Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren System Administrator

Vil du være med til at drifte systemer, der har afgørende betydning for Abena, og kan du finde en systemfejl, før den opstår?  Så er et job i Abena Data måske noget for dig! 

Vi søger en erfaren system administrator, der kan håndtere men også være med til at udvikle en bred portefølje af infrastruktur teknologier.  
 
”Vi er i gang med at gennemføre en ambitiøs international vækststrategi, understøttet af et globalt IT landskab, der skal levere konkurrencemæssige fordele i fremtiden. En moderne og stærk IT infrastruktur er fundamental vigtig, og derfor øger vi fokus på både udvikling og drift af denne med en ny stærk ressource”, fortæller Global Head of IT Operations & Support Tommy Aamand. 
 
Om jobbet  
Med reference til Global Head of IT Operations & Support indgår du i Operation teamet sammen med fem kompetente kollegaer.  
 
Dine opgaver vil blandt andet være… 
  • Daglig drift og overvågning af server- og netværksmiljø 
  • Udvikling og optimering af infrastrukturen 
  • Deltagelse i 2. level support 
  • Deltagelse i infrastruktur projekter 
Om dig 
Vi forventer, at du… 
  • har flere års erfaring med drift, overvågning, udvikling og implementering af server/netværksløsninger, ideelt set fra en større produktions-/logistik virksomhed. 
  • har erfaring med drift af Windows Server platformen, samt gerne Azure og Office 365. 
  • har en bred erfaring med netværk og netværks applikationer. 
  • gerne har erfaring med drift af produktions-/logistik IT samt SAP. 
  • gerne har erfaring med scripting og gerne i PowerShell. 
  • er vant til at tænke sikkerhed både i analyse, design og drift. 
  • kan kommunikere sikkert og positivt på både dansk og engelsk.  
Personligt er du nysgerrig på opgaverne og teknologierne. Du er proaktiv og kan lide at udfordre systemet og komme med nye ideer.

Du har en analytisk og struktureret tilgang til opgaveløsning, samtidig med at du sætter en ære i både at følge op på dine ting og følge dem helt til dørs.    
 
Du er en holdspiller, der kender til vigtigheden af både at have blik for enkelthederne samt helheden, og så er du selvfølgelig serviceminded og bidrager med godt humør.  
 
Vi tilbyder 
Med ca. 1800 medarbejdere, heraf ca. 40 kollegaer i IT-afdelingen, kommer du til at arbejde i en dansk koncern med et internationalt mindset. Stillingen indeholder stor berøringsflade med hele forretningen, og du vil opleve et godt samarbejde på tværs af afdelingerne.  
Vi har fra ledelsens side stor fokus på medarbejdernes trivsel, og vi lægger vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Og til trods for en til tider travl hverdag har vi en uformel omgangstone med god mulighed for sparring med både kollegaer og leder.  
 
Du bliver en del af et velfungerende team i en større IT-afdeling, hvor medarbejderne har stor frihed under ansvar samt fleksibilitet og gode muligheder for faglig udvikling.  
 
Du får base i Aabenraa.  Nogen rejseaktivitet vil forekomme.  
Løn efter kvalifikationer. 
 
Ansøgning 
Send din ansøgning snarest – vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet den rette kandidat. 
 
Ønsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Global Head of IT Operations & Support, Tommy Aamand på telefon 5158 1614.
 
Om Abena 
Abena er en dynamisk, dansk, familieejet koncern med hovedsæde i Aabenraa.
Vi efterlever vores værdier: Tillid – Retfærdighed – Samarbejde. Samtidig mener vi, at det skal være sjovt at gå på arbejde. 
Koncernen beskæftiger ca. 1800 medarbejdere og arbejder primært med healthcare og daglige forbrugsvarer, der sælges i 90 lande.  
Kunderne er hovedsageligt sygehuse, plejehjem, kommunal hjemmepleje, skoler, daginstitutioner og private erhvervsvirksomheder. 
Koncernen producerer og sælger kvalitetsprodukter og sourcer fra producenter i hele Asien. Koncernen har udarbejdet en ambitiøs strategiplan, der skal sikre stor vækst og international udvikling.
 
Se mere på www.abena.com 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015218Phoenix-829ff6a612019-05-02T13:00:15.893Erfaren System Administrator
Vil du være med til at drifte systemer, der har afgørende betydning for Abena, og kan du finde en systemfejl, før den opstår?  Så er et job i Abena Data måske noget for dig! 

