Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren regnskabsmedarbejder med flair for administration

Er du sej til tal og kan du lide at arbejde i et ungt, dynamisk team? Så er det dig vi skal have med ombord!

Vi er i rivende vækst og har gang i en masse spændende og udviklende byggeprojekter. Derfor har vi brug for en regnskabsmedarbejder til en deltidsstilling på 25 timer om ugen, der kan hjælpe os med at få det administrative og økonomiske puslespil til at gå op. 

Ingeman Fischer er et ungt hus af ingeniører, arkitekter og konstruktører med mange års erfaring på bygge- og boligmarkedet. Vi drives af fælles begejstring for vores fag og af det fælles fokus: Vi vil kunden det bedste!

Om jobbet

Som regnskabsmedarbejder hos Ingeman Fischer vil du få en varieret hverdag med mange forskellige opgaver, der vil spænde over alt fra lønkørsel, kundeoprettelser samt debitor- og kreditorstyring.

Dine opgaver

  • Lønkørsel, herunder bogføring, lønudbetalinger og lønafstemning
  • Afregning af a-skat, pension, ATP, feriepenge etc. samt indberetning til SKAT og statistikker
  • Refusioner fra det offentlige, herunder sygedagpenge, barsel mv.
  • Moms og afgifter inkl. indberetninger
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Finansbogholderi
  • Kontering, bogføring samt registrering af bilagsmateriale, herunder registrering af ind- og udbetalinger i online banksystem
  • Oprettelse, administrering- og vedligeholdelse af projekter i virksomhedens sagsstyringssystem
  • Månedsafslutning og årsafslutning
  • Dokumenthåndtering, arkivering og vedligeholdelse af disse
  • Mødereferent, notatskrivning og vedligeholdelse af tekstskabeloner.
  • Ad hoc

Om dig

  • Du har 5+ års konkret regnskabserfaring
  • Du har erfaring med et eller flere økonomissystemer
  • Du har flair for IT
  • Du har erfaring med digital bilagshåndtering
  • Du er grundig, struktureret og analytisk
  • Du kan lide at få tingene til at glide og sætte dem i systemer

Vi tilbyder

  • En spændende hverdag med små og store opgaver i en uformel og ung virksomhed
  • Mulighed for at sætte dit eget præg på hverdagen og være med til at udvikle virksomheden
  • Attraktiv løn og ansættelsesvilkår
  • Et godt fællesskab i et åbent miljø med gode kollegaer, hvor vi lægger vægt på det sociale og møder hinanden med et smil i hverdagen

 

Arbejdssted

Du vil få fast arbejdssted på Ingeman Fischers kontor på Vesterbro.

Ansøgning:

Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

Hvis denne stilling lyder som drømmejobbet for dig, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt, da vi løbende inviterer kandidater til samtale.

Ansøgning, CV og billede sendes til info@ingemanfischer.dk

Tiltrædelse

Snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat.

Spørgsmål

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Tasja Andersen på tlf: 28912606

Lær os at kende her: http://ingemanfischer.dk/om-os/

 

Vi glæder os til at høre mere om hvem du er!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329985508Phoenix-243d800012019-03-27T00:00:00Erfaren regnskabsmedarbejder med flair for administration

Er du sej til tal og kan du lide at arbejde i et ungt, dynamisk team? Så er det dig vi skal have med ombord!

Vi er i rivende vækst og har gang i en masse spændende og udviklende byggeprojekter. Derfor har vi brug for en regnskabsmedarbejder til en deltidsstilling på 25 timer om ugen, der kan hjælpe os med at få det administrative og økonomiske puslespil til at gå op. 

Ingeman Fischer er et ungt hus af ingeniører, arkitekter og konstruktører med mange års erfaring på bygge- og boligmarkedet. Vi drives af fælles begejstring for vores fag og af det fælles fokus: Vi vil kunden det bedste!

Om jobbet

Som regnskabsmedarbejder hos Ingeman Fischer vil du få en varieret hverdag med mange forskellige opgaver, der vil spænde over alt fra lønkørsel, kundeoprettelser samt debitor- og kreditorstyring.

