Erfaren regnskabsmedarbejder med fokus på løn og debitor søges til spændende medievirksomhed i København

Beskrivelse

En af Skandinaviens førende medievirksomheder inden for film- og TV-produktion søger en medarbejder til virksomhedens økonomiafdeling. Som lønbogholder vil du sammen med virksomhedens Head of Finance og det resterende økonomiteam udgøre virksomhedens økonomifunktion. Du kommer til at arbejde tæt sammen med virksomhedens Head of Finance, samtidig med at du løbende vil have kontakt med den øvrige del af organisationen såvel som til eksterne samarbejdspartnere. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvorfor der vil være gode muligheder for at forme stillingen og påvirke processer og arbejdsgange. Der er mulighed for, at stillingen kan være mellem 30 og 37 timer pr. uge afhængigt af dine ønsker. Dine opgaver vil primært være:

Arbejdsopgaver

  • Udarbejdelse af måneds og 14-dags løn
  • Lønrefusion
  • Vedligeholdelse af lønoplysninger
  • Bogføring af lønnen
  • Afstemninger
  • Debitorer
  • Deltagelse i månedsafslutning
  • Deltagelse i årsafslutning
  • Ad-hoc opgaver

Personlige kompetencer

Du er fagligt stærk og vant til at overskue flere opgaver på én gang. Du formår at arbejde selvstændigt og struktureret. Derudover har du en vedholdende og proaktiv tilgang til dine opgaver. Du har et godt overblik, er fleksibel og giver en hånd med, hvor der er behov for det. Som person er du glad og udadvendt, og sætter en ære i at levere god service til både samarbejdspartnere og dine kollegaer. Desuden trives du med at arbejde i en organisation med mange forskellige mennesker omkring dig.

IT-kompetencer

Erfaring med Navision og Vismaløn er en fordel, men ikke et krav

Erfaring & uddannelse

Solid kendskab til løn og regnskab vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330126902Phoenix-ab355feb12019-11-19T14:00:56.683Erfaren regnskabsmedarbejder med fokus på løn og debitor søges til spændende medievirksomhed i København

Beskrivelse

En af Skandinaviens førende medievirksomheder inden for film- og TV-produktion søger en medarbejder til virksomhedens økonomiafdeling. Som lønbogholder vil du sammen med virksomhedens Head of Finance og det resterende økonomiteam udgøre virksomhedens økonomifunktion. Du kommer til at arbejde tæt sammen med virksomhedens Head of Finance, samtidig med at du løbende vil have kontakt med den øvrige del af organisationen såvel som til eksterne samarbejdspartnere. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvorfor der vil være gode muligheder for at forme stillingen og påvirke processer og arbejdsgange. Der er mulighed for, at stillingen kan være mellem 30 og 37 timer pr. uge afhængigt af dine ønsker. Dine opgaver vil primært være:

Arbejdsopgaver

  • Udarbejdelse af måneds og 14-dags løn
  • Lønrefusion
  • Vedligeholdelse af lønoplysninger
  • Bogføring af lønnen
  • Afstemninger
  • Debitorer
  • Deltagelse i månedsafslutning
  • Deltagelse i årsafslutning
  • Ad-hoc opgaver

Personlige kompetencer

Du er fagligt stærk og vant til at overskue flere opgaver på én gang. Du formår at arbejde selvstændigt og struktureret. Derudover har du en vedholdende og proaktiv tilgang til dine opgaver. Du har et godt overblik, er fleksibel og giver en hånd med, hvor der er behov for det. Som person er du glad og udadvendt, og sætter en ære i at levere god service til både samarbejdspartnere og dine kollegaer. Desuden trives du med at arbejde i en organisation med mange forskellige mennesker omkring dig.

