Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren regnskabsmedarbejder

Hos Schultz har vi store ambitioner og vi bliver flere og flere. Vi søger en ny regnskabsmedarbejder som vil være med til at understøtte vores forretning på regnskabsområdet og tage del i vores fremtidige udvikling. Hvis det lyder tiltrækkende og du også vil indgå i et mindre regnskabsteam med glade kollegaer og en god teamånd, så er dette job noget for dig.

Opgaven
Du får en vigtig rolle i teamet, hvor du får ansvar for forskellige økonomiopgaver og medvirker til, at vores regnskab kan blive afsluttet i god kvalitet og til tiden hver måned. Du vil komme til at arbejde med både kreditor-, debitor- og finansbogføring og derudover også få opgaver vedr. projektopfølgning, både vedr. kundeprojekter og vores interne udviklingsprojekter.

Dine primære opgaver: 

  • opdatering af projektøkonomi
  • afstemninger af indtægter og omkostninger for udvalgte projekter
  • kreditorstyring, fakturahåndtering m.m.
  • opgørelse og bogføring af udviklingsprojekter/investeringer (CAPEX)
  • tidsregistrerings- og projektnummer-styring
  • stamdataopdatering
  • opdatering af tidsrapportering og anden månedsrapportering (primært i Excel)
  • indrapporteringer til SKI
  • ad hoc 

Om dig
Du har en relevant regnskabsuddannelse og har min. 3 års erfaring som regnskabsmedarbejder eller lignende. Du har erfaring med regnskab fra en projekt- og/eller abonnementsstyret virksomhed, f.eks. fra IT- eller rådgiverbranchen.

Derudover skal du være skarp til bogføring og have erfaring med at økonomistyre projekter herunder indtægtsprincipper ved igangværende projekter. Vi antager du har god erfaring med økonomisystemer og Excel. Da vi arbejder i økonomisystemet NAV, vil det være en stor fordel, at du kender dette.

Denne funktion har flere snitflader i organisationen, det er derfor vigtigt, at det falder dig naturligt at kommunikere på en positiv måde, og at du er vant til at samarbejde med en masse engagerede kollegaer, såsom projektledere, salgsansvarlige, ledelse mv.

Det er vigtigt du er løsningsorienteret, samt har et stort overblik. Struktur er en selvfølgelighed for dig. Du trives med at arbejde selvstændigt, og er opsøgende når det kræves. Vi lægger vægt på, at du vil bidrage til et godt arbejdsmiljø i vores virksomhed.

Vi tilbyder

  • En arbejdsplads, hvor vi har fokus på fællesskab og samarbejde
  • Fleksibilitet i hverdagen
  • Frokostordning, massageordning, fredagsbar, løbeklub, årlig fællesrejse m.m.
  • Central beliggenhed i Spinderiet lige ved Valby Station

Skal det være dig?
Synes du, at jobbet lyder spændende, vil vi glæde os til at høre fra dig.

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Økonomidirektør, Mikkel Randbøll Wolff på mobil 4195 4747 eller Heidi Thorlund, HR Partner, rekruttering på mobil 4195 4670

Stillingen er med tiltrædelse 1. august. Vi behandler ansøgninger i takt med, at de kommer ind.

Om Schultz
Schultz har omkring 160 ansatte, som alle gør en forskel. Schultz har udviklet sig fra at være en stærk informations- og indholdsleverandør til nu også at være en markant it-leverandør, der udvikler iT løsninger til digitalisering af den offentlige sagsbehandling og administration. Vi er i dag en markedsledende leverandør af lovinformationsportaler og IT-understøttelse af arbejdsgange til både private virksomheder, organisationer og offentlige myndigheder med mere end 700.000 bruger på vores løsninger.

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032663Phoenix-8729b2b112019-06-04T00:00:00Erfaren regnskabsmedarbejder

Hos Schultz har vi store ambitioner og vi bliver flere og flere. Vi søger en ny regnskabsmedarbejder som vil være med til at understøtte vores forretning på regnskabsområdet og tage del i vores fremtidige udvikling. Hvis det lyder tiltrækkende og du også vil indgå i et mindre regnskabsteam med glade kollegaer og en god teamånd, så er dette job noget for dig.