Vi søger en erfaren system administrator, der kan håndtere men også være med til at udvikle en bred portefølje af infrastruktur teknologier.  
 
”Vi er i gang med at gennemføre en ambitiøs international vækststrategi, understøttet af et globalt IT landskab, der skal levere konkurrencemæssige fordele i fremtiden. En moderne og stærk IT infrastruktur er fundamental vigtig, og derfor øger vi fokus på både udvikling og drift af denne med en ny stærk ressource”, fortæller Global Head of IT Operations & Support Tommy Aamand. 
 
Om jobbet  
Med reference til Global Head of IT Operations & Support indgår du i Operation teamet sammen med fem kompetente kollegaer.  
 
Dine opgaver vil blandt andet være… 
  • Daglig drift og overvågning af server- og netværksmiljø 
  • Udvikling og optimering af infrastrukturen 
  • Deltagelse i 2. level support 
  • Deltagelse i infrastruktur projekter 
Om dig 
Vi forventer, at du… 
  • har flere års erfaring med drift, overvågning, udvikling og implementering af server/netværksløsninger, ideelt set fra en større produktions-/logistik virksomhed. 
  • har erfaring med drift af Windows Server platformen, samt gerne Azure og Office 365. 
  • har en bred erfaring med netværk og netværks applikationer. 
  • gerne har erfaring med drift af produktions-/logistik IT samt SAP. 
  • gerne har erfaring med scripting og gerne i PowerShell. 
  • er vant til at tænke sikkerhed både i analyse, design og drift. 
  • kan kommunikere sikkert og positivt på både dansk og engelsk.  
Personligt er du nysgerrig på opgaverne og teknologierne. Du er proaktiv og kan lide at udfordre systemet og komme med nye ideer.

Du har en analytisk og struktureret tilgang til opgaveløsning, samtidig med at du sætter en ære i både at følge op på dine ting og følge dem helt til dørs.    
 
Du er en holdspiller, der kender til vigtigheden af både at have blik for enkelthederne samt helheden, og så er du selvfølgelig serviceminded og bidrager med godt humør.  
 
Vi tilbyder 
Med ca. 1800 medarbejdere, heraf ca. 40 kollegaer i IT-afdelingen, kommer du til at arbejde i en dansk koncern med et internationalt mindset. Stillingen indeholder stor berøringsflade med hele forretningen, og du vil opleve et godt samarbejde på tværs af afdelingerne.  
Vi har fra ledelsens side stor fokus på medarbejdernes trivsel, og vi lægger vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Og til trods for en til tider travl hverdag har vi en uformel omgangstone med god mulighed for sparring med både kollegaer og leder.  
 
Du bliver en del af et velfungerende team i en større IT-afdeling, hvor medarbejderne har stor frihed under ansvar samt fleksibilitet og gode muligheder for faglig udvikling.  
 
Du får base i Aabenraa.  Nogen rejseaktivitet vil forekomme.  
Løn efter kvalifikationer. 
 
Ansøgning 
Send din ansøgning snarest – vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet den rette kandidat. 
 
Ønsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Global Head of IT Operations & Support, Tommy Aamand på telefon 5158 1614.
 
Om Abena 
Abena er en dynamisk, dansk, familieejet koncern med hovedsæde i Aabenraa.
Vi efterlever vores værdier: Tillid – Retfærdighed – Samarbejde. Samtidig mener vi, at det skal være sjovt at gå på arbejde. 
Koncernen beskæftiger ca. 1800 medarbejdere og arbejder primært med healthcare og daglige forbrugsvarer, der sælges i 90 lande.  
Kunderne er hovedsageligt sygehuse, plejehjem, kommunal hjemmepleje, skoler, daginstitutioner og private erhvervsvirksomheder. 
Koncernen producerer og sælger kvalitetsprodukter og sourcer fra producenter i hele Asien. Koncernen har udarbejdet en ambitiøs strategiplan, der skal sikre stor vækst og international udvikling.
 
