Erfarne administrative profiler til ledelsesstøtte til Operativt Teknisk Center

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Søborg, Politiets Efterretningstjeneste

Vores teknik - altid et skridt foran

Har du drive og er du udadvendt, serviceminded med lyst til at arbejde i et operativt center i PET?
Bliver du motiveret af at have mange forskellige administrative opgaver, og kan du samtidig håndtere en operativ vagttelefon?
Er du struktureret og trives du også godt med rutineprægede opgaver?
Er du åben for at lære nyt og kan du anvende IT til at understøtte dit arbejde, f.eks. som centrets webredaktør?
Kan du arbejde et sted, hvor fortrolighed og diskretion er naturlig del af hverdagen?

Kort sagt, kunne du tænke dig at være vores nye administrative ledelsesstøtte i Operativt Teknisk Center i Danmarks nationale efterretnings- og sikkerhedstjeneste?

Så har vi jobbet til dig!

OM OS
Operativt Teknisk Center (OTC) er som en del af Indhentningsafdelingen i PET ansvarlig for store dele af PET’s tekniske/digitale indhentning og overvågning, og vi er derfor en stor del af de fleste operationer i PET.
OTC’s opgave er at indhente og håndtere svært tilgængelig operationsrelevant information og data, samt at understøtte efterretnings- og sikkerhedsoperationer med tekniske løsninger.

I OTC’s Operativ Målretning og Styringssektion, hvor du kommer til at arbejde, håndterer og dokumenterer vi centrets operative indsatser og logistik.

Jobbet
Stillingen er oprettet som en konsekvens af, at centret og PET igennem en årrække er vokset, og dermed er antallet af forskellige administrative opgaver også vokset.

Dine opgaver vil være meget forskelligartede, hvorfor vi forventer at du besidder en stor fleksibilitet med en proaktiv og positiv tilgang til at forskellige administrative opgaver. Der vil være rig mulighed for yderligere kompetenceudvikling i stillingen, som vi forventer udvikler sig over tid.
Du vil indgå i et mindre team, som har ansvar for den operative styring af OTC, hvor du i spidsbelastninger vil skulle hjælpe til. I sjældne tilfælde vil også skulle være disponibel uden for normal arbejdstid.

Du refererer til den operative leder for OTC, men vil også skulle understøtte opgaver for hele den øvrige ledelsesgruppe i OTC.

Opgaverne vil, helt afhængig af kandidaten, blive tilpasset løbende ligesom opgaver kan tilgå, hvis det giver mening og kompetencerne og interessen er der.

Om dig
Du har erfaring med administrativt arbejde fra lignende stillinger og har relevant uddannelse. Du har personligt drive og lyst til at kaste dig ud i stillingens udfordringer. Du kan håndtere og prioritere mange opgaver/processer og deadlines samtidig. Du må meget gerne kende til offentlig administration.
Du er skriftligt velformuleret, arbejder naturligt med skriftlige produkter i et højt tempo og kan levere dem i høj kvalitet.
Du er erfaren bruger af Office-pakken og kan anvende avancerede funktioner i f. eks Excel.
Du er god til at arbejde i og sætte dig ind i nye IT-systemer (de vil fylde en del i hverdagen) med andre ord, dine IT-kundskaber skal derfor være på et fornuftigt niveau.

Personlige kompetencer:
Som person har du gode sociale kompetencer, smittende godt humør. Du tager ansvar og arbejder altid engageret med stort drive.
Du er løsningsorienteret, serviceminded, og proaktiv i forhold til dine arbejdsopgaver. Det kommer til udtryk ved, at du er en kompetent og tillidsskabende medarbejder både internt i centeret og i sparring med ledere.
Det er afgørende at du trives med at arbejde struktureret og detaljeorienteret, idet du har mange forskellige administrative arbejdsopgaver.

Du er kvalitetsbevidst og evner at balancere kvalitet med tid til rådighed ud fra hvad der sikrer de bedst mulige løsninger inden for deadline.