IT-kompetencer

Erfaring med Navision og Vismaløn er en fordel, men ikke et krav

Erfaring & uddannelse

Solid kendskab til løn og regnskab vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse En af Skandinaviens førende medievirksomheder inden for film- og TV-produktion søger en medarbejder til virksomhedens økonomiafdeling. Som lønbogholder vil du sammen med virksomhedens Head of Finance og det resterende økonomiteam udgøre virksomhedens økonomifunktion. Du kommer til at arbejde tæt sammen med virksomhedens Head of Finance, samtidig med at du løbende vil have kontakt med den øvrige del af organisationen såvel som til eksterne samarbejdspartnere. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvorfor der vil være gode muligheder for at forme stillingen og påvirke processer og arbejdsgange. Der er mulighed for, at stillingen kan være mellem 30 og 37 timer pr. uge afhængigt af dine ønsker. Dine opgaver vil primært være: Arbejdsopgaver Udarbejdelse af måneds og 14-dags løn Lønrefusion Vedligeholdelse af lønoplysninger Bogføring af lønnen Afstemninger Debitorer Deltagelse i månedsafslutning Deltagelse i årsafslutning Ad-hoc opgaver Personlige kompetencer Du er fagligt stærk og vant til at overskue flere opgaver på én gang. Du formår at arbejde selvstændigt og struktureret. Derudover har du en vedholdende og proaktiv tilgang til dine opgaver. Du har et godt overblik, er fleksibel og giver en hånd med, hvor der er behov for det. Som person er du glad og udadvendt, og sætter en ære i at levere god service til både samarbejdspartnere og dine kollegaer. Desuden trives du med at arbejde i en organisation med mange forskellige mennesker omkring dig. IT-kompetencer Erfaring med Navision og Vismaløn er en fordel, men ikke et krav Erfaring & uddannelse Solid kendskab til løn og regnskab vigtigere end uddannelse Sprog Dansk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.10Phoenixab355feb101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-25T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=9650EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3658910Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/ab355feb_logo.jpegORS/Small/ab355feb_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent853445ProselectionMinimum96501110-11-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab355febhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab355febhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab355feb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab355feb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonErfaren regnskabsmedarbejder med fokus på løn og debitor søges til spændende medievirksomhed i København1Dansk3Læse/ tale412108Regnskabsmedarbejder3Økonomi363576799kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330128582SELVSTÆNDIG REGNSKABSMEDARBEJDER MED DRIVERobot Trives du i en dynamisk og uformel institution? Vil du være med til at skabe forenkling og strukturer i en foranderlig verden? Så er du måske vores kommende kollega. Bogholderiet spiller en vigtig rolle i forhold til administrationen af husets projekter. Især på EU-projekterne, hvor bogholderiet blandt andet står for kontakten med vores partnere med henblik på at sikre korrekt dokumentation mm. Vi er en mangfoldig institution med mange forskellige nationaliteter, og det er derfor vigtigt, at du har lyst til at arbejde i et internationalt miljø og er fortrolig med engelsk, både i skrift og tale. Som følge af instituttets projektbaserede arbejde, er vi et hus i løbende forandring, og vi tilstræber hele tiden at optimere og tilpasse vores processer så vi, på bedste vis, understøtter instituttets arbejde. Vi søger derfor en ny kollega, som er klar til at tage fat og er åben over for nye tiltag. Du bliver en del af instituttets økonomi- og administrationsafdeling og vil indgå som en del af økonomiteamet som udvides til 7, heraf 5 i bogholderiet. PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER Din primære arbejdsopgave vil være administrationen af EU-projekter. Det er en nyoprettet stilling, da vi regner med at få et stort EU-projekt i Sahel provinsen i Afrika. Der vil være en høj grad af samarbejde med vores lokale kontorer, og det er derfor en stor fordel, at du kan fransk i skrift og tale. Du vil i nogen grad komme til at indgå i instituttets almene daglige drift, men dit fokus vil være at sikre, at vi lever op til EU s regler omkring dokumentation og håndtering af bilag. Vejledning af partnere for at sikre korrekt afregning af bilag. Vejledning af vores medarbejdere på lokalkontorer i relevante systemer, blandt andet Rejsud. Generelle bogholderiopgaver. Håndtering af udgifts- og rejseafregninger i RejsUd. Håndtering af afregninger i IndFak. Håndtering af debi- og kreditorer. Gennemgang og specifikation af driftskonti. Afstemning af balancekonti. FAGLIGE KVALIFIKATIONER Du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse. Erfaring med allround-bogholderi og ovenstående opgaver. Gode IT-egenskaber og godt kendskab til Excel. God til at kommunikere på dansk, engelsk og fransk. Det er yderligere en fordel hvis du: Har erfaring med Navision Stat, RejsUd og IndFak samt Mtime. Har kendskab til statens regnskabsregler. Har kendskab til sags- og ressourcemodullet i Navision Stat. Har erfaring med administration og dokumentation af EU-projektbevillinger. PERSONLIGE KVALIFIKATIONER Du er udadvendt og har personligt drive. Du arbejder selvstændigt og struktureret og kan følge dine opgaver til dørs. Du er serviceminded og har en professionel tilgang til kollegaer og samarbejdspartnere. Du er fagligt nysgerrig og ønsker at lære mere. Du har øje for nye muligheder og procesoptimering. Du kan holde fokus på driften og går ikke på kompromis med kvaliteten. KONTAKT Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos Teamleder Neel Toft på 9132 5694 LØN- OG ANSÆTTELSESVILKÅR Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK Stat , der er mulighed for forhandling af individuelt tillæg. Arbejdstiden udgør 37 timer pr. uge. Vi ønsker at være en mangfoldighed arbejdsplads og opfordrer derfor alle kvalificerede ansøgere til at søge. ANSØGNING Stillingerne ønskes besat per 1. februar 2020. Send ansøgning med CV via linket her på siden. Ansøgningsfrist er den 9. december kl. 12. Der holdes ansættelsessamtaler i uge 50.Trives du i en dynamisk og uformel institution? Vil du være med til at skabe forenkling og strukturer i en foranderlig verden? Så er du måske vores kommende kollega.

