Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren SEO-specialist

Hos Søgemedier bliver du en del af et stærkt fællesskab bestående af over 100 eksperter, der alle brænder for online markedsføring. I SEO-afdelingen er det altoverskyggende fokus - helt kort fortalt - at opnå flotte rangeringer på Google. Bum!

Som SEO-specialist vil din daglige arbejdsgang bestå af opsætning og optimering af onsite SEO, eksekvering af linkbuilding-strategier og analysering af data for både website- og e-commerce kunder. 


Som Specialist i vores SEO-afdeling, vil du...

  • Få ansvar for dine egne kunders resultater
  • Få kundekontakt med løbende rapportering og opfølgning
  • Udarbejde analyser af kundens hjemmeside og teknik
  • Arbejde med outreach linkbuilding og analyse af linkværdi
  • Føre opsyn af dine kunder og udarbejde statistikker

Dine styrker

Er du klar til at lokalisere relevante søgeord for dine kunder i henhold til målgrupper, produktkategorier og geografiske områder? Din uddannelsesbaggrund er underordnet, men vi ser gerne at du:

  • Du har flere års erfaring med SEO
  • Du mestrer Google Analytics, Google Search Console, samt SEO værktøjer som fx Accuranker, Screaming Frog, Ahrefs.com og lignende
  • Du har indgående kendskab og teknisk forståelse for linkbuilding
  • Du kan arbejde med outreach linkbuilding og analyse af linkværdi
  • Du har en generel interesse i SEO, og holder dig opdateret på trends og udviklingsmuligheder
  • Du har kendskab til Google My Business
  • Du har basale webprogrammeringsevner til forskellige CMS løsninger samt kendskab til HTML, PHP og CSS
  • Du har forståelse for kundernes individuelle behov og er serviceminded

Det er en fordel, hvis du har erfaring fra bureau, men det er ikke et krav.

Hvem er vi?

Søgemedier, der i dag huser 300 ansatte i Skandinavien, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Fredagsbarer, temafester og firmature er derfor en vigtig del af Søgemediers DNA.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330010855Phoenix-c3cf27e612019-04-24T00:00:00Erfaren SEO-specialist

Hos Søgemedier bliver du en del af et stærkt fællesskab bestående af over 100 eksperter, der alle brænder for online markedsføring. I SEO-afdelingen er det altoverskyggende fokus - helt kort fortalt - at opnå flotte rangeringer på Google. Bum!

Som SEO-specialist vil din daglige arbejdsgang bestå af opsætning og optimering af onsite SEO, eksekvering af linkbuilding-strategier og analysering af data for både website- og e-commerce kunder. 


Som Specialist i vores SEO-afdeling, vil du...

  • Få ansvar for dine egne kunders resultater
  • Få kundekontakt med løbende rapportering og opfølgning
  • Udarbejde analyser af kundens hjemmeside og teknik
  • Arbejde med outreach linkbuilding og analyse af linkværdi
  • Føre opsyn af dine kunder og udarbejde statistikker

Dine styrker

Er du klar til at lokalisere relevante søgeord for dine kunder i henhold til målgrupper, produktkategorier og geografiske områder? Din uddannelsesbaggrund er underordnet, men vi ser gerne at du:

  • Du har flere års erfaring med SEO
  • Du mestrer Google Analytics, Google Search Console, samt SEO værktøjer som fx Accuranker, Screaming Frog, Ahrefs.com og lignende
  • Du har indgående kendskab og teknisk forståelse for linkbuilding
  • Du kan arbejde med outreach linkbuilding og analyse af linkværdi
  • Du har en generel interesse i SEO, og holder dig opdateret på trends og udviklingsmuligheder
  • Du har kendskab til Google My Business
  • Du har basale webprogrammeringsevner til forskellige CMS løsninger samt kendskab til HTML, PHP og CSS
  • Du har forståelse for kundernes individuelle behov og er serviceminded

Det er en fordel, hvis du har erfaring fra bureau, men det er ikke et krav.

Hvem er vi?

Søgemedier, der i dag huser 300 ansatte i Skandinavien, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Fredagsbarer, temafester og firmature er derfor en vigtig del af Søgemediers DNA.