Dine opgaver

  • Lønkørsel, herunder bogføring, lønudbetalinger og lønafstemning
  • Afregning af a-skat, pension, ATP, feriepenge etc. samt indberetning til SKAT og statistikker
  • Refusioner fra det offentlige, herunder sygedagpenge, barsel mv.
  • Moms og afgifter inkl. indberetninger
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Finansbogholderi
  • Kontering, bogføring samt registrering af bilagsmateriale, herunder registrering af ind- og udbetalinger i online banksystem
  • Oprettelse, administrering- og vedligeholdelse af projekter i virksomhedens sagsstyringssystem
  • Månedsafslutning og årsafslutning
  • Dokumenthåndtering, arkivering og vedligeholdelse af disse
  • Mødereferent, notatskrivning og vedligeholdelse af tekstskabeloner.
  • Ad hoc

Om dig

  • Du har 5+ års konkret regnskabserfaring
  • Du har erfaring med et eller flere økonomissystemer
  • Du har flair for IT
  • Du har erfaring med digital bilagshåndtering
  • Du er grundig, struktureret og analytisk
  • Du kan lide at få tingene til at glide og sætte dem i systemer

Vi tilbyder

  • En spændende hverdag med små og store opgaver i en uformel og ung virksomhed
  • Mulighed for at sætte dit eget præg på hverdagen og være med til at udvikle virksomheden
  • Attraktiv løn og ansættelsesvilkår
  • Et godt fællesskab i et åbent miljø med gode kollegaer, hvor vi lægger vægt på det sociale og møder hinanden med et smil i hverdagen

 

Arbejdssted

Du vil få fast arbejdssted på Ingeman Fischers kontor på Vesterbro.

Ansøgning:

Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

Hvis denne stilling lyder som drømmejobbet for dig, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt, da vi løbende inviterer kandidater til samtale.

Ansøgning, CV og billede sendes til info@ingemanfischer.dk

Tiltrædelse

Snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat.

Spørgsmål

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Tasja Andersen på tlf: 28912606

Lær os at kende her: http://ingemanfischer.dk/om-os/

 

Vi glæder os til at høre mere om hvem du er!

