Erfaren teknisk Indkøber med Site- og Automations erfaring

Teknik Bureauet søger til fast job hos kunde i København, erfaren teknisk indkøber, der har lyst til at samarbejde med dygtige kolleger, og til at blive en del af et internationalt arbejdsmiljø

Du vil få en tværfaglig alsidig hverdag med kontakt projektledere, ingeniører, leverandører, site og vores kunder.

Dine arbejdsopgaver omfatter

 Du vil stå for projektindkøb ud fra sitekontrakterne

  • Du vil stå for projektindkøb ud fra sitekontrakterne
  • Du vil stå for gennemgang og læsning af tilbuddene og kontraktforholdene
  • Du vil have et tæt samarbejde med automationsafdelingen

Kvalifikationer

  • Du har en uddannelse som maskinmester, el-installatør eller anden relevant uddannelse med erfaring indenfor automationsområdet
  • Du har erfaring fra Site installation og har været på Site
  • Du har viden om kontraktuelle forhold
  • Du har erfaring med Axapta eller et andet ERP-system.
  • Du kan dansk og engelsk i skrift og tale

Personprofil

  • Du er praktisk anlagt og har gode sociale kompetencer
  • Du arbejder systematisk og kan arbejde både selvstændigt og i teams
  • Du kan håndtere flere bolde i luften og kan tåle afbrydelser
  • Du er fleksibel og med gode samarbejdsevner


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330046517Phoenix-9681dc1f12019-06-21T00:00:00Erfaren teknisk Indkøber med Site- og Automations erfaring

Teknik Bureauet søger til fast job hos kunde i København, erfaren teknisk indkøber, der har lyst til at samarbejde med dygtige kolleger, og til at blive en del af et internationalt arbejdsmiljø

Du vil få en tværfaglig alsidig hverdag med kontakt projektledere, ingeniører, leverandører, site og vores kunder.

Dine arbejdsopgaver omfatter

 Du vil stå for projektindkøb ud fra sitekontrakterne

  • Du vil stå for projektindkøb ud fra sitekontrakterne
  • Du vil stå for gennemgang og læsning af tilbuddene og kontraktforholdene
  • Du vil have et tæt samarbejde med automationsafdelingen

Kvalifikationer

  • Du har en uddannelse som maskinmester, el-installatør eller anden relevant uddannelse med erfaring indenfor automationsområdet
  • Du har erfaring fra Site installation og har været på Site
  • Du har viden om kontraktuelle forhold
  • Du har erfaring med Axapta eller et andet ERP-system.
  • Du kan dansk og engelsk i skrift og tale

