Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren sekretariatsmedarbejder til Region Syddanmarks HR Sekretariat (Vikariat)

Har du interesse for eller erfaring med sekretariatsbetjening af mødefora på ledelsesniveau og for MED-udvalg, og er du god til at skrive, så har vi det rette job til dig i HR Sekretariatet i Region Syddanmark.

Dine opgaver

Dine opgaver vil være at bidrage til den løbende drift af sekretariatet. Det drejer sig blandt andet om at betjene ledelsesfora samt MED-udvalg. Stillingen vil derfor omfatte opgaver lige fra udarbejdelse af dagsordener, afvikling af møder, udarbejdelse af referater og involvering af relevante aktører. Du vil komme til at samarbejde bredt i organisationen både med forskellige ledelser og med regionens tillidsrepræsentanter.

?Der vil derudover være sekretariatsbetjening og varetagelse af administrative opgaver eksempelvis at betale regninger i afdelingen og koordineringsopgaver i hele Koncern HR.

Det er en fordel at have interesse for og erfaring med generel sekretariatsbetjening, så du er rutineret i at samle dagsordener og referater samt arbejde i journaliseringssystemer, men samtidigt også kan bidrage med opgaver af tværgående karakter.

 

Din profil

Du er systematisk, har stærke kommunikative evner både skriftligt såvel som mundtligt, og er i stand til at håndtere travlhed og skiftende dagsordner.

?Du begår dig på alle niveauer i organisationen, og koordinerer opgaver på tværs. Du trives og navigerer godt i en hverdag, der både kan være rutinepræget men nogle gange også uforudsigelig. Som person er du udadvendt og har lyst til og mod på at tage nye opgaver til dig.

Du er hurtig til at skabe overblik, og har nemt ved at opnå indsigt inden for både kendte som ukendte områder, så du kan levere et relevant indspil. Samtidig holder du fast i vigtige detaljer og sikrer at vigtige aspekter i en problemstilling ikke skæres bort.

?Du har høj faglighed og stærke relationelle kompetencer, og er god til at bevæge dig i omgivelser, der er præget af udvikling. Du har lyst til at prøve nye områder og udvikle dig selv og dine opgaver, og udviser ansvar og selvstændighed omkring dine opgaver.

  • Du har interesse i sekretariatsbetjening, herunder samle referater og dagsordener
  • Du har egenskaber som overblik, struktur og systematik
  • Du kan arbejde selvstændigt, men fungerer også godt som en del af et team
  • Du har flair for at arbejde med forskellige IT-systemer (Office-pakken og Acadre)
  • Du evner at samarbejde med mange forskellige aktører
  • Du er serviceminded, har en positiv indstilling og et godt humør
  • Du har lyst til at indgå i og bidrage til afdelingens liv - både fagligt og socialt
  • Du har gerne erfaring fra en politisk organisation

 

Vi tilbyder

  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Fleksibel arbejdstid på 37 timer ugentligt i et job med mulighed for indflydelse på dine arbejdsopgaver og for selv at strukturere arbejdsdagen inden for fleksible arbejdsrammer
  • En god introduktion til stillingen, dine nye kollegaer, afdelingen, dine arbejdsopgaver og eventuelt nye systemer
  • Et alsidigt job i en afdeling som er karakteriseret ved høj faglighed, faglig sparring på tværs, og et godt socialt sammenhold

Region Syddanmark er én af landets største arbejdspladser med over 24.000 medarbejdere. Regionshuset i Vejle har ca. 800 medarbejdere hvoraf Koncern HR, som er én af stabene i Regionshuset, består af ca. 85 medarbejdere. Koncern HR rådgiver, udvikler og løser HR opgaver på koncernniveau, som komplementerer de lokale HR afdelinger på sygehusene. Koncern HR er samtidig lokal HR funktion for Regionshuset og socialområdet.

Du indgår i HR Sekretariatet, der ud over sekretariatsbetjening af forskellige ledelsesfora samt Hoved- og MED-udvalg også arbejder med rekruttering, strategisk arbejdsmiljø og kommunikation. Vi er i alt 15 medarbejdere i afdelingen.

Din arbejdsplads bliver Regionshuset i Vejle, kun 10 minutters gang fra banegården.

 

Ansættelsesbetingelser

Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst. Tiltrædelse snarest, forventet 1. marts 2021 og til 31. december 2021.

 

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Jesper Stockmarr på jes@rsyd.dk eller på 21 25 79 11.

 

Din ansøgning

Ansøgningsfristen er søndag d. 17. januar 2021. Vi forventer at afholde 1. samtalerunde torsdag d. 21. janaur 2021 i tidsrummet 08.30 - 13.30, og evt. 2. samtalerunde tirsdag d. 26. januar 2021 i tidsrummet 09.30 - 13.00. I forløbet vil vi evt. anvende tests og en case.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.