Du er omstillingsparat, hvilket betyder, at du hurtigt og effektivt kan skifte mellem opgaver, når prioriteringer ændrer sig, hvilket helt naturligt sker i en organisation som PET, hvor operationer og opgaver kan dukke op ud af det blå. Centrets opgaver og kompetencer spænder bredt, og du vil få stillet opgaver du aldrig før har fået eller hørt om – dem skal du være klar på at gribe og løse.

Du er desuden loyal, sikkerhedsbevidst og villig til at lære nyt i en anderledes organisation, hvor dit arbejde vil være særdeles sensitivt af karakter.

Ansættelsesforhold

Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2022.

Arbejdssteder er PET i Søborg, Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.

Ansættelsen sker på overenskomstvilkår i henhold til relevant overenskomst.

Vi tilbyder en fleksibel arbejdstid, hvor du dog primært vil skulle arbejde i dagtimerne, men det forventes at du generelt er kontaktbar, da PET aldrig holder lukket.

Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan sikkerhedsgodkendes, og du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed. Vi forventer, at ansøgere ligeledes udviser diskretion i forhold til ansøgnings- og eventuel ansættelsesproces. Ved eventuel ansættelse vil yderligere vejledning omkring fortrolighed blive givet.

Kontakt

Inden du søger stillingen, skal du læse mere om jobbet i den uddybende stillings- og kapabilitetsbeskrivelse her (indsæt link og sæt i browser):

https://www.pet.dk/Publikationer/~/media/Rekruttering2022/admledelsessttte2022Stillingsogkapabilitetsbeskrivelse2pdf.ashx

Du er velkommen til at kontakte den HR-rekrutteringsansvarlige på tlf. 2329 4904 for yderligere information på hverdage.

Der er ansættelsessamtaler i uge 21-22.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset køn, alder, religion, eller etnisk tilhørsforhold.

Ansøgningsfrist: 20. maj 2022 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Erfarne administrative profiler til ledelsesstøtte til Operativt Teknisk Center

Søborg, Politiets Efterretningstjeneste

Vores teknik - altid et skridt foran

Har du drive og er du udadvendt, serviceminded med lyst til at arbejde i et operativt center i PET?
Bliver du motiveret af at have mange forskellige administrative opgaver, og kan du samtidig håndtere en operativ vagttelefon?
Er du struktureret og trives du også godt med rutineprægede opgaver?
Er du åben for at lære nyt og kan du anvende IT til at understøtte dit arbejde, f.eks. som centrets webredaktør?
Kan du arbejde et sted, hvor fortrolighed og diskretion er naturlig del af hverdagen?

Kort sagt, kunne du tænke dig at være vores nye administrative ledelsesstøtte i Operativt Teknisk Center i Danmarks nationale efterretnings- og sikkerhedstjeneste?

Så har vi jobbet til dig!

OM OS
Operativt Teknisk Center (OTC) er som en del af Indhentningsafdelingen i PET ansvarlig for store dele af PET’s tekniske/digitale indhentning og overvågning, og vi er derfor en stor del af de fleste operationer i PET.
OTC’s opgave er at indhente og håndtere svært tilgængelig operationsrelevant information og data, samt at understøtte efterretnings- og sikkerhedsoperationer med tekniske løsninger.

I OTC’s Operativ Målretning og Styringssektion, hvor du kommer til at arbejde, håndterer og dokumenterer vi centrets operative indsatser og logistik.

Jobbet
Stillingen er oprettet som en konsekvens af, at centret og PET igennem en årrække er vokset, og dermed er antallet af forskellige administrative opgaver også vokset.

Dine opgaver vil være meget forskelligartede, hvorfor vi forventer at du besidder en stor fleksibilitet med en proaktiv og positiv tilgang til at forskellige administrative opgaver. Der vil være rig mulighed for yderligere kompetenceudvikling i stillingen, som vi forventer udvikler sig over tid.
Du vil indgå i et mindre team, som har ansvar for den operative styring af OTC, hvor du i spidsbelastninger vil skulle hjælpe til. I sjældne tilfælde vil også skulle være disponibel uden for normal arbejdstid.

