Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren regnskabsmedarbejder med flair for administration

Er du sej til tal og kan du lide at arbejde i et ungt, dynamisk team? Så er det dig vi skal have med ombord!

Vi er i rivende vækst og har gang i en masse spændende og udviklende byggeprojekter. Derfor har vi brug for en regnskabsmedarbejder til en deltidsstilling på 25 timer om ugen, der kan hjælpe os med at få det administrative og økonomiske puslespil til at gå op. 

Ingeman Fischer er et ungt hus af ingeniører, arkitekter og konstruktører med mange års erfaring på bygge- og boligmarkedet. Vi drives af fælles begejstring for vores fag og af det fælles fokus: Vi vil kunden det bedste!

Om jobbet

Som regnskabsmedarbejder hos Ingeman Fischer vil du få en varieret hverdag med mange forskellige opgaver, der vil spænde over alt fra lønkørsel, kundeoprettelser samt debitor- og kreditorstyring.

Dine opgaver

  • Lønkørsel, herunder bogføring, lønudbetalinger og lønafstemning
  • Afregning af a-skat, pension, ATP, feriepenge etc. samt indberetning til SKAT og statistikker
  • Refusioner fra det offentlige, herunder sygedagpenge, barsel mv.
  • Moms og afgifter inkl. indberetninger
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Finansbogholderi
  • Kontering, bogføring samt registrering af bilagsmateriale, herunder registrering af ind- og udbetalinger i online banksystem
  • Oprettelse, administrering- og vedligeholdelse af projekter i virksomhedens sagsstyringssystem
  • Månedsafslutning og årsafslutning
  • Dokumenthåndtering, arkivering og vedligeholdelse af disse
  • Mødereferent, notatskrivning og vedligeholdelse af tekstskabeloner.
  • Ad hoc

Om dig

  • Du har 5+ års konkret regnskabserfaring
  • Du har erfaring med et eller flere økonomissystemer
  • Du har flair for IT
  • Du har erfaring med digital bilagshåndtering
  • Du er grundig, struktureret og analytisk
  • Du kan lide at få tingene til at glide og sætte dem i systemer

Vi tilbyder

  • En spændende hverdag med små og store opgaver i en uformel og ung virksomhed
  • Mulighed for at sætte dit eget præg på hverdagen og være med til at udvikle virksomheden
  • Attraktiv løn og ansættelsesvilkår
  • Et godt fællesskab i et åbent miljø med gode kollegaer, hvor vi lægger vægt på det sociale og møder hinanden med et smil i hverdagen

 

Arbejdssted

Du vil få fast arbejdssted på Ingeman Fischers kontor på Vesterbro.

Ansøgning:

Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

Hvis denne stilling lyder som drømmejobbet for dig, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt, da vi løbende inviterer kandidater til samtale.

Ansøgning, CV og billede sendes til info@ingemanfischer.dk

Tiltrædelse

Snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat.

Spørgsmål

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Tasja Andersen på tlf: 28912606

Lær os at kende her: http://ingemanfischer.dk/om-os/

 

Vi glæder os til at høre mere om hvem du er!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329985508Phoenix-243d800012019-03-27T00:00:00Erfaren regnskabsmedarbejder med flair for administration

Er du sej til tal og kan du lide at arbejde i et ungt, dynamisk team? Så er det dig vi skal have med ombord!

Vi er i rivende vækst og har gang i en masse spændende og udviklende byggeprojekter. Derfor har vi brug for en regnskabsmedarbejder til en deltidsstilling på 25 timer om ugen, der kan hjælpe os med at få det administrative og økonomiske puslespil til at gå op. 

Ingeman Fischer er et ungt hus af ingeniører, arkitekter og konstruktører med mange års erfaring på bygge- og boligmarkedet. Vi drives af fælles begejstring for vores fag og af det fælles fokus: Vi vil kunden det bedste!

Om jobbet

Som regnskabsmedarbejder hos Ingeman Fischer vil du få en varieret hverdag med mange forskellige opgaver, der vil spænde over alt fra lønkørsel, kundeoprettelser samt debitor- og kreditorstyring.

