Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren salgskonsulent til opsøgende salg på Sjælland

Brænder du for opsøgende B2B salg? Trives du bedst i en selvstændig rolle, hvor din succes afhænger af dig selv? Så kan dette være jobbet, du har ventet på!

Dan Group Alarm har de sidste 20 år leveret sikkerhedsløsninger til erhvervskunder i Danmark. 

Med reference til vores direktør vil du som salgskonsulent hos Dan Group Alarm stå for opsøgende salg af alarmabonnementer til erhvervskunder på hele Sjælland. Hos Dan Group Alarm bestræber vi os altid på at finde den rigtige løsning til kunderne gennem seriøs rådgivning. 

Du får en spændende og selvstændig rolle, hvor du håndterer stort set alle dele af salgsprocessen fra afholdelse af kundemøder til tilbudsgivning og indgåelse af aftale. Møderne bliver booket for dig, så den del skal du ikke tænke på.

Når aftalen er indgået, sikrer du en grundig overdragelse til vores driftsansvarlige, som vil stå for den løbende servicering og fastholdelse.

Hvem er du?
Du er en udpræget hunterprofil, der trives godt i den del af salgsfasen, hvor du bruger dit drive og kreative talent til at etablere kontakt til beslutningstagerne hos kunderne. Du trives godt i forhandlingssituationen og får et kick ud af at lande en aftale.

Vi ser gerne, at du har erfaring fra alarmbranchen eller en nært relateret branche samt solid erfaring med opsøgende salg. 

Som person er du moden, selvstartende og har et stort drive. Derudover er du resultatorienteret og målrettet. Du har stor gennemslagskraft, og du er tillidsvækkende, udadvendt og lyttende.

Hvad tilbyder vi?
Hos Dan Group Alarm Syd bliver du en del af en mindre virksomhed i vækst. Der er kort vej fra tanke til handling, og du får gode muligheder for både personlig og faglig udvikling. 

Du tilbydes en attraktiv lønpakke bestående af en fast grundløn og bonusordning samt pension, sundhedsforsikring og fri bil.

Interesseret?
Lyder dette som dit næste job, så send os dit CV og en motiveret ansøgning. Send din ansøgning allerede i dag, da vi indkalder til samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke ansøgning og cv på mail. 

Rekrutteringsprocessen varetages for Dan Group Alarm Syd af JKS CAREER, så har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Eva Nestler på telefon +45 30 85 13 11.

Om Dan Group Alarm Syd
Dan Group Alarm var nogle af de første på markedet til at tilbyde komplette sikkerhedsløsninger til en fast månedlig ydelse. 

Vi tilbyder: Tyverialarm. Videoovervågning. Adgangskontrol. Overfaldsalarmer. Vagt / alarmudrykning. DNA mærkning. ABA anlæg. Varslingsanlæg. Tågesikring. Mekanisk sikring. Rådgivning.

Læs mere om os på www.dangroupalarm.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330081471Phoenix-1d773aa312019-08-30T16:00:58.690Erfaren salgskonsulent til opsøgende salg på SjællandBrænder du for opsøgende B2B salg? Trives du bedst i en selvstændig rolle, hvor din succes afhænger af dig selv? Så kan dette være jobbet, du har ventet på!

Dan Group Alarm har de sidste 20 år leveret sikkerhedsløsninger til erhvervskunder i Danmark. 

Med reference til vores direktør vil du som salgskonsulent hos Dan Group Alarm stå for opsøgende salg af alarmabonnementer til erhvervskunder på hele Sjælland. Hos Dan Group Alarm bestræber vi os altid på at finde den rigtige løsning til kunderne gennem seriøs rådgivning. 

Du får en spændende og selvstændig rolle, hvor du håndterer stort set alle dele af salgsprocessen fra afholdelse af kundemøder til tilbudsgivning og indgåelse af aftale. Møderne bliver booket for dig, så den del skal du ikke tænke på.

Når aftalen er indgået, sikrer du en grundig overdragelse til vores driftsansvarlige, som vil stå for den løbende servicering og fastholdelse.

Hvem er du?
Du er en udpræget hunterprofil, der trives godt i den del af salgsfasen, hvor du bruger dit drive og kreative talent til at etablere kontakt til beslutningstagerne hos kunderne. Du trives godt i forhandlingssituationen og får et kick ud af at lande en aftale.

Vi ser gerne, at du har erfaring fra alarmbranchen eller en nært relateret branche samt solid erfaring med opsøgende salg. 

Som person er du moden, selvstartende og har et stort drive. Derudover er du resultatorienteret og målrettet. Du har stor gennemslagskraft, og du er tillidsvækkende, udadvendt og lyttende.

Hvad tilbyder vi?
Hos Dan Group Alarm Syd bliver du en del af en mindre virksomhed i vækst. Der er kort vej fra tanke til handling, og du får gode muligheder for både personlig og faglig udvikling. 

Du tilbydes en attraktiv lønpakke bestående af en fast grundløn og bonusordning samt pension, sundhedsforsikring og fri bil.

Interesseret?
Lyder dette som dit næste job, så send os dit CV og en motiveret ansøgning. Send din ansøgning allerede i dag, da vi indkalder til samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke ansøgning og cv på mail. 

Rekrutteringsprocessen varetages for Dan Group Alarm Syd af JKS CAREER, så har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Eva Nestler på telefon +45 30 85 13 11.

Om Dan Group Alarm Syd
Dan Group Alarm var nogle af de første på markedet til at tilbyde komplette sikkerhedsløsninger til en fast månedlig ydelse. 

Vi tilbyder: Tyverialarm. Videoovervågning. Adgangskontrol. Overfaldsalarmer. Vagt / alarmudrykning. DNA mærkning. ABA anlæg. Varslingsanlæg. Tågesikring. Mekanisk sikring. Rådgivning.

Læs mere om os på www.dangroupalarm.dk

2019-09-28T00:51:18.360 Brænder du for opsøgende B2B salg? Trives du bedst i en selvstændig rolle, hvor din succes afhænger af dig selv? Så kan dette være jobbet, du har ventet på! Dan Group Alarm har de sidste 20 år leveret sikkerhedsløsninger til erhvervskunder i Danmark. Med reference til vores direktør vil du som salgskonsulent hos Dan Group Alarm stå for opsøgende salg af alarmabonnementer til erhvervskunder på hele Sjælland. Hos Dan Group Alarm bestræber vi os altid på at finde den rigtige løsning til kunderne gennem seriøs rådgivning. Du får en spændende og selvstændig rolle, hvor du håndterer stort set alle dele af salgsprocessen fra afholdelse af kundemøder til tilbudsgivning og indgåelse af aftale. Møderne bliver booket for dig, så den del skal du ikke tænke på. Når aftalen er indgået, sikrer du en grundig overdragelse til vores driftsansvarlige, som vil stå for den løbende servicering og fastholdelse. Hvem er du? Du er en udpræget hunterprofil, der trives godt i den del af salgsfasen, hvor du bruger dit drive og kreative talent til at etablere kontakt til beslutningstagerne hos kunderne. Du trives godt i forhandlingssituationen og får et kick ud af at lande en aftale. Vi ser gerne, at du har erfaring fra alarmbranchen eller en nært relateret branche samt solid erfaring med opsøgende salg. Som person er du moden, selvstartende og har et stort drive. Derudover er du resultatorienteret og målrettet. Du har stor gennemslagskraft, og du er tillidsvækkende, udadvendt og lyttende. Hvad tilbyder vi? Hos Dan Group Alarm Syd bliver du en del af en mindre virksomhed i vækst. Der er kort vej fra tanke til handling, og du får gode muligheder for både personlig og faglig udvikling. Du tilbydes en attraktiv lønpakke bestående af en fast grundløn og bonusordning samt pension, sundhedsforsikring og fri bil. Interesseret? Lyder dette som dit næste job, så send os dit CV og en motiveret ansøgning. Send din ansøgning allerede i dag, da vi indkalder til samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke ansøgning og cv på mail. Rekrutteringsprocessen varetages for Dan Group Alarm Syd af JKS CAREER, så har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Eva Nestler på telefon 45 30 85 13 11. Om Dan Group Alarm Syd Dan Group Alarm var nogle af de første på markedet til at tilbyde komplette sikkerhedsløsninger til en fast månedlig ydelse. Vi tilbyder: Tyverialarm. Videoovervågning. Adgangskontrol. Overfaldsalarmer. Vagt alarmudrykning. DNA mærkning. ABA anlæg. Varslingsanlæg. Tågesikring. Mekanisk sikring. Rådgivning. Læs mere om os på www.dangroupalarm.dk10Phoenix1d773aa3101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-27T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=146205&DepartmentId=18995&MediaId=4629&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstved3597813JKS A/S11Transportbuen 54700NæstvedDKDanmarkORS/1d773aa3_logo.pngORS/Small/1d773aa3_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent815675JksHrManagerSpecialpakke 114620500130-08-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d773aa3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d773aa3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d773aa3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d773aa3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonErfaren salgskonsulent til opsøgende salg på Sjælland1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362503949tsa@jks.dkDanmarkDanmark330108021Salgskonsulent/Bilsælger søges!Basic Dygtig og troværdig salgskonsulent søges til SEAT Hyundai Næstved Da en vores gode salgskonsulenter er på vej på pension, søger vi nu hans afløser. Vi er en virksomhed der årligt sælger i niveauet 1000 biler, og vi forhandler mærkerne Hyundai og SEAT. Vi har et stort salg af disse mærker og derudover sælges der mange brugte biler i forskellige prisklasser. Vi søger en salgskonsulent der brænder for den gode kundeoplevelse og som kan levere god energi både til vores kunder og medarbejdere. Derudover har vi følgende forventninger til vores nye sælger:Du har salgserfaring fra bilbranchen og kan dokumentere et solidt salgDu er resultatorienteret og ønsker at være blandt de bedste, både på salg af biler, tillægsprodukter og kundetilfredshed.Du er struktureret, tager ansvar og ønsker at følge dine ting til dørs.Du kan lide at nørde og sætte dig 100 ind i detaljerne for vores produkter, så du kan vejlede og guide vores kunder på den bedst mulige måde.Du har IT flair, således at du naturligt arbejder i diverse salgsplatforme portaler.Du er klar til at arbejde i weekenden.Vi vil tilbyde vores nye sælger:En solid og stærk virksomhed der har leveret resultater i en årrække, og vil fortsætte med at udvikle sig, så vi også vil gøre det i fremtiden.En kompetent salgsafdeling, som du vil kunne spare med så vi sammen udvikler os og bliver endnu stærkere.Stort udvalg af varer, så du kommer både til at sælge mange nye og brugte biler.En lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer samt firmabil.Ansøgning: Vi ser frem til at modtage din ansøgning vedlagt CV, og eventuelle udtalelser via knappen Send ansøgning .Hvis du har spørgsmål til stillingen kan du kontakte Autoforhandler Kristian Blangsted Petersen på tlf. 26210272. Alle ansøgninger henvendelser vil blive behandlet fortroligt. Vi vil løbende afholde samtaler, og vil tage stillingsopslaget ned når den rette kandidat er fundet. Om Leif Nielsen Jensen A S: Vi forhandler SEAT Hyundai i Næstved og omegn, og er en af områdets bedst sælgende forhandlere. Vi er en bilforretning med 25 medarbejdere der dækker salg, administration, reservedele, værksted, pladeværksted og klargøring. Vi er koncernforbundne med Bilgo i Køge A S, Auto-House Køge A S samt Auto-House Hvidovre A S og sælger tilsammen årligt over 3.500 biler. Se mere på vores ansøgersite: https: leifnielsenjensen.ofir.comDygtig og troværdig salgskonsulent søges til SEAT & Hyundai Næstved

Da en vores gode salgskonsulenter er på vej på pension, søger vi nu hans afløser.
Vi er en virksomhed der årligt sælger i niveauet 1000 biler, og vi forhandler mærkerne Hyundai og SEAT.
Vi har et stort salg af disse mærker og derudover sælges der mange brugte biler i forskellige prisklasser.

Vi søger en salgskonsulent der brænder for den gode kundeoplevelse og som kan levere god energi både til vores kunder og medarbejdere.

Derudover har vi følgende forventninger til vores nye sælger:
  • Du har salgserfaring fra bilbranchen og kan dokumentere et solidt salg
  • Du er resultatorienteret og ønsker at være blandt de bedste, både på salg af biler, tillægsprodukter og kundetilfredshed.
  • Du er struktureret, tager ansvar og ønsker at følge dine ting til dørs.
  • Du kan lide at ”nørde” og sætte dig 100% ind i detaljerne for vores produkter, så du kan vejlede og guide vores kunder på den bedst mulige måde.
  • Du har IT flair, således at du naturligt arbejder i diverse salgsplatforme/portaler.
  • Du er klar til at arbejde i weekenden.
Vi vil tilbyde vores nye sælger:
  • En solid og stærk virksomhed der har leveret resultater i en årrække, og vil fortsætte med at udvikle sig, så vi også vil gøre det i fremtiden.
  • En kompetent salgsafdeling, som du vil kunne spare med – så vi sammen udvikler os og bliver endnu stærkere.
  • Stort udvalg af varer, så du kommer både til at sælge mange nye og brugte biler.
  • En lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer samt firmabil.
Ansøgning:
Vi ser frem til at modtage din ansøgning vedlagt CV, og eventuelle udtalelser via knappen "Send ansøgning".
Hvis du har spørgsmål til stillingen kan du kontakte Autoforhandler Kristian Blangsted Petersen på tlf. 26210272. Alle ansøgninger/henvendelser vil blive behandlet fortroligt.
Vi vil løbende afholde samtaler, og vil tage stillingsopslaget ned når den rette kandidat er fundet.