Du refererer til den operative leder for OTC, men vil også skulle understøtte opgaver for hele den øvrige ledelsesgruppe i OTC.

Opgaverne vil, helt afhængig af kandidaten, blive tilpasset løbende ligesom opgaver kan tilgå, hvis det giver mening og kompetencerne og interessen er der.

Om dig
Du har erfaring med administrativt arbejde fra lignende stillinger og har relevant uddannelse. Du har personligt drive og lyst til at kaste dig ud i stillingens udfordringer. Du kan håndtere og prioritere mange opgaver/processer og deadlines samtidig. Du må meget gerne kende til offentlig administration.
Du er skriftligt velformuleret, arbejder naturligt med skriftlige produkter i et højt tempo og kan levere dem i høj kvalitet.
Du er erfaren bruger af Office-pakken og kan anvende avancerede funktioner i f. eks Excel.
Du er god til at arbejde i og sætte dig ind i nye IT-systemer (de vil fylde en del i hverdagen) med andre ord, dine IT-kundskaber skal derfor være på et fornuftigt niveau.

Personlige kompetencer:
Som person har du gode sociale kompetencer, smittende godt humør. Du tager ansvar og arbejder altid engageret med stort drive.
Du er løsningsorienteret, serviceminded, og proaktiv i forhold til dine arbejdsopgaver. Det kommer til udtryk ved, at du er en kompetent og tillidsskabende medarbejder både internt i centeret og i sparring med ledere.
Det er afgørende at du trives med at arbejde struktureret og detaljeorienteret, idet du har mange forskellige administrative arbejdsopgaver.

Du er kvalitetsbevidst og evner at balancere kvalitet med tid til rådighed ud fra hvad der sikrer de bedst mulige løsninger inden for deadline.

Du er omstillingsparat, hvilket betyder, at du hurtigt og effektivt kan skifte mellem opgaver, når prioriteringer ændrer sig, hvilket helt naturligt sker i en organisation som PET, hvor operationer og opgaver kan dukke op ud af det blå. Centrets opgaver og kompetencer spænder bredt, og du vil få stillet opgaver du aldrig før har fået eller hørt om – dem skal du være klar på at gribe og løse.

Du er desuden loyal, sikkerhedsbevidst og villig til at lære nyt i en anderledes organisation, hvor dit arbejde vil være særdeles sensitivt af karakter.

Ansættelsesforhold

Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2022.

Arbejdssteder er PET i Søborg, Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.

Ansættelsen sker på overenskomstvilkår i henhold til relevant overenskomst.

Vi tilbyder en fleksibel arbejdstid, hvor du dog primært vil skulle arbejde i dagtimerne, men det forventes at du generelt er kontaktbar, da PET aldrig holder lukket.

Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan sikkerhedsgodkendes, og du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed. Vi forventer, at ansøgere ligeledes udviser diskretion i forhold til ansøgnings- og eventuel ansættelsesproces. Ved eventuel ansættelse vil yderligere vejledning omkring fortrolighed blive givet.

Kontakt

Inden du søger stillingen, skal du læse mere om jobbet i den uddybende stillings- og kapabilitetsbeskrivelse her (indsæt link og sæt i browser):

https://www.pet.dk/Publikationer/~/media/Rekruttering2022/admledelsessttte2022Stillingsogkapabilitetsbeskrivelse2pdf.ashx

Du er velkommen til at kontakte den HR-rekrutteringsansvarlige på tlf. 2329 4904 for yderligere information på hverdage.

Der er ansættelsessamtaler i uge 21-22.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset køn, alder, religion, eller etnisk tilhørsforhold.

Ansøgningsfrist: 20. maj 2022 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.