Se mere på www.abena.com 
2019-06-07T23:50:09.620 Vil du være med til at drifte systemer, der har afgørende betydning for Abena, og kan du finde en systemfejl, før den opstår? Så er et job i Abena Data måske noget for dig! Vi søger en erfaren system administrator, der kan håndtere men også være med til at udvikle en bred portefølje af infrastruktur teknologier. Vi er i gang med at gennemføre en ambitiøs international vækststrategi, understøttet af et globalt IT landskab, der skal levere konkurrencemæssige fordele i fremtiden. En moderne og stærk IT infrastruktur er fundamental vigtig, og derfor øger vi fokus på både udvikling og drift af denne med en ny stærk ressource , fortæller Global Head of IT Operations & Support Tommy Aamand. Om jobbet Med reference til Global Head of IT Operations & Support indgår du i Operation teamet sammen med fem kompetente kollegaer. Dine opgaver vil blandt andet være… Daglig drift og overvågning af server- og netværksmiljø Udvikling og optimering af infrastrukturen Deltagelse i 2. level support Deltagelse i infrastruktur projekter Om dig Vi forventer, at du… har flere års erfaring med drift, overvågning, udvikling og implementering af server netværksløsninger, ideelt set fra en større produktions- logistik virksomhed. har erfaring med drift af Windows Server platformen, samt gerne Azure og Office 365. har en bred erfaring med netværk og netværks applikationer. gerne har erfaring med drift af produktions- logistik IT samt SAP. gerne har erfaring med scripting og gerne i PowerShell. er vant til at tænke sikkerhed både i analyse, design og drift. kan kommunikere sikkert og positivt på både dansk og engelsk. Personligt er du nysgerrig på opgaverne og teknologierne. Du er proaktiv og kan lide at udfordre systemet og komme med nye ideer. Du har en analytisk og struktureret tilgang til opgaveløsning, samtidig med at du sætter en ære i både at følge op på dine ting og følge dem helt til dørs. Du er en holdspiller, der kender til vigtigheden af både at have blik for enkelthederne samt helheden, og så er du selvfølgelig serviceminded og bidrager med godt humør. Vi tilbyder Med ca. 1800 medarbejdere, heraf ca. 40 kollegaer i IT-afdelingen, kommer du til at arbejde i en dansk koncern med et internationalt mindset. Stillingen indeholder stor berøringsflade med hele forretningen, og du vil opleve et godt samarbejde på tværs af afdelingerne. Vi har fra ledelsens side stor fokus på medarbejdernes trivsel, og vi lægger vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Og til trods for en til tider travl hverdag har vi en uformel omgangstone med god mulighed for sparring med både kollegaer og leder. Du bliver en del af et velfungerende team i en større IT-afdeling, hvor medarbejderne har stor frihed under ansvar samt fleksibilitet og gode muligheder for faglig udvikling. Du får base i Aabenraa. Nogen rejseaktivitet vil forekomme. Løn efter kvalifikationer. Ansøgning Send din ansøgning snarest vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet den rette kandidat. Ønsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Global Head of IT Operations & Support, Tommy Aamand på telefon 5158 1614. Om Abena Abena er en dynamisk, dansk, familieejet koncern med hovedsæde i Aabenraa. Vi efterlever vores værdier: Tillid Retfærdighed Samarbejde. Samtidig mener vi, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Koncernen beskæftiger ca. 1800 medarbejdere og arbejder primært med healthcare og daglige forbrugsvarer, der sælges i 90 lande. Kunderne er hovedsageligt sygehuse, plejehjem, kommunal hjemmepleje, skoler, daginstitutioner og private erhvervsvirksomheder. Koncernen producerer og sælger kvalitetsprodukter og sourcer fra producenter i hele Asien. Koncernen har udarbejdet en ambitiøs strategiplan, der skal sikre stor vækst og international udvikling. Se mere på www.abena.com10Phoenix829ff6a6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-07T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1449&ProjectId=143885&DepartmentId=18956&MediaId=4627&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandAabenraa3518264Abena11Egelund 356200AabenraaDKDanmark0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent752606AbenaMinimum14388500002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=829ff6a6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=829ff6a6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=829ff6a6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=829ff6a6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale938215System Administrator1IT361658742mlin@abena.dkDanmarkDanmark330035992Systemadministrator til SCCM/Intune/autopilotProfile Jobbet og dine opgaverVi er en organisation som hele tiden er på udkig efter nye muligheder og vi søger hele tiden efter vækstmuligheder og måder at udvikle hele organisationen på. Vores nuværende SCCM administrator overgår i efteråret til en ny stilling internt. Vi har derfor brug for en dygtig systemadministrator til vores systemteam, som selvstændigt leverer rettidig service af en høj kvalitet. Der er for den rette kandidat rigtig gode faglige og personlige udviklingsmuligheder i stillingen. IT-afdelingens