Opgaven
Du får en vigtig rolle i teamet, hvor du får ansvar for forskellige økonomiopgaver og medvirker til, at vores regnskab kan blive afsluttet i god kvalitet og til tiden hver måned. Du vil komme til at arbejde med både kreditor-, debitor- og finansbogføring og derudover også få opgaver vedr. projektopfølgning, både vedr. kundeprojekter og vores interne udviklingsprojekter.

Dine primære opgaver: 

  • opdatering af projektøkonomi
  • afstemninger af indtægter og omkostninger for udvalgte projekter
  • kreditorstyring, fakturahåndtering m.m.
  • opgørelse og bogføring af udviklingsprojekter/investeringer (CAPEX)
  • tidsregistrerings- og projektnummer-styring
  • stamdataopdatering
  • opdatering af tidsrapportering og anden månedsrapportering (primært i Excel)
  • indrapporteringer til SKI
  • ad hoc 

Om dig
Du har en relevant regnskabsuddannelse og har min. 3 års erfaring som regnskabsmedarbejder eller lignende. Du har erfaring med regnskab fra en projekt- og/eller abonnementsstyret virksomhed, f.eks. fra IT- eller rådgiverbranchen.

Derudover skal du være skarp til bogføring og have erfaring med at økonomistyre projekter herunder indtægtsprincipper ved igangværende projekter. Vi antager du har god erfaring med økonomisystemer og Excel. Da vi arbejder i økonomisystemet NAV, vil det være en stor fordel, at du kender dette.

Denne funktion har flere snitflader i organisationen, det er derfor vigtigt, at det falder dig naturligt at kommunikere på en positiv måde, og at du er vant til at samarbejde med en masse engagerede kollegaer, såsom projektledere, salgsansvarlige, ledelse mv.

Det er vigtigt du er løsningsorienteret, samt har et stort overblik. Struktur er en selvfølgelighed for dig. Du trives med at arbejde selvstændigt, og er opsøgende når det kræves. Vi lægger vægt på, at du vil bidrage til et godt arbejdsmiljø i vores virksomhed.

Vi tilbyder

  • En arbejdsplads, hvor vi har fokus på fællesskab og samarbejde
  • Fleksibilitet i hverdagen
  • Frokostordning, massageordning, fredagsbar, løbeklub, årlig fællesrejse m.m.
  • Central beliggenhed i Spinderiet lige ved Valby Station

Skal det være dig?
Synes du, at jobbet lyder spændende, vil vi glæde os til at høre fra dig.

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Økonomidirektør, Mikkel Randbøll Wolff på mobil 4195 4747 eller Heidi Thorlund, HR Partner, rekruttering på mobil 4195 4670

Stillingen er med tiltrædelse 1. august. Vi behandler ansøgninger i takt med, at de kommer ind.

Om Schultz
Schultz har omkring 160 ansatte, som alle gør en forskel. Schultz har udviklet sig fra at være en stærk informations- og indholdsleverandør til nu også at være en markant it-leverandør, der udvikler iT løsninger til digitalisering af den offentlige sagsbehandling og administration. Vi er i dag en markedsledende leverandør af lovinformationsportaler og IT-understøttelse af arbejdsgange til både private virksomheder, organisationer og offentlige myndigheder med mere end 700.000 bruger på vores løsninger.

 

 