Dine opgaver

  • Lønkørsel, herunder bogføring, lønudbetalinger og lønafstemning
  • Afregning af a-skat, pension, ATP, feriepenge etc. samt indberetning til SKAT og statistikker
  • Refusioner fra det offentlige, herunder sygedagpenge, barsel mv.
  • Moms og afgifter inkl. indberetninger
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Finansbogholderi
  • Kontering, bogføring samt registrering af bilagsmateriale, herunder registrering af ind- og udbetalinger i online banksystem
  • Oprettelse, administrering- og vedligeholdelse af projekter i virksomhedens sagsstyringssystem
  • Månedsafslutning og årsafslutning
  • Dokumenthåndtering, arkivering og vedligeholdelse af disse
  • Mødereferent, notatskrivning og vedligeholdelse af tekstskabeloner.
  • Ad hoc

Om dig

  • Du har 5+ års konkret regnskabserfaring
  • Du har erfaring med et eller flere økonomissystemer
  • Du har flair for IT
  • Du har erfaring med digital bilagshåndtering
  • Du er grundig, struktureret og analytisk
  • Du kan lide at få tingene til at glide og sætte dem i systemer

Vi tilbyder

  • En spændende hverdag med små og store opgaver i en uformel og ung virksomhed
  • Mulighed for at sætte dit eget præg på hverdagen og være med til at udvikle virksomheden
  • Attraktiv løn og ansættelsesvilkår
  • Et godt fællesskab i et åbent miljø med gode kollegaer, hvor vi lægger vægt på det sociale og møder hinanden med et smil i hverdagen

 

Arbejdssted

Du vil få fast arbejdssted på Ingeman Fischers kontor på Vesterbro.

Ansøgning:

Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

Hvis denne stilling lyder som drømmejobbet for dig, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt, da vi løbende inviterer kandidater til samtale.

Ansøgning, CV og billede sendes til info@ingemanfischer.dk

Tiltrædelse

Snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat.

Spørgsmål

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Tasja Andersen på tlf: 28912606

Lær os at kende her: http://ingemanfischer.dk/om-os/

 

Vi glæder os til at høre mere om hvem du er!