fornemmeste opgave er at understøtte forretningens behov og udvikling med de bedste løsninger og den bedst mulige it-arkitektur, hvorfor selvstændigt initiativ og overblik er meget vigtige nøglekompetencer.Medarbejderen vi leder efter lige vil primært have ansvar for desktop management af alle klienter på IBC, herunder også softwareudrulning via SCCM intune, konstruktion og vedligehold af softwarepakker og klientplatform samt licensering igennem Office365 Azure. Jobbet kræver stor indsigt og erfaring med optimering af Windows klienter og automatisering med fokus på bl.a. at nedbringe login tid, udvikling og vedligehold af integrationer imellem systemer og forretningsprocesser. Der vil også være en række opgaver indenfor installationer, konsolidering, drift og vedligehold af applikationer i den øvrige infrastruktur i samarbejde med de øvrige systemadministratorer.Dine personlige kompetencerDet er en forudsætning, at du som person trives godt i en hverdag, hvor der sjældent er to dage der er ens. Vi forventer at du er selvstændig og fokuseret på at se muligheder og løsninger frem for begrænsninger og du er garant for at levere en professionel service. Kolleger vil sige, at du er god til at samarbejde, er imødekommende, kvalitetsbevidst og altid gør dit bedste. En stor del af jobbet indebærer kontakt med mange forskellige mennesker i en kompleks organisation. Derfor er det vigtigt for os, at du er serviceminded, venlig, resultatorienteret og sætter en ære i at overholde deadlines og aftaler.Vi forestiller os, at du har en relevant IT-uddannelse som minimum Datatekniker eller IT-Supporter uddannelse kombineret med specifik og relevant erhvervserfaring.Det er et krav at du har erfaring med it-drift fra en større organisation og du har erfaring med flere af følgende emner:Drift og vedligehold af Microsoft SCCM, Intune og Windows AutoPilot.Opbygning og optimering af pc-images og distribution via SCCM.Bygge og vedligeholde komplekse MSI pakkerPraktisk erfaring og er helt fortrolig med powershell og scriptingErfaring med udvikling optimering og vedligehold af GPOPatch-mangement via SCCMPraktisk erfaring med Azure Office365 og øvrige MS backend systemerDin hidtidige erhvervserfaring, relevante certificeringer og øvrig relevant uddannelse er af afgørende betydning. Om os IBC er en større uddannelsesinstitution med ca 430 faste medarbejdere og ca 3000 årselever fordelt på 5 lokationer i Kolding, Fredericia og Aabenraa. Vores organisation er kendetegnet ved et højt tempo, højt til loftet og stort engagement. For den rette kandidat er der mange spændende opgaver er i sigte, og man har stor indflydelse på eget job og hvordan opgaverne planlægges og løses. IBC& 39 s it-installation omfatter ca. 200 virtuelle servere, samt ca. 1100 egne klienter på 5 lokationer, samt dagligt mere end 3000 BYOD enheder. Installationen er hovedsageligt baseret på Microsofts produkter samt enkelte Open Source og Apple systemer. AnsættelsesforholdPå IBC ønsker vi, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundets, og vi serfrem til din ansøgning uanset personlig baggrund vi ser kun på kvalifikationer ogkompetencer. Stillingen er en fast stilling med gennemsnitligt 37t uge, baseret på jobløn med pension efter gældende regler. Løn og ansættelsesforhold sker efter forhandling i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT.AnsættelsstedDit primære arbejdssted vil være på Tvedvej 7 i Kolding. Arbejde på vores andre afdelinger i Aabenraa, Kolding og Fredericia vil jævnligt forekomme, hvilket forudsætter kørekort og egen bil.AnsøgningVi holder løbende samtaler til denne stilling, så vi opfordrer dig til at sende din ansøgning så snart som muligt. Alle kandidater får besked når processen er gennemført og den rette kandidat er fundet.
Jobbet og dine opgaver
Vi er en organisation som hele tiden er på udkig efter nye muligheder og vi søger hele tiden efter vækstmuligheder og måder at udvikle hele organisationen på. Vores nuværende SCCM administrator overgår i efteråret til en ny stilling internt. Vi har derfor brug for en dygtig systemadministrator til vores systemteam, som selvstændigt leverer rettidig service af en høj kvalitet. Der er for den rette kandidat rigtig gode faglige og personlige udviklingsmuligheder i stillingen. IT-afdelingens fornemmeste opgave er at understøtte forretningens behov og udvikling med de bedste løsninger og den bedst mulige it-arkitektur, hvorfor selvstændigt initiativ og overblik er meget vigtige nøglekompetencer.
Medarbejderen vi leder efter lige vil primært have ansvar for desktop management af alle klienter på IBC, herunder også softwareudrulning via SCCM/intune,  konstruktion og vedligehold af softwarepakker og klientplatform samt licensering igennem Office365/Azure. Jobbet kræver stor indsigt og erfaring med optimering af Windows klienter og automatisering med fokus på bl.a. at nedbringe login tid, udvikling og vedligehold af integrationer imellem systemer og forretningsprocesser. Der vil også være en række opgaver indenfor  installationer, konsolidering, drift og vedligehold af applikationer i den øvrige infrastruktur i samarbejde med de øvrige systemadministratorer.