2019-07-02T18:51:32.847 Hos Schultz har vi store ambitioner og vi bliver flere og flere. Vi søger en ny regnskabsmedarbejder som vil være med til at understøtte vores forretning på regnskabsområdet og tage del i vores fremtidige udvikling. Hvis det lyder tiltrækkende og du også vil indgå i et mindre regnskabsteam med glade kollegaer og en god teamånd, så er dette job noget for dig. OpgavenDu får en vigtig rolle i teamet, hvor du får ansvar for forskellige økonomiopgaver og medvirker til, at vores regnskab kan blive afsluttet i god kvalitet og til tiden hver måned. Du vil komme til at arbejde med både kreditor-, debitor- og finansbogføring og derudover også få opgaver vedr. projektopfølgning, både vedr. kundeprojekter og vores interne udviklingsprojekter. Dine primære opgaver: opdatering af projektøkonomi afstemninger af indtægter og omkostninger for udvalgte projekter kreditorstyring, fakturahåndtering m.m. opgørelse og bogføring af udviklingsprojekter investeringer (CAPEX) tidsregistrerings- og projektnummer-styring stamdataopdatering opdatering af tidsrapportering og anden månedsrapportering (primært i Excel) indrapporteringer til SKI ad hoc Om dig Du har en relevant regnskabsuddannelse og har min. 3 års erfaring som regnskabsmedarbejder eller lignende. Du har erfaring med regnskab fra en projekt- og eller abonnementsstyret virksomhed, f.eks. fra IT- eller rådgiverbranchen. Derudover skal du være skarp til bogføring og have erfaring med at økonomistyre projekter herunder indtægtsprincipper ved igangværende projekter. Vi antager du har god erfaring med økonomisystemer og Excel. Da vi arbejder i økonomisystemet NAV, vil det være en stor fordel, at du kender dette. Denne funktion har flere snitflader i organisationen, det er derfor vigtigt, at det falder dig naturligt at kommunikere på en positiv måde, og at du er vant til at samarbejde med en masse engagerede kollegaer, såsom projektledere, salgsansvarlige, ledelse mv. Det er vigtigt du er løsningsorienteret, samt har et stort overblik. Struktur er en selvfølgelighed for dig. Du trives med at arbejde selvstændigt, og er opsøgende når det kræves. Vi lægger vægt på, at du vil bidrage til et godt arbejdsmiljø i vores virksomhed. Vi tilbyder En arbejdsplads, hvor vi har fokus på fællesskab og samarbejde Fleksibilitet i hverdagen Frokostordning, massageordning, fredagsbar, løbeklub, årlig fællesrejse m.m. Central beliggenhed i Spinderiet lige ved Valby Station Skal det være dig? Synes du, at jobbet lyder spændende, vil vi glæde os til at høre fra dig. Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Økonomidirektør, Mikkel Randbøll Wolff på mobil 4195 4747 eller Heidi Thorlund, HR Partner, rekruttering på mobil 4195 4670 Stillingen er med tiltrædelse 1. august. Vi behandler ansøgninger i takt med, at de kommer ind. Om SchultzSchultz har omkring 160 ansatte, som alle gør en forskel. Schultz har udviklet sig fra at være en stærk informations- og indholdsleverandør til nu også at være en markant it-leverandør, der udvikler iT løsninger til digitalisering af den offentlige sagsbehandling og administration. Vi er i dag en markedsledende leverandør af lovinformationsportaler og IT-understøttelse af arbejdsgange til både private virksomheder, organisationer og offentlige myndigheder med mere end 700.000 bruger på vores løsninger.11jobnet8729b2b1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-19T00:00:000000https://app.elvium.com/da/positions/7782/c/applications/new0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3535999J H SCHULTZ INFORMATION A/S11Annexstræde 