Personprofil

  • Du er praktisk anlagt og har gode sociale kompetencer
  • Du arbejder systematisk og kan arbejde både selvstændigt og i teams
  • Du kan håndtere flere bolde i luften og kan tåle afbrydelser
  • Du er fleksibel og med gode samarbejdsevner
Teknik Bureauet søger til fast job hos kunde i København, erfaren teknisk indkøber, der har lyst til at samarbejde med dygtige kolleger, og til at blive en del af et internationalt arbejdsmiljø Du vil få en tværfaglig alsidig hverdag med kontakt projektledere, ingeniører, leverandører, site og vores kunder. Dine arbejdsopgaver omfatter Du vil stå for projektindkøb ud fra sitekontrakterne Du vil stå for projektindkøb ud fra sitekontrakterne Du vil stå for gennemgang og læsning af tilbuddene og kontraktforholdene Du vil have et tæt samarbejde med automationsafdelingen Kvalifikationer Du har en uddannelse som maskinmester, el-installatør eller anden relevant uddannelse med erfaring indenfor automationsområdet Du har erfaring fra Site installation og har været på Site Du har viden om kontraktuelle forhold Du har erfaring med Axapta eller et andet ERP-system. Du kan dansk og engelsk i skrift og tale Personprofil Du er praktisk anlagt og har gode sociale kompetencer Du arbejder systematisk og kan arbejde både selvstændigt og i teams Du kan håndtere flere bolde i luften og kan tåle afbrydelser Du er fleksibel og med gode samarbejdsevner11jobnet9681dc1f100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-14T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRudersdalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofteEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxeEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnLyngby-Taarbæk3550044TEKNIK BUREAUET ApS11Klampenborgvej 237, 42860SøborgDKDanmark0bill@teknikbureauet.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent781164JobNet5007294500729410019-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9681dc1fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9681dc1fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9681dc1f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9681dc1f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Industri/1.jpgSom Maskinmester hos TEKNIK BUREAUET ApS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008561Dansk3Læse/ tale214504Maskinmester28Industri362110573bill@teknikbureauet.dkbill@teknikbureauet.dkDKDanmarkDKDanmark330062904Scanpeople is looking for Industrial Field Service Engineers on behalf of Alfa Laval NordicRobot Scanpeople is looking for Industrial Field Service Engineers on behalf of Alfa Laval Nordic Our Costumer, Alfa Laval Nordic, is looking for new Field Service Engineers, with a solid knowledge within automation and process optimization combined with a good mechanical understanding. The job entails support and problem-solving on customer sites in Denmark, which will include much travel- activity. You will primarily work with our rotating equipment decanters and high-speed separators. Your focus in the job is providing technical support and problem solving at customer sites in Denmark. Most of the days you will go directly from your home to customer sites and back. Few days a month, you will be at the office in either Søborg or Kolding. You will primarily work with our rotating equipment decanters and high-speed separators, and your mindset is Customer first . Your main tasks: Preventive maintenance of supplied equipment and machines. Repair and service according to customer requirements. Support to customers and general technical support. Troubleshooting and adjustments to equipment and machines. Start-up and commissioning of machinery and process plants. Training of process operators at customer site • Optimization of plant and equipment. Who are you? You have a technical background as a Marine Engineer, electrician, mechanic or equivalent. You have hands-on experience with Alfa Laval products decanters, high-speed separators. You have good mechanical understanding. You have good knowledge and experience in automation and control systems. You are proficient in Microsoft Office. You speak and write Danish and English. What s in it for you? We offer a challenging position in an open and friendly environment where we help each other to develop and create value. Your work will have a true impact on Alfa Laval s future success. Application If you can relate to the above and you are ready for new challenges, please send your CV and application by e-mail to info@scanpeople.dk For more information, please contact Flemming Juliussen or Christian Behrenthz Olesen by phone: ( 45) 43 31 00 71. If you know anyone in your network who might be interested in the vacancy, please have them contact us. About Alfa Laval Alfa Laval is today a world leader within the key technology areas of heat transfer, separation and fluid handling. Our company was founded on a single brilliant invention and innovation remains at the heart of everything we do. With more than 2500 patents, we provide worldwide solutions in areas that are vital to society both today and for the future. For more information please visit http: www.alfalaval.com. About ScanPeople ScanPeople is a young and dynamic Danish company in the Scanavo group. We are specialised in hiring staff on behalf of industrial, medical, and technical companies, and one of our strengths are the employee s much differentiated backgrounds. Together, the employees of ScanPeople have more than 25 years of experience with temporary hires, search and recruitment. You can read more about ScanPeople at http: www.scanpeople.dk Should this vacancy not be the right match for you, you are welcome to follow us on LinkedIn or Facebook where all our job listings are posted.

Scanpeople is looking for Industrial Field Service Engineers on behalf of Alfa Laval Nordic

Our Costumer, Alfa Laval Nordic, is looking for new Field Service Engineers, with a solid knowledge within automation and process optimization combined with a good mechanical understanding. The job entails support and problem-solving on customer sites in Denmark, which will include much travel- activity. You will primarily work with our rotating equipment decanters and high-speed separators.

Your focus in the job is providing technical support and problem solving at customer sites in Denmark.  Most of the days you will go directly from your home to customer sites and back. Few days a month, you will be at the office in either Søborg or Kolding. You will primarily work with our rotating equipment decanters and high-speed separators, and your mindset is “Customer first”.

Your main tasks:

  • Preventive maintenance of supplied equipment and machines.
  • Repair and service according to customer requirements.
  • Support to customers and general technical support.
  • Troubleshooting and adjustments to equipment and machines.
  • Start-up and commissioning of machinery and process plants.
  • Training of process operators at customer site • Optimization of plant and equipment.

Who are you?