2019-05-23T00:51:40.133 Er du sej til tal og kan du lide at arbejde i et ungt, dynamisk team? Så er det dig vi skal have med ombord! Vi er i rivende vækst og har gang i en masse spændende og udviklende byggeprojekter. Derfor har vi brug for en regnskabsmedarbejder til en deltidsstilling på 25 timer om ugen, der kan hjælpe os med at få det administrative og økonomiske puslespil til at gå op. Ingeman Fischer er et ungt hus af ingeniører, arkitekter og konstruktører med mange års erfaring på bygge- og boligmarkedet. Vi drives af fælles begejstring for vores fag og af det fælles fokus: Vi vil kunden det bedste! Om jobbet Som regnskabsmedarbejder hos Ingeman Fischer vil du få en varieret hverdag med mange forskellige opgaver, der vil spænde over alt fra lønkørsel, kundeoprettelser samt debitor- og kreditorstyring. Dine opgaver Lønkørsel, herunder bogføring, lønudbetalinger og lønafstemning Afregning af a-skat, pension, ATP, feriepenge etc. samt indberetning til SKAT og statistikker Refusioner fra det offentlige, herunder sygedagpenge, barsel mv. Moms og afgifter inkl. indberetninger Debitor- og kreditorstyring Finansbogholderi Kontering, bogføring samt registrering af bilagsmateriale, herunder registrering af ind- og udbetalinger i online banksystem Oprettelse, administrering- og vedligeholdelse af projekter i virksomhedens sagsstyringssystem Månedsafslutning og årsafslutning Dokumenthåndtering, arkivering og vedligeholdelse af disse Mødereferent, notatskrivning og vedligeholdelse af tekstskabeloner. Ad hoc Om dig Du har 5 års konkret regnskabserfaring Du har erfaring med et eller flere økonomissystemer Du har flair for IT Du har erfaring med digital bilagshåndtering Du er grundig, struktureret og analytisk Du kan lide at få tingene til at glide og sætte dem i systemer Vi tilbyder En spændende hverdag med små og store opgaver i en uformel og ung virksomhed Mulighed for at sætte dit eget præg på hverdagen og være med til at udvikle virksomheden Attraktiv løn og ansættelsesvilkår Et godt fællesskab i et åbent miljø med gode kollegaer, hvor vi lægger vægt på det sociale og møder hinanden med et smil i hverdagen Arbejdssted Du vil få fast arbejdssted på Ingeman Fischers kontor på Vesterbro. Ansøgning: Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt. Hvis denne stilling lyder som drømmejobbet for dig, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt, da vi løbende inviterer kandidater til samtale. Ansøgning, CV og billede sendes til info@ingemanfischer.dk Tiltrædelse Snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat. Spørgsmål Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Tasja Andersen på tlf: 28912606 Lær os at kende her: http: ingemanfischer.dk om-os Vi glæder os til at høre mere om hvem du er!11star243d8000100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-22T00:00:000000http://ingemanfischer.dk/karriere/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3495110Ingeman Fischer ApS11Sønder Boulevard 671720København VDKDanmark0
info@ingemanfischer.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent734857JobNet4966040496604010027-03-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=243d8000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=243d8000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=243d8000&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=243d8000&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/2.jpgEr du økonomisk velfunderet, og har et højt ambitionsniveau? Hos Ingeman Fischer ApS bliver du dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale412108Regnskabsmedarbejder3Økonomi361182507Tasja Anderseninfo@ingemanfischer.dkDKDanmarkDKDanmark330029604Erfaren debitorbogholder - Dansk Gas DistributionRobot Har du erfaring med inddrivelse af ubetalte regninger? Så har du muligheden for at bringe dine evner i spil i et vikariat hos Dansk Gas Distribution i Stenlille, Nyrup Jobbet På vegne af Dansk Gas Distribution A S søger vi en erfaren debitorbogholder til deres afdeling i Stenlille, Nyrup. Du bliver en del af en afdeling bestående af 7 faste kolleger med mange års erfaring. Dine arbejdsopgaver vil være med hovedfokus på inddrivelse af ubetalte regninger primært pr. telefonen I opstartsperioden vil du få en introduktion til arbejdsopgaverne, og du vil løbende have mulighed for sparring med nærmeste kolleger i afdelingen, men derudover forventes det, at du selvstændigt kan varetage ovenstående opgaver. Din profil Vi forestiller os, at du har flere års solid erfaring med debitorområdet. Herunder erfaring med at rykke kunder for manglende indbetalinger pr. telefon. Vi forventer, at: Du er kvalitetsbevidst og har øje for detalje Du er selvstændig og kan tage ansvar for egne opgaver Du har en serviceminded og professionel tilgang til dit arbejde Du er god til tal og har stærke kompetencer i Excel Opstart, arbejdstider og løn Forventet tiltrædelse 1. juli Der er tale om et fuldtidsvikariat af 3 måneders varighed med mulighed for forlængelse. Arbejdstiden er indenfor almindelig kontortid. Lokationen er Stenlille, Nyrup Søg jobbet Hvis du er interesseret i stillingen, og kan genkende dig selv i den profil, vi søger, vil vi opfordre dig til at søge stillingen allerede i dag. Vi holder løbende interviews, og jobbet vil blive lukket så snart den rette kandidat er fundet. Vi glæder os til at høre fra dig!

Har du erfaring med inddrivelse af ubetalte regninger? Så har du muligheden for at bringe dine evner i spil i et vikariat hos Dansk Gas Distribution i Stenlille, Nyrup


Jobbet
På vegne af Dansk Gas Distribution A/S søger vi en erfaren debitorbogholder til deres afdeling i Stenlille, Nyrup. Du bliver en del af en afdeling bestående af 7 faste kolleger med mange års erfaring.