Bogholderiet spiller en vigtig rolle i forhold til administrationen af husets projekter. Især på EU-projekterne, hvor bogholderiet blandt andet står for kontakten med vores partnere med henblik på at sikre korrekt dokumentation mm.

Vi er en mangfoldig institution med mange forskellige nationaliteter, og det er derfor vigtigt, at du har lyst til at arbejde i et internationalt miljø og er fortrolig med engelsk, både i skrift og tale.

Som følge af instituttets projektbaserede arbejde, er vi et hus i løbende forandring, og vi tilstræber hele tiden at optimere og tilpasse vores processer så vi, på bedste vis, understøtter instituttets arbejde.

Vi søger derfor en ny kollega, som er klar til at tage fat og er åben over for nye tiltag.

Du bliver en del af instituttets økonomi- og administrationsafdeling og vil indgå som en del af økonomiteamet som udvides til 7, heraf 5 i bogholderiet.

PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER Din primære arbejdsopgave vil være administrationen af EU-projekter.

Det er en nyoprettet stilling, da vi regner med at få et stort EU-projekt i Sahel provinsen i Afrika. Der vil være en høj grad af samarbejde med vores lokale kontorer, og det er derfor en stor fordel, at du kan fransk i skrift og tale.

Du vil i nogen grad komme til at indgå i instituttets almene daglige drift, men dit fokus vil være at sikre, at vi lever op til EU's regler omkring dokumentation og håndtering af bilag.

  • Vejledning af partnere for at sikre korrekt afregning af bilag.
  • Vejledning af vores medarbejdere på lokalkontorer i relevante systemer, blandt andet Rejsud.
  • Generelle bogholderiopgaver.
  • Håndtering af udgifts- og rejseafregninger i RejsUd.
  • Håndtering af afregninger i IndFak.
  • Håndtering af debi- og kreditorer.
  • Gennemgang og specifikation af driftskonti.
  • Afstemning af balancekonti.
FAGLIGE KVALIFIKATIONER
  • Du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse.
  • Erfaring med allround-bogholderi og ovenstående opgaver.
  • Gode IT-egenskaber og godt kendskab til Excel.
  • God til at kommunikere på dansk, engelsk og fransk.
Det er yderligere en fordel hvis du:

  • Har erfaring med Navision Stat, RejsUd og IndFak samt Mtime.
  • Har kendskab til statens regnskabsregler.
  • Har kendskab til sags- og ressourcemodullet i Navision Stat.
  • Har erfaring med administration og dokumentation af EU-projektbevillinger.
PERSONLIGE KVALIFIKATIONER
  • Du er udadvendt og har personligt drive.
  • Du arbejder selvstændigt og struktureret og kan følge dine opgaver til dørs.
  • Du er serviceminded og har en professionel tilgang til kollegaer og samarbejdspartnere.
  • Du er fagligt nysgerrig og ønsker at lære mere.
  • Du har øje for nye muligheder og procesoptimering.
  • Du kan holde fokus på driften og går ikke på kompromis med kvaliteten.
KONTAKT Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos Teamleder Neel Toft på 9132 5694

LØN- OG ANSÆTTELSESVILKÅR Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK/Stat , der er mulighed for forhandling af individuelt tillæg. Arbejdstiden udgør 37 timer pr. uge.