  • You have a technical background as a Marine Engineer, electrician, mechanic or equivalent.
  • You have hands-on experience with Alfa Laval products decanters, high-speed separators.
  • You have good mechanical understanding.
  • You have good knowledge and experience in automation and control systems.
  • You are proficient in Microsoft Office.
  • You speak and write Danish and English.

What’s in it for you? We offer a challenging position in an open and friendly environment where we help each other to develop and create value. Your work will have a true impact on Alfa Laval’s future success.

Application If you can relate to the above and you are ready for new challenges, please send your CV and application by e-mail to info@scanpeople.dk  – For more information, please contact Flemming Juliussen or Christian Behrenthz Olesen by phone: (+45) 43 31 00 71. If you know anyone in your network who might be interested in the vacancy, please have them contact us.

About Alfa Laval Alfa Laval is today a world leader within the key technology areas of heat transfer, separation and fluid handling. Our company was founded on a single brilliant invention and innovation remains at the heart of everything we do.

With more than 2500 patents, we provide worldwide solutions in areas that are vital to society both today and for the future. For more information please visit http://www.alfalaval.com.

About ScanPeople ScanPeople is a young and dynamic Danish company in the Scanavo group. We are specialised in hiring staff on behalf of industrial, medical, and technical companies, and one of our strengths are the employee’s much differentiated backgrounds. Together, the employees of ScanPeople have more than 25 years of experience with temporary hires, search and recruitment.

You can read more about ScanPeople at http://www.scanpeople.dk

Should this vacancy not be the right match for you, you are welcome to follow us on LinkedIn or Facebook – where all our job listings are posted.

SCANPEOPLE ApSSøborg2019-07-22T00:00:002019-07-31T00:00:00
330055059Maskinmester/ingeniør til Kommunale Ejendomme i AlbertslundProfile Vi søger en kollega med stor viden om tekniske bygningsinstallationer, som skal være med til at drifte, vedligeholde og udvikle vores ejendomme. Vi har fokus på at optimere den løbende ejendomsdrift, så den bliver så effektiv, energirigtig og miljøvenlig som muligt, og så den samtidig understøtter et godt indeklima og læringsmiljø i vores skoler og institutioner. Bygningsmassen består ud over skoler og institutioner af sportshaller, svømmehaller, plejehjem, sundhedshus, materialegård, tekniske bygværker og andet i alt ca. 170.000 m2.Vi ønsker at forbedre og systematisere eksisterende og fremtidige elektroniske data fra ejendommene, således at de kan anvendes til optimering af indeklima og energiforbrug, samt proaktivt i forhold til drift og vedligeholdelse. Vi søger en medarbejder der sammen med en kollega er ansvarlig for de tekniske installationer i vores bygninger. Det er både i den almindelige drift, men også når vi renoverer og bygger nyt, hvor du skal kunne stille de rigtige krav, så vores bygninger fungerer i dagligdagen mange år fremover og samtidig rent installationsmæssigt er med fremme i den teknologiske udvikling. Du vil komme til at indgå i et fagligt stærkt team med en bred byggeteknisk baggrund. Albertslund Kommune er kendetegnet ved en flad struktur med højt til loftet, så der er rig mulighed for selvstændig planlægning af dit arbejde samt mulighed for at påvirke udviklingen i teamet og afdelingen. Dit arbejde vil blive udført i tæt samspil med brugerne af de kommunale ejendomme, kollegaer samt eksterne samarbejdspartnere såsom håndværkere, rådgiver, forskningsinstitutioner mm. Ansvar og kompetence opgaver som følger med stillingen Ansvarlig for tekniske installationer Ansvarlig for drift og udvikling af kommunens CTS anlæg Projekt- og procesledelse af projekter på de tekniske installationer Gennemføre systematisk energiledelse og -styring med henblik på at reducere energiforbruget Forestå den teknologiske udvikling af de kommunale ejendomme bl.a. gennem anvendelse af bygningsdata Udarbejde oversigter, budgetter mm om de tekniske installationer både på bygningsniveau og for hele ejendomsporteføljen. Deltage i udviklingsprojekter med eksterne samarbejdspartnere fx universiteter KvalifikationerDu har en baggrund som maskinmester, energiingeniør, energiteknolog eller lignende med projekt- eller procesledererfaring fra en større, politisk ledet organisation. Derudover har du en bred forståelse for energi- og klimaområdet samt stærke netværks-, samarbejds- og kommunikationskompetencer. Du er serviceminded, udviklingsorienteret, resultatsøgende og arbejder struktureret med opgaverne. Du er villig til at byde ind på nye opgaver, da vi er en lille organisation med en bred opgaveportefølje. Du får stor mulighed for selv at tilrettelægge din tid i en travl hverdag. Du trives i en udadvendt rolle og er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker på mange niveauer. Det er en fordel, hvis du har politisk tæft og synes det er spændende at være i en politisk ledet organisation med mange forskellige interesser. Samtidigt er du god til at skabe relationer og møder andre med respekt og åbenhed.Om Kommunale EjendommeDu vil blive ansat i Kommunale Ejendomme, som er en del af afdelingen Miljø Teknik. Vi er ca. 20 ansatte fordelt på tre teams, som varetager alle opgaver vedrørende de kommunale bygninger. Alle medarbejdere refererer direkte til enhedslederen for Kommunale Ejendomme.Løn- og ansættelsesvilkårStillingen er en fuldstilling på 37 timer om ugen. Lønindplacering sker efter principperne i Ny Løn og efter aftale mellem kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.Det er Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling.AnsættelsesprocedureSend din ansøgning pr. e-mail, vedlagt CV og relevante bilag via linket nedenfor.Er jobbet noget for dig, så send ansøgning og dit CV senest 16. august. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 34 og 35.Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte lederen for Kommunale Ejendomme Frederik Lerche på mail fle@albertslund.dk eller tlf. 29 42 84 15.Vi søger en kollega med stor viden om tekniske bygningsinstallationer, som skal være med til at drifte, vedligeholde og udvikle vores ejendomme. Vi har fokus på at optimere den løbende ejendomsdrift, så den bliver så effektiv, energirigtig og miljøvenlig som muligt, og så den samtidig understøtter et godt indeklima og læringsmiljø i vores skoler og institutioner. Bygningsmassen består ud over skoler og institutioner af sportshaller, svømmehaller, plejehjem, sundhedshus, materialegård, tekniske bygværker og andet – i alt ca. 170.000 m2.

Vi ønsker at forbedre og systematisere eksisterende og fremtidige elektroniske data fra ejendommene, således at de kan anvendes til optimering af indeklima og energiforbrug, samt proaktivt i forhold til drift og vedligeholdelse.   

Vi søger en medarbejder der sammen med en kollega er ansvarlig for de tekniske installationer i vores bygninger. Det er både i den almindelige drift, men også når vi renoverer og bygger nyt, hvor du skal kunne stille de rigtige krav, så vores bygninger fungerer i dagligdagen mange år fremover og samtidig rent installationsmæssigt er med fremme i den teknologiske udvikling.   

Du vil komme til at indgå i et fagligt stærkt team med en bred byggeteknisk baggrund. Albertslund Kommune er kendetegnet ved en flad struktur med højt til loftet, så der er rig mulighed for selvstændig planlægning af dit arbejde samt mulighed for at påvirke udviklingen i teamet og afdelingen.  

Dit arbejde vil blive udført i tæt samspil med brugerne af de kommunale ejendomme, kollegaer samt eksterne samarbejdspartnere såsom håndværkere, rådgiver, forskningsinstitutioner mm. 

Ansvar og kompetence – opgaver som følger med stillingen
  • Ansvarlig for tekniske installationer
  • Ansvarlig for drift og udvikling af kommunens CTS anlæg
  • Projekt- og procesledelse af projekter på de tekniske installationer
  • Gennemføre systematisk energiledelse og -styring med henblik på at reducere energiforbruget 
  • Forestå den teknologiske udvikling af de kommunale ejendomme bl.a. gennem anvendelse af bygningsdata 
  • Udarbejde oversigter, budgetter mm om de tekniske installationer både på bygningsniveau og for hele ejendomsporteføljen.
  • Deltage i udviklingsprojekter med eksterne samarbejdspartnere fx universiteter
Kvalifikationer
Du har en baggrund som maskinmester, energiingeniør, energiteknolog eller lignende med projekt- eller procesledererfaring fra en større, politisk ledet organisation. Derudover har du en bred forståelse for energi- og klimaområdet  samt stærke netværks-, samarbejds- og kommunikationskompetencer. Du er serviceminded, udviklingsorienteret, resultatsøgende og arbejder struktureret med opgaverne. Du er villig til at byde ind på nye opgaver, da vi er en lille organisation med en bred opgaveportefølje. Du får stor mulighed for selv at tilrettelægge din tid i en travl hverdag. 