2019-06-20T00:51:22.073 Hos Søgemedier bliver du en del af et stærkt fællesskab bestående af over 100 eksperter, der alle brænder for online markedsføring. I SEO-afdelingen er det altoverskyggende fokus - helt kort fortalt - at opnå flotte rangeringer på Google. Bum! Som SEO-specialist vil din daglige arbejdsgang bestå af opsætning og optimering af onsite SEO, eksekvering af linkbuilding-strategier og analysering af data for både website- og e-commerce kunder. Som Specialist i vores SEO-afdeling, vil du... Få ansvar for dine egne kunders resultater Få kundekontakt med løbende rapportering og opfølgning Udarbejde analyser af kundens hjemmeside og teknik Arbejde med outreach linkbuilding og analyse af linkværdi Føre opsyn af dine kunder og udarbejde statistikker Dine styrker Er du klar til at lokalisere relevante søgeord for dine kunder i henhold til målgrupper, produktkategorier og geografiske områder? Din uddannelsesbaggrund er underordnet, men vi ser gerne at du: Du har flere års erfaring med SEO Du mestrer Google Analytics, Google Search Console, samt SEO værktøjer som fx Accuranker, Screaming Frog, Ahrefs.com og lignende Du har indgående kendskab og teknisk forståelse for linkbuilding Du kan arbejde med outreach linkbuilding og analyse af linkværdi Du har en generel interesse i SEO, og holder dig opdateret på trends og udviklingsmuligheder Du har kendskab til Google My Business Du har basale webprogrammeringsevner til forskellige CMS løsninger samt kendskab til HTML, PHP og CSS Du har forståelse for kundernes individuelle behov og er serviceminded Det er en fordel, hvis du har erfaring fra bureau, men det er ikke et krav. Hvem er vi? Søgemedier, der i dag huser 300 ansatte i Skandinavien, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Fredagsbarer, temafester og firmature er derfor en vigtig del af Søgemediers DNA.11jobnetc3cf27e6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-19T00:00:000000https://www.sgme.dk/job/seo-specialist0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3513003SØGEMEDIER A/S11Ryesgade 106A, 42100København ØDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent748634JobNet4978409497840910024-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c3cf27e6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c3cf27e6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c3cf27e6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c3cf27e6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonErfaren SEO-specialist1Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing361564145Mette Mariemmj@sgme.dkDKDanmarkDKDanmark330166815Visual Content Creator til BoligportalProfile Til nyoprettet stilling hos BoligPortal søger vi en Visual Content Creator, der med sikker hånd kan videreudvikle og eksekvere vores kommunikation så den til enhver tid fremstår enkel, konsistent, tilgængelig og relevant for Boligportals brugere, der tæller både lejere og udlejere. Dette ikke mindst på tværs af digitale medieplatforme. Om jobbetVi vil fremstå som den professionelle og attraktive partner, for dem der skal udleje ejendomme og overfor lejere som den trygge og tilgængelige portal med Danmarks største udvalg af lejeboliger. Samlet skal BoligPortal være det kompetente og relvante markedsledende brand for lejeboligmarkedet. Du bliver en del af marketingafdelingen som arbejder end2end med vores kommunikation på tværs af alle platforme og touch points. Vi udvikler en del materiale selv og supplemere løbende dette ved brug af bureauer.Som person er du nysgerrig, opsøgende og initiativrig , og vi forventer, at du selv medvirker til at afsøge og identificere nye muligheder samt præsentere dine ideer. Vi kommunikerer primært på digitale og sociale medier, men du evner også at udvikle trykte materialer til eksempelvis vores events og seminarer. Det meste materiale udvikler vi selv og supplerer løbende dette ved brug af bureauer. Vi udvikler en lang række content elementer selv, og vi har journalistiske kompetencer til vores tekstforfatning. Du skal have stiftet bekendtskab med video content, og du motiveres af at give dig i kast med video opgaver eksempelvis et portræt af en roomie, dagbog fra en flytning, profilering af en udlejer eller andet. Dine primære opagver bliver at:Sikre ensartet kommunikationsudtryk på tværs af alle platforme og medierUdarbejde koncepter, layout, grafik og videoer til kampagner på alle platformeLave nyhedsbreve og social media grafikUdabejde grafisk materiale til salgsevents og kundeseminarerOm digDu er superbruger i Adobe Photoshop samt har kendskab til InDesign, ligesom du har erfaring med videoredigeringsprogrammer som f.eks iMovie, Final Cut Pro eller Premiere Pro. Der er dog mulighed for at vælge netop det program, som du synes er bedst til opgaven. Vi forventer desuden, at du:Har erfaring med udvikling af digitalt grafisk materiale til nyhedsmails, social media, display bannere, landingpagesEr struktureret og ved, at det er detaljen, som gør hele forskellenHar gode samarbejdsevner og overblikEr nysggerig på, om det du har lavet virker og naturligt tænker test og læring indDu har holdninger og ikke mindst ideer til kommunikation der forklarer vores produktfordeleDin uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig, men vi lægger til gengæld vægt på, at du kan dit kram, er proaktiv og entusiastisk omkring det, du laver.Til en evt. samtale vil vi gerne se din portfolio, og der vil være en lille case opgave. Om osVi holder til i meget moderne kontorfaciliteter på Katrinebjerg tæt ved Universitet. Du kan se frem til et udfordrende job i et ungt og dynamisk miljø med stærk faglig sparring og mulighed for personlig udvikling. Vi hylder og efterlever selvstændighed, personlig fleksibilitet og korte beslutningsprocesser. BoligPortal er markedsledende i Danmark på lejeboligmarkedet, og lige nu vækster vi med flere digitale produkter til det danske boligmarked. SpørgsmålHar du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CMO, Thomas Rendbæk på tcr@boligportal.dk eller på telefon 45 25 52 70 04 Send din ansøgning og portfolio hurtigst muligtSend en motiveret ansøgning via knappen Send ansøgning . Samt udvalgte materialer fra din Portfolio. Anfør gerne hvad din rolle har været i de projekter, du vedhæfter. Se mere på vores ansøgersite: https: boligportal.ofir.comTil nyoprettet stilling hos BoligPortal søger vi en Visual Content Creator, der med sikker hånd kan videreudvikle og eksekvere vores kommunikation så den til enhver tid fremstår enkel, konsistent, tilgængelig og relevant for Boligportals brugere, der tæller både lejere og udlejere. Dette ikke mindst på tværs af digitale medieplatforme.