52500ValbyDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768552JobNet4995179499517910027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8729b2b1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8729b2b1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8729b2b1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8729b2b1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonErfaren regnskabsmedarbejder1Dansk3Læse/ tale412108Regnskabsmedarbejder3Økonomi361932995noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330090609Erfaren regnskabsmedarbejder søges til større rådgivningsvirksomhed i KøbenhavnBasic Beskrivelse Du bliver en del af en veletableret rådgivningsvirksomhed i vækst. Som regnskabsmedarbejder får du ansvaret for din egen portefølje af opgaver og vil samtidig indgå i tæt samarbejde med to kollegaer omkring den daglige drift af økonomifunktionen. I stillingen vil der være gode muligheder for at påvirke både egne og andres processer, således at afdelingen løbende kan levere den bedst mulige service såvel internt som eksternt. Du vil referere til virksomhedens økonomichef. Dine opgaver vil bestå af: Arbejdsopgaver Debitorer (ikke fakturering) Kreditorer Finans Bogføring Afstemninger Moms Deltagelse i månedsafslutning Deltagelse i årsafslutning Backup for kollegaer Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en veletableret dansk rådgivningsvirksomhed i vækst. Virksomheden beskæftiger mere end 125 medarbejdere og er kendetegnet ved en stærk holdånd og en flad struktur. Der tilbydes rigtig gode ansættelsesforhold i form af god kantineordning, pension, sundhedsforsikring og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Som person er du imødekommende, udadvendt og har gode samarbejdsevner. Du har en faglig stolthed for dit fag og ønsker at levere et kvalitetssikkert resultat. Dertil er du praktisk anlagt og åben overfor håndtering af forskellige typer opgaver. Du er en robust person, der kan stå inde for dine beslutninger og er omhyggelig i din tilgang til opgaverne. Sidst, men ikke mindst, trives du i en ansvarsfuld position og er vant til at arbejde på tværs af organisationen. IT-kompetencer Du er god til Excel Uddannelse og erfaring Erfaring fra en lignende stilling er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk Kontaktpersoner Søren Christiansen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Du bliver en del af en veletableret rådgivningsvirksomhed i vækst. Som regnskabsmedarbejder får du ansvaret for din egen portefølje af opgaver og vil samtidig indgå i tæt samarbejde med to kollegaer omkring den daglige drift af økonomifunktionen. I stillingen vil der være gode muligheder for at påvirke både egne og andres processer, således at afdelingen løbende kan levere den bedst mulige service såvel internt som eksternt. Du vil referere til virksomhedens økonomichef. Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Debitorer (ikke fakturering)
  • Kreditorer
  • Finans
  • Bogføring
  • Afstemninger
  • Moms
  • Deltagelse i månedsafslutning
  • Deltagelse i årsafslutning
  • Backup for kollegaer
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en veletableret dansk rådgivningsvirksomhed i vækst. Virksomheden beskæftiger mere end 125 medarbejdere og er kendetegnet ved en stærk holdånd og en flad struktur. Der tilbydes rigtig gode ansættelsesforhold i form af god kantineordning, pension, sundhedsforsikring og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du imødekommende, udadvendt og har gode samarbejdsevner. Du har en faglig stolthed for dit fag og ønsker at levere et kvalitetssikkert resultat. Dertil er du praktisk anlagt og åben overfor håndtering af forskellige typer opgaver. Du er en robust person, der kan stå inde for dine beslutninger og er omhyggelig i din tilgang til opgaverne. Sidst, men ikke mindst, trives du i en ansvarsfuld position og er vant til at arbejde på tværs af organisationen.

