Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren vendor manager til kontraktstyring

Vil du styre de økonomiske, finansielle, tekniske og juridiske aspekter af store kontrakter i både planlægningsfasen og udførelsesfasen?

Du bliver tilknyttet Toldprogrammet (EUTK) i Udviklings og Forenklingsstyrelsen, som i samarbejde med Toldstyrelsen gennemfører et af de største agile It- og transformationsprogrammer i Danmark.

Den nye EU-toldlovgivning medfører væsentlige ændringer på toldområdet i Danmark, herunder udskiftning af hovedparten af den samlede it-portefølje. Det vil have stor betydning for den danske import og eksport, for det indre marked, for danske virksomheder og for vores kolleger i Toldstyrelsen, som vi arbejder tæt sammen med.

Om stillingen
Dit ansvar er at styre udbud, leverandører, kontrakter og økonomi i Toldprogrammet. Dette sker i tæt samarbejde med specialister inden for forskellige fagområder på tværs i Udviklings- og forenklingsstyrelsen.

Du får en central rolle i at hjælpe organisationen med at få skabt overblik og beslutningskraft. Det skal du bla. Gøre ved at sikre at alle relevante kommercielle, projektmæssige og juridiske forhold ifm. kontrakttilblivelsen og -forhandlingen bliver inddraget. Når kontrakterne er underskrevet og går i drift, er det dit ansvar at sørge for, at der bliver fulgt op på leverancer, og risici minimeres.

Du indgår i kontoret for Foranalyse og PMO EUTK, hvor du sammen med ca. 20 kolleger understøtter Toldprogrammets ledelse og projekter med rådgivning, analyser og ledelsesstøtte. Du står i spidsen for et team af en række specialister inden for økonomi, udbud og contract management. Du samler trådene og yde juridisk og kommerciel rådgivning til programledelsen. Derudover er du med til at sætte retningen for området således, at vi sikre fremdrift hos projektledere i udviklingsteams ifm. udbud, kontrakt- og leverandørstyring.

Dine ansvarsområder omfatter:

  • Forretningskoordination - dit kommercielle perspektiv er i fokus du, og du ser kontrakten som et kommercielt redskab, der skal opfylde nogle forretningsmål
  • Jura - dit juridiske perspektiv er altid nærværende, og du sørger for at alt går rigtigt til i aftaleforholdet, at ulovligheder undgås og at risici minimeres, herunder sikrer du nødvendig rådgivning om juridiske problemstillinger og kommercielle forhold
  • Projektledelse – du skal styre alle de relationer, der omgærder en kontrakts tilblivelse og drift. Du har overblik over processen og ved hvem, der skal inddrages hvornår. Du er også den, der håndterer eventuelle konflikter undervejs
  • Udarbejde udbudsmateriale på skatteministeriets rammeaftale, under SKI og ved direkte tildeling
  • Udvikle en strategi for leveranceopfølgning og leverandørstyring, herunder procedurer, processer og værktøjer
  • Lede kontraktforhandlinger og sikre kontraktindgåelse
  • Opfølgning på indgåede komplekse it-leverandørkontrakter


Om dig
Du har en kandidatgrad fra universitet eller business school indenfor fx økonomi, jura eller forvaltning, gerne suppleret med nyeste viden om og erfaring med agile it-kontrakter samt dokumenteret erfaring fra lignende stillinger i en stor offentlig eller privat organisation. Du mestrer engelsk på forhandlingsniveau.

Som person er du systematisk, struktureret og analytisk, og du er i stand til at skabe overblik og koordinere komplekse opgaver uden nødvendigvis selv at være den dygtigste specialist. Du skal have kendskab til generelle it-juridiske elementer, herunder GDPR og it-sikkerhed og være en dygtig forhandler, der kan håndtere store danske og internationale it-leverandører.

Toldprogrammet
I Toldprogrammet er vi ca. 100 medarbejdere, herunder både interne medarbejdere og eksterne konsulenter. Vi har forskellige uddannelses- og erhvervsmæssige baggrunde, hvilket skaber et dynamisk og kreativt arbejdsmiljø, hvor vi vægter læring og arbejdsglæde meget højt. Stemningen er god mellem os, omgangstonen uformel og selvom vi har travlt, spiller vi hinanden gode. Som medarbejder i Toldprogrammet kan du bl.a. glæde dig til vores ”Social Crew”, der arrangerer løbeklub, torsdagstons og fredagsbar m.m. Vi bor i moderne kontorfaciliteter på Frederiksberg lige ved Flintholm station og har gratis parkering i kælderen.

Ansøgning og kontakt
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner, og dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte kontorchef Susanne Kany fra kontoret Foranalyse og PMO på tlf. 72 37 34 29.

Ansøgning med CV og relevante dokumenter sendes via nedenstående link senest den 17. februar 2020. Der indgår en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet, og vi holder samtaler løbende.

Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330166946Phoenix-9789386f12020-01-29T00:00:00Erfaren vendor manager til kontraktstyringVil du styre de økonomiske, finansielle, tekniske og juridiske aspekter af store kontrakter i både planlægningsfasen og udførelsesfasen?

Du bliver tilknyttet Toldprogrammet (EUTK) i Udviklings og Forenklingsstyrelsen, som i samarbejde med Toldstyrelsen gennemfører et af de største agile It- og transformationsprogrammer i Danmark.

Den nye EU-toldlovgivning medfører væsentlige ændringer på toldområdet i Danmark, herunder udskiftning af hovedparten af den samlede it-portefølje. Det vil have stor betydning for den danske import og eksport, for det indre marked, for danske virksomheder og for vores kolleger i Toldstyrelsen, som vi arbejder tæt sammen med.

Om stillingen
Dit ansvar er at styre udbud, leverandører, kontrakter og økonomi i Toldprogrammet. Dette sker i tæt samarbejde med specialister inden for forskellige fagområder på tværs i Udviklings- og forenklingsstyrelsen.

Du får en central rolle i at hjælpe organisationen med at få skabt overblik og beslutningskraft. Det skal du bla. Gøre ved at sikre at alle relevante kommercielle, projektmæssige og juridiske forhold ifm. kontrakttilblivelsen og -forhandlingen bliver inddraget. Når kontrakterne er underskrevet og går i drift, er det dit ansvar at sørge for, at der bliver fulgt op på leverancer, og risici minimeres.

Du indgår i kontoret for Foranalyse og PMO EUTK, hvor du sammen med ca. 20 kolleger understøtter Toldprogrammets ledelse og projekter med rådgivning, analyser og ledelsesstøtte. Du står i spidsen for et team af en række specialister inden for økonomi, udbud og contract management. Du samler trådene og yde juridisk og kommerciel rådgivning til programledelsen. Derudover er du med til at sætte retningen for området således, at vi sikre fremdrift hos projektledere i udviklingsteams ifm. udbud, kontrakt- og leverandørstyring.

Dine ansvarsområder omfatter:

  • Forretningskoordination - dit kommercielle perspektiv er i fokus du, og du ser kontrakten som et kommercielt redskab, der skal opfylde nogle forretningsmål
  • Jura - dit juridiske perspektiv er altid nærværende, og du sørger for at alt går rigtigt til i aftaleforholdet, at ulovligheder undgås og at risici minimeres, herunder sikrer du nødvendig rådgivning om juridiske problemstillinger og kommercielle forhold
  • Projektledelse – du skal styre alle de relationer, der omgærder en kontrakts tilblivelse og drift. Du har overblik over processen og ved hvem, der skal inddrages hvornår. Du er også den, der håndterer eventuelle konflikter undervejs
  • Udarbejde udbudsmateriale på skatteministeriets rammeaftale, under SKI og ved direkte tildeling
  • Udvikle en strategi for leveranceopfølgning og leverandørstyring, herunder procedurer, processer og værktøjer
  • Lede kontraktforhandlinger og sikre kontraktindgåelse
  • Opfølgning på indgåede komplekse it-leverandørkontrakter


Om dig
Du har en kandidatgrad fra universitet eller business school indenfor fx økonomi, jura eller forvaltning, gerne suppleret med nyeste viden om og erfaring med agile it-kontrakter samt dokumenteret erfaring fra lignende stillinger i en stor offentlig eller privat organisation. Du mestrer engelsk på forhandlingsniveau.

Som person er du systematisk, struktureret og analytisk, og du er i stand til at skabe overblik og koordinere komplekse opgaver uden nødvendigvis selv at være den dygtigste specialist. Du skal have kendskab til generelle it-juridiske elementer, herunder GDPR og it-sikkerhed og være en dygtig forhandler, der kan håndtere store danske og internationale it-leverandører.

Toldprogrammet
I Toldprogrammet er vi ca. 100 medarbejdere, herunder både interne medarbejdere og eksterne konsulenter. Vi har forskellige uddannelses- og erhvervsmæssige baggrunde, hvilket skaber et dynamisk og kreativt arbejdsmiljø, hvor vi vægter læring og arbejdsglæde meget højt. Stemningen er god mellem os, omgangstonen uformel og selvom vi har travlt, spiller vi hinanden gode. Som medarbejder i Toldprogrammet kan du bl.a. glæde dig til vores ”Social Crew”, der arrangerer løbeklub, torsdagstons og fredagsbar m.m. Vi bor i moderne kontorfaciliteter på Frederiksberg lige ved Flintholm station og har gratis parkering i kælderen.

Ansøgning og kontakt
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner, og dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte kontorchef Susanne Kany fra kontoret Foranalyse og PMO på tlf. 72 37 34 29.

Ansøgning med CV og relevante dokumenter sendes via nedenstående link senest den 17. februar 2020. Der indgår en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet, og vi holder samtaler løbende.

Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

2020-02-17T20:50:50.437 Vil du styre de økonomiske, finansielle, tekniske og juridiske aspekter af store kontrakter i både planlægningsfasen og udførelsesfasen? Du bliver tilknyttet Toldprogrammet (EUTK) i Udviklings og Forenklingsstyrelsen, som i samarbejde med Toldstyrelsen gennemfører et af de største agile It- og transformationsprogrammer i Danmark. Den nye EU-toldlovgivning medfører væsentlige ændringer på toldområdet i Danmark, herunder udskiftning af hovedparten af den samlede it-portefølje. Det vil have stor betydning for den danske import og eksport, for det indre marked, for danske virksomheder og for vores kolleger i Toldstyrelsen, som vi arbejder tæt sammen med. Om stillingen Dit ansvar er at styre udbud, leverandører, kontrakter og økonomi i Toldprogrammet. Dette sker i tæt samarbejde med specialister inden for forskellige fagområder på tværs i Udviklings- og forenklingsstyrelsen. Du får en central rolle i at hjælpe organisationen med at få skabt overblik og beslutningskraft. Det skal du bla. Gøre ved at sikre at alle relevante kommercielle, projektmæssige og juridiske forhold ifm. kontrakttilblivelsen og -forhandlingen bliver inddraget. Når kontrakterne er underskrevet og går i drift, er det dit ansvar at sørge for, at der bliver fulgt op på leverancer, og risici minimeres. Du indgår i kontoret for Foranalyse og PMO EUTK, hvor du sammen med ca. 20 kolleger understøtter Toldprogrammets ledelse og projekter med rådgivning, analyser og ledelsesstøtte. Du står i spidsen for et team af en række specialister inden for økonomi, udbud og contract management. Du samler trådene og yde juridisk og kommerciel rådgivning til programledelsen. Derudover er du med til at sætte retningen for området således, at vi sikre fremdrift hos projektledere i udviklingsteams ifm. udbud, kontrakt- og leverandørstyring. Dine ansvarsområder omfatter: Forretningskoordination - dit kommercielle perspektiv er i fokus du, og du ser kontrakten som et kommercielt redskab, der skal opfylde nogle forretningsmål Jura - dit juridiske perspektiv er altid nærværende, og du sørger for at alt går rigtigt til i aftaleforholdet, at ulovligheder undgås og at risici minimeres, herunder sikrer du nødvendig rådgivning om juridiske problemstillinger og kommercielle forhold Projektledelse du skal styre alle de relationer, der omgærder en kontrakts tilblivelse og drift. Du har overblik over processen og ved hvem, der skal inddrages hvornår. Du er også den, der håndterer eventuelle konflikter undervejs Udarbejde udbudsmateriale på skatteministeriets rammeaftale, under SKI og ved direkte tildeling Udvikle en strategi for leveranceopfølgning og leverandørstyring, herunder procedurer, processer og værktøjer Lede kontraktforhandlinger og sikre kontraktindgåelse Opfølgning på indgåede komplekse it-leverandørkontrakter Om dig Du har en kandidatgrad fra universitet eller business school indenfor fx økonomi, jura eller forvaltning, gerne suppleret med nyeste viden om og erfaring med agile it-kontrakter samt dokumenteret erfaring fra lignende stillinger i en stor offentlig eller privat organisation. Du mestrer engelsk på forhandlingsniveau. Som person er du systematisk, struktureret og analytisk, og du er i stand til at skabe overblik og koordinere komplekse opgaver uden nødvendigvis selv at være den dygtigste specialist. Du skal have kendskab til generelle it-juridiske elementer, herunder GDPR og it-sikkerhed og være en dygtig forhandler, der kan håndtere store danske og internationale it-leverandører. Toldprogrammet I Toldprogrammet er vi ca. 100 medarbejdere, herunder både interne medarbejdere og eksterne konsulenter. Vi har forskellige uddannelses- og erhvervsmæssige baggrunde, hvilket skaber et dynamisk og kreativt arbejdsmiljø, hvor vi vægter læring og arbejdsglæde meget højt. Stemningen er god mellem os, omgangstonen uformel og selvom vi har travlt, spiller vi hinanden gode. Som medarbejder i Toldprogrammet kan du bl.a. glæde dig til vores Social Crew , der arrangerer løbeklub, torsdagstons og fredagsbar m.m. Vi bor i moderne kontorfaciliteter på Frederiksberg lige ved Flintholm station og har gratis parkering i kælderen. Ansøgning og kontakt Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner, og dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg. Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte kontorchef Susanne Kany fra kontoret Foranalyse og PMO på tlf. 72 37 34 29. Ansøgning med CV og relevante dokumenter sendes via nedenstående link senest den 17. februar 2020. Der indgår en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet, og vi holder samtaler løbende. Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet9789386f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=129428&DepartmentId=9414&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3700723Skatteforvaltningen, Frederiksberg11Osvald Helmuths Vej 42000Frederiksberg72373429DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000893717JobNet5107825510782510029-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9789386fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9789386fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9789386f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9789386f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/241210-59-1.jpgErfaren vendor manager til kontraktstyring12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration364046235Susannenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK