Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren udbudsjurist/-konsulent til selvstændigt job i Københavns Kommunes Socialforvaltning

Genindrykning

Kontoret for Regnskab og Kontrakt søger en udbudsjurist/-konsulent, som har styr på sin kontrakt- og udbudsret, og som har pondus til at jonglere med udbudsprocedurerne i Danmarks største socialforvaltning.

Stillingen
Københavns Kommunes indkøbspolitik har fokus på at gøre det nemmere for de københavnske institutioner at foretage indkøb, bl.a. gennem et ambitiøst kategoristyringsprogram på tværs af alle forvaltninger, hvor første bølge ruller nu.

Som led i det har Socialforvaltningen etableret sin egen indkøbsfunktion med særligt fokus på indkøb af pladser og andre ’sociale’ tjenesteydelser.

Som udbudskonsulent skal du være med til at realisere ambitionen om kloge og ressourceeffektive indkøb, der har fokus på både høj socialfaglighed og kvalitet for de borgere i udsatte positioner, som bruger tilbuddene.

Vores forventninger til dig
Du har stor hands on-erfaring med udbud og indkøb og kan udbudsprocessen fra A til Z, herunder

  • projektledelse og gennemførelse af EU-udbud af varer og tjenesteydelser
  • afdækning af organisationens forbrug og behov og af muligheder i markedet
  • rådgivning om anvendelse af fælles indkøbsaftaler, fx SKI-aftaler
  • forhandling, udarbejdelse af kontrakter og Contract Management
  • aftalefortolkning og tvisteløsning
  • ledelsesrådgivning, notater og beslutningsoplæg

Vores nye kollega skal have mod på at arbejde sammen med vidt forskellige faggrupper, være lydhør over for politiske strømninger og kunne agere både professionelt og pragmatisk i relation til udbudsfunktionens mange interessenter.

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, fx cand.jur. eller cand.merc.jur., eller har på anden vis erhvervet dig færdigheder, der matcher stillingens krav, kombineret med lyst til at bruge din faglighed i et job med mening.

Det kan du forvente af os
Du får et job med masser af faglige udfordringer og stor selvstændighed i et team, der ud over dig består af to erfarne jurister, og vil arbejde tæt sammen med Socialforvaltningens indkøbsenhed, øvrige stabsfunktioner og borgercentre. Herudover vil du indgå i opgaveløsningen med andre forvaltninger, bl.a. som led i den tværgående kategoristyring.

Du kan i vidt omfang selv tilrettelægge din arbejdsdag og får gode muligheder for kompetenceudvikling, både internt i Socialforvaltningen og gennem deltagelse i eksterne fora. Da mange af vores udbud er omfattet af light-regimet, vil du få rig mulighed for at jonglere med forskellige udbudsformer og bringe alle dine faglige og personlige kompetencer i spil.

Du bliver ansat i kontoret for Regnskab og Kontrakt og kollega til 30 medarbejdere med vidt forskellige baggrunde. Fælles for os er, at vi leverer økonomisk og juridisk ekspertise til vores mange kolleger på borgercentrene, så de får det bedst mulige grundlag for at udføre deres arbejde.

Vi løser vores opgaver i fællesskab på tværs af teams og faglighed, er rigtigt gode til at hjælpe hinanden og tager os tid til at fejre hverdagens store og små begivenheder.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse snarest muligt. Din løn fastsættes i henhold til overenskomst. For den rette ansøger vil der være mulighed for indplacering som specialkonsulent med mulighed for forhandling. Stillingen ønskes besat den 1. marts 2020 eller snarest derefter.

Processen
Vil du vide mere, inden du søger? Kontakt vicekontorchef Jette Nielsen på 2912 8908 (vedr. opgaverne) eller juridisk konsulent Kaj Jensen 2013 1222 (vedr. arbejdspladsen). På kk.dk kan du læse mere om Københavns Kommune og Socialforvaltningens arbejdsområder.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 22. januar 2020.
Vi afholder ansættelsessamtaler den 28. januar med en evt. anden samtale den 30. januar.

Om Socialforvaltningen
Socialforvaltningen i Københavns Kommune er landets største socialforvaltning og har ansvaret for kommunens tilbud til københavnere med særlige behov, herunder borgere med handicap, sindslidelse, misbrug eller hjemløseproblematikker og udsatte børn, unge og deres familier. Socialforvaltningen har over 200 arbejdspladser og godt 8.000 medarbejdere samt et samlet budget på ca. 5,8 mia. kr. Socialforvaltningens mission er at bidrage til, at alle københavnere – uanset livsvilkår – får mulighed for at udnytte egne ressourcer samt udfolde og realisere egne potentialer bedst muligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330151739Phoenix-611c2a7512020-01-08T10:00:41.827Erfaren udbudsjurist/-konsulent til selvstændigt job i Københavns Kommunes Socialforvaltning

Genindrykning

Kontoret for Regnskab og Kontrakt søger en udbudsjurist/-konsulent, som har styr på sin kontrakt- og udbudsret, og som har pondus til at jonglere med udbudsprocedurerne i Danmarks største socialforvaltning.