Du trives i en udadvendt rolle og er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker på mange niveauer. Det er en fordel, hvis du har politisk tæft og synes det er spændende at være i en politisk ledet organisation med mange forskellige interesser. Samtidigt er du god til at skabe relationer og møder andre med respekt og åbenhed.

Om Kommunale Ejendomme
Du vil blive ansat i Kommunale Ejendomme, som er en del af afdelingen Miljø & Teknik. Vi er ca. 20 ansatte fordelt på tre teams, som varetager alle opgaver vedrørende de  kommunale bygninger. Alle medarbejdere refererer direkte til enhedslederen for Kommunale Ejendomme.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldstilling på 37 timer om ugen. Lønindplacering sker efter principperne i Ny Løn og efter aftale mellem kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.
Det er Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling.

Ansættelsesprocedure
Send din ansøgning pr. e-mail, vedlagt CV og relevante bilag via linket nedenfor.

Er jobbet noget for dig, så send ansøgning og dit CV senest 16. august. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 34 og 35.

Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte lederen for Kommunale Ejendomme Frederik Lerche på mail fle@albertslund.dk eller tlf. 29 42 84 15.

 

ORS/Small/2e4b0603_logo.gifMiljø -og teknikAlbertslund2019-07-05T12:00:41.1102019-08-16T00:00:00
330062514ScanPeople søger en alsidig Facility-ansvarlig til fabrik i BallerupRobot Har du erfaring med ramp-up, og at lede et projekt fra start til slut? Er du hands-on typen, og har erfaring fra en lignende stilling? Hvis ja, så er du måske d n Facility-ansvarlig, som ScanPeople søger til vores kunde i Ballerup. OM STILLINGENI tæt samarbejde med den Tekniske Chef og nuværende vedligeholdelseskoordinator, står du for driften og vedligeholdelsen af virksomhedens maskinpark. Du vil være tovholderen med det overordnede ansvar for, at den nye produktionshal bliver etableret. Herved tilsikre at deadlines på bl.a. opbyggelsen af produktionen bliver overholdt, samt være ansvarlig for diverse leverandøraftaler og serviceplaner. Du vil derfor have en alsidig rolle, hvor du ikke kun vil tilsikre overholdelse af deadline og den daglige leverandørkontakt, men i høj grad også installation og implementering af bl.a. nyt kølesystem, og nye transformerstationer til produktionen, samt udbygning af laboration faciliteter. Slutteligt skal du styre virksomhedens ramp-up, og tilsikre at volumen på virksomhedens maskinpark hele tiden er up-to-date, og følger den fremgang virksomheden oplever. DINE KVALIFIKATIONER Du er uddannet Maskinmester, industrielektriker, automatiktekniker, automatikmekaniker, smed eller har tilsvarende baggrund med en bred viden inden for de andre faggrupper. Du har hænderne godt skruet på, og kendetegnes som hands-on typen. Du har 2-3 års erfaring fra en tilsvarende stilling (krav). Du kan og har evt. erfaring med at lede projekter fra start til slut. Du trives med administrativt arbejde, såvel som arbejde i virksomhedens maskinpark. Du kan både arbejde selvstændigt og i grupper. Du er struktureret og kan sætte tingene i system. Du behersker både dansk samt engelsk i skrift og tale på et højt niveau. VIRKSOMHEDEN TILBYDER En afvekslende og alsidig hverdag i et uformelt produktionsmiljø. En virksomhed i vækst og med en super spændende fremtid. Fremragende personlige- og faglige udviklingsmuligheder. En lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer, samt pensionsordning. En spændende fremtid med vækst og gode oplevelser, sammen med kompetente kollegaer. ANSØGNINGSFRISTVi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. ANSØGNING Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Thomas Rastad eller Oscar Brammer på 43 31 00 71. SØG JOBBET HER http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 11135 OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 11135 for at søge jobbet. Vi ser frem til at modtage din ansøgning! OM SCANPEOPLEScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vores succes som servicevirksomhed afhænger af et godt og effektivt samspil mellem os, vores kunder og vores kandidater. Vi besidder et vidtrækkende netværk og suppleret med en god solid teoretisk og praktisk baggrund, sikrer vi den bedste service og kvalitet til alle vi er i berøring med. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere med en bred erfaring indenfor vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. Vi har med ScanPeoples blå division specialiseret os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma. Vi har med ScanPeoples grønne division specialiseret os i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration. Yderligere information findes på: www.scanpeople.dk

