Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfarne proceskonsulenter til procesoptimering og automatisering

Er du innovativ, og tænker du ud af boksen? Har du erfaring med optimering af administrative processer og et godt øje for digitalisering? Så er jobbet som proceskonsulent i Koncernservice måske noget for dig.

Vi søger to erfarne proceskonsulenter, som kan omsætte forretningens behov til gode, effektive og overvejende digitale løsninger.

Om jobbet
Du bliver del af et team på 13 udviklingsmedarbejdere, der arbejder fokuseret på at procesoptimere og automatisere de administrative processer i Koncernservice, Københavns Kommune.

Som proceskonsulent kommer du til at arbejde helt tæt på forretningen og vores brugere, og dit primære fokus bliver at analysere, optimere og dokumentere processer samt at kravspecificere og brugerdesigne automatiserede løsninger, herunder gennemføre pilotforløb og brugertest.

Dine opgaver kan blandt andet omfatte at

  • Identificere, afdække og optimere forretningsprocesser i tæt samarbejde med relevante videnspersoner og brugerne
  • Løbende vedligeholde og opdatere procesdokumentation
  • Kravspecificere og dokumentere automatiseringsløsninger
  • Udarbejde businesscases for nye løsninger
  • Samarbejde med en række forskellige fagligheder på tværs af organisationen
  • Sikre klar videndeling i organisationen
  • Facilitere workshops

Om dig
Du har erfaring med at tage aktiv del i udviklingsforløb, gerne med teknisk eller procesoptimerende sigte. Du har en lang videregående uddannelse. Derudover forestiller vi os, at du:

  • har erfaring med at optimere administrative processer
  • er selvstændig i din opgaveløsning
  • arbejder inddragende og forstår at involvere relevante interessenter gennem hele udviklingsprocessen
  • er nysgerrig efter at lære og ikke bleg for at opsøge ny viden
  • er god til at tænke ud af boksen og se nye muligheder
  • er god til at samarbejde på forskellige niveauer og på tværs af fagligheder
  • har en grundlæggende teknisk forståelse og forstår sammenhænge mellem systemer
  • arbejder strukturereret, detaljeorienteret og er god til at procesdokumentere
  • trives i en travl og omskiftelig hverdag med forskelligartede opgaver.

Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du derudover:

  • har erfaring fra en politisk styret organisation
  • har kendskab til systemer som Opus Løn (SAP), ServiceNow, eDoc, Change driver og Visio
  • har stiftet bekendtskab med forskellige automatiseringsteknologier, f.eks. RPA, RDA eller AI/machine learning.

Vi tilbyder
Du bliver en del af Automatisering og Udvikling, som er et kontor med fokus på at understøtte, udvikle og digitalisere de administrative områder i Koncernservice.
Hos os får du et spændende job i en organisation i forandring.
Vi tilbyder gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Vi lægger vægt på tillid og tværgående samarbejde og tilbyder et uformelt arbejdsmiljø med dygtige kollegaer.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem kommunen og den relevante faglige organisation. Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt.

Stillingerne ønskes besat fra den 1. marts 2021.

Vil du vide mere?
Så er du velkommen til at ringe til teamleder Sofie Bolding Christensen på 2936 4918.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 14. januar 2021

Koncernservice er en professionel serviceorganisation
I Koncernservice har vi et stærkt fagligt miljø med kompetente og specialiserede medarbejdere inden for finans, løn, HR og personalejura. Vi udvikler konstant vores kompetencer og faglighed for at kunne forenkle arbejdsgangene, når vi etablerer nye teknologiske løsninger på tværs af kommunen. Og vi insisterer på, at vores løsninger skaber en reel effekt hos vores brugere på den længere bane. Vi er ca. 600 medarbejdere, der løbende er i dialog med kommunens syv forvaltninger og ca. 45.000 medarbejdere. Vi er med andre ord et administrativt samlingspunkt, der skal sikre en effektiv og intuitiv digital administration for hele Københavns Kommune.
Mød os på www.koncernservice.kk.dk.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.