Om jobbet
Vi vil fremstå som den professionelle og attraktive partner, for dem der skal udleje ejendomme og overfor lejere som den trygge og tilgængelige portal med Danmarks største udvalg af lejeboliger. Samlet skal BoligPortal være det kompetente og relvante markedsledende brand for lejeboligmarkedet.

Du bliver en del af marketingafdelingen som arbejder end2end med vores kommunikation på tværs af alle platforme og touch points. Vi udvikler en del materiale selv og supplemere løbende dette ved brug af bureauer.
Som person er du nysgerrig, opsøgende og initiativrig , og vi forventer, at du selv medvirker til at afsøge og identificere nye muligheder samt præsentere dine ideer.

Vi kommunikerer primært på digitale og sociale medier, men du evner også at udvikle trykte materialer til eksempelvis vores events og seminarer. Det meste materiale udvikler vi selv og supplerer løbende dette ved brug af bureauer.

Vi udvikler en lang række content elementer selv, og vi har journalistiske kompetencer til vores tekstforfatning. Du skal have stiftet bekendtskab med video content, og du motiveres af at give dig i kast med video opgaver – eksempelvis et portræt af en roomie, dagbog fra en flytning, profilering af en udlejer eller andet.

Dine primære opagver bliver at:
  • Sikre ensartet kommunikationsudtryk på tværs af alle platforme og medier
  • Udarbejde koncepter, layout, grafik og videoer til kampagner på alle platforme
  • Lave nyhedsbreve og social media grafik
  • Udabejde grafisk materiale til salgsevents og kundeseminarer
Om dig
Du er superbruger i Adobe Photoshop samt har kendskab til InDesign, ligesom du har erfaring med videoredigeringsprogrammer som f.eks iMovie, Final Cut Pro eller Premiere Pro. Der er dog mulighed for at vælge netop det program, som du synes er bedst til opgaven.

Vi forventer desuden, at du:
  • Har erfaring med udvikling af digitalt grafisk materiale til nyhedsmails, social media, display bannere, landingpages
  • Er struktureret og ved, at det er detaljen, som gør hele forskellen
  • Har gode samarbejdsevner og overblik
  • Er nysggerig på, om det du har lavet virker og naturligt tænker test og læring ind
  • Du har holdninger og ikke mindst ideer til kommunikation der forklarer vores produktfordele
  • Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig, men vi lægger til gengæld vægt på, at du kan dit kram, er proaktiv og entusiastisk omkring det, du laver.
Til en evt. samtale vil vi gerne se din portfolio, og der vil være en lille case opgave.

Om os
Vi holder til i meget moderne kontorfaciliteter på Katrinebjerg tæt ved Universitet. Du kan se frem til et udfordrende job i et ungt og dynamisk miljø med stærk faglig sparring og mulighed for personlig udvikling. Vi hylder og efterlever selvstændighed, personlig fleksibilitet og korte beslutningsprocesser.