Vi ønsker at være en mangfoldighed arbejdsplads og opfordrer derfor alle kvalificerede ansøgere til at søge.

ANSØGNING Stillingerne ønskes besat per 1. februar 2020. Send ansøgning med CV via linket her på siden.

Ansøgningsfrist er den 9. december kl. 12.

Der holdes ansættelsessamtaler i uge 50.

Institut for MenneskerettighederKøbenhavn K2019-11-21T00:00:002019-12-09T00:00:00
330104474Rutineret debitorbogholder søgesProfile GA-Group søger en erfaren og alsidig bogholder med solid stor erfaring med fakturering og debitorer. Vi er en bundsolid 50 år gammel handelsvirksomhed, som både har en agenturforretning i Grønland og på Færøerne og en legetøjsgrossitvirksomhed i Danmark. Vi er en familiær virksomhed med 26 ansatte, som hver især tager selvstændigt ansvar for at få jobbet gjort på en god og kvalitetsmæssig forsvarlig måde. Vi har de bedste kollegaer, du kan ønske dig. Vi bakker hinanden op, og det forventes at du bidrager aktivt til sammenholdet. Du har styr på de fleste almindeligt forekommende bogholderifunktioner. Det er vigtigt, fordi du og vores regnskabschef skal kunne dække hinanden under ferie, sygdom m.m. Du er struktureret, detaljeorienteret, hjælpsom og møder på arbejde med et godt humør. Du har erfaring med en nyere version af NAV. Dine arbejdsopgaver bliver:Fakturering af både grossitvarer og gennemfakturering.Oprettelser af nye kunder og vedligeholdelse af debitorkartotek.Aktiv rykning af debitorer, herunder udsendelse af rykkere, rentenotaer og kontoudtog via Document Output.Indbetalinger og afstemning herunder FIK indbetalinger med filoverførsel til NAV.Krediteringer med og uden varetilgang.Alm. kontorfunktioner så som telefonpasning, deltagelse i status, bestille kontorartikler og alle mulige andre opgaver, der er i en mindre virksomhed.En kandidat, med godt kendskab til NAV 2017 og mekanismerne i en handelsvirksomhed med varelager, vil blive foretrukket. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning . Vi behandler ansøgninger løbende, hvorfor vi håber, at du vil ansøge hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig. Se mere på vores ansøgersite: https: gagroup.ofir.com
GA-Group søger en erfaren og alsidig bogholder med solid stor erfaring med fakturering og debitorer.

Vi er en bundsolid 50 år gammel handelsvirksomhed, som både har en agenturforretning i Grønland og på Færøerne og en legetøjsgrossitvirksomhed i Danmark.

Vi er en familiær virksomhed med 26 ansatte, som hver især tager selvstændigt ansvar for at få jobbet gjort på en god og kvalitetsmæssig forsvarlig måde.

Vi har de bedste kollegaer, du kan ønske dig. Vi bakker hinanden op, og det forventes at du bidrager aktivt til sammenholdet.

Du har styr på de fleste almindeligt forekommende bogholderifunktioner. Det er vigtigt, fordi du og vores regnskabschef skal kunne dække hinanden under ferie, sygdom m.m.

Du er struktureret, detaljeorienteret, hjælpsom og møder på arbejde med et godt humør.

Du har erfaring med en nyere version af NAV.

Dine arbejdsopgaver bliver:
  • Fakturering af både grossitvarer og gennemfakturering.
  • Oprettelser af nye kunder og vedligeholdelse af debitorkartotek.
  • Aktiv rykning af debitorer, herunder udsendelse af rykkere, rentenotaer og kontoudtog via Document Output.
  • Indbetalinger og afstemning – herunder FIK indbetalinger med filoverførsel til NAV.
  • Krediteringer med og uden varetilgang.
  • Alm. kontorfunktioner så som telefonpasning, deltagelse i status, bestille kontorartikler og alle mulige andre opgaver, der er i en mindre virksomhed.
En kandidat, med godt kendskab til NAV 2017 og mekanismerne i en handelsvirksomhed med varelager, vil blive foretrukket.

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning". Vi behandler ansøgninger løbende, hvorfor vi håber, at du vil ansøge hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.