2019-05-23T00:51:40.133 Er du sej til tal og kan du lide at arbejde i et ungt, dynamisk team? Så er det dig vi skal have med ombord! Vi er i rivende vækst og har gang i en masse spændende og udviklende byggeprojekter. Derfor har vi brug for en regnskabsmedarbejder til en deltidsstilling på 25 timer om ugen, der kan hjælpe os med at få det administrative og økonomiske puslespil til at gå op. Ingeman Fischer er et ungt hus af ingeniører, arkitekter og konstruktører med mange års erfaring på bygge- og boligmarkedet. Vi drives af fælles begejstring for vores fag og af det fælles fokus: Vi vil kunden det bedste! Om jobbet Som regnskabsmedarbejder hos Ingeman Fischer vil du få en varieret hverdag med mange forskellige opgaver, der vil spænde over alt fra lønkørsel, kundeoprettelser samt debitor- og kreditorstyring. Dine opgaver Lønkørsel, herunder bogføring, lønudbetalinger og lønafstemning Afregning af a-skat, pension, ATP, feriepenge etc. samt indberetning til SKAT og statistikker Refusioner fra det offentlige, herunder sygedagpenge, barsel mv. Moms og afgifter inkl. indberetninger Debitor- og kreditorstyring Finansbogholderi Kontering, bogføring samt registrering af bilagsmateriale, herunder registrering af ind- og udbetalinger i online banksystem Oprettelse, administrering- og vedligeholdelse af projekter i virksomhedens sagsstyringssystem Månedsafslutning og årsafslutning Dokumenthåndtering, arkivering og vedligeholdelse af disse Mødereferent, notatskrivning og vedligeholdelse af tekstskabeloner. Ad hoc Om dig Du har 5 års konkret regnskabserfaring Du har erfaring med et eller flere økonomissystemer Du har flair for IT Du har erfaring med digital bilagshåndtering Du er grundig, struktureret og analytisk Du kan lide at få tingene til at glide og sætte dem i systemer Vi tilbyder En spændende hverdag med små og store opgaver i en uformel og ung virksomhed Mulighed for at sætte dit eget præg på hverdagen og være med til at udvikle virksomheden Attraktiv løn og ansættelsesvilkår Et godt fællesskab i et åbent miljø med gode kollegaer, hvor vi lægger vægt på det sociale og møder hinanden med et smil i hverdagen Arbejdssted Du vil få fast arbejdssted på Ingeman Fischers kontor på Vesterbro. Ansøgning: Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt. Hvis denne stilling lyder som drømmejobbet for dig, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt, da vi løbende inviterer kandidater til samtale. Ansøgning, CV og billede sendes til info@ingemanfischer.dk Tiltrædelse Snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat. Spørgsmål Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Tasja Andersen på tlf: 28912606 Lær os at kende her: http: ingemanfischer.dk om-os Vi glæder os til at høre mere om hvem du er!11star243d8000100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-22T00:00:000000http://ingemanfischer.dk/karriere/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3495110Ingeman Fischer ApS11Sønder Boulevard 671720København VDKDanmark0
info@ingemanfischer.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent734857JobNet4966040496604010027-03-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=243d8000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=243d8000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=243d8000&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=243d8000&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/2.jpgErfaren regnskabsmedarbejder med flair for administration12008001Dansk3Læse/ tale412108Regnskabsmedarbejder3Økonomi361182507Tasja Anderseninfo@ingemanfischer.dkDKDanmarkDKDanmark330090609Erfaren regnskabsmedarbejder søges til større rådgivningsvirksomhed i KøbenhavnBasic Beskrivelse Du bliver en del af en veletableret rådgivningsvirksomhed i vækst. Som regnskabsmedarbejder får du ansvaret for din egen portefølje af opgaver og vil samtidig indgå i tæt samarbejde med to kollegaer omkring den daglige drift af økonomifunktionen. I stillingen vil der være gode muligheder for at påvirke både egne og andres processer, således at afdelingen løbende kan levere den bedst mulige service såvel internt som eksternt. Du vil referere til virksomhedens økonomichef. Dine opgaver vil bestå af: Arbejdsopgaver Debitorer (ikke fakturering) Kreditorer Finans Bogføring Afstemninger Moms Deltagelse i månedsafslutning Deltagelse i årsafslutning Backup for kollegaer Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en veletableret dansk rådgivningsvirksomhed i vækst. Virksomheden beskæftiger mere end 125 medarbejdere og er kendetegnet ved en stærk holdånd og en flad struktur. Der tilbydes rigtig gode ansættelsesforhold i form af god kantineordning, pension, sundhedsforsikring og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Som person er du imødekommende, udadvendt og har gode samarbejdsevner. Du har en faglig stolthed for dit fag og ønsker at levere et kvalitetssikkert resultat. Dertil er du praktisk anlagt og åben overfor håndtering af forskellige typer opgaver. Du er en robust person, der kan stå inde for dine beslutninger og er omhyggelig i din tilgang til opgaverne. Sidst, men ikke mindst, trives du i en ansvarsfuld position og er vant til at arbejde på tværs af organisationen. IT-kompetencer Du er god til Excel Uddannelse og erfaring Erfaring fra en lignende stilling er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk Kontaktpersoner Søren Christiansen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Du bliver en del af en veletableret rådgivningsvirksomhed i vækst. Som regnskabsmedarbejder får du ansvaret for din egen portefølje af opgaver og vil samtidig indgå i tæt samarbejde med to kollegaer omkring den daglige drift af økonomifunktionen. I stillingen vil der være gode muligheder for at påvirke både egne og andres processer, således at afdelingen løbende kan levere den bedst mulige service såvel internt som eksternt. Du vil referere til virksomhedens økonomichef. Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Debitorer (ikke fakturering)
  • Kreditorer
  • Finans
  • Bogføring
  • Afstemninger
  • Moms
  • Deltagelse i månedsafslutning
  • Deltagelse i årsafslutning
  • Backup for kollegaer
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en veletableret dansk rådgivningsvirksomhed i vækst. Virksomheden beskæftiger mere end 125 medarbejdere og er kendetegnet ved en stærk holdånd og en flad struktur. Der tilbydes rigtig gode ansættelsesforhold i form af god kantineordning, pension, sundhedsforsikring og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du imødekommende, udadvendt og har gode samarbejdsevner. Du har en faglig stolthed for dit fag og ønsker at levere et kvalitetssikkert resultat. Dertil er du praktisk anlagt og åben overfor håndtering af forskellige typer opgaver. Du er en robust person, der kan stå inde for dine beslutninger og er omhyggelig i din tilgang til opgaverne. Sidst, men ikke mindst, trives du i en ansvarsfuld position og er vant til at arbejde på tværs af organisationen.

