationspsykologisk arbejde og/eller erfaring indenfor psykiatri.

Vi tilbyder:
  • et job med mange udviklingsmuligheder
  • et godt arbejdsmiljø
  • mulighed for at påvirke egen arbejdssituation
  • selvstændigt arbejde med selvstændige beslutninger
  • mange dygtige samarbejdspartnere både internt og eksternt
  • gode kolleger
Som psykolog ved PPR lægges der vægt på, at du:
  • kan arbejde med afsæt i kommunens Mindset for Inklusion (se hjemmesiden)
  • er fleksibel, udviklingsorienteret, lyttende og handlingsorienteret
  • er fokuseret på at udvikle det tværfaglige samarbejde – internt og eksternt
  • har humor
  • er dygtig til involverende samarbejdsprocesser såvel internt som eksternt
  • kan arbejde og trives i et arbejdsfelt med mange bolde i luften
  • hviler i dig selv og kan håndtere kritiske situationer med ro og evne til at skabe overblik
  • arbejder systematisk og er vedholdende i f.t. resultater
Ansøgere skal have gennemført uddannelse som cand.pæd.psych. eller cand.psych.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte PPR-chef Poul Skaarup Jensen på tlf. 28 25 16 30 eller ledende psykolog Birgitte Kornerup Jørgensen på tlf.  20 36 52 85.