Dine arbejdsopgaver vil være med hovedfokus på inddrivelse af ubetalte regninger – primært pr. telefonen

I opstartsperioden vil du få en introduktion til arbejdsopgaverne, og du vil løbende have mulighed for sparring med nærmeste kolleger i afdelingen, men derudover forventes det, at du selvstændigt kan varetage ovenstående opgaver.

Din profil
Vi forestiller os, at du har flere års solid erfaring med debitorområdet. Herunder erfaring med at rykke kunder for manglende indbetalinger pr. telefon.

Vi forventer, at:

  • Du er kvalitetsbevidst og har øje for detalje
  • Du er selvstændig og kan tage ansvar for egne opgaver
  • Du har en serviceminded og professionel tilgang til dit arbejde
  • Du er god til tal og har stærke kompetencer i Excel

Opstart, arbejdstider og løn
Forventet tiltrædelse 1. juli
Der er tale om et fuldtidsvikariat af 3 måneders varighed med mulighed for forlængelse.
Arbejdstiden er indenfor almindelig kontortid.
Lokationen er Stenlille, Nyrup

Søg jobbet
Hvis du er interesseret i stillingen, og kan genkende dig selv i den profil, vi søger, vil vi opfordre dig til at søge stillingen allerede i dag. Vi holder løbende interviews, og jobbet vil blive lukket så snart den rette kandidat er fundet.
Vi glæder os til at høre fra dig!

 

 

MOMENT A/SNyrup2019-05-22T00:00:002019-06-21T00:00:00
330024898Arbejdsmarkedets Feriefond søger erfaren regnskabsassistentRobot Arbejdsmarkedets Feriefond søger en erfaren regnskabsassistent til at varetage den daglige bogføring, herunder løn-, sygefraværs- og ferieadministration. Bogføring i Arbejdsmarkedets Feriefonds er en kompleks og proceduretung arbejdsopgave. Dine vigtigste arbejdsredskaber, ud over Navision, er bogføringsinstruksen og fondens mange relaterede forretningsgange, som du forventes at sætte dig grundigt ind i. Arbejdsmarkedets Feriefond udarbejder ikke skatteregnskab og afløfter ikke moms. Vi forudsætter, at du: Er uddannet regnskabsassistent Er erfaren bruger af Microsoft Dynamics NAV vs. 2016, bogholderprofil Har erfaring med indlæsning af filer via RapidStart Har erfaring med udarbejdelse af skabeloner i NAV Har erfaring med opkrævninger og rykkere i NAV Har erfaring med oprettelse og administration af rentenotaer i NAV Har erfaring med lønadministration lønkørsler i NAV, herunder indberetning af data til Dataløn samt hensættelse af feriepenge og sociale udgifter m.v. Har erfaring med forberedelse af indbetalinger og udbetalinger i banken, til 2. godkendelse Har erfaring med at foretage månedlig bankafstemning og forelæggelse af månedsafslutning for fondens direktør Har erfaring med at forberede årsregnskab i samarbejde med revisionen Vi lægger vægt på, at du er fagligt dygtig og at du generelt har gode it-kundskaber. Din interesse og forståelse for bogføring og regnskab må gerne tendere det nørdede. Som person lægger vi vægt på, at du er grundig, flittig, mødestabil og rolig med et tvist af humor. Arbejdsmarkedets Feriefond tilbyder en spændende og dynamisk arbejdsplads med stor bredde i opgaveløs ningen. Du bliver en del af et dygtigt og højt specialiseret team af medarbejdere - med stærkt kollegialt sammenhold, på tværs af funktioner. Vi holder løbende ansættelsessamtaler, og slår til, når vi finder den rigtige medarbej der til stillingen, hvorefter stillingsopslaget vil blive taget ned. Send din ansøgning og CV via e-Boks til Arbejdsmarkedets Feriefond eller til feriefonden@aff.dk. Mrk: Ansøgning regnskabsassistent. For yderligere infor mation, kontakt os på 3348 7000. Arbejdsmarkedets Feriefond er en hybrid organisation som fond og selvejende institution under den statslige forvaltning. Fonden får sine midler fra uhævede feriepenge, og har som kerneydelse at foretage uddelinger til ferieophold for vanskeligt stillede familier og børn. Derudover varetager fonden en række myndighedsopgaver, der følger af ferieloven. Læs om fonden på www.aff.dk.