BoligPortal er markedsledende i Danmark på lejeboligmarkedet, og lige nu vækster vi med flere digitale produkter til det danske boligmarked.

Spørgsmål
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CMO, Thomas Rendbæk på tcr@boligportal.dk eller på telefon +45 25 52 70 04

Send din ansøgning og portfolio hurtigst muligt
Send en motiveret ansøgning via knappen "Send ansøgning". Samt udvalgte materialer fra din Portfolio. Anfør gerne hvad din rolle har været i de projekter, du vedhæfter.






Se mere på vores ansøgersite: https://boligportal.ofir.com

ORS/Small/825d32fd_logo.pngBoligPortalAarhus N2020-01-29T11:13:19.5002020-02-15T00:00:00
330166281Global Creative Specialist - AarhusRobot Are you a skilled Digital Creative? And would you like to use your skills in a global organisation marked by an entrepreneurial spirit? In Arla, a new division is seeing the light of day an in-house digital agency from which our future digital creative outlets will be developed. And we would like you to join us. The Barn is Arla s new digital powerhouse an in-house agency where we work with digital marketing aimed towards both the Danish and international markets. As a Global Creative Specialist, you will play a central role in crafting content and campaigns as you will be involved in every aspect of the creative process from initial idea to final launch, says Jais Holm Skylvad, Global Head of Content Studio. About the job As a Global Creative Specialist, you will support our Content Studio Manager and Creative Lead in crafting concepts and executing campaigns. You will be presenting and pitching to clients, providing creative direction to team members and freelancers all while developing digital assets for consumer communication across our paid and owned channels. This includes our global Arla brands such as Lurpak, Castello and Cocio but also highly strategic Danish brands like Kærgården and Karolines Køkken. You will be driving the digital design process, developing overall direction and overseeing design guidelines across brands. And you will be responsible for the full project design life cycle management from brief and design to look and feel and tone of voice keeping your eyes on balls from A-Z in the project. Staying on top of emerging digital trends, you will: Participate in creative and design scoping sessions to develop new ideas and concepts Develop content for websites, apps, interfaces and digital campaigns (video, paid social media, mobile, etc.) Follow directions from the Creative Lead and work with the content team to conceptualise seasonal campaigns and always-on digital activation toolkits Articulate and present creative ideas to the brand teams and marketing community Support junior designers and collaborate with developers and our data tech department to deliver campaigns of the highest quality for all digital touch points Who are you? With your excellent understanding of the digital consumer and customer journey, you are able to develop and rethink digital craftmanship. You ll lead and direct own projects and collaborate with the creative team to turn data and human insights into efficient and effective digital content and campaigns that deliver on the needs of the business. You have a high attention to detail and the ability to meet tight deadlines while juggling different projects simultaneously. Moreover, you have strong communication skills, allowing you to engage colleagues and challenge preconceptions. You also bring: Solid experience from a similar role within a creative digital agency or inhouse department, ideally within FMCG Experience in designing cutting-edge design guidelines and creative brand presentations for websites, apps, interfaces and or digital campaigns Excellent skills within breaking down concepts from early ideation to tangible production writing production briefs, setting up shoots, creating moodboards and selling in ideas. Knowledge of data-driven digital content production Fluency in English What do we offer? We are building a team from scratch giving you a unique chance to be part of the beginning and putting your mark on our tomorrow. Our ambition is to have the Content Studio handle all aspects of digital marketing from setting the overall direction to executing online video production, website campaign toolkits and reactive media plans for hero and always-on as well as tactical campaigns. Our team will do it all, and you will be part of this journey. Application and contact If you want to drive innovation and help shape the industry, then seize this exciting opportunity. Please apply no later than January 20, 2020. For additional information, please call Global Head of Content Studio, Jais Holm Skylvad on 45 91 31 68 05.

Are you a skilled Digital Creative? And would you like to use your skills in a global organisation marked by an entrepreneurial spirit?

In Arla, a new division is seeing the light of day – an in-house digital agency from which our future digital creative outlets will be developed. And we would like you to join us.

“The Barn is Arla’s new digital powerhouse – an in-house agency where we work with digital marketing aimed towards both the Danish and international markets. As a Global Creative Specialist, you will play a central role in crafting content and campaigns as you will be involved in every aspect of the creative process – from initial idea to final launch,” says Jais Holm Skylvad, Global Head of Content Studio.

About the job

As a Global Creative Specialist, you will support our Content Studio Manager and Creative Lead in crafting concepts and executing campaigns.