Ansøgningsfrist fredag 27. marts 2020. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 14. april.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/e9fbf748_logo.jpegPPRSilkeborg2020-02-17T14:03:32.1532020-03-23T00:00:00
330173292Uddannelsesvejleder til Ungeenheden i Odder Kommune 37 timer/ugeProfile Uddannelsesvejleder til Ungeenheden Brænder du for at gøre en forskel for og sammen med unge, og har du solidt kendskab til og gerne erfaring med - uddannelsesvejledning, så er du måske vores nye kollega i Ungeenheden. Om Ungeenheden Odder Kommune har pr. 1. januar 2020 etableret en ny Ungeenhed og søger i den forbindelse en uddannelsesvejleder med tiltrædelse snarest muligt og senest d. 1. april 2020. Målgruppen for Ungeenheden er unge i alderen 15-29 år, som modtager uddannelsesvejledning eller har brug for indsatser efter Serviceloven eller Beskæftigelsesloven. Ungeenheden skal give unge inden for almenområdet, såvel som unge med komplekse og sammensatte problemstillinger, et sammenhængende og helhedsorienteret tilbud. Dette skal ske gennem et tæt samarbejde med den unge samt den unges familie. Ungeenheden omfatter alle funktioner, der er centrale for at planlægge, koordinere og iværksætte en samlet indsats, herunder myndighed, rådgivning samt vejledning. Formålet er at sikre en hurtig igangsættelse af fleksible og velkoordinerede løsninger med de unge i centrum. Dette foregår i tæt samarbejde med de forskellige udførere på området. Ungeenheden består af 15 medarbejdere, som er blevet tilført fra henholdsvis Det Specialiserede Socialområde for voksne, Ungdommens Uddannelsesvejledning, Jobcenteret og Børne og Familiecenterets myndighedsafdeling. Uddannelsesvejledningen i Ungeenheden forestår uddannelsesvejledning til alle unge i alderen 7. klasse - 29 år i Odder Kommune. Dette omfatter såvel kollektiv og individuel vejledning i grundskolernes 7. 10. klasse, som vejledning af unge med vejledningsbehov op til og med 29 år. Om jobbet Vi søger en dygtig og engageret uddannelsesvejleder til ansættelse på 37 timer med tiltrædelse snarest muligt og senest d. 1. april 2020. Den opslåede stilling er i udgangspunktet målrettet vejledningsopgaver i grundskolens 7. 10. klasse. Der vil også være vejledningsopgaver inden for uddannelsesvejledningens øvrige opgaveportefølje, ligesom der på sigt kan blive tale om, at opgaverne organiseres anderledes, hvorfor nye opgaver kan komme til. Som grundskolevejleder vil du få arbejdsplads i Ungeenhedens lokaler i Odder, men da vejlednings-opgaverne skal løses på grundskolerne i Odder Kommune, vil meget af din arbejdstid ligge på skolerne. Dine primære opgaver som uddannelsesvejleder i grundskolen vil være: Planlægge og gennemføre kollektiv og individuel vejledning af eleverne i udskolingen, herunder samarbejde med udskolingslærere og skoleledelsen om uddannelsesparathedsvurdering af eleverne og samarbejdet med forældre, mv. Indgå i samarbejdet om den målrettede vejlednings- og skoleindsats (herunder bl.a. praktik og ekstra brobygning) som iværksættes for elever, der er vurderet ikke-uddannelsesparate, og som skal understøtte at de bliver uddannelsesparate til den ønskede uddannelse Individuel vejledning af de elever i grundskolen, der er vurderet ikke-uddannelsesparate. Disse elever skal ved udgangen af 9. klasse have én sammenhængende plan for deres videre forløb frem mod ungdomsuddannelse eller job. Dette kræver ofte tæt og velkoordineret tværfagligt samarbejde med forældre, lærere, sagsbehandlere i Ungeenheden, kontaktpersoner og andre relevante samarbejdspartnere. Deltage i planlægning og afvikling af informationsarrangementer ( uddannelsesaftener ) for elever og deres forældre Deltage i planlægning af introduktionskurser for elever i 8. klasse og brobygning til ungdomsuddannelse for elever i 9. og 10. klasse Varetage div. administrative opgaver ifm. opfølgning, registrering, besvarelse af forespørgsler, m.m. Om dig Vi forventer, at du: Har en relevant uddannelse og et solidt kendskab til - og gerne erfaring med - uddannelsesvejledning af elever i grundskolen, ligesom du har kendskab til ungdomsuddannelsessystemet og til forberedende uddannelsestilbud så som FGU Har gennemført, eller er påbegyndt, den vejledningsfaglige diplomuddannelse og hvis ikke, at du er motiveret for at påbegynde den. Kender til relevant lovgivning inden for grundskole, vejlednings og uddannelsesområdet, samt hurtigt kan tilegne og omsætte nyt lovstof til konkrete handlinger i relation til vejledningsopgaven Kan sætte dig i elevernes sted og være oprigtig nysgerrig på deres perspektiver på eget liv og fremtid. Du formår på en respektfuld og tillidsbaseret måde at inddrage eleverne og deres forældre i dialogerne omkring uddannelsesvalget Formår at veksle mellem forskellige vejledningsformer og metodikker, så du kan vejlede både individuelt, gruppeorienteret og kollektivt i hele klasser. Udover at levere vedvarende høj kvalitet i din opgaveløsning, motiveres du af at udvikle og afprøve nye tiltag, arbejdsformer og metoder Er initiativrig, udviklingsorienteret, faglig engageret med et positivt humør Er struktureret, systematisk og god til at planlægge og strukturere egne opgaver i tæt samarbejde med dine kolleger og mestrer såvel jobbets relationelle som administrative elementer Er en udpræget holdspiller, der ønsker at indgå i såvel det kollegiale fællesskab som det tværfaglige samspil i Ungeenheden Har mod på at gå ind i en åben og omskiftelig proces, hvor vi sammen søger nye veje ift. tidlige indsatser og styrker det tværgående og tværfaglige samarbejde i opgaveløsningen Er IT kyndig på brugerniveau (og gerne har erfaring med UVVej) Vi tilbyder En målrettet og handlekraftig organisation med højt til loftet og korte beslutningsveje, og hvor der er gode forudsætninger for at nedbryde faglige siloer Et sammenhængende fokus på effektive handlinger og ordentlighed ift. den unge Et job med stor indflydelse og muligheder for personlig og faglig udvikling Engagerede kolleger med en positiv og lærende tilgang til arbejdet Åben dialog og en uformel omgangstone. Praktisk information Hvis du finder jobbet interessant, kan du uploade din ansøgning og CV senest d. 23. februar 2020. Vi forventer at kunne indhente referencer på mulige kandidater til jobbet. Der vil endvidere blive indhentet børne- og straffeattest i forbindelse med ansættelsen. Tiltrædelse: Snarest muligt og senest d. 1. april 2020. Ansøgningsfrist: d. 23. februar 2020. Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt d. 26. februar 2020. Lønnen forhandles i henhold til gældende overenskomst med den forhandlingsberettigede organisation. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder for Ungeenheden Peter Ravn Lilleheden på tlf. 2164 5826 eller virksomhedsleder for Ungeenheden Mette Nautrup Bruun på tlf. 3051 9014.

Uddannelsesvejleder til Ungeenheden

Brænder du for at gøre en forskel for og sammen med unge, og har du solidt kendskab til – og gerne erfaring med - uddannelsesvejledning, så er du måske vores nye kollega i Ungeenheden.