Se mere på vores ansøgersite: https://gagroup.ofir.com

ORS/Small/c7b11c1b_logo.pngGA Group A/SKastrup2019-10-10T10:00:31.4502019-12-08T00:00:00
330127476Regnskabsmedarbejder til bogholderi- og regnskabsudarbejdelse indenfor FolkekirkenRobot Brænder du for økonomiområdets mange facetter og har kendskab til regnskab indenfor Folkekirken? Motiveres du af en afvekslende hverdag, hvor ikke to dage er ens? Så er stillingen som regnskabsmedarbejder måske noget for dig. I CapWorks ECIT Services bliver du en del af en hurtigvoksende virksomhed, der med sine kompetente løsninger hjælper forskellige virksomheder og organisationer med deres regnskabsfunktion samt effektivisere deres økonomi- og løn systemer samt processer. En varieret hverdag med udfordrende opgaver Du bliver en del af vores kirketeam med en teamleder og 3 regnskabsmedarbejdere. Der er tale om en selvstændig stilling med en dynamisk hverdag med forskelligartede opgaver, hvor du får ansvaret for din egen portefølje af kirker. Her står du primært for kvalitetsgennemgang af kvartalsrapporter og udarbejdelse af årsregnskaber samt budget udkast. Herudover varetager du en række bogførings- og afstemningsopgaver, og besvarer også henvendelse fra kirkerne på både telefon og mail. Du får fast arbejdsplads på vores kontor, men deltager i statusmøder ude hos vores kunder. Dine arbejdsopgaver omfatter bl.a.:Udarbejdelse af årsregnskaber inkl. udspecificeringer og forklaringerKontakt til revisorBogføring og afstemnings opgaverDebitorstyringPeriodisering og hensættelserIndberetninger til myndigheder og momsangivelserBesvarelse af kunde henvendelserStøtte til løn kørsler, hvis du har kendskab til dette Selvstændigt drive og engagement Det er en forudsætning at du har kendskab erfaring med kirkeregnskaber. Samtidigt er du en erfaren analytisk og selvkørende person, som tager naturligt ejerskab over dine arbejdsopgaver. Du arbejder systematisk og detaljeorienteret samtidigt med at du er hjælpsom og serviceminded overfor vores kunder. Derudover forventer vi, at du:har en relevant økonomiuddannelse kombineret med nogle års erfaring fra en lignende stilling indenfor kirkeområdeter hjemmevant i de danske bogføringskrav og momsreglerhar forståelse med kirkernes univershar god systemforståelse og er aktiv bruger af excelhar en selvstændig, struktureret og effektiv opgavetilgangforandringsvillig og teamplayer CapWorks ECIT Services CapWorks ECIT Services er en del af ECIT koncernen med mere end 1300 medarbejdere på det nordiske marked, og i CapWorks ECIT Services får du 75 erfarne og kompetente kollegaer som spænder fra administration (økonomi og regnskab) over konsulentvirksomhed til udvikling af vores kunders IT-systemer. Vi prioriterer et godt fællesskab og deling af viden samt lægger vægt på at hjælpe og sparre med hinanden, så vi sammen sikrer udviklingen af de mest kompetente og effektive løsninger for fremtidens økonomifunktioner. Ansættelsesvilkår Vi tilbyder en konkurrencedygtig lønpakke med tiltrædelse efter aftale og arbejdsstedet er vores kontor i Herlev. Arbejdstiden tilpasses dine ønsker på mellem 30 og 37 timer ugentligt med mulighed for fleksible mødetider. Ansøgning og kontakt Send venligst din ansøgning hurtigst muligt via ansøgningslinket, men hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Henrik Bruun på hb@capworks.eu. Bemærk i den forbindelse at vi ikke modtager ansøgninger via vores mail adresser.Brænder du for økonomiområdets mange facetter og har kendskab til regnskab indenfor Folkekirken?  Motiveres du af en afvekslende hverdag, hvor ikke to dage er ens? Så er stillingen som regnskabsmedarbejder måske noget for dig.

I CapWorks/ECIT Services bliver du en del af en hurtigvoksende virksomhed, der med sine kompetente løsninger hjælper forskellige virksomheder og organisationer med deres regnskabsfunktion samt effektivisere deres økonomi- og løn systemer samt processer.