IT-kompetencer

Du er god til Excel

Uddannelse og erfaring

Erfaring fra en lignende stilling er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/6e1aae0c_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-09-16T16:02:59.8832019-10-20T00:00:00
330088926Erfaren regnskabsmedarbejder med fokus på løn søges til solid handelsvirksomhed i KøbenhavnBasic Beskrivelse Du bliver en del af en økonomifunktion på godt 10 medarbejdere, som håndterer bogholderi og økonomistyring for virksomhedens forskellige afdelinger herunder for selskaber i de øvrige nordiske lande. Du vil have ansvaret for din egen portefølje af opgaver med fokus på løn i Norge og Sverige. Her vil du samarbejde tæt med lønbureauer, der varetager lønkørslen lokalt. Din rolle vil være at sikre korrekte data til lønbureauerne, samt følge op og sikre kvaliteten, når lønkørslerne har fundet sted. Herudover vil du også blive en del af et hold, der løfter i flok. Samtidig vil der være gode muligheder for at være med til at påvirke arbejdsgange og processer. Dine opgaver vil primært være: Arbejdsopgaver Samarbejde med lønbureauer i Norge og Sverige Kontrol af data til lønbureauer Kontrol af løn og bonusudbetalinger Lønafstemninger Bogføring Refusioner Besvare spørgsmål fra medarbejdere vedr. løn, ferie, pension osv. Backup for kollegaer Bogføring af debitorer (ikke rykning) Momsafstemninger Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en veletableret handelsvirksomhed med ca. 300 medarbejdere fordelt på flere lokationer i Norden. På hovedkontoret i København er der et uformelt og dynamisk miljø med fokus på et højt serviceniveau i forhold til både kunder og andre afdelinger. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold med bl.a. pensionsordning og sundhedsforsikring. Personlige kompetencer Du formår at arbejde selvstændigt såvel som i teams. Du har et godt overblik og kan håndtere mange opgaver ad gangen. Derudover besidder du god forretningsforståelse og sans for at levere gode resultater. Du er fleksibel og giver en hånd med, hvor der er behov. Desuden er du detaljeorienteret, servicemindet og proaktiv. IT-kompetencer Du er en erfaren bruger af et eller flere økonomisystemer Uddannelse og erfaring Solid allround regnskabserfaring, herunder erfaring med løn, er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk i skrift og tale Kontaktpersoner Christina Laursen og Søren Christiansen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Du bliver en del af en økonomifunktion på godt 10 medarbejdere, som håndterer bogholderi og økonomistyring for virksomhedens forskellige afdelinger herunder for selskaber i de øvrige nordiske lande. Du vil have ansvaret for din egen portefølje af opgaver med fokus på løn i Norge og Sverige. Her vil du samarbejde tæt med lønbureauer, der varetager lønkørslen lokalt. Din rolle vil være at sikre korrekte data til lønbureauerne, samt følge op og sikre kvaliteten, når lønkørslerne har fundet sted. Herudover vil du også blive en del af et hold, der løfter i flok. Samtidig vil der være gode muligheder for at være med til at påvirke arbejdsgange og processer.

Dine opgaver vil primært være:

Arbejdsopgaver

  • Samarbejde med lønbureauer i Norge og Sverige
  • Kontrol af data til lønbureauer
  • Kontrol af løn og bonusudbetalinger
  • Lønafstemninger
  • Bogføring
  • Refusioner
  • Besvare spørgsmål fra medarbejdere vedr. løn, ferie, pension osv.
  • Backup for kollegaer
  • Bogføring af debitorer (ikke rykning)
  • Momsafstemninger
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en veletableret handelsvirksomhed med ca. 300 medarbejdere fordelt på flere lokationer i Norden. På hovedkontoret i København er der et uformelt og dynamisk miljø med fokus på et højt serviceniveau i forhold til både kunder og andre afdelinger. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold med bl.a. pensionsordning og sundhedsforsikring.

Personlige kompetencer

Du formår at arbejde selvstændigt såvel som i teams. Du har et godt overblik og kan håndtere mange opgaver ad gangen. Derudover besidder du god forretningsforståelse og sans for at levere gode resultater. Du er fleksibel og giver en hånd med, hvor der er behov. Desuden er du detaljeorienteret, servicemindet og proaktiv.