Om Leif Nielsen Jensen A/S:
Vi forhandler SEAT & Hyundai i Næstved og omegn, og er en af områdets bedst sælgende forhandlere. Vi er en bilforretning med 25 medarbejdere der dækker salg, administration, reservedele, værksted, pladeværksted og klargøring.
Vi er koncernforbundne med Bilgo i Køge A/S, Auto-House Køge A/S samt Auto-House Hvidovre A/S og sælger tilsammen årligt over 3.500 biler.

Se mere på vores ansøgersite: https://leifnielsenjensen.ofir.com

ORS/Small/5399fa21_logo.pngLeif Nielsen Jensen A/SNæstved2019-10-16T15:01:23.4902019-11-18T00:00:00
330104118Er du vores nye salgskonsulent?Robot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent bliver du projektansat i 6 mdr., med mulighed for fastansættelse. Din primære arbejdsopgave vil være salg til detail handlen, ordreoptag, trimning af hylder og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i vores produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Du vil blive en del af et stærkt, energisk salgsteam hvor du selv får muligheden for at planlægge din dag. Hvem er du? Som salgskonsulent er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en salgskonsulent, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på pn@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Salgskonsulent .

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

 

Som vikarierende salgskonsulent bliver du projektansat i 6 mdr., med mulighed for fastansættelse. Din primære arbejdsopgave vil være salg til detail handlen, ordreoptag, trimning af hylder og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i vores produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens!

 

Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Du vil blive en del af et stærkt, energisk salgsteam hvor du selv får muligheden for at planlægge din dag.

Hvem er du?

Som salgskonsulent er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en salgskonsulent, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på pn@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Salgskonsulent”.

RELATIONMEDIA A/SNæstved2019-10-09T00:00:002019-12-04T00:00:00
330104135Er du vores nye Field-medarbejder?Robot Som Field-medarbejder skal du sørge for diverse ad hoc-opgaver. Dette kan indebære vareopfyldning, opbygning af udstillinger, dataindsamling mm. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at ikke to dage bliver ens! Du kommer til at arbejde for forskellige dagligvarebutikker eller industrier, med forskellige varer. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Stillingen er berammet til 30 timer ugentligt. Hvem er du? Som Field-medarbejder skal du være klar på mange forskellige opgaver, da du kan blive sendt på opgave for flere af vores afdelinger. Dette kan indebære merchandise-opgaver og dataindsamling. Derfor søger vi en Field-medarbejder, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har erfaring med til tider hårdt fysisk arbejde Har kendskab til dansk detail Er vandt til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT på brugerniveau og er tilgængelig på sms og e-mail Har kørekort Vi stiller bil til rådighed Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og tunge løft. Hvis du derudover har truckcertifikat eller stablerkort, er det et kæmpe plus, men ikke et krav Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du er tilknyttet som Field-medarbejder, tager vi os af hele processen og sikrer at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som Field-medarbejder. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Field-medarbejder .

Som Field-medarbejder skal du sørge for diverse ad hoc-opgaver. Dette kan indebære vareopfyldning, opbygning af udstillinger, dataindsamling mm. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at ikke to dage bliver ens! Du kommer til at arbejde for forskellige dagligvarebutikker eller industrier, med forskellige varer. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Stillingen er berammet til 30 timer ugentligt.

Hvem er du?

Som Field-medarbejder skal du være klar på mange forskellige opgaver, da du kan blive sendt på opgave for flere af vores afdelinger. Dette kan indebære merchandise-opgaver og dataindsamling. Derfor søger vi en Field-medarbejder, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har erfaring med til tider hårdt fysisk arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vandt til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT på brugerniveau og er tilgængelig på sms og e-mail
  • Har kørekort – Vi stiller bil til rådighed
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og tunge løft. Hvis du derudover har truckcertifikat eller stablerkort, er det et kæmpe plus, men ikke et krav

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du er tilknyttet som Field-medarbejder, tager vi os af hele processen og sikrer at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som Field-medarbejder. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dkMærk emnefeltet ”Field-medarbejder”.