You will be presenting and pitching to clients, providing creative direction to team members and freelancers all while developing digital assets for consumer communication across our paid and owned channels. This includes our global Arla brands such as Lurpak, Castello and Cocio but also highly strategic Danish brands like Kærgården and Karolines Køkken.

You will be driving the digital design process, developing overall direction and overseeing design guidelines across brands. And you will be responsible for the full project design life cycle management – from brief and design to look and feel and tone of voice – keeping your eyes on balls from A-Z in the project.

Staying on top of emerging digital trends, you will:

  • Participate in creative and design scoping sessions to develop new ideas and concepts
  • Develop content for websites, apps, interfaces and digital campaigns (video, paid social media, mobile, etc.)
  • Follow directions from the Creative Lead and work with the content team to conceptualise seasonal campaigns and always-on digital activation toolkits
  • Articulate and present creative ideas to the brand teams and marketing community
  • Support junior designers and collaborate with developers and our data & tech department to deliver campaigns of the highest quality for all digital touch points

Who are you?

With your excellent understanding of the digital consumer and customer journey, you are able to develop and rethink digital craftmanship. You’ll lead and direct own projects and collaborate with the creative team to turn data and human insights into efficient and effective digital content and campaigns that deliver on the needs of the business. You have a high attention to detail and the ability to meet tight deadlines while juggling different projects simultaneously. Moreover, you have strong communication skills, allowing you to engage colleagues and challenge preconceptions.

You also bring:

  • Solid experience from a similar role within a creative digital agency or inhouse department, ideally within FMCG
  • Experience in designing cutting-edge design guidelines and creative brand presentations for websites, apps, interfaces and/or digital campaigns
  • Excellent skills within breaking down concepts from early ideation to tangible production; writing production briefs, setting up shoots,  creating moodboards and selling in ideas.
  • Knowledge of data-driven digital content production
  • Fluency in English

What do we offer?

We are building a team from scratch – giving you a unique chance to be part of the beginning and putting your mark on our tomorrow.

Our ambition is to have the Content Studio handle all aspects of digital marketing – from setting the overall direction to executing online video production, website campaign toolkits and reactive media plans for hero and always-on as well as tactical campaigns. Our team will do it all, and you will be part of this journey.

Application and contact

If you want to drive innovation and help shape the industry, then seize this exciting opportunity. Please apply no later than January 20, 2020.

For additional information, please call Global Head of Content Studio, Jais Holm Skylvad on +45 91 31 68 05.

ARLA FOODS AMBAViby J2020-01-28T00:00:002020-03-09T00:00:00
330165223Marketing Consultant (temporary 6-month position)Robot Are you ready to strengthen your career in digital marketing? And would you like to take on the implementation of Marketo, a marketing automation system optimising email marketing, lead management and more? Then join BEUMER Group and make your mark on a global company s marketing efforts in more than 70 countries and its journey from offline to online marketing. In this temporary 6-month position, you will support the rest of the marketing team and get to take on all-round communications and marketing tasks. What is more, you will collaborate closely with international colleagues in Germany and the US. A small marketing team with a global impact You become part of our small but experienced Marketing and Communications team in Aarhus, Denmark. We work globally and are responsible for marketing our airport baggage handling systems and logistic systems for e-commerce, fashion, retail, etc. This means that our customer base includes some of the largest brands in the world, such as Nike, DHL and BESTSELLER. Collaborating closely with our global sales organisation and our 10 marketing colleagues in Germany and the US, we take on marketing automation, content marketing, BI, events, product marketing, PR, SoMe, video, VR and much more and you get to be a part of it all. Implement Marketo and support the team Your primary responsibility will be to successfully implement our new Marketo marketing automation system. Daily operations include optimising dashboards, A B testing, email campaign workflows and lead conversions. Doing this, you will join forces with our marketing automation system team in Germany and in the US. You will also get to: Collaborate with marketing agencies on optimising our marketing automation Plan and coordinate international exhibitions and events, e.g. an airport exhibition in China Produce and edit videos with internal communication purposes Support our subsidiaries in Europe, Asia and the Americas with various other marketing tasks We will provide plenty of support and training so you feel comfortable handling your tasks and projects. In addition to me and your marketing manager colleague, you can also draw on the knowledge of our many product and system specialists, says Director of Marketing and Communications Peter Elmvang, who will be your manager. Independent and thorough MarCom graduate You thrive working independently and work in an organised manner with attention to the details. What is more, as this is a temporary position, we expect you to be quick at getting to know our company and systems. You have recently graduated in marketing or communications You have some experience with digital marketing, ideally also with marketing automation You want to plan and coordinate events in collaboration with Danish and international suppliers You speak and write English fluently Interested? If you have any questions regarding this position, please do not hesitate to contact Director of Marketing and Communications Peter Elmvang on 45 2721 4361. If you would like to play a committed part in our successful family business, you can apply online via the link. We look forward to meeting you. BEUMER Group Conveying, loading, palletising, packing, sortation and distribution BEUMER Group is a leader within the development and manufacture of high-technological intralogistics systems for global markets. Our employees stand out from others thanks to their ability to supply innovative solutions to our customers. They can do this because they know the industry and are passionate about continuously developing and expanding their knowledge. We support these high standards through teamwork, mutual respect and a work culture based on trust that fosters stability and security for all of our employees. Our common goal is to implement outstanding and innovative projects worldwide.