 

Om Ungeenheden

Odder Kommune har pr. 1. januar 2020 etableret en ny Ungeenhed og søger i den forbindelse en uddannelsesvejleder med tiltrædelse snarest muligt og senest d. 1. april 2020.

Målgruppen for Ungeenheden er unge i alderen 15-29 år, som modtager uddannelsesvejledning eller har brug for indsatser efter Serviceloven eller Beskæftigelsesloven. Ungeenheden skal give unge inden for almenområdet, såvel som unge med komplekse og sammensatte problemstillinger, et sammenhængende og helhedsorienteret tilbud. Dette skal ske gennem et tæt samarbejde med den unge samt den unges familie. Ungeenheden omfatter alle funktioner, der er centrale for at planlægge, koordinere og iværksætte en samlet indsats, herunder myndighed, rådgivning samt vejledning. Formålet er at sikre en hurtig igangsættelse af fleksible og velkoordinerede løsninger med de unge i centrum. Dette foregår i tæt samarbejde med de forskellige udførere på området. Ungeenheden består af 15 medarbejdere, som er blevet tilført fra henholdsvis Det Specialiserede Socialområde for voksne, Ungdommens Uddannelsesvejledning, Jobcenteret og Børne og Familiecenterets myndighedsafdeling. 

Uddannelsesvejledningen i Ungeenheden forestår uddannelsesvejledning til alle unge i alderen 7. klasse - 29 år i Odder Kommune. Dette omfatter såvel kollektiv og individuel vejledning i grundskolernes 7. – 10. klasse, som vejledning af unge med vejledningsbehov op til og med 29 år.

 

Om jobbet

Vi søger en dygtig og engageret uddannelsesvejleder til ansættelse på 37 timer med tiltrædelse snarest muligt og senest d. 1. april 2020.

Den opslåede stilling er i udgangspunktet målrettet vejledningsopgaver i grundskolens 7. – 10. klasse. Der vil også være vejledningsopgaver inden for uddannelsesvejledningens øvrige opgaveportefølje, ligesom der på sigt kan blive tale om, at opgaverne organiseres anderledes, hvorfor nye opgaver kan komme til.

Som grundskolevejleder vil du få arbejdsplads i Ungeenhedens lokaler i Odder, men da vejlednings-opgaverne skal løses på grundskolerne i Odder Kommune, vil meget af din arbejdstid ligge på skolerne.

Dine primære opgaver som uddannelsesvejleder i grundskolen vil være:

  • Planlægge og gennemføre kollektiv og individuel vejledning af eleverne i udskolingen, herunder samarbejde med udskolingslærere og skoleledelsen om uddannelsesparathedsvurdering af eleverne og samarbejdet med forældre, mv.
  • Indgå i samarbejdet om den målrettede vejlednings- og skoleindsats (herunder bl.a. praktik og ekstra brobygning) som iværksættes for elever, der er vurderet ikke-uddannelsesparate, og som skal understøtte at de bliver uddannelsesparate til den ønskede uddannelse
  • Individuel vejledning af de elever i grundskolen, der er vurderet ikke-uddannelsesparate. Disse elever skal ved udgangen af 9. klasse have én sammenhængende plan for deres videre forløb frem mod ungdomsuddannelse eller job. Dette kræver ofte tæt og velkoordineret tværfagligt samarbejde med forældre, lærere, sagsbehandlere i Ungeenheden, kontaktpersoner og andre relevante samarbejdspartnere.
  • Deltage i planlægning og afvikling af informationsarrangementer (’uddannelsesaftener’) for elever og deres forældre
  • Deltage i planlægning af introduktionskurser for elever i 8. klasse og brobygning til ungdomsuddannelse for elever i 9. og 10. klasse
  • Varetage div. administrative opgaver ifm. opfølgning, registrering, besvarelse af forespørgsler, m.m.

 

Om dig

Vi forventer, at du:

  • Har en relevant uddannelse og et solidt kendskab til - og gerne erfaring med - uddannelsesvejledning af elever i grundskolen, ligesom du har kendskab til ungdomsuddannelsessystemet og til forberedende uddannelsestilbud så som FGU
  • Har gennemført, eller er påbegyndt, den vejledningsfaglige diplomuddannelse – og hvis ikke, at du er motiveret for at påbegynde den.
  • Kender til relevant lovgivning inden for grundskole, vejlednings– og uddannelsesområdet, samt hurtigt kan tilegne og omsætte nyt lovstof til konkrete handlinger i relation til vejledningsopgaven
  • Kan sætte dig i elevernes sted og være oprigtig nysgerrig på deres perspektiver på eget liv og fremtid. Du formår på en respektfuld og tillidsbaseret måde at inddrage eleverne og deres forældre i dialogerne omkring uddannelsesvalget
  • Formår at veksle mellem forskellige vejledningsformer og metodikker, så du kan vejlede både individuelt, gruppeorienteret og kollektivt i hele klasser. Udover at levere vedvarende høj kvalitet i din opgaveløsning, motiveres du af at udvikle og afprøve nye tiltag, arbejdsformer og metoder
  • Er initiativrig, udviklingsorienteret, faglig engageret med et positivt humør
  • Er struktureret, systematisk og god til at planlægge og strukturere egne opgaver i tæt samarbejde med dine kolleger og mestrer såvel jobbets relationelle som administrative elementer
  • Er en udpræget holdspiller, der ønsker at indgå i såvel det kollegiale fællesskab som det tværfaglige samspil i Ungeenheden
  • Har mod på at gå ind i en åben og omskiftelig proces, hvor vi sammen søger nye veje ift. tidlige indsatser og styrker det tværgående og tværfaglige samarbejde i opgaveløsningen
  • Er IT kyndig på brugerniveau (og gerne har erfaring med UVVej)

 

Vi tilbyder

  • En målrettet og handlekraftig organisation med højt til loftet og korte beslutningsveje, og hvor der er gode forudsætninger for at nedbryde faglige ”siloer”
  • Et sammenhængende fokus på effektive handlinger og ordentlighed ift. den unge
  • Et job med stor indflydelse og muligheder for personlig og faglig udvikling
  • Engagerede kolleger med en positiv og lærende tilgang til arbejdet
  • Åben dialog og en uformel omgangstone.

 

Praktisk information

Hvis du finder jobbet interessant, kan du uploade din ansøgning og CV senest d. 23. februar 2020.

Vi forventer at kunne indhente referencer på mulige kandidater til jobbet.

Der vil endvidere blive indhentet børne- og straffeattest i forbindelse med ansættelsen.

Tiltrædelse: Snarest muligt og senest d. 1. april 2020.

Ansøgningsfrist: d. 23. februar 2020.

Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt d. 26. februar 2020.

Lønnen forhandles i henhold til gældende overenskomst med den forhandlingsberettigede organisation.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder for Ungeenheden Peter Ravn Lilleheden på tlf. 2164 5826 eller virksomhedsleder for Ungeenheden Mette Nautrup Bruun på tlf. 3051 9014.

ORS/Small/75475847_logo.pngBorgerserviceOdder2020-02-06T19:12:42.5972020-02-23T00:00:00
330183941Psykolog til PPR SilkeborgRobot Silkeborg Kommunale Skolevæsen søger en psykolog til et barselvsvikariat på 33 timer pr. uge med tiltrædelse 1. maj 2020. PPR i Silkeborg Kommune udgør ca. 45 medarbejdere bestående af psykologer, tale høre-konsulenter, læse stave-konsulenter samt AKT-konsulenter. Medarbejderne er opdelt i tre tværfaglige teams, der dækker et geografisk område. PPR arbejder ud fra Silkeborg Kommunes Mindset for inklusion, og det indebærer, at PPRs konsultative og udviklingsstøttende rolle vægtes højt. PPR er således udset til at have en vigtig rolle som medspiller i understøttelsen af inkluderende trivsels - og læringsmiljøer for alle børn i vore dagtilbud og skoler. Dette arbejde rækker ud over det udredende sagsarbejde og indebærer et stort fokus på PPRs medspil i forhold til tidlig indsats samt kompetenceudvikling af ledere, pædagoger og lærere. Vi søger en psykolog med faglige kvalifikationer i fht. arbejdet med børn og unge i alderen 0-18 år samt kompetencer i arbejdet med at skabe forandring i pædagogiske organisationer. Til den pågældende stilling er det en fordel, hvis du har kompetencer og erfaringer indenfor to-sprogs - og flygtningeområdet. Vi ønsker en psykolog med erfaring indenfor PPR-arbejde, organisationspsykologisk arbejde og eller erfaring indenfor psykiatri. Vi tilbyder:et job med mange udviklingsmulighederet godt arbejdsmiljømulighed for at påvirke egen arbejdssituationselvstændigt arbejde med selvstændige beslutningermange dygtige samarbejdspartnere både internt og eksterntgode kollegerSom psykolog ved PPR lægges der vægt på, at du:kan arbejde med afsæt i kommunens Mindset for Inklusion (se hjemmesiden)er fleksibel, udviklingsorienteret, lyttende og handlingsorientereter fokuseret på at udvikle det tværfaglige samarbejde internt og eksternthar humorer dygtig til involverende samarbejdsprocesser såvel internt som eksterntkan arbejde og trives i et arbejdsfelt med mange bolde i luftenhviler i dig selv og kan håndtere kritiske situationer med ro og evne til at skabe overblikarbejder systematisk og er vedholdende i f.t. resultaterAnsøgere skal have gennemført uddannelse som cand.pæd.psych. eller cand.psych. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte PPR-chef Poul Skaarup Jensen på tlf. 28 25 16 30 eller ledende psykolog Birgitte Kornerup Jørgensen på tlf. 20 36 52 85. Ansøgningsfrist fredag 27. marts 2020. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 14. april. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Silkeborg Kommunale Skolevæsen søger en psykolog til et barselvsvikariat på 33 timer pr. uge med tiltrædelse 1. maj 2020.

PPR i Silkeborg Kommune udgør ca. 45 medarbejdere bestående af psykologer, tale/høre-konsulenter, læse/stave-konsulenter samt AKT-konsulenter. Medarbejderne er opdelt i tre tværfaglige teams, der dækker et geografisk område.

PPR arbejder ud fra Silkeborg Kommunes Mindset for inklusion, og det indebærer, at PPRs konsultative og udviklingsstøttende rolle vægtes højt. PPR er således udset til at have en vigtig rolle som medspiller i understøttelsen af inkluderende trivsels - og læringsmiljøer for alle børn i vore dagtilbud og skoler. Dette arbejde rækker ud over det udredende sagsarbejde og indebærer et stort fokus på PPRs medspil i forhold til tidlig indsats samt kompetenceudvikling af ledere, pædagoger og lærere.

Vi søger en psykolog med faglige kvalifikationer i fht. arbejdet med børn og unge i alderen 0-18 år samt kompetencer i arbejdet med at skabe forandring i pædagogiske organisationer. Til den pågældende stilling er det en fordel, hvis du har kompetencer og erfaringer indenfor to-sprogs - og flygtningeområdet.

Vi ønsker en psykolog med erfaring indenfor PPR-arbejde, organisationspsykologisk arbejde og/eller erfaring indenfor psykiatri.

Vi tilbyder:
  • et job med mange udviklingsmuligheder
  • et godt arbejdsmiljø
  • mulighed for at påvirke egen arbejdssituation
  • selvstændigt arbejde med selvstændige beslutninger
  • mange dygtige samarbejdspartnere både internt og eksternt
  • gode kolleger
Som psykolog ved PPR lægges der vægt på, at du:
  • kan arbejde med afsæt i kommunens Mindset for Inklusion (se hjemmesiden)
  • er fleksibel, udviklingsorienteret, lyttende og handlingsorienteret
  • er fokuseret på at udvikle det tværfaglige samarbejde – internt og eksternt
  • har humor
  • er dygtig til involverende samarbejdsprocesser såvel internt som eksternt
  • kan arbejde og trives i et arbejdsfelt med mange bolde i luften
  • hviler i dig selv og kan håndtere kritiske situationer med ro og evne til at skabe overblik
  • arbejder systematisk og er vedholdende i f.t. resultater
Ansøgere skal have gennemført uddannelse som cand.pæd.psych. eller cand.psych.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte PPR-chef Poul Skaarup Jensen på tlf. 28 25 16 30 eller ledende psykolog Birgitte Kornerup Jørgensen på tlf.  20 36 52 85.

Ansøgningsfrist fredag 27. marts 2020. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 14. april.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

Silkeborg KommuneSilkeborg2020-02-19T00:00:002020-03-27T00:00:00
330186846Psykolog med test erfaringRobot Center for Familier og Vision Elbjerg er en privat konsulentvirksomhed, der løser opgaver for kommunale familieafdelinger. Teamet har 21 års erfaring med behandling og udredning i komplekse familiesager. Vi søger en samarbejdspartner med kendskab til anbringelsesområdet og udsatte børn og unge. Du skal indgår i teamarbejde med aut. psykologer og familieterapeut omkring forældrekompetenceundersøgelser. Det er et krav, at du er trænet i at teste med Rorschach, RIAS, PAI eller MCMI og LEAS, eller andre relevante test. Vi er i den heldige situation, at efterspørgslen på vores forældrekompetenceundersøgelser har været stigende over en længere periode og derfor vil vi gerne udvide vores team. Du behøver ikke at have erfaring med forældrekompetenceundersøgelser, men du skal have lyst at opnå viden om familieproblematikker og procestænkning samt kommunal opgaveløsning. Du må gerne være selvstændig med mulighed for svingende arbejdstid. Testningen foregår for det mest i familiens hjem og du skal derfor have egen bil til rådighed. Du vil have mulighed for at arbejde i et erfarent team med høj faglighed, hvor kvalitet i opgaveløsningen vægtes højt. Supervision og faglig udvikling indgår som en naturlig del af teamsamarbejdet.

Center for Familier og Vision Elbjerg er en privat konsulentvirksomhed, der løser opgaver for kommunale familieafdelinger. Teamet har 21 års erfaring med behandling og udredning i komplekse familiesager.

Vi søger en samarbejdspartner med kendskab til anbringelsesområdet og udsatte børn og unge. Du skal indgår i teamarbejde med aut. psykologer og familieterapeut omkring forældrekompetenceundersøgelser.

Det er et krav, at du er trænet i at teste med Rorschach, RIAS, PAI eller MCMI og LEAS, eller andre relevante test.

Vi er i den heldige situation, at efterspørgslen på vores forældrekompetenceundersøgelser har været stigende over en længere periode og derfor vil vi gerne udvide vores team.

Du behøver ikke at have erfaring med forældrekompetenceundersøgelser, men du skal have lyst at opnå viden om familieproblematikker og procestænkning samt kommunal opgaveløsning. 

Du må gerne være selvstændig med mulighed for svingende arbejdstid. Testningen foregår for det mest i familiens hjem og du skal derfor have egen bil til rådighed.

Du vil have mulighed for at arbejde i et erfarent team med høj faglighed, hvor kvalitet i opgaveløsningen vægtes højt. Supervision og faglig udvikling indgår som en naturlig del af teamsamarbejdet. 

 

 

Center for Familier IVSHovedgård2020-02-19T00:00:002020-02-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Specialpsykolog til Psykiatrisk afdeling i Vejle - affektivt afsnit

Psykiatrisk Afdeling Vejle

Vejle
GENOPSLAG Vores affektivt afsnit med 30 sengepladser, er i gang med at udvikle nye tilbud til vores indlagte patienter, for at understøtte denne udvikling søger vi en specialpsykolog. Samtidigt varetager afsnittet uddannelse blandt andet af læger og...
Indrykket:7. februar 2020

Psykolog til PPR Silkeborg

PPR

Silkeborg
Silkeborg Kommunale Skolevæsen søger en psykolog til et barselvsvikariat på 33 timer pr. uge med tiltrædelse 1. maj 2020.PPR i Silkeborg Kommune udgør ca. 45 medarbejdere bestående af psykologer, tale høre-konsulenter, læse stave-konsulenter samt AK...
Indrykket:17. februar 2020

Uddannelsesvejleder til Ungeenheden i Odder Kommune 37 timer/uge

Borgerservice

Odder
Uddannelsesvejleder til Ungeenheden Brænder du for at gøre en forskel for og sammen med unge, og har du solidt kendskab til og gerne erfaring med - uddannelsesvejledning, så er du måske vores nye kollega i Ungeenheden. Om Ungeenheden Odder Kommune h...
Indrykket:6. februar 2020

Psykolog til PPR Silkeborg

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Silkeborg Kommunale Skolevæsen søger en psykolog til et barselvsvikariat på 33 timer pr. uge med tiltrædelse 1. maj 2020. PPR i Silkeborg Kommune udgør ca. 45 medarbejdere bestående af psykologer, tale høre-konsulenter, læse stave-konsulenter samt A...
Indrykket:19. februar 2020

Psykolog med test erfaring

Center for Familier IVS

Hovedgård
Center for Familier og Vision Elbjerg er en privat konsulentvirksomhed, der løser opgaver for kommunale familieafdelinger. Teamet har 21 års erfaring med behandling og udredning i komplekse familiesager. Vi søger en samarbejdspartner med kendskab ti...
Indrykket:19. februar 2020