Har du erfaring med ramp-up, og at lede et projekt fra start til slut? Er du hands-on typen, og har erfaring fra en lignende stilling? Hvis ja, så er du måske dén Facility-ansvarlig, som ScanPeople søger til vores kunde i Ballerup.

OM STILLINGEN
I tæt samarbejde med den Tekniske Chef og nuværende vedligeholdelseskoordinator, står du for driften og vedligeholdelsen af virksomhedens maskinpark. Du vil være tovholderen med det overordnede ansvar for, at den nye produktionshal bliver etableret. Herved tilsikre at deadlines på bl.a. opbyggelsen af produktionen bliver overholdt, samt være ansvarlig for diverse leverandøraftaler og serviceplaner. Du vil derfor have en alsidig rolle, hvor du ikke kun vil tilsikre overholdelse af deadline og den daglige leverandørkontakt, men i høj grad også installation og implementering af bl.a. nyt kølesystem, og nye transformerstationer til produktionen, samt udbygning af laboration faciliteter.

Slutteligt skal du styre virksomhedens ramp-up, og tilsikre at volumen på virksomhedens maskinpark hele tiden er up-to-date, og følger den fremgang virksomheden oplever.

DINE KVALIFIKATIONER

  • Du er uddannet Maskinmester, industrielektriker, automatiktekniker, automatikmekaniker, smed eller har tilsvarende baggrund med en bred viden inden for de andre faggrupper.
  • Du har hænderne godt skruet på, og kendetegnes som hands-on typen.
  • Du har 2-3 års erfaring fra en tilsvarende stilling (krav).
  • Du kan og har evt. erfaring med at lede projekter fra start til slut.
  • Du trives med administrativt arbejde, såvel som arbejde i virksomhedens maskinpark.
  • Du kan både arbejde selvstændigt og i grupper.
  • Du er struktureret og kan sætte tingene i system.
  • Du behersker både dansk samt engelsk i skrift og tale på et højt niveau.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

  • En afvekslende og alsidig hverdag i et uformelt produktionsmiljø.
  • En virksomhed i vækst og med en super spændende fremtid.
  • Fremragende personlige- og faglige udviklingsmuligheder.
  • En lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer, samt pensionsordning.
  • En spændende fremtid med vækst og gode oplevelser, sammen med kompetente kollegaer.

ANSØGNINGSFRIST
Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

ANSØGNING
Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV.

Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Thomas Rastad eller Oscar Brammer på 43 31 00 71. 

SØG JOBBET HER
http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=11135   
OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 11135 for at søge jobbet.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

OM SCANPEOPLE
ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vores succes som servicevirksomhed afhænger af et godt og effektivt samspil mellem os, vores kunder og vores kandidater.

Vi besidder et vidtrækkende netværk og suppleret med en god solid teoretisk og praktisk baggrund, sikrer vi den bedste service og kvalitet til alle vi er i berøring med. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere med en bred erfaring indenfor vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement.

Vi har med ScanPeoples blå division specialiseret os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma.