RELATIONMEDIA A/SNæstved2019-10-09T00:00:002019-12-04T00:00:00
330108092Avita søger konsulenter til Salg, Service & MødebookingRobot Hos Avita ApS søger vi nye medarbejdere! Vi arbejder med alt fra salg til både nye, eksisterende og tidligere kunder, til mødebooking og fundraising. Erfaring med salg og telemarketing er ikke et krav, da vi varetager en grundig oplæring med løbende uddannelse indenfor kommunikation og salg. Til gengæld forventer vi at du er motiveret for at lære, har en masse gå-på-mod og er villig til at rykke dine grænser! Vores tilgang til telemarketing er at fremstå professionelle og troværdige, og vores primære fokus er altid på god kvalitet fremfor resultater. Derfor samarbejder vi også kun med gode og troværdige brands, virksomheder og organisationer som vi kan stå inde for, når vi skal kommunikere deres budskaber overfor potentielle nye kunder og medlemmer. Om dig: Du er minimum 18 år Du er udadvendt, energisk og positiv af natur Du er velformuleret og god til at kommunikere med mange forskellige typer af mennesker Du brænder for at gøre en forskel! Du er passioneret, engageret og klar på at lære Du er handlings- og resultatorienteret og motiveres af konkurrence Du er en god teamplayer og kan bidrage til et godt arbejdsmiljø Du har en god IT-forståelse og kan arbejde i flere forskellige systemer på samme tid Du forstår at succes ikke er noget man får, men noget man skaber! Om stillingen 30-37 timer pr. uge Timeløn ansættelse Funktionærvilkår Mandag-fredag fra 09:00-16:00 (også mulighed for at arbejde aften og weekend) Fleksibel vagtplanlægning Gode og ordnede forhold med: Fast grundløn fra første dag Provisions- og bonusordning uden loft Funktionæransættelse Et fantastisk arbejdsmiljø med gode kollegaer på tværs af alle aldersgrupper Grundig oplæring samt løbende uddannelse indenfor kommunikation og salg Motiverende og samspillende ledere med høj faglig viden og kompetence Lækre kontorfaciliteter beliggende centralt i Næstved Mulighed for at repræsentere nogle af landets mest anerkendte forbruger- og interesseorganisationer i en virksomhed som er en del af Danmarks største og mest velansete telemarketing-koncern Hvis ovenstående har fanget din nysgerrighed og eller interesse bedes du sende os en ansøgning med CV på job@avita.dk. Ved spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte HR-chef, Freja Ibsen Krogager, på 60 43 02 02. Samtaler afholdes løbende. Vi ser frem til at høre fra dig!

Hos Avita ApS søger vi nye medarbejdere! Vi arbejder med alt fra salg til både nye, eksisterende og tidligere kunder, til mødebooking og fundraising.

Erfaring med salg og telemarketing er ikke et krav, da vi varetager en grundig oplæring med løbende uddannelse indenfor kommunikation og salg.

Til gengæld forventer vi at du er motiveret for at lære, har en masse gå-på-mod og er villig til at rykke dine grænser!

Vores tilgang til telemarketing er at fremstå professionelle og troværdige, og vores primære fokus er altid på god kvalitet fremfor resultater. Derfor samarbejder vi også kun med gode og troværdige brands, virksomheder og organisationer som vi kan stå inde for, når vi skal kommunikere deres budskaber overfor potentielle nye kunder og medlemmer.

Om dig:

  • Du er minimum 18 år
  • Du er udadvendt, energisk og positiv af natur
  • Du er velformuleret og god til at kommunikere med mange forskellige typer af mennesker
  • Du brænder for at gøre en forskel!
  • Du er passioneret, engageret og klar på at lære
  • Du er handlings- og resultatorienteret og motiveres af konkurrence
  • Du er en god teamplayer og kan bidrage til et godt arbejdsmiljø
  • Du har en god IT-forståelse og kan arbejde i flere forskellige systemer på samme tid
  • Du forstår at succes ikke er noget man får, men noget man skaber! 

Om stillingen

  • 30-37 timer pr. uge
  • Timeløn ansættelse
  • Funktionærvilkår
  • Mandag-fredag fra 09:00-16:00 (også mulighed for at arbejde aften og weekend)
  • Fleksibel vagtplanlægning
  • Gode og ordnede forhold med:
  • Fast grundløn fra første dag
  • Provisions- og bonusordning uden loft
  • Funktionæransættelse
  • Et fantastisk arbejdsmiljø med gode kollegaer på tværs af alle aldersgrupper
  • Grundig oplæring samt løbende uddannelse indenfor kommunikation og salg
  • Motiverende og samspillende ledere med høj faglig viden og kompetence
  • Lækre kontorfaciliteter beliggende centralt i Næstved
  • Mulighed for at repræsentere nogle af landets mest anerkendte forbruger- og interesseorganisationer i en virksomhed som er en del af Danmarks største og mest velansete telemarketing-koncern

Hvis ovenstående har fanget din nysgerrighed og/eller interesse bedes du sende os en ansøgning med CV på job@avita.dk. Ved spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte HR-chef, Freja Ibsen Krogager, på 60 43 02 02.