Dine personlige kompetencer
Det er en forudsætning, at du som person trives godt i en hverdag, hvor der sjældent er to dage der er ens. Vi forventer at du er selvstændig og fokuseret på at se muligheder og løsninger frem for begrænsninger og du er garant for at levere en professionel service. Kolleger vil sige, at du er god til at samarbejde, er imødekommende, kvalitetsbevidst og altid gør dit bedste. En stor del af jobbet indebærer kontakt med mange forskellige mennesker i en kompleks organisation. Derfor er det vigtigt for os, at du er serviceminded, venlig, resultatorienteret og sætter en ære i at overholde deadlines og aftaler.

Vi forestiller os, at du har en relevant IT-uddannelse som minimum Datatekniker eller IT-Supporter uddannelse kombineret med specifik og relevant erhvervserfaring.
Det er et krav at du har erfaring med it-drift fra en større organisation og du har erfaring med flere af følgende emner:

Drift og vedligehold af Microsoft SCCM, Intune og Windows AutoPilot.
Opbygning og optimering af pc-images og distribution via SCCM.
Bygge og vedligeholde komplekse MSI pakker
Praktisk erfaring og er helt fortrolig med powershell og scripting
Erfaring med udvikling optimering og vedligehold af GPO
Patch-mangement via SCCM
Praktisk erfaring med Azure/Office365 og øvrige MS backend systemer

Din hidtidige erhvervserfaring, relevante certificeringer og øvrig relevant uddannelse er af afgørende betydning. 
 
Om os
IBC er en større uddannelsesinstitution med ca 430 faste medarbejdere og ca 3000 årselever fordelt på 5 lokationer i Kolding, Fredericia og Aabenraa. Vores organisation er kendetegnet ved et højt tempo, højt til loftet og stort engagement. For den rette kandidat er der mange spændende opgaver er i sigte, og man har stor indflydelse på eget job og hvordan opgaverne planlægges og løses. IBC's it-installation omfatter ca. 200 virtuelle servere, samt ca. 1100 egne klienter på 5 lokationer, samt dagligt mere end 3000 BYOD enheder. Installationen er hovedsageligt baseret på Microsofts produkter samt enkelte Open Source og Apple systemer. 

Ansættelsesforhold
På IBC ønsker vi, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundets, og vi ser
frem til din ansøgning uanset personlig baggrund – vi ser kun på kvalifikationer og
kompetencer. Stillingen er en fast stilling med gennemsnitligt 37t/uge, baseret på jobløn med pension efter gældende regler. Løn og ansættelsesforhold sker efter forhandling i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Ansættelssted
Dit primære arbejdssted vil være på Tvedvej 7 i Kolding. Arbejde på vores andre afdelinger i Aabenraa, Kolding og Fredericia vil jævnligt forekomme, hvilket forudsætter kørekort og egen bil.

Ansøgning
Vi holder løbende samtaler til denne stilling, så vi opfordrer dig til at sende din ansøgning så snart som muligt. Alle kandidater får besked når processen er gennemført og den rette kandidat er fundet. 


ORS/Small/4ee414c0_logo.jpegitServiceKolding2019-06-03T14:02:30.2202019-07-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Systemadministrator til SCCM/Intune/autopilot

itService

Kolding
Jobbet og dine opgaverVi er en organisation som hele tiden er på udkig efter nye muligheder og vi søger hele tiden efter vækstmuligheder og måder at udvikle hele organisationen på. Vores nuværende SCCM administrator overgår i efteråret til en ny sti...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:26. juli 2019