Vi har med ScanPeoples grønne division specialiseret os i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration. Yderligere information findes på: www.scanpeople.dk

SCANPEOPLE ApSBallerup2019-07-22T00:00:002019-07-31T00:00:00
330054958CTR søger en maskinmester med stor selvstændighed og varme hænder til alsidige opgaverRobot Er du maskinmester, og kunne du tænke dig at arbejde med fjernvarme i Danmarks største transmissionsselskab? Er du derudover klar til selvstændigt at løse spændende og varierede opgaver inden for både vedligehold og mindre projekter, så er der mulighed for en udfordrende hverdag for dig. CTR I S er Danmarks største varmetransmissionsselskab, som køber og leverer fjernvarme til Frederiksberg, Gentofte, Gladsaxe, København Tårnby. Vi sikrer varmeforsyningen gennem et 54 km langt ledningsnet med tre boosterpumpestationer, 14 spidslastanlæg og 27 varmevekslerstationer. Til forsat at fastholde driftssikkerheden har vi brug for din hjælp til styring af vedligehold og løbende udbygninger. Dine opgaver vil bl.a. være: Planlægning og opfølgning på forebyggende og afhjælpende vedligeholdsopgaver - lige fra at indgå aftaler og kontrakter med eksterne samarbejdspartnere til at følge op på gennemførelsen og være problemknuser, når anlægget gør knuder. Teknisk og økonomisk opfølgning på anlægsprojekter. Du vil indgå i et team på fem personer, som sammen med driftsorganisationen har ansvaret for funktionen af det omfattende tekniske system. Du vil med tiden få dit eget fagområde, hvor du bliver CTR s specialist. Arbejdsopgaverne vil variere, og vi vil i høj grad tage hensyn til de særlige kompetencer, som du kan byde ind med. Profil Du er selvstændig og struktureret i din arbejdsform. Du ser administrative økonomi- og IT-systemer som et naturligt arbejdsværktøj. Du er ansvarlig og følger opgaver til dørs Du er udadvendt og god til kontakt, og du kan udvise diplomati, når det viser sig nødvendigt. Du kan lide at arbejde i team og med såvel udviklingsopgaver som driftsopgaver. Har du erfaring med fjernvarmeinstallationer, eller fra andre anlægstunge brancher, er du attraktiv for os. Har du arbejdet med vedligehold og håndtering af eksterne leverandører, vil du passe endnu bedre ind. Du har interesse for den tekniske økonomiske vinkel af en sektors udvikling. Vi tilbyder en alsidig og varierede stilling med stor indflydelse på egne opgaver. Vi bor på Stæhr Johansens Vej 38, 2000 Frederiksberg lige ved Metroen. CTR er derudover en kreds af 35 højt specialiserede og erfarne mennesker, der synes, at vores arbejde er rigtigt spændende. Vi er afhængig af tæt samarbejde og løbende vidensdeling på tværs og af en stor følelse af medansvar for vores fælles opgave at levere bæredygtig og effektiv fjernvarme. Vi har fokus på faglig og personlig udvikling, herunder efteruddannelse - og har et godt arbejdsklima med en sund balance mellem arbejdsliv og privatliv. Ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst med KL og indebærer flextid, pensionsordning, sundhedsforsikring og andre personalegoder. Vores drift og vedligeholdsteam er primært erfarne fok, som er glade for at dele deres viden. Vi er et dynamisk team, som også kan lide at ideudvikle, og optimere vores arbejde. Er du interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Vicedirektør Jan Hindsbo på telefon 3818 5745. Du kan læse mere om os på vores hjemmeside www.ctr.dk. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV via e-mail til Charlotte Kruse ck@ctr.dk senest den 25. juli 2019.

Er du maskinmester, og kunne du tænke dig at arbejde med fjernvarme i Danmarks største transmissionsselskab? Er du derudover klar til selvstændigt at løse spændende og varierede opgaver inden for både vedligehold og mindre projekter, så er der mulighed for en udfordrende hverdag for dig.  

CTR I/S er Danmarks største varmetransmissionsselskab, som køber og leverer fjernvarme til Frederiksberg, Gentofte, Gladsaxe, København & Tårnby. Vi sikrer varmeforsyningen gennem et 54 km langt ledningsnet med tre boosterpumpestationer, 14 spidslastanlæg og 27 varmevekslerstationer. Til forsat at fastholde driftssikkerheden har vi brug for din hjælp til styring af vedligehold og løbende udbygninger. 

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Planlægning og opfølgning på forebyggende og afhjælpende vedligeholdsopgaver - lige fra at indgå aftaler og kontrakter med eksterne samarbejdspartnere til at følge op på gennemførelsen og være problemknuser, når anlægget gør knuder.
  • Teknisk og økonomisk opfølgning på anlægsprojekter.
  • Du vil indgå i et team på fem personer, som sammen med driftsorganisationen har ansvaret for funktionen af det omfattende tekniske system.
  • Du vil med tiden få dit eget fagområde, hvor du bliver CTR’s specialist. 

Arbejdsopgaverne vil variere, og vi vil i høj grad tage hensyn til de særlige kompetencer, som du kan byde ind med. 

Profil

  • Du er selvstændig og struktureret i din arbejdsform.
  • Du ser administrative økonomi- og IT-systemer som et naturligt arbejdsværktøj.
  • Du er ansvarlig og følger opgaver til dørs
  • Du er udadvendt og god til kontakt, og du kan udvise diplomati, når det viser sig nødvendigt.
  • Du kan lide at arbejde i team og med såvel udviklingsopgaver som driftsopgaver.
  • Har du erfaring med fjernvarmeinstallationer, eller fra andre anlægstunge brancher, er du attraktiv for os.
  • Har du arbejdet med vedligehold og håndtering af eksterne leverandører, vil du passe endnu bedre ind.
  • Du har interesse for den tekniske/økonomiske vinkel af en sektors udvikling.

Vi tilbyder en alsidig og varierede stilling med stor indflydelse på egne opgaver. Vi bor på Stæhr Johansens Vej 38, 2000 Frederiksberg – lige ved Metroen.

CTR er derudover en kreds af 35 højt specialiserede og erfarne mennesker, der synes, at vores arbejde er rigtigt spændende. Vi er afhængig af tæt samarbejde og løbende vidensdeling på tværs og af en stor følelse af medansvar for vores fælles opgave – at levere bæredygtig og effektiv fjernvarme. Vi har fokus på faglig og personlig udvikling, herunder efteruddannelse - og har et godt arbejdsklima med en sund balance mellem arbejdsliv og privatliv. Ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst med KL og indebærer flextid, pensionsordning, sundhedsforsikring og andre personalegoder.

Vores drift og vedligeholdsteam er primært erfarne fok, som er glade for at dele deres viden. Vi er et dynamisk team, som også kan lide at ideudvikle, og optimere vores arbejde.

Er du interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Vicedirektør Jan Hindsbo på telefon 3818 5745. Du kan læse mere om os på vores hjemmeside www.ctr.dk.

 Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV via e-mail til Charlotte Kruse ck@ctr.dk senest den 25. juli 2019.

CTR I/SFrederiksberg2019-07-05T00:00:002019-07-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Scanpeople is looking for Industrial Field Service Engineers on behalf of Alfa Laval Nordic

SCANPEOPLE ApS

Søborg
Scanpeople is looking for Industrial Field Service Engineers on behalf of Alfa Laval Nordic Our Costumer, Alfa Laval Nordic, is looking for new Field Service Engineers, with a solid knowledge within automation and process optimization combined with ...
Indrykket:22. juli 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Maskinmester/ingeniør til Kommunale Ejendomme i Albertslund

Miljø -og teknik

Albertslund
Vi søger en kollega med stor viden om tekniske bygningsinstallationer, som skal være med til at drifte, vedligeholde og udvikle vores ejendomme. Vi har fokus på at optimere den løbende ejendomsdrift, så den bliver så effektiv, energirigtig og miljøv...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:16. august 2019

ScanPeople søger en alsidig Facility-ansvarlig til fabrik i Ballerup

SCANPEOPLE ApS

Ballerup
Har du erfaring med ramp-up, og at lede et projekt fra start til slut? Er du hands-on typen, og har erfaring fra en lignende stilling? Hvis ja, så er du måske d n Facility-ansvarlig, som ScanPeople søger til vores kunde i Ballerup. OM STILLINGENI tæ...
Indrykket:22. juli 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

CTR søger en maskinmester med stor selvstændighed og varme hænder til alsidige opgaver

CTR I/S

Frederiksberg
Er du maskinmester, og kunne du tænke dig at arbejde med fjernvarme i Danmarks største transmissionsselskab? Er du derudover klar til selvstændigt at løse spændende og varierede opgaver inden for både vedligehold og mindre projekter, så er der mulig...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:25. juli 2019