Samtaler afholdes løbende. 

Vi ser frem til at høre fra dig! 

 

 

 

 

 

 

 

AVITA ApSNæstved2019-10-16T00:00:002019-10-31T00:00:00
330095949Salgskonsulent - byggebranchenRobot For STM Vinduer A S søger vi en stærk salgsprofil til opsøgende salg via vores forhandlernet i distrikt Sjælland syd og vest. VIRKSOMHEDEN STM Vinduer A S er etableret i 1972 og en af Danmarks førende producenter af vinduer og facadedøre. Vi er kendt for vores høje kvalitet og høj service. Fabrik og administration er beliggende i Rudkøbing, med et 17.000 m2 stort produktionsareal og et moderne produktions setup bygget op omkring robotteknologi og CNC-styrede træ- og alu bearbejdningsmaskiner. Vi beskæftiger mellem 150-180 medarbejdere alt afhængig af sæson. Vi udvikler og fremstiller vinduer og døre i fyr, træ alu, eg og mahogni. Produkterne afsættes primært på det danske marked og gennem Danske byggecentre. Læs mere på: https: stmvinduer.dk BAGGRUND STM Vinduer A S søger en ny salgskonsulent til distrikt Sjælland syd og vest. Du får ansvaret for alt salg i distriktet og hovedansvar for bearbejdning og servicering af forhandlere, entreprenører og tømrerfirmaer. REFERENCE OG RELATIONER Stillingen refererer til virksomhedens nationale salgschef. I det daglige er der tæt samarbejde med salgschefen, din salgskonsulent-kollega på Sjælland og med kolleger i internt salg og teknisk afdeling. ARBEJDSSTED OG DISTRIKT Kandidatens arbejdssted er distriktet og der arbejdes med udgangspunkt fra hjemmeadressen. Der er afholdes kundearrangementer i showroom i Albertslund og lejlighedsvist virksomhedsbesøg på hovedsædet i Rudkøbing mv. STILLINGEN Du får det samlede salgsansvar i et veletableret distrikt med store vækst- og udviklingsmuligheder. Hovedvægten er en intensiv og kontinuerlig salgs- og serviceindsats over for de toneangivende forhandlere, en løbende bearbejdning af entreprenører og tømrerfirmaer samt at holde sig ajour med projektudbud og byggeaktiviteter i distriktet. Et væsentligt mål er at sikre, at STM kommer i spil som leverandør til en maksimal del af de relevante byggeprojekter i distriktet samt er den foretrukne leverandør til det løbende salg til håndværksmestre. De centrale ansvars- og arbejdsområder er: Opsøgende salgs- og rådgivningsindsatser over for forhandlere, entreprenører og tømrerfirmaer i distriktet. Sikre at STM i størst muligt omfang er forhandlerens, entreprenørens og den udførendes foretrukne leverandør og samarbejdspartner bl.a. via høj servicegrad og løbende formidling af STMs produkt- og logistikfordele. Tæt opfølgning på igangværende projekter og fokus på, at følge projekterne til dørs både hos forhandleren og internt. Rådgivning og vejledning om produkter og anvendelse herunder afholdelse af uddannelse hos kunder og samarbejdspartnere og håndtering af mindre reklamationssager. Afholdelse af produktdemonstrationer, deltagelse på messer, kundearrangementer mv. og løbende ajourføring af vores udstillinger hos forhandlerne. Udarbejdelse af tilbud og beregninger i tæt samarbejde med dine kolleger på hovedkontoret. FAGLIGE KVALIFIKATIONER OG ERFARINGER For at få succes i stillingen skal du være sælger med stor S og du skal trives i en branche med stor konkurrence og hvor der skal kæmpes for at vinde ordrerne. Du skal have en projektorienteret tilgang til salgsarbejdet med overblik og fokus på at følge projekterne gennem alle led i processen og være en udpræget relationsbygger, som formår at etablere tætte og langvarige relationer med kunder og samarbejdspartnere. Du skal have et godt kendskab til processerne i byggebranchen herunder meget gerne erfaring med 3-partsaftaler. Konkret lægges der vægt på, at du: Er en erfaren, opsøgende sælger, som forstår værdien af høj intensitet og vedholdenhed i salgsarbejdet. Har god (bygge)teknisk forståelse og kan formidle teknisk information. Har et etableret netværk i og godt kendskab til målgrupperne i distriktet. Er fortrolig med at afholde produktpræsentationer og seminarer. Er rutineret bruger af IT herunder CRM og gerne projektdatabaser. Meget gerne har en byggefaglig baggrund suppleret med flere års salgserfaring. PERSONLIGE EGENSKABER Du er en opsøgende, energisk og resultatorienteret sælgertype, som samtidig arbejder struktureret og detaljeret og kan være en kompetent rådgiver omkring produkter og løsninger. Du arbejder selvstændigt og målrettet, og er samtidig holdspiller og relationsbygger både i forhold til kunder og kolleger. Du arbejder struktureret og ser planlægning - bl.a. via brug af CRM og Outlook - som en naturlig og værdiskabende del af dit arbejde. Endelig er det vigtigt, at du er en god forhandler, der altid har skarpt fokus på at få ordren i hus. LØN M.V. Fast løn på konkurrencedygtigt niveau, pension, firmabil, mobil, iPad, PC. ARBEJDSSTED Arbejdstiden er 37 timer pr. uge men overarbejde i rimeligt omfang anses som indregnet i lønnen. Der må påregnes varierende arbejdstider og en del rejsedage i DK. Ferie i henhold til ferieloven. ANSÆTTELSESTIDSPUNKT Snarest. BOPÆL M.V. Kandidaten skal have kørekort. Bopæl indenfor distriktets grænser. IT Bruger af MS Office. Bruger af CRM-system og gerne erfaring med brug af projektdatabaser. BESKYTTELSE AF PERSONDATA Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv. ANSØGNING For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail. Klik på søg stillingen nedenfor for at fremsende relevante dokumenter.For STM Vinduer A/S søger vi en stærk salgsprofil til opsøgende salg via vores forhandlernet i distrikt Sjælland syd og vest.