IT-kompetencer

Du er god til Excel

Uddannelse og erfaring

Erfaring fra en lignende stilling er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/6e1aae0c_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-09-16T16:02:59.8832019-10-20T00:00:00
330088926Erfaren regnskabsmedarbejder med fokus på løn søges til solid handelsvirksomhed i KøbenhavnBasic Beskrivelse Du bliver en del af en økonomifunktion på godt 10 medarbejdere, som håndterer bogholderi og økonomistyring for virksomhedens forskellige afdelinger herunder for selskaber i de øvrige nordiske lande. Du vil have ansvaret for din egen portefølje af opgaver med fokus på løn i Norge og Sverige. Her vil du samarbejde tæt med lønbureauer, der varetager lønkørslen lokalt. Din rolle vil være at sikre korrekte data til lønbureauerne, samt følge op og sikre kvaliteten, når lønkørslerne har fundet sted. Herudover vil du også blive en del af et hold, der løfter i flok. Samtidig vil der være gode muligheder for at være med til at påvirke arbejdsgange og processer. Dine opgaver vil primært være: Arbejdsopgaver Samarbejde med lønbureauer i Norge og Sverige Kontrol af data til lønbureauer Kontrol af løn og bonusudbetalinger Lønafstemninger Bogføring Refusioner Besvare spørgsmål fra medarbejdere vedr. løn, ferie, pension osv. Backup for kollegaer Bogføring af debitorer (ikke rykning) Momsafstemninger Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en veletableret handelsvirksomhed med ca. 300 medarbejdere fordelt på flere lokationer i Norden. På hovedkontoret i København er der et uformelt og dynamisk miljø med fokus på et højt serviceniveau i forhold til både kunder og andre afdelinger. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold med bl.a. pensionsordning og sundhedsforsikring. Personlige kompetencer Du formår at arbejde selvstændigt såvel som i teams. Du har et godt overblik og kan håndtere mange opgaver ad gangen. Derudover besidder du god forretningsforståelse og sans for at levere gode resultater. Du er fleksibel og giver en hånd med, hvor der er behov. Desuden er du detaljeorienteret, servicemindet og proaktiv. IT-kompetencer Du er en erfaren bruger af et eller flere økonomisystemer Uddannelse og erfaring Solid allround regnskabserfaring, herunder erfaring med løn, er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk i skrift og tale Kontaktpersoner Christina Laursen og Søren Christiansen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Du bliver en del af en økonomifunktion på godt 10 medarbejdere, som håndterer bogholderi og økonomistyring for virksomhedens forskellige afdelinger herunder for selskaber i de øvrige nordiske lande. Du vil have ansvaret for din egen portefølje af opgaver med fokus på løn i Norge og Sverige. Her vil du samarbejde tæt med lønbureauer, der varetager lønkørslen lokalt. Din rolle vil være at sikre korrekte data til lønbureauerne, samt følge op og sikre kvaliteten, når lønkørslerne har fundet sted. Herudover vil du også blive en del af et hold, der løfter i flok. Samtidig vil der være gode muligheder for at være med til at påvirke arbejdsgange og processer.

Dine opgaver vil primært være:

Arbejdsopgaver

  • Samarbejde med lønbureauer i Norge og Sverige
  • Kontrol af data til lønbureauer
  • Kontrol af løn og bonusudbetalinger
  • Lønafstemninger
  • Bogføring
  • Refusioner
  • Besvare spørgsmål fra medarbejdere vedr. løn, ferie, pension osv.
  • Backup for kollegaer
  • Bogføring af debitorer (ikke rykning)
  • Momsafstemninger
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en veletableret handelsvirksomhed med ca. 300 medarbejdere fordelt på flere lokationer i Norden. På hovedkontoret i København er der et uformelt og dynamisk miljø med fokus på et højt serviceniveau i forhold til både kunder og andre afdelinger. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold med bl.a. pensionsordning og sundhedsforsikring.

Personlige kompetencer

Du formår at arbejde selvstændigt såvel som i teams. Du har et godt overblik og kan håndtere mange opgaver ad gangen. Derudover besidder du god forretningsforståelse og sans for at levere gode resultater. Du er fleksibel og giver en hånd med, hvor der er behov. Desuden er du detaljeorienteret, servicemindet og proaktiv.