Stillingen
Københavns Kommunes indkøbspolitik har fokus på at gøre det nemmere for de københavnske institutioner at foretage indkøb, bl.a. gennem et ambitiøst kategoristyringsprogram på tværs af alle forvaltninger, hvor første bølge ruller nu.

Som led i det har Socialforvaltningen etableret sin egen indkøbsfunktion med særligt fokus på indkøb af pladser og andre ’sociale’ tjenesteydelser.

Som udbudskonsulent skal du være med til at realisere ambitionen om kloge og ressourceeffektive indkøb, der har fokus på både høj socialfaglighed og kvalitet for de borgere i udsatte positioner, som bruger tilbuddene.

Vores forventninger til dig
Du har stor hands on-erfaring med udbud og indkøb og kan udbudsprocessen fra A til Z, herunder

  • projektledelse og gennemførelse af EU-udbud af varer og tjenesteydelser
  • afdækning af organisationens forbrug og behov og af muligheder i markedet
  • rådgivning om anvendelse af fælles indkøbsaftaler, fx SKI-aftaler
  • forhandling, udarbejdelse af kontrakter og Contract Management
  • aftalefortolkning og tvisteløsning
  • ledelsesrådgivning, notater og beslutningsoplæg

Vores nye kollega skal have mod på at arbejde sammen med vidt forskellige faggrupper, være lydhør over for politiske strømninger og kunne agere både professionelt og pragmatisk i relation til udbudsfunktionens mange interessenter.

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, fx cand.jur. eller cand.merc.jur., eller har på anden vis erhvervet dig færdigheder, der matcher stillingens krav, kombineret med lyst til at bruge din faglighed i et job med mening.

Det kan du forvente af os
Du får et job med masser af faglige udfordringer og stor selvstændighed i et team, der ud over dig består af to erfarne jurister, og vil arbejde tæt sammen med Socialforvaltningens indkøbsenhed, øvrige stabsfunktioner og borgercentre. Herudover vil du indgå i opgaveløsningen med andre forvaltninger, bl.a. som led i den tværgående kategoristyring.

Du kan i vidt omfang selv tilrettelægge din arbejdsdag og får gode muligheder for kompetenceudvikling, både internt i Socialforvaltningen og gennem deltagelse i eksterne fora. Da mange af vores udbud er omfattet af light-regimet, vil du få rig mulighed for at jonglere med forskellige udbudsformer og bringe alle dine faglige og personlige kompetencer i spil.

Du bliver ansat i kontoret for Regnskab og Kontrakt og kollega til 30 medarbejdere med vidt forskellige baggrunde. Fælles for os er, at vi leverer økonomisk og juridisk ekspertise til vores mange kolleger på borgercentrene, så de får det bedst mulige grundlag for at udføre deres arbejde.

Vi løser vores opgaver i fællesskab på tværs af teams og faglighed, er rigtigt gode til at hjælpe hinanden og tager os tid til at fejre hverdagens store og små begivenheder.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse snarest muligt. Din løn fastsættes i henhold til overenskomst. For den rette ansøger vil der være mulighed for indplacering som specialkonsulent med mulighed for forhandling. Stillingen ønskes besat den 1. marts 2020 eller snarest derefter.

Processen
Vil du vide mere, inden du søger? Kontakt vicekontorchef Jette Nielsen på 2912 8908 (vedr. opgaverne) eller juridisk konsulent Kaj Jensen 2013 1222 (vedr. arbejdspladsen). På kk.dk kan du læse mere om Københavns Kommune og Socialforvaltningens arbejdsområder.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 22. januar 2020.
Vi afholder ansættelsessamtaler den 28. januar med en evt. anden samtale den 30. januar.

Om Socialforvaltningen
Socialforvaltningen i Københavns Kommune er landets største socialforvaltning og har ansvaret for kommunens tilbud til københavnere med særlige behov, herunder borgere med handicap, sindslidelse, misbrug eller hjemløseproblematikker og udsatte børn, unge og deres familier. Socialforvaltningen har over 200 arbejdspladser og godt 8.000 medarbejdere samt et samlet budget på ca. 5,8 mia. kr. Socialforvaltningens mission er at bidrage til, at alle københavnere – uanset livsvilkår – får mulighed for at udnytte egne ressourcer samt udfolde og realisere egne potentialer bedst muligt.