VIRKSOMHEDEN
STM Vinduer A/S er etableret i 1972 og en af Danmarks førende producenter af vinduer og facadedøre. Vi er kendt for vores høje kvalitet og høj service. Fabrik og administration er beliggende i Rudkøbing, med et 17.000 m2 stort produktionsareal og et moderne produktions setup bygget op omkring robotteknologi og CNC-styrede træ- og alu bearbejdningsmaskiner. Vi beskæftiger mellem 150-180 medarbejdere alt afhængig af sæson. Vi udvikler og fremstiller vinduer og døre i fyr, træ/alu, eg og mahogni. Produkterne afsættes primært på det danske marked og gennem Danske byggecentre.

Læs mere på: https://stmvinduer.dk

BAGGRUND
STM Vinduer A/S søger en ny salgskonsulent til distrikt Sjælland syd og vest. Du får ansvaret for alt salg i distriktet og hovedansvar for bearbejdning og servicering af forhandlere, entreprenører og tømrerfirmaer.

REFERENCE OG RELATIONER
Stillingen refererer til virksomhedens nationale salgschef.
I det daglige er der tæt samarbejde med salgschefen, din salgskonsulent-kollega på Sjælland og med kolleger i internt salg og teknisk afdeling.

ARBEJDSSTED OG DISTRIKT
Kandidatens arbejdssted er distriktet og der arbejdes med udgangspunkt fra hjemmeadressen.
Der er afholdes kundearrangementer i showroom i Albertslund og lejlighedsvist virksomhedsbesøg på hovedsædet i Rudkøbing mv.

STILLINGEN
Du får det samlede salgsansvar i et veletableret distrikt med store vækst- og udviklingsmuligheder. Hovedvægten er en intensiv og kontinuerlig salgs- og serviceindsats over for de toneangivende forhandlere, en løbende bearbejdning af entreprenører og tømrerfirmaer samt at holde sig ajour med projektudbud og byggeaktiviteter i distriktet. Et væsentligt mål er at sikre, at STM kommer i spil som leverandør til en maksimal del af de relevante byggeprojekter i distriktet samt er den foretrukne leverandør til det løbende salg til håndværksmestre.

De centrale ansvars- og arbejdsområder er:

  • Opsøgende salgs- og rådgivningsindsatser over for forhandlere, entreprenører og tømrerfirmaer i distriktet.
  • Sikre at STM i størst muligt omfang er forhandlerens, entreprenørens og den udførendes foretrukne leverandør og samarbejdspartner – bl.a. via høj servicegrad og løbende formidling af STMs produkt- og logistikfordele.
  • Tæt opfølgning på igangværende projekter og fokus på, at ”følge projekterne til dørs” både hos forhandleren og internt.
  • Rådgivning og vejledning om produkter og anvendelse; herunder afholdelse af uddannelse hos kunder og samarbejdspartnere og håndtering af mindre reklamationssager.
  • Afholdelse af produktdemonstrationer, deltagelse på messer, kundearrangementer mv. og løbende ajourføring af vores udstillinger hos forhandlerne.
  • Udarbejdelse af tilbud og beregninger i tæt samarbejde med dine kolleger på hovedkontoret.