IT-kompetencer

Du er en erfaren bruger af et eller flere økonomisystemer

Uddannelse og erfaring

Solid allround regnskabserfaring, herunder erfaring med løn, er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Christina Laursen og Søren Christiansen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/87910c9e_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-09-12T14:00:28.6502019-10-17T00:00:00
330085505Regnskabsmedarbejder med fokus på sagsstyring søges til vækstende advokatvirksomhed i HellerupBasic Beskrivelse Som sagscontroller vil du have en spændende og alsidig hverdag, hvor du vil have tæt samarbejde med virksomhedens partnere, jurister, sekretærer og øvrige afdelinger i administrationen. Du bliver en del af et team på i alt fire sagscontrollere, hvor du vil få din egen portefølje af opgaver og ansvaret for en sag fra den startes til den afsluttes. Herudover vil du blive en del af afdelingens løbende udvikling, hvor samarbejde og service står højt på dagsordenen. Du vil referere til virksomhedens økonomichef. Dine opgaver vil bestå af: Arbejdsopgaver Oprettelse af nye klienter og sager Indsamling af relevante oplysninger fra klienten Kontrol af interessekonflikter Indhentning og registrering af hvidvaskoplysninger Sagsøkonomi og opfølgning på tidsregistrering Fakturering Debitoropfølgning Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en spændende advokatvirksomhed, som er i vækst, og som beskæftiger godt 140 medarbejdere. Virksomheden har en flad struktur og en stærk holdånd. Der tilbydes rigtig gode ansættelsesforhold i form af god kantineordning, massageordning, pension, sundhedsforsikring og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Som person er du imødekommende, udadvendt og har gode samarbejdsevner. Derudover er du serviceminded og er i stand til at håndtere kompleksitet uden at miste overblikket. Du forstår at være proaktiv, tager ansvar for dine opgaver og evner at holde fokus på detaljen. Derudover formår du at arbejde målrettet og struktureret i et arbejdsmiljø, hvor kvaliteten står i højsædet. IT-kompetencer Du er god til Excel Uddannelse og erfaring I dag arbejder du enten som Sagscontroller eller er regnskabsmedarbejder i en konsulentvirksomhed eller lignende. Sprog Dansk Kontaktpersoner Søren Christiansen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som sagscontroller vil du have en spændende og alsidig hverdag, hvor du vil have tæt samarbejde med virksomhedens partnere, jurister, sekretærer og øvrige afdelinger i administrationen. Du bliver en del af et team på i alt fire sagscontrollere, hvor du vil få din egen portefølje af opgaver og ansvaret for en sag fra den startes til den afsluttes. Herudover vil du blive en del af afdelingens løbende udvikling, hvor samarbejde og service står højt på dagsordenen. Du vil referere til virksomhedens økonomichef. Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Oprettelse af nye klienter og sager
  • Indsamling af relevante oplysninger fra klienten
  • Kontrol af interessekonflikter
  • Indhentning og registrering af hvidvaskoplysninger
  • Sagsøkonomi og opfølgning på tidsregistrering
  • Fakturering
  • Debitoropfølgning
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en spændende advokatvirksomhed, som er i vækst, og som beskæftiger godt 140 medarbejdere. Virksomheden har en flad struktur og en stærk holdånd. Der tilbydes rigtig gode ansættelsesforhold i form af god kantineordning, massageordning, pension, sundhedsforsikring og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du imødekommende, udadvendt og har gode samarbejdsevner. Derudover er du serviceminded og er i stand til at håndtere kompleksitet uden at miste overblikket. Du forstår at være proaktiv, tager ansvar for dine opgaver og evner at holde fokus på detaljen. Derudover formår du at arbejde målrettet og struktureret i et arbejdsmiljø, hvor kvaliteten står i højsædet.

IT-kompetencer

Du er god til Excel

Uddannelse og erfaring

I dag arbejder du enten som Sagscontroller eller er regnskabsmedarbejder i en konsulentvirksomhed eller lignende.