Are you ready to strengthen your career in digital marketing? And would you like to take on the implementation of Marketo, a marketing automation system – optimising email marketing, lead management and more?

Then join BEUMER Group and make your mark on a global company’s marketing efforts in more than 70 countries and its journey from offline to online marketing.

In this temporary 6-month position, you will support the rest of the marketing team and get to take on all-round communications and marketing tasks. What is more, you will collaborate closely with international colleagues in Germany and the US.

A small marketing team with a global impact
You become part of our small but experienced Marketing and Communications team in Aarhus, Denmark. We work globally and are responsible for marketing our airport baggage handling systems and logistic systems for e-commerce, fashion, retail, etc. This means that our customer base includes some of the largest brands in the world, such as Nike, DHL and BESTSELLER.

Collaborating closely with our global sales organisation and our 10 marketing colleagues in Germany and the US, we take on marketing automation, content marketing, BI, events, product marketing, PR, SoMe, video, VR and much more – and you get to be a part of it all.

Implement Marketo and support the team
Your primary responsibility will be to successfully implement our new Marketo marketing automation system. Daily operations include optimising dashboards, A/B testing, email campaign workflows and lead conversions. Doing this, you will join forces with our marketing automation system team in Germany and in the US.

You will also get to:

  • Collaborate with marketing agencies on optimising our marketing automation
  • Plan and coordinate international exhibitions and events, e.g. an airport exhibition in China
  • Produce and edit videos with internal communication purposes
  • Support our subsidiaries in Europe, Asia and the Americas with various other marketing tasks


”We will provide plenty of support and training so you feel comfortable handling your tasks and projects. In addition to me and your marketing manager colleague, you can also draw on the knowledge of our many product and system specialists,” says Director of Marketing and Communications Peter Elmvang, who will be your manager.

Independent and thorough MarCom graduate

You thrive working independently and work in an organised manner with attention to the details. What is more, as this is a temporary position, we expect you to be quick at getting to know our company and systems.  

  • You have recently graduated in marketing or communications
  • You have some experience with digital marketing, ideally also with marketing automation
  • You want to plan and coordinate events in collaboration with Danish and international suppliers
  • You speak and write English fluently

 
Interested?

If you have any questions regarding this position, please do not hesitate to contact Director of Marketing and Communications Peter Elmvang on +45 2721 4361.

If you would like to play a committed part in our successful family business, you can apply online via the link.

We look forward to meeting you.

BEUMER Group
Conveying, loading, palletising, packing, sortation and distribution – BEUMER Group is a leader within the development and manufacture of high-technological intralogistics systems for global markets. Our employees stand out from others thanks to their ability to supply innovative solutions to our customers. They can do this because they know the industry and are passionate about continuously developing and expanding their knowledge. We support these high standards through teamwork, mutual respect and a work culture based on trust that fosters stability and security for all of our employees. Our common goal is to implement outstanding and innovative projects worldwide.