FAGLIGE KVALIFIKATIONER OG ERFARINGER
For at få succes i stillingen skal du være sælger med stor S og du skal trives i en branche med stor konkurrence og hvor der skal kæmpes for at vinde ordrerne. Du skal have en projektorienteret tilgang til salgsarbejdet med overblik og fokus på at følge projekterne gennem alle led i processen og være en udpræget relationsbygger, som formår at etablere tætte og langvarige relationer med kunder og samarbejdspartnere. Du skal have et godt kendskab til processerne i byggebranchen – herunder meget gerne erfaring med 3-partsaftaler.

Konkret lægges der vægt på, at du:

  • Er en erfaren, opsøgende sælger, som forstår værdien af høj intensitet og vedholdenhed i salgsarbejdet.
  • Har god (bygge)teknisk forståelse og kan formidle teknisk information.
  • Har et etableret netværk i og godt kendskab til målgrupperne i distriktet.
  • Er fortrolig med at afholde produktpræsentationer og seminarer.
  • Er rutineret bruger af IT – herunder CRM og gerne projektdatabaser.
  • Meget gerne har en byggefaglig baggrund suppleret med flere års salgserfaring.

PERSONLIGE EGENSKABER
Du er en opsøgende, energisk og resultatorienteret sælgertype, som samtidig arbejder struktureret og detaljeret og kan være en kompetent rådgiver omkring produkter og løsninger. Du arbejder selvstændigt og målrettet, og er samtidig holdspiller og relationsbygger både i forhold til kunder og kolleger. Du arbejder struktureret og ser planlægning - bl.a. via brug af CRM og Outlook - som en naturlig og værdiskabende del af dit arbejde. Endelig er det vigtigt, at du er en god forhandler, der altid har skarpt fokus på at få ordren i hus.

LØN M.V.
Fast løn på konkurrencedygtigt niveau, pension, firmabil, mobil, iPad, PC.

ARBEJDSSTED
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge men overarbejde i rimeligt omfang anses som indregnet i lønnen.
Der må påregnes varierende arbejdstider og en del rejsedage i DK. Ferie i henhold til ferieloven.

ANSÆTTELSESTIDSPUNKT
Snarest.

BOPÆL M.V.
Kandidaten skal have kørekort.
Bopæl indenfor distriktets grænser.

IT
Bruger af MS Office.
Bruger af CRM-system og gerne erfaring med brug af projektdatabaser.

BESKYTTELSE AF PERSONDATA
Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv.

ANSØGNING
For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail.
Klik på "søg stillingen" nedenfor for at fremsende relevante dokumenter.

ConfidenceSearchSorø2019-09-26T00:00:002019-11-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgskonsulent/Bilsælger søges!

Leif Nielsen Jensen A/S

Næstved
Dygtig og troværdig salgskonsulent søges til SEAT Hyundai Næstved Da en vores gode salgskonsulenter er på vej på pension, søger vi nu hans afløser. Vi er en virksomhed der årligt sælger i niveauet 1000 biler, og vi forhandler mærkerne Hyundai og SEA...
Indrykket:16. oktober 2019
Udløbsdato:18. november 2019

Er du vores nye salgskonsulent?

RELATIONMEDIA A/S

Næstved
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent bliver du projektansat i 6 mdr., med mulighed for fastansættelse. Din primære arbejdsop...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:4. december 2019

Er du vores nye Field-medarbejder?

RELATIONMEDIA A/S

Næstved
Som Field-medarbejder skal du sørge for diverse ad hoc-opgaver. Dette kan indebære vareopfyldning, opbygning af udstillinger, dataindsamling mm. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at ikke to ...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:4. december 2019

Avita søger konsulenter til Salg, Service & Mødebooking

AVITA ApS

Næstved
Hos Avita ApS søger vi nye medarbejdere! Vi arbejder med alt fra salg til både nye, eksisterende og tidligere kunder, til mødebooking og fundraising. Erfaring med salg og telemarketing er ikke et krav, da vi varetager en grundig oplæring med løbende...
Indrykket:16. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Salgskonsulent - byggebranchen

ConfidenceSearch

Sorø
For STM Vinduer A S søger vi en stærk salgsprofil til opsøgende salg via vores forhandlernet i distrikt Sjælland syd og vest. VIRKSOMHEDEN STM Vinduer A S er etableret i 1972 og en af Danmarks førende producenter af vinduer og facadedøre. Vi er kend...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:19. november 2019