En varieret hverdag med udfordrende opgaver

Du bliver en del af vores kirketeam med en teamleder og 3 regnskabsmedarbejdere. Der er tale om en selvstændig stilling med en dynamisk hverdag med forskelligartede opgaver, hvor du får ansvaret for din egen portefølje af kirker.

Her står du primært for kvalitetsgennemgang af kvartalsrapporter og udarbejdelse af årsregnskaber samt budget udkast. Herudover varetager du en række bogførings- og afstemningsopgaver, og besvarer også henvendelse fra kirkerne på både telefon og mail. Du får fast arbejdsplads på vores kontor, men deltager i statusmøder ude hos vores kunder.

Dine arbejdsopgaver omfatter bl.a.:
  • Udarbejdelse af årsregnskaber inkl. udspecificeringer og forklaringer
  • Kontakt til revisor
  • Bogføring og afstemnings opgaver
  • Debitorstyring
  • Periodisering og hensættelser
  • Indberetninger til myndigheder og momsangivelser
  • Besvarelse af kunde henvendelser
  • Støtte til løn kørsler, hvis du har kendskab til dette

Selvstændigt drive og engagement

Det er en forudsætning at du har kendskab/erfaring med kirkeregnskaber. Samtidigt er du en erfaren analytisk og selvkørende person, som tager naturligt ejerskab over dine arbejdsopgaver.  Du arbejder systematisk og detaljeorienteret samtidigt med at du er hjælpsom og serviceminded overfor vores kunder.

Derudover forventer vi, at du:
  • har en relevant økonomiuddannelse kombineret med nogle års erfaring fra en lignende stilling indenfor kirkeområdet
  • er hjemmevant i de danske bogføringskrav og momsregler
  • har forståelse med kirkernes univers
  • har god systemforståelse og er aktiv bruger af excel
  • har en selvstændig, struktureret og effektiv opgavetilgang
  • forandringsvillig og teamplayer

CapWorks/ECIT Services

CapWorks/ECIT Services er en del af ECIT koncernen med mere end 1300 medarbejdere på det nordiske marked, og i CapWorks/ECIT Services får du 75 erfarne og kompetente kollegaer som spænder fra administration (økonomi og regnskab) over konsulentvirksomhed til udvikling af vores kunders IT-systemer. Vi prioriterer et godt fællesskab og deling af viden samt lægger vægt på at hjælpe og sparre med hinanden, så vi sammen sikrer udviklingen af de mest kompetente og effektive løsninger for fremtidens økonomifunktioner.

Ansættelsesvilkår

Vi tilbyder en konkurrencedygtig lønpakke med tiltrædelse efter aftale og arbejdsstedet er vores kontor i Herlev. Arbejdstiden tilpasses dine ønsker på mellem 30 og 37 timer ugentligt med mulighed for fleksible mødetider.

Ansøgning og kontakt

Send venligst din ansøgning hurtigst muligt via ansøgningslinket, men hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Henrik Bruun på hb@capworks.eu.  Bemærk i den forbindelse at vi ikke modtager ansøgninger via vores mail adresser.
 

CapWorks ApSHerlev2019-11-20T00:00:002019-12-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SELVSTÆNDIG REGNSKABSMEDARBEJDER MED DRIVE

Institut for Menneskerettigheder

København K
Trives du i en dynamisk og uformel institution? Vil du være med til at skabe forenkling og strukturer i en foranderlig verden? Så er du måske vores kommende kollega. Bogholderiet spiller en vigtig rolle i forhold til administrationen af husets proje...
Indrykket:21. november 2019
Udløbsdato:9. december 2019

Rutineret debitorbogholder søges

GA Group A/S

Kastrup
GA-Group søger en erfaren og alsidig bogholder med solid stor erfaring med fakturering og debitorer. Vi er en bundsolid 50 år gammel handelsvirksomhed, som både har en agenturforretning i Grønland og på Færøerne og en legetøjsgrossitvirksomhed i Dan...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:8. december 2019

Regnskabsmedarbejder til bogholderi- og regnskabsudarbejdelse indenfor Folkekirken

CapWorks ApS

Herlev
Brænder du for økonomiområdets mange facetter og har kendskab til regnskab indenfor Folkekirken? Motiveres du af en afvekslende hverdag, hvor ikke to dage er ens? Så er stillingen som regnskabsmedarbejder måske noget for dig. I CapWorks ECIT Service...
Indrykket:20. november 2019
Udløbsdato:20. december 2019