BEUMER Group A/SAarhus N2020-01-27T00:00:002020-03-18T00:00:00
330163342Studentermedhjælper til Corporate Consulting og Market Research hos Aalund NordicRobot Kunne du tænke dig at kickstarte din konsulentkarriere og få mulighed for at udfolde din teoretiske værktøjskasse i praksis? Og lyder det som drømmejobbet at få lov til at hjælpe nogle af Danmarks største virksomheder og organisationer med at forbedre deres kommunikationsindsats eller med at styrke og udvikle relationen til deres vigtigste stakeholders? Til vores kontor i hjertet af København søger vi lige nu en studentermedhjælper til B2B consulting og market research, og hvis du kan svare ja til nogle eller måske alle nedenstående punkter, er det måske dig, vi leder efter. Lidt om stillingen Arbejdstiden er 10-15 timer pr. uge med arbejdsplads på vores kontor i Toldbodgade midt i København. Arbejdstiden tilrettelægges efter aftale, og vi er fleksible i forhold til undervisning og eksamener mv. Du kommer til at arbejde tæt sammen med og bistå vores konsulenter i det daglige arbejde, og kommer i den forbindelse til at prøve kræfter med mange forskellige opgaver, bl.a.: Rådgivning af virksomheder og organisationer om bl.a. PR og B2B-salg. Overlevering og præsentation af resultater hos kunder. Forberedelse og klargøring af kunderapporter. Udarbejdelse af trendrapporter. Opsøgende salgsaktiviteter. Hvad får du ud af at arbejde hos os? Personlig og faglig udvikling. Bred forretningsforståelse- og indsigt på tværs af brancher. Et studiejob hvor dine idéer og input bliver både hørt og værdsat. Mulighed for fastansættelse efter endt studie. Hvem er du? Du er i gang med relevant uddannelse, eksempelvis cand.merc. eller tilsvarende, med fokus på marketing. Det er et krav, at du har min. 12 måneder tilbage af din uddannelse. Du har sandsynligvis tilegnet dig kompetencer og erfaring inden for salg, kundehåndtering og eller markedsføring gennem tidligere jobs studiejobs. Du besidder solid teoretisk forståelse inden for marketing kommunikation. Du er proaktiv og ambitiøs og har et fagligt drive, som sikrer en kontinuerlig udvikling af både dig og de forretningsområder, du arbejder med. Du behersker dansk og engelsk i både skrift og tale, og har generelt gode formulerings- og formidlingsevner. Om Aalund Hos Aalund Nordic er vi specialiserede i B2B consulting og market research, og med udgangspunkt i data leverer vi ledelsesværktøjer og rådgiver bl.a. vores kunder om kundetilfredshed, optimering af kommunikationsindsatser og udvikling af B2B kunderelationer. Er du klar til nye udfordringer hos Aalund? Så send din ansøgning, CV, karakterudskrift og andre relevante dokumenter til ik@aalund.com. Vi forventer at holde samtaler løbende, og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Isabella Kjeldsen på 33 45 84 92. Vi glæder os til at høre fra dig.

Kunne du tænke dig at kickstarte din konsulentkarriere og få mulighed for at udfolde din teoretiske værktøjskasse i praksis? Og lyder det som drømmejobbet at få lov til at hjælpe nogle af Danmarks største virksomheder og organisationer med at forbedre deres kommunikationsindsats eller med at styrke og udvikle relationen til deres vigtigste stakeholders? Til vores kontor i hjertet af København søger vi lige nu en studentermedhjælper til B2B consulting og market research, og hvis du kan svare ja til nogle – eller måske alle – nedenstående punkter, er det måske dig, vi leder efter.

 

Lidt om stillingen

Arbejdstiden er 10-15 timer pr. uge med arbejdsplads på vores kontor i Toldbodgade midt i København. Arbejdstiden tilrettelægges efter aftale, og vi er fleksible i forhold til undervisning og eksamener mv. Du kommer til at arbejde tæt sammen med og bistå vores konsulenter i det daglige arbejde, og kommer i den forbindelse til at prøve kræfter med mange forskellige opgaver, bl.a.:

  • Rådgivning af virksomheder og organisationer om bl.a. PR og B2B-salg.
  • Overlevering og præsentation af resultater hos kunder.
  • Forberedelse og klargøring af kunderapporter.
  • Udarbejdelse af trendrapporter.
  • Opsøgende salgsaktiviteter.

 

Hvad får du ud af at arbejde hos os?

  • Personlig og faglig udvikling.
  • Bred forretningsforståelse- og indsigt på tværs af brancher.
  • Et studiejob hvor dine idéer og input bliver både hørt og værdsat.
  • Mulighed for fastansættelse efter endt studie.

 

Hvem er du?

  • Du er i gang med relevant uddannelse, eksempelvis cand.merc. eller tilsvarende, med fokus på marketing. Det er et krav, at du har min. 12 måneder tilbage af din uddannelse.
  • Du har sandsynligvis tilegnet dig kompetencer og erfaring inden for salg, kundehåndtering og/eller markedsføring gennem tidligere jobs/studiejobs.
  • Du besidder solid teoretisk forståelse inden for marketing / kommunikation.
  • Du er proaktiv og ambitiøs og har et fagligt drive, som sikrer en kontinuerlig udvikling af både dig og de forretningsområder, du arbejder med.
  • Du behersker dansk og engelsk i både skrift og tale, og har generelt gode formulerings- og formidlingsevner.