2020-01-23T00:52:03.327 Genindrykning Kontoret for Regnskab og Kontrakt søger en udbudsjurist -konsulent, som har styr på sin kontrakt- og udbudsret, og som har pondus til at jonglere med udbudsprocedurerne i Danmarks største socialforvaltning. Stillingen Københavns Kommunes indkøbspolitik har fokus på at gøre det nemmere for de københavnske institutioner at foretage indkøb, bl.a. gennem et ambitiøst kategoristyringsprogram på tværs af alle forvaltninger, hvor første bølge ruller nu. Som led i det har Socialforvaltningen etableret sin egen indkøbsfunktion med særligt fokus på indkøb af pladser og andre sociale tjenesteydelser. Som udbudskonsulent skal du være med til at realisere ambitionen om kloge og ressourceeffektive indkøb, der har fokus på både høj socialfaglighed og kvalitet for de borgere i udsatte positioner, som bruger tilbuddene. Vores forventninger til dig Du har stor hands on-erfaring med udbud og indkøb og kan udbudsprocessen fra A til Z, herunder projektledelse og gennemførelse af EU-udbud af varer og tjenesteydelser afdækning af organisationens forbrug og behov og af muligheder i markedet rådgivning om anvendelse af fælles indkøbsaftaler, fx SKI-aftaler forhandling, udarbejdelse af kontrakter og Contract Management aftalefortolkning og tvisteløsning ledelsesrådgivning, notater og beslutningsoplæg Vores nye kollega skal have mod på at arbejde sammen med vidt forskellige faggrupper, være lydhør over for politiske strømninger og kunne agere både professionelt og pragmatisk i relation til udbudsfunktionens mange interessenter. Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, fx cand.jur. eller cand.merc.jur., eller har på anden vis erhvervet dig færdigheder, der matcher stillingens krav, kombineret med lyst til at bruge din faglighed i et job med mening. Det kan du forvente af os Du får et job med masser af faglige udfordringer og stor selvstændighed i et team, der ud over dig består af to erfarne jurister, og vil arbejde tæt sammen med Socialforvaltningens indkøbsenhed, øvrige stabsfunktioner og borgercentre. Herudover vil du indgå i opgaveløsningen med andre forvaltninger, bl.a. som led i den tværgående kategoristyring. Du kan i vidt omfang selv tilrettelægge din arbejdsdag og får gode muligheder for kompetenceudvikling, både internt i Socialforvaltningen og gennem deltagelse i eksterne fora. Da mange af vores udbud er omfattet af light-regimet, vil du få rig mulighed for at jonglere med forskellige udbudsformer og bringe alle dine faglige og personlige kompetencer i spil. Du bliver ansat i kontoret for Regnskab og Kontrakt og kollega til 30 medarbejdere med vidt forskellige baggrunde. Fælles for os er, at vi leverer økonomisk og juridisk ekspertise til vores mange kolleger på borgercentrene, så de får det bedst mulige grundlag for at udføre deres arbejde. Vi løser vores opgaver i fællesskab på tværs af teams og faglighed, er rigtigt gode til at hjælpe hinanden og tager os tid til at fejre hverdagens store og små begivenheder. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse snarest muligt. Din løn fastsættes i henhold til overenskomst. For den rette ansøger vil der være mulighed for indplacering som specialkonsulent med mulighed for forhandling. Stillingen ønskes besat den 1. marts 2020 eller snarest derefter. Processen Vil du vide mere, inden du søger? Kontakt vicekontorchef Jette Nielsen på 2912 8908 (vedr. opgaverne) eller juridisk konsulent Kaj Jensen 2013 1222 (vedr. arbejdspladsen). På kk.dk kan du læse mere om Københavns Kommune og Socialforvaltningens arbejdsområder. Søg via nedenstående link senest onsdag den 22. januar 2020. Vi afholder ansættelsessamtaler den 28. januar med en evt. anden samtale den 30. januar. Om Socialforvaltningen Socialforvaltningen i Københavns Kommune er landets største socialforvaltning og har ansvaret for kommunens tilbud til københavnere med særlige behov, herunder borgere med handicap, sindslidelse, misbrug eller hjemløseproblematikker og udsatte børn, unge og deres familier. Socialforvaltningen har over 200 arbejdspladser og godt 8.000 medarbejdere samt et samlet budget på ca. 5,8 mia. kr. Socialforvaltningens mission er at bidrage til, at alle københavnere uanset livsvilkår får mulighed for at udnytte egne ressourcer samt udfolde og realisere egne potentialer bedst muligt.10Phoenix611c2a75100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-22T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=163178&DepartmentId=20296&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3687748Regnskab og Kontrakt11Bernstorffsgade 171577København VDKDanmarkORS/Small/kk_logo_small.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent10001880882KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk16317800008-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=611c2a75https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=611c2a75https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=611c2a75&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=611c2a75&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgErfaren udbudsjurist/-konsulent til selvstændigt job i Københavns Kommunes Socialforvaltning12008001Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration363884562mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmarkda-DK