Sprog

Dansk

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/6cf8a71a_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-09-06T10:00:20.7402019-10-10T00:00:00
330067746Regnskabsmedarbejder til internationalt firma i vækstRobot God stemning og godt humør er en stor del af hverdagen hos GTS Nordic. Vi søger nu en teamorienteret regnskabsmedarbejder til at være en del af holdet. GTS Nordic er et firma i rivende udvikling. Vi har siden 1999 hjulpet internationale virksomheder fra hele verden med at drive forretning i Danmark, Norge og Sverige. Vi hjælper vores kunder med indstationering af udenlandske specialister, midlertidige ansættelser i Danmark samt lønadministration. Vores services bygger på national og international viden og ekspertise samt på langvarige relationer med vores danske og udenlandske partnere. Vi holder til i lyse og skønne lokaler i Nordhavnen, hvor der er kort afstand til dine nærmeste kolleger og hvor du bliver en del af et ungt team med Peter og Jonas som vil sørge for grundig oplæring. Stillingen er på 37 timer per uge. Løn efter aftale samt pension og sundhedsforsikring. . Dine primære opgaver Du kommer til at beskæftige dig med en række forskelligartede opgaver, der blandt andet omfatter: Bogføring af bilag og fakturaer Betaling via netbank Afstemninger Lønadministration Andet forefaldende arbejde i regnskabsafdelingen Din profil Du er god til at arbejde i excel, og da vi arbejder internationalt skal du beherske engelsk på rimeligt niveau. Du er (ny)uddannet finansøkonom eller har anden relevant uddannelse. Vi lægger vægt på, at du er struktureret og kan arbejde selvstændigt. Du får stor indflydelse på dine arbejdsopgaver og kommer til at referere til regnskabschefen. Som person er du udadvendt og har en god portion humor og kan bidrage til kontorets positive stemning. Vi anvender Microsoft Office og Lessor lønsystem. HRpeople hjælper med rekrutteringen og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anette Lund Christensen på alc@hrpeople.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.

God stemning og godt humør er en stor del af hverdagen hos GTS Nordic. Vi søger nu en teamorienteret regnskabsmedarbejder til at være en del af holdet.

GTS Nordic er et firma i rivende udvikling. Vi har siden 1999 hjulpet internationale virksomheder fra hele verden med at drive forretning i Danmark, Norge og Sverige. Vi hjælper vores kunder med indstationering af udenlandske specialister,  midlertidige ansættelser i Danmark samt lønadministration. Vores services bygger på national og international viden og ekspertise samt på langvarige relationer med vores danske og udenlandske partnere.

Vi holder til i lyse og skønne lokaler i Nordhavnen, hvor der er kort afstand til dine nærmeste kolleger og hvor du bliver en del af et ungt team med Peter og Jonas som vil sørge for grundig oplæring. Stillingen er på 37 timer per uge. Løn efter aftale samt pension og sundhedsforsikring. .

Dine primære opgaver

Du kommer til at beskæftige dig med en række forskelligartede opgaver, der blandt andet omfatter:

  • Bogføring af bilag og fakturaer
  • Betaling via netbank
  • Afstemninger
  • Lønadministration
  • Andet forefaldende arbejde i regnskabsafdelingen

Din profil

Du er god til at arbejde i excel, og da vi arbejder internationalt skal du beherske engelsk på rimeligt niveau. Du er (ny)uddannet finansøkonom eller har anden relevant uddannelse. Vi lægger vægt på, at du er struktureret og kan arbejde selvstændigt. Du får stor indflydelse på dine arbejdsopgaver og kommer til at referere til regnskabschefen. Som person er du udadvendt og har en god portion humor og kan bidrage til kontorets positive stemning. Vi anvender Microsoft Office og Lessor lønsystem.

HRpeople hjælper med rekrutteringen og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anette Lund Christensen på alc@hrpeople.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig.

HRpeopleKøbenhavn Ø2019-08-04T00:00:002019-09-26T00:00:00
330076149Regnskabscontroller - regnskabsmedarbejderRobot Vi søger en selvstændig og erfaren bogholder -controller med kendskab til workflow og arbejdsopgaver fra bogholderi i mellemstor virksomhed VIRENA er en velfunderet grossist virksomhed med 28 ansatte, der primært beskæftiger sig med salg af rengsøringsmaskiner og kemi. VI har 6 afdelinger fordelt rundt på Sjælland. Din hverdag hos os Du får en udfordrende og travl arbejdsdag, hvor opgaverne er mangeartede, og dagene sjældent er ens. Du får fra starten dine egne selvstændige ansvarsområder, hvor du har en bred kontaktflade til alle i huset. I vores økonomiafdeling indgår du i et tæt team med vores regnskabschef Annette, hvor der altid er plads til hjælp og vejledning og vi tager over for hinanden under ferier. Eksempler på arbejdsopgaver bogføring af kreditfaktura rykker udsendelse og telefon rykning Afstemning af finans konti Kasseraporter, Rapportering Deltagelse i udarbejdelse af månedsregnskaber for virksomheden samt afdelingsregnskaber og andre løbende rapporteringer. Om dig. Det betyder meget for os, at du er nysgerrig i forhold til dit fag og dine opgaver, men også i forhold til kollegaer og kunder. Lysten til at vide mere øger kvaliteten, styrker relationerne og gør hverdagen mere spændende for os alle. Du ser løsningen af afdelingens opgaver, som et fælles anliggende, du gerne deltager i. Vi tilbyder en meget fleksibel arbejdsplads med fleksibel arbejdstid, med en masse dejlige kolleger, fordelt på vores 6 afdelinger på Sjælland.