 

Om Aalund

Hos Aalund Nordic er vi specialiserede i B2B consulting og market research, og med udgangspunkt i data leverer vi ledelsesværktøjer og rådgiver bl.a. vores kunder om kundetilfredshed, optimering af kommunikationsindsatser og udvikling af B2B kunderelationer.

 

Er du klar til nye udfordringer hos Aalund?

Så send din ansøgning, CV, karakterudskrift og andre relevante dokumenter til ik@aalund.com. Vi forventer at holde samtaler løbende, og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Isabella Kjeldsen på 33 45 84 92.

Vi glæder os til at høre fra dig.

AALUND BUSINESS RESEARCH A/SAarhus C2020-01-23T00:00:002020-02-24T00:00:00
330162290Head of marketingRobot Hos Sundtakeaway.dk søger vi en medarbejder til at varetage vores online markedsføring. Kunne du tænke dig at være med på holdet i en 5år gammel, men spændende virksomhed hvor vi dagligt forsøger at være de bedste i vores felt, som den eneste måltidskasse leverandør i Danmark der leverer maden 100 færdig tilberedt og hvor vi udover vores private kunder på webshoppen også har større detailkunder som vi løbende udvikler producere produkter til, så læs endelig videre for... Den vi søger- Er skarp på online markedsføring.- Er med til at sætte struktur på vores online kommunikation.- Er resultatorienteret.- Er ansvarsfuld.- Er glad, smilende og udadvendt.- Er uddannet inden for markedsføring. Lyder det måske som noget for dig?Så send gerne din ansøgning på job@sundtakeaway.dk

Hos Sundtakeaway.dk søger vi en medarbejder til at varetage vores online markedsføring.

Kunne du tænke dig at være med på holdet i en 5år gammel, men spændende virksomhed hvor vi dagligt forsøger at være de bedste i vores felt, som den eneste måltidskasse leverandør i Danmark der leverer maden 100% færdig tilberedt og hvor vi udover vores private kunder på webshoppen også har større detailkunder som vi løbende udvikler & producere produkter til, så læs endelig videre for...

Den vi søger
- Er skarp på online markedsføring.
- Er med til at sætte struktur på vores online kommunikation.
- Er resultatorienteret.
- Er ansvarsfuld.
- Er glad, smilende og udadvendt.
- Er uddannet inden for markedsføring.

Lyder det måske som noget for dig?
Så send gerne din ansøgning på job@sundtakeaway.dk

Familien Sund ApSÅrhus N2020-01-22T00:00:002020-02-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Visual Content Creator til Boligportal

BoligPortal

Aarhus N
Til nyoprettet stilling hos BoligPortal søger vi en Visual Content Creator, der med sikker hånd kan videreudvikle og eksekvere vores kommunikation så den til enhver tid fremstår enkel, konsistent, tilgængelig og relevant for Boligportals brugere, de...
Indrykket:29. januar 2020

Global Creative Specialist - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Are you a skilled Digital Creative? And would you like to use your skills in a global organisation marked by an entrepreneurial spirit? In Arla, a new division is seeing the light of day an in-house digital agency from which our future digital creat...
Indrykket:28. januar 2020

Marketing Consultant (temporary 6-month position)

BEUMER Group A/S

Aarhus N
Are you ready to strengthen your career in digital marketing? And would you like to take on the implementation of Marketo, a marketing automation system optimising email marketing, lead management and more? Then join BEUMER Group and make your mark ...
Indrykket:27. januar 2020

Studentermedhjælper til Corporate Consulting og Market Research hos Aalund Nordic

AALUND BUSINESS RESEARCH A/S

Aarhus C
Kunne du tænke dig at kickstarte din konsulentkarriere og få mulighed for at udfolde din teoretiske værktøjskasse i praksis? Og lyder det som drømmejobbet at få lov til at hjælpe nogle af Danmarks største virksomheder og organisationer med at forbed...
Indrykket:23. januar 2020

Head of marketing

Familien Sund ApS

Århus N
Hos Sundtakeaway.dk søger vi en medarbejder til at varetage vores online markedsføring. Kunne du tænke dig at være med på holdet i en 5år gammel, men spændende virksomhed hvor vi dagligt forsøger at være de bedste i vores felt, som den eneste måltid...
Indrykket:22. januar 2020