IT-kompetencer

Du er en erfaren bruger af et eller flere økonomisystemer

Uddannelse og erfaring

Solid allround regnskabserfaring, herunder erfaring med løn, er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Christina Laursen og Søren Christiansen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/87910c9e_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-09-12T14:00:28.6502019-10-17T00:00:00
330085505Regnskabsmedarbejder med fokus på sagsstyring søges til vækstende advokatvirksomhed i HellerupBasic Beskrivelse Som sagscontroller vil du have en spændende og alsidig hverdag, hvor du vil have tæt samarbejde med virksomhedens partnere, jurister, sekretærer og øvrige afdelinger i administrationen. Du bliver en del af et team på i alt fire sagscontrollere, hvor du vil få din egen portefølje af opgaver og ansvaret for en sag fra den startes til den afsluttes. Herudover vil du blive en del af afdelingens løbende udvikling, hvor samarbejde og service står højt på dagsordenen. Du vil referere til virksomhedens økonomichef. Dine opgaver vil bestå af: Arbejdsopgaver Oprettelse af nye klienter og sager Indsamling af relevante oplysninger fra klienten Kontrol af interessekonflikter Indhentning og registrering af hvidvaskoplysninger Sagsøkonomi og opfølgning på tidsregistrering Fakturering Debitoropfølgning Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en spændende advokatvirksomhed, som er i vækst, og som beskæftiger godt 140 medarbejdere. Virksomheden har en flad struktur og en stærk holdånd. Der tilbydes rigtig gode ansættelsesforhold i form af god kantineordning, massageordning, pension, sundhedsforsikring og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Som person er du imødekommende, udadvendt og har gode samarbejdsevner. Derudover er du serviceminded og er i stand til at håndtere kompleksitet uden at miste overblikket. Du forstår at være proaktiv, tager ansvar for dine opgaver og evner at holde fokus på detaljen. Derudover formår du at arbejde målrettet og struktureret i et arbejdsmiljø, hvor kvaliteten står i højsædet. IT-kompetencer Du er god til Excel Uddannelse og erfaring I dag arbejder du enten som Sagscontroller eller er regnskabsmedarbejder i en konsulentvirksomhed eller lignende. Sprog Dansk Kontaktpersoner Søren Christiansen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som sagscontroller vil du have en spændende og alsidig hverdag, hvor du vil have tæt samarbejde med virksomhedens partnere, jurister, sekretærer og øvrige afdelinger i administrationen. Du bliver en del af et team på i alt fire sagscontrollere, hvor du vil få din egen portefølje af opgaver og ansvaret for en sag fra den startes til den afsluttes. Herudover vil du blive en del af afdelingens løbende udvikling, hvor samarbejde og service står højt på dagsordenen. Du vil referere til virksomhedens økonomichef. Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Oprettelse af nye klienter og sager
  • Indsamling af relevante oplysninger fra klienten
  • Kontrol af interessekonflikter
  • Indhentning og registrering af hvidvaskoplysninger
  • Sagsøkonomi og opfølgning på tidsregistrering
  • Fakturering
  • Debitoropfølgning
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en spændende advokatvirksomhed, som er i vækst, og som beskæftiger godt 140 medarbejdere. Virksomheden har en flad struktur og en stærk holdånd. Der tilbydes rigtig gode ansættelsesforhold i form af god kantineordning, massageordning, pension, sundhedsforsikring og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du imødekommende, udadvendt og har gode samarbejdsevner. Derudover er du serviceminded og er i stand til at håndtere kompleksitet uden at miste overblikket. Du forstår at være proaktiv, tager ansvar for dine opgaver og evner at holde fokus på detaljen. Derudover formår du at arbejde målrettet og struktureret i et arbejdsmiljø, hvor kvaliteten står i højsædet.

IT-kompetencer

Du er god til Excel

Uddannelse og erfaring

I dag arbejder du enten som Sagscontroller eller er regnskabsmedarbejder i en konsulentvirksomhed eller lignende.

Sprog

Dansk

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/6cf8a71a_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-09-06T10:00:20.7402019-10-10T00:00:00
330067746Regnskabsmedarbejder til internationalt firma i vækstRobot God stemning og godt humør er en stor del af hverdagen hos GTS Nordic. Vi søger nu en teamorienteret regnskabsmedarbejder til at være en del af holdet. GTS Nordic er et firma i rivende udvikling. Vi har siden 1999 hjulpet internationale virksomheder fra hele verden med at drive forretning i Danmark, Norge og Sverige. Vi hjælper vores kunder med indstationering af udenlandske specialister, midlertidige ansættelser i Danmark samt lønadministration. Vores services bygger på national og international viden og ekspertise samt på langvarige relationer med vores danske og udenlandske partnere. Vi holder til i lyse og skønne lokaler i Nordhavnen, hvor der er kort afstand til dine nærmeste kolleger og hvor du bliver en del af et ungt team med Peter og Jonas som vil sørge for grundig oplæring. Stillingen er på 37 timer per uge. Løn efter aftale samt pension og sundhedsforsikring. . Dine primære opgaver Du kommer til at beskæftige dig med en række forskelligartede opgaver, der blandt andet omfatter: Bogføring af bilag og fakturaer Betaling via netbank Afstemninger Lønadministration Andet forefaldende arbejde i regnskabsafdelingen Din profil Du er god til at arbejde i excel, og da vi arbejder internationalt skal du beherske engelsk på rimeligt niveau. Du er (ny)uddannet finansøkonom eller har anden relevant uddannelse. Vi lægger vægt på, at du er struktureret og kan arbejde selvstændigt. Du får stor indflydelse på dine arbejdsopgaver og kommer til at referere til regnskabschefen. Som person er du udadvendt og har en god portion humor og kan bidrage til kontorets positive stemning. Vi anvender Microsoft Office og Lessor lønsystem. HRpeople hjælper med rekrutteringen og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anette Lund Christensen på alc@hrpeople.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.