Arbejdsmarkedets Feriefond søger en erfaren regnskabsassistent til at varetage den daglige bogføring, herunder løn-, sygefraværs- og ferieadministration.

Bogføring i Arbejdsmarkedets Feriefonds er en kompleks og proceduretung arbejdsopgave. Dine vigtigste arbejdsredskaber, ud over Navision, er bogføringsinstruksen og fondens mange relaterede forretningsgange, som du forventes at sætte dig grundigt ind i. Arbejdsmarkedets Feriefond udarbejder ikke skatteregnskab og afløfter ikke moms.

Vi forudsætter, at du:

  • Er uddannet regnskabsassistent
  • Er erfaren bruger af Microsoft Dynamics NAV vs. 2016, bogholderprofil
  • Har erfaring med indlæsning af filer via RapidStart
  • Har erfaring med udarbejdelse af skabeloner i NAV
  • Har erfaring med opkrævninger og rykkere i NAV
  • Har erfaring med oprettelse og administration af rentenotaer i NAV
  • Har erfaring med lønadministration/lønkørsler i NAV, herunder indberetning af data til Dataløn samt hensættelse af feriepenge og sociale udgifter m.v.
  • Har erfaring med forberedelse af indbetalinger og udbetalinger i banken, til 2. godkendelse
  • Har erfaring med at foretage månedlig bankafstemning og forelæggelse af månedsafslutning for fondens direktør
  • Har erfaring med at forberede årsregnskab i samarbejde med revisionen

 Vi lægger vægt på, at du er fagligt dygtig og at du generelt har gode it-kundskaber. Din interesse og forståelse for bogføring og regnskab må gerne tendere det nørdede. Som person lægger vi vægt på, at du er grundig, flittig, mødestabil og rolig med et tvist af humor.

Arbejdsmarkedets Feriefond tilbyder en spændende og dynamisk arbejdsplads med stor bredde i opgaveløs­ningen. Du bliver en del af et dygtigt og højt specialiseret team af medarbejdere - med stærkt kollegialt sammenhold, på tværs af funktioner.

Vi holder løbende ansættelsessamtaler, og slår til, når vi finder den rigtige medarbej­der til stillingen, hvorefter stillingsopslaget vil blive taget ned.

Send din ansøgning og CV via e-Boks til ”Arbejdsmarkedets Feriefond” eller til feriefonden@aff.dk. Mrk: Ansøgning regnskabsassistent. For yderligere infor­mation, kontakt os på 3348 7000.

 Arbejdsmarkedets Feriefond er en hybrid organisation som fond og selvejende institution under den statslige forvaltning. Fonden får sine midler fra uhævede feriepenge, og har som kerneydelse at foretage uddelinger til ferieophold for vanskeligt stillede familier og børn. Derudover varetager fonden en række myndighedsopgaver, der følger af ferieloven. Læs om fonden på www.aff.dk.

ARBEJDSMARKEDETS FERIEFONDKøbenhavn V2019-05-15T00:00:002019-05-28T00:00:00
330017138Faraos Cigarer søger administrativ bogholder / regnskabsassistent med base i København centrumRobot Faraos Cigarer søger en administrativ bogholder regnskabsassistent på vores hovedkontor i København centrum. Stillingen er fuldtid - 160 timer om måneden Vi søger en bogholder med regnskabsmæssig uddannelse. Du er kvalitetsbevidst, effektiv og får energi af at få tallene til at stemme. Vi forventer, du er professionel i brugen af: C5 Navision, Dataløn, Office pakken og de offentlige myndigheders online brugerflader. Som bogholder hos os arbejder du med alt nuancer indenfor bogholderi, som giver en spændende og udfordrende hverdag med mange forskelligartede opgaver: Generel finansbogholderi, debitor- og kreditorstyring, gager, perioderegnskaber, afstemninger, momsregnskab. klargøring til årsregnskab m.m. Faraos Cigarer har 8 butikker, placeret i København, Odense, Århus og Lyngby. Vi sælger alt inden for Comics, Games og tilhørende Merchandise. Vi ønsker at vores kunder ikke bare får en fantastisk kunderservice men også en helt unik købsoplevelse. Vi favner bredt og har et varesortiment på over 100.000 varer fordelt på 10 afdelinger. Du kan læse mere om Faraos Cigarer og vores produkter på www.faraos.dk Ansøgning indeholdende CV med relevant information bedes sendt på mail til jonas@faraos.dk, mærket: Bogholder Spørgsmål til stilling kan rettes til Direktør Jonas Cleemann: Jonas@faraos.dk Telefon 33672003

Faraos Cigarer søger en administrativ bogholder / regnskabsassistent på vores hovedkontor i København centrum. Stillingen er fuldtid - 160 timer om måneden

Vi søger en bogholder med regnskabsmæssig uddannelse. Du er kvalitetsbevidst, effektiv og får energi af at få tallene til at stemme. Vi forventer, du er professionel i brugen af: C5/ Navision, Dataløn, Office pakken og de offentlige myndigheders online brugerflader.

Som bogholder hos os arbejder du med alt nuancer indenfor bogholderi, som giver en spændende og udfordrende hverdag med mange forskelligartede opgaver: Generel finansbogholderi, debitor- og kreditorstyring, gager, perioderegnskaber, afstemninger, momsregnskab. klargøring til årsregnskab m.m.  

Faraos Cigarer har 8 butikker, placeret i København, Odense, Århus og Lyngby. Vi sælger alt inden for Comics, Games og tilhørende Merchandise. Vi ønsker at vores kunder ikke bare får en fantastisk kunderservice men også en helt unik købsoplevelse. Vi favner bredt og har et varesortiment på over 100.000 varer fordelt på 10 afdelinger.

Du kan læse mere om Faraos Cigarer og vores produkter på www.faraos.dk
Ansøgning indeholdende CV med relevant information bedes sendt på mail til jonas@faraos.dk, mærket: Bogholder

Spørgsmål til stilling kan rettes til Direktør Jonas Cleemann: Jonas@faraos.dk / Telefon 33672003

FARAOS CIGARER APS.København K2019-05-03T00:00:002019-06-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren debitorbogholder - Dansk Gas Distribution

MOMENT A/S

Nyrup
Har du erfaring med inddrivelse af ubetalte regninger? Så har du muligheden for at bringe dine evner i spil i et vikariat hos Dansk Gas Distribution i Stenlille, Nyrup Jobbet På vegne af Dansk Gas Distribution A S søger vi en erfaren debitorbogholde...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Arbejdsmarkedets Feriefond søger erfaren regnskabsassistent

ARBEJDSMARKEDETS FERIEFOND

København V
Arbejdsmarkedets Feriefond søger en erfaren regnskabsassistent til at varetage den daglige bogføring, herunder løn-, sygefraværs- og ferieadministration. Bogføring i Arbejdsmarkedets Feriefonds er en kompleks og proceduretung arbejdsopgave. Dine vig...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:28. maj 2019

Faraos Cigarer søger administrativ bogholder / regnskabsassistent med base i København centrum

FARAOS CIGARER APS.

København K
Faraos Cigarer søger en administrativ bogholder regnskabsassistent på vores hovedkontor i København centrum. Stillingen er fuldtid - 160 timer om måneden Vi søger en bogholder med regnskabsmæssig uddannelse. Du er kvalitetsbevidst, effektiv og får e...
Indrykket:3. maj 2019
Udløbsdato:2. juni 2019