Vi søger en selvstændig og erfaren bogholder -controller med kendskab til workflow og arbejdsopgaver fra bogholderi i mellemstor virksomhed

VIRENA er en velfunderet grossist virksomhed med 28 ansatte, der primært beskæftiger sig med salg af rengsøringsmaskiner og kemi. VI har 6 afdelinger fordelt rundt på Sjælland. 

Din hverdag hos os

Du får en udfordrende og travl arbejdsdag, hvor opgaverne er mangeartede, og dagene sjældent er ens. Du får fra starten dine egne selvstændige ansvarsområder, hvor du har en bred kontaktflade til alle i huset.

I vores økonomiafdeling indgår du i et tæt team med vores regnskabschef Annette, hvor der altid er plads til hjælp og vejledning og vi tager over for hinanden under ferier.

Eksempler på arbejdsopgaver

bogføring af kreditfaktura

rykker udsendelse og telefon rykning

Afstemning af finans konti

Kasseraporter, 

Rapportering Deltagelse i udarbejdelse af månedsregnskaber for virksomheden samt afdelingsregnskaber og andre løbende rapporteringer.

Om dig.

Det betyder meget for os, at du er nysgerrig i forhold til dit fag og dine opgaver, men også i forhold til kollegaer og kunder. Lysten til at vide mere øger kvaliteten, styrker relationerne og gør hverdagen mere spændende for os alle. Du ser løsningen af afdelingens opgaver, som et fælles anliggende, du gerne deltager i.

 Vi tilbyder en meget fleksibel arbejdsplads med fleksibel arbejdstid, med en masse dejlige kolleger, fordelt på vores 6 afdelinger på Sjælland.

 

VIRENA ApSBrøndby2019-08-21T00:00:002019-09-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren regnskabsmedarbejder søges til større rådgivningsvirksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse Du bliver en del af en veletableret rådgivningsvirksomhed i vækst. Som regnskabsmedarbejder får du ansvaret for din egen portefølje af opgaver og vil samtidig indgå i tæt samarbejde med to kollegaer omkring den daglige drift af økonomifu...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Erfaren regnskabsmedarbejder med fokus på løn søges til solid handelsvirksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse Du bliver en del af en økonomifunktion på godt 10 medarbejdere, som håndterer bogholderi og økonomistyring for virksomhedens forskellige afdelinger herunder for selskaber i de øvrige nordiske lande. Du vil have ansvaret for din egen port...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:17. oktober 2019

Regnskabsmedarbejder med fokus på sagsstyring søges til vækstende advokatvirksomhed i Hellerup

Proselection

København K
Beskrivelse Som sagscontroller vil du have en spændende og alsidig hverdag, hvor du vil have tæt samarbejde med virksomhedens partnere, jurister, sekretærer og øvrige afdelinger i administrationen. Du bliver en del af et team på i alt fire sagscontr...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:10. oktober 2019

Regnskabsmedarbejder til internationalt firma i vækst

HRpeople

København Ø
God stemning og godt humør er en stor del af hverdagen hos GTS Nordic. Vi søger nu en teamorienteret regnskabsmedarbejder til at være en del af holdet. GTS Nordic er et firma i rivende udvikling. Vi har siden 1999 hjulpet internationale virksomheder...
Indrykket:4. august 2019
Udløbsdato:26. september 2019

Regnskabscontroller - regnskabsmedarbejder

VIRENA ApS

Brøndby
Vi søger en selvstændig og erfaren bogholder -controller med kendskab til workflow og arbejdsopgaver fra bogholderi i mellemstor virksomhed VIRENA er en velfunderet grossist virksomhed med 28 ansatte, der primært beskæftiger sig med salg af rengsøri...
Indrykket:21. august 2019
Udløbsdato:20. september 2019