God stemning og godt humør er en stor del af hverdagen hos GTS Nordic. Vi søger nu en teamorienteret regnskabsmedarbejder til at være en del af holdet.

GTS Nordic er et firma i rivende udvikling. Vi har siden 1999 hjulpet internationale virksomheder fra hele verden med at drive forretning i Danmark, Norge og Sverige. Vi hjælper vores kunder med indstationering af udenlandske specialister,  midlertidige ansættelser i Danmark samt lønadministration. Vores services bygger på national og international viden og ekspertise samt på langvarige relationer med vores danske og udenlandske partnere.

Vi holder til i lyse og skønne lokaler i Nordhavnen, hvor der er kort afstand til dine nærmeste kolleger og hvor du bliver en del af et ungt team med Peter og Jonas som vil sørge for grundig oplæring. Stillingen er på 37 timer per uge. Løn efter aftale samt pension og sundhedsforsikring. .

Dine primære opgaver

Du kommer til at beskæftige dig med en række forskelligartede opgaver, der blandt andet omfatter:

  • Bogføring af bilag og fakturaer
  • Betaling via netbank
  • Afstemninger
  • Lønadministration
  • Andet forefaldende arbejde i regnskabsafdelingen

Din profil

Du er god til at arbejde i excel, og da vi arbejder internationalt skal du beherske engelsk på rimeligt niveau. Du er (ny)uddannet finansøkonom eller har anden relevant uddannelse. Vi lægger vægt på, at du er struktureret og kan arbejde selvstændigt. Du får stor indflydelse på dine arbejdsopgaver og kommer til at referere til regnskabschefen. Som person er du udadvendt og har en god portion humor og kan bidrage til kontorets positive stemning. Vi anvender Microsoft Office og Lessor lønsystem.

HRpeople hjælper med rekrutteringen og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anette Lund Christensen på alc@hrpeople.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig.

HRpeopleKøbenhavn Ø2019-08-04T00:00:002019-09-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren regnskabsmedarbejder søges til større rådgivningsvirksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse Du bliver en del af en veletableret rådgivningsvirksomhed i vækst. Som regnskabsmedarbejder får du ansvaret for din egen portefølje af opgaver og vil samtidig indgå i tæt samarbejde med to kollegaer omkring den daglige drift af økonomifu...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Erfaren regnskabsmedarbejder med fokus på løn søges til solid handelsvirksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse Du bliver en del af en økonomifunktion på godt 10 medarbejdere, som håndterer bogholderi og økonomistyring for virksomhedens forskellige afdelinger herunder for selskaber i de øvrige nordiske lande. Du vil have ansvaret for din egen port...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:17. oktober 2019

Regnskabsmedarbejder med fokus på sagsstyring søges til vækstende advokatvirksomhed i Hellerup

Proselection

København K
Beskrivelse Som sagscontroller vil du have en spændende og alsidig hverdag, hvor du vil have tæt samarbejde med virksomhedens partnere, jurister, sekretærer og øvrige afdelinger i administrationen. Du bliver en del af et team på i alt fire sagscontr...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:10. oktober 2019

Regnskabsmedarbejder til internationalt firma i vækst

HRpeople

København Ø
God stemning og godt humør er en stor del af hverdagen hos GTS Nordic. Vi søger nu en teamorienteret regnskabsmedarbejder til at være en del af holdet. GTS Nordic er et firma i rivende udvikling. Vi har siden 1999 hjulpet internationale virksomheder...
Indrykket:4. august 2019
Udløbsdato:26. september 2019